Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: giokspy στις Σεπτεμβρίου 10, 2010, 03:51:31 pm
-
Λοιπον εστω οτι στη Γ περιοχη εχουμε ερθει με μεταθεση αρκετοι ΠΕ04 και πλεοναζουν 2-3. Τοτε το πυσδε καλει για αιτηση υπεραριθμιας. το θεμα ειναι το εξης: Εχουν δικαιωμα αιτησης λειτουργικης υπεραριθμιας οσοι εχουν οργανικη η θα πρεπει πρωτα να κριθουν οργανικα υπεραριθμοι απο το σχολειο τους (με το κριτιριο να περισσευουν 11+ ωρες σε μαθηματα της ειδικοτητας).
και με ποια κριτηρια προηγηται καποιος για να κριθει υπεραριθμος και να μετακινηθει στη
-
Κανεις καμια απαντηση?? Συνοψιζοντας σε περιπτωση πλεονασματος εκπαιδευτικων καποιας ειδικοτητας το πυσδε καλει ολους (??) τους εκπαιδευτικους της ειδικοτητας της περιοχης ακομα και αυτους που εχουν οργανικη και συμπληρωνουν ωραριο να κανουν εφοσον επιθυμουν δηλωση λειτουργικης υπεραριθμιας και οι πρωτοι σε μορια μεταθεσης μετακινουνται εφοσον το επιθυμουν? Στην περιπτωση των ΠΕ04 μαλλον πρεπει να κληθουν ενιαια ολοι οι ΠΕ04 για δηλωση υπεραριθμιας??
-
οι έχοντες οργανική πρέπει να συμπληρώσουν ωράριο με μαθήματα Α και
-
Λοιπον εστω οτι στη Γ περιοχη εχουμε ερθει με μεταθεση αρκετοι ΠΕ04 και πλεοναζουν 2-3.
Συγνώμη, για να το καταλάβω καλά στην κεφάλα μου, παίρνει κάποιος μετάθεση σε μια περιοχή κι εκεί δεν υπάρχει οργανική θέση γι'αυτόν??? Τότε πως πήρε μετάθεση εξ'αρχής?
-
Συγνώμη, για να το καταλάβω καλά στην κεφάλα μου, παίρνει κάποιος μετάθεση σε μια περιοχή κι εκεί δεν υπάρχει οργανική θέση γι'αυτόν??? Τότε πως πήρε μετάθεση εξ'αρχής?
Ειδικά στις πόλεις υπάρχουν πάρα πολλοί χωρίς οργανική ( στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ ).
Καλύπτουν λειτουργικά κενά.
Αναφέρω παραδείγματα.
α) Αυτός που έκανε αίτηση για σύνταξη τον Αύγουστο του 2010 αφήνει λειτουργικό κενό τον Σεπτέμβρη του 2010 ( θα δοθεί οργανικό κενό τον Ιούνιο του 2011 ).
β) Ο διευθυντής του σχολείου κατέχει οργανική. Όμως κάνει ελάχιστες ώρες . Δημιουργεί έτσι λειτουργικό κενό.
γ) Κάποιος που πήρε απόσπαση αφήνει λειτουργικό κενό στο σχολείο που έχει οργανική.
δ) Ένα σχολείο έχει ανάγκη 50 ωρών ΠΕ3 και 2 οργανικές για ΠΕ3. Υπάρχει λειτουργικό κενό ΠΕ3.
ε) ένα σχολείο έχει ανάγκη 66 ωρών ΠΕ3 και 3 οργανικές. Οι 3 έχοντες οργανική είναι παλιοί και κάνουν 16 ώρες έκαστος. Μένουν 18 ώρες λειτουργικό κενό για κάποιον που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ .
-
Δηλαδή εγώ που έχω οργανική, ας πούμε, στη Γ' Μαδαγασκάρης, μπορώ να πάρω μετάθεση στην Α΄Ζιμπάμπουε, παρόλο που στην Α'Ζιμπάμπουε δεν υπάρχουν οργανικά κενά? Αυτή είναι η απορία μου, η απορία ενός ταπεινού ιθαγενή.
-
υπαρχει καπποιος νομος που να δεσμευει τους εχοντας οργανικη να συμπληρωσουν οραριο πρωτοι και να μη μετακινηθουν σε σχεση με αυτους στη διαθεση πυσδε παρολο που μπορει να το επιθυμουν(μιλαω παντα για τις αναγκες της υπηρεσιας χωρις αιτηση τους);; αυτο ειναι και το λογικο αλλα υπαρχει νομικη δεσμευση; γιατι πολλη αυθαιρεσια υπαρχει σε διαφορες ββαθμιες
-
βεβαίως και υπάρχει.δες την εντολή του ειδ γραμματέα για την άρση των υπεραριθμιών.
-
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι... Φίλη μου τοποθετήθηκε προσωρινά τον Ιούνιο μαζί με άλλους 2 συναδέλφους στο ίδιο σχολείο. Η φίλη μου έχει τα περισσότερα μόρια από όλους, ενώ οι άλλοι 2 κρίθηκαν υπεράριθμοι. Κατ'αρχάς δεν έπρεπε να γίνει και για τους 3 ρύθμιση υπεραριθμίας με αίτησή τους; Όλοι ζήτησαν τελευταίο το σχολείο αυτό, γιατί προτιμούσαν να υπηρετήσουν σε άλλα που δεν παρουσίαζαν κενό τον Ιούνιο, αλλά εμφάνισαν λειτουργικά κενά μετά τις αποσπάσεις. Τώρα, λοιπόν, τα 2 λειτουργικά κενά που δημιουργήθηκαν με τις αποσπάσεις καλύφθηκαν από τους 2 υπεράριθμους και η κοπέλα που είχε τα περισσότεα μόρια από όλους έμεινε στο σχολείο του Ιουνίου. Δε νομίζετε ότι υπάρχει παρατυπία; Εννοείται ότι όλοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ..
-
Κωνσταντίνος Δουρούκας Αναπληρωτής αιρετός ΠΥΣΠΕ
-
Αυτο αναφερεται σε οργανικα κενα.με τα λειτουργικα ομως τι γινεται
; ποια ειναι η εντολη του γενικου γραμματεα για τις υπεραριθμιες που αναγκαζει τους εχοντες οργανικη να συμπληρωσουν πρωτοι οραριο;