*

Αποστολέας Θέμα: Λειτουργικες υπεραριθμιες  (Αναγνώστηκε 6355 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Λειτουργικες υπεραριθμιες
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2010, 03:51:31 μμ »
Λοιπον εστω οτι στη Γ περιοχη εχουμε ερθει με μεταθεση αρκετοι ΠΕ04 και πλεοναζουν 2-3. Τοτε το πυσδε καλει για αιτηση υπεραριθμιας. το θεμα ειναι το εξης: Εχουν δικαιωμα αιτησης λειτουργικης  υπεραριθμιας οσοι εχουν οργανικη η θα πρεπει πρωτα να κριθουν οργανικα υπεραριθμοι απο το σχολειο τους (με το κριτιριο να περισσευουν 11+ ωρες σε μαθηματα της ειδικοτητας).
και με ποια κριτηρια προηγηται καποιος για να κριθει υπεραριθμος και να μετακινηθει στη Β η Α??
Δεν υπαρχει λογικη στο να μετακινηθει καποιος στην Α που εχει οργανικη και πληρες ωραριο και τη θεση του να καλυψει καποιος απο διαθεση πυσδε.  Βασει ποιανου νομικου πλαισιου (50/96, 100/97??) μπορει καποιος να φυγει απο την οργανικη του για τις αναγκες της υπηρεσιας εφοσον δεν ειναι οργανικα υπεραριθμος και καλυπτει ωραριο??
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λειτουργικες υπεραριθμιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:08:43 »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικες υπεραριθμιες
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 11, 2010, 10:38:40 πμ »
Κανεις καμια απαντηση?? Συνοψιζοντας σε περιπτωση πλεονασματος εκπαιδευτικων καποιας ειδικοτητας το πυσδε καλει ολους (??) τους εκπαιδευτικους της ειδικοτητας της περιοχης ακομα και αυτους που εχουν οργανικη και συμπληρωνουν ωραριο να κανουν εφοσον επιθυμουν δηλωση λειτουργικης υπεραριθμιας και οι πρωτοι σε μορια μεταθεσης μετακινουνται εφοσον το επιθυμουν? Στην περιπτωση των ΠΕ04 μαλλον πρεπει να κληθουν ενιαια ολοι οι ΠΕ04 για δηλωση υπεραριθμιας??
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικες υπεραριθμιες
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 11, 2010, 04:21:55 μμ »
οι έχοντες οργανική πρέπει  να συμπληρώσουν ωράριο με μαθήματα Α και Β ανάθεσης. αν περισεύουν ώρες δίνονται σε αυτούς που είναι στη διάθεση. αν οι ώρες αυτές δεν είναι αρκετές για να συμπληρώσουν ωράριο όσοι είναι στη διάθεση τότε υπάρχει υπεραριθμία καιπιθανόν να μετακινηθούν αυτοί που έιναι στη διάθεση και μόνο αυτοί.υποχρεωτικά οι έχοντες οργανική θέση πρέπει να συμπληρώσουν ωράριο.

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικες υπεραριθμιες
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 11, 2010, 06:38:38 μμ »
Λοιπον εστω οτι στη Γ περιοχη εχουμε ερθει με μεταθεση αρκετοι ΠΕ04 και πλεοναζουν 2-3.

Συγνώμη, για να το καταλάβω καλά στην κεφάλα μου, παίρνει κάποιος μετάθεση σε μια περιοχή κι εκεί δεν υπάρχει οργανική θέση γι'αυτόν??? Τότε πως πήρε μετάθεση εξ'αρχής?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λειτουργικες υπεραριθμιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:08:43 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικες υπεραριθμιες
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 11, 2010, 07:23:00 μμ »
Συγνώμη, για να το καταλάβω καλά στην κεφάλα μου, παίρνει κάποιος μετάθεση σε μια περιοχή κι εκεί δεν υπάρχει οργανική θέση γι'αυτόν??? Τότε πως πήρε μετάθεση εξ'αρχής?

Ειδικά στις πόλεις υπάρχουν πάρα πολλοί χωρίς οργανική ( στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ ).
Καλύπτουν λειτουργικά κενά.
Αναφέρω παραδείγματα.
α) Αυτός που έκανε αίτηση για σύνταξη τον Αύγουστο του 2010 αφήνει λειτουργικό κενό τον Σεπτέμβρη του 2010 ( θα δοθεί οργανικό κενό τον Ιούνιο του 2011 ).
β) Ο διευθυντής του σχολείου κατέχει οργανική. Όμως κάνει ελάχιστες ώρες . Δημιουργεί έτσι λειτουργικό κενό.
γ) Κάποιος που πήρε απόσπαση αφήνει λειτουργικό κενό στο σχολείο που έχει οργανική.
δ) Ένα σχολείο έχει ανάγκη 50 ωρών ΠΕ3 και 2 οργανικές για ΠΕ3. Υπάρχει λειτουργικό κενό ΠΕ3.
ε) ένα σχολείο έχει ανάγκη 66 ωρών ΠΕ3 και 3 οργανικές. Οι 3 έχοντες οργανική είναι παλιοί και κάνουν 16 ώρες έκαστος. Μένουν 18 ώρες λειτουργικό κενό για κάποιον που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ .
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 11, 2010, 08:16:53 μμ από knkn »

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικες υπεραριθμιες
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 11, 2010, 07:29:51 μμ »
Δηλαδή εγώ που έχω οργανική, ας πούμε,  στη Γ' Μαδαγασκάρης, μπορώ να πάρω μετάθεση στην Α΄Ζιμπάμπουε, παρόλο που στην Α'Ζιμπάμπουε δεν υπάρχουν οργανικά κενά? Αυτή είναι η απορία μου, η απορία ενός ταπεινού ιθαγενή.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικες υπεραριθμιες
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 12, 2010, 04:07:09 μμ »
υπαρχει καπποιος νομος που να δεσμευει τους εχοντας οργανικη να συμπληρωσουν οραριο πρωτοι και να μη μετακινηθουν σε σχεση με αυτους στη διαθεση πυσδε παρολο που μπορει να το επιθυμουν(μιλαω παντα για τις αναγκες της υπηρεσιας χωρις αιτηση τους);; αυτο ειναι και το λογικο αλλα υπαρχει νομικη δεσμευση; γιατι πολλη αυθαιρεσια υπαρχει σε διαφορες ββαθμιες
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικες υπεραριθμιες
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 12, 2010, 07:55:50 μμ »
βεβαίως και υπάρχει.δες την εντολή του ειδ γραμματέα  για την άρση των υπεραριθμιών.

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικες υπεραριθμιες
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 12, 2010, 08:49:28 μμ »
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι... Φίλη μου τοποθετήθηκε προσωρινά τον Ιούνιο μαζί με άλλους 2 συναδέλφους στο ίδιο σχολείο. Η φίλη μου έχει τα περισσότερα μόρια από όλους, ενώ οι άλλοι 2 κρίθηκαν υπεράριθμοι. Κατ'αρχάς δεν έπρεπε να γίνει και για τους 3 ρύθμιση υπεραριθμίας με αίτησή τους; Όλοι ζήτησαν τελευταίο το σχολείο αυτό, γιατί προτιμούσαν να υπηρετήσουν σε άλλα που δεν παρουσίαζαν κενό τον Ιούνιο, αλλά εμφάνισαν λειτουργικά κενά μετά τις αποσπάσεις. Τώρα, λοιπόν, τα 2 λειτουργικά κενά που δημιουργήθηκαν με τις αποσπάσεις καλύφθηκαν από τους 2 υπεράριθμους και η κοπέλα που είχε τα περισσότεα μόρια από όλους έμεινε στο σχολείο του Ιουνίου. Δε νομίζετε ότι υπάρχει παρατυπία; Εννοείται ότι όλοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ..
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2010, 08:53:34 μμ από ΠΕ0404 »
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικες υπεραριθμιες
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 12, 2010, 10:28:19 μμ »
Κωνσταντίνος Δουρούκας  Αναπληρωτής αιρετός ΠΥΣΠΕ Β Αθήνας
   

Σάββατο, 4 Σεπτεμβρίου 2010
ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ- ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

1. Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν:α) Σε σχολικές μονάδες της Α/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό, διαίρεση ή συγχώνευση αυτών ή άλλη αιτία.

β) Σε σχολικές μονάδες της Β/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία.

Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της τυχόν υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.

2. Τα αρμόδια περιφερειακά συμβούλια, μετά τις μεταθέσεις που διενεργούνται σύμφωνα με τη διαδικασία των άρθρων 9, 11, 12 και 13 του διατάγματος αυτού συντάσσουν πίνακες των κενών οργανικών θέσεων λαμβάνοντας υπόψη και τις κενές θέσεις που προέκυψαν από τη διαδικασία των παραπάνω μεταθέσεων κατά σχολική μονάδα.

3. Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:

α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

β) Στη συνέχεια τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

ι) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.

ιι) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.

Ειδικά οι εκπαιδευτικοί, που τοποθετήθηκαν στα ιδρυθέντα Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια (Τ.Ε.Ε.) κατά τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ. 6 του Ν.2640/1998 (ΦΕΚ 206Α'), και προέρχονται από τα τέως Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια (Τ.Ε.Λ.) και τα τέως Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια (Ε.Π.Λ.), λογίζονται τοποθετηθέντες σε αυτά από την αρχική τους τοποθέτηση στα τέως Τ.Ε.Λ. και Ε.Π.Λ., μετατράπηκαν σε Ενιαία Λύκεια κατά τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ.8του Ν.2525/1997 (ΦΕΚ 188Α).

4. Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το αρμόδιο περιφερειακό συμβούλιο να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.

5. Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της Α/θμιας Εκπαίδευσης γίνεται ως εξής:

α) Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στη σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται, εφόσον το επιθυμούν κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. Η τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.

β) Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων του ίδιου γραφείου ή της ίδιας διεύθυνσης όπου δεν λειτουργεί γραφείο.

γ) Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν ή δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγούμενων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.

Οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω περιπτώσεων της παραγράφου αυτής μπορούν εφόσον το επιθυμούν να μετατεθούν κατά προτεραιότητα το ίδιο ή τα επόμενα σχολικά έτη στο σχολείο που κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, αν σε αυτό δημιουργηθούν κενές θέσεις.

6. Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης γίνεται ως εξής:

α) Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στη σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται εφόσον το επιθυμούν, κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. Η τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης. Όταν η υπεραριθμία σε λύκεια μιας περιοχής οφείλεται σε ίδρυση ΕΠΛ όπου και μετακινούνται οι μαθητές των λυκείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται εφόσον το επιθυμούν κατ' απόλυτη προτεραιότητα στο ΕΠΛ με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.

β) Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας, όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ' απόλυτη προτεραιότητα συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων του ίδιου Γραφείου ή της ίδιας Διεύθυνσης όπου δεν λειτουργεί Γραφείο.

γ) Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν να τοποθετηθούν, σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγουμένων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται ύστερα από δήλωσή τους σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.

7. Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.

8. Ο χρόνος υπηρεσίας στην προηγούμενή τους θέση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που μετατίθενται, διατίθενται ή αποσπώνται λόγω υπεραριθμίας υπολογίζεται για τη συμπλήρωση της υπηρεσίας που απαιτείται από το άρθρο 8 αυτού του Π.Δ. Οι διατάξεις που προβλέπουν συνυπολογισμό του χρόνου απόσπασης στην οργανική θέση εφαρμόζονται ανάλογα και στην περίπτωση αυτή.

6. Οι μονάδες μετάθεσης για τη συνολική υπηρεσία των εκπαιδευτικών, όπως αυτή καθορίζεται με τις παραγράφους 3 και 4 του άρθρου 16 του π.δ. 50/1996, προσδιορίζονται με συντελεστή δυόμισι για κάθε έτος υπηρεσίας. Οι μονάδες μετάθεσης για εντοπιότητα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 9 του άρθρου 16 του ίδιου διατάγματος, ορίζονται σε τέσσερις.


Κριτήρια για τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις

3. Ως συνολική υπηρεσία λαμβάνεται ο χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στα σχολεία ή σχολές της δημόσιας εκπαίδευσης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ως χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας για κάθε εκπαιδευτικό θεωρείται:

α) Ο συνολικός χρόνος από την ημερομηνία δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως του διορισμού του μέχρι 31 Αυγούστου του έτους κατά το οποίο διενεργούνται οι μεταθέσεις, εφόσον ανέλαβαν υπηρεσία εντός του μηνός Σεπτεμβρίου. Για όσους ανέλαβαν υπηρεσία μετά την 30η Σεπτεμβρίου η συνολική υπηρεσία τους υπολογίζεται από την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας.

β) Ο χρόνος εκπαιδευτικής υπηρεσίας στα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού, εφόσον λαμβάνεται υπόψη για μισθολογική εξέλιξη κατά τις κείμενες διατάξεις.

γ) Ο χρόνος που οι εκπαιδευτικοί υπηρέτησαν στη δημόσια ή ιδιωτική Α/θμια ή Β/θμια εκπαίδευση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου.

δ) Ο χρόνος εκπαιδευτικής υπηρεσίας που προσφέρθηκε στο δημόσιο με ωριαία αντιμισθία. Ο χρόνος αυτός υπολογίζεται με κλάσμα που έχει αριθμητή τις προσφερθείσες ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας και παρανομαστή το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας που ισχύει κατά το χρόνο υπολογισμού των μονάδων μετάθεσης για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς της αντίστοιχης βαθμίδας εκπαίδευσης.

ε) Ο χρόνος εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε εκπαιδευτικά ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής, εφόσον αυτός λαμβάνεται υπόψη για μισθολογική εξέλιξη.

4. Ο συνολικός χρόνος πραγματικής υπηρεσίας των εκπαιδευτικών εκφράζεται σε έτη και μήνες. Χρόνος ίσος ή μεγαλύτερος των δεκαπέντε (15) ημερών υπολογίζεται ως πλήρης μήνας, ενώ σε αντίθετη περίπτωση δεν λαμβάνεται υπόψη. Όπου κατά τον υπολογισμό των μονάδων μετάθεσης ως συνολική υπηρεσία προκύπτει αριθμός με δεκαδικό μέρος, διατηρούνται μόνο τα δύο πρώτα ψηφία του. Οι μονάδες μετάθεσης από τη συνολική υπηρεσία προσδιορίζονται με συντελεστή δύο (2) για κάθε χρόνο υπηρεσίας.

9. Μονάδες μετάθεσης για εντοπιότητα λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, όταν ζητούν μετάθεση από μία περιοχή σε άλλη περιοχή, εφόσον είναι δημότες Δήμου ή Κοινότητας της περιοχής αυτής από διετίας τουλάχιστον μέχρι την ημερομηνία υποβολής της αίτησης μετάθεσης. Οι μονάδες μετάθεσης για εντοπιότητα υπολογίζονται και όταν οι εκπαιδευτικοί ζητούν μετάθεσή ή τοποθέτηση μέσα στην ίδια περιοχή, εφόσον είναι δημότες του Δήμου ή της Κοινότητας όπου λειτουργούν τα σχολεία, στα οποία επιθυμούν να μετατεθούν ή να τοποθετηθούν. Οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω περιπτώσεων λαμβάνουν δύο (2) μονάδες μετάθεσης για εντοπιότητα. Η εντοπιότητα αποδεικνύεται από βεβαίωση του οικείου προέδρου κοινότητας ή δημάρχου από την οποία να προκύπτει ότι ο εκπαιδευτικός είναι δημότης του Δήμου ή της Κοινότητας από διετίας.
alfavita

Αναρτήθηκε από τον ΚΩΣΤΑΣ ΔΟΥΡΟΥΚΑΣ στις 11:03 μ.μ.   
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικες υπεραριθμιες
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 05:43:46 πμ »
Αυτο αναφερεται σε οργανικα κενα.με τα λειτουργικα ομως τι γινεται
; ποια ειναι η εντολη του γενικου γραμματεα για τις υπεραριθμιες που αναγκαζει τους εχοντες οργανικη να συμπληρωσουν πρωτοι οραριο;
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 500
Σύνολο: 510

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.