Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: emmaki στις Σεπτεμβρίου 13, 2010, 11:30:33 am
-
Φίλος μου δουλέυει σε διεύθυνση β/βάθμιας. Με παίρνει, λοιπόν, τηλέφωνο μέσα στο καλοκαίρι και μου λέει "έλα στο γραφείο να δεις κάτι". Πάω και γω, και τι να δω;
Μου δίνει μία αίτηση συνεδέλφου. Κανονικά δομημένη η αίτηση (όνομα, κλάδος μπλα μπλά) το αίτημα του προς την υπηρεσία και κάτω κάτω, εκεί που βάζουμε υπογραφή.....
ΑΙΤΩΝ
Τριάντα έξι (36)
Αυτό ήταν επίσημο έγγραφο προς την υπηρεσία, με αριθμό προτοκόλλου κλπ.....
Ας είμαστε όλοι λίγο πιο προσεκτικοί στο τι γράφουμε και πώς το γράφουμε!!!!!!!
(Δεν είναι ράδιο αρβύλα)
-
:D :D :D :D :D :D :D :D :-X :-X
-
Φίλος μου δουλέυει σε διεύθυνση β/βάθμιας. Με παίρνει, λοιπόν, τηλέφωνο μέσα στο καλοκαίρι και μου λέει "έλα στο γραφείο να δεις κάτι". Πάω και γω, και τι να δω;
Μου δίνει μία αίτηση συνεδέλφου. Κανονικά δομημένη η αίτηση (όνομα, κλάδος μπλα μπλά) το αίτημα του προς την υπηρεσία και κάτω κάτω, εκεί που βάζουμε υπογραφή.....
ΑΙΤΩΝ
Τριάντα έξι (36)
Αυτό ήταν επίσημο έγγραφο προς την υπηρεσία, με αριθμό προτοκόλλου κλπ.....
Ας είμαστε όλοι λίγο πιο προσεκτικοί στο τι γράφουμε και πώς το γράφουμε!!!!!!!
(Δεν είναι ράδιο αρβύλα)
χαχαχαχαχαχαχαχαααα
να'σαι καλ emmaki!!
Καλημέρα! :-*
-
Αν είναι δυνατόν!!!! :o
-
Έχω σε video αυτόν που το έχει κάνει...! ;D
http://www.youtube.com/watch?v=Vm2oyynssEQ
-
Φίλος μου δουλέυει σε διεύθυνση β/βάθμιας. Με παίρνει, λοιπόν, τηλέφωνο μέσα στο καλοκαίρι και μου λέει "έλα στο γραφείο να δεις κάτι". Πάω και γω, και τι να δω;
Μου δίνει μία αίτηση συνεδέλφου. Κανονικά δομημένη η αίτηση (όνομα, κλάδος μπλα μπλά) το αίτημα του προς την υπηρεσία και κάτω κάτω, εκεί που βάζουμε υπογραφή.....
ΑΙΤΩΝ
Τριάντα έξι (36)
Αυτό ήταν επίσημο έγγραφο προς την υπηρεσία, με αριθμό προτοκόλλου κλπ.....
Ας είμαστε όλοι λίγο πιο προσεκτικοί στο τι γράφουμε και πώς το γράφουμε!!!!!!!
(Δεν είναι ράδιο αρβύλα)
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!!!!!! :D
Γιατί δεν μας το έλεγες νωρίτερα;;;; ;D
-
Έχω σε video αυτόν που το έχει κάνει...! ;D
http://www.youtube.com/watch?v=Vm2oyynssEQ
δεν υπάρχει το άτομο!!!
-
Έχω σε video αυτόν που το έχει κάνει...! ;D
http://www.youtube.com/watch?v=Vm2oyynssEQ
δεν υπάρχει το άτομο!!!
Μορφή!Απλά... :D
-
emmaki κι εσύ δεν το έβγαλες ούτε μια φωτογραφία; Ας καλύπτονταν τα στοιχεία (για λόγους προσωπικών δεδομένων).
-
Φίλος μου δουλέυει σε διεύθυνση β/βάθμιας. Με παίρνει, λοιπόν, τηλέφωνο μέσα στο καλοκαίρι και μου λέει "έλα στο γραφείο να δεις κάτι". Πάω και γω, και τι να δω;
Μου δίνει μία αίτηση συνεδέλφου. Κανονικά δομημένη η αίτηση (όνομα, κλάδος μπλα μπλά) το αίτημα του προς την υπηρεσία και κάτω κάτω, εκεί που βάζουμε υπογραφή.....
ΑΙΤΩΝ
Τριάντα έξι (36)
Αυτό ήταν επίσημο έγγραφο προς την υπηρεσία, με αριθμό προτοκόλλου κλπ.....
Ας είμαστε όλοι λίγο πιο προσεκτικοί στο τι γράφουμε και πώς το γράφουμε!!!!!!!
(Δεν είναι ράδιο αρβύλα)
Το'βλεπα, το ξανάβλεπα κι αναρωτιόμουν, τι είναι αυτό το 36 που ζητά;! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Άσε που λέω, το "αιτών" είναι συνήθως στο τέλος της σελίδας, αντί για υπογραφή έβαλε το 36;!
-
Kai i plaka einai oti ton sinadelfo ton ksero....
Xanei apo 100 meries einai i alithiea, alla den exei simasia an xanei i oxi, afou einai sto sxoleio kai exei analavei na "didaksei" paidia (ti tha didaksei einai alli istoria).
Episis, gia an einai diorismenos, simainei oti exei perasei apo ASEP...... Leei arketa afto kai gia ton ASEP alla kai gia ta atoma pou diorizontai (einai telika oi kaliteroi?????)....
Zito signomi gia ta Greeklish alla eimai se ipologisti xoris Ellinika
-
-
Απλά κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-ό το ανέκδοτο !!!!!! :) :) :)
-
-
Φίλος μου δουλέυει σε διεύθυνση β/βάθμιας. Με παίρνει, λοιπόν, τηλέφωνο μέσα στο καλοκαίρι και μου λέει "έλα στο γραφείο να δεις κάτι". Πάω και γω, και τι να δω;
Μου δίνει μία αίτηση συνεδέλφου. Κανονικά δομημένη η αίτηση (όνομα, κλάδος μπλα μπλά) το αίτημα του προς την υπηρεσία και κάτω κάτω, εκεί που βάζουμε υπογραφή.....
ΑΙΤΩΝ
Τριάντα έξι (36)
Αυτό ήταν επίσημο έγγραφο προς την υπηρεσία, με αριθμό προτοκόλλου κλπ.....
Ας είμαστε όλοι λίγο πιο προσεκτικοί στο τι γράφουμε και πώς το γράφουμε!!!!!!!
(Δεν είναι ράδιο αρβύλα)
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
εμένα μου θύμησες το παρακάτω ανέκδοτο ;D…πιθανόν και πραγματικότητα
κατεβαίνει πριν κάποια χρόνια ο Μήτσος στην Αθήνα ….τότε που στα Μ.Μ.Μ για να μπεις έπρεπε να ανέβεις υποχρεωτικά μόνο από την πίσω πόρτα…… εκεί υπήρχε ο εισπράκτορας…. πλήρωνες το ανάλογο ποσό που αντιστοιχούσε με την διαδρομή που του δήλωνες.
ο φουκαράς ο Μήτσος είχε εμπρός του μια κοπελιά η οποία πήγαινε στην
-
Kai i plaka einai oti ton sinadelfo ton ksero....
Xanei apo 100 meries einai i alithiea, alla den exei simasia an xanei i oxi, afou einai sto sxoleio kai exei analavei na "didaksei" paidia (ti tha didaksei einai alli istoria).
Episis, gia an einai diorismenos, simainei oti exei perasei apo ASEP...... Leei arketa afto kai gia ton ASEP alla kai gia ta atoma pou diorizontai (einai telika oi kaliteroi?????)....
Zito signomi gia ta Greeklish alla eimai se ipologisti xoris Ellinika
Aπ'την άλλη, μπορεί να το έκανε κι επίτηδες, για να ...χλευάσει το όποιο σύστημα! :P :P :P ;D ;D ;D :-\ :-\ :-\ :-\ 8) 8) 8) 8) 8)
-
αχαχαχαχαχαχα.. πλάκα κάνεις ..μου φτιαξες τη μέρα .. ;D ;D
-
Kai i plaka einai oti ton sinadelfo ton ksero....
Xanei apo 100 meries einai i alithiea, alla den exei simasia an xanei i oxi, afou einai sto sxoleio kai exei analavei na "didaksei" paidia (ti tha didaksei einai alli istoria).
Episis, gia an einai diorismenos, simainei oti exei perasei apo ASEP...... Leei arketa afto kai gia ton ASEP alla kai gia ta atoma pou diorizontai (einai telika oi kaliteroi?????)....
Zito signomi gia ta Greeklish alla eimai se ipologisti xoris Ellinika
Aπ'την άλλη, μπορεί να το έκανε κι επίτηδες, για να ...χλευάσει το όποιο σύστημα! :P :P :P ;D ;D ;D :-\ :-\ :-\ :-\ 8) 8) 8) 8) 8)
Den nomizo na egine epiitides giati poli apla egine rezili me afto ton tropo o idios kai den fanike kanenas xlevasmos pros to opoio sistima...
Ena episimo eggrafo kai eidika apo enan ekpaideftiko (i mallon apo kapoion pou thelei na einai ekpaideftikos) den mporei na deixnei mia tetoia eikona (ektos pali kai an sintrexoun alloi logoi pou epiballoun tin anadeiksei mias strevlis eikonas tou ekpaideftikou kladou)
Xmmmmm lete na itan baltos apo tin Annoula????
-
αφου δεν εγραψε και ημερομηνια γεννησης απο διπλα παλι καλα!
-
Έχω σε video αυτόν που το έχει κάνει...! ;D
http://www.youtube.com/watch?v=Vm2oyynssEQ
Μπα, η δική του υπογραφή μάλλον για σαραντα (40) μού πάει, αν και συνήθως πέφτω έξω σ' αυτά!
-
αφου δεν εγραψε και ημερομηνια γεννησης απο διπλα παλι καλα!
Έχω δει την ημερομηνία λήψης πτυχίου στη θέση της ημερομηνίας γέννησης, όχι μόνο μία φορά.
Ούτε νηπιαγωγείο να ήτανε. ;D
-
αφου δεν εγραψε και ημερομηνια γεννησης απο διπλα παλι καλα!
Έχω δει την ημερομηνία λήψης πτυχίου στη θέση της ημερομηνίας γέννησης, όχι μόνο μία φορά.
Ούτε νηπιαγωγείο να ήτανε. ;D
μα τοση χαζομαρα γινεται?
-
μπορούμε να διακρίνουμε την απλή απροσεξία από την έμφυτη βλακεία, πιστεύω.
-
Αν είναι δυνατόν! Θα το λέω και δε θα με πιστεύουν...
Καλά δεν αναρωτήθηκε που θα έβαζε την υπογραφή; Και που τελικά δεν υπέγραψε;;;
Περίεργα πράγματα!
-
Αν είναι δυνατόν! Θα το λέω και δε θα με πιστεύουν...
Καλά δεν αναρωτήθηκε που θα έβαζε την υπογραφή; Και που τελικά δεν υπέγραψε;;;
Περίεργα πράγματα!
Mα, νομίζω, θα υπέγραψε!
Φαντάζομαι, πριν από την υπογραφή, θα έψαχνε κανένα "ετών"!
Μπερδεύτηκε ο άνθρωπος!
Στο "αι" κολλήσατε κι εσείς! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
(Πλάκα κάνω, για το συγκεκριμένο θέμα έχω κάνει κατά καιρούς αρκετά σχόλια εδώ κι έχω "γίνει" και κακή μάλιστα...) :( :( :( :( :( :( :(
-
-
Σωστά, αυτοί που παρέλαβαν την αίτηση λογικά θα έπρεπε να κοιτάξουν αν υπέγραψε...
-
-
Από τη Φώφη με αγάπη:
http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1189%3A13-09-10-&catid=80%3Adeltia-typou&Itemid=806&lang=el
Δώστε προσοχή στο "κληρονομήσουμε"...
(Αχ, συγγνώμη, :-[ :-[ :-[ αυτό δεν είναι ορθογραφικό, καλά το'γραψε το "κληρονομήσουμε"...
Κακιά που είμαι όμως...)
-
Καλά το Ιωάννα δεν ήξερε πώς να γράψει;;; Να πω ότι ήταν Αφροξυλάνθη, να ρωτήσει πώς γράφεται. Ή το Μανώλης με όμικρον ή ωμέγα.
Ίσως τελικά με κάτι τέτοια δε θα έπρεπε να γελάμε.
Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις που πραγματικά μπορεί να μπερδευτεί κάποιος, εξάλλου άνθρωποι είμαστε κι εμείς οι εκπαιδευτικοί. Ωστόσο, οφείλουμε να είμαστε προσεχτικοί, όπως είπε και η emmaki, για πολλούς λόγους!
-
Έχω σε video αυτόν που το έχει κάνει...! ;D
http://www.youtube.com/watch?v=Vm2oyynssEQ
Μπα, η δική του υπογραφή μάλλον για σαραντα (40) μού πάει, αν και συνήθως πέφτω έξω σ' αυτά!
;)
-
Από τη Φώφη με αγάπη:
http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1189%3A13-09-10-&catid=80%3Adeltia-typou&Itemid=806&lang=el
Δώστε προσοχή στο "κληρονομήσουμε"...
(Αχ, συγγνώμη, :-[ :-[ :-[ αυτό δεν είναι ορθογραφικό, καλά το'γραψε το "κληρονομήσουμε"...
Κακιά που είμαι όμως...)
Λογικό είναι. Η "κοπέλα", κληρονόμησε πολλά... Για να κληροδοτήσεις κάτι, πρέπει να φτιάξεις κάτι, να παράγεις έργο...Δεν τον ξέρει τον όρο... Και τα παιδιά της μάλλον θα κληρονομήσουν από τον παππού τους...
Δεν ξέρεις... Η Φώφη μπορεί να κάνει δουλειά στο υπουργείο και να κληροδοτήσει έργο. :P
Έχω θέμα με όλους αυτούς τους "γόνους"... Τους αυτοδημιούργητους... :-X :-X
Στο θέμα μας:
-
Καλά το Ιωάννα δεν ήξερε πώς να γράψει;;; Να πω ότι ήταν Αφροξυλάνθη, να ρωτήσει πώς γράφεται. Ή το Μανώλης με όμικρον ή ωμέγα.
Ίσως τελικά με κάτι τέτοια δε θα έπρεπε να γελάμε.
Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις που πραγματικά μπορεί να μπερδευτεί κάποιος, εξάλλου άνθρωποι είμαστε κι εμείς οι εκπαιδευτικοί. Ωστόσο, οφείλουμε να είμαστε προσεχτικοί, όπως είπε και η emmaki, για πολλούς λόγους!
Αυτά δεν είναι τίποτα!
Σας παραθέτω περιστατικό στο οποίο πρωταγωνιστεί μια δασκάλα (υπεύθυνη σ'ένα από τα ολοήμερα που πήγαινα πέρσι) και η καθαρίστρια του σχολείου...
Ψάχνει στο Ίντερνετ η δασκάλα για να δει αν η καθαρίστρια δικαιούται να λάβει ένα χρηματικό βοήθημα και πληκτρολογεί: "επίδωμα"...
Με ξανοίγει καλά-καλά η καθαρίστρια, εγώ έκανα την ...Πακιστανή... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Απευθύνεται λοιπόν στη δασκάλα, με την οποία είχε φιλική σχέση και τη ρωτά απορημένη: "Μα, καλά, με όμικρον δεν γράφεται το 'επίδομα';"... Ντράπηκε η δασκάλα, πώς να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα...
Άλλο περιστατικό, σε άλλο σχολείο: ελέγχοντας το κατά πόσο έχουν μάθει κάτι άγνωστες λέξεις στα Αγγλικά κάτι παιδάκια του Δημοτικού (λέξεις που τους είχε βάλει η συνάδελφός μου των Αγγλικών το πρωί), βλέπω το εξής σ'ένα τετράδιο: "nail=νύχη"... (Είχα δει την αγγλική λέξη, αλλά και πάλι σάστισα για μια στιγμή...)
Κοιτάζω το συγκεκριμένο παιδί και αυστηρά του λέω: "Παιδάκι μου, τα περισσότερα ουδέτερα ουσιαστικά που λήγουν σε /ι/, πώς γράφονται;"... Μου απαντά λοιπόν το παιδί: "Με γιώτα, κυρία..." Ρωτώ ξανά λοιπόν εγώ, απορημένη και περίεργη αυτήν τη φορά: "Και γιατί το έγραψες με 'ήτα';"... Και ιδού η αποστομωτική απάντηση: "Αφού η κυρία μας το πρωί έτσι το έγραψε στον πίνακα!"... :o :o :o
Τι να εξηγήσω, του το διόρθωσα απλώς...
-
Θυμάμαι όταν πήγαινα τετάρτη ή πέμπτη δημοτικού, η καθηγήτρια Αγγλικών στο σχολείο είπε την ώρα του μαθήματος ότι το ρύζι είναι ζυμαρικό. Σηκώνω το χέρι μου και της λέω ''Κυρία, το ρύζι δεν είναι δημητριακό;'' Μου λέει όχι και ότι πολλοί το μπερδεύουν. Της είπα ότι ήμουν σίγουρη ότι είναι δημητριακό και τότε μου είπε να μην αμφισβητώ αυτά που λέει, ούτε να επιμένω.
-
Θυμάμαι όταν πήγαινα τετάρτη ή πέμπτη δημοτικού, η καθηγήτρια Αγγλικών στο σχολείο είπε την ώρα του μαθήματος ότι το ρύζι είναι ζυμαρικό. Σηκώνω το χέρι μου και της λέω ''Κυρία, το ρύζι δεν είναι δημητριακό;'' Μου λέει όχι και ότι πολλοί το μπερδεύουν. Της είπα ότι ήμουν σίγουρη ότι είναι δημητριακό και τότε μου είπε να μην αμφισβητώ αυτά που λέει, ούτε να επιμένω.
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Έχω και γω πολλά τέτοια να θυμηθώ από τα σχολικά μου χρόνια...
Πράγματα που τώρα που τα σκέφτομαι, καταλαβαίνω πόσο κακό μου έκαναν...
Δεν ξέρω... Αυτό μάλλον αποδεικνύει ότι το όλο σύστημα ήταν πάντα στείρο και για να ξεφύγεις, χρειάζεται επίπονη ατομική προσπάθεια...
Ούτε γω τα ξέρω όλα, προς Θεού, παντογνώστης δεν είναι κανένας...
Αλλά διαβάζω, ρε παιδιά, ενημερώνομαι, προσπαθώ να μορφώνομαι μόνη μου, ανοίγω και κανένα λεξικό, όταν δεν είμαι σίγουρη για κάτι, αλλά όχι και για τα βασικά...
Έχουμε μεγάλη ευθύνη απέναντι στα παιδιά πρωτίστως...
-
Δουλευα μια χρονια σε ολοημερο και ο δασκαλος που ηταν εκει επαιρνε τον μπαμπα του τηλεφωνο για να βοηθησει τα παιδια στα μαθηματα. την τυφλα του δεν ηξερε!
-
Από τη Φώφη με αγάπη:
http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1189%3A13-09-10-&catid=80%3Adeltia-typou&Itemid=806&lang=el
Δώστε προσοχή στο "κληρονομήσουμε"...
(Αχ, συγγνώμη, :-[ :-[ :-[ αυτό δεν είναι ορθογραφικό, καλά το'γραψε το "κληρονομήσουμε"...
Κακιά που είμαι όμως...)
Λογικό είναι. Η "κοπέλα", κληρονόμησε πολλά... Για να κληροδοτήσεις κάτι, πρέπει να φτιάξεις κάτι, να παράγεις έργο...Δεν τον ξέρει τον όρο... Και τα παιδιά της μάλλον θα κληρονομήσουν από τον παππού τους...
Δεν ξέρεις... Η Φώφη μπορεί να κάνει δουλειά στο υπουργείο και να κληροδοτήσει έργο. :P
Έχω θέμα με όλους αυτούς τους "γόνους"... Τους αυτοδημιούργητους... :-X :-X
Στο θέμα μας:
-
Δουλευα μια χρονια σε ολοημερο και ο δασκαλος που ηταν εκει επαιρνε τον μπαμπα του τηλεφωνο για να βοηθησει τα παιδια στα μαθηματα. την τυφλα του δεν ηξερε!
:o :o :o :o :o :o :o :o
Πες πες, θα βγουν πολλά στη/στα φόρα! Κυριολεκτικώς και μεταφορικώς! ;D ;D ;D ;D ;D
-
Δουλευα μια χρονια σε ολοημερο και ο δασκαλος που ηταν εκει επαιρνε τον μπαμπα του τηλεφωνο για να βοηθησει τα παιδια στα μαθηματα. την τυφλα του δεν ηξερε!
:o :o :o :o :o :o :o :o
Πες πες, θα βγουν πολλά στη φόρα! Κυριολεκτικώς και μεταφορικώς! ;D ;D ;D ;D ;D
τι να πω ρε συ, που ηταν μονοθεσιο το σχολειο αρα δεν ειχαν αγγλικα στο πρωινο και ειχα φτασει σε σημειο οποτε πηγαινα να βοηθαω τα παιδια σε γλωσσα, μαθηματικα, ιστορια, γεωγραφια...και πιστευω ολες οι ειδικοτητες το ιδιο εκαναν. απελπιστικη κατασταση!
-
Δουλευα μια χρονια σε ολοημερο και ο δασκαλος που ηταν εκει επαιρνε τον μπαμπα του τηλεφωνο για να βοηθησει τα παιδια στα μαθηματα. την τυφλα του δεν ηξερε!
:o :o :o :o :o :o :o :o
Πες πες, θα βγουν πολλά στη φόρα! Κυριολεκτικώς και μεταφορικώς! ;D ;D ;D ;D ;D
τι να πω ρε συ, που ηταν μονοθεσιο το σχολειο αρα δεν ειχαν αγγλικα στο πρωινο και ειχα φτασει σε σημειο οποτε πηγαινα να βοηθαω τα παιδια σε γλωσσα, μαθηματικα, ιστορια, γεωγραφια...και πιστευω ολες οι ειδικοτητες το ιδιο εκαναν. απελπιστικη κατασταση!
Τα'χω κάνει και γω αυτά που λες! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Τι να'κανα, τα λυπόμουνα, μπήκα στον χορό και χόρεψα!
(Κι εμείς εδώ, ξέρεις, χορεύουμε πεντοζάλη!) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Με παίρνει τηλέφωνο μια παλιά μου μαθήτρια, φοιτήτρια στο Παιδαγωγικό Αθήνας, γιατί δυσκολευόταν διαβάσει Ιστορία στην εξεταστική της... Είχε λέει απορίες. Τυχαίνει να βρίσκομαι στην Αθήνα εκείνες τις μέρες και πάω από το σπίτι της να δω τι απορίες έχει. Είχε, λοιπόν, που λέτε, τις σημειώσεις του μαθήματος που μοίραζε γνωστή φοιτητική παράταξη, ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε. Και τι διαβάζω σ'αυτές τις σημειώσεις; Ενότητα επανάσταση του '21 και βγήκαν λέει στα βουνά οι ... αμαρτωλοί και οι κλέφτες...
Πώς να μην έχει απορίες μετά η μικρή; ;D
-
Από τη Φώφη με αγάπη:
http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1189%3A13-09-10-&catid=80%3Adeltia-typou&Itemid=806&lang=el
Δώστε προσοχή στο "κληρονομήσουμε"...
(Αχ, συγγνώμη, :-[ :-[ :-[ αυτό δεν είναι ορθογραφικό, καλά το'γραψε το "κληρονομήσουμε"...
Κακιά που είμαι όμως...)
Λογικό είναι. Η "κοπέλα", κληρονόμησε πολλά... Για να κληροδοτήσεις κάτι, πρέπει να φτιάξεις κάτι, να παράγεις έργο...Δεν τον ξέρει τον όρο... Και τα παιδιά της μάλλον θα κληρονομήσουν από τον παππού τους...
Δεν ξέρεις... Η Φώφη μπορεί να κάνει δουλειά στο υπουργείο και να κληροδοτήσει έργο. :P
Έχω θέμα με όλους αυτούς τους "γόνους"... Τους αυτοδημιούργητους... :-X :-X
Στο θέμα μας:
-
Με παίρνει τηλέφωνο μια παλιά μου μαθήτρια, φοιτήτρια στο Παιδαγωγικό Αθήνας, γιατί δυσκολευόταν διαβάσει Ιστορία στην εξεταστική της... Είχε λέει απορίες. Τυχαίνει να βρίσκομαι στην Αθήνα εκείνες τις μέρες και πάω από το σπίτι της να δω τι απορίες έχει. Είχε, λοιπόν, που λέτε, τις σημειώσεις του μαθήματος που μοίραζε γνωστή φοιτητική παράταξη, ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε. Και τι διαβάζω σ'αυτές τις σημειώσεις; Ενότητα επανάσταση του '21 και βγήκαν λέει στα βουνά οι ... αμαρτωλοί και οι κλέφτες...
Πώς να μην έχει απορίες μετά η μικρή; ;D
Υπό μία έννοια ήταν αμαρτωλοί! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Θυμάμαι όταν πήγαινα τετάρτη ή πέμπτη δημοτικού, η καθηγήτρια Αγγλικών στο σχολείο είπε την ώρα του μαθήματος ότι το ρύζι είναι ζυμαρικό. Σηκώνω το χέρι μου και της λέω ''Κυρία, το ρύζι δεν είναι δημητριακό;'' Μου λέει όχι και ότι πολλοί το μπερδεύουν. Της είπα ότι ήμουν σίγουρη ότι είναι δημητριακό και τότε μου είπε να μην αμφισβητώ αυτά που λέει, ούτε να επιμένω.
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Έχω και γω πολλά τέτοια να θυμηθώ από τα σχολικά μου χρόνια...
Πράγματα που τώρα που τα σκέφτομαι, καταλαβαίνω πόσο κακό μου έκαναν...
Δεν ξέρω... Αυτό μάλλον αποδεικνύει ότι το όλο σύστημα ήταν πάντα στείρο και για να ξεφύγεις, χρειάζεται επίπονη ατομική προσπάθεια...
Ούτε γω τα ξέρω όλα, προς Θεού, παντογνώστης δεν είναι κανένας...
Αλλά διαβάζω, ρε παιδιά, ενημερώνομαι, προσπαθώ να μορφώνομαι μόνη μου, ανοίγω και κανένα λεξικό, όταν δεν είμαι σίγουρη για κάτι, αλλά όχι και για τα βασικά...
Έχουμε μεγάλη ευθύνη απέναντι στα παιδιά πρωτίστως...
Φυσικά και δεν είμαστε φωτεινοί παντογνώστες αλλά θα πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με τα παιδιά. Όταν δε γνωρίζουμε κάτι καλό είναι να παραδεχόμαστε την άγνοιά μας και να λέμε στους μαθητές μας ότι θα το ψάξουμε, θα το ερευνήσουμε για να τους απαντήσουμε τελικά στο ερώτημά τους.
Στη δική μου περίπτωση, η κυρία των Αγγλικών σχεδόν γελοιοποιήθηκε, αφού επιστρέφοντας σπίτι ρώτησα τη μητέρα μου προκειμένου να μου επιβεβαιώσει αυτό που ισχυριζόμουν. Τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης ωστόσο έμαθαν ότι το ρύζι είναι ζυμαρικό. Δε νομίζω να πήραν στα σοβαρά εμένα αλλά την κυρία τους.
-
Όταν η κόρη μου πήγαινε 3η ή 4η Δημοτικού, ο δάσκαλος τους μάθαινε στην γεωγραφία τα δημοτικά διαμερίσματα.Τους είπε ότι το δικό μας ειναι η Δυτική Μακεδονία.Γράψτε τώρα λέει παιδάκια απο τον πίνακα,που θα γράψω εγώ, τους νομούς της Δυτικής Μακεδονίας για να τους μάθετε. Ξεκινάει...νομός Κοζάνης, νομός Φλώρινας, νομός Πέλλας, νομός Πτολεμαίδας....
Έρχετε η μικρή στο σπίτι και μένω κάγκελο απο αυτά που είδα γραμμένα στο τετράδιο της.
Άλλη μέρα , ο συγκεκριμένος δάσκαλος, έιχε στείλει σημείωμα με τα παιδάκια , να έρθουν οι γονείς στο σχολείο γιατί ήταν ζωηρά τα μωρά.Το σημείωμα έλεγε ....Παρακαλείστε οι μηταίρες και οι παταίρες των πεδιών να έρθεται στο σχολείο για ενημέρωση.
Ο συγκεκριμένος έχει τελειώσει δάσκαλος στην γιουγκοσλαβία με την διετούς σχολή.Τυχαίο????????? Δεν ξέρω.
-
Θυμάμαι όταν πήγαινα τετάρτη ή πέμπτη δημοτικού, η καθηγήτρια Αγγλικών στο σχολείο είπε την ώρα του μαθήματος ότι το ρύζι είναι ζυμαρικό. Σηκώνω το χέρι μου και της λέω ''Κυρία, το ρύζι δεν είναι δημητριακό;'' Μου λέει όχι και ότι πολλοί το μπερδεύουν. Της είπα ότι ήμουν σίγουρη ότι είναι δημητριακό και τότε μου είπε να μην αμφισβητώ αυτά που λέει, ούτε να επιμένω.
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Έχω και γω πολλά τέτοια να θυμηθώ από τα σχολικά μου χρόνια...
Πράγματα που τώρα που τα σκέφτομαι, καταλαβαίνω πόσο κακό μου έκαναν...
Δεν ξέρω... Αυτό μάλλον αποδεικνύει ότι το όλο σύστημα ήταν πάντα στείρο και για να ξεφύγεις, χρειάζεται επίπονη ατομική προσπάθεια...
Ούτε γω τα ξέρω όλα, προς Θεού, παντογνώστης δεν είναι κανένας...
Αλλά διαβάζω, ρε παιδιά, ενημερώνομαι, προσπαθώ να μορφώνομαι μόνη μου, ανοίγω και κανένα λεξικό, όταν δεν είμαι σίγουρη για κάτι, αλλά όχι και για τα βασικά...
Έχουμε μεγάλη ευθύνη απέναντι στα παιδιά πρωτίστως...
Φυσικά και δεν είμαστε φωτεινοί παντογνώστες αλλά θα πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με τα παιδιά. Όταν δε γνωρίζουμε κάτι καλό είναι να παραδεχόμαστε την άγνοιά μας και να λέμε στους μαθητές μας ότι θα το ψάξουμε, θα το ερευνήσουμε για να τους απαντήσουμε τελικά στο ερώτημά τους.
Στη δική μου περίπτωση, η κυρία των Αγγλικών σχεδόν γελοιοποιήθηκε, αφού επιστρέφοντας σπίτι ρώτησα τη μητέρα μου προκειμένου να μου επιβεβαιώσει αυτό που ισχυριζόμουν. Τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης ωστόσο έμαθαν ότι το ρύζι είναι ζυμαρικό. Δε νομίζω να πήραν στα σοβαρά εμένα αλλά την κυρία τους.
Εγώ πάντως τα θυμήθηκα, όταν έστω και σε μεγαλύτερη ηλικία κατάλαβα τα λάθη που μου δίδασκαν...
Αργά ή γρήγορα θα συμβεί αυτό.
Γι'αυτό δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε ποτέ και να είμαστε πάντα μάχιμοι...
Και κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολο κάτι τέτοιο...
Γι'αυτό σε όλες τις χώρες οι εκπαιδευτικοί χαίρουν εκτίμησης, το ξέρουν όλοι ότι χρειάζεται συνεχής επαγρύπνηση, επιμόρφωση και αγώνας πραγματικός, για να τολμήσει κάποιος να πει ότι διδάσκει...
-
Όταν η κόρη μου πήγαινε 3η ή 4η Δημοτικού, ο δάσκαλος τους μάθαινε στην γεωγραφία τα δημοτικά διαμερίσματα.Τους είπε ότι το δικό μας ειναι η Δυτική Μακεδονία.Γράψτε τώρα λέει παιδάκια απο τον πίνακα,που θα γράψω εγώ, τους νομούς της Δυτικής Μακεδονίας για να τους μάθετε. Ξεκινάει...νομός Κοζάνης, νομός Φλώρινας, νομός Πέλλας, νομός Πτολεμαίδας....
Έρχετε η μικρή στο σπίτι και μένω κάγκελο απο αυτά που είδα γραμμένα στο τετράδιο της.
Άλλη μέρα , ο συγκεκριμένος δάσκαλος, έιχε στείλει σημείωμα με τα παιδάκια , να έρθουν οι γονείς στο σχολείο γιατί ήταν ζωηρά τα μωρά.Το σημείωμα έλεγε ....Παρακαλείστε οι μηταίρες και οι παταίρες των πεδιών να έρθεται στο σχολείο για ενημέρωση.
Ο συγκεκριμένος έχει τελειώσει δάσκαλος στην γιουγκοσλαβία με την διετούς σχολή.Τυχαίο????????? Δεν ξέρω.
Δεν μιλάς σοβαρά! :o :o :o :o :o :o :o :o :o
-
Το σημείωμα έλεγε ....Παρακαλείστε οι μηταίρες και οι παταίρες των πεδιών να έρθεται στο σχολείο για ενημέρωση.
Ο συγκεκριμένος έχει τελειώσει δάσκαλος στην γιουγκοσλαβία με την διετούς σχολή.Τυχαίο????????? Δεν ξέρω.
έρθεται !!!!!!!
Mήπως το μήνυμα στόχευε στο να βρουν τα παιδιά τα λάθη; Όποιο παιδί τα έβρισκε όλα θα του έλεγε ΕΥΓΕ!!!!
-
Όταν η κόρη μου πήγαινε 3η ή 4η Δημοτικού, ο δάσκαλος τους μάθαινε στην γεωγραφία τα δημοτικά διαμερίσματα.Τους είπε ότι το δικό μας ειναι η Δυτική Μακεδονία.Γράψτε τώρα λέει παιδάκια απο τον πίνακα,που θα γράψω εγώ, τους νομούς της Δυτικής Μακεδονίας για να τους μάθετε. Ξεκινάει...νομός Κοζάνης, νομός Φλώρινας, νομός Πέλλας, νομός Πτολεμαίδας....
Έρχετε η μικρή στο σπίτι και μένω κάγκελο απο αυτά που είδα γραμμένα στο τετράδιο της.
Άλλη μέρα , ο συγκεκριμένος δάσκαλος, έιχε στείλει σημείωμα με τα παιδάκια , να έρθουν οι γονείς στο σχολείο γιατί ήταν ζωηρά τα μωρά.Το σημείωμα έλεγε ....Παρακαλείστε οι μηταίρες και οι παταίρες των πεδιών να έρθεται στο σχολείο για ενημέρωση.
Ο συγκεκριμένος έχει τελειώσει δάσκαλος στην γιουγκοσλαβία με την διετούς σχολή.Τυχαίο????????? Δεν ξέρω.
1. Έρχεται
2. Τη διετή
Για να μην σχολιάσω την ανυπαρξία σύνταξης στην τελευταία πρόταση.
Καλό θα ήταν λοιπόν, πρώτα να βλέπουμε τι γράφουμε και πώς το γράφουμε και μετά να σχολιάζουμε.
Για το ότι σε ένα φόρουμ εκπαιδευτικών μας έχουν βγει τα μάτια από το ορθογραφικά λάθη δεν έχει να πει κανείς τίποτα;
-
Όταν η κόρη μου πήγαινε 3η ή 4η Δημοτικού, ο δάσκαλος τους μάθαινε στην γεωγραφία τα δημοτικά διαμερίσματα.Τους είπε ότι το δικό μας ειναι η Δυτική Μακεδονία.Γράψτε τώρα λέει παιδάκια απο τον πίνακα,που θα γράψω εγώ, τους νομούς της Δυτικής Μακεδονίας για να τους μάθετε. Ξεκινάει...νομός Κοζάνης, νομός Φλώρινας, νομός Πέλλας, νομός Πτολεμαίδας....
Έρχετε η μικρή στο σπίτι και μένω κάγκελο απο αυτά που είδα γραμμένα στο τετράδιο της.
Άλλη μέρα , ο συγκεκριμένος δάσκαλος, έιχε στείλει σημείωμα με τα παιδάκια , να έρθουν οι γονείς στο σχολείο γιατί ήταν ζωηρά τα μωρά.Το σημείωμα έλεγε ....Παρακαλείστε οι μηταίρες και οι παταίρες των πεδιών να έρθεται στο σχολείο για ενημέρωση.
Ο συγκεκριμένος έχει τελειώσει δάσκαλος στην γιουγκοσλαβία με την διετούς σχολή.Τυχαίο????????? Δεν ξέρω.
1. Έρχεται
2. Τη διετή
Για να μην σχολιάσω την ανυπαρξία σύνταξης στην τελευταία πρόταση.
Καλό θα ήταν λοιπόν, πρώτα να βλέπουμε τι γράφουμε και πώς το γράφουμε και μετά να σχολιάζουμε.
Το ότι σε ένα φόρουμ εκπαιδευτικών μας έχουν βγει τα μάτια από το ορθογραφικά λάθη δεν έχει να πει κανείς τίποτα;
Αυτό μάλλον δεν το πρόσεξες, που το έγραψε και εκπαιδευτικός: ;)
'Παρακαλείστε οι μηταίρες και οι παταίρες των πεδιών να έρθεται στο σχολείο για ενημέρωση.'
p.s. διετούς (φοίτησης) σχολή
-
Όταν η κόρη μου πήγαινε 3η ή 4η Δημοτικού, ο δάσκαλος τους μάθαινε στην γεωγραφία τα δημοτικά διαμερίσματα.Τους είπε ότι το δικό μας ειναι η Δυτική Μακεδονία.Γράψτε τώρα λέει παιδάκια απο τον πίνακα,που θα γράψω εγώ, τους νομούς της Δυτικής Μακεδονίας για να τους μάθετε. Ξεκινάει...νομός Κοζάνης, νομός Φλώρινας, νομός Πέλλας, νομός Πτολεμαίδας....
Έρχετε η μικρή στο σπίτι και μένω κάγκελο απο αυτά που είδα γραμμένα στο τετράδιο της.
Άλλη μέρα , ο συγκεκριμένος δάσκαλος, έιχε στείλει σημείωμα με τα παιδάκια , να έρθουν οι γονείς στο σχολείο γιατί ήταν ζωηρά τα μωρά.Το σημείωμα έλεγε ....Παρακαλείστε οι μηταίρες και οι παταίρες των πεδιών να έρθεται στο σχολείο για ενημέρωση.
Ο συγκεκριμένος έχει τελειώσει δάσκαλος στην γιουγκοσλαβία με την διετούς σχολή.Τυχαίο????????? Δεν ξέρω.
1. Έρχεται
2. Τη διετή
Για να μην σχολιάσω την ανυπαρξία σύνταξης στην τελευταία πρόταση.
Καλό θα ήταν λοιπόν, πρώτα να βλέπουμε τι γράφουμε και πώς το γράφουμε και μετά να σχολιάζουμε.
Το ότι σε ένα φόρουμ εκπαιδευτικών μας έχουν βγει τα μάτια από το ορθογραφικά λάθη δεν έχει να πει κανείς τίποτα;
Αυτό μάλλον δεν το πρόσεξες, που το έγραψε και εκπαιδευτικός: ;)
'Παρακαλείστε οι μηταίρες και οι παταίρες των πεδιών να έρθεται στο σχολείο για ενημέρωση.'
p.s. διετούς (φοίτησης) σχολή
Όχι, γιατί είχε ήδη σχολιαστεί. Επεσήμανα τα υπόλοιπα, τα οποία φαντάζομαι ότι έχουν επίσης γραφτεί από εκπαιδευτικό.
-
Δεν ειπα οτι εγω τα κανω ολα σωστα... απλα θεωρω εγκληματικο αυτα γινονται στις ταξεις του δημοτικου, εκει που παιρνει το παιδι τα πρωτα του βηματα.Ουτε δασκαλα ειμαι, ουτε φιλολογος...
Σαν μηχανολογος μηχανικος ομως τα παιδια τις 3ης λυκειου, τα μαθαινω σωστα τα στοιχεια μηχανων.Ειναι μαθημα που εξεταζεται στις πανελληνιες,ειναι ολο ασκησεις και κανω οσο καλυτερα μπορω την δουλεια μου γιαυτο εχω και καλα αποτελεσματα.Εννοω οτι τα παιδια που αναλαμβανω περνανε στα ΤΕΙ που εχουν επιλεξει.Και αυτη η ικανοποιηση που παιρνω με κανει να γινομαι ακομη καλυτερη εκπαιδευτικος.
-
Δεν ειπα οτι εγω τα κανω ολα σωστα... απλα θεωρω εγκληματικο αυτα γινονται στις ταξεις του δημοτικου, εκει που παιρνει το παιδι τα πρωτα του βηματα.Ουτε δασκαλα ειμαι, ουτε φιλολογος...
Σαν μηχανολογος μηχανικος ομως τα παιδια τις 3ης λυκειου, τα μαθαινω σωστα τα στοιχεια μηχανων.Ειναι μαθημα που εξεταζεται στις πανελληνιες,ειναι ολο ασκησεις και κανω οσο καλυτερα μπορω την δουλεια μου γιαυτο εχω και καλα αποτελεσματα.Εννοω οτι τα παιδια που αναλαμβανω περνανε στα ΤΕΙ που εχουν επιλεξει.Και αυτη η ικανοποιηση που παιρνω με κανει να γινομαι ακομη καλυτερη εκπαιδευτικος.
Άρα πλην των δασκάλων και των φιλολόγων οι υπόλοιπες ειδικότητες περνούν στο απυρόβλητο όσον αφορά το θέμα της ορθογραφίας. Αν πρόκειται περί "κοινής συνθήκης" τότε πάω πάσο. Τώρα, το τι σημαίνει καλός και τι κακός εκπαιδευτικός, αυτό είναι μια άλλη συζήτηση. Το ότι τα παιδιά που αναλαμβάνεις περνούν στα ΤΕΙ που έχουν επιλέξει σημαίνει ότι είσαι καλή καθηγήτρια, και μπράβο σου. Αλλά άλλο καλός καθηγητής και άλλο καλός εκπαιδευτικός...