Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: marvac στις Σεπτεμβρίου 15, 2010, 08:31:49 pm
-
Οι ξενόγλωσσοι εκπαιδευτικοί δεν είναι τα παιδιά για όλες τις δουλειές
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται το φαινόμενο οι εκπαιδευτικοί των ξένων γλωσσών να μετατρέπονται σε παιδιά για όλες τις δουλειές αναλαμβάνοντας άσχετες με το αντικείμενο τους εργασίες και καθήκοντα που ανήκουν κανονικά στους ανωτέρους τους ή σε άλλους συναδέλφους με το πρόσχημα της υπεραριθμίας και της μη συμπλήρωσης ωραρίου. Σε αυτά έρχεται να προστεθεί και το γεγονός πως καλούνται να διδάξουν σε τρία και τέσσερα σχολεία, απομακρυσμένα πολλές φορές το ένα από το άλλο, και να γεμίσουν ό,τι κενό βρεθεί όπου βρεθεί. Ουδείς υπεύθυνος ενδιαφέρεται για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες οι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι εργάζονται, ούτε για την ποιότητα του μαθήματος υπό τις δεδομένες συνθήκες. Το μόνο που φαίνεται να ενδιαφέρει τις διοικήσεις είναι το πώς θα βουλώσουν τις τρύπες που η ασύνετη πολιτική τους στο θέμα της ξένόγλωσσης εκπαίδευσης δημιούργησε χρησιμοποιώντας την συγκεκριμένη κατηγορία εκπαιδευτικών ως τάπα, κάτι που είναι όχι μόνο άδικο, αλλά και προσβλητικό.
Κάτι που επίσης παρατηρείται τα τελευταία χρόνια και σημείωσε ιδιαίτερη έξαρση την φετινή χρονιά είναι οι τοποθετήσεις εκπαιδευτικών στην Α/θμια παρά την θέληση τους. Κάποια κρυφά επιστημονικά δεδομένα προφανώς που γνωρίζουν μόνο οι Έλληνες υπουργοί, αλλά όλος ο υπόλοιπος κόσμος αγνοεί, τους είπε πως ο καθηγητής μπορεί να διδάσκει σε οποιαδήποτε βαθμίδα χωρίς κανένα πρόβλημα, πως η
-
Ναι είναι γεγονός! Με 25 παιδιά μπορείς πολύ άνετα να προετοιμάσεις παιδιά για πιστοποιητικά γλωσσομάθειας! Πολύ άνετα με 2 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ώρες την εβδομάδα μπορείς να κάνεις ακουστικές, γραπτά, προφορίκα.....Για να σκεφτώ....Σε κάθε μαθητή αναλογούν 2 ολόκληρα λεπτά για να μιλήσει....Ουαου!!!
Μόλις το διδάξει αυτό η υπουργός....θα το διδάξω και εγώ....Αναμένω...
-
δε θα μπορουσα να τα πω καλυτερα...μηπως να την προτεινουμε για υπουργο παιδειας μπας και οντως νοικοκυρευτει αυτο το γ@@@μενο το υπουργειο τελικα!!! ;D
-
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
20 ωρες σε πεντε σχολεια! Περαστικά μου.
Υ.Γ. Ειμαι γαλλικων
-
:-X :-X :-X
-
20 ωρες σε πεντε σχολεια! Περαστικά μου.
Υ.Γ. Ειμαι γαλλικων
Καλή δύναμη. Απόσταση μεταξύ τους;
-
20 ωρες σε πεντε σχολεια! Περαστικά μου.
Υ.Γ. Ειμαι γαλλικων
έλεος!
θα θες κανα δίμηνο για να μάθεις τα ονόματα των παιδιών!!!!! πόσα θα χεις;;; καμιά διακοσαριά;;
καλό κουράγιο!
-
και έρχεται και η κα Σαμαρά, σχολική σύμβουλος γερμανικών και μας λέει τα εξής:
Στα Δημοτικά να διδάξετε σύμφωνα με το Ενιαίο Αναμορφωμένο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου και του Π.Ι.) και το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς των Γλωσσών με απώτερο στόχο το e-book, την e-class και το e-school. Θα ήταν σκόπιμο να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στην διαθεματικότητα, την πολυγλωσσία, την πολυπολιτισμικότητα και το Ευρωπαϊκό Portfolio Γλωσσών 2003, για να μπορέσουν οι μαθητές σας να μαθαίνουν με αυτοδιάθεση την Ξένη Γλώσσα. Τα σχέδια εργασίας είναι επίσης πολύ καλό εργαλείο για αυτό το σκοπό. Πρέπει να ενημερώσετε τους γονείς των μαθητών σας ότι οι μαθητές μπορούν να πιστοποιούν και το επίπεδο γλωσσομάθειάς τους αν το επιθυμούν.
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ?????
-
προφανως δεν εχει μπει σε ταξη ποτε ή περασαν πολλα χρονια απο τοτε
-
και έρχεται και η κα Σαμαρά, σχολική σύμβουλος γερμανικών και μας λέει τα εξής:
Στα Δημοτικά να διδάξετε σύμφωνα με το Ενιαίο Αναμορφωμένο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου και του Π.Ι.) και το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς των Γλωσσών με απώτερο στόχο το e-book, την e-class και το e-school. Θα ήταν σκόπιμο να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στην διαθεματικότητα, την πολυγλωσσία, την πολυπολιτισμικότητα και το Ευρωπαϊκό Portfolio Γλωσσών 2003, για να μπορέσουν οι μαθητές σας να μαθαίνουν με αυτοδιάθεση την Ξένη Γλώσσα. Τα σχέδια εργασίας είναι επίσης πολύ καλό εργαλείο για αυτό το σκοπό. Πρέπει να ενημερώσετε τους γονείς των μαθητών σας ότι οι μαθητές μπορούν να πιστοποιούν και το επίπεδο γλωσσομάθειάς τους αν το επιθυμούν.
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ?????
ΤΕΛΕΙΟ το ανέκδοτο!! Δε το 'χα ξανακούσει! Ξεκαρδίστηκα!
-
αυτη η διαθεματικοτητα θα μας φαει, που μπηκα να διδαξω τους νομους του Νευτωνα στ'αγγλικα και τραβουσα τα μαλλια μου...στα ελληνικα ρε δεν τους ξερω τους νομους του Νευτωνα, θα με τρελανουν? τα δε παιδια να βλεπατε ενδιαφερον...αφου στο τελος με ρωτησαν για ποιο σκοπο επρεπε να μαθαινουν πως λεγεται η τριβη και η αδρανεια στ'αγγλικα. και ολα αυτα σε τμημα αρχαριων!!!
-
Μιλησα σημερα με το υπουργειο παιδειας με το αρμοδιο τμημα και μου είπαν οτι δεν εχει κλειδωσει ακομα τίποτα και ολα είναι στο σταδιο των διαβουλευσεων. Εμενα συγκεκριμενα και ενω εχω ωραριο 19 ωρες, βασει της ραδιο αρβυλας για τις 21 ωρες, εδωσαν ηδη 20 ωρες σε πεντε σχολεια. Απο το ΥΠΕΠΘ μου είπαν οτι το γραφειο μπορει να νομιζει οτι μπορει να με βαλει και σε 105 σχολεια, τίποτα δεν είναι δεδομενο και οτι ολα θα γινουν βασει της επισημης εγκυκλιου η οποια θα βγει την αλλη εβδομαδα και πιθανον θα κραταμε το ωραριο μας. Ολα είναι ακομα στον αερα. Επισης ολοι οσοι δουλεψαμε ως εξεταστες στο ΚΠΓ το Μαιο, θα πληρωθουμε με το νεο τιμολογιο που θα είναι μειωμενο (εκπληξη!)
-
αυτη η διαθεματικοτητα θα μας φαει, που μπηκα να διδαξω τους νομους του Νευτωνα στ'αγγλικα και τραβουσα τα μαλλια μου...στα ελληνικα ρε δεν τους ξερω τους νομους του Νευτωνα, θα με τρελανουν? τα δε παιδια να βλεπατε ενδιαφερον...αφου στο τελος με ρωτησαν για ποιο σκοπο επρεπε να μαθαινουν πως λεγεται η τριβη και η αδρανεια στ'αγγλικα. και ολα αυτα σε τμημα αρχαριων!!!
Τς τς τς, βρε Γιώτα!!! Όλο και κάποιος λόγος θα υπάρχει! Ψάξε και συ να τονε βρεις! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Άντε με το καλό και τη θεωρία των Παιγνίων! ;D ;D ;D ;D ;D
-
αυτη η διαθεματικοτητα θα μας φαει, που μπηκα να διδαξω τους νομους του Νευτωνα στ'αγγλικα και τραβουσα τα μαλλια μου...στα ελληνικα ρε δεν τους ξερω τους νομους του Νευτωνα, θα με τρελανουν? τα δε παιδια να βλεπατε ενδιαφερον...αφου στο τελος με ρωτησαν για ποιο σκοπο επρεπε να μαθαινουν πως λεγεται η τριβη και η αδρανεια στ'αγγλικα. και ολα αυτα σε τμημα αρχαριων!!!
Τς τς τς, βρε Γιώτα!!! Όλο και κάποιος λόγος θα υπάρχει! Ψάξε και συ να τονε βρεις! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Άντε με το καλό και τη θεωρία των Παιγνίων! ;D ;D ;D ;D ;D
λογος φυσικα και υπαρχει...η βλακεια που τους δερνει!!!
-
αυτη η διαθεματικοτητα θα μας φαει, που μπηκα να διδαξω τους νομους του Νευτωνα στ'αγγλικα και τραβουσα τα μαλλια μου...στα ελληνικα ρε δεν τους ξερω τους νομους του Νευτωνα, θα με τρελανουν? τα δε παιδια να βλεπατε ενδιαφερον...αφου στο τελος με ρωτησαν για ποιο σκοπο επρεπε να μαθαινουν πως λεγεται η τριβη και η αδρανεια στ'αγγλικα. και ολα αυτα σε τμημα αρχαριων!!!
Κι εγώ τους δίδαξα πέρσι τους νόμους του Νεύτωνα στα αγγλικά της Γ Γυμνασίου. Μεγάλη επιτυχία! Δυο ώρες φυσική διάβαζα την προηγούμενη μέρα και στο τέλος τους τα είπα και λάθος. Έλεος!
-
αυτη η διαθεματικοτητα θα μας φαει, που μπηκα να διδαξω τους νομους του Νευτωνα στ'αγγλικα και τραβουσα τα μαλλια μου...στα ελληνικα ρε δεν τους ξερω τους νομους του Νευτωνα, θα με τρελανουν? τα δε παιδια να βλεπατε ενδιαφερον...αφου στο τελος με ρωτησαν για ποιο σκοπο επρεπε να μαθαινουν πως λεγεται η τριβη και η αδρανεια στ'αγγλικα. και ολα αυτα σε τμημα αρχαριων!!!
Κι εγώ τους δίδαξα πέρσι τους νόμους του Νεύτωνα στα αγγλικά της Γ Γυμνασίου. Μεγάλη επιτυχία! Δυο ώρες φυσική διάβαζα την προηγούμενη μέρα και στο τέλος τους τα είπα και λάθος. Έλεος!
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Σε Γυμνάσια τα κάνετε αυτά;
Εγώ δεν είχα ακόμη την ευτυχία! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
στο γυμνασιο...γ' γυμνασιου...και το μαθημα το εκανα μαζι με το φυσικο...ειχε κενο εκεινη την ωρα και δεν ειχε προβλημα να μπει μαζι μου στην ταξη.
-
στο γυμνασιο...γ' γυμνασιου...και το μαθημα το εκανα μαζι με το φυσικο...ειχε κενο εκεινη την ωρα και δεν ειχε προβλημα να μπει μαζι μου στην ταξη.
Εγώ πάντως φέτος θα το ξανακάνω όχι τόσο επειδή ξαναέχω Γ Γυμνασίου και το βιβλίο παραμένει ίδιο όσο επειδή αυτή η επιτυχία πρέπει να επαναληφθεί. Σε λίγο θα πιαστούμε στα χέρια με τους φυσικούς. Αυτό επιδιώκει η Αννούλα μου φαίνεται..
-
Όντως, μας έχουν που μας έχουν άχτι οι φιλολογίνες ( ;D ;D ;D ;D), τώρα θα μας σιχαθούν και οι Φυσικοί! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
και που να σου πω τι ακουσα στη β' γυμνασιου στο μαθημα με τον past simple που ειχε σχεση με ιστορικα προσωπα!!!
διαβασα παντως καπου μεσα στο φορουμ οτι καποιοι δεν το εκαναν καθολου το συγκεκριμενο με τους νομους.
-
Α εγώ τα κάνω όλα κανονικότατα. Πού ξέρεις καμιά φορά? Μπορεί να χρειαστεί να διδάξω και εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς στο σχολείο.. Να μη ξέρω πώς? Πρέπει να είμαι ενημερωμένη για τα πάντα!
-
σε λιγο το ΠΕ06 δε θ'ακολουθειται απο το Αγγλικης Γλωσσας αλλα απο το Με Λενε Λολα Και Τα Κανω Ολα. :-[
αντε και χημεια μετα απ'αυτο και κλεισαμε ως εκπαιδευτικοι. ;D
-
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
μη γελατε καθολου...εκει θα μας καταντησουν...απο τη μια η διαθεματικοτητα...απο την αλλη οι δυο βαθμιδες...συν η β' αναθεση που συχνα μας φορτωνουν...
οι τιραμολες της εκπαιδευσης θα ειμαστε σε λιγο!
-
μη γελατε καθολου...εκει θα μας καταντησουν...απο τη μια η διαθεματικοτητα...απο την αλλη οι δυο βαθμιδες...συν η β' αναθεση που συχνα μας φορτωνουν...
οι τιραμολες της εκπαιδευσης θα ειμαστε σε λιγο!
Απ'όλα σου, Γιώτα, το "σε λίγο" μου άρεσε! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
μη γελατε καθολου...εκει θα μας καταντησουν...απο τη μια η διαθεματικοτητα...απο την αλλη οι δυο βαθμιδες...συν η β' αναθεση που συχνα μας φορτωνουν...
οι τιραμολες της εκπαιδευσης θα ειμαστε σε λιγο!
Απ'όλα σου, Γιώτα, το "σε λίγο" μου άρεσε! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
λαθος χρονος ε? εχουμε ηδη γινει... ;)
-
Τι θα γίνει με τις οργανικές στην πρωτοβάθμια;;
-
και που να σου πω τι ακουσα στη β' γυμνασιου στο μαθημα με τον past simple που ειχε σχεση με ιστορικα προσωπα!!!
Πιστεύω πως δεν πρέπει να διδάσκετε Past Simple, διότι είναι ιστορικός χρόνος και ακριβώς για αυτό, θα σας την πέσουν πάλι οι "φιλολογίνες", που τους κλέβετε κάθε τι σχετικό με την Ιστορία. (Δεν λέτε που ηρέμησε τώρα ειδικά μία συγκεκριμένη, πάλι θα την... εξάψετε!!!) ;D ;D ;D
-
και που να σου πω τι ακουσα στη β' γυμνασιου στο μαθημα με τον past simple που ειχε σχεση με ιστορικα προσωπα!!!
Πιστεύω πως δεν πρέπει να διδάσκετε Past Simple, διότι είναι ιστορικός χρόνος και ακριβώς για αυτό, θα σας την πέσουν πάλι οι "φιλολογίνες", που τους κλέβετε κάθε τι σχετικό με την Ιστορία. (Δεν λέτε που ηρέμησε τώρα ειδικά μία συγκεκριμένη, πάλι θα την... εξάψετε!!!) ;D ;D ;D
κατσε να μπουμε και στα νηπιαγωγεια και τοτε να δεις τι εχει να γινει! ;D
-
δεν ειναι κακη ιδεα !!! αρκει να κοιταξει κανεις γυρω του και θα δει οτι πιτσιρικια μιλουν 2 γλωσσες!
αλλά, 1 νηπιαγωγος με 25 πιτσιρικακια σε ενα τμημα? Απαραδεκτο!!!
-
Μαρκο μην τους βαζεις ιδεες!!!
-
και που να σου πω τι ακουσα στη β' γυμνασιου στο μαθημα με τον past simple που ειχε σχεση με ιστορικα προσωπα!!!
Πιστεύω πως δεν πρέπει να διδάσκετε Past Simple, διότι είναι ιστορικός χρόνος και ακριβώς για αυτό, θα σας την πέσουν πάλι οι "φιλολογίνες", που τους κλέβετε κάθε τι σχετικό με την Ιστορία. (Δεν λέτε που ηρέμησε τώρα ειδικά μία συγκεκριμένη, πάλι θα την... εξάψετε!!!) ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
μη γελατε καθολου...εκει θα μας καταντησουν...απο τη μια η διαθεματικοτητα...απο την αλλη οι δυο βαθμιδες...συν η β' αναθεση που συχνα μας φορτωνουν...
οι τιραμολες της εκπαιδευσης θα ειμαστε σε λιγο!
Απ'όλα σου, Γιώτα, το "σε λίγο" μου άρεσε! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
λαθος χρονος ε? εχουμε ηδη γινει... ;)
Ρίξε μια ματιά στα βιβλία της ...Φυσικής σου και δώσε μόνη σου την απάντηση! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D