Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γυμνάσιο => Σχολικά μαθήματα => Θετικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΠΕ0404 στις Σεπτεμβρίου 22, 2010, 09:25:57 pm
-
Συνάδελφοι - αναφέρομαι κυρίως στους ΠΕ04 γιατί δε μπορώ να κρίνω τις αλλαγές στην ύλη των άλλων ειδικοτήτων- μελετήσατε τις οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων μας σε γυμνάσιο και λύκειο; Προτείνονται πολύ σημαντικές ανακατατάξεις στην ύλη μαθημάτων όπως η βιολογία α' γυμνασίου και η χημεία γ' γυμνασίου (αναφέρω εντελώς ενδεικτικά), αφαιρούνται κομμάτια της ύλης που παραδοσιακά ήταν πολύ σημαντικά (π.χ. στη χημεία α λυκείου αφαιρούνται οι βασικές έννοιες στο 1ο κεφάλαιο- το pH - η καταστατική εξίσωση / στη χημεία β γενικής παιδείας να μην απομνημονεύσουν τα παιδιά τις ομόλογες σειρές και να μη δοθεί έμφαση στην ονοματολογία των οργανικών ενώσεων!!!) :-[ :-[
-
Συνάδελφοι - αναφέρομαι κυρίως στους ΠΕ04 γιατί δε μπορώ να κρίνω τις αλλαγές στην ύλη των άλλων ειδικοτήτων- μελετήσατε τις οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων μας σε γυμνάσιο και λύκειο; Προτείνονται πολύ σημαντικές ανακατατάξεις στην ύλη μαθημάτων όπως η βιολογία α' γυμνασίου και η χημεία γ' γυμνασίου (αναφέρω εντελώς ενδεικτικά), αφαιρούνται κομμάτια της ύλης που παραδοσιακά ήταν πολύ σημαντικά (π.χ. στη χημεία α λυκείου αφαιρούνται οι βασικές έννοιες στο 1ο κεφάλαιο- το pH - η καταστατική εξίσωση / στη χημεία β γενικής παιδείας να μην απομνημονεύσουν τα παιδιά τις ομόλογες σειρές και να μη δοθεί έμφαση στην ονοματολογία των οργανικών ενώσεων!!!) :-[ :-[
Συνάδελφοι, επειδή δεν έχω διαβάσει τίποτα σχετικό από κανέναν του κλάδου, τι θα κάνετε με τις οδηγίες που έστειλε το υπουργείο για τις αλλαγές στην ύλη;
-
δεν καταλαβαίνω το πνεύμα της ερώτησης, είτε τις εφαρμόζεις, είτε τις γράφεις στα παλιά σου υποδήματα
-
Δεν ξερω τι θα κανουν στα σχολεια, τι θα κανουμε εμεις στα φροντιστηρια παντως αυτοί που αποφασισαν την υλη της χημειας πρεπει να ειναι πολυ μ...........
Εκτος αν μου πουν πως θα διδαξω στοιχειομετρια χωρις να ξερουν τα παιδια ονοματολογια και κυριως αντιδρασεις. Αν ξερουν αυτοι να το κανουν μαγκια τους και παιρνω πισω και το μ...............
Οσο για τα υπολοιπα τι να πρωτοσχολιασω. Οποιος εχει διδαξει χημεια εστω και μια χρονια σε καθε ταξη καταλαβαινει οτι αυτοι που αποφασισαν την υλη μονο χημικοι δεν πρεπει να ειναι.
Η ΕΕΧ τα βλεπει αυτα αραγε;;
(ευχομαι να μην συμβαινει το ιδιο και στα αλλα θετικα μαθηματα)
-
Στην ύλη παραμένει το τρίτο κεφάλαιο που έχει αναλυτικά την ονοματολογία και τις αντιδράσεις.
-
Στην ύλη παραμένει το τρίτο κεφάλαιο που έχει αναλυτικά την ονοματολογία και τις αντιδράσεις.
Το γνωριζω αλλα προσεξες τι προτεινουν;
Να διδαξουμε πρωτα το 4.4, που ειναι η στοιχειομετρια, και μετα το 2 και 3 κεφαλαιο.
-
Στην ύλη παραμένει το τρίτο κεφάλαιο που έχει αναλυτικά την ονοματολογία και τις αντιδράσεις.
Το γνωριζω αλλα προσεξες τι προτεινουν;
Να διδαξουμε πρωτα το 4.4, που ειναι η στοιχειομετρια, και μετα το 2 και 3 κεφαλαιο.
οχι δεν είναι έτσι..
Η σειρά είναι 2ο, 3ο, 4.1, 1.5, 4.3, 4.4
-
Το γνωριζω αλλα προσεξες τι προτεινουν;
Να διδαξουμε πρωτα το 4.4, που ειναι η στοιχειομετρια, και μετα το 2 και 3 κεφαλαιο.
Πού το είδες αυτό?
-
...Χημεία πήρα β γυμνασίου..δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι ακόμα...Όμως γεωγραφίες που παίρνω έχω να πω τα εξής:
Πέρισυ άλλαξαν τα βιβλία και ειδικά της πρώτης γυμνασίου ήταν ένα βιβλίο που όσοι το είδαν κατάλαβαν ότι ήταν σχεδιασμένο για υποδομή Φιλανδίας..Ούτε χάρτες είχα ούτε ..gps ..αλλά και ο χρόνος δεν επαρκούσε για το βιβλίο εργασιών.. Δεν μας δόθηκαν πολλές διευκρινήσεις ουσιαστικές ειδικά για τη χρήση των netbooks ..μόνη μου ανακάλυψα τα φύλλα εργασίας..Φέτος λοιπόν στις οδηγίες βλέπει κάποιος να σχολιαζεται η ύλη του βιβλίου σχεδόν ..ειρωνικά! Επίσης βγήκαν έξω ένα σωρό κομμάτια..Και σκέφτομαι τα καημένα τα παιδιάκια πέρισυ πόσο τα είχα πρήξει..Πράγματι αυτοί που γράφουν τα βιβλία δεν έχουν επαφή με τις σχολικές τάξεις και δεν ξέρουν τι θα πει διδάσκω χωρίς εποπτική στηριξή και οργανωμένα εργαστήρια φυσικές επιστημες...Και σε τάξεις με 26-27 παιδια... :(
-
Διαβαζοντας "να διδαχθει πρωτα η 4.1 και μετα η 1.5'' πιστευα (πανω στα νευρα μου κιολας) οτι πρεπει να ξεκινησουμε απο το 4 κεφαλαιο αφου μετα θα παμε στο 1. Προφανως εχω κανει λαθος και μαλλον η ewatt εχει δικιο. Παρολα αυτα παλι η υλη εξακολουθει να ειναι απαραδεκτη (εννοω στο συνολο της για ολες τις ταξεις) και δεν αλλαζω τη γνωμη που σχηματισα για αυτους που την εβγαλαν.
-
Εγώ έχω δίλημμα κυρίως στη διδασκαλία της βιολογίας α γυμνασίου που θα πηδάμε από κεφάλαιο σε κεφάλαιο μια στην αρχή και μια στο τέλος του βιβλίου και στη χημεία γ γυμνασίου - οξέα, βάσεις, άλατα που είναι στην αρχή της ύλης μας λένε να τα αφήσουμε για το τέλος (πρακτικά κινδυνεύουν να μη διδαχθούν ποτέ δεδομένου ότι το μάθημα είναι μονόωρο). Πέρα από τις ενστάσεις στο περιεχόμενο των αλλαγών, θεωρώ τελείως απαξιωτικό να δουλεύουμε με ένα εγχειρίδιο του οποίου την ποιότητα και τη σειρά μετάδοσης των γνώσεων ουσιαστικά αμφισβητούμε μπροστά στα μάτια των παιδιών.
-
θεωρώ τελείως απαξιωτικό να δουλεύουμε με ένα εγχειρίδιο του οποίου την ποιότητα και τη σειρά μετάδοσης των γνώσεων ουσιαστικά αμφισβητούμε μπροστά στα μάτια των παιδιών.
Συμφωνώ απόλυτα αλλά η απαξίωση αφορά την κεφαλή που προμηθεύει αυτό το εγχειρίδιο είτε στοιβάζει 27 παιδιά σε μια αίθουσα και όχι το καθηγητή. Οπότε καλό είναι να διαχωρίζουμε (όσο γίνεται) τη θέση μας και να μην πιάνουμε τη καυτή πατάτα που μας πετούν...
-
Εγώ έχω δίλημμα κυρίως στη διδασκαλία της βιολογίας α γυμνασίου που θα πηδάμε από κεφάλαιο σε κεφάλαιο μια στην αρχή και μια στο τέλος του βιβλίου και στη χημεία γ γυμνασίου - οξέα, βάσεις, άλατα που είναι στην αρχή της ύλης μας λένε να τα αφήσουμε για το τέλος (πρακτικά κινδυνεύουν να μη διδαχθούν ποτέ δεδομένου ότι το μάθημα είναι μονόωρο). Πέρα από τις ενστάσεις στο περιεχόμενο των αλλαγών, θεωρώ τελείως απαξιωτικό να δουλεύουμε με ένα εγχειρίδιο του οποίου την ποιότητα και τη σειρά μετάδοσης των γνώσεων ουσιαστικά αμφισβητούμε μπροστά στα μάτια των παιδιών.
Η άλλη επιλογή είναι να γίνει νέος διαγωνισμός- ανάθεση συγγραφής σχολικών βιβλίων από άλλα λαμόγια με αμφίβολα αποτελέσματα και πολλά πεταμένα χρήματα... Θα ήθελα πολύ να γνωρίσω άτομα που "εργάζονται" στο παιδαγωγικό ινστιτούτο, πώς μοιάζουν, πώς μιλάνε, αν χτυπάνε καμιά κάρτα, τί καπνίζουν...
-
Η άλλη επιλογή είναι να γίνει νέος διαγωνισμός- ανάθεση συγγραφής σχολικών βιβλίων από άλλα λαμόγια με αμφίβολα αποτελέσματα και πολλά πεταμένα χρήματα...
Αν δεν κάνω λάθος το ΠΙ καταργήθηκε ως οργανισμός... όχι ότι αυτό θα τους εμποδίσει να γράψουν νέα βιβλία, αν και το βιβλίο είναι κάπως μπαναλ όρος στις μέρες μας... μπαίνεις στο ιντερνετ σε βιβλιοθήκες και βρίσκεις ότι θες... (αστειεύομαι εννοείται) :P
Θα ήθελα πολύ να γνωρίσω άτομα που "εργάζονται" στο παιδαγωγικό ινστιτούτο, πώς μοιάζουν, πώς μιλάνε, αν χτυπάνε καμιά κάρτα, τί καπνίζουν...
Έχω γνωρίσει κόσμο αποσπασμένο στο ΠΙ, εξαιρετικά αξιόλογους επιστήμονες με σημαντικές γνώσεις και αξιολογότατη προϋπηρεσία. Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα... αν κάποια λαμόγια τα παίρνουν/πήραν αυτό δε συνιστά αυτομάτως απαξίωση ούτε του θεσμού, ούτε των επιστημόνων, ούτε βέβαια του να υπάρχουν βιβλία στα σχολεία... Ας μην πιάνουμε το μαχαίρι από τη λάθος πλευρά, θα είμαστε αυτοί που θα υποστούν τις συνέπειες της υποβάθμισης όλων των θεσμών...
-
Εγώ χαίρομαι για την περικοπή της ύλης γιατί δεν θα χρειαστεί να τρέχουμε για να βγάλουμε την ύλη και επειδή θα έχουμε τη δυνατότηττα να εξηγούμε με περισσότερες λεπτομέρειες στα παιδιά το κάθε κεφάλαιο. Όσο για τις λεπτομέρειες αυτοσχεδιάστε λιγο βρε παιδιά, λίγη όρεξη χρειάζεται πια, να αγαπάς αυτό που κάνεις ;D ;D ;D
-
Έχω γνωρίσει κόσμο αποσπασμένο στο ΠΙ, εξαιρετικά αξιόλογους επιστήμονες με σημαντικές γνώσεις και αξιολογότατη προϋπηρεσία. Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα... αν κάποια λαμόγια τα παίρνουν/πήραν αυτό δε συνιστά αυτομάτως απαξίωση ούτε του θεσμού, ούτε των επιστημόνων, ούτε βέβαια του να υπάρχουν βιβλία στα σχολεία... Ας μην πιάνουμε το μαχαίρι από τη λάθος πλευρά, θα είμαστε αυτοί που θα υποστούν τις συνέπειες της υποβάθμισης όλων των θεσμών...
Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες. Απλά έχω γνωρίσει άτομα που καθορίζουν καταστάσεις και θα παίξουν και σημαντικό ρόλο ακόμα και στη ζωή των παιδιών μας κυρίως στα πανεπιστήμια και είμαι προκατειλημμένος...
-
Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες. Απλά έχω γνωρίσει άτομα που καθορίζουν καταστάσεις και θα παίξουν και σημαντικό ρόλο ακόμα και στη ζωή των παιδιών μας κυρίως στα πανεπιστήμια και είμαι προκατειλημμένος...
Νομίζω βγήκες εκτός θέματος... μιλάμε για τη
-
Στο λύκειο της περιοχής μου δεν έχουν καν πάρει χαμπάρι τις αλλαγές οι καθηγητές και πάνε με το παλιό... Στο έγγραφο του υπουργείου αναφέρεται σε σημεία της ύλης να διδαχτεί... να μη διδαχτεί... προτείνεται να... Αυτό δε σημαίνει ότι οι αλλαγές είναι υποχρεωτικές? Και κατά πόσο μπορεί κ΄΄αποιος καθηγητής να βάλει στις εξετάσεις κάτι που είναι εκτός των οδηγιών του υπουργείου?
-
Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με τη Φυσική Γενικής
-
Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με τη Φυσική Γενικής
-
Δεν έχω αντίρρηση...
Συναδελφική ερώτηση έκανα...
Απλά τοοοοοοοόσα χρόνια δεν διδάσκεται ο 2ος κανόνας, και σκέφτηκα μήπως έγινε εκ παραδρομής...
Και ίσως κάποιος να είχε ενημέρωση...
-
Δεν ήξερα ότι δεν διδασκόταν (δεν ασχολήθηκα ποτέ με φυσική γενικής παιδείας), αλλά κακώς ήταν εκτός ύλης. Ακόμα και αν τελικά είναι εκτός ύλης και φέτος, το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις είναι να το διδάξεις, να μάθουν να λύνουν 5 ασκήσεις, και στο τέλος μην το βάζεις στην εξεταστέα ύλη.
Δεν σε περιορίζει κάποιος τόσο πολύ στο τι θα διδάξεις (στην εξεταστέα ύλη είναι πιο δεσμευτικά).
-
Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με τη Φυσική Γενικής
-
Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με τη Φυσική Γενικής
-
Οι περικοπές στην ύλη μάλλον θα βοηθήσουν να βγάλουμε την ύλη. Τόσες ώρες που χάνονται δεν είναι δυνατό να αναπληρωθούν. Αν σε κάποιες περιπτώσεις οι συνθήκες είναι ευνοϊκές τότε είναι στην κρίση του συναδέλφου τι επιπλέον θα διδάξει. Σε διαγωνίσματα ειδικά του Ιουνίου όμως, μόνο εντός της ύλης μπορούμε να κινηθούμε..