0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι - αναφέρομαι κυρίως στους ΠΕ04 γιατί δε μπορώ να κρίνω τις αλλαγές στην ύλη των άλλων ειδικοτήτων- μελετήσατε τις οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων μας σε γυμνάσιο και λύκειο; Προτείνονται πολύ σημαντικές ανακατατάξεις στην ύλη μαθημάτων όπως η βιολογία α' γυμνασίου και η χημεία γ' γυμνασίου (αναφέρω εντελώς ενδεικτικά), αφαιρούνται κομμάτια της ύλης που παραδοσιακά ήταν πολύ σημαντικά (π.χ. στη χημεία α λυκείου αφαιρούνται οι βασικές έννοιες στο 1ο κεφάλαιο- το pH - η καταστατική εξίσωση / στη χημεία β γενικής παιδείας να μην απομνημονεύσουν τα παιδιά τις ομόλογες σειρές και να μη δοθεί έμφαση στην ονοματολογία των οργανικών ενώσεων!!!)
Στην ύλη παραμένει το τρίτο κεφάλαιο που έχει αναλυτικά την ονοματολογία και τις αντιδράσεις.
Παράθεση από: ewatt στις Σεπτεμβρίου 25, 2010, 05:14:43 pmΣτην ύλη παραμένει το τρίτο κεφάλαιο που έχει αναλυτικά την ονοματολογία και τις αντιδράσεις.Το γνωριζω αλλα προσεξες τι προτεινουν;Να διδαξουμε πρωτα το 4.4, που ειναι η στοιχειομετρια, και μετα το 2 και 3 κεφαλαιο.
Παράθεση από: ewatt στις Σεπτεμβρίου 25, 2010, 05:14:43 pmΤο γνωριζω αλλα προσεξες τι προτεινουν;Να διδαξουμε πρωτα το 4.4, που ειναι η στοιχειομετρια, και μετα το 2 και 3 κεφαλαιο.
θεωρώ τελείως απαξιωτικό να δουλεύουμε με ένα εγχειρίδιο του οποίου την ποιότητα και τη σειρά μετάδοσης των γνώσεων ουσιαστικά αμφισβητούμε μπροστά στα μάτια των παιδιών.
Εγώ έχω δίλημμα κυρίως στη διδασκαλία της βιολογίας α γυμνασίου που θα πηδάμε από κεφάλαιο σε κεφάλαιο μια στην αρχή και μια στο τέλος του βιβλίου και στη χημεία γ γυμνασίου - οξέα, βάσεις, άλατα που είναι στην αρχή της ύλης μας λένε να τα αφήσουμε για το τέλος (πρακτικά κινδυνεύουν να μη διδαχθούν ποτέ δεδομένου ότι το μάθημα είναι μονόωρο). Πέρα από τις ενστάσεις στο περιεχόμενο των αλλαγών, θεωρώ τελείως απαξιωτικό να δουλεύουμε με ένα εγχειρίδιο του οποίου την ποιότητα και τη σειρά μετάδοσης των γνώσεων ουσιαστικά αμφισβητούμε μπροστά στα μάτια των παιδιών.
Η άλλη επιλογή είναι να γίνει νέος διαγωνισμός- ανάθεση συγγραφής σχολικών βιβλίων από άλλα λαμόγια με αμφίβολα αποτελέσματα και πολλά πεταμένα χρήματα...
Θα ήθελα πολύ να γνωρίσω άτομα που "εργάζονται" στο παιδαγωγικό ινστιτούτο, πώς μοιάζουν, πώς μιλάνε, αν χτυπάνε καμιά κάρτα, τί καπνίζουν...