Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: epidauros στις Σεπτεμβρίου 23, 2010, 12:07:19 am
-
Ξεκινώντας μια διαδικτυακή συζήτηση στον ιστότοπο
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=21074.0
καταλήξαμε σε μια επιστολή διαμαρτυρία (η οποία παρατίθεται)
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10071
και στην οποία απάντησε με απαράδεκτο και προσβλητικό ύφος
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10084
η κυρία Παπαδοπούλου.
Καλούνται όλοι οι φιλόλογοι, διορισμένοι ή μη καθώς και οι συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων που συμφωνούν με την επιστολή, να την προωθήσουν με όποιον τρόπο μπορούν. Εναλλακτικά, μπορούν να προωθήσουν (και) την υβριστική επιστολή της κας Παπαδοπούλου.
-----------------------------------
Ανοιχτή επιστολή
Προς:
Την Υπουργό Παιδείας
Τα Πανεπιστημιακά Τμήματα Ελληνικής Φιλολογίας
Τους Σχολικούς Συμβούλους Φιλολόγων
Την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων
Την ΟΛΜΕ
Θέτουμε το ζήτημα της δεύτερης ανάθεσης φιλολογικών μαθημάτων στα Ελληνικά Σχολεία, ως ένα καίριο πρόβλημα που
αδικεί τους μαθητές
εγκαθιδρύει την αναξιοκρατία
καταργεί την ποιοτική αναβάθμιση του σχολείου και
αδικεί πολλές χιλιάδες αδιόριστων και διορισμένων φιλολόγων
Οι δεύτερες αναθέσεις φιλολογικών μαθημάτων σε ανειδίκευτους συναδέλφους θα μπορούσαν να αποδειχθούν χρήσιμες ως αυστηρά προσωρινές και έκτακτες λύσεις που διασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων σε απρόβλεπτες περιπτώσεις. Δεν μπορούν όμως να καθιερωθούν ως πρακτική για τους εξής σοβαρούς λόγους:
- Αδικούν τους μαθητές, οι οποίοι διδάσκονται φιλολογικά μαθήματα από συναδέλφους Ξένων Γλωσσών ή Θεολόγους. Ανεξάρτητα από την προσπάθεια που καταβάλλουν οι συνάδελφοι, τα κριτήρια αξιοκρατίας και ποιότητας καταστρατηγούνται. Η αξιοποίηση του μόνιμου δυναμικού των σχολείων έχει όρια de facto την ειδική γνώση που απέκτησαν από τις σπουδές τους και υπόκειται στους περιορισμούς που συνάγονται από τον τίτλο του πτυχίου και από τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ ανά κλάδο.
-Αδικούν τις χιλιάδες αδιόριστων φιλολόγων, οι οποίοι παρακάμπτονται και αδικούνται από μια στρατηγική συμπληρώματος χιλιάδων κενών με καθαρά διαχειριστικά κριτήρια που αναγκάζουν χιλιάδες συναδέλφους ξένων γλωσσών και θεολόγους να διδάσκουν μαθήματα φιλολόγων. Έτσι οδηγούμαστε σε ένα σχολείο που δεν αξιοποιεί αλλά τιμωρεί το εκπαιδευτικό δυναμικό του, τιμωρεί τους μαθητές και τους στερεί το δικαίωμα στην ποιότητα.
-Διαιωνίζουν την προχειρότητα, επιβραβεύουν τη μετριότητα και νομιμοποιούν στη συνείδηση των μαθητών και των καθηγητών την τακτική του διαχειριστικού βολέματος – ο μαθητής γνωρίζει το σωστό, ο καθηγητής αντιλαμβάνεται τον παραλογισμό, αλλά το κράτος στρουθοκαμηλίζει διακηρύσσοντας ποιότητα και αξιοκρατία.
-Καταργούν στη συνείδηση των μαθητών τη σημαντικότητα της Ιστορίας και δημιουργούν ανιστόρητους μαθητές. Ένα μάθημα για το οποίο ο μαθητής θεωρεί οτι μπορεί να διδαχθεί από οποιονδήποτε δικαιολογημένα το θεωρεί ασήμαντο.
Οι χιλιάδες φιλόλογοι, διορισμένοι και μη, απαιτούν να σταματήσει αυτή η παρατυπία, η οποία καθιερώθηκε με υπουργική απόφαση αυθαίρετα, κατά παράβαση της κοινής λογικής, των αρμοδιοτήτων ανά κλάδο που αυτοδίκαια καθορίζονται από τα αντίστοιχα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ, της συναδελφικής αλληλεγγύης και της Ελληνικής Νομοθεσίας που διασφαλίζει το δικαίωμα του εκπαιδευόμενου να εκπαιδεύεται από ειδικευμένους εκπαιδευτές. Αποδεχόμαστε την δεύτερη ανάθεση ως αυστηρά προσωρινή λύση ανάγκης που εξυπηρετεί το μαθητή σε έκτακτα περιστατικά, αλλά καταγγέλλουμε την καθιέρωση της μετριότητας και της αναξιοκρατίας που συνεπάγεται η ευρεία εφαρμογή της.
Η επιτακτική αυτή απαίτηση είναι πλέον καθημερινά τόσο εμφανής σε κάθε σχολείο της Ελληνικής επικράτειας που δεν χρειάζονται υπογραφές για να αναδείξουν το μέγεθος του προβλήματος. Οι μαθητές, οι καθηγητές και οι γονείς βιώνουν και συζητούν καθημερινά την ελληνική αυτή παγκόσμια πρωτοτυπία και ανευθυνότητα.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
-
Μήπως ένας από τους βασικούς παραλήπτες της επιστολής θα έπρεπε να είναι και τα πανεπιστήμιακά τμήματα Ιστορίας;
-
ναι, φυσικά. Ό,τι μπορεί ο καθένας.
-
Πήρα την πρωτοβουλία και έστειλα την επιστολή στους εξής προορισμούς: στα κανάλια Άλφα και Άλτερ στο ενημερωτικό τμήμα, στην εκπομπή του Αυτιά, στο newsit.gr, στο zougla.gr και θα συνεχίσω να στέλνω. Προτείνετε τπτ άλλο. Facebook ίσως;
-
Συνεχίζω και στέλνω εγώ..Στους παραλήπτες προστέθηκαν και οι δύο εκπομπές του Τριανταφυλλόπουλου και της Τσαπανίδου στο ΣΚΑΙ. Να χωριστούμε σε ομάδες, να επιστρατέψουμε γονείς, συζύγους, αδέρφια ,ό,τι τέλος πάντων διαθέτει ο καθένας, για να παρακολουθούμε πού θα προωθηθεί η επιστολή μας!!! Αν επιτέλους εισακουστούμε...
-
Μήπως ένας από τους βασικούς παραλήπτες της επιστολής θα έπρεπε να είναι και τα πανεπιστήμιακά τμήματα Ιστορίας;
Προς όλα τα τμήματα των ΠΕ02 που διδάσκουν την ιστορία.
Προσοχή όμως: όχι επιθετικό ύφος προς τους ξενόγλωσσους ή θεολόγους ή όποιους άλλους τη διδάσκουν ως β΄ ανάθεση. Δε θα βοηθήσει καθόλου εμφύλιος μεταξύ συναδέλφων. Αντιθέτως...
-
Στο τέλος των άρθρων, για όσους ενδιαφέρονται, έχει και ψηφοφορία. Μάλλον έχει πέσει σύρμα....για να βρίσκεται ψηλά στη δημοσιότητα το άρθρο της υποψήφιας διδάκτορος.
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10071
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10084
-
Να πάρουμε τηλέφωνα όπου μπορούμε.Μην καθόμαστε με σταυρωμένα τα χέρια και τσακωνόμαστε με τους ξγ.
-
Συνάδελφοι, η επιστολή παραμένει ανυπόγραφη; Δε νομίζω ότι κανένας φορέας ή εκπομπή θα ενδιαφερθεί τόσο, αν δεν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός (αρκετών) συναδέλφων και ονόματα. Η καθηγήτρια της γαλλικής που απάντησε ανέφερε το όνομά της, δίνοντας αυτομάτως ένα συν στην απάντησή της.
-
Συνάδελφοι, η επιστολή παραμένει ανυπόγραφη; Δε νομίζω ότι κανένας φορέας ή εκπομπή θα ενδιαφερθεί τόσο, αν δεν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός (αρκετών) συναδέλφων και ονόματα. Η καθηγήτρια της γαλλικής που απάντησε ανέφερε το όνομά της, δίνοντας αυτομάτως ένα συν στην απάντησή της.
Αγαπητέ, σου έχω μια πρόταση. Να διαμορφώσεις την επιστολή από κοινού με τους ΞΓ και να την υπογράψουμε από κοινού, εφόσον βγαίνει νόημα.
Σε αυτή την περίπτωση, θα είχε νόημα να μας πουν οι ΞΓ (ιδίως οι αγγλικών, γιατί οι γαλλικών απ'οτι ξέρω δεν μπορούν να επιβιώσουν χωρίς την ΙΣτορία) αν θα υπέγραφαν την επιστολή. Προφανώς δεν έχω κάτι με τους ΞΓ, αντιθέτως, ως ένα βαθμό είμαι κι εγω εφόσον το διδακτορικό το έχω από την Νέα Υόρκη. Για να απαντήσω και σε αυτόν που με ρώτησε για το stay the course.
Επιπλέον, σύμφωνώ και με το τρίωρο των αγγλικών, την κατάργηση των θρησκευτικών κλπ. Αλλά εδώ δεν είναι αυτός ο στόχος. Προς το παρόν οι ΞΓ μας έχουν αποπροσανατολίσει από το στόχο. Οι σύλλογοι φιλολόγων είναι ανύπαρκτοι - δεν έχει απαντήσει κανείς, σε μένα τουλάχιστον και δεν ξέρω αν τους έστειλε και κάποιος άλλος. Η ΟΛΜΕ δεν νομίζω ότι θα κάνει κάτι. ΚΑι το Α
-
Συνάδελφοι, η επιστολή παραμένει ανυπόγραφη; Δε νομίζω ότι κανένας φορέας ή εκπομπή θα ενδιαφερθεί τόσο, αν δεν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός (αρκετών) συναδέλφων και ονόματα. Η καθηγήτρια της γαλλικής που απάντησε ανέφερε το όνομά της, δίνοντας αυτομάτως ένα συν στην απάντησή της.
Αγαπητέ, σου έχω μια πρόταση. Να διαμορφώσεις την επιστολή από κοινού με τους ΞΓ και να την υπογράψουμε από κοινού, εφόσον βγαίνει νόημα.
Σε αυτή την περίπτωση, θα είχε νόημα να μας πουν οι ΞΓ (ιδίως οι αγγλικών, γιατί οι γαλλικών απ'οτι ξέρω δεν μπορούν να επιβιώσουν χωρίς την ΙΣτορία) αν θα υπέγραφαν την επιστολή. Προφανώς δεν έχω κάτι με τους ΞΓ, αντιθέτως, ως ένα βαθμό είμαι κι εγω εφόσον το διδακτορικό το έχω από την Νέα Υόρκη. Για να απαντήσω και σε αυτόν που με ρώτησε για το stay the course.
Επιπλέον, σύμφωνώ και με το τρίωρο των αγγλικών, την κατάργηση των θρησκευτικών κλπ. Αλλά εδώ δεν είναι αυτός ο στόχος. Προς το παρόν οι ΞΓ μας έχουν αποπροσανατολίσει από το στόχο. Οι σύλλογοι φιλολόγων είναι ανύπαρκτοι - δεν έχει απαντήσει κανείς, σε μένα τουλάχιστον και δεν ξέρω αν τους έστειλε και κάποιος άλλος. Η ΟΛΜΕ δεν νομίζω ότι θα κάνει κάτι. ΚΑι το Α
-
Συνάδελφοι, η επιστολή παραμένει ανυπόγραφη; Δε νομίζω ότι κανένας φορέας ή εκπομπή θα ενδιαφερθεί τόσο, αν δεν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός (αρκετών) συναδέλφων και ονόματα. Η καθηγήτρια της γαλλικής που απάντησε ανέφερε το όνομά της, δίνοντας αυτομάτως ένα συν στην απάντησή της.
Αγαπητέ, σου έχω μια πρόταση. Να διαμορφώσεις την επιστολή από κοινού με τους ΞΓ και να την υπογράψουμε από κοινού, εφόσον βγαίνει νόημα.
Σε αυτή την περίπτωση, θα είχε νόημα να μας πουν οι ΞΓ (ιδίως οι αγγλικών, γιατί οι γαλλικών απ'οτι ξέρω δεν μπορούν να επιβιώσουν χωρίς την ΙΣτορία) αν θα υπέγραφαν την επιστολή. Προφανώς δεν έχω κάτι με τους ΞΓ, αντιθέτως, ως ένα βαθμό είμαι κι εγω εφόσον το διδακτορικό το έχω από την Νέα Υόρκη. Για να απαντήσω και σε αυτόν που με ρώτησε για το stay the course.
Επιπλέον, σύμφωνώ και με το τρίωρο των αγγλικών, την κατάργηση των θρησκευτικών κλπ. Αλλά εδώ δεν είναι αυτός ο στόχος. Προς το παρόν οι ΞΓ μας έχουν αποπροσανατολίσει από το στόχο. Οι σύλλογοι φιλολόγων είναι ανύπαρκτοι - δεν έχει απαντήσει κανείς, σε μένα τουλάχιστον και δεν ξέρω αν τους έστειλε και κάποιος άλλος. Η ΟΛΜΕ δεν νομίζω ότι θα κάνει κάτι. ΚΑι το Α
-
Νομίζω ότι από τα μηνύματά μου θα έπρεπε να έχεις ήδη καταλάβει.
Και η φράση ήταν το μότο της διακυβέρνησης Μπους!! ;)
-
Νομίζω ότι από τα μηνύματά μου θα έπρεπε να έχεις ήδη καταλάβει.
Και η φράση ήταν το μότο της διακυβέρνησης Μπους!! ;)
Και ο Καραϊσκάκης είναι τώρα γήπεδο.
-
Νομίζω ότι από τα μηνύματά μου θα έπρεπε να έχεις ήδη καταλάβει.
Και η φράση ήταν το μότο της διακυβέρνησης Μπους!! ;)
Και ο Καραϊσκάκης είναι τώρα γήπεδο.
Καλό!
-
Φίλε/φίλη Epidauros, θα μπορούσαμε να γράψουμε από κοινού μια επιστολή με τους ξενόγλωσσους, καλή η ιδέα σου. Ελπίζω να αποδεχτούν το κάλεσμα, αν και θεωρώ πως αυτό έπρεπε να γίνει εκ των προτέρων, για να γίνει μια δυναμική και μαζική κίνηση και όχι μεμονωμένη. Αφού οι φίλοι ξενόγλωσσοι συμφωνούν, ας συντάξουμε μια επιστολή επίσημη και ας τη δημοσιεύσουμε υπεύθυνα και επώνυμα. Bellaspir, giota ως πιο ενεργοί εκ των ξενόγλωσσων ή όποιοι άλλοι, αν το επιθυμείτε, μπορούμε να το πραγματοποιήσουμε. Στην επιστολή να αναφέρονται τα αιτήματα όλων των κλάδων, όχι μόνο τα δικά μας, των φιλολόγων (για την ιστορία), αλλά και των ξενόγλωσσων (3η ώρα).
-
Προς το παρόν, μέχρι να συνταχθεί και υπογραφεί η επιστολή, προτείνω να τη διακινήσουμε στα blogs, μαζί με την απάντηση.
Το έχω στείελει και στο diorismos.gr.
Παρακαλώ στείλτε την και εσείς στο ΠΕΦ, ή τουλάχιστον ρωτήστε γιατί δεν κάνει κάποιο σχόλιο E-mail: p-e-f@otenet.gr
Ζητώ συγνώμη από τους ΞΓ αλλά, αν και συμφωνούν με την επιστολή (η οποία αναφέρεται θετικά σε αυτούς), τελικά μας λοξοδρόμησαν. Προσθέτω και την παρέμβαση ανθρώπων που κάνουν απλώς την πλάκα τους, το καμάκι τους ή το κομμάτι τους στη λίστα και οι οποίοι δυσκόλεψαν, όχι τυχαία, την προσπάθεια. Είναι αυτοί που πέρασαν 1οι στη φιλοσοφική (της βουλγαρίας υποθέτω) και οι αναλόγως προσόντων και ενδιαφερόντων διαδικτυακοί φίλοι τους. Κατι που φαίνεται ξεκάθαρα από τις προτάσεις τους, το ύφος τους και το λόγο τους
Σας ενημερώνω πάντως ότι όποιος συνάδελφος διάβασε την επιστολή συμφώνησε σε όλα. Και όποιος διάβασε την απάντηση, έμεινε άναυδος.
-
Μπράβο Epidaure! Κάποιοι εξ αυτών ή δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν ή κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν.
-
Μπράβο Epidaure! Κάποιοι εξ αυτών ή δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν ή κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν.
Συμφωνώ με τον ioannis η επιστολή πρέπει να είναι ενυπόγραφη, για να τύχει ανάλογης προσοχής. Ποιός συνάδελφος αναλαμβάνει να συγκεντρώσει τα ονόματα όλων μας με προσ. μήνυμα και να τα επισυνάψει στο τέλος; Επίσης πρέπει να υπάρχει ένας/μια συνάδελφος που να δίνει και κάποιο τηλ επικοινωνίας, σε περίπτωση που κάποιος ζητήσει να μιλήσει με κάποιον από εμάς.
-
Πήρα χτες στην ΟΛΜΕ και στη Π.Ε.Φ ,δεν βρήκα κανέναν.Από δευτέρα πάλι.
-
http://www.diorismos.gr/Dpages/vima/viewarticle.php?vid=1587
-
Πήρα χτες στην ΟΛΜΕ και στη Π.Ε.Φ ,δεν βρήκα κανέναν.Από δευτέρα πάλι.
ΠΕΦ δευτερα - τεταρτη και Πεμπτη μονο απογευμα.
-
Προτεινω η επόμενες κινήσεις να είναι οι εξής:
1. Επιστολή προς Φιλολόγους σχετικά με τις επικείμενες εκλογές ΟΛΜΕ. Οι φιλόλογοι δεν εκπροσωπούνται επαρκώς και σίγουρα όχι αναλογικά. Η ΟΛΜΕ δεν υπερασπίζεται τα συμφέροντά τους, σε αντίθεση με άλλους κλάδους εκπαιδευτικών.
2. Επιστολή προς τους Σχολικούς Συμβούλους και τους Διευθυντές Μέσης - αυτοί πρέπει να μάθουν να μην συμπεριφέρονται ως κομματικά όργανα διότι έχουνε ευθύνες. Ιδίως οι σχολικοί σύμβουλοι φιλολόγων, μόνο για συμβουλές δεν κάνουν με αυτά που επιτρέπεουν να γίνονται.
3. Διαμαρτυρία σε ΠΕΦ.
Εύχομαι καλή τύχη σε όσους περιμένουν
-
Epidaure βάλτην στο φόρουμ για υπογραφές.Στην ΠΕΦ την έστειλες; Να πάρω τηλέφωνο το απόγευμα;
-
Παιδιά και στο ΣΚΑΙ ,στο πρωινό του να το στείλουμε καθώς και στην Άννα Παναγιωταρέα που αρθρογραφεί στον Ε.Τ
-
Η επιστολή προωθήθηκε αρκετά, σας αναφέρω μερικά blogs που βρήκα
http://paideia-gr.blogspot.com/
http://www.diorismos.gr/Dpages/vima/viewarticle.php?vid=1587
http://www.elladanews.gr/article/359858-mathimata-deyteris-anathesis.html
http://parentsfight.betterschool.net/?p=62820
http://stoxasmos-politikh.blogspot.com
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/m_5816.html
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10071
http://www.esos.gr/index.php/frontpage/item/9280-epistoli-stin-ip-paideias-gia-ti-deiteri-anathesi-filologikon-mathimaton-sta-ellinika-sxoleia
(την οποία εξαφάνισε το esos)
και ένα σχετικό άρθρο που θα ταίριαζε και για τους εκπαιδευτικούς
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/blog-post_703.html
Συμφωνώ να την προωθήσουμε και αλλού, όπου μπορούμε, μέχρι να πάρουμς επίσημη απάντηση.
Τηλέφωνα δεν πήρα σε ΠΕΦ και ΟΛΜΕ, θα στείλω όμως προσωπικά μια επιστολή διαμαρτυρίας για την ευθύνη τους στην απαξίωση των φιλολόγων.
Καλή συνέχεια.
-
Συνάδερφοι, μια φίλη μου, διορισμένη φιλόλογος μου απεκάλυψε σήμερα -δεν είναι πλέον και μυστικό- πως οι μόνιμοι αναλαμβάνουν όποιο μάθημα περισσέψει ανεξάρτητα σε ποια ειδικότητα ''ανήκουν''. Τυχαίο, δε νομίζω..Τωρινό φαινόμενο; Πάλι δε νομίζω.. Σίγουρα όμως παρατράβηξε το κακό.. Από την άλλη, και αναφέρομαι στον epidayrous, μήπως πρέπει να φανούμε πιο μαχητικοί; Να''βγάλουμε'' το θέμα πιο πολύ στην επιφάνεια και να μην περιμένουμε αλώς απάντησημ αλλά να προκαλέσουμε απαντήσεις,
-
Στον epidauros αναφέρομαι, συγγνώμη για την παράλλαξη του ονόματος
-
Εpidaure,Αristo,Ioanna ,εσεις που χειρίζεστε τον υπολογιστή καλά στείλτε την επιστολή στην ΠΕΦ και ΟΛΜΕ σήμερα,για να πάρω τηλέφωνο αργότερα.
-
Μα πόσο άκυρο το σχόλιο της ...και καλά "Παπαδοπούλου"!!!
Πόσο όμως....Από που να αρχισω!
-
Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα Α,
-
Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα Α,
-
Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα Α,
-
Ευχαριστώ πολύ συναδέλφισσες,
λέτε να αλλάξει κάτι;
-
Αν δε διαμαρτυρηθούμε ,δεν αλλάζει τίποτα.
-
Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα Α,
-
Διαμαρτυρηθείτε στην ΠΕΦ & στην ΠΕΑ. Εγώ τηλεφώνησα τόσες φορές.Με το να γράφουμε στο φόρουμ δεν κερδίζουμε κάτι.