Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ioannis! στις Οκτωβρίου 06, 2010, 04:12:48 pm
-
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_06/10/2010_358447
Το παραπάνω άρθρο δείχνει την αστεία και θλιβερή πραγματικότητα της ευνοϊκής κατάστασης που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια για τους δημοδιδασκάλους. Διορίζονται, διορίζονται, διορίζονται σωρηδόν και όταν στο τέλος τους καλούν να αναλάβουν καθήκοντα στις οργανικές τους θέσεις, τα τμήματα δημοτικής εκπαίδευσης βάζουν λουκέτο, γιατί δεν μπορούν να λειτουργήσουν! Δηλαδή οι μαζικοί διορισμοί των δημοδιδασκάλων είχαν σκοπό ώστε κάποιοι (πολλοί αν κρίνουμε από τον αριθμό των τμημάτων αυτών) να αποσπώνται και στα πανεπιστήμια;!
-
Αποσπάσεις στα πανεπιστήμια γίνονταν σε όλες τις σχολές, για να υποστηριχθούν οι πρακτικές ασκήσεις των φοιτητών στα σχολεία. Στις παιδαγωγικές σχολές, καθότι πολυπληθείς, γίνονταν και περισσότερες αποσπάσεις. Είναι πολύ πιθανό να γίνονταν περισσότερες αποσπάσεις απ' ό,τι έπρεπε, αλλά φοβάμαι πως τώρα πέρασαν στο άλλο άκρο και υπάρχει πραγματικό πρόβλημα.
-
Apri μου, το γνωρίζω πολύ καλά το καθεστώς των αποσπάσεων, από πρώτο χέρι.
-
φέτος ειδικά δεν εγκρίνανε όλες τις αιτήσεις αποσπάσεων για πανεπιστήμια, οργανισμούς κλπ. λογικό να υπάρχουν ελλείψεις.. όπως υπάρχουν και στα σχολεία και καλύπτουν τα κενά με αναπληρωτές που είναι πιο..... οικονομικοι....
-
Το λογικό το κατανοώ, Virginius, την απαίτηση και το λουκέτο δεν καταλαβαίνω. Σίγουρα θα υπήρχαν ελλείψεις, όπως παντού, αλλά όχι και να μην μπορούν να λειτουργήσουν ως τμήματα! Μήπως έτσι προβούν και σε απαιτήσεις διορισμού προσωπικού (διδακτόρων, ειδικών, βοηθών) στα τμήματα αυτά; Σαν πολύ προϋπολογισμό δε μας τρώνε τα ΠΤΔΕ και όσοι έχουν σχέση με αυτά είτε στην τριτοβάθμια είτε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση;
-
το πτδε της θεσσαλονικης εχει 5 αποσπασμενους δασκαλους ενω θα επρεπε να εχει 20. οι δασκαλοι ειναι απαραιτητοι για τις πρακτικες και για τα εργαστηρια. εαν δεν αποσπαστουν αμεσα δασκαλοι οι φοιτητες κινδυνευουν να μην παρουν πτυχιο......ειναι πολυ σοβαρο το θεμα...
-
Σίγουρα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τις αποσπάσεις στα παιδαγωγικά τμήματα.Φέτος αποφοίτησα από το νηπιαγωγών και ήδη οι καθηγητές του τμήματος γνώριζαν ότι θα υπάχει πρόβλημα από πέρυσι με το θέμα της πρακτικής μας.Δεν μπορεί μια επόπτρια να αντιστοιχεί σε 145 φοιτητές!!Να φανταστείτε έστειλαν 2 αποσπασμένα άτομα στη σχολή της Αλεξ/πολης!τα παιδιά έχουν τρελαθεί,δεν μπορεί να ξεκινήσει η πρακτική τους,ειδικά στο 4ο έτος!βέβαια δεν συμφωνώ και με τις ασύστολες αποσπάσεις που μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να είναι και βυσματικές αλλά νομίζω ότι σε αυτή την περίπτωση το παράκαναν!
-
Ioannis ειναι η βασική μας εκπαίδευση......έκει όπου θα μείνει τα επόμενα χρόνια μαζι με την κριτική ικανότητα των μαθητών
-
Χρησιμοποιώντας την λέξη δημοδιδάσκαλος ακυρώνει την οποιαδήποτε δίκαια η μη απορία και μας τοποθετεί εις την απέναντι γωνία ,αυτή της -αστείας και θλιβερής - εμπάθειας προς αυτούς τους άμοιρους συναδέλφους δημοδιδάσκαλους , που έτυχε να διορίζονται νωρίς νωρίς.
-
δημο-διδάσκαλος απο το δημος και το διδασκαλώνω ,4 ετή φόιτησης +3 ετη μεχρι το διορισμό+ 1ετος μέχρι να βρεθει οργανική σε περιοχή κοντα στην αρχική οικία μας κάνουν 8 τυχαίο;δε νομίζω
-
PO-PA-KI, προτού γράψεις άκυρες, άσχετες και ανυπόστατες απαντήσεις, καλύτερα να σκέφτεσαι. Νομίζω πως... μπορείς. Έχεις κάποιο πρόβλημα με τον όρο "δημοδιδάσκαλος"; Ο διδάσκαλος της δημοτικής / πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δε λέγεται "δημοδιδάσκαλος"; Μήπως τον χρησιμοποιώ, για τον τον ξεχωρίζουμε από το γενικό όρο "δάσκαλος" που αναφέρεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς; Για ποια εμπάθεια μιλάς;! Αλλά βέβαια, όποιος δεν έχει να υποστηρίξει κάτι ουσιαστικό επί του θέματος, -προφανώς έτσι έχεις μάθει- αρχίζει τις επιθέσεις. Γνωστή τακτική, αλλά ατύχησες. Το αν διορίζονται οι... "άμοιροι" ΔΗΜΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ νωρίς δε με ενδιαφέρει. Κράτα τα βιαστικά, αστεία και θλιβερά σου συμπεράσματα, γιατί δε χρειάζεται να... "θαυμάζουμε" κάθε φορά το εύρος της διαλεκτικής σου ικανότητας (και όχι μόνο). Το άρθρο που παρέθεσα είχε σκοπό να καταδείξει τις ΥΠΕΡ
-
Από το λεξικό: (νεοελλ.) 1. ο δημοδιδάσκαλος, ο δάσκαλος για τη στοιχειώδη εκπαίδευση.
-
Συνάδελφοι, μήπως πάλι κολλήσαμε στο δέντρο και δεν βλέπουμε το δάσος; Μήπως, αντί να ασχολούμαστε με τις εσωτερικές μας έριδες, να αντιληφθούμε επιτέλους ότι ΚΑΙ αυτό είναι άλλη μια απόπειρα να λειτουργήσει ό,τι αφορά την εκπαίδευση με όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα; Κάτι το οποίο σημαίνει λιγότερο προσωπικό (και αυτό μας αφορά όλους.. μην ξεχνάτε ότι και στις καθηγητικές σχολές που έχουν πρακτικές αποσπώνται καθηγητές της δευτεροβάθμιας!!!) και -κάτι που τείνουμε να ξεχνάμε συνήθως- κακή παιδεία για τους μαθητές μας. Ίσως, λέω ίσως, να καταφέρναμε κάτι τότε. Λέω εγώ τώρα...
-
Και αν σε πρόσβαλε ο τρόπος που απαντώ, πες μου με ειλικρίνεια το «δημοδιδάσκαλος» δεν το χρησιμοποίησες περιπαιχτικά για να προσβάλεις και να μειώσειις έναν ολόκληρο κλάδο;
-
Και αυτός εδώ θεωρείται παιδαγωγικά επαρκείς για να διδάσκει σε παιδιά δημοτικού; Να φανταστω όταν δεν συμφωνεί με κάτι μέσα στη τάξη, χάνει την ψυχραιμία του και αποκαλεί και τα παιδιά με αντίστοιχους χαρακτηρισμούς;
Κρίμα... Το ελαφρυντικό της ηλικίας του (αμφιβάλω αν έχει 2-3 χρόνια που πέρασε την εφηβεία) δεν μπορεί να δικαιολογεί τέτοιους εκπαιδευτικούς.
Και προσέχουμε οταν διαλέγουμε "ψευδώνυμο"... Μπομπ Σφουγγαράκη... (http://www.youtube.com/watch?v=66UvK_ASfkQ)
-
Φίλε Ioannis! Εγώ είμαι ΠΕ60 (νηπιαγωγός) και επειδή μου φαίνεται ότι σκοπό έχεις να υποτιμήσεις την πρωτοβάθμια, αξίζει να σου αναφέρω ότι αν ένα σπίτι δεν έχει γερά θεμέλια εύκολα καταρρέει. Έτσι η δουλειά που γίνεται στην πρωτοβάθμια έχει εξαιρετική σημασία για την μελλοντική εξέλιξη του παιδιού, τόσο κοινωνικά, όσο και ακαδημαικά!!! Δηλαδή, πράγματι, η δουλεία του "δημοδιδάσκαλου" είναι πολύτιμη! Αυτά απο μια νηπιαγωγο, της οποιας το επάγγελμα υποτιμάται από πολλούς, πιστεύοντας ότι αρκείται στη "φύλαξη" των παιδιών...Αν γνώριζες, σίγουρα θα είχες καλύτερη εντύπωση για το έργο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης...Εύχομαι να σε προβλημάτισα λιγάκι :)
-
Είμαι και εγώ νηπιαγωγός. Όντως πολλές φορές το επάγγελμα τόσο του νηπιαγωγού όσο και του δασκάλου υποτιμάται από πολλούς.
-
"Μαίρη και Ειρηνάκι, από πού και ως πού οι πτυχιούχοι δημοδιδάσκαλοι είναι καταρτισμένοι και εξουσιοδοτημένοι να αναλαμβάνουν πρακτικές ασκήσεις; Είναι διδάκτορες και συγκεκριμένα της Διδακτικής;! ΔΕΝ είναι δυνατό να ανέχεται αυτός ο λαός τις παρατυπίες του κλάδου σας, που συνεχώς διεκδικεί, απαιτεί, εκτίθεται, αλλά δεν ντρέπεται." από Ioannis!
Δε νομίζω ότι εγώ είμαι σε θέση να κρίνω αυτούς που προσλαμβάνουν οι σχολές σαν αποσπασμένους!αυτό πρέπει να το αξιολογούν οι ίδιες οι σχολές!και φυσικά δεν ειναι ο μοναδικός τομέας στην Ελλάδα που δεν υπάρχει αξιολόγηση!και δεν νομίζω πια να χρειάζεται να είσαι και διδάκτωρ της διδακτικής για να επιβλέπεις φοιτητές στην πρακτική τους!οι επόπτριες που μας έκαναν σεμινάρια πρακτικής,είχαν μεταπτυχιακό πάντως!μην είσαι απόλυτος και επιθετικούς,στη συγκεκριμένη περίπτωση δημιουργείται πραγματικά πρόβλημα με την έλλειψη αποσπασμένων,το αν έχουν τα προσόντα και ποια πρέπει να είναι αυτά,δεν θα το κρίνω εγώ αλλά αυτοί που βρίσκονται στις σωστές θέσεις.και στο φόρουμ μιλάμε για να ανταλλάσουμε απόψεις όχι για να υποτιμάμε ο ένας τον άλλον!!!
-
Να δώσω πολλά συγχαρητήρια στην κ. Διαμαντοπούλου και στην πολιτική ηγεσία που έχει εξωθήσει σπουδαγμένους (με πτυχία ΑΤΕΙ, ΑΕΙ, μεταπτυχιακά, διδακτορικά) να "πλακώνονται" μεταξύ τους.
Για όλα τα στραβά φταίει ο εκάστοτε εκπαιδευτικός:
Είσαι πολύτεκνος; φταίς που διορίζεσαι στο σχολείο που θες και έχεις όλα τα πλεονεκτήματα των νόμων.
Είσαι τρίτεκνος; φταίς που σε παίρνουν αναπληρωτή στο 20% του συνόλου των αναπληρωτών.
Παίρνεις μετάθεση; φταίς γιατί αφήνεις την οργανική σου στο τάδε νησάκι ή στο τάδε βουνό.
Παίρνεις απόσπαση; φταίς γιατί είσαι τεμπέλης
κλπ κλπ κλπ
Μόνο μια απορία να προσθέσω στην κουβέντα σας γενικεύοντας: Από πότε έχει να προσλάβει διοικητικό προσωπικό το Υπουργείο Παιδείας; Έχουν όλοι οι φορείς οι οποίποι ζητάνε αποσπασμένους (ΑΕΙ, ΤΕΙ, βιβλιοθήκες, ΟΕΕΚ, Παιδ. Ινστ. κλπ) ικανό αριθμό υπαλλήλων για να λειτουργήσουν;
-
κύριε Παιδαγωγέ Επιστήμων*,
αν δεν απατώμαι, στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης των φοιτητών των παιδαγωγικών τμημάτων απαιτείται η επικουρία εκπαιδευτικών - παιδαγωγών, οι οποίοι συν-εργάζονται με τους φοιτητές.
Αν θεωρείτε πως ο αριθμός των εκπαιδευτικών(επιστημόνων), οι οποίοι εργάζονται ως διδακτικό προσωπικό στα πανεπιστημιακά ιδρύματα είναι ικανός, ώστε με αποτελεσματικότητα αυτοί να ανταποκρίνονται στο διδακτικό, ερευνητικό έργο τους και ταυτόχρονα να συνεπικουρούν στην πρακτική άσκηση των υποψήφιων "δημοδιδάσκαλων", όπως εσείς τους αποκαλείται, θα έπρεπε να θίξετε αυτό το ζήτημα. Δηλαδή να πείτε πως ψεύδονται οι καθηγητές και αρνούνται να κάνουν τη δουλειά τους.
Αντ' αυτού, ωστόσο, λοιδωρείτε έναν ολόκληρο κλάδο (κάτι το οποίο από ότι έχω παρατηρήσει είναι -σχεδόν- ο αυτοσκοπός της συμμετοχής σας στην παρούσα διαδικτυακή κοινότητα) και σπέρνετε συνεχώς τη διχόνοια μεταξύ των εκπαιδευτικών
Επίσης, κε Παιδαγωγέ Επιστήμων, στην ουσία του ζητήματος που θίγετε και χωρίς να θέλω να διαφωνήσω υποχρεωτικά μαζί σας: είστε βέβαιος πως η αδυναμία των καθηγητών να υλοποιήσουν την πρακτική άσκηση των φοιτητών τους είναι αποτέλεσμα δικών τους πολιτικών κι όχι του υπουργείου (πχ μικρός προϋπολογισμός για τα τμήματα, αύξηση των εισακτέων κτλ..).
Η επιστολή των τμημάτων προς το υπουργείο:
http://www.ptde.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=547&Itemid=50&PHPSESSID=187a4ff2048314a4228b7294de64a2b5 (http://www.ptde.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=547&Itemid=50&PHPSESSID=187a4ff2048314a4228b7294de64a2b5)
προς διαχείριση: καλή η λογοκρισία κάπου κάπου που εφαρμόζεται. Γνώμη μου, ωστόσο, πως θα έπρεπε αντί να κυριαρχεί η αρχή της "σεμνοτυπίας" σε αυτήν ως κριτήριο, να κυριαρχεί αυτή του ουσιαστικού "αλληλοσεβασμού", "αντιρατσισμού" και συναφών
*Φίλοι και φίλες, θα μου επιτρέψετε να επιμείνω στην παραπάνω μου απάντηση. Είμαι παιδαγωγός επιστήμων με μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης από τον Τομέα Παιδαγωγικής ΦΠΨ ΕΚΠΑ και διορίστηκα καθηγητής φιλόλογος ΠΕ02 στην εκπαίδευση με +3 μόρια στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και εννοείται με παιδαγωγική επάρκεια αφού 1) είμαι πτυχιούχος του τμήματος που προανέφερα (βλ. το Νόμο 2525/97), ειδικευμένος στην Παιδαγωγική Επιστήμη (Επιστήμες της Αγωγής) και 2) είμαι κάτοχος ΜΔΕ στη Διδασκαλία...
-
Καλησπέρα, συνάδελφοι και "συνάδελφοι". :) Μήπως έχασε κάποιο αγοράκι/κοριτσάκι (δε δηλώνει το φύλο του και θα μπορούσε κάλλιστα να κρύβεται πίσω από την ανωνυμία) την ψυχραιμία του/της;* Γιατί δεν πρόλαβα να θαυμάσω το βάθος και το εύρος της... αξιοπρέπειάς του, του ήθους που έλαβε από την οικογένειά του (ΑΝ έλαβε, που ΔΕΝ έλαβε), του επιπέδου του, της σκέψης του, των επιχειρημάτων του!!! Μπορώ να... "συγχαρώ" τους γονείς του; Μπορώ να... "συγχαρώ" τους καθηγητάδες του που του έδωσαν τη δυνατότητα να ΔΙΔΑΣΚΕΙ, να ΜΟΡΦΩΝΕΙ (?) νέους ανθρώπους;! Να συμβάλλει στη διάπλαση της προσωπικότητας και του ήθους τους; Ένα μόνο θα του απαντήσω, ευχαριστώ (!) που με επιβεβαιώνεις περίτρανα.
Αναστασία μου, "συγγνώμη" ζητούν οι άνθρωποι που έχουν αξιοπρέπεια. Αντιθέτως, εκείνοι που δεν είναι και δεν έχουν, μιλούν για λογοκρισία (τι ΘΡΑΣΟΣ)! Το παιδάκι όμως αυτό δε γνωρίζει ότι σε μια ευνομούμενη κοινωνία ΔΕΝ έχει δικαίωμα να βρίζει, όσο και αν... καίγεται να δείξει το χαρακτήρα και την αγωγή του. Αν ψάχνει αποδέκτες του εσωτερικευμένου θυμού του, των σοβαρών προβλημάτων (γιατί από την παράθεση που πρόλαβα να διαβάσω φαίνεται ότι έχει... συγκεκριμένα) ή της αγένειάς του, θα μπορούσε να απευθυνθεί με τους χαρακτηρισμούς αυτούς στην οικογένειά του πχ. στον πατέρα του ή να συμβουλευτεί κάποιον ειδικό. Όποιος διαφωνεί, απαντάει με συγκεκριμένα επιχειρήματα, αν έχει και αν δύναται να σκεφτεί. Αλλιώς, ό,τι άκυρο και άσχετο και να γράψει επιστρέφει ασυζητητί σε εκείνον.
Όσο για σένα PO-PA-KI, που όσο και αν ενοχλείσαι με την αλήθεια (δεν είναι και η πρώτη φορά άλλωστε) και όποιες και να είναι οι διαφωνίες σου, το γεγονός και μόνο που δεν αποδοκίμασες το υβριστικό μήνυμα του συναδέλφου σου, εύγε (!), δείχνει και το δικό σου ήθος. Και όπως θα έχεις δει, δεν είμαι δημοδιδάσκαλος, πτυχιούχος δηλαδή είτε παλιότερης παιδαγωγικής ακαδημίας είτε τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης. Σε λυπάμαι πραγματικά, καθώς και τις αθώες ψυχές που αναλαμβάνεις (αν αναλαμβάνεις και καλύτερα να μην αναλαμβάνεις). Χαίρομαι ειλικρινά που κάποιοι δείχνουν, αργά ή γρήγορα, το πραγματικό τους πρόσωπο. :) Το πόσο ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ είναι για την εκπαίδευση των παιδιών μας. Αν αυτό είναι "παιδαγωγική" επάρκεια, όπως γράφει και ο φίλος Δον Κιχώτης, αν αυτοί είναι απόφοιτοι "παιδαγωγικών" (ή αντιπαιδαγωγικών) τμημάτων, τότε μπορούμε όλοι να καταλάβουμε γιατί η εκπαίδευση με τέτοια άτομα που τη στελεχώνουν πάει από το κακό στο χειρότερο.
ΥΓ: Μη μας απειλείς με την... οικειοθελή αποχώρησή σου. ;D Θα μπορούσα να γράψω ότι η συμμετοχή σου θα ήταν απαραίτητη ως πρότυπο αήθους συμπεριφοράς. Αλλά όχι... Προτιμώ αυτός ο χώρος ο εκπαιδευτικός να αγκαλιάζει κουβέντες σοβαρές και έντιμες, ουσιαστικές και υπεύθυνες. Καλή σου τύχη, θα τη χρειαστείς.
* στο εξής θα χρησιμοποιώ ουδέτερο γένος, αναφερόμενος στο άτομο αυτό (για να μην κουράζω με τη χρήση "του/της").
-
Πιστευω οτι η αληθεια βρισκεται καπου στη μεση. Ειναι γεγονος (και αυτο ειναι προσωπικη εμπειρια, οντας αποσπασμενη), οτι υπηρχαν συναδελφοι, που πληρωνονταν απο το υπουργειο για να καθονται σπιτι τους, ή για να ερχονται στο τμημα να κανουν....το διδακτορικο τους (και μονο αυτο), εχοντας και δικο τους γραφειο. Οι περισσοτεροι απο αυτους (τυχαιο πρεπει να ειναι), ηταν πολυ ΓΕΡΑ
-
Και θα μου επιτρέψετε να διευκρινίσω μια και καλή κάποιες θέσεις μου, απαντώντας σε κάποιους συναδέλφους.
Και ξεκινώ με κάτι βασικό, για να σταματήσουν κάποιοι τις λοιδορίες.
Όπως παρέθεσα παραπάνω, όλα τα λεξικά αναφέρουν το δημοδιδάσκαλος ως τον απόφοιτο της πάλαι ποτέ παιδαγωγικής ακαδημίας (διετούς ή τριετούς, ιστορική αλήθεια δεν είναι;!) και τον εκπαιδευτικό της στοιχειώδους εκπαίδευσης. Εντάξει; Ντρέπεστε για αυτόν τον όρο; Νιώθετε μειονεκτικά;! Μήπως εσείς το εισπράττετε λοιπόν έτσι; Παραπάνω εξήγησα: τον όρο τον χρησιμοποιώ, γιατί τον θεωρώ (και είναι προσωπική μου θέση και δεν ανέχομαι υποδείξεις για το ποιους όρους θα χρησιμοποιώ, από τη στιγμή μάλιστα που είναι ΕΓΚΥΡΟΙ) πιο σωστό και ακριβή, σε σχέση με το ΓΕΝΙΚΟ όρο "δάσκαλος" που σημαίνει τον άνθρωπο που διδάσκει. Μόνο οι εκπαιδευτικοί του δημοτικού διδάσκουν;! Οι καθηγητές της μέσης εκπαίδευσης ΟΛΩΝ των βαθμίδων δε διδάσκουν; Οι καθηγητές στο Πανεπιστήμιο τι κάνουν;! Γιατί να οικειοποιούνται οι λειτουργοί της στοιχειώδους το γενικό αυτό όρο; Επομένως, κρίνω πως ο όρος "δημοδιδάσκαλος" ΟΥΤΕ προσβλητικός είναι ΟΥΤΕ έτσι χρησιμοποιείται, άρα το πρόβλημα δεν είναι δικό μου. Επίσης, ο όρος αυτός χρησιμοποιείται χρόνια και αναφέρεται όχι μόνο στους σημερινούς εκπαιδευτικούς της δημοτικής, αλλά και στους πολύ μεγαλύτερους που είναι απόφοιτοι παιδαγωγικών ακαδημιών.
Συνάδελφοι, μήπως πάλι κολλήσαμε στο δέντρο και δεν βλέπουμε το δάσος; Μήπως, αντί να ασχολούμαστε με τις εσωτερικές μας έριδες, να αντιληφθούμε επιτέλους ότι ΚΑΙ αυτό είναι άλλη μια απόπειρα να λειτουργήσει ό,τι αφορά την εκπαίδευση με όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα; Κάτι το οποίο σημαίνει λιγότερο προσωπικό (και αυτό μας αφορά όλους.. μην ξεχνάτε ότι και στις καθηγητικές σχολές που έχουν πρακτικές αποσπώνται καθηγητές της δευτεροβάθμιας!!!) και -κάτι που τείνουμε να ξεχνάμε συνήθως- κακή παιδεία για τους μαθητές μας. Ίσως, λέω ίσως, να καταφέρναμε κάτι τότε. Λέω εγώ τώρα...
Elranna, βεβαίως και στις καθηγητικές σχολές αποσπώνται καθηγητές, αλλά και δημοδιδάσκαλοι. Το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Η ουσία του topic που άνοιξα όμως δεν είχε να κάνει με τους αποσπασμένους τόσο, όσο με την ΑΠΑΙΤΗΣΗ των ΠΤΔΕ, των πανεπιστημιακών φορέων των δημοδιδασκάλων, να αυξηθούν οι αποσπάσεις, με την ΑΠΕΙΛΗ-ΕΚ
-
Ioanni,δεν χρειάζεται να δίνεις εξηγήσεις και αναλύεις το καθετι που είπε κάποιος στο φόρουμ,κανείς δεν έχει κάτι εναντίον σου!!έχεις μια άποψη,την οποία δε χρειάζεται να επιβάλλεις σε κανέναν.Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφραστεί ελεύθερα με βάση τις εμπειρίες και τα βιώματά του οπότε δεν χρειάζεται να εκφωνούμε λόγους για να πείσουμε.Όντας συνάδελφός σου(ΠΕ02) γνωρίζω κάποια πράγματα και εγώ από αποσπάσεις και έπειτα από την εμπειρία μου και σε ένα παιδαγωγικό τμήμα σαν φοιτήτρια (δεύτερο πτυχίο), καταθέτω την αποψή μου.Έχω ρίξει μια ματιά και περιβόητο μνημόνιο και γνωρίζω ότι θα έρθουν χειρότερες οικονομικές καταστάσεις ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα απαιτούμε καλύτερες συνθήκες παιδείας!μην αγανακτείς από τώρα γιατί έχουμε μεγάλο δρόμο μπροστά μας και καλύτερα να θυμώνεις με αυτούς που τόσα χρόνια κοίταζαν το προσωπικό τους όφελος μόνο και όχι να πάει μπροστά η χώρα....έχεις πάθος βέβαια και αυτό είναι καλό! :-[
-
Ειρηνάκι, απαντώ σε όποιον μου απευθύνει το λόγο και ρωτάει ή σχολιάζει κάτι. Έτσι δε λειτουργεί ο διάλογος; Φυσικά και δεν έχω σκοπό να επιβάλω κάποια θέση μου. Όλοι έχουν δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους σε ένα ελεύθερο forum, όχι όμως να υβρίζουν, γιατί εκτίθενται. Η αγανάκτηση, αγαπητή, έγκειται ακριβώς στο γεγονός ότι ενώ όλοι οι κλάδοι και οι φορείς από κοινού θα έπρεπε να αγωνίζονται για μια καλύτερη παιδεία, για μια καλύτερη κοινωνία, κάποιοι κοίταζαν και κοιτάζουν το προσωπικό τους όφελος. Σε αυτούς αναφέρομαι. Και ως φυσικό ενοχλούνται. Πάθος χρειάζεται και αγώνας. ;)
-
συγνωμη ρε ιωαννη ποιοι ειναι αυτοι που κοιταζουν το προσωπικο τους οφελος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;για πες μας να μαθουμε και εμεις..............................................
-
συγνωμη ρε ιωαννη ποιοι ειναι αυτοι που κοιταζουν το προσωπικο τους οφελος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;για πες μας να μαθουμε και εμεις..............................................
δε γνωριζεις Μαιρη μου ή βαζεις σε δοκιμασια τα λογια του Ιωαννη?
Ιoannis, το πεζοδρομιο ειναι "σκληρη" δουλεια, οπως εχεις διαπιστωσει.θελει ψυχη!
ενω το πληκτρολογιο θελει ....καφε και μαξιλαρακι απο πουπουλα χήνας!
Μαιρη, αυτοι που κλαινε, γρινιαζουν και φωναζουν πριν τακτοποιηθουν και μετα σιωπουν και δεν αντιδρουν για καμια βελτιωση. Ή μηπως πρωτη φορα τ'ακους? ;D
-
συγνωμη ρε ιωαννη ποιοι ειναι αυτοι που κοιταζουν το προσωπικο τους οφελος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;για πες μας να μαθουμε και εμεις..............................................
δε γνωριζεις Μαιρη μου ή βαζεις σε δοκιμασια τα λογια του Ιωαννη?
Ιoannis, το πεζοδρομιο ειναι "σκληρη" δουλεια, οπως εχεις διαπιστωσει.θελει ψυχη!
ενω το πληκτρολογιο θελει ....καφε και μαξιλαρακι απο πουπουλα χήνας!
Μαιρη, αυτοι που κλαινε, γρινιαζουν και φωναζουν πριν τακτοποιηθουν και μετα σιωπουν και δεν αντιδρουν για καμια βελτιωση. Ή μηπως πρωτη φορα τ'ακους? ;D
MARKOS θα μου επιτρέψεις να συμπληρώσω πως «αν δεν είσαι προετοιμασμένος να κάνεις λάθος δεν θα σκεφτείς ποτέ κάτι πρωτότυπο» και κάποιοι που δεν αποδέχονται ποτέ τα λάθη τους, ούτε μαθαίνουν μέσα από αυτά ,δεν έχουν την έμφυτη ικανότητα να διδάξουν.
-
Φίλε Ioannis! Εγώ είμαι ΠΕ60 (νηπιαγωγός) και επειδή μου φαίνεται ότι σκοπό έχεις να υποτιμήσεις την πρωτοβάθμια, αξίζει να σου αναφέρω ότι αν ένα σπίτι δεν έχει γερά θεμέλια εύκολα καταρρέει. Έτσι η δουλειά που γίνεται στην πρωτοβάθμια έχει εξαιρετική σημασία για την μελλοντική εξέλιξη του παιδιού, τόσο κοινωνικά, όσο και ακαδημαικά!!! Δηλαδή, πράγματι, η δουλεία του "δημοδιδάσκαλου" είναι πολύτιμη! Αυτά απο μια νηπιαγωγο, της οποιας το επάγγελμα υποτιμάται από πολλούς, πιστεύοντας ότι αρκείται στη "φύλαξη" των παιδιών...Αν γνώριζες, σίγουρα θα είχες καλύτερη εντύπωση για το έργο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης...Εύχομαι να σε προβλημάτισα λιγάκι :)
Αν λοιπόν λάβουμε υπόψη το σημερινό χάλι της ελληνικής κοινωνίας της λαμογιάς, του βολέματος και της έλλειψης παιδείας, προφανώς κάποιοι δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους όταν τόσα χρόνια έβαζαν τα μπετά στα θεμέλια... Αλλά ξέχασα, ο εκπαιδευτικός δεν φταίει ποτέ για τίποτα σε αυτή τη χώρα, φταίει το "σύστημα", οι δομές, η τρύπα του όζοντος, ο κακός μας ο καιρός...
-
συγνωμη ρε ιωαννη ποιοι ειναι αυτοι που κοιταζουν το προσωπικο τους οφελος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;για πες μας να μαθουμε και εμεις..............................................
δε γνωριζεις Μαιρη μου ή βαζεις σε δοκιμασια τα λογια του Ιωαννη?
Ιoannis, το πεζοδρομιο ειναι "σκληρη" δουλεια, οπως εχεις διαπιστωσει.θελει ψυχη!
ενω το πληκτρολογιο θελει ....καφε και μαξιλαρακι απο πουπουλα χήνας!
Μαιρη, αυτοι που κλαινε, γρινιαζουν και φωναζουν πριν τακτοποιηθουν και μετα σιωπουν και δεν αντιδρουν για καμια βελτιωση. Ή μηπως πρωτη φορα τ'ακους? ;D
MARKOS θα μου επιτρέψεις να συμπληρώσω πως «αν δεν είσαι προετοιμασμένος να κάνεις λάθος δεν θα σκεφτείς ποτέ κάτι πρωτότυπο» και κάποιοι που δεν αποδέχονται ποτέ τα λάθη τους, ούτε μαθαίνουν μέσα από αυτά ,δεν έχουν την έμφυτη ικανότητα να διδάξουν.
PO-PA-KI μου, εχει απολυτο δικαιο....
μα, τι να διδαξουν? ποια ακριβως αρετη? ;D
-
Καταρχάς έχουν σβηστεί πολλά μηνύματα και έχει αλλοιωθεί η ροη του διαλόγου. Προτείνω να σβήνονται μόνο εκφράσεις – βρισιές (δυστυχώς έχουμε και τέτοιους εκπαιδευτικούς) και να μένει η ουσία του μηνύματος (όποια και αν είναι αυτή). Ξέρω ότι είναι ιδιαίτερα δύσκολο στα εκατοντάδες μηνύματα που γράφονται καθημερινά. Πάντως υπάρχουν πολλά αξιόλογα μέλη που θα μπορούσαν να γίνουν moderators και να βελτιστοποιηθεί η διαχείριση του forum. Έμενα προσωπικά ο Μπομπ με αποκάλεσε μπαγλαμά (Ρε μπαγλαμά για την ακρίβεια) όσο τουλάχιστον παρακολουθούσα το θεμα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον χαρακτηρισμό...
Το βασικοτερο όμως είναι ότι ο Μπομπ Σφουγγαρακης (iamspongebob) ειπε σε μηνύματα του (και φαντάζομαι τα διάβασαν πολλοί πριν διαγράφουν) οτι τα προβλήματα στην πρωτοβάθμια είναι η κακοποίηση παιδιών και εκεί πρέπει να επικεντρωθούμε. Κακοποίηση παιδιών!!! Μέχρι χθες νόμιζα ότι τα προβλήματα στην πρωτοβάθμια ήταν η ανεπάρκεια μερικών δασκάλων στα μαθήματα μεγάλων τάξεων (δικά τους λόγια στο forum όχι δικά μου). Τώρα βλέπω ότι έχουμε θέματα κακοποίησης και προσβολών σε μικρούς μαθητές!!!
...
και σπέρνετε συνεχώς τη διχόνοια μεταξύ των εκπαιδευτικών
Για να το αναλύσουμε αυτό. Πληροφορικός είσαι. Τι γνώμη είχες για τα δελτία τύπου της ΔΟΕ ότι το μάθημα της πληροφορικής (αλλά και θεάτρου, εικαστικών) να το κάνουν οι δάσκαλοι;
Τι γνώμη έχεις που η ΔΟΕ απορρίπτει τα 800 ολοήμερα πριν καν λειτουργήσουν; Μήπως τα απορρίπτει γιατί χάνουν θέσεις οι δάσκαλοι και κερδίσουν οι ειδικότητες; Ήδη το έχουν καταδικάσει πριν καν ξεκινήσει. Δεν αμφιβάλλω ότι το καλοκαίρι θα πουν ότι απέτυχε, ώστε να γυρίσουμε στο παλιό "καλό" ολοήμερο. Αυτό που όλες οι ειδικότητες ήταν ωρομίσθιοι, και υπήρχαν θέσεις για περισσότερους μόνιμους δασκάλους.
Πριν λιγες μερες τυχαία συνάντησα τον διευθυντή του ολοήμερου που ήμουν περιση. Μου είπε ότι έχουν δασκάλους που δεν συμπληρώνουν ωράριο. Και αυτοί θα διατεθούν για το ολοήμερο (εκτός και αν προκύψει κάποια απόσπαση, ασθένεια). Τι μαθήματα θα κάνουν; Μην λέω τα ίδια και καταντώ κουραστικός. Κλέφτες μαθηματων λοιπόν οι δάσκαλοι (χωρίς εισαγωγικά η λέξη, αν κάποιος διαφωνεί – προσβάλλεται να μου πει κάποια που ταιριάζει καλυτέρα). Και αφού τους περισσεύουν 3-4 ώρες στο πρόγραμμα τους, γιατί δεν πάνε σε γειτονικό δημοτικό να συμπληρώσουν; Δάσκαλος σε 2 σχολεία; Είναι και περασμένης ηλικίας (πατημένα 23-24 οι περισσότεροι πλέον). Δεν μπορούν να τρέχουν. Ξενόγλωσσοι και άλλες ειδικότητες πάνε σε 4 και 5 σχολεία και το αποδέχονται. Είναι διχαστικό που θέλω π.χ. γυμναστική να κάνει ο γυμναστής, θέατρο ο θεατρολόγος ολες τις ωρες στο δημοτικο;
Αλλά επειδή μιλάς για διχόνοια:
Έχουμε την πρωτοβάθμια που:
-Απροκάλυπτα δηλώνουν οι συνδικαλιστές τους ότι θέλουν να κλέψουν μαθήματα από άλλες ειδικότητες. Ήδη όταν έχουν κενά στο πρόγραμμα τους, τα συμπληρώνουν με μαθήματα ειδικοτήτων.
-Αρκετοί δεν τα καταφέρνουν στις μεγάλες τάξεις, αλλά παράλληλα δεν αφήνουν καθηγητές (φιλόλογους, μαθηματικούς, φυσικούς) να μπουν στην πρωτοβάθμια.
-Έχουν ΑΣΕΠ που ο κάθε καθηγητικός κλάδος στο γνωστικό θα έπιανε 100% . (Και η πλάκα είναι ότι πολλοί δεν δίνουν γιατί τους αγχώνει.)
-Ακόμα και συναδέλφους τους νηπιαγωγούς σε ιδιωτικά σχολεία κυνηγούν, αν κάνουν μάθημα στην πρώτη δημοτικού. Αν υπήρχε έλλειψη νηπιαγωγών και πληθώρα δασκάλων, θα διόριζε ο Μπρατης δασκάλους σε νηπιαγωγεια;
-Αχαριστια - πρόκληση: Υπάρχει μέλος που σπαμαρει καθημερινα γραφοντας, –"για ποσα ακομα χρονια πιστευετε οτι θα διοριζονται ευκολα οι δασκαλοι;";
Άλλοι έγραφαν "μην δηλώνετε ΑΜΩ θα καταντήσουμε σαν τους καθηγητές στην δευτεροβάθμια"!!! Μόνο εγώ οργίζομαι όταν βλέπω τέτοια μηνύματα;
Και έχουμε και τη δευτεροβάθμια:
-Ωρομισθιες, διορισμούς στα πενήντα, και ξενάγηση σε όλη την Ελλάδα.
-Μηδέν χρηματοδότηση (ολοήμερο γυμνάσιο λύκειο μοιάζουν με ταινία του Σπιλμπεργκ).
-Πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας.
-ΑΣΕΠ σε τεράστιες σε όγκο και δυσκολία ύλες για μερικές δεκάδες θέσεις σε κάθε κλάδο.
Και όλα αυτά γιατί; Γιατί ένας συνδικαλιστής, έκανε τσιφλίκι του την πρωτοβάθμια. Γιατί ενώ τα πάντα αλλάζουν, εμείς μένουμε σε εξατάξιο δημοτικό που αποκλειστικά διδάσκουν σε αυτό δάσκαλοι.
Προσωπικές απόψεις αυτές βέβαια. Συμφωνώ και εγώ ότι πάνω από όλα είναι η ενότητα. Συνεχίζω να στηρίζω την ενότητα (όπου αυτή υπάρχει ή όπου και αν την βλέπει κανείς να υπάρχει).
Υ.Γ. Σταγόνα στον ωκεανό είναι οι αποσπάσεις (έστω και με το έτσι θέλω) Γιάννη. Απορώ πως το έκανες θέμα...
-
Αγαπητέ Δον Κιχώτη, έχεις καταλάβει πως τυχαία δεν κάνω τίποτα θέμα. :) Και ΧΑΙΡΟΜΑΙ που έστω με το "απλό" θέμα των αποσπάσεων (που δεν είναι απλό), κάποιοι πτυχιούχοι αντιπαιδαγωγικών τμημάτων, όπως ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης, η PO-PA-ΚI κλπ. έδειξαν το πραγματικό τους πρόσωπο. Ποιο; Των ύβρεων, των ανυπόστατων κατηγοριών, επειδή δεν έχουν να αντιπροβάλουν επιχειρήματα, της έλλειψης σεβασμού και αξιοπρέπειας, ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ότι θα καταφέρουν κάτι ;D (αστείοι γίνονται αν μη τι άλλο), θα θίξουν (!) ή θα φιμώσουν μια φωνή που αναφέρει τα κακώς κείμενα της εκπαίδευσης. Της εκπαίδευσης των παιδιών μας που έχουμε δώσει το αίμα μας. Αλλά, βέβαια, τα παιδάκια δεν έχουν... παιδάκια δικά τους, για να νιώσουν λίγο την υπευθυνότητα και τη σοβαρότητα. Γι'αυτά ο διορισμός τους είναι μια μετεφηβική "τρέλα", ένας ακόμη στόχος, ένα στοίχημα, ακόμα και παιχνίδι. Κατάλαβες τα εγκληματικά λάθη που έχουν γίνει;
ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟ, κύριοι και κυρίες, παιδίσκοι και παιδούλες, δε δέχομαι. Αυτά μπορείτε να τα εφαρμόσετε αλλού. Απορώ αν γινόταν ένα συνέδριο και ανέφερα τα επιχειρήματά μου, όσο σκληρά και αν είναι (η αλήθεια πάντα σκληρή είναι, κάποιοι και κάποιες δε λένε να το καταλάβουν), τι θα έκαναν; Φραστικές, υβριστικές επιθέσεις; Θα βιαιοπραγούσαν; Θα με σκότωναν;! ΤΙ;! Το λυπηρό είναι, φίλε Δον, ότι παιδάκια των 23 ετών, όπως η PO-PA-KI, προφανώς ο αναπληρωτής δημοδιδάσκαλος Μπομπ (τραγικό;!) κλπ. έμαθαν πια στη λογική του βολέματος και με έπαρση και αγένεια τολμούν να βρίζουν αδιάκριτα, επειδή κάτι δεν τους συμφέρει. Αυτός όμως δε λέγεται εκπαιδευτικός ούτε καν άνθρωπος πολιτισμένος. Δεν μπορεί να προσφέρει γνώσεις, αλλά το κυριότερο δεν μπορεί να διαμορφώσει ήθος και χαρακτήρα, γιατί δε διαθέτει. Θα μπορούσα να είμαι ελαστικός μαζί τους και να τα αγνοήσω γελώντας λόγω της μικρής ηλικίας τους, ίσως αξία παίρνουν έτσι από τη στιγμή που ασχολούμαι. Πίσω όμως από τα παιδάκια αυτά φωτογραφίζω εκείνους που και θέσεις καίριες έχουν καταλάβει και αποφάσεις λαμβάνουν εις βάρος σας και αδιαφορούν για το μέλλον της παιδείας αυτού του τόπου. Και μην ξεχνάς, αυτά τα παιδάκια μεγαλώνοντας θα γίνουν νέοι συνδικαλιστές ακόμα και σε ηγετικές τους θέσεις.
:) Μαιρούλα, παιδί μου, πρώτον ακόμα και το "ρε" δεν είσαι σε θέση να το χρησιμοποιήσεις. Ποια είναι η ηλικία σου; 19-20-21;! Αλλά εντάξει στο απρόσωπο internet σου επιτρέπεται, θέλοντος ή μη. Αυτό που ρωτάς στο έχω ήδη γράψει αρκετές φορές. Μήπως εσύ δε ρωτούσες σε άλλο topic του pde με αγωνία "πόσοι δάσκαλοι θα διοριστούν ρε παιδιά και φέτος" και αν θα μείνει κανείς αδιόριστος; Ξέρεις πολύ καλά λοιπόν σε ποιους αναφέρομαι. Αλλά ξέχασα, εσύ ζητάς να "αφήσουμε τους δασκάλους στην ησυχχία τους". ;D
Μάρκο, ψυχή υπάρχει, το βλέπεις άλλωστε. Και εδώ και εκεί έξω και παντού.Τα πουπουλαναθρεμένα με το φραπέ ανά χείρας να φοβάσαι.
-
Και να αδερφέ μου
Στίχοι: Γιάννης Ρίτσος
Μουσική: Χρήστος Λεοντής
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Ξυλούρης
http://www.youtube.com/watch?v=FrvN-XgHk-I
Και να αδερφέ μου
που μάθαμε να κουβεντιάζουμε
ήσυχα, ήσυχα κι απλά.
Καταλαβαινόμαστε τώρα
δε χρειάζονται περισσότερα.
Κι αύριο λέω θα γίνουμε
ακόμα πιο απλοί.
Θα βρούμε αυτά τα λόγια
που παίρνουνε το ίδιο βάρος
σ' όλες τις καρδιές,
σ' όλα τα χείλη,
έτσι να λέμε πια
τα σύκα-σύκα
και τη σκάφη-σκάφη.
Κι έτσι που να χαμογελάνε οι άλλοι
και να λένε:
"Τέτοια ποιήματα
σου φτιάχνω εκατό την ώρα".
Αυτό θέλουμε κι εμείς.
Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε
για να ξεχωρίσουμε, αδελφέ μου,
απ' τον κόσμο.
Εμείς τραγουδάμε
για να σμίξουμε τον κόσμο.
Καλημέρα :)
-
Παράθεση από: gepeto στις Σεπτέμβριος 11, 2009, 10:42:15 μμ
καλο σβ/κο κι απο μενα!οπως εγραψα αργα χτες, η Πουλιά ειναι θετικη, αλλα θελει χρονο κ μελετη να δημιουργηθουν οι οργανικες που θα μας βαλουν.Μην τηλεφωνειτε σε ολους χωρις λογο, μερικοι ειναι οι αρμοδιοι για το θεμα.εφοσον εγινε νομος, ολα ειναι υπερ!!!βεβαια --συν Αθηνα και χειρα κινει--, αλλα μην την ξεχαρβαλωσουμε κιολας την χειρα... αυτά.
Τι οργανικές; Αυτό με τις οργανικές δεν ισχύει. Ένα σωρό μόνιμοι συνάδελφοι βρίσκονται στην διάθεση σε διάφορα γραφεία και καλύπτουν λειτουργικά κενά...
Η απάντηση του "Μπομπ" σε συνάδελφό του για τις οργανικές θέσεις. Όλα εξηγούνται, συνάδελφοι. Ακόμα και ο αισχρός τρόπος που μπορεί να μιλήσει ένας αναπληρωτής που ΚΑΙΓΕΤΑΙ να ξανακληθεί, παίρνοντας σβάρνα υπουργεία, ακόμα και το πολιτικό γραφείο της Διαμαντοπούλου.
-
Μάρκο, ψυχή υπάρχει, το βλέπεις άλλωστε. Και εδώ και εκεί έξω και παντού.Τα πουπουλαναθρεμένα με το φραπέ ανά χείρας να φοβάσαι.
Δε διαφωνουμε. μιλησες για αγωνες στο πεζοδρομιο. ειμαι συχνα, αλλα δυστυχως ΔΕΝ βλεπω κοσμο. Ολο οι ιδιοι και οι ιδιοι....(και απορω που ειναι η "ψυχη"?) ;)
-
Και να αδερφέ μου
Στίχοι: Γιάννης Ρίτσος
Μουσική: Χρήστος Λεοντής
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Ξυλούρης
http://www.youtube.com/watch?v=FrvN-XgHk-I
Και να αδερφέ μου
που μάθαμε να κουβεντιάζουμε
ήσυχα, ήσυχα κι απλά.
Καταλαβαινόμαστε τώρα
δε χρειάζονται περισσότερα.
Κι αύριο λέω θα γίνουμε
ακόμα πιο απλοί.
Θα βρούμε αυτά τα λόγια
που παίρνουνε το ίδιο βάρος
σ' όλες τις καρδιές,
σ' όλα τα χείλη,
έτσι να λέμε πια
τα σύκα-σύκα
και τη σκάφη-σκάφη.
Κι έτσι που να χαμογελάνε οι άλλοι
και να λένε:
"Τέτοια ποιήματα
σου φτιάχνω εκατό την ώρα".
Αυτό θέλουμε κι εμείς.
Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε
για να ξεχωρίσουμε, αδελφέ μου,
απ' τον κόσμο.
Εμείς τραγουδάμε
για να σμίξουμε τον κόσμο.
Καλημέρα :)
Πολύ ωραίο και πάντα επίκαιρο και ουσιαστικό... ;)
-
ρίξτε μια ματιά στο βιντεάκι.....έχει ενδιαφέρον.
Ο Κεν Ρόμπινσον μιλά για το σχολείο που σκοτώνει τη δημιουργικότητα
http://www.ted.com/talks/lang/gre/ken_robinson_says_schools_kill_creativity.html
-
Δε διαφωνουμε. μιλησες για αγωνες στο πεζοδρομιο. ειμαι συχνα, αλλα δυστυχως ΔΕΝ βλεπω κοσμο. Ολο οι ιδιοι και οι ιδιοι....(και απορω που ειναι η "ψυχη"?)
Η ψυχή είναι πάντα εκεί με οποιονδήποτε τρόπο. Η ψυχή όμως δεν είναι ορατή. Μόνο τα αποτελέσματά των αγώνων της.
-
Επισης πολλοι οταν σηκωνονται καποια στιγμη απο το ιντερνετ πανε σε συνελευσεις και πιστευουν πως εκει σταματαει ο αγωνας
-
Αντί να αυξήσουν τις γνώσεις τους στους υπολογιστές και ίντερνετ, να "χακάρουν" όλο το ηλεκτρονικό σύστημα της χώρας.. να δεις για πότε αλλάζουν τα πράγματα μετά ;) :D
-
Το παρόν νήμα έχει ξεφύγει πολύ από το αρχικό θέμα συζήτησης, γι αυτό κλειδώνεται.