*

Αποστολέας Θέμα: Αστείο και θλιβερό  (Αναγνώστηκε 8614 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΙ ΘΛΙΒΕΡΟ
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 10:00:44 πμ »
Και αυτός εδώ θεωρείται παιδαγωγικά επαρκείς για να διδάσκει σε παιδιά δημοτικού; Να φανταστω όταν δεν συμφωνεί με κάτι μέσα στη τάξη, χάνει την ψυχραιμία του και αποκαλεί και τα παιδιά με αντίστοιχους χαρακτηρισμούς;

Κρίμα... Το ελαφρυντικό της ηλικίας του (αμφιβάλω αν έχει 2-3 χρόνια που πέρασε την εφηβεία) δεν μπορεί να δικαιολογεί τέτοιους εκπαιδευτικούς.

Και προσέχουμε οταν διαλέγουμε "ψευδώνυμο"... Μπομπ Σφουγγαράκη...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2010, 07:23:07 πμ από Dr_Michael »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:59:47 »

Αποσυνδεδεμένος Ren@

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 10:08:32 πμ »
Φίλε Ioannis! Εγώ είμαι ΠΕ60 (νηπιαγωγός) και επειδή μου φαίνεται ότι σκοπό έχεις να υποτιμήσεις την πρωτοβάθμια, αξίζει να σου αναφέρω ότι αν ένα σπίτι δεν έχει γερά θεμέλια εύκολα καταρρέει. Έτσι η δουλειά που γίνεται στην πρωτοβάθμια έχει εξαιρετική σημασία για την μελλοντική εξέλιξη του παιδιού, τόσο κοινωνικά, όσο και ακαδημαικά!!! Δηλαδή, πράγματι, η δουλεία του "δημοδιδάσκαλου" είναι πολύτιμη! Αυτά απο μια νηπιαγωγο, της οποιας το επάγγελμα υποτιμάται από πολλούς, πιστεύοντας ότι αρκείται στη "φύλαξη" των παιδιών...Αν γνώριζες, σίγουρα θα είχες καλύτερη εντύπωση για το έργο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης...Εύχομαι να σε προβλημάτισα λιγάκι :)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3693
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 10:31:51 πμ »
Είμαι και εγώ νηπιαγωγός. Όντως πολλές φορές το επάγγελμα τόσο του νηπιαγωγού όσο και του δασκάλου υποτιμάται από πολλούς. Βασικά εμένα δεν με νοιαζει, γιατί γνωρίζω ότι εγώ κάνω καλά τη δουλειά μου, τα έχω καλά με τον εαυτό μου, οπότε όλοι οι άλλοι ας πάνε να κουρεύονται!
όσο για τον Ιωάννη, δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιεί αυτό τον όρο (υποτιμητικά ή όχι δεν μπορώ να το γνωρίζω), γιατί όμως τώρα ξεσηκώθηκαν όλοι;
Τέλος, για τις πρακτικές και την έλλειψη αποσπασμένων....είναι μια μεγάλη λυπητερή ιστορία για όλα τα παιδαγωγικά (νηπιαγωγών και δασκάλων). Σίγουρα, κάποιος πρέπει να επιβλέπει τις πρακτικές των φοιτητών. Πώς, όμως, επιλέγεται αυτός που επιβλέπει; Συνήθως έιναι εκπαιδευτικοί με αρκετά χρόνια προϋπηρεσίας (όχι πάντα, μιας και γνωρίζω σχολή που υπάρχει υπέυθυνη πρακτικής που τελείωσε 2 χρόνια μετά από μένα, και δούλεψε μόνο ένα χρόνο σε σχολείο). Άραγε τα χρόνια προϋπηρεσίας εξασφαλίζουν γνώση; Και άραγε (θα μιλήσω για τους νηπιαγωγούς που γνωρίζω άμεσα) οι νηπιαγωγοί με χρόνια προϋπηρεσίας γνωρίζουν τις νέες μεθόδους (βλ. project);
Και επίσης, οι αποσπασμένοι δεν είναι μόνο για τις πρακτικές. Κάνουν και τους βοηθούς των καθηγητών, μπαίνουν σε αίθουσες και κάνουν και μαθήματα, κάνουν επητηρησεις σε εξετάσεις.....μήπως είναι παραπάνω από όσα πρέπει να κάνουν; Μήπως ακριβώς επειδή τους βάζουν να κάνουν τόσες άσχετες εργασίες κάθε χρόνο ζητούν και περισσότερους; Μήπως προσπαθούν να βολέψουν και τους μεταπτυχιακούς τους/γνωστούς τους/φίλους τους; Μήπως πρέπει να επανεξεταστεί το σύστημα και να οριστούν συγκεκριμένες εργασίες για τους αποσπασμένους, και συγκεκριμένα προσόντα που θα πρέπει να έχουν για να κάνουν αυτές τις εργασίες, και μετά να οριστεί ο αριθμός τους (νομίζω ότι θα είναι πολύ μικρότερος); Μήπως πρέπει να υιοθετήσουμε τις πρακτικές των ξένων πανεπιστημίων σε αυτό το θέμα, που διορίζουν βοηθούς (assistants) οι οποίοι είτε είναι διδακτορικοί, είτε είναι "εξωτερικοί συνεργάτες" με αυξημένα προσόντα, είτε οι ίδιοι οι καθηγητές είναι υπέυθυνοι για τις πρακτικές των φοιτητών (στο πρώτο μου μεταπτυχιακό ο καθηγητής ερχόταν στο σχολέιο που έκανα πρακτική και έκανε τον έλεγχο, και ο δάσκαλος της τάξης με αξιολογούσε με κρυφή έκθεση που πήγαινε σφραγισμένη στο πανεπιστήμιο);
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος eirinaki81

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 12:19:31 μμ »
"Μαίρη και Ειρηνάκι, από πού και ως πού οι πτυχιούχοι δημοδιδάσκαλοι είναι καταρτισμένοι και εξουσιοδοτημένοι να αναλαμβάνουν πρακτικές ασκήσεις; Είναι διδάκτορες και συγκεκριμένα της Διδακτικής;! ΔΕΝ είναι δυνατό να ανέχεται αυτός ο λαός τις παρατυπίες του κλάδου σας, που συνεχώς διεκδικεί, απαιτεί, εκτίθεται, αλλά δεν ντρέπεται." από Ioannis!
Δε νομίζω ότι εγώ είμαι σε θέση να κρίνω αυτούς που προσλαμβάνουν οι σχολές σαν αποσπασμένους!αυτό πρέπει να το αξιολογούν οι ίδιες οι σχολές!και φυσικά δεν ειναι ο μοναδικός τομέας στην Ελλάδα που δεν υπάρχει αξιολόγηση!και δεν νομίζω πια να χρειάζεται να είσαι και διδάκτωρ της διδακτικής για να επιβλέπεις φοιτητές στην πρακτική τους!οι επόπτριες που μας έκαναν σεμινάρια πρακτικής,είχαν μεταπτυχιακό πάντως!μην είσαι απόλυτος και επιθετικούς,στη συγκεκριμένη περίπτωση δημιουργείται πραγματικά πρόβλημα με την έλλειψη αποσπασμένων,το αν έχουν τα προσόντα και ποια πρέπει να είναι αυτά,δεν θα το κρίνω εγώ αλλά αυτοί που βρίσκονται στις σωστές θέσεις.και στο φόρουμ μιλάμε για να ανταλλάσουμε απόψεις όχι για να υποτιμάμε ο ένας τον άλλον!!!
"γηράσκω αεί διδασκόμενη"-----ΠΕ02-----ΠΕ60-------

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:59:47 »

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 12:30:54 μμ »
Να δώσω πολλά συγχαρητήρια στην κ. Διαμαντοπούλου και στην πολιτική ηγεσία που έχει εξωθήσει σπουδαγμένους (με πτυχία ΑΤΕΙ, ΑΕΙ, μεταπτυχιακά, διδακτορικά) να "πλακώνονται" μεταξύ τους.
Για όλα τα στραβά φταίει ο εκάστοτε εκπαιδευτικός:
Είσαι πολύτεκνος; φταίς που διορίζεσαι στο σχολείο που θες και έχεις όλα τα πλεονεκτήματα των νόμων.
Είσαι τρίτεκνος; φταίς που σε παίρνουν αναπληρωτή στο 20% του συνόλου των αναπληρωτών.
Παίρνεις μετάθεση; φταίς γιατί αφήνεις την οργανική σου στο τάδε νησάκι ή στο τάδε βουνό.
Παίρνεις απόσπαση; φταίς γιατί είσαι τεμπέλης
κλπ κλπ κλπ

Μόνο μια απορία να προσθέσω στην κουβέντα σας γενικεύοντας: Από πότε έχει να προσλάβει διοικητικό προσωπικό το Υπουργείο Παιδείας; Έχουν όλοι οι φορείς οι οποίποι ζητάνε αποσπασμένους (ΑΕΙ, ΤΕΙ, βιβλιοθήκες, ΟΕΕΚ, Παιδ. Ινστ. κλπ) ικανό αριθμό υπαλλήλων για να λειτουργήσουν;

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 01:35:45 μμ »
κύριε Παιδαγωγέ Επιστήμων*,

αν δεν απατώμαι, στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης των φοιτητών των παιδαγωγικών τμημάτων απαιτείται η επικουρία εκπαιδευτικών - παιδαγωγών, οι  οποίοι συν-εργάζονται με τους φοιτητές.

Αν θεωρείτε πως ο αριθμός των εκπαιδευτικών(επιστημόνων), οι οποίοι εργάζονται ως διδακτικό προσωπικό στα πανεπιστημιακά ιδρύματα είναι ικανός, ώστε με αποτελεσματικότητα αυτοί να ανταποκρίνονται στο διδακτικό, ερευνητικό έργο τους και ταυτόχρονα να συνεπικουρούν στην πρακτική άσκηση των υποψήφιων "δημοδιδάσκαλων", όπως εσείς τους αποκαλείται, θα έπρεπε να θίξετε αυτό το ζήτημα. Δηλαδή να πείτε πως ψεύδονται οι καθηγητές και αρνούνται να κάνουν τη δουλειά τους.

Αντ' αυτού, ωστόσο, λοιδωρείτε έναν ολόκληρο κλάδο (κάτι το οποίο από ότι έχω παρατηρήσει είναι -σχεδόν- ο αυτοσκοπός της συμμετοχής σας στην παρούσα διαδικτυακή κοινότητα) και σπέρνετε συνεχώς τη διχόνοια μεταξύ των εκπαιδευτικών

Επίσης, κε Παιδαγωγέ Επιστήμων, στην ουσία του ζητήματος που θίγετε και χωρίς να θέλω να διαφωνήσω υποχρεωτικά μαζί σας: είστε βέβαιος πως η αδυναμία των καθηγητών να υλοποιήσουν την πρακτική άσκηση των φοιτητών τους είναι αποτέλεσμα δικών τους πολιτικών κι όχι του υπουργείου (πχ μικρός προϋπολογισμός για τα τμήματα, αύξηση των εισακτέων κτλ..).

Η επιστολή των τμημάτων προς το υπουργείο:
http://www.ptde.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=547&Itemid=50&PHPSESSID=187a4ff2048314a4228b7294de64a2b5

προς διαχείριση: καλή η λογοκρισία κάπου κάπου που εφαρμόζεται. Γνώμη μου, ωστόσο, πως θα έπρεπε αντί να κυριαρχεί η αρχή της "σεμνοτυπίας" σε αυτήν ως κριτήριο, να κυριαρχεί αυτή του ουσιαστικού "αλληλοσεβασμού", "αντιρατσισμού" και συναφών

*
Φίλοι και φίλες, θα μου επιτρέψετε να επιμείνω στην παραπάνω μου απάντηση. Είμαι παιδαγωγός επιστήμων με μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης από τον Τομέα Παιδαγωγικής ΦΠΨ ΕΚΠΑ και διορίστηκα καθηγητής φιλόλογος ΠΕ02 στην εκπαίδευση με +3 μόρια στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και εννοείται με παιδαγωγική επάρκεια αφού 1) είμαι πτυχιούχος του τμήματος που προανέφερα (βλ. το Νόμο 2525/97), ειδικευμένος στην Παιδαγωγική Επιστήμη (Επιστήμες της Αγωγής) και 2) είμαι κάτοχος ΜΔΕ στη Διδασκαλία...

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2010, 01:58:19 μμ από asimos_alex »

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 07:37:32 μμ »
Καλησπέρα, συνάδελφοι και "συνάδελφοι". :) Μήπως έχασε κάποιο αγοράκι/κοριτσάκι (δε δηλώνει το φύλο του και θα μπορούσε κάλλιστα να κρύβεται πίσω από την ανωνυμία) την ψυχραιμία του/της;* Γιατί δεν πρόλαβα να θαυμάσω το βάθος και το εύρος της... αξιοπρέπειάς του, του ήθους που έλαβε από την οικογένειά του (ΑΝ έλαβε, που ΔΕΝ έλαβε), του επιπέδου του, της σκέψης του, των επιχειρημάτων του!!! Μπορώ να... "συγχαρώ" τους γονείς του; Μπορώ να... "συγχαρώ" τους καθηγητάδες του που του έδωσαν τη δυνατότητα να ΔΙΔΑΣΚΕΙ, να ΜΟΡΦΩΝΕΙ (?) νέους ανθρώπους;! Να συμβάλλει στη διάπλαση της προσωπικότητας και του ήθους τους; Ένα μόνο θα του απαντήσω, ευχαριστώ (!) που με επιβεβαιώνεις περίτρανα.
Αναστασία μου, "συγγνώμη" ζητούν οι άνθρωποι που έχουν αξιοπρέπεια. Αντιθέτως, εκείνοι που δεν είναι και δεν έχουν, μιλούν για λογοκρισία (τι ΘΡΑΣΟΣ)! Το παιδάκι όμως αυτό δε γνωρίζει ότι σε μια ευνομούμενη κοινωνία ΔΕΝ έχει δικαίωμα να βρίζει, όσο και αν... καίγεται να δείξει το χαρακτήρα και την αγωγή του. Αν ψάχνει αποδέκτες του εσωτερικευμένου θυμού του, των σοβαρών προβλημάτων (γιατί από την παράθεση που πρόλαβα να διαβάσω φαίνεται ότι έχει... συγκεκριμένα) ή της αγένειάς του, θα μπορούσε να απευθυνθεί με τους χαρακτηρισμούς αυτούς στην οικογένειά του πχ. στον πατέρα του ή να συμβουλευτεί κάποιον ειδικό. Όποιος διαφωνεί, απαντάει με συγκεκριμένα επιχειρήματα, αν έχει και αν δύναται να σκεφτεί. Αλλιώς, ό,τι άκυρο και άσχετο και να γράψει επιστρέφει ασυζητητί σε εκείνον.

Όσο για σένα PO-PA-KI, που όσο και αν ενοχλείσαι με την αλήθεια (δεν είναι και η πρώτη φορά άλλωστε) και όποιες και να είναι οι διαφωνίες σου, το γεγονός και μόνο που δεν αποδοκίμασες το υβριστικό μήνυμα του συναδέλφου σου, εύγε (!), δείχνει και το δικό σου ήθος. Και όπως θα έχεις δει, δεν είμαι δημοδιδάσκαλος, πτυχιούχος δηλαδή είτε παλιότερης παιδαγωγικής ακαδημίας είτε τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης. Σε λυπάμαι πραγματικά, καθώς και τις αθώες ψυχές που αναλαμβάνεις (αν αναλαμβάνεις και καλύτερα να μην αναλαμβάνεις). Χαίρομαι ειλικρινά που κάποιοι δείχνουν, αργά ή γρήγορα, το πραγματικό τους πρόσωπο. :) Το πόσο ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ είναι για την εκπαίδευση των παιδιών μας. Αν αυτό είναι "παιδαγωγική" επάρκεια, όπως γράφει και ο φίλος Δον Κιχώτης, αν αυτοί είναι απόφοιτοι "παιδαγωγικών" (ή αντιπαιδαγωγικών) τμημάτων, τότε μπορούμε όλοι να καταλάβουμε γιατί η εκπαίδευση με τέτοια άτομα που τη στελεχώνουν πάει από το κακό στο χειρότερο.

ΥΓ: Μη μας απειλείς με την... οικειοθελή αποχώρησή σου. ;D Θα μπορούσα να γράψω ότι η συμμετοχή σου θα ήταν απαραίτητη ως πρότυπο αήθους συμπεριφοράς. Αλλά όχι... Προτιμώ αυτός ο χώρος ο εκπαιδευτικός να αγκαλιάζει κουβέντες σοβαρές και έντιμες, ουσιαστικές και υπεύθυνες. Καλή σου τύχη, θα τη χρειαστείς.


* στο εξής θα χρησιμοποιώ ουδέτερο γένος, αναφερόμενος στο άτομο αυτό (για να μην κουράζω με τη χρήση "του/της").
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2010, 07:39:40 μμ από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος tsilib

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 08:42:05 μμ »
Πιστευω οτι η αληθεια βρισκεται καπου στη μεση. Ειναι γεγονος (και αυτο ειναι προσωπικη εμπειρια, οντας αποσπασμενη), οτι υπηρχαν συναδελφοι, που πληρωνονταν απο το υπουργειο για να καθονται σπιτι τους, ή για να ερχονται στο τμημα να κανουν....το διδακτορικο τους (και μονο αυτο), εχοντας και δικο τους γραφειο. Οι περισσοτεροι απο αυτους (τυχαιο πρεπει να ειναι), ηταν πολυ ΓΕΡΑ ΒΥΣΜΑΤΑ. Δε θα διαφωνησω σε αυτο, θα ηταν στρουθοκαμηλισμος. Απο την αλλη μερια, οι αναγκες που υπαρχουν στα παιδαγωγικα τμηματα σε εκπαιδευτικους "της πραξης και της ταξης" ειναι μεγαλες. Στα προγραμματα σπουδων ολων των τμηματων της χωρας προβλεπονται πρακτικες ασκησεις και εργαστηρια, τα οποια καταλαμβανουν μεγαλο κομματι της εκπαιδευσης των φοιτητων. Οι περισσοτεροι εκαπιδευτικοι που αναλαμβανουν αυτο το κομματι ειναι ανθρωποι που εχουν και την εμπειρια της ταξης, καθως και περαιτερω σπουδες (μεταπτυχιακα, διδακτορικα), γι αυτο και αλλωστε και στο τυπικο κομματι αν θελετε των κριτηριων μιας αποσπασης σε ΑΕΙ ειναι και ακαδημαικα κριτηρια. Οχι οτι δεν...παραβλεπονται αρκετες φορες, αλλα και αυτο ειναι μια αλλη κουβεντα, που αφορα τον τροπο που λειτουργει ολη η δημοσια διοικηση στην Ελλαδα. Μονο ενα μεταπτυχιακο, ή ενα διδακτορικο χωρις να εχεις μπει ποτε σε ταξη, επισης δεν αρκει. Το θεωρητικο κομματι το αναλαμαβουν τα μελη ΔΕΠ. Το πρακτικο, για να μεταδωσεις το κλιμα μιας ταξης και να προετοιμασεις τον αυριανο δασκαλο, δημοδιδασκαλο, (δε νομιζω οτι εκει ειναι η ουσια) ειναι δουλεια ανθρωπων με γνωση και θεωρητικη αλλα και πρακτικη. Αυτη τη στιγμη κινδυνευουν ολες οι πρακτικες και τα εργαστηριακα, γιατι πολυ απλα οι ελαχιστοι αποσπαμενοι δεν προλαβαινουν. Ηδη, δουλευουν ενα πληρες 8ωρο, το οποιο απο την επομενη εβδομαδα, ισως να γινει και 12ωρο, μιας και εχουν στην ευθυνη τους πρακτικες και εργαστηρια 3 και πανω καθηγητων ο καθενας. Και ενδεχομενως να μην μπορουν αν ανταπεξελθουν τελικα και καποιες πρακτικες και εργαστηρια να μη γινουν. Δε διαφωνω, να γινουν προσληψεις στα πανεπιστημια. Αλλα, τη στιγμη που το υπουργειο παγωνει τις προσληψεις και μειωνει τραγικα τον αριθμο των αποσπασεων, αφηνει μετεωρη τη λειτουργια των σχολων. Αν θελει να κανει μια δραστικη αλλαγη, καταργωντας ακομη και τις αποσπασεις (δε διαφωνω), θα μπορουσε να το κανει δινοντας ενα περιθωριο χρονου, καθως και εξτρα χρηματα για διορισμους σε προσωπικο στα πανεπιστημια. Αλλωστε, ειναι γνωστο οτι εκτος απο διδακτικο και βοηθητικο εργο οι αποσπασμενοι εκτελουν πολλες φορες και διοικητικα καθηκοντα. Θεωρω, οτι η υπερβολη και στις 2 περιπτωσεις ειναι λαθος. Ουτε 30 αποσπασεις (οταν ημουν εγω φοιτητρια), αλλα ουτε και 3. Συγγνωμη, αν κουρασα.

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 10:15:32 μμ »
Και θα μου επιτρέψετε να διευκρινίσω μια και καλή κάποιες θέσεις μου, απαντώντας σε κάποιους συναδέλφους.

Και ξεκινώ με κάτι βασικό, για να σταματήσουν κάποιοι τις λοιδορίες.
Όπως παρέθεσα παραπάνω, όλα τα λεξικά αναφέρουν το δημοδιδάσκαλος ως τον απόφοιτο της πάλαι ποτέ παιδαγωγικής ακαδημίας (διετούς ή τριετούς, ιστορική αλήθεια δεν είναι;!) και τον εκπαιδευτικό της στοιχειώδους εκπαίδευσης. Εντάξει; Ντρέπεστε για αυτόν τον όρο; Νιώθετε μειονεκτικά;! Μήπως εσείς το εισπράττετε λοιπόν έτσι; Παραπάνω εξήγησα: τον όρο τον χρησιμοποιώ, γιατί τον θεωρώ (και είναι προσωπική μου θέση και δεν ανέχομαι υποδείξεις για το ποιους όρους θα χρησιμοποιώ, από τη στιγμή μάλιστα που είναι ΕΓΚΥΡΟΙ) πιο σωστό και ακριβή, σε σχέση με το ΓΕΝΙΚΟ όρο "δάσκαλος" που σημαίνει τον άνθρωπο που διδάσκει. Μόνο οι εκπαιδευτικοί του δημοτικού διδάσκουν;! Οι καθηγητές της μέσης εκπαίδευσης ΟΛΩΝ των βαθμίδων δε διδάσκουν; Οι καθηγητές στο Πανεπιστήμιο τι κάνουν;! Γιατί να οικειοποιούνται οι λειτουργοί της στοιχειώδους το γενικό αυτό όρο; Επομένως, κρίνω πως ο όρος "δημοδιδάσκαλος" ΟΥΤΕ προσβλητικός είναι ΟΥΤΕ έτσι χρησιμοποιείται, άρα το πρόβλημα δεν είναι δικό μου. Επίσης, ο όρος αυτός χρησιμοποιείται χρόνια και αναφέρεται όχι μόνο στους σημερινούς εκπαιδευτικούς της δημοτικής, αλλά και στους πολύ μεγαλύτερους που είναι απόφοιτοι παιδαγωγικών ακαδημιών.

Παράθεση
Συνάδελφοι, μήπως πάλι κολλήσαμε στο δέντρο και δεν βλέπουμε το δάσος; Μήπως, αντί να ασχολούμαστε με τις εσωτερικές μας έριδες, να αντιληφθούμε επιτέλους ότι ΚΑΙ αυτό είναι άλλη μια απόπειρα να λειτουργήσει ό,τι αφορά την εκπαίδευση με όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα; Κάτι το οποίο σημαίνει λιγότερο προσωπικό (και αυτό μας αφορά όλους.. μην ξεχνάτε ότι και στις καθηγητικές σχολές που έχουν πρακτικές αποσπώνται καθηγητές της δευτεροβάθμιας!!!) και -κάτι που τείνουμε να ξεχνάμε συνήθως- κακή παιδεία για τους μαθητές μας. Ίσως, λέω ίσως, να καταφέρναμε κάτι τότε. Λέω εγώ τώρα...
Elranna, βεβαίως και στις καθηγητικές σχολές αποσπώνται καθηγητές, αλλά και δημοδιδάσκαλοι. Το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Η ουσία του topic που άνοιξα όμως δεν είχε να κάνει με τους αποσπασμένους τόσο, όσο με την ΑΠΑΙΤΗΣΗ των ΠΤΔΕ, των πανεπιστημιακών φορέων των δημοδιδασκάλων, να αυξηθούν οι αποσπάσεις, με την ΑΠΕΙΛΗ-ΕΚΒΙΑΣΜΟ ότι δεν μπορούν να λειτουργήσουν. Δηλαδή εν μέσω οικονομικής κρίσης πρέπει ο ελληνικός λαός να πληρώνει παραπάνω, εις βάρος και των άλλων ειδικοτήτων, για να μπορούν τα τμήματα αυτά να επιτελέσουν το έργο τους;! Ποιος θα καλύψει τα οργανικά κενά των αποσπάσεων;! Θα ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ η ΟΛΜΕ να διοριστούν περισσότεροι δημοδιδάσκαλοι, για να λειτουργούν μετά ΧΩΡΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ τα δημοτικά και τα ολοήμερα;! Είδατε κανένα άλλο τμήμα να απαιτεί έτσι απόσπαση εκπαιδευτικών, απειλώντας ότι θα βάλει λουκέτο;!

Παράθεση
Φίλε Ioannis! Εγώ είμαι ΠΕ60 (νηπιαγωγός) και επειδή μου φαίνεται ότι σκοπό έχεις να υποτιμήσεις την πρωτοβάθμια, αξίζει να σου αναφέρω ότι αν ένα σπίτι δεν έχει γερά θεμέλια εύκολα καταρρέει. Έτσι η δουλειά που γίνεται στην πρωτοβάθμια έχει εξαιρετική σημασία για την μελλοντική εξέλιξη του παιδιού, τόσο κοινωνικά, όσο και ακαδημαικά!!!
Ren@, δεν υποτίμησα το έργο ούτε της πρωτοβάθμιας ούτε των νηπιαγωγών. Δε νομίζω να ανέφερα τίποτα εναντίον εκπαιδευτικών που επιτελούν λειτούργημα. Αντιθέτως, έπρεπε να προσέξεις τη σημείωση της παραπάνω απάντησής μου. Είμαι ενάντιος προς εκείνους που διεκδικούν τα πάντα για τον εαυτό τους, προβάλλουν ως δικαιολογία την εκπαίδευση των παιδιών μας, αλλά το μόνο που κοιτούν είναι ο διορισμός τους και η τσέπη τους, εκμεταλλευόμενοι τις περιστάσεις. Αν διάβαζες και εσύ άλλες απαντήσεις μου, θα γνώριζες ότι σέβομαι το έργο και των νηπιαγωγών και δεν το υποτιμώ καθόλου, γιατί είναι πολύ δύσκολο και σημαντικό. Λυπάμαι όμως, όταν βλέπω όσους σχετίζονται με τη δημοτική εκπαίδευση κυρίως (από τους εκπαιδευτικούς μέχρι τους ακαδημαϊκούς ή συνδικαλιστικούς φορείς) να υπονομεύουν οι ίδιοι το ρόλο τους και το κύρος τους. Έγιναν ολοήμερα δημοτικά, ιδρύθηκαν πολλά εργαστήρια στα ΠΤΔΕ, οργανώθηκαν πολλά μεταπτυχιακά προγράμματα στα ΠΤΔΕ, λειτουργούν διδακτικές ασκήσεις κοκ. Όλα αυτά προϋποθέτουν κονδύλια και προσωπικό. Λειτουργούσαν λοιπόν στις πλάτες των αποσπασμένων; Και αν δεν υπήρχε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ εξειδικευμένο προσωπικό για τη λειτουργία τους και αφού δεν επέτρεπε το υπουργείο το διορισμό του (παρόλο που ενέκρινε βέβαια την ίδρυσή τους), τότε γιατί τα ζήτησαν; Πώς τα ίδρυσαν;

Παράθεση
και δεν νομίζω πια να χρειάζεται να είσαι και διδάκτωρ της διδακτικής για να επιβλέπεις φοιτητές στην πρακτική τους!οι επόπτριες που μας έκαναν σεμινάρια πρακτικής,είχαν μεταπτυχιακό πάντως!μην είσαι απόλυτος και επιθετικούς,στη συγκεκριμένη περίπτωση δημιουργείται πραγματικά πρόβλημα με την έλλειψη αποσπασμένων,το αν έχουν τα προσόντα και ποια πρέπει να είναι αυτά,δεν θα το κρίνω εγώ αλλά αυτοί που βρίσκονται στις σωστές θέσεις.
Ειρηνάκι, όπως έγραψε παραπάνω και η συνάδελφός σου Emmaki, με την οποία συμφωνώ απόλυτα (ω ναι! Με την αξιόλογη αυτή νηπιαγωγό), μπορεί εσύ να μην είσαι σε θέση να κρίνεις και να αξιολογήσεις, άλλοι όμως μπορούν. Και φυσικά ακόμα και το σοβαρό έργο της διδακτικής άσκησης (μην αναφέρω για τα εργαστήρια που κάνουν έρευνες και μελέτες) πρέπει να αναλαμβάνουν ειδικοί. Οι επόπτες δεν αξιολογούν τις διδασκαλίες στις τάξεις; Πληρούν τα κριτήρια; Και ακόμα και αν τα πληρούν με τους τίτλους τους, ΣΗΜΕΡΑ δεν πρέπει να επιστρέψουν στις οργανικές τους θέσεις, αφού υπάρχουν ελλείψεις; Απόλυτος ή επιθετικός δεν είμαι, αγανακτισμένος με την κατάσταση ναι. Και γράφω μετά βεβαιότητας των λόγων μου, προφανώς και της πείρας μου. Να μελετάται πριν γράφετε, αφού δε γνωρίζετε.

Παράθεση
Αντ' αυτού, ωστόσο, λοιδωρείτε έναν ολόκληρο κλάδο (κάτι το οποίο από ότι έχω παρατηρήσει είναι -σχεδόν- ο αυτοσκοπός της συμμετοχής σας στην παρούσα διαδικτυακή κοινότητα) και σπέρνετε συνεχώς τη διχόνοια μεταξύ των εκπαιδευτικών
Κύριε Άσημε Άλεξ, άστοχα αυτά που γράφετε και αποτελούν καθαρά δικές σας εκτιμήσεις και συμπεράσματα εκ του πονηρού. Δημιουργείτε εντυπωσιασμούς με τη χρήση λέξεων όπως "συνεχώς", "αυτοσκοπός", βαπτίζοντας τις όποιες θέσεις μου επί των θεμάτων που θίγω ως λοιδωρίες (!), χωρίς όμως να αντικρούετε τις θέσεις αυτές και τα επιχειρήματα που επικαλούμαι, όσο και αν διαφωνείτε, και περιορίζεστε σε ανακρίβειες και γενικότητες. Υπέρ της ΕΝΟΤΗΤΑΣ των εκπαιδευτικών έχω γράψει πολλάκις. Αλλά περιέργως... δεν το είδατε. Λυπάμαι.
Η απάντησή μου στα υπόλοιπα διοικητικά και ακαδημαϊκά θέματα που αναφέρετε δόθηκε στις προηγούμενες συναδέλφους. Και είμαι σαφής. Αν είναι θέμα υπουργείου, τότε τα ΠΤΔΕ να μην ζητούσαν την έγκριση προγραμμάτων ή ίδρυση εργαστηρίων που δεν μπορούσαν να επανδρώσουν ή λειτουργήσουν με το υπάρχον προσωπικό τους. Δεν έγραψα ότι οι καθηγητές ψεύδονται ή αρνούνται να κάνουν τη δουλειά τους. Μήπως λοιπόν στις αιτίες που αναζητείτε θα έπρεπε να προσθέσετε την απληστία και το συμφέρον; Όσο για τους αποσπασμένους στο πλαίσιο της διδακτικής άσκησης (που δεν απασχολούνται μόνο εκεί, αλλά και σε διοικητικά θέματα, επιτηρήσεις, έρευνες και τόσα άλλα), απάντησα. Την απαίτηση σε ποιο νόμο τη βασίζετε; Και όταν το υπουργείο καλεί τους αποσπασμένους στις τάξεις τους και δίνει μόνο 5 λόγω των σημερινών συνθηκών, τι προτείνετε; Διορισμό δημοδιδασκάλων για τη συμπλήρωση κενών ή λουκέτο στα ΠΤΔΕ, δείχνοντας πως δεν μπορούν πια να λειτουργήσουν ως πανεπιστημιακά τμήματα;



« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2010, 12:07:04 πμ από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος eirinaki81

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 10:43:54 μμ »
Ioanni,δεν χρειάζεται να δίνεις εξηγήσεις και αναλύεις το καθετι που είπε κάποιος στο φόρουμ,κανείς δεν έχει κάτι εναντίον σου!!έχεις μια άποψη,την οποία δε χρειάζεται να επιβάλλεις σε κανέναν.Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφραστεί ελεύθερα με βάση τις εμπειρίες και τα βιώματά του οπότε δεν χρειάζεται να εκφωνούμε λόγους για να πείσουμε.Όντας συνάδελφός σου(ΠΕ02) γνωρίζω κάποια πράγματα και εγώ από αποσπάσεις και έπειτα από την εμπειρία μου και σε ένα παιδαγωγικό τμήμα σαν φοιτήτρια (δεύτερο πτυχίο), καταθέτω την αποψή μου.Έχω ρίξει μια ματιά και περιβόητο μνημόνιο και γνωρίζω ότι θα έρθουν χειρότερες οικονομικές καταστάσεις ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα απαιτούμε καλύτερες συνθήκες παιδείας!μην αγανακτείς από τώρα γιατί έχουμε μεγάλο δρόμο μπροστά μας και καλύτερα να θυμώνεις με αυτούς που τόσα χρόνια κοίταζαν το προσωπικό τους όφελος μόνο και όχι να πάει μπροστά η χώρα....έχεις πάθος βέβαια και αυτό είναι καλό! :-[
"γηράσκω αεί διδασκόμενη"-----ΠΕ02-----ΠΕ60-------

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 07, 2010, 11:12:27 μμ »
Ειρηνάκι, απαντώ σε όποιον μου απευθύνει το λόγο και ρωτάει ή σχολιάζει κάτι. Έτσι δε λειτουργεί ο διάλογος; Φυσικά και δεν έχω σκοπό να επιβάλω κάποια θέση μου. Όλοι έχουν δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους σε ένα ελεύθερο forum, όχι όμως να υβρίζουν, γιατί εκτίθενται. Η αγανάκτηση, αγαπητή, έγκειται ακριβώς στο γεγονός ότι ενώ όλοι οι κλάδοι και οι φορείς από κοινού θα έπρεπε να αγωνίζονται για μια καλύτερη παιδεία, για μια καλύτερη κοινωνία, κάποιοι κοίταζαν και κοιτάζουν το προσωπικό τους όφελος. Σε αυτούς αναφέρομαι. Και ως φυσικό ενοχλούνται. Πάθος χρειάζεται και αγώνας. ;)
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος μαιρη567

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
    • Προφίλ
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 09:12:50 πμ »
συγνωμη ρε ιωαννη ποιοι ειναι  αυτοι που κοιταζουν το προσωπικο τους οφελος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;για πες μας να μαθουμε και εμεις..............................................

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Απάντηση #26 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 09:54:01 πμ »
συγνωμη ρε ιωαννη ποιοι ειναι  αυτοι που κοιταζουν το προσωπικο τους οφελος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;για πες μας να μαθουμε και εμεις..............................................

δε γνωριζεις Μαιρη μου ή βαζεις σε δοκιμασια τα λογια του Ιωαννη?

Ιoannis, το πεζοδρομιο ειναι "σκληρη" δουλεια, οπως εχεις διαπιστωσει.θελει ψυχη!
ενω το πληκτρολογιο θελει ....καφε και μαξιλαρακι απο πουπουλα χήνας!


Μαιρη, αυτοι που κλαινε, γρινιαζουν και φωναζουν πριν τακτοποιηθουν και μετα σιωπουν και δεν αντιδρουν για καμια βελτιωση. Ή μηπως πρωτη φορα τ'ακους?  ;D
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος popaki1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60
    • Προφίλ
Απ: Αστείο και θλιβερό
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 08, 2010, 10:06:07 πμ »
συγνωμη ρε ιωαννη ποιοι ειναι  αυτοι που κοιταζουν το προσωπικο τους οφελος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;για πες μας να μαθουμε και εμεις..............................................

δε γνωριζεις Μαιρη μου ή βαζεις σε δοκιμασια τα λογια του Ιωαννη?

Ιoannis, το πεζοδρομιο ειναι "σκληρη" δουλεια, οπως εχεις διαπιστωσει.θελει ψυχη!
ενω το πληκτρολογιο θελει ....καφε και μαξιλαρακι απο πουπουλα χήνας!


Μαιρη, αυτοι που κλαινε, γρινιαζουν και φωναζουν πριν τακτοποιηθουν και μετα σιωπουν και δεν αντιδρουν για καμια βελτιωση. Ή μηπως πρωτη φορα τ'ακους?  ;D
MARKOS  θα μου επιτρέψεις να συμπληρώσω πως  «αν δεν είσαι προετοιμασμένος να κάνεις λάθος δεν θα σκεφτείς ποτέ κάτι πρωτότυπο» και κάποιοι που δεν αποδέχονται ποτέ τα λάθη τους, ούτε μαθαίνουν μέσα από αυτά ,δεν έχουν την έμφυτη ικανότητα να διδάξουν. 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 724
Σύνολο: 726

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.