0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Φίλοι και φίλες, θα μου επιτρέψετε να επιμείνω στην παραπάνω μου απάντηση. Είμαι παιδαγωγός επιστήμων με μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης από τον Τομέα Παιδαγωγικής ΦΠΨ ΕΚΠΑ και διορίστηκα καθηγητής φιλόλογος ΠΕ02 στην εκπαίδευση με +3 μόρια στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και εννοείται με παιδαγωγική επάρκεια αφού 1) είμαι πτυχιούχος του τμήματος που προανέφερα (βλ. το Νόμο 2525/97), ειδικευμένος στην Παιδαγωγική Επιστήμη (Επιστήμες της Αγωγής) και 2) είμαι κάτοχος ΜΔΕ στη Διδασκαλία...
Συνάδελφοι, μήπως πάλι κολλήσαμε στο δέντρο και δεν βλέπουμε το δάσος; Μήπως, αντί να ασχολούμαστε με τις εσωτερικές μας έριδες, να αντιληφθούμε επιτέλους ότι ΚΑΙ αυτό είναι άλλη μια απόπειρα να λειτουργήσει ό,τι αφορά την εκπαίδευση με όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα; Κάτι το οποίο σημαίνει λιγότερο προσωπικό (και αυτό μας αφορά όλους.. μην ξεχνάτε ότι και στις καθηγητικές σχολές που έχουν πρακτικές αποσπώνται καθηγητές της δευτεροβάθμιας!!!) και -κάτι που τείνουμε να ξεχνάμε συνήθως- κακή παιδεία για τους μαθητές μας. Ίσως, λέω ίσως, να καταφέρναμε κάτι τότε. Λέω εγώ τώρα...
Φίλε Ioannis! Εγώ είμαι ΠΕ60 (νηπιαγωγός) και επειδή μου φαίνεται ότι σκοπό έχεις να υποτιμήσεις την πρωτοβάθμια, αξίζει να σου αναφέρω ότι αν ένα σπίτι δεν έχει γερά θεμέλια εύκολα καταρρέει. Έτσι η δουλειά που γίνεται στην πρωτοβάθμια έχει εξαιρετική σημασία για την μελλοντική εξέλιξη του παιδιού, τόσο κοινωνικά, όσο και ακαδημαικά!!!
και δεν νομίζω πια να χρειάζεται να είσαι και διδάκτωρ της διδακτικής για να επιβλέπεις φοιτητές στην πρακτική τους!οι επόπτριες που μας έκαναν σεμινάρια πρακτικής,είχαν μεταπτυχιακό πάντως!μην είσαι απόλυτος και επιθετικούς,στη συγκεκριμένη περίπτωση δημιουργείται πραγματικά πρόβλημα με την έλλειψη αποσπασμένων,το αν έχουν τα προσόντα και ποια πρέπει να είναι αυτά,δεν θα το κρίνω εγώ αλλά αυτοί που βρίσκονται στις σωστές θέσεις.
Αντ' αυτού, ωστόσο, λοιδωρείτε έναν ολόκληρο κλάδο (κάτι το οποίο από ότι έχω παρατηρήσει είναι -σχεδόν- ο αυτοσκοπός της συμμετοχής σας στην παρούσα διαδικτυακή κοινότητα) και σπέρνετε συνεχώς τη διχόνοια μεταξύ των εκπαιδευτικών
συγνωμη ρε ιωαννη ποιοι ειναι αυτοι που κοιταζουν το προσωπικο τους οφελος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;για πες μας να μαθουμε και εμεις..............................................
Παράθεση από: μαιρη567 στις Οκτώβριος 08, 2010, 09:12:50 πμσυγνωμη ρε ιωαννη ποιοι ειναι αυτοι που κοιταζουν το προσωπικο τους οφελος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;για πες μας να μαθουμε και εμεις..............................................δε γνωριζεις Μαιρη μου ή βαζεις σε δοκιμασια τα λογια του Ιωαννη?Ιoannis, το πεζοδρομιο ειναι "σκληρη" δουλεια, οπως εχεις διαπιστωσει.θελει ψυχη!ενω το πληκτρολογιο θελει ....καφε και μαξιλαρακι απο πουπουλα χήνας!Μαιρη, αυτοι που κλαινε, γρινιαζουν και φωναζουν πριν τακτοποιηθουν και μετα σιωπουν και δεν αντιδρουν για καμια βελτιωση. Ή μηπως πρωτη φορα τ'ακους?