Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: uga στις Ιουλίου 04, 2007, 12:39:49 am

Τίτλος: Αναβαθμολόγηση
Αποστολή από: uga στις Ιουλίου 04, 2007, 12:39:49 am
Να σας ρωτήσω κάτι; Αν τα αποτελέσματα έβγαιναν πριν δύο εβδομάδες, αλλά υπήρχε "ο πρωτοφανής αριθμός αναβαθμολογήσεων" (όπως είπαν στην swtia από τον ΑΣΕΠ), αυτό δεν θα σας πείραζε καθόλου; Για μένα αυτό είναι σκάνδαλο. Η αναβαθμολόγηση γίνεται σίγουρα στη Διδακτική. Πρέπει να απαιτήσουμε επίσημες απαντήσεις. Ή, τουλάχιστον, ας τις απαιτήσουν οι ίδιοι οι βαθμολογητές. Αυτούς τους αρέσει να βάζουν π.χ. σε ένα γραπτό 65 και ένας άλλος να βάζει 80; Δεν θα έπρεπε να υπερασπίσουν τουλάχιστον το κύρος τους (αν δεχτούμε ότι έχουν κύρος στο χώρο της εκπαίδευσης και δεν είναι μεταπτυχιακοί φοιτητές ή οτιδήποτε άλλο);
Τίτλος: Απ: Αποτελέσματα Φιλόλογων
Αποστολή από: Pixie στις Ιουλίου 04, 2007, 12:49:40 am
Αντιγράφω μήνυμα του siobaras από το φόρουμ των μαθηματικών:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=1272.120

Για να υποστηρίξω αυτό που έλεγα από την αρχή, χθες μίλησα με μια φίλη μου που πήρε 35 στη Διδακτική (στους προηγούμενους διαγωνισμούς είχε πάρει 85 και πάνω). Πήγε και ζήτησε να δει το γραπτό της και της είπαν ότι δε μπορεί. Στη συνέχεια ρώτησε αν μπορεί να μάθει τι βαθμούς έβαλαν οι δύο βαθμολογητές.

Ο πρώτος έβαλε 32 και ο δεύτερος 76!!!!! Ο τρίτος παραδοσιακά βάζει πιο κοντά στο χαμηλότερο...
Δηλαδή ότι να'ναι, έτσι; Τσάμπα όλες οι αναλύσεις και οι διαφωνίες που είχαμε τόσον καιρό...


44 μονάδες διαφορά ο ένας βαθμολογητής από τον άλλον! Αν είναι δυνατόν...  :o
Τίτλος: Απ: Αποτελέσματα Φιλόλογων
Αποστολή από: uga στις Ιουλίου 04, 2007, 01:07:53 am
Αυτό ακριβώς συμβαίνει και με μας. Πάνω από μήνα έχει που διέρρευσε η πληροφορία ότι αναβαθμολογούν τα γραπτά μας. Πόσα είναι τα γραπτά που αναβαθμολογούνται και μέχρι ποιο ποσοστό επί του συνόλου των γραπτών είναι επιτρεπτή νομικά, ηθικά και λογικά η αναβαθμολόγηση; Και ας μην είναι η διαφορά 44 μονάδες όπως πιο πάνω,Ας είναι 15, 20, 30. Αν δηλαδή κάποιος αξίζει ένα 70, 75, 80, να πάρει 60, 50, 45 και, αντί να περάσει, να κάτσει να διαβάσει δεκάωρα επί μήνες για τον επόμενο ΑΣΕΠ. ΣΕ ΠΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΘΑ ΣΥΜ
Τίτλος: Απ: Αποτελέσματα Φιλόλογων
Αποστολή από: Syllas στις Ιουλίου 04, 2007, 01:25:34 am
Οι μεγάλες διαφορές μεταξύ του πρώτου και του δευτέρου βαθμολογητή δείχνει ότι αν πρέπει να αξιολογηθούν αυτοί που έδωσαν τα θέματα και τις οδηγίες διόρθωσης και επέλεξαν τους διορθωτές δεν επέτυχαν τους στόχους που είχαν θέσει. Αν σε πάνω από 50% των γραπτών γίνονται αναβαθμολογήσεις σημαίνει ότι κάτι στο σύστημα κουτσαίνει και όχι στους διαγωνιζόμενους. Αν δηλαδή πολλοί μαθητές στην τάξη μας δεν απαντάνε στις ερωτήσεις αξιολόγησής μας φταίμε εμείς και όχι αυτοί. Έτσι μάθαμε από τα παιδαγωγικά. Έτσι ο λόγος που καθυστερούν τα αποτελέσματα των γερμανικών ακούστηκε ότι είναι ο εξής: επειδή μετά την πρώτη διόρθωση των γραπτών 100 μόνο άτομα πέρασαν τη βάση στη διδακτική και κατάλαβαν ότι θα γίνουν ρεζίλι οι του ασεπ, τα αναβαθμολογούν τώρα. Άρα το σύστημά τους είναι ξεφτίλα. Αν ο ένας βάζει 30 και ο άλλος 80 ξεφτίλα και οι δυο τους, ξεφτίλα και όλο το σύστημά τους.
Τίτλος: Απ: Αποτελέσματα Φιλόλογων
Αποστολή από: swtia στις Ιουλίου 04, 2007, 01:28:12 am
εγω γι αυτο το λογο ακριβως το τραβηξα το θεμα. τα εθιξα ολα αυτα και στην κυρια του ασεπ αλλα και στην εφημεριδα.θα αναφερω και αυτα που ειπωθηκαν σε μας παλι μπασ και παρει διαστασεις το θεμα. φτανει πια ο εμπαιγμος. ολοι εδω μεσα στηριζουμε το μελλον μασ απο το πως
θα ξυπνησει ο βαθμολογητης που θα τυχει να πεσουμε.ε οχιιιι
Τίτλος: Απ: Αποτελέσματα Φιλόλογων
Αποστολή από: syrrahm στις Ιουλίου 04, 2007, 02:09:30 am
Διάβασα λίγο πιο πάνω ότι ο αναβαθμολογητής παραδοσιακά βάζει πιο κοντά στον χαμηλότερο από τους δύο βαθμούς. Δεν καλύπτονται με μαύρες ταινίες οι βαθμοί των δύο βαθμολογητών στην περίπτωση που το γραπτό πάει για αναβαθμολόγηση;Πάντως στις Πανελλήνιες αυτό συμβαίνει.
Θα συμφωνήσω με τον Syllas ότι οι πάρα πολλές αναβαθμολογήσεις δείχνουν ότι το σύστημα κουτσαίνει.Όμως  ξέρατε ότι -και θα ξανααναφερθώ στις πρόσφατες Πανελλήνιες- το 22% των γραπτών στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας  αναβαθμολογήθηκε;Το ίδιο συμβαίνει επί σειρά πολλών ετών.Αυτό δείχνει ότι, όπου υπάρχει ο υποκειμενικός παράγοντας, το σύστημα αποτυγχάνει να σταθεί στο ύψος των απαιτήσεων τόσο σημαντικών εξετάσεων.
Τίτλος: Απ: Αποτελέσματα Φιλόλογων
Αποστολή από: MARKOS στις Ιουλίου 04, 2007, 10:21:26 am
Μπορεί καποιος να μου πει πόσο ήταν η βάση ΠΕ02 στον προηγούμενο διαγωνισμο?
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: AntreaEirini στις Ιουλίου 04, 2007, 12:53:36 pm
Έχω την εντύπωση πως ο αναβαθμολογητής πρέπει να γνωρίζει τις δύο βαθμολογίες, γιατί δε μπορεί να αποκλίνει από καμία από τις δύο. Δε μπορεί η βαθμολόγηση του τρίτου να είναι ούτε χαμηλότερη από τη μικρή, ούτε υψηλότερη από τη μεγάλη. Αυτό ήξερα ότι ισχύει και για τις πανελλήνιες.
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: syrrahm στις Ιουλίου 04, 2007, 02:16:54 pm
Έχω την εντύπωση πως ο αναβαθμολογητής πρέπει να γνωρίζει τις δύο βαθμολογίες, γιατί δε μπορεί να αποκλίνει από καμία από τις δύο. Δε μπορεί η βαθμολόγηση του τρίτου να είναι ούτε χαμηλότερη από τη μικρή, ούτε υψηλότερη από τη μεγάλη. Αυτό ήξερα ότι ισχύει και για τις πανελλήνιες.


Πραγματικά, έχεις δίκιο στο ότι στον ΑΣΕΠ η βαθμολογία του τρίτου βαθμολογητή δεν μπορεί να είναι ούτε χαμηλότερη από τη μικρή ούτε υψηλότερη από τη μεγάλη.(Άρα ο αναβαθμολογητής γνωρίζει τις πρώτες δύο βαθμολογίες). Όμως για τις Πανελλήνιες είμαι σίγουρος ότι ,αν χρειαστεί αναβαθμολόγηση , καλύπτονται οι βαθμολογίες των δύο βαθμολογητών .Τέλος, βαθμός του γραπτού είναι το άθροισμα των βαθμών των τριών βαθμολογητών διαιρούμενο διά του 15.
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: angelika στις Ιουλίου 04, 2007, 02:25:04 pm
Πραγματικά, έχεις δίκιο στο ότι στον ΑΣΕΠ η βαθμολογία του τρίτου βαθμολογητή δεν μπορεί να είναι ούτε χαμηλότερη από τη μικρή ούτε υψηλότερη από τη μεγάλη.(Άρα ο αναβαθμολογητής γνωρίζει τις πρώτες δύο βαθμολογίες). Όμως για τις Πανελλήνιες είμαι σίγουρος ότι ,αν χρειαστεί αναβαθμολόγηση , καλύπτονται οι βαθμολογίες των δύο βαθμολογητών .Τέλος, βαθμός του γραπτού είναι το άθροισμα των βαθμών των τριών βαθμολογητών διαιρούμενο διά του 15.

Αυτό το τελευταίο ισχύει και στον ασεπ;

Δηλαδή ρε παιδιά για να καταλάβω... Αν ο πρώτος είναι ευσυνείδητος και διαβάσει ό,τι έγραψες και ο δεύτερος αντιπαθήσει τα γράμματά σου και σε θάψει... ο τρίτος είναι υποχρεωμένος να λάβει υπόψην του και τον δεύτερο, ακόμη και αν το γραπτό αξίζει; Και το αντίστροφο...
Και γιατί άλλο συστηματάκι στις Πανελλήνιες και άλλο στον ασεπ;;;
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: angelika στις Ιουλίου 04, 2007, 02:29:54 pm
Και ακόμη... που μπορούμε να βρούμε τα όσα ισχύουν επίσημα για τη βαθμολόγηση για να μην εικάζουμε απλώς και συγχιζόμαστε άδικα;
Σε καμία περίπτωση δεν αμφισβητώ την αξιοπιστία οποιουδήποτε, απλά αναρωτιέμαι μηπως μας διαφεύγει κάτι...
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: syrrahm στις Ιουλίου 04, 2007, 02:44:10 pm
angelika, για να μην μπερδευόμαστε με αυτά που ισχύουν στις Πανελλήνιες θα παραθέσω επί λέξει ό,τι αναφέρει η προκήρυξη 10Π/2006 (είναι η προκήρυξη για τον διαγωνισμό ΑΣΕΠ που συμμετείχαμε).
Όταν από τη βαθμολογία των δύο βαθμολογητών προκύπτει διαφορά πάνω από δώδεκα (12) μονάδες, γίνεται αναβαθμολόγηση του γραπτού από αναβαθμολογητή , πουθ έχει ορίσει το ΑΣΕΠ.Ο βαθμός που θέτει ο αναβαθμολογητής δεν μπορεί να είναι ούτε μικρότερος του μικρότερου ούτε μεγαλύτερος του μεγαλύτερου βαθμού των δύο βαθμολογητών και αποτελεί το βαθμό του γραπτού.
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: angelika στις Ιουλίου 04, 2007, 03:02:21 pm
...συνεπώς ο τρίτος γνωρίζει την αξιολόγηση των προηγουμενων... Και αν θέλει να ξεπετάξει τα γραπτά, δεν έχει παρά να βγάλει το ΜΟ... σωστά; Όμως αυτό δε θέλει τόσο χρόνο...
Πείτε μου πως αιθεροβατώ (και προφανώς θα έχετε δίκαιο), αλλά επιλέγω να πιστέψω πως αργούν γιατί κάποιοι εκεί πέρα ίσως και να αποφάσισαν να τα κοιτάξουν λίγο καλύτερα ... :)

Η καταγγελία εντούτοις περιπτώσεων σαν αυτές που προαναφέρθηκαν είναι σοβαρή. Γνωρίζω 2 τέτοιες περιπτώσεις (μαγειρέματα στους οριστικούς πίνακες με προσθήκη μορίων από προϋπηρεσία που δεν υπήρξε ποτέ), αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα να πείσω τα εν λόγω άτομα να το καταγγείλουν επίσημα. Τώρα όμως που μαθαίνω ότι κινητοποιηθήκατε, θα ξαναδοκιμάσω...   
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: swtia στις Ιουλίου 04, 2007, 03:21:29 pm
ας τηλεφωνησουν στο θεμα και να ζητησουν το κ. γαλανο. οσες περισσοτερες καταγγελιες τοσο καλυτερα, τουλαχιστον να σωσουμε τις τελευταιες τρεισ ειδικοτητες.. να σταματησουν τα μπονους....
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: baxev_ch στις Ιουλίου 04, 2007, 03:46:40 pm
Ο λόγος για τον οποίο ο ανα-βαθμολογητής δεν μπορεί να βαθμολογήσει λιγότερο από τον τελευταίο και περισσότερο από τον μεγαλύτερο βαθμό είναι ακριβώς το να μας "προστατεύσουν " υποτίθεται από κάποιον ανα-βαθμολογητή που θα βάλει ό,τι να' ναι για να ξεμπεδέψει. Λαμβάνουν όμως υπόψην τους οτι οι δύο  πρώτοι βαθμολογητές έχουν βαθμολογήσει σοβαρά και με αντικειμενικά κριτήρια...κι όχι την περίπτωση να βιάζεται ο ένας ή και οι δύο να πάνε διακοπές!!!

Τί φταίει για τις πολλές αναβαθμολογήσεις;
1. ο τρόπος που διατυπώνεται η ύλη (ειδικά στα παιδαγωγικά),
2. η απουσία ενδεικτικής βιβλιογραφίας( ας είναι του ΟΕΔ
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: mim στις Ιουλίου 04, 2007, 04:23:25 pm
τελικα αναρωτιεμαι βρε παιδια....αξιζει τον κοπο να πασ σε αναβαθμολογηση??κι αν πασ μπορουν αν θελουν να σου βαλουν χαμηλοτερο απο τον βαθμο που ηδη εχεισ? ??? αν ειναι ετσι τοτε ειναι πολυ εξυπνοι οι ανθρωποι....εγω πχ εχω πολυ ψηλο βαθμο στα παιδαγωγικα και μου κοτσαρανε λιγο πανω απ τη βαση στο γνωστικο(και με τιποτα δεν πιστευω οτι εχω γραψει τοσο...)!!ελεγα να ζητησω επανεξεταση..το ρισκαρω ομωσ???λιγο παρακατω να βαλουν θα ειμαι στουσ μη επιτυχοντες!!! ;)οποτε σου λεει δωστησ κανα μοριακι τησ καημενησ αφου καλα εγραψε,εχε την και στον ποντο ομωσ στη μια θεματικη,ωστε να μην ζητησει αναβαθμολογηση....!!!σασ φαινεται παραλογη η καχυποπτη η σκεψη μου?? ;)
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: Pixie στις Ιουλίου 04, 2007, 04:28:28 pm
τελικα αναρωτιεμαι βρε παιδια....αξιζει τον κοπο να πασ σε αναβαθμολογηση??κι αν πασ μπορουν αν θελουν να σου βαλουν χαμηλοτερο απο τον βαθμο που ηδη εχεισ? ??? αν ειναι ετσι τοτε ειναι πολυ εξυπνοι οι ανθρωποι....εγω πχ εχω πολυ ψηλο βαθμο στα παιδαγωγικα και μου κοτσαρανε λιγο πανω απ τη βαση στο γνωστικο(και με τιποτα δεν πιστευω οτι εχω γραψει τοσο...)!!ελεγα να ζητησω επανεξεταση..το ρισκαρω ομωσ???λιγο παρακατω να βαλουν θα ειμαι στουσ μη επιτυχοντες!!! ;)οποτε σου λεει δωστησ κανα μοριακι τησ καημενησ αφου καλα εγραψε,εχε την και στον ποντο ομωσ στη μια θεματικη,ωστε να μην ζητησει αναβαθμολογηση....!!!σασ φαινεται παραλογη η καχυποπτη η σκεψη μου?? ;)

mim, εμείς δεν δικαιούμαστε να ζητήσουμε αναβαθμολόγηση.  >:(
Αναβαθμολόγηση γίνεται μόνο όταν υπάρχει διαφορά 12+ μονάδων ανάμεσα στους δύο βαθμολογητές.
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: baxev_ch στις Ιουλίου 04, 2007, 04:29:17 pm
Mim  ,απ'όσο ξέρω δε μπορείς να ζητήσεις εσύ αναβαθμολόγηση. Αυτή γίνεται αυτόματα πριν εκδοθούν τα αποτελέσματα όταν οι βαθμοί των βαθμολογητών απέχουν κατα 12 μονάδες τουλάχιστον... Αν δεν πιστεύεις οτι ο βαθμός σου σου αξίζει, ΔΕΝ  μπορεις να κάνεις κάτι: μόνο να μάθεις , μετά από μια διαδικασία πόσο σε βαθμολόγησε ο κάθε διορθωτής....λυπάμαι... :(  
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: mim στις Ιουλίου 04, 2007, 04:37:22 pm
ααααααααα.....μαλιστα..ευχαριστω παιδια!!..οσο ζεισ μαθαινεισ...γιατι μου ειπαν(γνωστοι,οχι καμια σοβαρη πηγη!)οτι μπορω να το κανω κι εγω φοβομουν το ρισκο...ειδα και κατι που γραφει για προθεσμιεσ επανεξετασησ στο τελοσ τησ σελιδασ των αποτελεσματων...ισωσ δεν καταλαβα καλα....εμεισ ακαλυπτοι λοιπον απο παντου,αυτοι ακριβωσ το αντιθετο.... >:(.......με την απορια θα μεινω.....οι εξετασεισ του σκοτουσ!!!
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: Christianna στις Ιουλίου 07, 2007, 01:52:32 pm
Παιδιά ξέρει κάποιος τη διαδικασία για να μάθω τους βαθμούς που μου έβαλαν οιι 2 διορθωτές κ αν πήγε το γραπτό μου σε αναβοθμολόγηση;
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: Siobaras στις Ιουλίου 07, 2007, 02:21:24 pm
Αυτή η φίλη μου που έλεγα απλά πήγε η ίδια στο ΑΣΕΠ (μάλλον) νευριασμένη.

Έπρηξε έναν σχετικά ψηλά να της δείξει το γραπτό, της είπε δε γίνεται και μετά του ζήτησε να της πει πόσο έβαλαν τα δύο μπουμπούκια.

Της λέει ο ένας 32, ο άλλος 76 και ο 3ος 35.
Το καλύτερο ήταν ότι μετά τον ρώτησε : "Καλά, δεν υπάρχει κάποιο γενικό πλάνο με βάση το οποίο να διορθώνουν;""
Και αυτός απάντησε : "Τι να σου πω, ΗΣΟΥΝ ΑΤΥΧΗ!"

(Εγώ θα τον είχα βάλει να φάει το γραφείο του μαζί με τα συρτάρια...)

Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: baxev_ch στις Ιουλίου 07, 2007, 02:44:58 pm
 Μια απλή και λογική ερώτηση...έτσι όπως τα έχουν κάνει...ποιός ο λόγος να πας να δεις το γραπτό σου; Για να υποστείς εκτός από την πίκρα και την ειρωνία του ενός και του άλλου ΑΣΧΕΤΟΥ , που πιθανότατα βολεύτηκε σα μια καλή θεσούλα χωρίς καν προσπάθεια;...Πώς μας έχουν καταντήσει έτσι ...να μην πιστεύουμε σε τίποτα πια...ούτε στον ίδιο μας τον εαυτό... :(
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: anthios στις Αυγούστου 28, 2007, 12:55:23 am
είμαι από αυτούς που σοκαρίστηκαν φέτος με τον βαθμό των αρχαίων στο γνωστικό..αντίκρισα ενα ωραιότατο 55αρι και έμεινα κάγκελο!έκανα φυσικά την αίτηση να δω τα βαθμό μου αλλά ως τώρα δεν με ειδοποίησε και κανένας..εχει καταφέρει κανείς σας να δει βαθμούς και γραπτό ή έστω να επικοινωνήσει το ασεπ μαζί του;
έτυχε γνωστός γνωστού μου να δουλεύει στο ασεπ και του έδωσα τα στοιχεία μου να βρει τους βαθμούς μου..κι εκεί ήρθε το 2ο σοκ..
ο 1ος βαθμολογητής είχε βάλει 35, ο 2ος 55 και κράτησα το 55αρι του 3ου αναβαθμολογητή (τι ακρίβεια!)..διδακτική αρχαίων (ρώτησα και γι αυτούς τους βαθμούς) ο  1ος 78, ο 2ος 83 και κράτησα τον βαθμό του 1ου, δηλαδή το 78αρι..
το 35αρι μου χει καθήσει στο λαιμό ..λες και έδωσα λευκή κόλλα ένιωσα...με 7/10 σωστές στα πολλαπλής, πολύ καλό άγνωστο και άλλες 2 ερωτήσεις που τις πραγματεύτηκα άνετα κατά την μάλλον -κατά το ασεπ- υπερφίαλη και ψευδαισθησιακή γνώμη μου..
δεν βγάζω συμπεράσματα, προσπαθώ να βρω το γιατί βαθμολογήθηκα με αυτόν τον τρόπο..νιώθω λες και βαθμολογήθηκε ο γραπτός μου χαρακτήρας και φυσικά απορώ για τις γνώσεις που νομίζω ότι έχω..
Τίτλος: Απ: ΑΝΑ
Αποστολή από: eleftheria στις Αυγούστου 28, 2007, 03:57:14 am
anthios, κι εμένα με προβληματίζει που δεν μου τηλεφώνησαν ακόμη και από αύριο θα αρχίσω να τους τηλ. εγώ.