Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sabi στις Μαρτίου 13, 2011, 08:53:09 pm
-
Πως γινεται καποιος διευθυντης σε σχολειο?πρεπει πρωτα να ειναι διορισμενος σαν δασκαλος/καθηγητης? Η' μπορει καποιος με μεταπτυχιακο στη διοικηση εκπαιδευτικων μοναδων/διοικηση επιχειρησεων(κατι σχετικο) και μεσω καποιου διαγωνισμου να προσληφθει?
-
προς το παρόν διευθυντές γίνονται όσοι είναι μόνιμα διορισμένοι, φέρουν βαθμό Α', έχουν κάποια συγκεκριμένα χρόνια υπηρεσίας ( που τη διαχωρίζουμε σε διδακτική και διοικητική), έχει μια σχέση με το αντικείμενο, όπου είναι δυνατόν έχει αυξημένα προσόντα ( μεταπτυχιακά,επιμορφώσεις κτλ) και τα πάει καλά στη συνέντευξη ( κοινώς, τα χει καλά με τα ΠΥΣΔΕ οποτε και παίρνει μόρια άκοπα).
τώρα, απο δω και πέρα τι θα ισχύσει ουδείς γνωριζει. Υποψιάζομαι - και μεταφέρω μόνο την προσωπική μου εκτίμηση - ότι κάπου στο ( άμεσο) μέλλον θα δούμε διευθυντές - μάνατζερ άρα, όσους έχουν αποφοιτήσει απο τμήματα διοίκησης εκπ/κών μονάδων να γίνονται διευθυντές.
( σε καποιες περιπτώσεις πάντως έχω την πεποίθηση ότι αυτοί θα είναι καλύτεροι από όσους πελατιακά υπηρετούν τις σχολικές μονάδες ίσα ίσα για να πα΄ρουν το επίδομα και να χουν να λένε πως έχουν και τον τίτλο...) Αλλά όπως λέει και το άσμα του μακαρίτη του Ρασούλη - "κανείς δεν ξέρει, η μέρα τι θα φέρει...."
-
Την ιδια γνωμη με εσενα εχει κ μια αλλη κοπελα,η οποια εχει θεση υπευθηνης σε γραφειο της δια βιου μαθησης..μου λεει τι θες και ψαχνεσαι με ασεπ,γλωσσες και κυνηγι μοριων...κανε ενα μεταπτυχιακο στη διοικηση αφου σε λιγο οι διευθυντες στα σχολεια θα ειναι μανατζερς!! λετε ρε παιδια?? μηπως να προσανατολιστουμε προς τα εκει...λεμε τωρα... :-[ 8)
-
κι εγώ έχω τέτοιο - όχι μεταπτυχιακό ακριβώς, επιμόρφωση 500 ωρών απο το ΚΕΕ του Καποδιστριακού αλλά κι αυτό μοριοδοτείται ( ανάλογα με τις ώρες) .
-
εχω δει πως βγαινουν κατι τετοια σεμιναρια αλλα λογικα το μεταπτυχιακο θα μοριοδοτειται περισσοτερο ετσι? απ'την μια ειναι καλη φαση, απ'την αλλη μπορει να μου ειναι και αχρηστο! :-\ αυτο που χρειαζομαι εγω,επειδη ανηκω στις τεχνικες ειδικοτητες, ειναι εμα μεταπτυχιακο που να μου δινει παιδαγωγικη επαρκεια. το καλυτερο θα ηταν αν θα μπορουσα να συνδιαστουν και τα 2 σε ενα μεταπτυχιακο. υπαρχρι αραγε αυτη η δυνατοτητα..? ::)
-
εχω δει πως βγαινουν κατι τετοια σεμιναρια αλλα λογικα το μεταπτυχιακο θα μοριοδοτειται περισσοτερο ετσι? απ'την μια ειναι καλη φαση, απ'την αλλη μπορει να μου ειναι και αχρηστο! :-\ αυτο που χρειαζομαι εγω,επειδη ανηκω στις τεχνικες ειδικοτητες, ειναι εμα μεταπτυχιακο που να μου δινει παιδαγωγικη επαρκεια. το καλυτερο θα ηταν αν θα μπορουσα να συνδιαστουν και τα 2 σε ενα μεταπτυχιακο. υπαρχρι αραγε αυτη η δυνατοτητα..? ::)
Έχω MBA στη διοίκησ της εκπαίδευσης (πλέον το πανεπιστήμιο δεν δίνει Μ
-
εχω δει πως βγαινουν κατι τετοια σεμιναρια αλλα λογικα το μεταπτυχιακο θα μοριοδοτειται περισσοτερο ετσι? απ'την μια ειναι καλη φαση, απ'την αλλη μπορει να μου ειναι και αχρηστο! :-\ αυτο που χρειαζομαι εγω,επειδη ανηκω στις τεχνικες ειδικοτητες, ειναι εμα μεταπτυχιακο που να μου δινει παιδαγωγικη επαρκεια. το καλυτερο θα ηταν αν θα μπορουσα να συνδιαστουν και τα 2 σε ενα μεταπτυχιακο. υπαρχρι αραγε αυτη η δυνατοτητα..? ::)
Έχω MBA στη διοίκησ της εκπαίδευσης (πλέον το πανεπιστήμιο δεν δίνει Μ
-
ναι, το μεταπτυχιακό μοριοδοτείται σαφώς περισσότερο αλλά πάλι αν κάνεις δυο-τρεις τέτοιες επιμορφώσεις έχεις ξεπεράσει τα μόρια του μεταπτυχιακού.
emmaki πώς και το αναγνωρίσανε ως μάστερ παιδαγωγικών; Στη διοικηση δεν το έκανες; Ή το θεωρήσαν αντιστοιχο του προγράμματος παιδαγωγικών;
-
ναι, το μεταπτυχιακό μοριοδοτείται σαφώς περισσότερο αλλά πάλι αν κάνεις δυο-τρεις τέτοιες επιμορφώσεις έχεις ξεπεράσει τα μόρια του μεταπτυχιακού.
emmaki πώς και το αναγνωρίσανε ως μάστερ παιδαγωγικών; Στη διοικηση δεν το έκανες; Ή το θεωρήσαν αντιστοιχο του προγράμματος παιδαγωγικών;
Ήταν από το πανεπιστήμιο του Leicester, Μ
-
ναι, το μεταπτυχιακό μοριοδοτείται σαφώς περισσότερο αλλά πάλι αν κάνεις δυο-τρεις τέτοιες επιμορφώσεις έχεις ξεπεράσει τα μόρια του μεταπτυχιακού.
emmaki πώς και το αναγνωρίσανε ως μάστερ παιδαγωγικών; Στη διοικηση δεν το έκανες; Ή το θεωρήσαν αντιστοιχο του προγράμματος παιδαγωγικών;
Ήταν από το πανεπιστήμιο του Leicester, Μ
-
ναι, το μεταπτυχιακό μοριοδοτείται σαφώς περισσότερο αλλά πάλι αν κάνεις δυο-τρεις τέτοιες επιμορφώσεις έχεις ξεπεράσει τα μόρια του μεταπτυχιακού.
emmaki πώς και το αναγνωρίσανε ως μάστερ παιδαγωγικών; Στη διοικηση δεν το έκανες; Ή το θεωρήσαν αντιστοιχο του προγράμματος παιδαγωγικών;
Ήταν από το πανεπιστήμιο του Leicester, Μ
-
γιαυτό ακριβώς τον λόγο μου κάνει και εμενα εντύπωση..αφού έχει η ρόδος και ο βόλος το αντίστοιχο πρόγραμμα και το αναγνώρισες πρόσφατα γιατί στο πήγαν στα παιδαγωγικά; μήπως να το ψάξεις κι άλλο; κάτι μου βρωμαει εδώ...
-
ναι, το μεταπτυχιακό μοριοδοτείται σαφώς περισσότερο αλλά πάλι αν κάνεις δυο-τρεις τέτοιες επιμορφώσεις έχεις ξεπεράσει τα μόρια του μεταπτυχιακού.
emmaki πώς και το αναγνωρίσανε ως μάστερ παιδαγωγικών; Στη διοικηση δεν το έκανες; Ή το θεωρήσαν αντιστοιχο του προγράμματος παιδαγωγικών;
Ήταν από το πανεπιστήμιο του Leicester, Μ
-
γιαυτό ακριβώς τον λόγο μου κάνει και εμενα εντύπωση..αφού έχει η ρόδος και ο βόλος το αντίστοιχο πρόγραμμα και το αναγνώρισες πρόσφατα γιατί στο πήγαν στα παιδαγωγικά; μήπως να το ψάξεις κι άλλο; κάτι μου βρωμαει εδώ...
εμ χαθηκα εγω..μηπως να μου εξηγησετε και μενα? ::) εγω στη ροδο το μονο που βρηκα ενδιαφερον ειναι "εκπαιδευση με χρηση νεων τεχνολογιων"-επιστημες της αγωγης,το οποιο δινει την παιδαγωγικη επαρκεια.τωρα η διοικηση που ειναι??
-
γιαυτό ακριβώς τον λόγο μου κάνει και εμενα εντύπωση..αφού έχει η ρόδος και ο βόλος το αντίστοιχο πρόγραμμα και το αναγνώρισες πρόσφατα γιατί στο πήγαν στα παιδαγωγικά; μήπως να το ψάξεις κι άλλο; κάτι μου βρωμαει εδώ...
Γιατί;
Μεταπτυχιακό διοίκησης της εκπαίδευσης έίναι.
Τι σου βρωμάει;
Απλά, αν έδινα τώρα ΑΣΕΠ (και δεν έιχα άλλο μεταπτυχιακό) θα έπιαρνα τις μονάδες που δίνει το μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά
-
γιαυτό ακριβώς τον λόγο μου κάνει και εμενα εντύπωση..αφού έχει η ρόδος και ο βόλος το αντίστοιχο πρόγραμμα και το αναγνώρισες πρόσφατα γιατί στο πήγαν στα παιδαγωγικά; μήπως να το ψάξεις κι άλλο; κάτι μου βρωμαει εδώ...
εμ χαθηκα εγω..μηπως να μου εξηγησετε και μενα? ::) εγω στη ροδο το μονο που βρηκα ενδιαφερον ειναι "εκπαιδευση με χρηση νεων τεχνολογιων"-επιστημες της αγωγης,το οποιο δινει την παιδαγωγικη επαρκεια.τωρα η διοικηση που ειναι??
χμμμμ
από ότι βλέπω του έχουν αλλάξει όνομα. Είναι το μοντέλα σχεδιασμού και ανάπτυξης εκπαιδευτικών μονάδων.
Φίλος μου τελέιωσε πρόσφατα και είχε στον τίτλο και το "διοίκηση" (ακριβώς δεν θυμάμαι πώς)
-
γιαυτό ακριβώς τον λόγο μου κάνει και εμενα εντύπωση..αφού έχει η ρόδος και ο βόλος το αντίστοιχο πρόγραμμα και το αναγνώρισες πρόσφατα γιατί στο πήγαν στα παιδαγωγικά; μήπως να το ψάξεις κι άλλο; κάτι μου βρωμαει εδώ...
εμ χαθηκα εγω..μηπως να μου εξηγησετε και μενα? ::) εγω στη ροδο το μονο που βρηκα ενδιαφερον ειναι "εκπαιδευση με χρηση νεων τεχνολογιων"-επιστημες της αγωγης,το οποιο δινει την παιδαγωγικη επαρκεια.τωρα η διοικηση που ειναι??
χμμμμ
από ότι βλέπω του έχουν αλλάξει όνομα. Είναι το μοντέλα σχεδιασμού και ανάπτυξης εκπαιδευτικών μονάδων.
Φίλος μου τελέιωσε πρόσφατα και είχε στον τίτλο και το "διοίκηση" (ακριβώς δεν θυμάμαι πώς)
δεν το πιστευω,εληξε η προθεσμια πριν 5 ημερες για αυτο το μεταπτυχιακο!! :(
-
γιαυτό ακριβώς τον λόγο μου κάνει και εμενα εντύπωση..αφού έχει η ρόδος και ο βόλος το αντίστοιχο πρόγραμμα και το αναγνώρισες πρόσφατα γιατί στο πήγαν στα παιδαγωγικά; μήπως να το ψάξεις κι άλλο; κάτι μου βρωμαει εδώ...
Γιατί;
Μεταπτυχιακό διοίκησης της εκπαίδευσης έίναι.
Τι σου βρωμάει;
Απλά, αν έδινα τώρα ΑΣΕΠ (και δεν έιχα άλλο μεταπτυχιακό) θα έπιαρνα τις μονάδες που δίνει το μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά
να σου πω: αφού είναι διοίκηση της εκπ/σης γιατί δε σου το αναγνωρίσανε ως τέτοιο - δηλ. διοίκηση της εκπ΄/σης εφόσον μάλιστα υπάρχει το αντίστοιχο στη ρόδο και τον βόλο - και σε πήγαν στα παιδαγωγικά; άλλο διοίκηση και άλλο παιδαγωγικά.
Δεδομένου δε, οτι με τις επόμενες κρίσεις θα μοριοδοτείται γενναιότατα η επιμορφωση / εξειδίκευση στη διοίκηση της εκπ΄/σης και όχι στα παιδαγωγικά μήπως τεχνηέντως σε άφησαν πίσω;
εξάλλου, κι εγώ έχω PhD στα παιδαγωγικά απο το Λάνκαστερ αλλά μου το αναγνώρισαν ως τέτοιο- παιδαγωγικά ....οχι κάτι άλλο... Ξερω γω....εμένα ήταν ακομα ΔΙΚΑΤΣΑ όταν το αναγνώρισαν. τώρα με τον ΔΟΑΤΑΠ δεν ξερω τι παίζει...
-
γιαυτό ακριβώς τον λόγο μου κάνει και εμενα εντύπωση..αφού έχει η ρόδος και ο βόλος το αντίστοιχο πρόγραμμα και το αναγνώρισες πρόσφατα γιατί στο πήγαν στα παιδαγωγικά; μήπως να το ψάξεις κι άλλο; κάτι μου βρωμαει εδώ...
Γιατί;
Μεταπτυχιακό διοίκησης της εκπαίδευσης έίναι.
Τι σου βρωμάει;
Απλά, αν έδινα τώρα ΑΣΕΠ (και δεν έιχα άλλο μεταπτυχιακό) θα έπιαρνα τις μονάδες που δίνει το μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά
να σου πω: αφού είναι διοίκηση της εκπ/σης γιατί δε σου το αναγνωρίσανε ως τέτοιο - δηλ. διοίκηση της εκπ΄/σης εφόσον μάλιστα υπάρχει το αντίστοιχο στη ρόδο και τον βόλο - και σε πήγαν στα παιδαγωγικά; άλλο διοίκηση και άλλο παιδαγωγικά.
Δεδομένου δε, οτι με τις επόμενες κρίσεις θα μοριοδοτείται γενναιότατα η επιμορφωση / εξειδίκευση στη διοίκηση της εκπ΄/σης και όχι στα παιδαγωγικά μήπως τεχνηέντως σε άφησαν πίσω;
εξάλλου, κι εγώ έχω PhD στα παιδαγωγικά απο το Λάνκαστερ αλλά μου το αναγνώρισαν ως τέτοιο- παιδαγωγικά ....οχι κάτι άλλο... Ξερω γω....εμένα ήταν ακομα ΔΙΚΑΤΣΑ όταν το αναγνώρισαν. τώρα με τον ΔΟΑΤΑΠ δεν ξερω τι παίζει...
Δεν μπορώ να σου πω ακριβώς τι γράφει επάνω το "χαρτί" του ΔΟΑΤΑΠ, γιατί για να σου πω τη μαύρη αλήθεια, από τη στιγμή που το πήρα δεν το κοίταξα. Το έβαλα στο φάκελο μου και το άφησα Ελλάδα (είμαι έξω τώρα).
Απλά όταν τους το πήγα, κατευθείαν μίλησαν για παιδαγωγικά/ Επίσης, κάθε φορά που έπαιρνα τηλέφωνο για να δω τι γίνεται (έκανε και 6 μήνες να αναγνωριστεί γιατί κόλλησε στο γραφείο του προέδρου για υπογραφή!!!!) μόλις τους έλεγα MBA διοίκηση εκπαίδευσης με παρέπεμπαν στο τμήμα των παιδαγωγικών....
Το πρώτο μου μεταπτυχιακό, που είναι στην ειδική αγωγή, μου το αναγνώρισαν ως MA Special Needs. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο δεν γράγφει επάνω το χαρτί, αλλά το χρησιμοποιώ ως μεταπτυχιακό παιδαγωγικών (αν και δεν το γράφει πουθενά) και στον ΑΣΕΠ μου έδωσε τα μόρια κανονικά
-
Τι να πω...άγνωσται αι βουλαί του ΔΟΑΤΑΠ.... Μπορεί πριν από την ύπαρξη των αντίστοιχων τμημάτων να είχαν εντάξει τις σπουδές αυτές στα παιδαγωγικά. Αλλά από τη στιγμή που υπάρχει αντιστοιχία - και άρα ισοτιμία - των σχολών τώρα , με το νέο πρόγραμμα σπουδών , μήπως θα έπρεπε να αλλάξουν κι αυτοί τις αποφάσεις τους.
α καλά,όσο για το ποσο καθυστερούν οι αναγνωρίσεις γνωστό ειναι!! κι εμένα γύρω στο εξάμηνο έκανε -και ευχαριστημένη ήμουν τελικά!!!
-
γιαυτό ακριβώς τον λόγο μου κάνει και εμενα εντύπωση..αφού έχει η ρόδος και ο βόλος το αντίστοιχο πρόγραμμα και το αναγνώρισες πρόσφατα γιατί στο πήγαν στα παιδαγωγικά; μήπως να το ψάξεις κι άλλο; κάτι μου βρωμαει εδώ...
Γιατί;
Μεταπτυχιακό διοίκησης της εκπαίδευσης έίναι.
Τι σου βρωμάει;
Απλά, αν έδινα τώρα ΑΣΕΠ (και δεν έιχα άλλο μεταπτυχιακό) θα έπιαρνα τις μονάδες που δίνει το μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά
να σου πω: αφού είναι διοίκηση της εκπ/σης γιατί δε σου το αναγνωρίσανε ως τέτοιο - δηλ. διοίκηση της εκπ΄/σης εφόσον μάλιστα υπάρχει το αντίστοιχο στη ρόδο και τον βόλο - και σε πήγαν στα παιδαγωγικά; άλλο διοίκηση και άλλο παιδαγωγικά.
Δεδομένου δε, οτι με τις επόμενες κρίσεις θα μοριοδοτείται γενναιότατα η επιμορφωση / εξειδίκευση στη διοίκηση της εκπ΄/σης και όχι στα παιδαγωγικά μήπως τεχνηέντως σε άφησαν πίσω;
εξάλλου, κι εγώ έχω PhD στα παιδαγωγικά απο το Λάνκαστερ αλλά μου το αναγνώρισαν ως τέτοιο- παιδαγωγικά ....οχι κάτι άλλο... Ξερω γω....εμένα ήταν ακομα ΔΙΚΑΤΣΑ όταν το αναγνώρισαν. τώρα με τον ΔΟΑΤΑΠ δεν ξερω τι παίζει...
Χωρίς να είμαι ειδική, πιστεύω ότι το μάστερ αναγνωρίστηκε ως παιδαγωγικό, επειδή όταν το έκανε το emmaki (προ δεκαετίας όπως αναφέρει) δεν νομίζω να υπήρχαν στην Ελλάδα ανάλογα μάστερ διοίκησης στην εκπαίδευση.
Έτσι, αναγνωρίστηκε ως παιδαγωγικό.
Όπως και να χει και χωρίς μάστερ, κάνεις μία εξειδίκευση-επιμόρφωση στη διοίκηση της εκπαίδευσης και καθαρίζεις.
-
@Vicky N.
ναι, αυτό ειναι ένα ζήτημα. Το έκανε προ μιας δεκαετιας που δεν υπήρχαν εδώ αντίστοιχα τμήματα αλλά το αναγνώρισε πολύ πρόσφατα οπότε και υπήρχαν πλέον τα αντίστοιχα τμήματα εδώ....
Πάντως, εγώ για την επιμόρφωση που έκανα έδωσα 41 μαθήματα παρακαλώ, έγραφα ακόμα και τον Ιούλιιο, κάθε βδομάδα δίναμε ένα με δύο μαθήματα...είχε αρκετό τρέξιμο και δεν ήταν όσο εύκολο νόμιζα. Πάντως το πέρασα με μέσο όρο 97,7% αλλά μου βγήκε η πιστη....
-
@Vicky N.
ναι, αυτό ειναι ένα ζήτημα. Το έκανε προ μιας δεκαετιας που δεν υπήρχαν εδώ αντίστοιχα τμήματα αλλά το αναγνώρισε πολύ πρόσφατα οπότε και υπήρχαν πλέον τα αντίστοιχα τμήματα εδώ....
Πάντως, εγώ για την επιμόρφωση που έκανα έδωσα 41 μαθήματα παρακαλώ, έγραφα ακόμα και τον Ιούλιιο, κάθε βδομάδα δίναμε ένα με δύο μαθήματα...είχε αρκετό τρέξιμο και δεν ήταν όσο εύκολο νόμιζα. Πάντως το πέρασα με μέσο όρο 97,7% αλλά μου βγήκε η πιστη....
Είχε χώμα στην επιμόρφωση ή έπαιρνες και την γλάστρα μαζί σου;;
Καντεμιά ε; Για 2,3% μόνο έχασες το 100% !! Εγώ θα είχα τρελαθεί! ::)
-
χαχαχαχαχαχαχαχαααααααααααα δε βαριέσαι...είμαι και μεγαλόψυχη τι να κάνω... η μλκ ειναι ότι σε κάθε εξέταση είχαμε πέντε ερωτήματα. Τα τέσσερα ήταν πολλαπλής επιλογής και το ένα ανάπτυξης ( αλλά βέβαια μέτραγε πολύ παραπάνω). Ωστόσο στα ερωτήματα ανάπτυξης πάντα έπαιρνα άριστα. το 97.7 προέκυψε γιατί έχασα κάποιες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής...γκαντεμόσαυρα έτσι;
πάντως, το χώμα μας το προσέφεραν δωρεάν!! :P :P
-
Τι να πω...άγνωσται αι βουλαί του ΔΟΑΤΑΠ.... Μπορεί πριν από την ύπαρξη των αντίστοιχων τμημάτων να είχαν εντάξει τις σπουδές αυτές στα παιδαγωγικά. Αλλά από τη στιγμή που υπάρχει αντιστοιχία - και άρα ισοτιμία - των σχολών τώρα , με το νέο πρόγραμμα σπουδών , μήπως θα έπρεπε να αλλάξουν κι αυτοί τις αποφάσεις τους.
α καλά,όσο για το ποσο καθυστερούν οι αναγνωρίσεις γνωστό ειναι!! κι εμένα γύρω στο εξάμηνο έκανε -και ευχαριστημένη ήμουν τελικά!!!
Λοιπόν, μου έβαλα τη μητέρα μου και μου έτσειλε με φαξ την αναγνώριση.... Δεν λέει πουθενά παιδαγωγικά, αλλά στην αναγνώριση το έιχαν μαζί με τα μεταπτυχιακά των παιδαγωγικών (ο υπάλληλος δηλαδή που είχε αναλάβει τις διαδικασίες ήταν αυτός που αναλαμβάνει όλα τα παιδαγωγικά).
Επάνω γράφει MBA in EDUCATIONAL MANAGEMENT αντίστοιχο προς τα μεταπτυχιακά που δίνουν τα ελληνικά πανεπιστήμια.
-
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά! Με απασχολεί το συγκεκριμένο θέμα εδώ κι ένα μήνα.Αναμφισβήτητα ένα "καλό" σχολείο σημαίνει ότι έχει κι ένα άτομο "ικανό" στη διοίκησή του.Σημαίνει να αναλαμβάνει ευθύνες και χειρίζεται με σωστό τρόπο τα σοβαρά θέματα που προκύπτουν αναφορικά με τη ζωή των μαθητών εντός σχολείου, θέματα που άπτονται της σωματικής τους ακεραιότητας και θέματα που σχετίζονται με τη σωστή λειτουργία του συλλόγου καθηγητών.Μέχρι τώρα δεν αντιμετώπισα τέτοιες καταστάσεις.Τώρα πλέον προβληματίζομαι πολύ.....Έτσι λοιπόν έχω ένα δίλημμα:δεν κάνω σωστά τη δουλειά μου ως καθηγήτρια και ως παιδαγωγός στο σχολείο και είμαι "ασφαλής" ή κάνω σωστά τη δουλειά μου αλλά έρχομαι σε σύγκρουση με τη διεύθυνση του σχολείου... :-\
-
Είσαι πολύ γενικόλογη και θα είναι δύσκολο να σε βοηθήσει κάποιος.
Κάνε πιο συγκεκριμένο το ερώτημά σου.
Πάντως το ποιο είναι "καλό" ή "κακό" σχολείο επιδέχεται πολλαπλών ερμηνειών.
Έχω περάσει από "καλά" και "κακά" σχολεία και έχω πετύχει μέτριους, καλούς και άριστους στη διοίκηση ( κακό διευθυντή πέτυχα μόνο στο ιδιωτικό σχολείο αλλά τον κατανοώ λόγω της πίεσης που δεχόταν από την ιδιοκτησία).
Έχω καταλήξει ότι όλα είναι θέμα συλλόγου διδασκόντων.
Επίσης και η διεύθυνση του σχολείου ένα άτομο είναι. Ένας συνάδελφος, που σίγουρα θα έχει τα κουμπιά του ή τις παραξενιές του. Το βρίσκω λίγο δύσκολο το να κάνεις σωστά τη δουλειά σου, να έρχεται σε σύγκρουση με τις οδηγίες του. Κάπου θα υπάρχει κάποια παρανόηση, είτε από μέρους σου είτε από της διεύθυνσης.
-
Καλημερα,
Γνωριζετε ποτε ληγει η θητεια των τωρινων διευθυντων;
-
Καλημερα,
Γνωριζετε ποτε ληγει η θητεια των τωρινων διευθυντων;
τέλος της σχολικής χρονιάς 2019-2020
http://www.fresh-education.gr/%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%BF-%CE%BD/
-
".......Οι Διευθυντές σχολικών μονάδων όμως έχουν κριθεί πρόσφατα με το Ν. 4473 /30/5/2017 για τριετή θητεία, που λήγει δηλαδή με το τέλος της σχολικής χρονιάς 2019-2020 και άρα δεν αναμένεται να επανακριθούν με το νέο νόμο.
Όμως στο νέο νόμο θα δίνεται βαρύτητα στις επιδόσεις των διευθυντών σχολικών μονάδων και κατά τη διάρκεια της θητείας τους......"
Ξερουμε οτι οι τωρινοι διευθυντες επιλεχθηκαν χωρις να μετρησει η γνωμη των αναπληρωτων μονιμων εκπαιδευτικων με ψηφοφορια,οπως ειχε γινει παλιοτερα (που ηταν δικαιο). Δηλαδη το παραπανω λινκ εννοει οτι μπορει να μην κρινατε με την ψηφο σας την επιλογη του διευθυντη σας,αλλα θα κριθει για το εργο του στο τελος της θητειας του το 2020 οταν θα θελει να γινει ξανα διευθυντης!!!!???
-
".......Οι Διευθυντές σχολικών μονάδων όμως έχουν κριθεί πρόσφατα με το Ν. 4473 /30/5/2017 για τριετή θητεία, που λήγει δηλαδή με το τέλος της σχολικής χρονιάς 2019-2020 και άρα δεν αναμένεται να επανακριθούν με το νέο νόμο.
Όμως στο νέο νόμο θα δίνεται βαρύτητα στις επιδόσεις των διευθυντών σχολικών μονάδων και κατά τη διάρκεια της θητείας τους......"
Ξερουμε οτι οι τωρινοι διευθυντες επιλεχθηκαν χωρις να μετρησει η γνωμη των αναπληρωτων μονιμων εκπαιδευτικων με ψηφοφορια,οπως ειχε γινει παλιοτερα (που ηταν δικαιο). Δηλαδη το παραπανω λινκ εννοει οτι μπορει να μην κρινατε με την ψηφο σας την επιλογη του διευθυντη σας,αλλα θα κριθει για το εργο του στο τελος της θητειας του το 2020 οταν θα θελει να γινει ξανα διευθυντης!!!!???
Οι τωρινοί Δ/ντες επιλέχθηκαν με τα προβλεπόμενα της ισχύουσας τότε νομοθεσίας. Οι επόμενοι Δ/ντες θα επιλεχθούν ή με αυτό το νόμο ή με άλλον, αν αντικαταστηθεί ο παρόντας νόμος. Οποτε δεν ξέρω αν έχει νόημα, να μπουμε στην διαδικασία, να πούμε τι θα ισχύσει για του χρόνου.
-
Καταλαβα...θα τη βγαλουν λαδι μια τριετια...
Σε ποιες περιπτωσεις γινεται καθαιρεση διευθυντη;
-
Καταλαβα...θα τη βγαλουν λαδι μια τριετια...
Σε ποιες περιπτωσεις γινεται καθαιρεση διευθυντη;
Φαντάζομαι αν λόγω πειθαρχικού παραπτώματος, κριθεί ακατάλληλος για τη θέση. Καλύτερα να πάρεις νομική γνώμη, αν θες να την άποψη μου.
-
Το πλημμελημα ειναι κατηγορια πειθαρχικου; και ποια ειναι αυτη;
-
Οταν αναφερόμουν σε πειθαρχικό, αναφερόμουν σε ενοχοποιητικό πόρισμα μετά από ΕΔΕ, που μπορεί πιθανώς να κρίνει ένα Δ/ντη έκπτωτο από τη θέση του (προσωπικά δεν γνωρίζω κάποια περίπτωση διαθέσιμη να σας δώσω σύνδεσμο)
Η κατηγορία της παράβασης όπως κρίνεται από τη Δικαιοσύνη,μπορεί μόνο να σας εξηγηθεί από Νομικό. Εγώ δεν είμαι τέτοιος.
-
Η παραβαση καθηκοντος στον ποινικο κωδικα εμπεριεχει δολο. Προκειται για προκληση βλαβης στο κρατος ή σε καποιον αλλο με σκοπο το ιδιον οφελος και εμπεριεχει την εννοια του δολου.
Εαν εχει προχωρησει σε ακροατηριο η υποθεση, και δεν εχει σταματησει στην προανακριση, τοτε γινεται εδε και μευα, αν κριθει απαραιτητο, πεοθαρχικο.
(Δεν ειμαι δικηγορος, αλλα το εχω αντιμετωπισει και τα εμαθα)