Οι ερευνητικές εργασίες πιθανώς να ανατεθούν στους τεχνολόγους, αφού η τεχνολογία θα αφαιρεθεί από
το Γυμνασιο σύμφωνα με τις φήμες που κυκλοφορούν σχετικά με την πρόταση της επιτροπής για το νέο
πρόγραμμα σπουδών του Γυμνασίου.
Οι ερευνητικές εργασίες πιθανώς να ανατεθούν στους τεχνολόγους, αφού η τεχνολογία θα αφαιρεθεί από
το Γυμνασιο σύμφωνα με τις φήμες που κυκλοφορούν σχετικά με την πρόταση της επιτροπής για το νέο
πρόγραμμα σπουδών του Γυμνασίου.
παιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα............. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)Αυτό που είπαν είναι:
φίλε μου "τα βυζντινά μνημεία της Λάρισας" δεν είναι ερευνητική εργασία. Παρακαλώ ενημερώσου τι είναι έρευνα. Γιατί δεν είναι ούτε έκθεση ούτε ένα κείμενο από απλές αναφορές..
παιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα............. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
παιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα............. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)Αυτό που είπαν είναι:
"εκπαιδευτικούς πολύ υψηλής επιστημονικής εξειδίκευσης (το 34.7% των έχουν πρόσθετα ακαδημαϊκά προσόντα (μετεκπαίδευση στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό, κατοχή δεύτερου πτυχίου ανώτατης εκπαίδευσης, μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης Master ή Διδακτορικό)"
Ενωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών:
Διεξαγωγή ανοικτής συζήτησης ενόψει της κατάργησης των μαθημάτων ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ σε Γυμνάσιο και Λύκειο
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=28865
Ενωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών: Διεξαγωγή ανοικτής συζήτησης ενόψει της κατάργησης των μαθημάτων ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ σε Γυμνάσιο και Λύκειο
09/04/2011 - 08:18
Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών
(Technology Teachers’ Association)
Πτυχιούχοι ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ
Τ.Θ. 45015 – Τ.Κ. 13510 Αγ. Ανάργυροι Αττικής , Τηλ: 6973275324
URL: http://www.ete.gr , E-mail:ete@ete.gr
Αθήνα, 08 / 4 / 2011ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Διεξαγωγή ανοικτής συζήτησης ενόψει της κατάργησης των μαθημάτων ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ σε Γυμνάσιο και Λύκειο
Μετά την κατάργησή του από το Λύκειο, το μάθημα της Τεχνολογίας, όπως όλα δείχνουν, οδεύει σε εκφυλισμό και ουσιαστική εξαφάνιση και από τα Γυμνάσια! Ένα μάθημα με διαφορετικό χαρακτήρα από τα άλλα μαθήματα και με διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας (μαθητοκεντρικό). Ένα μάθημα που αγάπησαν οι μαθητές, αφού τους «ελευθέρωνε» από το θρανίο και από τους συμβατικούς τρόπους μάθησης, θα σταματήσει ύστερα από 18 χρόνια να υπάρχει και στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου. Προωθείται η κατάργησή του χωρίς καμία επιστημονική τεκμηρίωση και σε αντίθεση με την εκπαιδευτική πρακτική όλων σχεδόν των Ευρωπαϊκών Χωρών που έχουν θεσπίσει εδώ και δεκαετίες στα προγράμματα των τάξεων της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, τα Τεχνολογικά μαθήματα όπως και με τη συνθήκης της Λισσαβόνας, που ως βασικό στοιχείο περιλαμβάνει την ανάπτυξη «τεχνολογικής κουλτούρας» σε όλους τους πολίτες της Ευρωπαϊκής ¨Ενωσης. Επακόλουθο της κατάργησης των μαθημάτων Τεχνολογίας σε Γυμνάσιο και Λύκειο, η απώλεια περισσοτέρων από χιλίων οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών των κλάδων που έχουν ανάθεση τα μαθήματα και η δημιουργία σοβαρών προβλημάτων στους συναδέλφους.
Η Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών (Ε.Τ.Ε) με σκοπό να ενημερώσει τους συναδέλφους όλων των κλάδων που διδάσκουν τα μαθήματα, για τις δυσμενείς εξελίξεις αλλά κυρίως ύστερα από τη συζήτηση που θα ακολουθήσει να συντονίσουμε όλοι μαζί τις ενέργειες που απαιτούνται για να αποτραπούν οι διαφαινόμενες καταστροφικές συνέπειες στο Νέο Σχολείο, διοργανώνει ανοικτή συζήτηση το Σάββατο 16 Απριλίου στις 10 π.μ. στα κεντρικά κτίρια της ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ) Αθηνών (Σταθμός ΗΣΑΠ Ειρήνη) και καλεί να συμμετάσχουν σε αυτή:
§ Τους Εκπαιδευτικούς όλων των κλάδων που διδάσκουν Τεχνολογία σε Γυμνάσια και Λύκεια και τις Επιστημονικές τους Ενώσεις
§ Τους Σχολικούς Συμβούλους Τεχνολογικών Μαθημάτων
§ Την ΟΛΜΕ
§ Το Σύλλογο Εκπαιδευτικού Προσωπικού και το Σύλλογο Σπουδαστών της ΑΣΠΑΙΤΕ
§ Οποιονδήποτε άλλο πιστεύει στην αναγκαιότητα της συνέχισης διδασκαλίας του μαθήματος στα Γυμνάσια και Λύκεια.
Η παρουσία και η συμμετοχή όλων μας είναι εξαιρετικά αναγκαία
Το Δ.Σ. της Ε.Τ.Ε.
παιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα............. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Εσύ, συμφωνείς με τη "Διαμαντω" που (εμμέσως, πλήν σαφώς, υποστηρίζει τη πρόταξη των κατόχων Ph.D και Μ.Sc. (όπως γίνεται σ΄ όλα τα προηγμένα κράτη) για την επίβλεψη των Ερευνητικών Εργασιών στο Λύκειο, ή τάσσεσαι με την άποψη που υποστηρίζει τη πρόταξη - γενικώς και αορίστως - των τεχνολόγων;
παιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα............. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Εσύ, συμφωνείς με τη "Διαμαντω" που (εμμέσως, πλήν σαφώς, υποστηρίζει τη πρόταξη των κατόχων Ph.D και Μ.Sc. (όπως γίνεται σ΄ όλα τα προηγμένα κράτη) για την επίβλεψη των Ερευνητικών Εργασιών στο Λύκειο, ή τάσσεσαι με την άποψη που υποστηρίζει τη πρόταξη - γενικώς και αορίστως - των τεχνολόγων;
Γαιτί φοβάστε τον ανταγωνισμό με το κλάδο της Τεχνολογίας, που λόγω των δυσκολιών να μπουν στην εκπαίδευση, έχουν ούτως ή άλλως διδακτορικά και μεταπτυχιακά οι περισσότεροι από αυτούς;
Επαναλαμβάνω ότι η Τεχνολογία στο λύκειο δεν είναι τίποτα άλλο παρά ερευνητική εργασία και έχει και επιβλέποντα καθηγητή.
Στα αλήθεια μετά από 18 χρόνια διδασκαλίας της Τεχνολογίας- ερευνητικών εργασιών θα άρεσε αν σε περίπτωση ο κλάδο σας δίδασκε το μάθημα, να σας αφαιρούσαν το δικαίωμα αυθαίρετα της ανάθεσης των ερευνητικών εργασιών που ούτως ή άλλως δίδασκε τόσα χρόνια;
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, και πιστεύω να μην γίνει
παιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα............. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Εσύ, συμφωνείς με τη "Διαμαντω" που (εμμέσως, πλήν σαφώς, υποστηρίζει τη πρόταξη των κατόχων Ph.D και Μ.Sc. (όπως γίνεται σ΄ όλα τα προηγμένα κράτη) για την επίβλεψη των Ερευνητικών Εργασιών στο Λύκειο, ή τάσσεσαι με την άποψη που υποστηρίζει τη πρόταξη - γενικώς και αορίστως - των τεχνολόγων;
Γαιτί φοβάστε τον ανταγωνισμό με το κλάδο της Τεχνολογίας, που λόγω των δυσκολιών να μπουν στην εκπαίδευση, έχουν ούτως ή άλλως διδακτορικά και μεταπτυχιακά οι περισσότεροι από αυτούς;
Επαναλαμβάνω ότι η Τεχνολογία στο λύκειο δεν είναι τίποτα άλλο παρά ερευνητική εργασία και έχει και επιβλέποντα καθηγητή.
Στα αλήθεια μετά από 18 χρόνια διδασκαλίας της Τεχνολογίας- ερευνητικών εργασιών θα άρεσε αν σε περίπτωση ο κλάδο σας δίδασκε το μάθημα, να σας αφαιρούσαν το δικαίωμα αυθαίρετα της ανάθεσης των ερευνητικών εργασιών που ούτως ή άλλως δίδασκε τόσα χρόνια;
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, και πιστεύω να μην γίνει
Kαι ποιός (?) σου είπε εσένα ότι μέχρι τώρα γίνονταν projects στο μάθημα της Τεχνολογίας μόνο;
Kαι για να τελειώνουμε με το θέμα του μαθήματος: η μοναδική παραγωγική σχολή που βγάζει τεχνολόγους εκπαιδευτικούς για τη διδασκαλία (και) του ομωνύμου μαθήματος είναι η ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι λοιποί τεχνικών ειδικοτήτων - μη καθηγητικών σχολών (πολυτεχνικών, γεωπονικών, κλπ.) ΜΟΝΟ άν έχουν ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ.
παιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα............. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Εσύ, συμφωνείς με τη "Διαμαντω" που (εμμέσως, πλήν σαφώς, υποστηρίζει τη πρόταξη των κατόχων Ph.D και Μ.Sc. (όπως γίνεται σ΄ όλα τα προηγμένα κράτη) για την επίβλεψη των Ερευνητικών Εργασιών στο Λύκειο, ή τάσσεσαι με την άποψη που υποστηρίζει τη πρόταξη - γενικώς και αορίστως - των τεχνολόγων;
Γαιτί φοβάστε τον ανταγωνισμό με το κλάδο της Τεχνολογίας, που λόγω των δυσκολιών να μπουν στην εκπαίδευση, έχουν ούτως ή άλλως διδακτορικά και μεταπτυχιακά οι περισσότεροι από αυτούς;
Επαναλαμβάνω ότι η Τεχνολογία στο λύκειο δεν είναι τίποτα άλλο παρά ερευνητική εργασία και έχει και επιβλέποντα καθηγητή.
Στα αλήθεια μετά από 18 χρόνια διδασκαλίας της Τεχνολογίας- ερευνητικών εργασιών θα άρεσε αν σε περίπτωση ο κλάδο σας δίδασκε το μάθημα, να σας αφαιρούσαν το δικαίωμα αυθαίρετα της ανάθεσης των ερευνητικών εργασιών που ούτως ή άλλως δίδασκε τόσα χρόνια;
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, και πιστεύω να μην γίνει
Kαι ποιός (?) σου είπε εσένα ότι μέχρι τώρα γίνονταν projects στο μάθημα της Τεχνολογίας μόνο;
Kαι για να τελειώνουμε με το θέμα του μαθήματος: η μοναδική παραγωγική σχολή που βγάζει τεχνολόγους εκπαιδευτικούς για τη διδασκαλία (και) του ομωνύμου μαθήματος είναι η ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι λοιποί τεχνικών ειδικοτήτων - μη καθηγητικών σχολών (πολυτεχνικών, γεωπονικών, κλπ.) ΜΟΝΟ άν έχουν ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ.
Eρευνητικές εργασίες γινόταν ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ και μάλιστα πολλές διαφορετικές μεταξύ τους.
Οι ΑΣΠΑΙΤΕ δεν βγάζει μόνο πτυχιούχους για διδασκαλία Τεχνολογίας, αλλά και ηλεκτρολόγους, μηχανολόγους. Με την ίδια λογική ηλεκτρολόγοι βγαίνουν μόνο από την ΑΣΠΑΙΤΕ, ενώ ξέρεις ότι δεν είναι έτσι.
Tην Τεχνολογία στο λύκειο την διδάσκουν ως Α ανάθεση ΜΟΝΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ, διότι είναι ερευνητική εργασία -έρευνα και πειραματισμός, ονομάζεται το μάθημα.
Αυτή είναι η αλήθεια. Στα αλήθεια γιατί αμφισβητείς λοτι το μάθημα Τεχνολογία στο Λύκειο, είναι αποκλειστικά ερευνητικές εργασίες;; To έχεις διδάξει ποτέ και είδες διαφορετικά πράγματα;;
Γιατί αμφισβητείς ότι οι κλάδοι ΠΕ12 και ΠΕ14 που το έχουν ως Α ανάθεση το μάθημα στο Λύκεοο ότι δεν είναι ικανοί να το κάνουν;;
Έχεις διδάξει ποτέ Τεχνολογία και γνωρίζεις;;
Η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν δίνει στους αποφοίτους των πανεπιστημιων κατάρτιση στην διδασκαλία Τεχνολογίας, αλλά πιστοποιητικό παιδαγωγικής επιμόρφωσης.
Έχετε βάλει ποτέ μαθητές στα άλλα μαθήματα να κάνουν υποχρεωτικά ο καθένας ερευνητκή εργασία;;
Αν ναι τι θέμα είχε και πως την οργανώσατε;;
παιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα............. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Εσύ, συμφωνείς με τη "Διαμαντω" που (εμμέσως, πλήν σαφώς, υποστηρίζει τη πρόταξη των κατόχων Ph.D και Μ.Sc. (όπως γίνεται σ΄ όλα τα προηγμένα κράτη) για την επίβλεψη των Ερευνητικών Εργασιών στο Λύκειο, ή τάσσεσαι με την άποψη που υποστηρίζει τη πρόταξη - γενικώς και αορίστως - των τεχνολόγων;
Γαιτί φοβάστε τον ανταγωνισμό με το κλάδο της Τεχνολογίας, που λόγω των δυσκολιών να μπουν στην εκπαίδευση, έχουν ούτως ή άλλως διδακτορικά και μεταπτυχιακά οι περισσότεροι από αυτούς;
Επαναλαμβάνω ότι η Τεχνολογία στο λύκειο δεν είναι τίποτα άλλο παρά ερευνητική εργασία και έχει και επιβλέποντα καθηγητή.
Στα αλήθεια μετά από 18 χρόνια διδασκαλίας της Τεχνολογίας- ερευνητικών εργασιών θα άρεσε αν σε περίπτωση ο κλάδο σας δίδασκε το μάθημα, να σας αφαιρούσαν το δικαίωμα αυθαίρετα της ανάθεσης των ερευνητικών εργασιών που ούτως ή άλλως δίδασκε τόσα χρόνια;
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, και πιστεύω να μην γίνει
Kαι ποιός (?) σου είπε εσένα ότι μέχρι τώρα γίνονταν projects στο μάθημα της Τεχνολογίας μόνο;
Kαι για να τελειώνουμε με το θέμα του μαθήματος: η μοναδική παραγωγική σχολή που βγάζει τεχνολόγους εκπαιδευτικούς για τη διδασκαλία (και) του ομωνύμου μαθήματος είναι η ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι λοιποί τεχνικών ειδικοτήτων - μη καθηγητικών σχολών (πολυτεχνικών, γεωπονικών, κλπ.) ΜΟΝΟ άν έχουν ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ.
Eρευνητικές εργασίες γινόταν ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ και μάλιστα πολλές διαφορετικές μεταξύ τους.
Οι ΑΣΠΑΙΤΕ δεν βγάζει μόνο πτυχιούχους για διδασκαλία Τεχνολογίας, αλλά και ηλεκτρολόγους, μηχανολόγους. Με την ίδια λογική ηλεκτρολόγοι βγαίνουν μόνο από την ΑΣΠΑΙΤΕ, ενώ ξέρεις ότι δεν είναι έτσι.
Tην Τεχνολογία στο λύκειο την διδάσκουν ως Α ανάθεση ΜΟΝΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ, διότι είναι ερευνητική εργασία -έρευνα και πειραματισμός, ονομάζεται το μάθημα.
Αυτή είναι η αλήθεια. Στα αλήθεια γιατί αμφισβητείς λοτι το μάθημα Τεχνολογία στο Λύκειο, είναι αποκλειστικά ερευνητικές εργασίες;; To έχεις διδάξει ποτέ και είδες διαφορετικά πράγματα;;
Γιατί αμφισβητείς ότι οι κλάδοι ΠΕ12 και ΠΕ14 που το έχουν ως Α ανάθεση το μάθημα στο Λύκεοο ότι δεν είναι ικανοί να το κάνουν;;
Έχεις διδάξει ποτέ Τεχνολογία και γνωρίζεις;;
Η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν δίνει στους αποφοίτους των πανεπιστημιων κατάρτιση στην διδασκαλία Τεχνολογίας, αλλά πιστοποιητικό παιδαγωγικής επιμόρφωσης.
Έχετε βάλει ποτέ μαθητές στα άλλα μαθήματα να κάνουν υποχρεωτικά ο καθένας ερευνητκή εργασία;;
Αν ναι τι θέμα είχε και πως την οργανώσατε;;
Πάλι λάθος κάνεις....
Σύμφωνα με την Αρ.Πρωτ.118842/Γ2/17-09-2008/ΥΠΕΠΘ απόφαση του υπ. Παιδείας στο Λύκει διδάσκουν Τεχνολογία
* με Α' ανάθεση οι ΠΕ12 (εκτός ΠΕ12.13) ΠΕ14.04 ΠΕ17 (εκτός ΠΕ17.09, ΠΕ17.10) και
* με
παιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα............. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Εσύ, συμφωνείς με τη "Διαμαντω" που (εμμέσως, πλήν σαφώς, υποστηρίζει τη πρόταξη των κατόχων Ph.D και Μ.Sc. (όπως γίνεται σ΄ όλα τα προηγμένα κράτη) για την επίβλεψη των Ερευνητικών Εργασιών στο Λύκειο, ή τάσσεσαι με την άποψη που υποστηρίζει τη πρόταξη - γενικώς και αορίστως - των τεχνολόγων;
Γαιτί φοβάστε τον ανταγωνισμό με το κλάδο της Τεχνολογίας, που λόγω των δυσκολιών να μπουν στην εκπαίδευση, έχουν ούτως ή άλλως διδακτορικά και μεταπτυχιακά οι περισσότεροι από αυτούς;
Επαναλαμβάνω ότι η Τεχνολογία στο λύκειο δεν είναι τίποτα άλλο παρά ερευνητική εργασία και έχει και επιβλέποντα καθηγητή.
Στα αλήθεια μετά από 18 χρόνια διδασκαλίας της Τεχνολογίας- ερευνητικών εργασιών θα άρεσε αν σε περίπτωση ο κλάδο σας δίδασκε το μάθημα, να σας αφαιρούσαν το δικαίωμα αυθαίρετα της ανάθεσης των ερευνητικών εργασιών που ούτως ή άλλως δίδασκε τόσα χρόνια;
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, και πιστεύω να μην γίνει
Kαι ποιός (?) σου είπε εσένα ότι μέχρι τώρα γίνονταν projects στο μάθημα της Τεχνολογίας μόνο;
Kαι για να τελειώνουμε με το θέμα του μαθήματος: η μοναδική παραγωγική σχολή που βγάζει τεχνολόγους εκπαιδευτικούς για τη διδασκαλία (και) του ομωνύμου μαθήματος είναι η ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι λοιποί τεχνικών ειδικοτήτων - μη καθηγητικών σχολών (πολυτεχνικών, γεωπονικών, κλπ.) ΜΟΝΟ άν έχουν ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ.
Eρευνητικές εργασίες γινόταν ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ και μάλιστα πολλές διαφορετικές μεταξύ τους.
Οι ΑΣΠΑΙΤΕ δεν βγάζει μόνο πτυχιούχους για διδασκαλία Τεχνολογίας, αλλά και ηλεκτρολόγους, μηχανολόγους. Με την ίδια λογική ηλεκτρολόγοι βγαίνουν μόνο από την ΑΣΠΑΙΤΕ, ενώ ξέρεις ότι δεν είναι έτσι.
Tην Τεχνολογία στο λύκειο την διδάσκουν ως Α ανάθεση ΜΟΝΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ, διότι είναι ερευνητική εργασία -έρευνα και πειραματισμός, ονομάζεται το μάθημα.
Αυτή είναι η αλήθεια. Στα αλήθεια γιατί αμφισβητείς λοτι το μάθημα Τεχνολογία στο Λύκειο, είναι αποκλειστικά ερευνητικές εργασίες;; To έχεις διδάξει ποτέ και είδες διαφορετικά πράγματα;;
Γιατί αμφισβητείς ότι οι κλάδοι ΠΕ12 και ΠΕ14 που το έχουν ως Α ανάθεση το μάθημα στο Λύκεοο ότι δεν είναι ικανοί να το κάνουν;;
Έχεις διδάξει ποτέ Τεχνολογία και γνωρίζεις;;
Η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν δίνει στους αποφοίτους των πανεπιστημιων κατάρτιση στην διδασκαλία Τεχνολογίας, αλλά πιστοποιητικό παιδαγωγικής επιμόρφωσης.
Έχετε βάλει ποτέ μαθητές στα άλλα μαθήματα να κάνουν υποχρεωτικά ο καθένας ερευνητκή εργασία;;
Αν ναι τι θέμα είχε και πως την οργανώσατε;;
Πάλι λάθος κάνεις....
Σύμφωνα με την Αρ.Πρωτ.118842/Γ2/17-09-2008/ΥΠΕΠΘ απόφαση του υπ. Παιδείας στο Λύκει διδάσκουν Τεχνολογία
* με Α' ανάθεση οι ΠΕ12 (εκτός ΠΕ12.13) ΠΕ14.04 ΠΕ17 (εκτός ΠΕ17.09, ΠΕ17.10) και
* με
παιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα............. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Εσύ, συμφωνείς με τη "Διαμαντω" που (εμμέσως, πλήν σαφώς, υποστηρίζει τη πρόταξη των κατόχων Ph.D και Μ.Sc. (όπως γίνεται σ΄ όλα τα προηγμένα κράτη) για την επίβλεψη των Ερευνητικών Εργασιών στο Λύκειο, ή τάσσεσαι με την άποψη που υποστηρίζει τη πρόταξη - γενικώς και αορίστως - των τεχνολόγων;
Γαιτί φοβάστε τον ανταγωνισμό με το κλάδο της Τεχνολογίας, που λόγω των δυσκολιών να μπουν στην εκπαίδευση, έχουν ούτως ή άλλως διδακτορικά και μεταπτυχιακά οι περισσότεροι από αυτούς;
Επαναλαμβάνω ότι η Τεχνολογία στο λύκειο δεν είναι τίποτα άλλο παρά ερευνητική εργασία και έχει και επιβλέποντα καθηγητή.
Στα αλήθεια μετά από 18 χρόνια διδασκαλίας της Τεχνολογίας- ερευνητικών εργασιών θα άρεσε αν σε περίπτωση ο κλάδο σας δίδασκε το μάθημα, να σας αφαιρούσαν το δικαίωμα αυθαίρετα της ανάθεσης των ερευνητικών εργασιών που ούτως ή άλλως δίδασκε τόσα χρόνια;
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, και πιστεύω να μην γίνει
Kαι ποιός (?) σου είπε εσένα ότι μέχρι τώρα γίνονταν projects στο μάθημα της Τεχνολογίας μόνο;
Kαι για να τελειώνουμε με το θέμα του μαθήματος: η μοναδική παραγωγική σχολή που βγάζει τεχνολόγους εκπαιδευτικούς για τη διδασκαλία (και) του ομωνύμου μαθήματος είναι η ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι λοιποί τεχνικών ειδικοτήτων - μη καθηγητικών σχολών (πολυτεχνικών, γεωπονικών, κλπ.) ΜΟΝΟ άν έχουν ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ.
Eρευνητικές εργασίες γινόταν ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ και μάλιστα πολλές διαφορετικές μεταξύ τους.
Οι ΑΣΠΑΙΤΕ δεν βγάζει μόνο πτυχιούχους για διδασκαλία Τεχνολογίας, αλλά και ηλεκτρολόγους, μηχανολόγους. Με την ίδια λογική ηλεκτρολόγοι βγαίνουν μόνο από την ΑΣΠΑΙΤΕ, ενώ ξέρεις ότι δεν είναι έτσι.
Tην Τεχνολογία στο λύκειο την διδάσκουν ως Α ανάθεση ΜΟΝΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ, διότι είναι ερευνητική εργασία -έρευνα και πειραματισμός, ονομάζεται το μάθημα.
Αυτή είναι η αλήθεια. Στα αλήθεια γιατί αμφισβητείς λοτι το μάθημα Τεχνολογία στο Λύκειο, είναι αποκλειστικά ερευνητικές εργασίες;; To έχεις διδάξει ποτέ και είδες διαφορετικά πράγματα;;
Γιατί αμφισβητείς ότι οι κλάδοι ΠΕ12 και ΠΕ14 που το έχουν ως Α ανάθεση το μάθημα στο Λύκεοο ότι δεν είναι ικανοί να το κάνουν;;
Έχεις διδάξει ποτέ Τεχνολογία και γνωρίζεις;;
Η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν δίνει στους αποφοίτους των πανεπιστημιων κατάρτιση στην διδασκαλία Τεχνολογίας, αλλά πιστοποιητικό παιδαγωγικής επιμόρφωσης.
Έχετε βάλει ποτέ μαθητές στα άλλα μαθήματα να κάνουν υποχρεωτικά ο καθένας ερευνητκή εργασία;;
Αν ναι τι θέμα είχε και πως την οργανώσατε;;
Πάλι λάθος κάνεις....
Σύμφωνα με την Αρ.Πρωτ.118842/Γ2/17-09-2008/ΥΠΕΠΘ απόφαση του υπ. Παιδείας στο Λύκει διδάσκουν Τεχνολογία
* με Α' ανάθεση οι ΠΕ12 (εκτός ΠΕ12.13) ΠΕ14.04 ΠΕ17 (εκτός ΠΕ17.09, ΠΕ17.10) και
* με
παιδια, η διαμαντω το ειπε παρα πολλες φορες οτι περιπου 40% των καθηγητών που υπηρετουν στη δημοσια εκπαιδευση εχει μεταπτυχιακο, και οσοι εχουν κανει μεταπτυχιακο εχουν περασει ειδικο μάθημα στη συγγραφη ερευνητικών εργασιών, αρα............. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Εσύ, συμφωνείς με τη "Διαμαντω" που (εμμέσως, πλήν σαφώς, υποστηρίζει τη πρόταξη των κατόχων Ph.D και Μ.Sc. (όπως γίνεται σ΄ όλα τα προηγμένα κράτη) για την επίβλεψη των Ερευνητικών Εργασιών στο Λύκειο, ή τάσσεσαι με την άποψη που υποστηρίζει τη πρόταξη - γενικώς και αορίστως - των τεχνολόγων;
Γαιτί φοβάστε τον ανταγωνισμό με το κλάδο της Τεχνολογίας, που λόγω των δυσκολιών να μπουν στην εκπαίδευση, έχουν ούτως ή άλλως διδακτορικά και μεταπτυχιακά οι περισσότεροι από αυτούς;
Επαναλαμβάνω ότι η Τεχνολογία στο λύκειο δεν είναι τίποτα άλλο παρά ερευνητική εργασία και έχει και επιβλέποντα καθηγητή.
Στα αλήθεια μετά από 18 χρόνια διδασκαλίας της Τεχνολογίας- ερευνητικών εργασιών θα άρεσε αν σε περίπτωση ο κλάδο σας δίδασκε το μάθημα, να σας αφαιρούσαν το δικαίωμα αυθαίρετα της ανάθεσης των ερευνητικών εργασιών που ούτως ή άλλως δίδασκε τόσα χρόνια;
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, και πιστεύω να μην γίνει
Kαι ποιός (?) σου είπε εσένα ότι μέχρι τώρα γίνονταν projects στο μάθημα της Τεχνολογίας μόνο;
Kαι για να τελειώνουμε με το θέμα του μαθήματος: η μοναδική παραγωγική σχολή που βγάζει τεχνολόγους εκπαιδευτικούς για τη διδασκαλία (και) του ομωνύμου μαθήματος είναι η ΑΣΠΑΙΤΕ. Οι λοιποί τεχνικών ειδικοτήτων - μη καθηγητικών σχολών (πολυτεχνικών, γεωπονικών, κλπ.) ΜΟΝΟ άν έχουν ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ.
Eρευνητικές εργασίες γινόταν ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ και μάλιστα πολλές διαφορετικές μεταξύ τους.
Οι ΑΣΠΑΙΤΕ δεν βγάζει μόνο πτυχιούχους για διδασκαλία Τεχνολογίας, αλλά και ηλεκτρολόγους, μηχανολόγους. Με την ίδια λογική ηλεκτρολόγοι βγαίνουν μόνο από την ΑΣΠΑΙΤΕ, ενώ ξέρεις ότι δεν είναι έτσι.
Tην Τεχνολογία στο λύκειο την διδάσκουν ως Α ανάθεση ΜΟΝΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ, διότι είναι ερευνητική εργασία -έρευνα και πειραματισμός, ονομάζεται το μάθημα.
Αυτή είναι η αλήθεια. Στα αλήθεια γιατί αμφισβητείς λοτι το μάθημα Τεχνολογία στο Λύκειο, είναι αποκλειστικά ερευνητικές εργασίες;; To έχεις διδάξει ποτέ και είδες διαφορετικά πράγματα;;
Γιατί αμφισβητείς ότι οι κλάδοι ΠΕ12 και ΠΕ14 που το έχουν ως Α ανάθεση το μάθημα στο Λύκεοο ότι δεν είναι ικανοί να το κάνουν;;
Έχεις διδάξει ποτέ Τεχνολογία και γνωρίζεις;;
Η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν δίνει στους αποφοίτους των πανεπιστημιων κατάρτιση στην διδασκαλία Τεχνολογίας, αλλά πιστοποιητικό παιδαγωγικής επιμόρφωσης.
Έχετε βάλει ποτέ μαθητές στα άλλα μαθήματα να κάνουν υποχρεωτικά ο καθένας ερευνητκή εργασία;;
Αν ναι τι θέμα είχε και πως την οργανώσατε;;
Πάλι λάθος κάνεις....
Σύμφωνα με την Αρ.Πρωτ.118842/Γ2/17-09-2008/ΥΠΕΠΘ απόφαση του υπ. Παιδείας στο Λύκει διδάσκουν Τεχνολογία
* με Α' ανάθεση οι ΠΕ12 (εκτός ΠΕ12.13) ΠΕ14.04 ΠΕ17 (εκτός ΠΕ17.09, ΠΕ17.10) και
* με
Κατά τα άλλα όμως τα παιδιά έχουν ήδη διδαχθεί κάποια πράγματα στο μάθημα της Πληροφορικής
Εννοέίται ότι το εργαστήριο πληροφορικής δεν χρησιμοποιείται συνέχεια, αλλά για συγκεκριμένους σκοπούς π.χ. δημιουργία online ερωτηματολογίων κ.τ.λ. Επειδή όμως το μάθημα έχει διαθεματικότητα μπορεί να γίνονται κάποια πράγματα στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής από τους πληροφορικάριους. Αυτό είναι και το νόημα της διαθεματικότητας.
Ρε άνθρωπε να σε ρωτήσω κάτι, από την στιγμή που δεν ανήκεις στο κλάδο μου, πως ξέρεις εγώ με τι ασχολούμαι ακριβώς και τι αναθέσεις έχω και ποιους ακριβώς περιλαμβάνει ο κλάδος μου;;
Λες να μην ξέρω τι κωδικό έχει η ειδικότητα μου και τον ξέρεις καλύτερα εσύ;;
Κοίτα λίγο στους κωδικούς των ομαδοποιημένων ειδικοτήτων από το Υπουργείο Παιδείας επίσημ και θα δεις ξεκάθαρα ότι η ειδικότητα ΠΕ14.04 περιλαμβάνει γεωπόνους -δασολόγους.
H επίσημη ονομασία της ειδικότητας είναι ΠΕ14.04: γεωπονίας-δασολογίας και φυσικού περιβάλλοντος
Τελεία και παύλα. Δεν μπορώ να ακούω άλλα άσχετα πράγματα. Όταν προσλαμβάνουν ΠΕ14.04 σημαίνει ότι έχουν δικαίωμα είτε γεωπόνο είτε δασολόγο-είμαστε κοινή ομαδοποιημένη ειδικότητα - καταλαβετε κάποια απλά πράγματα. Στις προσλήψεις αναπληρωτών ποτέ δεν λένε αν προσλαμβάνουν γεωπόνο ή δασολόγο μιας και είμαστε σε κοινή λίστα, αλλά ότι προσλαμβάνουν γενικά ΠΕ14.04 και αν δεις θα δεις ότι κάποιοι στις προσλήψεις είναι και δασολόγοι και όχι μόνο γεωπόνοι.
Ξέρω δασολόγους που διδάσκουν Τεχνολογία στο Λύκειο για αυτό μην εκτίθεσαι!!!!!
Δεν είναι όπως η ειδικότητα ΠΕ04 που χωρίζεται σε ξεχωριστούς κλάδους που κάνουν τελείως διαφορετικά μαθήματα. Στον ΑΣΕΠ κοινά θέματα και κοινή εξέταση κάνουν στους γεωπόνους - δασολόγους.
Σε παρακαλώ ρώτα λίγο το γεωτεχνικό επιμελητήριο και άκου και εμένα να σε ενημερώσω καλύτερα, μήπως και δούμε άσπρη ημέρα από αυτά που ακούω εδώ μέσα.
Πάρε και το link με τις ειδικότητες γιατί δεν μπορώ να ακούω άλλο ότι είμαι μόνιμος και τα ξέρω καλύτερα:
http://e-aitisi.sch.gr/eniaiosd_2010/index.html
Ε μα το ναι, μπούχτησα !!!!!
* το ότι ξέρεις περίπτωση κάποιου δασολόγου που δίδασκε την τέως Τεχνολογία Α' ΓΕΛ, αυτό δεν σημαίνει ότι ίσχυε ότι την είχε και ανάθεση.
.... το μάθημα έχει διαθεματικότητα μπορεί να γίνονται κάποια πράγματα στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής από τους πληροφορικάριους. ...Επιτέλους πότε θα μάθετε να το λέτε σωστά; Είναι Πληροφορικοί, κι όχι Πληροφορικάριοι... Κάθε φορά που το βλέπω γραμμένο μου ανάοβυν τα λαμπάκια... Δεν λέμε Φυσικάριοι ή Χημικάριοι, λέμε Φυσικοί και Χημικοί...
.... το μάθημα έχει διαθεματικότητα μπορεί να γίνονται κάποια πράγματα στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής από τους πληροφορικάριους. ...Επιτέλους πότε θα μάθετε να το λέτε σωστά; Είναι Πληροφορικοί, κι όχι Πληροφορικάριοι... Κάθε φορά που το βλέπω γραμμένο μου ανάοβυν τα λαμπάκια... Δεν λέμε Φυσικάριοι ή Χημικάριοι, λέμε Φυσικοί και Χημικοί...
Ρε άνθρωπε να σε ρωτήσω κάτι, από την στιγμή που δεν ανήκεις στο κλάδο μου, πως ξέρεις εγώ με τι ασχολούμαι ακριβώς και τι αναθέσεις έχω και ποιους ακριβώς περιλαμβάνει ο κλάδος μου;;
Λες να μην ξέρω τι κωδικό έχει η ειδικότητα μου και τον ξέρεις καλύτερα εσύ;;
Κοίτα λίγο στους κωδικούς των ομαδοποιημένων ειδικοτήτων από το Υπουργείο Παιδείας επίσημ και θα δεις ξεκάθαρα ότι η ειδικότητα ΠΕ14.04 περιλαμβάνει γεωπόνους -δασολόγους.
H επίσημη ονομασία της ειδικότητας είναι ΠΕ14.04: γεωπονίας-δασολογίας και φυσικού περιβάλλοντος
Τελεία και παύλα. Δεν μπορώ να ακούω άλλα άσχετα πράγματα. Όταν προσλαμβάνουν ΠΕ14.04 σημαίνει ότι έχουν δικαίωμα είτε γεωπόνο είτε δασολόγο-είμαστε κοινή ομαδοποιημένη ειδικότητα - καταλαβετε κάποια απλά πράγματα. Στις προσλήψεις αναπληρωτών ποτέ δεν λένε αν προσλαμβάνουν γεωπόνο ή δασολόγο μιας και είμαστε σε κοινή λίστα, αλλά ότι προσλαμβάνουν γενικά ΠΕ14.04 και αν δεις θα δεις ότι κάποιοι στις προσλήψεις είναι και δασολόγοι και όχι μόνο γεωπόνοι.
Ξέρω δασολόγους που διδάσκουν Τεχνολογία στο Λύκειο για αυτό μην εκτίθεσαι!!!!!
Δεν είναι όπως η ειδικότητα ΠΕ04 που χωρίζεται σε ξεχωριστούς κλάδους που κάνουν τελείως διαφορετικά μαθήματα. Στον ΑΣΕΠ κοινά θέματα και κοινή εξέταση κάνουν στους γεωπόνους - δασολόγους.
Σε παρακαλώ ρώτα λίγο το γεωτεχνικό επιμελητήριο και άκου και εμένα να σε ενημερώσω καλύτερα, μήπως και δούμε άσπρη ημέρα από αυτά που ακούω εδώ μέσα.
Πάρε και το link με τις ειδικότητες γιατί δεν μπορώ να ακούω άλλο ότι είμαι μόνιμος και τα ξέρω καλύτερα:
http://e-aitisi.sch.gr/eniaiosd_2010/index.html
Ε μα το ναι, μπούχτησα !!!!!
Mιας και είσαι ειδήμων, για πές μας:
* γιατί στις αναθέσεις για το Γυμνάσιο (για το μάθημα της Τεχνολογίας) αναφέρονται (χωριστά) οι κλάδοι ΠΕ14.04 (γεωπόνοι) και ΠΕ14.05 (δασολόγοι), ενώ στο κατάλογο των αναθέσεων για την τέως Τεχνολογία της Α' ΓΕΛ αναφερόταν μόνο ο κλάδος ΠΕ14.04 (γεωπόνων); (ενώ, εδώ ο κλάδος ΠΕ14.05 δασολόγων παραλείπεται).
* το ότι ξέρεις περίπτωση κάποιου δασολόγου που δίδασκε την τέως Τεχνολογία Α' ΓΕΛ, αυτό δεν σημαίνει ότι ίσχυε ότι την είχε και ανάθεση. Η υπουργική απόφαση είναι σαφεστάτη, ο ΠΕ14.05 για την τέως Τεχνολογία της Α' ΓΕΛ ΄παραλείπεται, άρα, δεν είχε ανάθεση.
* το ότι ξέρεις περίπτωση κάποιου δασολόγου που δίδασκε την τέως Τεχνολογία Α' ΓΕΛ, αυτό δεν σημαίνει ότι ίσχυε ότι την είχε και ανάθεση.
Ξέρω κι εγώ περιπτωση οδοντοτεχνίτριας που διδάσκει Ανοσολογία στα ΕΠΑΛ! Λέτε να το έχει Χ' ανάθεση; :D
Γούστο θαχει να χρησιμοποιηθεί ως επιχείρημα από τον κλάδο της για να καβατζώσει το μάθημα ::)
Και οι γεωπόνοι (κάτω από τον τίτλο αυτό κρύβονται όλα τα τει της συμφοράς και λιγοστοί αει, καθώς οι κάτοχοι Παν. τίτλου έχουν καλύτερες εναλλακτικές στο δημόσιο από την εκπαίδευση) δεν έχουν ανάθεση χημεία-φυσική, στην πράξη όμως τους δίνουν ότι ναναι (στους μόνιμους). Η λογική είναι ότι αφού τρούπωσες πρέπει να σε βολέψουμε. Δίδαξε μπας και τα μάθεις, στου κασίδι το κεφάλι φυσικά >:(
Ρε άνθρωπε να σε ρωτήσω κάτι, από την στιγμή που δεν ανήκεις στο κλάδο μου, πως ξέρεις εγώ με τι ασχολούμαι ακριβώς και τι αναθέσεις έχω και ποιους ακριβώς περιλαμβάνει ο κλάδος μου;;
Λες να μην ξέρω τι κωδικό έχει η ειδικότητα μου και τον ξέρεις καλύτερα εσύ;;
Κοίτα λίγο στους κωδικούς των ομαδοποιημένων ειδικοτήτων από το Υπουργείο Παιδείας επίσημ και θα δεις ξεκάθαρα ότι η ειδικότητα ΠΕ14.04 περιλαμβάνει γεωπόνους -δασολόγους.
H επίσημη ονομασία της ειδικότητας είναι ΠΕ14.04: γεωπονίας-δασολογίας και φυσικού περιβάλλοντος
Τελεία και παύλα. Δεν μπορώ να ακούω άλλα άσχετα πράγματα. Όταν προσλαμβάνουν ΠΕ14.04 σημαίνει ότι έχουν δικαίωμα είτε γεωπόνο είτε δασολόγο-είμαστε κοινή ομαδοποιημένη ειδικότητα - καταλαβετε κάποια απλά πράγματα. Στις προσλήψεις αναπληρωτών ποτέ δεν λένε αν προσλαμβάνουν γεωπόνο ή δασολόγο μιας και είμαστε σε κοινή λίστα, αλλά ότι προσλαμβάνουν γενικά ΠΕ14.04 και αν δεις θα δεις ότι κάποιοι στις προσλήψεις είναι και δασολόγοι και όχι μόνο γεωπόνοι.
Ξέρω δασολόγους που διδάσκουν Τεχνολογία στο Λύκειο για αυτό μην εκτίθεσαι!!!!!
Δεν είναι όπως η ειδικότητα ΠΕ04 που χωρίζεται σε ξεχωριστούς κλάδους που κάνουν τελείως διαφορετικά μαθήματα. Στον ΑΣΕΠ κοινά θέματα και κοινή εξέταση κάνουν στους γεωπόνους - δασολόγους.
Σε παρακαλώ ρώτα λίγο το γεωτεχνικό επιμελητήριο και άκου και εμένα να σε ενημερώσω καλύτερα, μήπως και δούμε άσπρη ημέρα από αυτά που ακούω εδώ μέσα.
Πάρε και το link με τις ειδικότητες γιατί δεν μπορώ να ακούω άλλο ότι είμαι μόνιμος και τα ξέρω καλύτερα:
http://e-aitisi.sch.gr/eniaiosd_2010/index.html
Ε μα το ναι, μπούχτησα !!!!!
Mιας και είσαι ειδήμων, για πές μας:
* γιατί στις αναθέσεις για το Γυμνάσιο (για το μάθημα της Τεχνολογίας) αναφέρονται (χωριστά) οι κλάδοι ΠΕ14.04 (γεωπόνοι) και ΠΕ14.05 (δασολόγοι), ενώ στο κατάλογο των αναθέσεων για την τέως Τεχνολογία της Α' ΓΕΛ αναφερόταν μόνο ο κλάδος ΠΕ14.04 (γεωπόνων); (ενώ, εδώ ο κλάδος ΠΕ14.05 δασολόγων παραλείπεται).
* το ότι ξέρεις περίπτωση κάποιου δασολόγου που δίδασκε την τέως Τεχνολογία Α' ΓΕΛ, αυτό δεν σημαίνει ότι ίσχυε ότι την είχε και ανάθεση. Η υπουργική απόφαση είναι σαφεστάτη, ο ΠΕ14.05 για την τέως Τεχνολογία της Α' ΓΕΛ ΄παραλείπεται, άρα, δεν είχε ανάθεση.
Έχω απαντήσει επακριβώς στην ερώτηση. Μπορούν να αναφέρονται και οι δύο κλάδοι, όταν δεν αναφέρονται όμως είναι υποχρεωμένο το Υπουργείο να επιλέξει από την κοινή λίστα αναπληρωτών ΠΕ14.04 που είναι μαζί γεωπόνοι - δασολόγοι. Αν στην επόμενη θέση είναι δασολόγος θα πάρουν δασολόγο, αν είναι γεωπόνος θα πάρουν γεωπόνο.
* το ότι ξέρεις περίπτωση κάποιου δασολόγου που δίδασκε την τέως Τεχνολογία Α' ΓΕΛ, αυτό δεν σημαίνει ότι ίσχυε ότι την είχε και ανάθεση.
Ξέρω κι εγώ περιπτωση οδοντοτεχνίτριας που διδάσκει Ανοσολογία στα ΕΠΑΛ! Λέτε να το έχει Χ' ανάθεση; :D
Γούστο θαχει να χρησιμοποιηθεί ως επιχείρημα από τον κλάδο της για να καβατζώσει το μάθημα ::)
Και οι γεωπόνοι (κάτω από τον τίτλο αυτό κρύβονται όλα τα τει της συμφοράς και λιγοστοί αει, καθώς οι κάτοχοι Παν. τίτλου έχουν καλύτερες εναλλακτικές στο δημόσιο από την εκπαίδευση) δεν έχουν ανάθεση χημεία-φυσική, στην πράξη όμως τους δίνουν ότι ναναι (στους μόνιμους). Η λογική είναι ότι αφού τρούπωσες πρέπει να σε βολέψουμε. Δίδαξε μπας και τα μάθεις, στου κασίδι το κεφάλι φυσικά >:(
Κάτω από τον τίτλο γεωπόνος κρύβονται μόνο οι απόφοτοι πανεπιστημίου. Το ότι κάποιοι θέλουν να λέγονται γεωπόνοι, ενώ δεν είναι, ρωτήστε τους αν έχουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, όπως έχουν όλοι οι αναγνωρισμένοι γεωπόνοι στην Ελλάδα. Φυσικά δεν έχουν οι απόφοιτοι ΤΕΙ. Το Υπουργείο είναι σαφέσταο όταν λέει γεωπόνους-δασολόγους (μιας και στην εκπαίδευση είμαστε μαζί) εννοεί το κλάδο ΠΕ14.04 αποφοίτους πανεπιστημίων.
1) Για τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς τεχνικών ειδικοτήτων ΔΕΝ προβλέπεται άδεια ασκήσεως επαγγέλματος προκειμένου να προσληφθούν, γιατί δεν πρόκειται να ασκήσουν επάγγελμα στο τομέα παραγωγής έργων (ως μελετητές, κατασκευαστές, κλπ.), αλλά θα υπηρετήσουν ως παιδαγωγοί.
2) Aδεια ασκήσεως επαγγέλματος έχουν (και) oι πτυχιούχοι των ΤΕΙ που απασχολούνται στο τομέα παραγωγής έργων (ή στο τριτογενή τομέα), αλλά για έργα μικρότερης κλίμακας σε σχέση με τους πτυχιούχους των ΑΕΙ. Όταν και αυτοί οδεύουν προς την εκπαίδευση, εκεί ΔΕΝ απαιτείται η κατοχή άδεια άσκησης επαγγέλματος για τον ιδιο λόγο (επειδή θα εργασθούν όχι ως επαγγελματίες στη παραγωγή έργων, ως κατασκευαστές, κλπ., αλλά ως παιδαγωγοί).
Παράθεση1) Για τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς τεχνικών ειδικοτήτων ΔΕΝ προβλέπεται άδεια ασκήσεως επαγγέλματος προκειμένου να προσληφθούν, γιατί δεν πρόκειται να ασκήσουν επάγγελμα στο τομέα παραγωγής έργων (ως μελετητές, κατασκευαστές, κλπ.), αλλά θα υπηρετήσουν ως παιδαγωγοί.
2) Aδεια ασκήσεως επαγγέλματος έχουν (και) oι πτυχιούχοι των ΤΕΙ που απασχολούνται στο τομέα παραγωγής έργων (ή στο τριτογενή τομέα), αλλά για έργα μικρότερης κλίμακας σε σχέση με τους πτυχιούχους των ΑΕΙ. Όταν και αυτοί οδεύουν προς την εκπαίδευση, εκεί ΔΕΝ απαιτείται η κατοχή άδεια άσκησης επαγγέλματος για τον ιδιο λόγο (επειδή θα εργασθούν όχι ως επαγγελματίες στη παραγωγή έργων, ως κατασκευαστές, κλπ., αλλά ως παιδαγωγοί).
Δεν μπορώ να ακούω..... επιχειρήματα και κατά φαντασίαν θεωρίες. Να σου δώσω και εγώ μια συμβουλή, μιας και είσαι πολύ μονιμάς και θεολόγος: προσγειώσου λίγο στην πραγματικότητα, και μην ανακατεύεσαι σε ξένα χωράφια που δεν τα γνωρίζεις καν
Δεν μπορώ να διορθώνω συνέχεια αυτά που ακούω. Μιας και λες και ισχυρίζεσαι ότι είσαι θεολόγος, ο καθένας θα ήταν καλό να ασχολείται με την ειδικοτητά του και να μην πετάει ότι του κατεβαίνει στο κεφάλι.
Ρώτα λίγο πρώτα τον εαυτό σου: πραγματικά μήπως δεν ξέρω τίποτα ή δεν ξέρω να διαβάζω και λέω ότι να ναι έτσι για να το παίξω ότι είμαι κάποιος;;
Eπειδή σε διόρθωσα και πριν μιας και κάνεις συνέχεια λάθη, ως εμπειρότερος πάντα βεβαίως, βεβαίως, ας ασχοληθώ και ας κάνω μια προσπάθεια να σε ξαναδιορθώσω, μήπως, μήπως, μήπως επαναλαμβάνω δούμε και άσπρη μέρα ποτέ από αυτά που ακούω από έναν θεολόγο.
Άκου λοιπόν μιας και είναι σίγουρο ότι γνωρίζω περισσότερα από εσένα όσο αφορά το επαγγελμά μου, εμπειρότατε θεολόγε ....(στα αλήθεια μήπως ήθελες να γίνεις γεωπόνος κατά βάθος;;)
Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ΔΕΝ έχουν οι πτυχιούχοι των ΤΕΙ Τεχνολογίας γεωπονίας, σύμφωνα με την παρ. 7, άρθρο 1, του Π.Δ. 109/1989 (ΦΕΚ 47 τ. Α'). Για τους υπολοίπους πτυχιούχους ΤΕΙ ίσως να υπάρχουν κάποιοι που έχουν, όπως οι νοσηλευτές. Φυσικά εγώ όπως βλέπεις δεν αναφέρομαι γενικά σε πτυχιούχους, αλλά μίλησα προηγουμένως για γεωπόνους μόνο και πτυχιούχους Τεχνολογίας γεωπονίας . Μάλλον δεν έχεις μάθει ή δεν ξέρεις να διαβάζεις προσεχτικά αυτά που γράφουν οι άλλοι και σε τι αναφέρονται, είτε ακολουθείς τη μέθοδο της απομόνωσης μεμονωμένων φράσεων εσκεμμένα[/b]. Δηλαδή από όσα έγραψα παραπάνω απομόνωσες μόνο τη φράση: "φυσικά δεν έχουν οι απόφοιτοι ΤΕΙ". Δεν το σχολιάζω καν, μιας και παιδάκια δημοτικού θα το καταλάβαιναν σε ποιους αναφέρομαι και μιας στο guote έχεις τη φράση μου αυτή
Μίλησα εγώ προηγουμένως για υποψήφιο εκπαιδευτικό γεωπόνο;;; Αν διαβάσεις λέω ποιος είναι γεωπόνος σύμφωνα με τη νομοθεσία στην Ελλάδα.
Το επάγγελμα του γεωτεχνικού, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 1474/1984 και του Π.Δ. 344/2000 (ΦΕΚ 297/Α), όπως αυτές ισχύουν, ασκείται από τους γεωπόνους, δασολόγους, κτηνιάτρους, γεωλόγους και ιχθυολόγους, που είναι τακτικά μέλη του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. και διαθέτουν Αδεια Ασκησης Επαγγέλματος.
Εννοείται ότι όλοι οι πτυχιούχοι ΠΕ14.04 έχουν και άδεια ασκήσεως, μιας και προέρχονται είτε από ελληνικά πανεπιστήμια είτε από ισότιμα και αντίστοιχα τμήματα της αλλοδαπής
Όσο αφορά στην επιμονή σου στο να συμβουλευτώ ένα μόνιμο, μάλλον εσύ αποτελείς παράδειγμα προς αποφυγή μιας και σε λίγο έτσι που πας, θα βαφτίσεις τους θεολόγους ως γεωπόνους. Σε ξαναρωτάω: μήπως καταβάθος θες να γίνεις γεωπόνος;;
Ως φιλική συμβουλή, ρώτα καλύτερα έναν αναπληρωτή εκπαιδευτικό γεωπόνο που ξέρει σίγουρα καλύτερα από εσένα και για το τι κάνει και για το τι διδάσκει στα πλαίσια του μαθήματος Τεχνολογία
Eπαναλαμβάνω, ότι δεν διαβάζεις προσεκτικά αυτά που λέω.
Εννοείται ότι στην εκπαίδευση δεν χρειάζεται άδεια άσκησης επαγγέλματος και ούτε προσκόμισα και εγώ κάτι τέτοιο και ούτε ανέφερα αυτό.
Όπως προείπα αναφέρομαι στο ποιος μπορεί να είναι γεωπόνος στο κράτος σύμφωνα με τη νομοθεσία, και για αυτό ανάφερα όλα αυτά, ως απάντηση μιας παράθεσης που είχε γίνει ότι πίσω από τη λέξη γεωπόνος κρύβονται απόφοιτοι ΤΕΙ, τεχνικών σχολών κ.τ.λ.
H άδεια του δεν κατέστη ανενεργή λόγω του διορισμού του στην εκπαίδευση, αλλά επειδή δεν έκανε αίτηση για ανανέωση. Στο ΓΕΩΤΕΕ ανήκουν ως τακτικά μέλη όλοι οι γεωπόνοι εκπαιδευτικοί, εφόσον ανανεώνουν την άδεια ανά ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Δηλαδή είναι σαν να λες ότι ένας γιατρός στην εκπαίδευση, δεν είναι γιατρός και δεν μπορεί να εξασκήσει το επάγγελμα του γιατρού άμα το θέλει
Είναι χαρακτηριστικό ότι το συγκεκριμένο επιμελητήριο εκπροσωπεί ούτως ή άλλως όλους τους γεωτεχνικούς και ότι επαγγελματικό θέμα τους αφορά. Σε συνεδριάσεις του επιμελητηρίου συζητούνται και θέματα που αφορούν την εκπαίδευση και τη θέση των γεωπόνων σε αυτή τα οποία θέτει ο Σύλλογος Γεωπόνων Εκπαιδευτικών και διάφοροι εκπρόσωποι των γεωτεχνικών. Το ΓΕΩΤΕΕ μπορεί να διαβιβάσει επιστολές ή απόψεις στο Υπουργείο Παιδείας ως επίσημος φορέας προάσπισης των επαγγελματικών δικαιωμάτων των γεωτεχνικών, όταν κρίνεται ανάγκη
Και οι γεωπόνοι (κάτω από τον τίτλο αυτό κρύβονται όλα τα τει της συμφοράς και λιγοστοί αει, καθώς οι κάτοχοι Παν. τίτλου έχουν καλύτερες εναλλακτικές στο δημόσιο από την εκπαίδευση) δεν έχουν ανάθεση χημεία-φυσική, στην πράξη όμως τους δίνουν ότι ναναι (στους μόνιμους). Η λογική είναι ότι αφού τρούπωσες πρέπει να σε βολέψουμε. Δίδαξε μπας και τα μάθεις, στου κασίδι το κεφάλι φυσικά