Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: efkola στις Μαΐου 27, 2011, 12:13:42 am
-
Είδατε το τρέιλερ/προαναγγελία της εκπομπής ''Στα άκρα'' της
-
Α πάρα πολύ ωραία, θα δοκιμάσω και την καινούργια μηχανή για ποπ-κορν που πήρα προσφάτως! ;D ;D ;D
-
Οι εκπαιδευτικοί είμαστε στ' "άκρα" καιρό τώρα ...
-
Μάλλον αναμνηστική θα μείνει η εκπομπή, να βλέπουμε την Αννούλα και να ... φτύνουμε... να μην το ματιάξουμε το κορίτσι...
-
Άρχισαν τα όργανα στη ΝΕΤ !!!
-
Α ωραία. Να ξέρω να μην βάλω ΝΕΤ για όσο διαρκεί η εκπομπή 8)
-
Μου αρεσει πολυ ! τη γραφω σε DVD ! Τί ωραια που τα λεει (?)!!! Τη συμπαθω ολο και πιο πολυ οσο την ακουω!
Επιτελους μια δυναμικη υπουργος Παιδειας! Μονο αληθειες ειπε μεχρι τωρα.
-
...και είδες τι εκτίμηση που μας έχει!!! θησαυρός!!! να μη φύγει ποτέ!!!
-
Θα καούν τα dvd! Πριν λίγο είδα για 5'' την ξινή της φάτσα και το έκλεισα! (δεν έχει και εικονίδιο για εμετό..)
-
Θα καούν τα dvd! Πριν λίγο είδα για 5'' την ξινή της φάτσα και το έκλεισα! (δεν έχει και εικονίδιο για εμετό..)
http://planetsmilies.net/vomit-smiley-549.gif
-
Έλεος!Δεν υπάρχει η γυναίκα!Μάλλον ένα μαζοχισμό τον έχω....Ώρα να αλλάξω κανάλι......Έτοιμη να βγάλει όπλο είναι.....Πάρα πολύ εριστική μου φαίνεται.....Είναι ιδέα μου;;;;;; :(
-
Η αλήθειά είναι ότι την ζορίζει και πολύ η δημοσιογράφος....τι να λέμε τώρα.
-
Έλεος!!! Σβήνω την τηλεόραση!
-
Έλεος!!! Σβήνω την τηλεόραση!
προσωπικά πάτησα το κόκκινο κουμπάκι και τις εξαφάνισα και τις δυο.........ενιωθα κατι ανακατωσούρες στο στομάχι........απ τη μια η πρασινοσκουφίτσα ( ε, ψιτ,εσυ......εχουν κρεμασει κατι κρέατα στο σαγόνι.....τρέχα για τέντωμα .....).......και απ την άλλη η γλυφτρούλα "φιλόλογος" Φλέσσα............
-
τελικα ο γιος της σε τι σχολειο πηγε?δεν απαντησε.τυχαιο?δε νομιζω!και η αλλη <στα σαλια> επρεπε να λεγεται η εκπομπη της.τετοιες ερωτησεις ?εβαλε το μαχαιρι στο κοκαλο!! :P :P
-
''δε γινεται να τελει το σχολειο υπο καταληψη κ οι καθηγητες να πληρωνονται κανονικα!''
Τι ειπε ρε παιδια;;Δηλαδη αν κανουμε καταληψη στο υπουργειο παιδειας θα γινει περικοπη του μισθου της Αννουλας;;;
-
Η αλήθειά είναι ότι την ζορίζει και πολύ η δημοσιογράφος....τι να λέμε τώρα.
Δεν ξέρω ποια απ'τις δύο είναι πιο σιχαμένη...την Φλέσσα καιρό τώρα την αποκαλώ γλύφτρα του κερατά και κουφαίνομαι που μερικοί την θεωρούν και καλή!
Πέρα όμως απ'το πόσο σκληροπυρηνική σκύλα είναι η δικιά μας...νομίζω πως θα 'πρεπε πλέον ειδικά στις παρούσες συνθήκες να αρχίσουμε να κατανοούμε πως η Διαμαντοπούλου ήταν η καλύτερη επιλογή για να γίνει το πετσόκομα της Παιδείας...δεν νομίζω δηλαδή πως στο πρόσωπό της συγκεντρώνεται όλη η λαίλαπα που άρχισε από πέρσι ειδικά...απλά ήταν η καλύτερη για να εφαρμόσει τις πολιτικές των περικοπών και της υποβάθμισης της παρεχόμενης Παιδείας (καθώς και της εξαφάνισης των διορισμών)...και καιρός είναι και σ'αυτό το φόρουμ να ξεπεράσουμε το πρώτο σοκ που το αποδώσαμε στην Διαμαντοπούλου και μόνο και να δούμε βαθύτερα τι γίνεται...το πρόβλημά είναι πολυδιάστατο και φυσικά απορέον της παρούσας οικονομικής κατρακύλας,
Απλά η κυριούλα αυτή έχει αρχίσει να μετατρέπεται σε κάτι σαν τις "ρέπλικες" του "Blade Runner" (για όσους έχουν δει την ταινία ;) ) ....ομοίωμα ανθρώπου δηλαδή...γιατί περισσότερο κλείνει σε ρομπότ με τσιπάκι καταστροφής!!
Σήμερα διάβαζα επίσης στα "ΝΕΑ" και τις απόψεις της για την οικονομική συγκυρία της χώρας μας....για όλα έχει άποψη και θεωρεί καλό να είναι παρά τω πρωθυπουργώ.
Έχει ιστορικό στο να ποδοπατάει εξάλλου εργαζομένους και να τους πετάει στον δρόμο επί 2 χρόνια "διαπραγματευόταν" για να σωθεί η Softex στην Δράμα και επιβεβαίωνε πως θα δοθεί λύση....και τελικά εν μία νυκτί έκλεισε η Softex.....την κοροιδία την έχει στο πετσί της!!
Αλλά το ξαναλέω....δεν είναι αυτή το κυρίως πρόβλημά μας.... ???
-
Εμ αυτά συμβαίνουν όταν δεν υπάρχει αντίλογος κι όταν η δημοσιογράφος είναι χαζοπούλι. Έχω συγχυστεί! Λέει μια μαλ...κία η Διάμαντω, κουνάει το κεφάλι η Φλέσσα, συμφωνούν και πάμε παρακάτω.
-
Πέρα απο τους αφορισμούς και τις διαφωνίες του καθένα για την Διαμαντοπούλου, θα κάνω μια απλή ερώτηση και ο καθένας ας απαντήσει μόνος του, μέσα του: Το παιδί του θα ήθελε να είναι μαθητής ή μαθήτρια στη τάξη ή στο σχολείο που διδάσκει ο ίδιος? Η απάντηση του καθένα θα οδηγήσει στο τι πρέπει και τι δε πρέπει να αλλάξει στην εκπαίδευση γενικότερα.
-
Πέρα απο τους αφορισμούς και τις διαφωνίες του καθένα για την Διαμαντοπούλου, θα κάνω μια απλή ερώτηση και ο καθένας ας απαντήσει μόνος του, μέσα του: Το παιδί του θα ήθελε να είναι μαθητής ή μαθήτρια στη τάξη ή στο σχολείο που διδάσκει ο ίδιος? Η απάντηση του καθένα θα οδηγήσει στο τι πρέπει και τι δε πρέπει να αλλάξει στην εκπαίδευση γενικότερα.
Γιατί είπαμε εμείς να μην αλλάξει τίποτα, ότι όλα είναι τέλεια κι ότι ζούμε τον σχολικό παράδεισο; Ίσα ίσα, το αντίθετο. Μόνο που άλλα λέμε εμείς κι άλλα η Διαμάντω...βλέπεις η σοφιστική και η τέχνη των δισσών λόγων, (σύμφωνα με τους οποίους κάποιος μπορεί να παρουσιάσει με την ρητορική τέχνη οτιδήποτε ως λογικό), στις μέρες μας ανθίζει και είναι must!
Κι αν με ρωτάς προσωπικά, ναι θα ήθελα τα παιδιά μου να πηγαίνουν σε αυτό το σχολείο που διδάσκω, γιατί πέρα από όλα τα σκατά υπάρχουν δάσκαλοι (και κατ' εμέ πλειοψηφία) που πασχίζουν να μάθουν πράγματα στα παιδιά, χωρίς να έχουν ούτε υλικοτεχικές, ούτε κτιριακές υποδομές, ούτε υποστήριξη, ούτε ικανοποιητικές απολαβές, ούτε τίποτα, αντθέτως με ένα σωρό εμπόδια που το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα δημιουργεί (βλ.νόμοι και αποφάσεις του υπουργείου). Δηλαδή υπάρχει φιλότιμο. Άλλωστε αυτό δεν είπε και η Διαμάντω; Σε ελέυθερη παράφραση τα λόγια της "ξέρω ότι έχουμε κάνει μεγάλες περικοπές στους μισθούς των καθηγητών, αλλά ο καθηγητής δεν είναι επάγγελμα, αλλά λειτούργημα, πρέπει να πασχίζει για το καλό των μαθητών του χωρίς να επικεντρώνεται στις απολαβές". Εδώ γελάμε όλοι μαζί ειρωνικά και ηχηρά ΧΑΧΑΧΑ
Και δεν εννοώ ότι πρέπει να επικεντρώνεται στις οικονομικές απολαβές, αλλά πώς να το κάνουμε τα λεφτά είναι απαραίτητα. Εγώ προτείνω λοιπόν αφού είναι λειτούργημα το καθηγητιλίκι να θεωρείται πλέον φιλανθρωπικό έργο και να μην πληρώνεται κανένας, αλλά όλοι να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας αφιλοκερδώς και μάλιστα να συνεισφέρουμε και τον οβολό μας. Ε; Τζαμάτο; ;D ;D ;D
-
Πέρα απο τους αφορισμούς και τις διαφωνίες του καθένα για την Διαμαντοπούλου, θα κάνω μια απλή ερώτηση και ο καθένας ας απαντήσει μόνος του, μέσα του: Το παιδί του θα ήθελε να είναι μαθητής ή μαθήτρια στη τάξη ή στο σχολείο που διδάσκει ο ίδιος? Η απάντηση του καθένα θα οδηγήσει στο τι πρέπει και τι δε πρέπει να αλλάξει στην εκπαίδευση γενικότερα.
όχι για άλλους λόγους: για τα 24 ή 27 παιδιά μέσα στην τάξη και ως συνέπεια την αδυναμία εφαρμογής σύχρονων μεθόδων διδασκαλίας, για κακή κατάσταση ή την έλλειψη μέσων διδασκαλίας, για το πρόγραμμα σπουδών, για την έλλειψη συχνά προσωπικού (καθηγητών, ειδικής, ψυχολόγου), για την ελλειπή μας επιμόρφωση...
παρόλα αυτά θα το έστελνα γιατί δεν θα είχα άλλη επιλογή >:(
-
Εμενα πολυ ομορφα μου φανηκαν ολα!
Επιχειρηματολογουσε σωστα με 2 ή 3 προκειμενες, εκανε συλλογισμους εγκυρους και αληθεις. Δεν καταλαβαινω τί δεν σας φανηκε καλο? Χαμογελουσε κιολας και γινοταν ακομα πιο συμπαθητική! Το κολιε δεν ταιριαζε πολυ, αλλα εφυγε βιαστηκα απο το σπιτι και εβαλε ο,τι βρηκε στη μπιζουτιερα της. 15 ωρες λεει δουλευει, κι ομως φρεσκια φρεσκια ηταν. την τονωνει η εργασια φαινεται. ;D
Πολυ μου αρεσε και η Φλεσσα.
βεβαια θα τη προτιμουσα με το μαλλι πιασμενο πανω, την κολακευει περισσοτερο!
Γενικα ηταν μια πολυ σωστη συζητηση ειτε σας αρεσε ειτε οχι, απο δυο ομορφες παρουσιες!
-
Ορίστε, ανάλυση σύμφωνα με την ύλη της Έκφρασης-Έκθεσης Γ΄ Λυκείου με πινελιές από τον χώρο του styling και του marketing! Γεια σου ρε Μάρκο! ;D ;D ;D ;D ;D
-
Χαχαχαχαχαχαχαχα.... ωραία σχόλια!!
-
''δε γινεται να τελει το σχολειο υπο καταληψη κ οι καθηγητες να πληρωνονται κανονικα!''
Τι ειπε ρε παιδια;;Δηλαδη αν κανουμε καταληψη στο υπουργειο παιδειας θα γινει περικοπη του μισθου της Αννουλας;;;
...κι, όμως, για καθηγητή στο πανεπιστήμιο Θεσσαλίας εκκρεμεί εισαγγελική δίωξη, γιατί διαπίστώθηκε ότι ενώ εμφανιζόταν ως πρωτοπαλίκαρο σε απεργιακές κινητοποιήσεις, ο μισθός του καταβάλονταν κανονικότατα!!! ...και μη μου πεις ότι σου φαίνεται ...πρωτάκουστο ως φαινόμενο....
-
Άλλο η απεργία κι άλλο η κατάληψη xaan.
-
Όποιος δεν κατάλαβε ότι αυτό που προβλήθηκε δεν ήταν καμία "συνέντευξη" και "συζήτηση", αλλά η παρουσίαση των θέσεων της υπουργού (και των κύκλων της) για την παιδεία, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τα κολλέγια, τους δήμους κλπ, για να περάσει τα μηνύματά της και να επηρεάσει δια του μονολόγου και των στημένων-προκάτ ερωτήσεων (πάσες) της εμετικής "δημοσιογράφου" (βλέπε "παπαγαλάκι" των εκάστοτε κυβερνώντων) τον πολύ κόσμο, ή αφελής είναι ή μακριά νυχτωμένος... Ή ..κυβερνητικός!...
Μέχρι και ερώτηση της έβαλε να της κανει "τι εννοούσε τότε για τα Αγγλικά ως επίσημη γλώσσα" για να της δοθεί η ευκαιρία να "διευκρινίσει"...
Δεν ξέρω αν εχω μεγαλύτερο πρόβλημα με τα όσα ειπωθηκαν ή με τον γλειώδη τρόπο που όλο αυτό το κατασκεύασμα ήταν στημένο για ευχολόγιο της υπουργού και του έργου της, με ψευτο-γκάλοπ, στημένες συνεντεύξεις κολαούζων, παρουσιάσεις -επιλεγμένων βεβαια- σχολείων και εκπαιδευτικών κ.α... Ούτε τα προσχήματα δεν κρατούσαν..
-
Όποιος δεν κατάλαβε ότι αυτό που προβλήθηκε δεν ήταν καμία "συνέντευξη" και "συζήτηση", αλλά η παρουσίαση των θέσεων της υπουργού (και των κύκλων της) για την παιδεία, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τα κολλέγια, τους δήμους κλπ, για να περάσει τα μηνύματά της και να επηρεάσει δια του μονολόγου και των στημένων-προκάτ ερωτήσεων (πάσες) της εμετικής "δημοσιογράφου" (βλέπε "παπαγαλάκι" των εκάστοτε κυβερνώντων) τον πολύ κόσμο, ή αφελής είναι ή μακριά νυχτωμένος... Ή ..κυβερνητικός!...
Μέχρι και ερώτηση της έβαλε να της κανει "τι εννοούσε τότε για τα Αγγλικά ως επίσημη γλώσσα" για να της δοθεί η ευκαιρία να "διευκρινίσει"...
Δεν ξέρω αν εχω μεγαλύτερο πρόβλημα με τα όσα ειπωθηκαν ή με τον γλειώδη τρόπο που όλο αυτό το κατασκεύασμα ήταν στημένο για ευχολόγιο της υπουργού και του έργου της, με ψευτο-γκάλοπ, στημένες συνεντεύξεις κολαούζων, παρουσιάσεις -επιλεγμένων βεβαια- σχολείων και εκπαιδευτικών κ.α... Ούτε τα προσχήματα δεν κρατούσαν..
1.000.000+++++++++++++++++++++
-
Τι κρίμα πουι η digea δεν εκπέμπει ΝΕΤ! ;D ;D ;D
Εχασα τέτοια εκπομπή; Για πείτε και άλλα...
Μου ανέφεραν ότι είπε κάτι κορυφαίο, για παρουσίαση των πρότζεκτ στα αγγλικά, αληθεύει; :o :o :o
Τι άλλο θα δουν τα ματάκια μας, ά-θεε μου!
-
Α ναι χαχαχαχαχα!!! Είπε ότι τα projects θα απαιτούν έρευνα και στο τέλος θα παρουσιάζονται και στα αγγλικά. Διότι είναι ανεπίτρεπτο να τελειώνει κάποιος το Λύκειο και να μη μιλάει άπταιστα αγγλικά ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Και μιας και της τέθηκε η "ερώτηση" (βλέπε πάσα): "Για τι θα θέλατε να μείνετε στην ιστορία όταν φυγουμε από το μάταιο τούτο κόσμο" αναδημοσιεύω κάτι πετυχημένο που αλίευσα και είναι παλιότερα γραμμένο:
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ…………. ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ :
Διότι είσαι η μόνη υπουργός που βγήκε την επόμενη των εκλογών να μαλώσεις και να διασύρεις τους εκπ/κους, λες και αυτοί που σε ψήφισαν ήταν μόνο από τα άλλα κόμματα!
Διότι μόνο εσύ κατάφερες να γκρεμίσεις στα μάτια της κοινής γνώμης την όποια εικόνα και ποιότητα είχε ο καθηγητής, παρουσιάζοντας όλους σαν βυσματίες, κονέ και τεμπέληδες !
Διότι βρήκες επιτέλους την λύση για λιγότερους διορισμούς και ποιότητα στην εκπ/ση, βάζοντας επίσημα 30 μαθητές να στοιβάζονται στην τάξη και να λες σε όλους : « πρώτα ο μαθητής! ».
Διότι κατόρθωσες και έστειλες την Ελληνική ομογένεια 100 χρόνια πίσω, γυρίζοντας από τα σχολεία του εξωτερικού χιλιάδες εκπ/κους και καταστρέφοντας ότι είχε καταφέρει να δημιουργηθεί για τη διάσωση και συνέχεια της Ελληνικής εκπ/σης και υπόστασης στην ομογένεια, καταργώντας ουσιαστικά την συνέχεια της γλώσσας και της παρουσίας μας στο εξωτερικό για το μέλλον!
Διότι μόνο εσύ συνέλλαβες και υλοποίησες την φαεινή ιδέα να «ΑΠΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΥΝ» οι ονομαστικά διοριστέοι εκπ/κοι του προηγούμενου διαγωνισμού ΑΣΕΠ και να σβήσει το υπαρξιακό τους μέλλον σε μια νύχτα.
Διότι κατάφερες να μιλάς για «Πράσινα σχολεία του μέλλοντος» και να μεταμορφώνεις σε μαύρα κι άραχνα τα ‘ηδη υπάρχοντα, καταργώντα τα ΚΠΕ και την Περιβαλλοντική Εκπ/ση.
Διότι επι παρουσία σου στο υπουργείο κατάφερες το ακατόρθωτο : Να γράφεις το όνομά σου στις Πανελλαδικές εξετάσεις και να περνάς στο Πανεπιστήμιο !!
Διότι κατήργησες τον θεσμό του ωρομίσθιοι και κατάφερες να τον μετατρέψεις σε ΔΟΥΛΟ εκπ/κο των 5 – 15 ωρών με 300 Ε τον μήνα, δίνοντας την ψεύτικη καραμέλα για πλήρη εργασιακά δικαιώματα, για να το ακούει ο «έξω κόσμος» και να νομίσει ότι κάτι ουσιαστικό άλλαξες!
Διότι εφάρμοσες την παγκόσμια πρωτοτυπία της «χειρουργικής τοποθέτησης» των εκπ/κων σε σχολεία όπου χρειάζονται : πχ. η Δ/θμια Δ/νση Χίου ζήτησε 15 φιλόλογους και έδωσε 20 υπεράριθμους γυμναστές………και εσύ διόρισες άλλους 15 γυμναστές εκεί και κανέναν φιλόλογο !!!!
Διότι μόνο εσύ κατάφερες να γκρεμίσεις την προοπτική χιλιάδων ωρομισθίων που μάζευαν προϋπηρεσία σε όλη την Ελλάδα για μελλοντικό διορισμό, καταργώντας την προϋπηρεσία, τα χρόνια, την ταλαιπωρία και τις θυσίες μιας ζωής. Σε ένα δρόμο που οι νόμοι της ίδια της πολιτείας τους έδειξε υποχρεωτικά να ακολουθήσουν στο παρελθόν, τους έσκαψες τον λάκκο άνανδρα και ύπουλα, αδιαφορώντας για την οικογένεια και τα παιδιά τους !!
Διότι είπες το μεγαλύτερο ψέμα σε αυτούς που καταδίκασες στην ανεργία : της μεταβατικής περιόδου αποκατάστασης των θιγμένων από τα νέα μέτρα !
Διότι είπες το καλύτερο σύνθημα - ανέκδοτο στο χώρο της παιδείας στην προοπτική της σύγχρονης Ελλάδας : «Πρώτα ο μαθητής», λένε πλέον γονείς, μαθητές και εκπ/κοι και σκάνε στα γέλια !!
Διότι κατόρθωσες σε ένα μόλις χρόνο να είσαι το πλέον αχώνευτο πρόσωπο σε καθηγητές, δάσκαλους, μαθητές, Πανεπιστημιακούς, ξεπερνώντας ακόμη και δεινόσαυρους της παιδείας στο παρελθόν και σπάζοντας όλα τα ρεκόρ αντιπαθητικότητας !!
Τέλος, διότι κατάφερες έχοντας μαζί σου και εξουσιάζοντας το σύνολο των ΜΜΕ, να βρίσκεσαι στις τελευταίες θέσεις σε δημοτικότητα και αποδοχή, βάζοντας σε σκέψεις όλους να αναλογιστούν που θα ήσουν ήδη, εάν ο πολύς κόσμος γνώριζε βαθύτερα τι έχεις πράξει.
ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!
Κ. Κ.
Καθηγητής ΦΑ
Διορισμένος στην Δ΄/θμια Εκπ/ση
Ξαναδιαβάζοντας για τον ΑΣΕΠ προς διορισμό (….από φόβο μην πάρω μετάταξη !! )
-
Ειδα κατι λιγα απο την συνεντευξη της , οταν μιλουσε για τα πανεπιστημιακαι τα ΤΕΙ.....δεν ξερω εσεις πως την ειδατε , παντως εμενα μου φανηκε αποτυχημενη και αλλοπροσαλλη η επιχειρηματολογια της......μηπως ηταν πολυ αγχωμενη?? ;D ;D ;D
-
Για τον Marco
Υπάρχουν δύο τρόποι για να ανασκευάσουμε ένα επιχείρημα:
Α) πρέπει να δούμε αν το επιχείρημα είναι σωστά δομημένο και
-
Το χθεσινό "παραλήρημα" της κ. υπουργού πέραν άλλων είχε και άλλη μια (σοβαρή) ανακρίβεια : ισχυρίστηκε ,με τη "σύμφωνη" διαπίστωση της κατά τα άλλα συμπαθέστατης δημοσιογράφου - ότι στις καθηγητικές σχολές και ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ, όπως αναφέρθηκε στα τμήματα μαθηματικών "δε διδάσκονται παιδαγωγικά μαθήματα και οι φοιτητές δεν κάνουν πρακτική εξάσκηση στα σχολεία..."
Ας απαντήσει κάποιος στην κ.Υπουργό ότι ΟΛΑ τα τμήματα μαθηματικών έχουν ενσωματωμένα μαθήματα παιδαγωγικής και προβλέπεται από το πρόγραμμα σπουδών πρακτική σε σχολεία. Αν υπάρχουν διαφοροποιήσεις από τμήμα σε τμήμα αυτό είναι προς συζήτηση αλλά μη λέμε "επικοινωνιακού τύπου¨ανακρίβειες.
Κάθε λοιπόν μαθηματικός έχει διδαχθεί στο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ παιδαγωγικά και διδακτική και δε τα πρωτοδιαβάζει για τον ΑΣΕΠ (όπως επίσης διατυπώθηκε). Ας μπούνε επιτέλους στα πανεπιστήμια να δούνε τι συμβαίνει και ας μην κάνουν πολιτική του "καναπέ"....
-
Εμένα μου έμεινε η φράση: ''Στα πλαίσια της κρίσης και των αναγκαστικών περικοπών, ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ!!!!''
-
εμένα μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι συσχέτισε την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού με το νέο μάθημα της ερευνητικής εργασίας, το οποίο θα παρουσιάζεται στο τέλος στα πλαίσια του δήμου, ο οποίος και θα έχει λόγο στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου!!!!! και όλη αυτή η απάντηση συσχετίστηκε με το πώς θα αντιμετωπίσει τα ιδιαίτερα των διορισμένων εκπαιδευτικών... ( αυτό τι συλλογισμός είναι;; )
-
O μεγαλος μου γιος ειναι μαθητης στο σχολειο που διδασκω και ειναι ικανοποιημενος απο ολους τους συναδελφους μου ,θεωρει οτι ειναι "ορεξατοι", πολυ "εξυπνοι" και "ευγενικοι". Γινεται καλη δουλεια στα σχολεια και ετσι οπως ακουσα τη Διαμαντοπουλου χθες - και παλιοτερα - πρεπει να βαζει καποιους να της γραφουν μια περιληψη απο αυτο το forum που η απαξιωση ειναι η συνηθεστερη λεκτικη πραξη . Μηπως θα ηταν καλυτερα να αναφερομασταν και καπου- καπου στη δουλεια που κανουμε ή που βλεπουμε να κανουν οι δασκαλοι των παιδιων μας ; Μετα ξαναπιανουμε τη γκρινια...
-
εμένα μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι συσχέτισε την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού με το νέο μάθημα της ερευνητικής εργασίας, το οποίο θα παρουσιάζεται στο τέλος στα πλαίσια του δήμου, ο οποίος και θα έχει λόγο στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου!!!!! και όλη αυτή η απάντηση συσχετίστηκε με το πώς θα αντιμετωπίσει τα ιδιαίτερα των διορισμένων εκπαιδευτικών... ( αυτό τι συλλογισμός είναι;; )
...Καταλαβαίνετε εννοείται τι σημαίνει αυτό... παρεμβάσεις σε όλα τα επίπεδα...
Αnyway, για να φρεσκάρω και τα αγγλικά μου - γιατί αν χρειαστεί ο δάσκαλος (βλ. γενικά εκπαιδευτικός) να κάνει γυμναστική, αγγλικά, θρησκευτικά, μαθηματικά... ΘΑ ΚΑΝΕΙ και θα σκάσει... θυμάμαι στο γυμνάσιο τον φυσικό που μας έκανε φυσική, χημεία και μαθηματικά! (ο οποίος ήταν τέλειος και στα 3 μαθήματα!!!) και τη φιλόλογο που μας έκανε και θρησκευτικά για πάνω από μισό χρόνο και ήταν άσχετη και στα θρησκευτικά και στα φιλολογικά...
Όσο για το αν θα έστελνα τα παιδιά μου σε δημόσιο σχολείο (αν και λογικά δεν θα έπρεπε να σχολιάσω τα αυτονόητα) η απάντηση είναι και βέβαια ναι! Και όχι λόγω οικονομικής κρίσης, αλλά επειδή δουλεύουν... η κόρη μου πηγαίνει νηπιαγωγείο ολοήμερο και στο σχολείο τους δουλεύουν καλύτερα από τα πολυδιαφημιζόμενα ιδιωτικά: δραστηριότητες, αφιέρωμα κάθε βδομάδα σε διαφορετικό θέμα βλέποντας το από όλες τις πλευρές, μαγειρεύουν, κάνουν επισκέψεις και όλοι ξέρουμε τι σημαίνει να βγάλεις τα νήπια βόλτα!!! και άλλα πολλά... Αλλά και στη δευτεροβάθμια, τα τελευταία 5 χρόνια εργάστηκα σε 7 σχολεία σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και θα τα πήγαινα και στα 7! τυχαίο? δεν νομίζω...
καλημέρα σε όλους.
-
O μεγαλος μου γιος ειναι μαθητης στο σχολειο που διδασκω και ειναι ικανοποιημενος απο ολους τους συναδελφους μου ,θεωρει οτι ειναι "ορεξατοι", πολυ "εξυπνοι" και "ευγενικοι". Γινεται καλη δουλεια στα σχολεια και ετσι οπως ακουσα τη Διαμαντοπουλου χθες - και παλιοτερα - πρεπει να βαζει καποιους να της γραφουν μια περιληψη απο αυτο το forum που η απαξιωση ειναι η συνηθεστερη λεκτικη πραξη . Μηπως θα ηταν καλυτερα να αναφερομασταν και καπου- καπου στη δουλεια που κανουμε ή που βλεπουμε να κανουν οι δασκαλοι των παιδιων μας ; Μετα ξαναπιανουμε τη γκρινια...
Έτσι μπράβο!
Εχω και εγώ κουραστεί να βλέπω συναδέλφους να απαξιώνουν την δουλειά μας...
Συμπλεγματικοί "συνάδελφοι" βγάζουν διαρκώς κάποιο "άχτι" και σ' αυτό το Forum. Και δεν μιλώ για την κριτική που συνοδεύεται με προτάσεις βελτίωσης των εκπαιδευτικών θεμάτων. Μιλάω για απωθημένα ή φθόνο που έχουν εκπαιδευτικοί για άλλους συναδέλφους τους.
Θα το ξαναπω: Ο κλάδος των εκπαιδευτικών, συγκριτιτικά με τον υπόλοιπο μορφωμένο πληθυσμό, έχει κατ' εμέ πολλή ποιότητα και αρκετή καλλιέργεια.
Επικεντρωνόμαστε συνεχώς στις λίγες εξαιρέσεις και μεγιστοποιούμε προβλήματα που υπάρχουν λόγω της ύπαρξης ενός άθλιου πλαίσιου, όπου καλούμαστε να λειτουργήσουμε, όπως: η οικονομική δυσχέρεια με το δέλεαρ των ιδιαιτέρων, η υποχρηματοδότηση των υποδομών και οι πανελλήνιες εξετάσεις (στις οποίες κανένα σχολείο στο κόσμο με το υπάρχον ωρολόγιο πρόγραμμα δεν θα μπορούσε να ανταπεξέλθει...), που ακυρώνουν τις 3 τελευταίες τάξεις του Λυκείου...
-
''δε γινεται να τελει το σχολειο υπο καταληψη κ οι καθηγητες να πληρωνονται κανονικα!''
Τι ειπε ρε παιδια;;Δηλαδη αν κανουμε καταληψη στο υπουργειο παιδειας θα γινει περικοπη του μισθου της Αννουλας;;;
Εμένα αυτό μου φάνηκε "καθίστε όλοι καλά μην σας βρούνε κι άλλα", πράγμα που ταιριάζει με την όλη τρομοκρατική πρακτική της κυβέρνησης. Όλα δένουνε "γλυκά" από τον Καλλικράτη, στις συγχωνεύσεις σχολείων, στις μεταθέσεις, στις υπεραριθμίες...
Αλλά αν δεν την κάλυπταν κάποιοι τις ΟΛΜΕ και κάποιοι ΔΕΠ από πανεπιστήμιακό χώρο, θα έτρωγε ήδη ξύλο μ αυτά που λέει πόσο μάλλον με αυτά που κάνει. Γιατί δεν βρήκαν καθηγητές που διδάσκουν στις Παιδαγωγικές σχολές ή στα τμήματα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής να πούνε ότι "το να έχεις 30 μαθητές μέσα στην τάξη, δεν είναι παιδαγωγικά σωστό". Μόνο μια παρέμβαση είδα στο alfavita, από καθηγητή των Ιωαννίνων νομίζω. Αλλά καθίστε και εσείς καλά, μην σας κόψουμε τα μεταπτυχιακά κτλ.
Κατά τα άλλα μου φάνηκε η κυρία "τρικυμία εν κρανίω"!
Και όταν της πετάξανε ωρομίσθιοι κάτι αυγά, δεν θυμάμαι να είχε τόσο ωραίο μαλλί...
-
Ενα απο τα σημαντικοτερα που ειπε ομορφα και κομψα, ειναι το επομενο σχεδιο του υπουργειου,η ενταξη των σχολειων στους Δημους και οτι αυτο συνεπαγεται.
-
Α ναι χαχαχαχαχα!!! Είπε ότι τα projects θα απαιτούν έρευνα και στο τέλος θα παρουσιάζονται και στα αγγλικά. Διότι είναι ανεπίτρεπτο να τελειώνει κάποιος το Λύκειο και να μη μιλάει άπταιστα αγγλικά ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Σοβαρά;;;; Χαχαχαχαχα.. αν και είναι περισσότερο να θλίβεται κανείς, παρά να γελάει.
Έχει επαφή με την πραγματικότητα; Επειδή το βλαστάρι της πηγαίνει σε ιδιωτικό με πρόγραμμα Ι
-
Αρα ας υποψιαστουμε: το σχεδιο απο το 09 περιεχει και ολιγων ιδιωτικοποιηση (θα συνεισφερουν και οι δημοτες στα σχολεια) και λιγο ...παγκοσμιοποιηση.
-
Το χθεσινό "παραλήρημα" της κ. υπουργού πέραν άλλων είχε και άλλη μια (σοβαρή) ανακρίβεια : ισχυρίστηκε ,με τη "σύμφωνη" διαπίστωση της κατά τα άλλα συμπαθέστατης δημοσιογράφου - ότι στις καθηγητικές σχολές και ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ, όπως αναφέρθηκε στα τμήματα μαθηματικών "δε διδάσκονται παιδαγωγικά μαθήματα και οι φοιτητές δεν κάνουν πρακτική εξάσκηση στα σχολεία..."
Ας απαντήσει κάποιος στην κ.Υπουργό ότι ΟΛΑ τα τμήματα μαθηματικών έχουν ενσωματωμένα μαθήματα παιδαγωγικής και προβλέπεται από το πρόγραμμα σπουδών πρακτική σε σχολεία. Αν υπάρχουν διαφοροποιήσεις από τμήμα σε τμήμα αυτό είναι προς συζήτηση αλλά μη λέμε "επικοινωνιακού τύπου¨ανακρίβειες.
Κάθε λοιπόν μαθηματικός έχει διδαχθεί στο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ παιδαγωγικά και διδακτική και δε τα πρωτοδιαβάζει για τον ΑΣΕΠ (όπως επίσης διατυπώθηκε). Ας μπούνε επιτέλους στα πανεπιστήμια να δούνε τι συμβαίνει και ας μην κάνουν πολιτική του "καναπέ"....
Τα όσα λες ισχύουν βέβαια για τους μαθηματικούς νεότερης γενιάς. Παλαιότερα (αναφέρομαι σε όσους φοίτησαν πριν το 1990) τα παιδαγωγικά που διδάσκονταν στις μαθηματικές σχολές ήταν ελάχιστα ή ανύπαρκτα. Στο Μαθηματικό Αθήνας υπήρχε το μάθημα των παιδαγωγικών μόνο στο 1ο έτος και αυτό ήταν επιλογής. Συνήθως το διάλεγαν οι φοιτητές που ήθελαν να περάσουν κάποιο εύκολο μάθημα, είχε μόνο θεωρία και δεν περιελάμβανε κανενός είδους πρακτική εξάσκηση σε σχολική τάξη. Το χειρότερο, δεν υπήρχε σε κανένα έτος σπουδών το μάθημα της διδακτικής των Μαθηματικών. Και όλα αυτά σε μια εποχή που τουλάχιστον το 80% των πτυχιούχων στρέφονταν για απασχόληση στην εκπαίδευση...
-
Ας το δεχτώ. Καταρχήν οι διορισμένοι πριν το 90 ήδη κλείνουν μια 20ετία. τι θα τους πούμε "πηγαίνετε να βγάλετε πιστοποιητικό ή σας απολύουμε ;" Άρα ή έχει να δει πρόγραμμα σπουδών "καθηγητικής" σχολή από τότε ή αναφερόταν στους ήδη φοιτούντες ή νεότερους πτυχιούχους. Όπως και να ΄χει ο κόσμος ακούει ότι "οι καθηγητές δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια". Και δεν αναφέρθηκε σε ένα κλάδο που ίσως και να είχε δίκιο πχ οικονομολόγοι που δεν είναι "καθαρά" καθηγητική σχολή. Αναφέρθηκε στους μαθηματικούς δηλαδή σε αυτούς που ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ να γίνουν -κυρίως- ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ. Για μένα αυτά δυστυχώς είναι επικοινωνιακές "κορώνες" στη λογική της απαξίωσης του εκπαιδευτικού έργου και ρόλου που επιδιώκεται -δυστυχώς πλέον- ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΤΑΤΑ ....
-
Aυτους τους αχρηστους στη ΝΕΤ εμεις τους πληρωνουμε.Τους πληρωνουμε να κανουν τηλεθεαση 0,000001 τοις εκατο.Λογω κρισης να κανουμε και γυμναστικη!Εγω λεω να σφουγγαριζουμε και τις ταξεις,οπως κανουν οι υπαλληλοι των πρεσβειων μας στο εξωτερικο,λογω αγριων περικοπων,αυτο ακουσα χθες.Και φυσικα κανουμε λειτουργημα δεν επικεντρωνομαστε στις αμοιβες αλλα στους 25,30 η παραπανω μαθητες μας.Ετσι λοιπον, ομοιως και ο υπουργος τελει λειτουργημα και πρεπει να επικεντρωνεται στα 10 εκατομμυρια Ελληνες και στο συμφερον τους.Αλλωστε οταν θα πειναμε ολο και καποιος μαθητης θα μας προσφερει λιγη απο την τυροπιτα του.Τη Φλεσσα δεν την μπορω.Ολο με τη λαγνεια στο ματι ειναι.Σιγα δεν θα μας π..δ..ξ..ς κιολας
-
... Καταρχήν οι διορισμένοι πριν το 90 ήδη κλείνουν μια 20ετία. τι θα τους πούμε "πηγαίνετε να βγάλετε πιστοποιητικό ή σας απολύουμε ;"...
Πολλοί σπούδασαν πριν το '90, αλλά διορίστηκαν με την επετηρίδα, που σημαίνει πολλά χρόνια αναμονής (ίσως και πάνω από 10-ετία) μέχρι το διορισμό. Αυτοί δεν έχουν συμπληρώσει ακόμα εικοσαετία. Για όλους αυτούς θα έπρεπε να είχαν υλοποιηθεί προγράμματα επιμόρφωσης τόσο πάνω σε θέματα διδακτικής του μαθήματος όσο και πάνω στα παιδαγωγικά και τη σχολική ψυχολογία (αφού τα αντικείμενα αυτά δεν τα διδάχτηκαν στο Παν/μιο). Όμως, τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ότι η επιμόρφωση περιστρέφεται αποκλειστικά γύρω από την εκπαίδευση στις νέες τεχνολογίες.
-
Για όποιον δεν πρόλαβε ή για όποιον θέλει να τα εμπεδώσει :P έχει κι άλλη μια ευκαιρία
http://www.pde.gr/index.php?page=2695
-
Είναι τόσο προκλητικό το ότι για να κρατηθούν τα προσχήματα (ότι δήθεν υπάρχει πολυγνωμία και διάλογος) έδειξαν βιντεο με τις απόψεις για την Γβάθμια των Πανεπιστημιακών. Η υπουργός απαξίωσε να ασχοληθεί ή να απαντήσει στις ερωτήσεις που τις απεύθυναν και άρχισε το δικό της τροπάρι, ενώ η Φλέσσα σιγοντάριζε το μείγμα από συκοφαντίες, ανακρίβειες και αποσπασματικές αλήθειες που καμιά σύνδεση δεν είχαν με το θέμα συζήτησης!! Η αλαζονεία σε όλο της το μεγαλείο! Όταν αναφέρθηκε το όνομα της Γιαννάκου ως υπουργού που προσπάθησε να κάνει τομές στην παιδεία από τη Φλέσσα (το ανέφερε βιαστικά και παρεπιπτόντως μες στη συζήτηση) το βλέμμα της Διαμαντοπούλου την κάρφωσε δολοφονικά "πώς τολμάς;" Το κεφάλι της πήρε κλίση προς τα πάνω 90 μοίρες, ω της υπεροψίας!!!
http://zeus.pi-schools.gr/epimorfosi/omilia.html Δυστυχώς απόψεις σωστές (όπως η δημοκρατία ως προϋπόθεση της εκπαίδευσης και της κοινωνίας) που απαιτούν όμως σοβαρότητα και σχεδιασμό χρησιμοποιούνται ως άλλοθι για να ξεχαρβαλώσουν ότι καλό έχει απομείνει!
-
Για ζουρλομανδυα ειναι η γυναικα.......
-
Για ζουρλομανδυα ειναι η γυναικα.......
να το αντιστρέψω: για ζουρλομανδύα είμαστε εμείς που τους επιτρέπουμε να διαχειρίζονται τις ζωές μας κατ' αυτόν τον τρόπο.
-
Το ξερουν στο κομμα της οτι ειναι μουρλη , γι αυτο μας την εβαλαν υπουργο......τον τελευταιο μηνα εχει ξεφυγει πολυ η τρελα της
-
Ίσα ίσα συνάδελφοι! Στο κόμμα της, η Διαμαντοπούλου χαίρει μεγάλης εκτιμήσεως. Είναι απ' τα υψηλότερα στελέχη, με τη μεγαλύτερη επιρροή!! Το όνομά της στα πασοκοκυκλώματα είναι απ' αυτά που προκαλούν Δέος, μιας και είναι απ' τα ελάχιστα πασοκοστελέχη που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και σχεδόν πάντα σε υπουργείο ή ανάλογη υψηλή θέση, εδώ και 30!!!! χρόνια.
Και στις άλλες εκλογές, ξέρετε έτσι; Ξανά πασόκ και νδ!!!!
-
Απ' ότι φαντάζομαι, εικόνες σαν κι αυτή ...
http://3.bp.blogspot.com/-MCz8K5UmLnU/Td9bOWa789I/AAAAAAAAAQU/leOV639qobE/s1600/DSC02660+%2528%25CE%2591%25CE%25BD%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25B3%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2586%25CE%25AE%2529.JPG
... θα επαναλήφθηκαν πολλές χθες βράδυ κατά τη διάρκεια μετάδοσης της εκπομπής ...
-
Και μιας και της τέθηκε η "ερώτηση" (βλέπε πάσα): "Για τι θα θέλατε να μείνετε στην ιστορία όταν φυγουμε από το μάταιο τούτο κόσμο" αναδημοσιεύω κάτι πετυχημένο που αλίευσα και είναι παλιότερα γραμμένο:
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ…………. ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ :
Διότι είσαι η μόνη υπουργός που βγήκε την επόμενη των εκλογών να μαλώσεις και να διασύρεις τους εκπ/κους, λες και αυτοί που σε ψήφισαν ήταν μόνο από τα άλλα κόμματα!
Διότι μόνο εσύ κατάφερες να γκρεμίσεις στα μάτια της κοινής γνώμης την όποια εικόνα και ποιότητα είχε ο καθηγητής, παρουσιάζοντας όλους σαν βυσματίες, κονέ και τεμπέληδες !
Διότι βρήκες επιτέλους την λύση για λιγότερους διορισμούς και ποιότητα στην εκπ/ση, βάζοντας επίσημα 30 μαθητές να στοιβάζονται στην τάξη και να λες σε όλους : « πρώτα ο μαθητής! ».
Διότι κατόρθωσες και έστειλες την Ελληνική ομογένεια 100 χρόνια πίσω, γυρίζοντας από τα σχολεία του εξωτερικού χιλιάδες εκπ/κους και καταστρέφοντας ότι είχε καταφέρει να δημιουργηθεί για τη διάσωση και συνέχεια της Ελληνικής εκπ/σης και υπόστασης στην ομογένεια, καταργώντας ουσιαστικά την συνέχεια της γλώσσας και της παρουσίας μας στο εξωτερικό για το μέλλον!
Διότι μόνο εσύ συνέλλαβες και υλοποίησες την φαεινή ιδέα να «ΑΠΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΥΝ» οι ονομαστικά διοριστέοι εκπ/κοι του προηγούμενου διαγωνισμού ΑΣΕΠ και να σβήσει το υπαρξιακό τους μέλλον σε μια νύχτα.
Διότι κατάφερες να μιλάς για «Πράσινα σχολεία του μέλλοντος» και να μεταμορφώνεις σε μαύρα κι άραχνα τα ‘ηδη υπάρχοντα, καταργώντα τα ΚΠΕ και την Περιβαλλοντική Εκπ/ση.
Διότι επι παρουσία σου στο υπουργείο κατάφερες το ακατόρθωτο : Να γράφεις το όνομά σου στις Πανελλαδικές εξετάσεις και να περνάς στο Πανεπιστήμιο !!
Διότι κατήργησες τον θεσμό του ωρομίσθιοι και κατάφερες να τον μετατρέψεις σε ΔΟΥΛΟ εκπ/κο των 5 – 15 ωρών με 300 Ε τον μήνα, δίνοντας την ψεύτικη καραμέλα για πλήρη εργασιακά δικαιώματα, για να το ακούει ο «έξω κόσμος» και να νομίσει ότι κάτι ουσιαστικό άλλαξες!
Διότι εφάρμοσες την παγκόσμια πρωτοτυπία της «χειρουργικής τοποθέτησης» των εκπ/κων σε σχολεία όπου χρειάζονται : πχ. η Δ/θμια Δ/νση Χίου ζήτησε 15 φιλόλογους και έδωσε 20 υπεράριθμους γυμναστές………και εσύ διόρισες άλλους 15 γυμναστές εκεί και κανέναν φιλόλογο !!!!
Διότι μόνο εσύ κατάφερες να γκρεμίσεις την προοπτική χιλιάδων ωρομισθίων που μάζευαν προϋπηρεσία σε όλη την Ελλάδα για μελλοντικό διορισμό, καταργώντας την προϋπηρεσία, τα χρόνια, την ταλαιπωρία και τις θυσίες μιας ζωής. Σε ένα δρόμο που οι νόμοι της ίδια της πολιτείας τους έδειξε υποχρεωτικά να ακολουθήσουν στο παρελθόν, τους έσκαψες τον λάκκο άνανδρα και ύπουλα, αδιαφορώντας για την οικογένεια και τα παιδιά τους !!
Διότι είπες το μεγαλύτερο ψέμα σε αυτούς που καταδίκασες στην ανεργία : της μεταβατικής περιόδου αποκατάστασης των θιγμένων από τα νέα μέτρα !
Διότι είπες το καλύτερο σύνθημα - ανέκδοτο στο χώρο της παιδείας στην προοπτική της σύγχρονης Ελλάδας : «Πρώτα ο μαθητής», λένε πλέον γονείς, μαθητές και εκπ/κοι και σκάνε στα γέλια !!
Διότι κατόρθωσες σε ένα μόλις χρόνο να είσαι το πλέον αχώνευτο πρόσωπο σε καθηγητές, δάσκαλους, μαθητές, Πανεπιστημιακούς, ξεπερνώντας ακόμη και δεινόσαυρους της παιδείας στο παρελθόν και σπάζοντας όλα τα ρεκόρ αντιπαθητικότητας !!
Τέλος, διότι κατάφερες έχοντας μαζί σου και εξουσιάζοντας το σύνολο των ΜΜΕ, να βρίσκεσαι στις τελευταίες θέσεις σε δημοτικότητα και αποδοχή, βάζοντας σε σκέψεις όλους να αναλογιστούν που θα ήσουν ήδη, εάν ο πολύς κόσμος γνώριζε βαθύτερα τι έχεις πράξει.
ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!
Κ. Κ.
Καθηγητής ΦΑ
Διορισμένος στην Δ΄/θμια Εκπ/ση
Ξαναδιαβάζοντας για τον ΑΣΕΠ προς διορισμό (….από φόβο μην πάρω μετάταξη !! )
Τα είπες όλα! Από σένα έπρεπε να πάρει συνέντευξη η Φλέσσα!
Υ.Γ. Η γυναίκα έχει ψυχολογικό πρόβλημα: (παρατεταμένη κλιμακτήριος;)
Το `πε και μόνη της, ότι νιώθει ενοχές, που έμενε πολλές ώρες μακριά από το παιδί της, γι` αυτό το έστελνε στο ιδιωτικό.
Τώρα θέλει να κάνει όλα τα δημόσια σχολεία σαν τα ιδιωτικά! ;D ;D ;D
Αυτά της είπαν στη λέσχη στην οποία ανήκει, για να ξεπεράσει το πρόβλημα! >:( >:( >:(
-
Το κεφάλι της πήρε κλίση προς τα πάνω 90 μοίρες, ω της υπεροψίας!!!
Tο κανει συνεχεια ::)
Τι θυμηθηκα τωρα.......στην τελευταια της εμφανιση στο δελτιο του ALTER , οταν μιλουσε με τον Χατζηνικολαου καθαριζε με το νυχι της την κατω οδοντοστοιχια της ;D
-
αντε ρε, ολα πια σας φταινε!!! ;D μια χαρα ηταν. μονο το μαυρο κολιε δεν εδενε. Ασπρο θα εκανε "κοντράστ"! Εγω προσεξα το τροπο που καθοταν στη πολυθρόνα. Σταυροπόδι. Ηταν χαλαρη και ανετη. Δεν ειχε να φοβηθει τιποτα απο τη Φλεσσα. Και γιατι εξαλλου? Αληθειες ελεγε!
Να ρωτησω, θα προβληθει και σε επαναληψη αυτο? Το ρωταω γιατι μου αρεσουν τα ....θριλερ!!! ;D
-
Πράσινο ήταν το κολιέ, τι άλλο θα ήταν, προγραμματικές δηλώσεις βγήκε να κάνει!
Να κάνω κι ένα σχόλιο! Όταν οι Πανεπιστημιακοί είχαν την ευκαιρία να διαπραγματευτούν με τη Γιαννάκου τους όρους για να αλλάξουν κάποια πράγματα, προτίμησαν να κλείσουν τις σχολές για μισό σχεδόν χρόνο λες και ήταν το Πανεπιστήμιο τσιφλίκι τους! Τελικά η Γιαννάκου (που βγήκε τότε να κάνει διάλογο μαζί τους και την έβριζαν οι πάντες) απομακρύνθηκε κακήν κακώς. Τώρα που έρχεται το τσουνάμι του ΠΑΣΟΚ πώς θα σωθούν από αυτό;
-
Μερικά σχόλια πάνω στα γραφόμενα εδώ.. ξεκινώντας από τα τελευταία:
Δεν είχαν κλείσει για μισό χρόνο τις σχολές οι παν/κοι, μην υπερβάλλουμε. Και καλά είχαν κάνει άλλωστε τότε. Για το τώρα, θα δείξει και θα εξαρτηθεί από αρκετούς παράγοντες. Αυτοί ξέρουν τι μπορούν να κάνουν, εμείς να δούμε...
Όσον αφορά τη ΝΕΤ (την ΕΡΤ γενικότερα), αν εξαιρέσεις μερικούς δημοσιογραφίσκους και τις πολιτικού περιεχομένου εκπομπές (όπως σε όλα τα κανάλια άλλωστε), μια χαρά είναι! Έχει φοβερές εκπομπές, ντοκιμαντέρ κλπ. Σε όποιον δεν αρέσει, ας βλέπει στο Σκάι Παπαχελά και eco news :P (αν και, ακόμα και στον Σκάι, υπάρχουν ωραία ντοκιμαντέρ, αλλά μέχρι εκεί). :)
edit: Ξέχασα το θεϊκό Dr. Who στο Σκάι. Παράλειψή μου ;D
-
Στη δημόσια τηλεόραση παίζει και η εκπομπή "εξάντας" Ποιο ιδιωτικό κανάλι έχει τολμήσει να προβάλει τέτοιες εκπομπές, όπως του Αυγερόπουλου; Αν μπορείς κάτι να δεις ακόμα στην τηλεόραση είναι η δημόσια τηλεόραση. Μην παίζουμε κι εμείς το παιχνίδι των ιδιωτικών καναλιών που θέλουν κατάργηση της ΕΡΤ για να έχουν μεγαλύτερο μερίδιο στην πίτα της διαφήμισης.
-
Και ο Εξάντας και το κουτί της πανδώρας (αν και μερικές εκπομπές του ήταν.. κατά παραγγελία μάλλον, και δεν τον τιμά καθόλου) και άλλες από ΕΤ3 (π.χ. Ανιχνεύσεις). Όπως και στα ιδιωτικά κανάλια υπάρχουν μερικά διαμάντια (όπως Εμπόλεμη ζώνη). Ένας α.ρ.δ. δεν μπορεί να επισκιάσει τα καλά που υπάρχουν σε ένα κανάλι.
-
A, και ως προς την κατάσταση που περιέγραφε, δεν είχε καθόλου άδικο.
-
Τι θυμηθηκα τωρα.......στην τελευταια της εμφανιση στο δελτιο του ALTER , οταν μιλουσε με τον Χατζηνικολαου καθαριζε με το νυχι της την κατω οδοντοστοιχια της ;D
Ματώνει στη δουλειά και δεν προλαβαίνει να βουρτσίσει τα δόντια της; ή μήπως
έφαγε το καταπέτασμα μαζί με τον Πάγκαλο λίγο πριν σκάσει στο γυαλί; :D
-
Εμένα μου έμεινε η φράση: ''Στα πλαίσια της κρίσης και των αναγκαστικών περικοπών, ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ!!!!''
Καλό! Και εμένα μου χτύπησε κατευθείαν στο αυτί αυτή η κουβέντα.
Εν μέρει φέτος συνέβη.
Είμαι σε ένα από τα 800 νέου τύπου σχολεία και όλη η προσπάθεια ήταν να στελεχωθεί το πρωινό πρόγραμμα για να φαίνεται ότι το σχολείο λειτουργεί μέχρι τις 14:00. Για να έρθουν ειδικότητες στο απογευματινό πρόγραμμα πέρασε πάρα πολύς καιρός. Ειδικά το γυμναστή μας τον έστειλαν αφού μπήκε το 2011.
-
Πηγα να δω το βιντεο της Αννας, και στο σημειο που κολλησε το ιντερνετ και παγωσε η εικονα της, η Αννα ηταν ειλικρινα ιδια ο Μητσοτακης.
-
Συγγνωμη, ιδια η Ντορα ηθελα να πω.!!!!!!!!!
-
Δεν εχω προβλημα να κανει κ 0, 000001 τοις εκατο η νετ τηλεθεαση,
δεν εχω προβλημα να την πληρωνω, αρκει να μην παρακολουθω τετοιου ειδους
εκπομπες...Δε μπορει κ δεν εχει κανενας το δικαιωμα να μετατρεπει το κρατικο καναλι,
σε καναλι κυβερνητικης προπαγανδας... Αυτο που εγινε χτες ειναι ενα ακομη δειγμα
της καταντιας της δημοκρατιας μας..προσωπικα ντρεπομαι που σαν κλαδος δεν μπορεσα να παρεμβω
δυναμικα στα στουντιο της εκπομπης με μια ομαδα εκπαιδευτικων κ γενικοτερα πολιτων
να διακοψουμε την εκπομπη.. σε αντιστοιχες αθλητικες εκπομπες που υποτιμουν τη νοημοσυνη
των οπαδων μιας ομαδας, εισβαλλουν οι οπαδοι κ παιρνουν την εκπομπη στα χερια τους...
Εμας που τοσο ωμα μας χλευαζε, μας υποτιμουσε κ μας ξεφτιλιζε πως το ανεχτηκαμε...??
Και μη μου πει κανενας οτι ψηφιζουμε πασοκ, νδ κλπ...
Οσοι δεν τους ψηφιζουμε ουτε αυτους, ουτε τους συνδικαλιστες τους, οσοι αγωνιζομαστε καθε μερα στο σχολειο,
οσοι πληρωνουμε τη νετ επειδη εχει στ' αληθεια καποια αξιολογα προγραμματα, αυτο
το χτεσινο γιατι επερεπε να το ανεχτουμε...γιατι επρεπε να κλωτσαμε την τηλεοραση με οργη...??
αυτη ειναι η πολυφωνια σ' αυτο τον τοπο..?? νιωθω πολυ χαλια που αυτην η εκπομπη εφτασε ανεμποδιστα μεχρι το τελος της...η φλεσσα ειναι γνωστη για το σιγονταρισμα και το γλειψιμο της... αλλα χτες ξεπερασε καθε οριο...
στην τοπ πενταδα των δημοσιογραφων που τους αξιζει σφαιρα κερδισε επαξια μια θεση...
πλεον τη βαζω πανω κι απ τον καψη...(χανει λιγους ποντους αυτος λογω νοητικης καθυστερησης..)
Μονο ο πρετεντερης την ξεπερναει νομιζω, κανεις αλλος...
-
H Διαμαντοπούλου λέει τα ίδια στη δημόσια και στην ιδιωτική τηλεόραση και δεν την εμποδίζει κανείς. Για να μπορεί να τα λέει και να βρίσκεται σε αυτή τη θέση, μάλλον, τα όσα λέει αρέσουν στον κόσμο. Τώρα, αν διαφωνούν μερικοί εκπαιδευτικοί, αυτό δεν αλλάζει την κατάσταση, όσο και αν δε μας αρέσει. Είμαστε μειοψηφία! Για ποιο λόγο, λοιπόν, η Φλέσσα να εκφράσει τη μειοψηφία στην οποία ανήκουμε;
-
LK δεν ειναι θεμα πλειοψηφιας η μειοψηφιας αλλα θεμα ΑΛΗΘΕΙΑΣ...
Σε μια εκπομπη που ο μονος αντιλογος που συνανταει ειναι το προκατ γλειψιμο,
λογικο ειναι να πεισει για την αληθεια του συλλογισμου της...
Αν δεν ηξερα τα πραγματα εκ των εσω θα επαιρνα τηλ την αρχιεπισκοπη
να προτεινω την αγιοποιηση της υπουργου...
Σιγουρα υπαρχουν λυσεις αντιπληροφορησης αλλα αυτο δεν αναιρει την ευθυνη
ορισμενων προσωπων της δημοσιας αλλα και της ιδιωτικης τηλεορασης...
''κουφαλες, θ' ανταμωθουμε στις κρεμαλες..''
-
Μερικά σχόλια πάνω στα γραφόμενα εδώ.. ξεκινώντας από τα τελευταία:
Δεν είχαν κλείσει για μισό χρόνο τις σχολές οι παν/κοι, μην υπερβάλλουμε.
Δεν υπερβάλλουμε, στην Ιατρικη Κρήτης έχασαν εξάμηνο και σε πολλά άλλα τμήματα απ' όσο γνωρίζω.
Και καλά είχαν κάνει άλλωστε τότε. Για το τώρα, θα δείξει και θα εξαρτηθεί από αρκετούς παράγοντες. Αυτοί ξέρουν τι μπορούν να κάνουν, εμείς να δούμε...
Εδώ θαμαστε και θα τα λέμε αν έκαναν καλά που δεν διαπραγματεύτηκαν όταν μπορούσαν αλλά και το τι δέχτηκαν θέλοντας και μη τελικά...
-
Η δημοσιογράφος όμως ....δεν την ρωτησε για τα αρκετά σχολεία , ακόμα και πιλοτικά, που υπολειτουργούν εξαιτίας των ελλείψεων απο ειδικότητες....
-
H Διαμαντοπούλου έχει αρκετά καλή γνώση των τεκταινόμενων στην εκπαίδευση ,μια διαμορφωμένη άποψη , αυτή που όλοι λίγο πολύ αντιλαμβανόμαστε, ότι ο χώρος της παιδείας αποτελεί μια ακόμη προβληματική πτυχή του δημοσίου…
Ανοργανωσιά, έλλειψη συντονισμού που καταλήγει σε φαινόμενα διάλυσης και αποσάθρωσης. Μιλάμε για άλλο ένα κομματικό τερατούργημα που όλοι το βλέπανε ,ενώ η επίμονη «αδιαφορία για αλλαγή» απ’ τον ΠΑΣΟΚ κύρια , καθιστούσε αναγκαία την προσαρμογή σε αυτό , όλων , των μαθητών, των γονέων, των εκπαιδευτικών.
Πάνω σε αυτή την προσαρμογή, που επέβαλε μεταξύ των άλλων και η Διαμαντοπούλου αναπαράγοντας την ομιχλώδη ιδεολογία του κόμματός της, πραγματοποιεί τώρα την επανάσταση του αυτονόητου.
Και το τονίζω. Η εξουσία έχει την δυνατότητα να επιβάλει πράγματα και ο κόσμος αναγκαστικά τα αφομοιώνει και προσαρμόζεται σε αυτά δείχνοντας ότι συναινεί ενώ απλά δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά.
Πριν, η Διαμάντω, έλεγε 18 μήνες μάξιμουμ προϋπηρεσία για μονιμοποίηση στην εκπαίδευση και ώθησε στην καθιέρωση του 24μηνου. Τώρα, λέει, μόνο ασεπ.
Και στην μια και στην άλλη κατάσταση οι χιλιάδες απελπισμένοι εκπαιδευτικοί προσαρμόζονται και μάλιστα εσωτερικεύουν κάθε φορά την «πολιτική ορθότητα» σε σημείο ,που βλέπουμε εδώ στο φόρουμ, να τρώγονται μεταξύ τους σε κάθε ταλάντωση του εκκρεμούς…
Η Διαμάντω νομίζει ότι μπορεί να παίζει τον ρόλο της σαν να είναι αόρατη.
Αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Έχει συμβάλει καταλυτικά σε αυτή την αδιέξοδη κατάσταση. πχ δημιούργησε προσδοκίες σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς και ευθύνεται ως εκ’ τούτου για τον επαγγελματικό εκτροχιασμό τους.
Το ίδιο ακριβώς γίνεται και σε άλλα ζητήματα. Πχ το ότι υπήρχαν αποσπασμένοι και υπεράριθμοι, κάτι που πέρσι σε συνέντευξή της παραδέχτηκε: ήταν λέει, μια σιωπηλή συμφωνία μεταξύ υπουργείου και εκπαιδευτικών να τους παρέχονται κάποιου τύπου διευκολύνσεις σε αντιστάθμισμα των χαμηλών μισθών…
Το ίδιο λέει και «στα άκρα» ότι η ανοργανωσιά και η παθητικότητα ευθύνονται για την κακή διαχείριση των χρημάτων που δαπανώνται… σωστά αλλά πάλι κάποιοι επέλεξαν αυτή την πολιτική μέσω ενός άπληστου κομματικού στρατού που ήθελε την ελαστικότητα για να νέμεται αυτά τα κονδύλια…
Η Διαμαντοπούλου και το κόμμα της (που έχει σφιχταγκαλιάσει το κράτος) λειτουργούν ως μια παρέα. Εμείς οι εκπαιδευτικοί ως μονάδες. Είμαστε υποχρεωμένοι ή να πάμε με τα βίτσια της παρέας ή να απορριφθούμε απ’ αυτή. Δεν μας παρέχεται το δικαίωμα να κριτικάρουμε τα της εκπαίδευσης αφού είναι προνόμιο των μελών.
-
''δε γινεται να τελει το σχολειο υπο καταληψη κ οι καθηγητες να πληρωνονται κανονικα!''
Τι ειπε ρε παιδια;;Δηλαδη αν κανουμε καταληψη στο υπουργειο παιδειας θα γινει περικοπη του μισθου της Αννουλας;;;
Εχει ξανακουστει αυτο ποτε στα χρονικα;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!?????????????????? Τι λεει;;;;!!!!!!!!!!
-
Για όσους τη ..χάσανε μπορούν να τη δουν εδώ:
http://www.diamantopoulou.gr/beta/index.php?option=com_content&view=article&id=1792%3A110527-synentefksi-sta-akra-tis-net&Itemid=1 (http://www.diamantopoulou.gr/beta/index.php?option=com_content&view=article&id=1792%3A110527-synentefksi-sta-akra-tis-net&Itemid=1)
Έτσι για να θαυμάσουν δημοσιο-καφρίλα υψηλού επιπέδου.. Ο ορισμός του πως λειτουργεί και τι ερωτήσεις, με τι στυλ κάνει μια εντεταλμένη της δημοσιογραφίας.. Όχι ότι μας είχε συνηθίσει ποτέ να πιέζει το συνομιλητή της και να κάνει ερωτήσεις που καίνε, αλλά οι συγκεκριμένες ήταν στημένες του στυλ: "Θα με ρωτησεις αυτό... για εκείνο... με αυτό τον τρόπο... θα αναφερθεις εκει..." κλπ κλπ... Εκτός και η κυρία Φλέσσα μοιραζεται το ίδιο μένος για τους εκπαιδευτικούς με την ..εργοδότριά της..
Απολαύστε τις...
(Η κριτική μου στην προκατ-στημενη "συνέντευξη" δε σημαινει πως σε κάποια θέματα -κατα τη γνώμη μου πάντα- η Αννούλα δεν έχει δίκιο... Να εξηγούμαι... Απλά η πρακτική της τηλεοπτικής προπαγάνδας και η ασυλία, για να μην πω η σκανδαλώδης εύνοια που απολαμβάνει από τα ΜΜΕ η Δ. και άλλοι πολιτικάντηδες, με ..φουντώνει μέχρι σκασίματος..)
-
Δε μας έφτανε μια φορά... Τώρα και σε επανάληψη!!! Κατάλαβα το νόημα του τίτλου της εκπομπής...Εκνευρίζει τόσο πολύ τον τηλεθεατή που τον φτάνει "στα άκρα"!!!!! :o
zapping τώωωραααα ;)
-
Δε μας έφτανε μια φορά... Τώρα και σε επανάληψη!!! Κατάλαβα το νόημα του τίτλου της εκπομπής...Εκνευρίζει τόσο πολύ τον τηλεθεατή που τον φτάνει "στα άκρα"!!!!! :o
zapping τώωωραααα ;)
;D ;D ;D ;D
-
...κι εγώ τώρα άνοιξα TV, τρόμαξα, όταν την είδα :-\ κι άλλαξα αμέσως κανάλι!
Η προπαγάνδα της ΝΕΤ σε όλο της το μεγαλείο!
Φάτην λαέ κορόιδο!
Θα το διαπιστώσεις, όταν τα σχολεία θα είναι άδεια το Σεπτέμβριο!
-
πασοκάρα.
καλά να πάθουμε . τόσα χρόνια ψηφίζουμε ανίκανους να μας κυβερνάνε, οι οποίοι σπατάλησαναν όλες τις ευκαιρίες που δόθηκαν στη χὠρα. εγώ τουλάχιστον ποτέ δεν ψήφισα αυτά τα δύο κόμματα των αχρείων και υποκριτών.
τώρα όμως είναι αργά
-
Κάτι που δεν έχουμε επαναματαδεί από υπουργό είναι αυτή η απόπειρα δραματοποίησης στην προσέγγιση των προβλημάτων που προσδίδει μια διάσταση "μάνα κουράγιο" στην ταλαίπωρη μεγιστάνα της πολιτικής!!! Τέτοιο τσουνάμι ψεύτικου συναισθηματισμού δεν έχει ξαναεκπέμψει πολιτικό πρόσωπο στην ελληνική τηλεόραση! Το όσκαρ γρήγορα και βουρ για σίλικον βάλι...
-
εμένα μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι συσχέτισε την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού με το νέο μάθημα της ερευνητικής εργασίας, το οποίο θα παρουσιάζεται στο τέλος στα πλαίσια του δήμου, ο οποίος και θα έχει λόγο στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου!!!!! και όλη αυτή η απάντηση συσχετίστηκε με το πώς θα αντιμετωπίσει τα ιδιαίτερα των διορισμένων εκπαιδευτικών... ( αυτό τι συλλογισμός είναι;; )
Και για να γελάσουμε και λίγο: http://papatzides.blogspot.com/2011/05/blog-post_1453.html
"Φλέρταρε" την Διαμαντοπούλου ο Στρος Καν !!!
-
Δεν συμφωνω sec, εγω την ειδα "χαλαρη και ανετη". Τί να φοβηθει αυτη? εχει ενοχες νομιζεις?. Πρωτα απ ολα, αν ηταν αγχωμένη οπως λες δεν θα καθοταν σταυροποδι και αραχτη στη πολυθρονα, αλλα θα κρατουσε τα μπρατσα της πολυθρονας, οπως τα κραταμε στο αεροπλανο οταν κανει αναταραξεις και λεμε "παει τελειωσε, ως εδω ηταν,αν σωθω δεν ξαναταξιδευω με αεροπλανο"!! χαχα
Αν καποιες στιγμες "αναστεναζε" ηταν γιατι της ελαχε ο κληρος να φερει εις περας ενα τοσο δυσκολο εργο και να ικανοποιησει την επιθυμια και τη βουληση καθενος απο μας, μεσα σε μια δυσκολη χρονικα στιγμη. Σκεπτοταν τους εκπαιδευτικους και μαυριζε η ψυχη της. ;D
-
χθες στο Σύνταγμα έβγαλα αυτή τη φωτο
(http://oi55.tinypic.com/ap9rvb.jpg)
-
χθες στο Σύνταγμα έβγαλα αυτή τη φωτο
(http://oi55.tinypic.com/ap9rvb.jpg)
Aπλά τέλειο.. Σπαρταριστό!!! ;D ;D ;D
-
Για την δικιά μας Αννούλα των "άκρων" ;D