0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η αλήθειά είναι ότι την ζορίζει και πολύ η δημοσιογράφος....τι να λέμε τώρα.
Πέρα απο τους αφορισμούς και τις διαφωνίες του καθένα για την Διαμαντοπούλου, θα κάνω μια απλή ερώτηση και ο καθένας ας απαντήσει μόνος του, μέσα του: Το παιδί του θα ήθελε να είναι μαθητής ή μαθήτρια στη τάξη ή στο σχολείο που διδάσκει ο ίδιος? Η απάντηση του καθένα θα οδηγήσει στο τι πρέπει και τι δε πρέπει να αλλάξει στην εκπαίδευση γενικότερα.
''δε γινεται να τελει το σχολειο υπο καταληψη κ οι καθηγητες να πληρωνονται κανονικα!''Τι ειπε ρε παιδια;;Δηλαδη αν κανουμε καταληψη στο υπουργειο παιδειας θα γινει περικοπη του μισθου της Αννουλας;;;
Όποιος δεν κατάλαβε ότι αυτό που προβλήθηκε δεν ήταν καμία "συνέντευξη" και "συζήτηση", αλλά η παρουσίαση των θέσεων της υπουργού (και των κύκλων της) για την παιδεία, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τα κολλέγια, τους δήμους κλπ, για να περάσει τα μηνύματά της και να επηρεάσει δια του μονολόγου και των στημένων-προκάτ ερωτήσεων (πάσες) της εμετικής "δημοσιογράφου" (βλέπε "παπαγαλάκι" των εκάστοτε κυβερνώντων) τον πολύ κόσμο, ή αφελής είναι ή μακριά νυχτωμένος... Ή ..κυβερνητικός!...Μέχρι και ερώτηση της έβαλε να της κανει "τι εννοούσε τότε για τα Αγγλικά ως επίσημη γλώσσα" για να της δοθεί η ευκαιρία να "διευκρινίσει"...Δεν ξέρω αν εχω μεγαλύτερο πρόβλημα με τα όσα ειπωθηκαν ή με τον γλειώδη τρόπο που όλο αυτό το κατασκεύασμα ήταν στημένο για ευχολόγιο της υπουργού και του έργου της, με ψευτο-γκάλοπ, στημένες συνεντεύξεις κολαούζων, παρουσιάσεις -επιλεγμένων βεβαια- σχολείων και εκπαιδευτικών κ.α... Ούτε τα προσχήματα δεν κρατούσαν..