Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Θετικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: vagos44 στις Ιουνίου 03, 2011, 09:10:23 am

Τίτλος:
Αποστολή από: vagos44 στις Ιουνίου 03, 2011, 09:10:23 am
Ανακοινώθηκε και το πρόγραμμα σπουδών για τη βιολογία της Α λυκείου.
Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα.
Τίτλος: Απ: βιολογία Α Λυκείου - Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
Αποστολή από: rozy4 στις Ιουνίου 03, 2011, 11:29:16 am
Κόψανε 10 ώρες από τη Χημεία θα κόψουνε και 17 ώρες από τη Φυσική και νάτες οι 27 ώρες βιολογίας με το ανύπαρκτο βιβλίο...

μια διόρθωση: 6 (=3+2+1) ώρες θα είναι φυσική-χημεία-βιολογία στην α λυκείου από 4(= 2+2+0) το α τετράμηνο και 5(=3+2+0) που ήταν μέχρι σήμερα.
Τίτλος: Απ: βιολογία Α Λυκείου - Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
Αποστολή από: SUNBIRD στις Ιουνίου 03, 2011, 01:56:54 pm
Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα.
Τίτλος: Απ: βιολογία Α Λυκείου - Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
Αποστολή από: marooned στις Ιουνίου 03, 2011, 02:45:43 pm
Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα.
Τίτλος: To νέο βιβλίο
Αποστολή από: vagos44 στις Αυγούστου 20, 2011, 11:27:34 am
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το βιβλίο
Τίτλος: Απ: To νέο βιβλίο
Αποστολή από: gvasilis στις Αυγούστου 20, 2011, 01:06:41 pm
Στάσου να το αποθηκεύσουμε, γιατί η
Τίτλος: Απ: To νέο βιβλίο
Αποστολή από: stellitsa12 στις Αυγούστου 20, 2011, 01:34:19 pm
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το βιβλίο
Τίτλος:
Αποστολή από: marooned στις Αυγούστου 31, 2011, 10:17:37 am
Καλησπέρα συνάδελφοι
Γνωρίζετε αν υπάρχει διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή το βιβλίο της
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: dairt στις Αυγούστου 31, 2011, 10:49:45 am
Το βιβλίο της
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: oparin στις Αυγούστου 31, 2011, 10:53:06 am
Σε αυτό το link είναι το υλικό
 http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=22

και εδώ είναι οι οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος από το υπουργείο
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=14018:odigies-gia-ti-didaskalia-mathimaton-tis-a-likeiou-prepei-na-tis-gnorizoun-kai-oi-mathites
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: marooned στις Αυγούστου 31, 2011, 10:53:21 am
Να'σαι καλά! Το χα ψάξει λίγο το Ψηφιακό Σχολείο αλλά δεν πήγα στο λινκ με τα Αρχεία Μαθήματος. Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: marooned στις Αυγούστου 31, 2011, 10:55:32 am
Και ένα σχόλιο τώρα που κοιτάζω τα περιεχόμενα..θεωρώ απίθανο να μπορέσει να το διδάξει επαρκώς ένας φυσικός ή χημικός (ή γεωλόγος ή .. ή..). Ελπίζω να μην συναντήσουμε τέτοια φαινόμενα φέτος.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: dairt στις Αυγούστου 31, 2011, 11:03:32 am
 :)εδώ την προ-προηγούμενη χρονιά στο βαθμολογικό, ερχόταν συνάδελφοι χημικοί (που διόρθωναν γενικής) με τα τετράδια στο χέρι, να ρωτήσουν αν οι απαντήσεις στο 4ο θέμα (εξέλιξη) ήταν σωστές ή όχι.... αν η απάντηση δεν ήταν αντιγραφή του βιβλίου, δεν μπορούσαν να κρίνουν...... κατά τα άλλα είχαν διδάξει εξέλιξη εκείνη την χρονιά!!
άστα. πονεμένο θέμα
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: xhm32 στις Αυγούστου 31, 2011, 11:26:15 am
:)εδώ την προ-προηγούμενη χρονιά στο βαθμολογικό, ερχόταν συνάδελφοι χημικοί (που διόρθωναν γενικής) με τα τετράδια στο χέρι, να ρωτήσουν αν οι απαντήσεις στο 4ο θέμα (εξέλιξη) ήταν σωστές ή όχι.... αν η απάντηση δεν ήταν αντιγραφή του βιβλίου, δεν μπορούσαν να κρίνουν...... κατά τα άλλα είχαν διδάξει εξέλιξη εκείνη την χρονιά!!
άστα. πονεμένο
Τι κακια είναι αυτη με τους χημικους. Εσυ οι βιολογοι ειστε οι παντογνωστες. Και εσεις δεν ξερετε  φυσικη ακομα και χημειαδε το εχουμε κανειι ποτε θέμα. Αλλα φαινεται οτι έχετε κοντρα με τους χημικους γιατι θελετε να τους φατε τισ θεσεις. ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!! Ως ωρομισθιος εχω διδαξει δυο φορες βιολογια γενικης και τα πηγα εξαιρετικά καλα!!!
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: xhm32 στις Αυγούστου 31, 2011, 11:29:45 am
Και ένα σχόλιο τώρα που κοιτάζω τα περιεχόμενα..θεωρώ απίθανο να μπορέσει να το διδάξει επαρκώς ένας φυσικός ή χημικός (ή γεωλόγος ή .. ή..). Ελπίζω να μην συναντήσουμε τέτοια φαινόμενα φέτος.
Να θεωρεις οτι θελεις. μονο εσεις οι βιολογοι ειστε ικανοι και αξιοι και μπορειτε να τα διδαξετε όλα. γιαυτο και διδασκετε πολυ καλη φυσικη και χημεια.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: marooned στις Αυγούστου 31, 2011, 11:31:56 am
 Τι κακια είναι αυτη με τους χημικους. Εσυ οι βιολογοι ειστε οι παντογνωστες. Και εσεις δεν ξερετε  φυσικη ακομα και χημειαδε το εχουμε κανειι ποτε θέμα. Αλλα φαινεται οτι έχετε κοντρα με τους χημικους γιατι θελετε να τους φατε τισ θεσεις. ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!! Ως ωρομισθιος εχω διδαξει δυο φορες βιολογια γενικης και τα πηγα εξαιρετικά καλα!!!


Την περσινή χρονιά δίδαξα Χημεία σε όλο το λύκειο, και Κατεύθυνση, και τα πήγα εξαιρετικά χάλια!
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: dairt στις Αυγούστου 31, 2011, 11:56:32 am
:)εδώ την προ-προηγούμενη χρονιά στο βαθμολογικό, ερχόταν συνάδελφοι χημικοί (που διόρθωναν γενικής) με τα τετράδια στο χέρι, να ρωτήσουν αν οι απαντήσεις στο 4ο θέμα (εξέλιξη) ήταν σωστές ή όχι.... αν η απάντηση δεν ήταν αντιγραφή του βιβλίου, δεν μπορούσαν να κρίνουν...... κατά τα άλλα είχαν διδάξει εξέλιξη εκείνη την χρονιά!!
άστα. πονεμένο
Τι κακια είναι αυτη με τους χημικους. Εσυ οι βιολογοι ειστε οι παντογνωστες. Και εσεις δεν ξερετε  φυσικη ακομα και χημειαδε το εχουμε κανειι ποτε θέμα. Αλλα φαινεται οτι έχετε κοντρα με τους χημικους γιατι θελετε να τους φατε τισ θεσεις. ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!! Ως ωρομισθιος εχω διδαξει δυο φορες βιολογια γενικης και τα πηγα εξαιρετικά καλα!!!

1. εκτιμώ τους χημικούς και τους φυσικούς, και όλους τους επιστήμονες και συναδέλφους.
2. δεν είπα ότι κανείς δεν μπορεί να διδάξει βιολογία, ενώ ο βιολόγος είναι παντογνώστης και μπορεί να τα διδάξει όλα και μάλιστα καλά. (προσωπικά δυσανασχετώ όταν μου δίνουν χημείες και φυσικές)
3. ανέφερα ένα γεγονός που μου συνέβη και όχι μια άποψη ή κρίση.
4. δεν θέλω να φάω τη θέση κανενός, είμαι διορισμένη.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: vasbio στις Αυγούστου 31, 2011, 12:39:10 pm
Δε νομίζω  ότι ισχυρίζεται κάποιος βιολόγος  ότι  διδάσκει  καλά  φυσική , απλά  γιατί  έχει  διδαχθεί  ελάχιστη  στο  Πανεπιστήμιο (1 μάθημα συνήθως , σπανίως 2). Οι  εξαιρέσεις  επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Με  τη Χημεία  βέβαια  τα  πράγματα  δεν  είναι  έτσι. Ο  κάθε  βιολόγος  έχει  κάνει  5  τουλάχιστο  μαθήματα  Χημείας , συμπεριλαμβανομένων  2  βιοχημειών , γι  αυτό  άλλωστε  και  τη  Χημεία-
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: vasbio στις Αυγούστου 31, 2011, 12:47:40 pm
Εξακολουθώ  να  πιστεύω  ότι ο καθένας θα πρέπει να διδάσκει  το  γνωστικό  του  αντικείμενο... Ακόμη  και  αν οι χημικοί έχουν διδαχθεί πολύ λιγότερη  βιολογία  απ'  ότι  οι  βιολόγοι  χημεία...Αν  εφαρμοζόταν  αυτό , οι  θέσεις για βιολόγους θα ήταν περισσότερες...Κι  αυτό  δεν  αφορά τόσο τους χημικούς...
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: ΠΕ0404 στις Οκτωβρίου 02, 2011, 06:05:06 pm
Καλησπέρα. Εξειδικεύοντας το τεράστιο θέμα με τα βιβλία, ήθελα να ρωτήσω αν έχουν πάρει στα σχολεία σας οι μαθητές το βιβλίο βιολογίας της Α λυκείου. Στο νησί μας δεν υπάρχει πουθενά αυτό το βιβλίο, δεν έχει περισσέψει ή / και διδαχθεί ως παλιό επιλεγόμενο της β λυκείου και γενικά βαδίζουμε στο άγνωστο. Με τα ψηφιακά ούτε ο εκπαιδευτικός δεν καλύπτεται να μελετήσει το αντικείμενο για να διδάξει. Το ωραίο είναι ότι υπάρχουν διευθυντές που επιμένουν να δοθεί γραπτός προγραμματισμός της κατανομής ωρών διδασκαλίας της ύλης, αλλά δε δείχνουν και τον ίδιο ζήλο να πάρουμε επιτέλους τα βιβλία στα χέρια μας... Προγραμματισμός ύλης με ... βιβλία - φαντάσματα,  λοιπόν.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: demeb στις Οκτωβρίου 02, 2011, 06:22:00 pm
Καλησπέρα. Εξειδικεύοντας το τεράστιο θέμα με τα βιβλία, ήθελα να ρωτήσω αν έχουν πάρει στα σχολεία σας οι μαθητές το βιβλίο βιολογίας της Α λυκείου. Στο νησί μας δεν υπάρχει πουθενά αυτό το βιβλίο, δεν έχει περισσέψει ή / και διδαχθεί ως παλιό επιλεγόμενο της β λυκείου και γενικά βαδίζουμε στο άγνωστο. Με τα ψηφιακά ούτε ο εκπαιδευτικός δεν καλύπτεται να μελετήσει το αντικείμενο για να διδάξει. Το ωραίο είναι ότι υπάρχουν διευθυντές που επιμένουν να δοθεί γραπτός προγραμματισμός της κατανομής ωρών διδασκαλίας της ύλης, αλλά δε δείχνουν και τον ίδιο ζήλο να πάρουμε επιτέλους τα βιβλία στα χέρια μας... Προγραμματισμός ύλης με ... βιβλία - φαντάσματα,  λοιπόν.

Σε εμάς έχει έρθει από την αρχή της χρονιάς. Ο προγραμματισμός όμως είναι δύσκολος, γιατί οι οδηγίες λένε να μη διδαχθούν οι λεπτομέρειες της δομής και λειτουργίας των οργάνων, ενώ το βιβλίο είναι προσανατολισμένο στην περιγραφή της δομής των συστημάτων. Παρόλα αυτά μπορείς να δώσεις στο διευθυντή σου προγραμματισμό με βάση τις οδηγίες. Επειδή δεν ξέρω να κάνω επισύναψη των  οδηγιών, αν τις χρειάζεσαι στείλε μου μήνυμα στο mail μου να σου τα στείλω.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: ΠΕ0404 στις Οκτωβρίου 02, 2011, 07:48:36 pm
Ευχαριστώ - πράγματι έτσι έκανα με τον προγραμματισμό. Απαράδεκτο να μην έχουμε βιβλία (και δεν έχουμε και ιδέα ούτε τι γράφουν μέσα αυτά που περιμένουμε)!
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: Rad στις Οκτωβρίου 17, 2011, 12:59:28 pm
Καλημέρα και καλό κουράγιο σε όλους. Είμαι χημικός και έχω αναλάβει τη
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: dairt στις Οκτωβρίου 17, 2011, 03:09:30 pm
προσωπικά, δεν έχω βρει κάτι περισσότερο από "επίσημη βοήθεια".

άποψή μου είναι πως, όπως αναφέρουν και οι οδηγίες, καλό θα ήταν να αποφύγουμε τις λεπτομέρειες. το σημαντικό είναι νομίζω να φανεί "η γενικότερη λειτουργία του οργανισμού ως συνόλου και στην επίδραση διαφόρων παραγόντων στη διατήρηση της υγείας."
υλικό μπορείς εύκολα να βρεις από το διαδίκτυο και τα παραρτήματα του σχολικού και να κάνεις το μάθημα ενδιαφέρον και χρήσιμο.
κυρίως να το συνδέσεις με την καθημερινή ζωή.
π.χ. στο αναπαραγωγικό έχει σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα, αντισύλληψη, στο πεπτικό έχει θέματα διατροφής κλπ. οι έφηβοι ενδιαφέρονται γι αυτά.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: Rad στις Οκτωβρίου 17, 2011, 03:36:54 pm
Ευχαριστώ πολύ dairt.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: vasbio στις Οκτωβρίου 21, 2011, 08:33:19 pm
Αυτό πιστεύω ότι θα βοηθήσει πολύ όποιον διδάσκει το συγκεκριμένο μάθημα. Και όλο το site (η
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: ΠΕ0404 στις Μαΐου 15, 2014, 09:53:27 pm
Καλησπέρα παιδιά!
Ο Ανηψιός μου που είναι Α λυκείου μου έδειξε τα SOS που τους έδωσε ο καθηγητής τους στο σχολείο και μέσα σε αυτά υπήρχαν ασκήσεις στους αδένες (εικόνες με θυροειδή - υπόφυση κλπ για 3ο θέμα). Αυτά δεν είναι εκτός ύλης;; Δεν ακολουθούμε την οδηγία 20895/Γ2/13-2-2014;;;
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: GILDA στις Μαΐου 15, 2014, 10:20:02 pm
Καλησπέρα παιδιά!
Ο Ανηψιός μου που είναι Α λυκείου μου έδειξε τα SOS που τους έδωσε ο καθηγητής τους στο σχολείο και μέσα σε αυτά υπήρχαν ασκήσεις στους αδένες (εικόνες με θυροειδή - υπόφυση κλπ για 3ο θέμα). Αυτά δεν είναι εκτός ύλης;; Δεν ακολουθούμε την οδηγία 20895/Γ2/13-2-2014;;;
Προφανώς ο άνθρωπος είναι εκτός τόπου κ χρόνου. Οι αδένες είναι εκτός ύλης.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: sikat στις Μαΐου 15, 2014, 10:49:31 pm
Μόνα οι δύο πρώτες σελίδες του κεφαλαίου 11 είναι στην ύλη. Η παράγραφος ΄΄τρόποι δράσης των ορμονών΄΄ είναι επίσης εκτός ύλης.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: biov στις Μαΐου 15, 2014, 11:46:16 pm
Προφανώς ο άνθρωπος είναι εκτός τόπου κ χρόνου. Οι αδένες είναι εκτός ύλης.

Συναδελφισσα, αν οι εικονες που τους εδωσε ηταν σαν την εικονα 11.2 της πρωτης σελιδας του συγκεκριμενου κεφαλαιου, τοτε ειναι εγκυροτατες. Διοτι ο,τι αναφερεται για τους αδενες στην 1η σελιδα ειναι εντος υλης, οπως επισημαινουν ξεκαθαρα οι οδηγιες!!!

Αν ομως οι εικονες ηταν σαν τις λεπτομερεστερες εικονες της υποφυσης και του θυρεοειδη που δειχνουν οι επομενες σελιδες, τοτε εννοειται οτι ειναι εκτος υλης. (εξαλλου, γι'αυτο εβγαλαν τις επομενες σελιδες εκτος υλης: εβγαλαν τα "δυσκολα" ::) Το γεγονος οτι εμεις τα ειχαμε ηδη διδαξει κι οι μαθητες τα ειχαν ηδη μαθει δεν τους απασχολησε δυστυχως! >:()
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: GILDA στις Μαΐου 16, 2014, 01:16:20 am
Μόνα οι δύο πρώτες σελίδες του κεφαλαίου 11 είναι στην ύλη. Η παράγραφος ΄΄τρόποι δράσης των ορμονών΄΄ είναι επίσης εκτός ύλης.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: biov στις Μαΐου 16, 2014, 01:33:18 am
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: GILDA στις Μαΐου 16, 2014, 01:48:38 am
Οκ βιον ευχαριστώ


Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: ----- στις Μαΐου 16, 2014, 09:26:00 am
Συνάδελφοι στη
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: PADA στις Μαΐου 16, 2014, 11:27:19 am
Συνάδελφοι στη
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: ----- στις Μαΐου 16, 2014, 11:33:31 am
Κουκουρούκου δεν είναι γιατί έχει πολύ σημαντικά κεφάλαια μέσα! Απλά με τόση ύλη αυτό που θα καταφέρουν είναι να κάνουν τα παιδιά να το μισήσουν!
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: gvasilis στις Μαΐου 16, 2014, 08:27:03 pm
Συμφωνώ.
Κουκουρούκου μάθημα είναι.
Άσε να το κάνει
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: PADA στις Μαΐου 19, 2014, 01:04:09 am
Άσε να το κάνει
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: oparin στις Μαΐου 19, 2014, 11:35:44 am
Όσα πτυχία, ακόμη κ
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: rozy4 στις Ιουνίου 01, 2014, 11:00:32 am
Καλημέρα,

θα ήθελα τα φώτα σας. Η ινσουλίνη είναι ταχείας ή βραδείας δράσης; Στο βιβλίο φαίνεται ότι αφού ανήκει στην κατηγορία πρωτεϊνών πεπτιδίων ότι είναι ταχείας αλλά σε κάποιες απαντησεις το ιντερνετ τη λέει βραδείας.

Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: marooned στις Ιουνίου 05, 2014, 10:06:18 pm
Καλημέρα,

θα ήθελα τα φώτα σας. Η ινσουλίνη είναι ταχείας ή βραδείας δράσης; Στο βιβλίο φαίνεται ότι αφού ανήκει στην κατηγορία πρωτεϊνών πεπτιδίων ότι είναι ταχείας αλλά σε κάποιες απαντησεις το ιντερνετ τη λέει βραδείας.

Ευχαριστώ

Νομίζω πολύ εξειδικευμένη ερώτηση. Το βιβλίο αρκείται στη σύγκριση στεροειδών-πεπτιδικών. Τι είδους απαντήσεις του ίντερνετ εννοείς-μήπως έχουν να κάνουν με φάρμακα διαβητικών κ διάφορους τύπους ενέσιμης ινσουλίνης;