Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Θετικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: vagos44 στις Ιουνίου 03, 2011, 09:10:23 am
-
Ανακοινώθηκε και το πρόγραμμα σπουδών για τη βιολογία της Α λυκείου.
Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα.
-
Κόψανε 10 ώρες από τη Χημεία θα κόψουνε και 17 ώρες από τη Φυσική και νάτες οι 27 ώρες βιολογίας με το ανύπαρκτο βιβλίο...
μια διόρθωση: 6 (=3+2+1) ώρες θα είναι φυσική-χημεία-βιολογία στην α λυκείου από 4(= 2+2+0) το α τετράμηνο και 5(=3+2+0) που ήταν μέχρι σήμερα.
-
Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα.
-
Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα.
-
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το βιβλίο
-
Στάσου να το αποθηκεύσουμε, γιατί η
-
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε το βιβλίο
-
Καλησπέρα συνάδελφοι
Γνωρίζετε αν υπάρχει διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή το βιβλίο της
-
Το βιβλίο της
-
Σε αυτό το link είναι το υλικό
http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=22
και εδώ είναι οι οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος από το υπουργείο
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=14018:odigies-gia-ti-didaskalia-mathimaton-tis-a-likeiou-prepei-na-tis-gnorizoun-kai-oi-mathites
-
Να'σαι καλά! Το χα ψάξει λίγο το Ψηφιακό Σχολείο αλλά δεν πήγα στο λινκ με τα Αρχεία Μαθήματος. Ευχαριστώ
-
Και ένα σχόλιο τώρα που κοιτάζω τα περιεχόμενα..θεωρώ απίθανο να μπορέσει να το διδάξει επαρκώς ένας φυσικός ή χημικός (ή γεωλόγος ή .. ή..). Ελπίζω να μην συναντήσουμε τέτοια φαινόμενα φέτος.
-
:)εδώ την προ-προηγούμενη χρονιά στο βαθμολογικό, ερχόταν συνάδελφοι χημικοί (που διόρθωναν γενικής) με τα τετράδια στο χέρι, να ρωτήσουν αν οι απαντήσεις στο 4ο θέμα (εξέλιξη) ήταν σωστές ή όχι.... αν η απάντηση δεν ήταν αντιγραφή του βιβλίου, δεν μπορούσαν να κρίνουν...... κατά τα άλλα είχαν διδάξει εξέλιξη εκείνη την χρονιά!!
άστα. πονεμένο θέμα
-
:)εδώ την προ-προηγούμενη χρονιά στο βαθμολογικό, ερχόταν συνάδελφοι χημικοί (που διόρθωναν γενικής) με τα τετράδια στο χέρι, να ρωτήσουν αν οι απαντήσεις στο 4ο θέμα (εξέλιξη) ήταν σωστές ή όχι.... αν η απάντηση δεν ήταν αντιγραφή του βιβλίου, δεν μπορούσαν να κρίνουν...... κατά τα άλλα είχαν διδάξει εξέλιξη εκείνη την χρονιά!!
άστα. πονεμένο
Τι κακια είναι αυτη με τους χημικους. Εσυ οι βιολογοι ειστε οι παντογνωστες. Και εσεις δεν ξερετε φυσικη ακομα και χημειαδε το εχουμε κανειι ποτε θέμα. Αλλα φαινεται οτι έχετε κοντρα με τους χημικους γιατι θελετε να τους φατε τισ θεσεις. ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!! Ως ωρομισθιος εχω διδαξει δυο φορες βιολογια γενικης και τα πηγα εξαιρετικά καλα!!!
-
Και ένα σχόλιο τώρα που κοιτάζω τα περιεχόμενα..θεωρώ απίθανο να μπορέσει να το διδάξει επαρκώς ένας φυσικός ή χημικός (ή γεωλόγος ή .. ή..). Ελπίζω να μην συναντήσουμε τέτοια φαινόμενα φέτος.
Να θεωρεις οτι θελεις. μονο εσεις οι βιολογοι ειστε ικανοι και αξιοι και μπορειτε να τα διδαξετε όλα. γιαυτο και διδασκετε πολυ καλη φυσικη και χημεια.
-
Τι κακια είναι αυτη με τους χημικους. Εσυ οι βιολογοι ειστε οι παντογνωστες. Και εσεις δεν ξερετε φυσικη ακομα και χημειαδε το εχουμε κανειι ποτε θέμα. Αλλα φαινεται οτι έχετε κοντρα με τους χημικους γιατι θελετε να τους φατε τισ θεσεις. ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!! Ως ωρομισθιος εχω διδαξει δυο φορες βιολογια γενικης και τα πηγα εξαιρετικά καλα!!!
Την περσινή χρονιά δίδαξα Χημεία σε όλο το λύκειο, και Κατεύθυνση, και τα πήγα εξαιρετικά χάλια!
-
:)εδώ την προ-προηγούμενη χρονιά στο βαθμολογικό, ερχόταν συνάδελφοι χημικοί (που διόρθωναν γενικής) με τα τετράδια στο χέρι, να ρωτήσουν αν οι απαντήσεις στο 4ο θέμα (εξέλιξη) ήταν σωστές ή όχι.... αν η απάντηση δεν ήταν αντιγραφή του βιβλίου, δεν μπορούσαν να κρίνουν...... κατά τα άλλα είχαν διδάξει εξέλιξη εκείνη την χρονιά!!
άστα. πονεμένο
Τι κακια είναι αυτη με τους χημικους. Εσυ οι βιολογοι ειστε οι παντογνωστες. Και εσεις δεν ξερετε φυσικη ακομα και χημειαδε το εχουμε κανειι ποτε θέμα. Αλλα φαινεται οτι έχετε κοντρα με τους χημικους γιατι θελετε να τους φατε τισ θεσεις. ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!! Ως ωρομισθιος εχω διδαξει δυο φορες βιολογια γενικης και τα πηγα εξαιρετικά καλα!!!
1. εκτιμώ τους χημικούς και τους φυσικούς, και όλους τους επιστήμονες και συναδέλφους.
2. δεν είπα ότι κανείς δεν μπορεί να διδάξει βιολογία, ενώ ο βιολόγος είναι παντογνώστης και μπορεί να τα διδάξει όλα και μάλιστα καλά. (προσωπικά δυσανασχετώ όταν μου δίνουν χημείες και φυσικές)
3. ανέφερα ένα γεγονός που μου συνέβη και όχι μια άποψη ή κρίση.
4. δεν θέλω να φάω τη θέση κανενός, είμαι διορισμένη.
-
Δε νομίζω ότι ισχυρίζεται κάποιος βιολόγος ότι διδάσκει καλά φυσική , απλά γιατί έχει διδαχθεί ελάχιστη στο Πανεπιστήμιο (1 μάθημα συνήθως , σπανίως 2). Οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Με τη Χημεία βέβαια τα πράγματα δεν είναι έτσι. Ο κάθε βιολόγος έχει κάνει 5 τουλάχιστο μαθήματα Χημείας , συμπεριλαμβανομένων 2 βιοχημειών , γι αυτό άλλωστε και τη Χημεία-
-
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο καθένας θα πρέπει να διδάσκει το γνωστικό του αντικείμενο... Ακόμη και αν οι χημικοί έχουν διδαχθεί πολύ λιγότερη βιολογία απ' ότι οι βιολόγοι χημεία...Αν εφαρμοζόταν αυτό , οι θέσεις για βιολόγους θα ήταν περισσότερες...Κι αυτό δεν αφορά τόσο τους χημικούς...
-
Καλησπέρα. Εξειδικεύοντας το τεράστιο θέμα με τα βιβλία, ήθελα να ρωτήσω αν έχουν πάρει στα σχολεία σας οι μαθητές το βιβλίο βιολογίας της Α λυκείου. Στο νησί μας δεν υπάρχει πουθενά αυτό το βιβλίο, δεν έχει περισσέψει ή / και διδαχθεί ως παλιό επιλεγόμενο της β λυκείου και γενικά βαδίζουμε στο άγνωστο. Με τα ψηφιακά ούτε ο εκπαιδευτικός δεν καλύπτεται να μελετήσει το αντικείμενο για να διδάξει. Το ωραίο είναι ότι υπάρχουν διευθυντές που επιμένουν να δοθεί γραπτός προγραμματισμός της κατανομής ωρών διδασκαλίας της ύλης, αλλά δε δείχνουν και τον ίδιο ζήλο να πάρουμε επιτέλους τα βιβλία στα χέρια μας... Προγραμματισμός ύλης με ... βιβλία - φαντάσματα, λοιπόν.
-
Καλησπέρα. Εξειδικεύοντας το τεράστιο θέμα με τα βιβλία, ήθελα να ρωτήσω αν έχουν πάρει στα σχολεία σας οι μαθητές το βιβλίο βιολογίας της Α λυκείου. Στο νησί μας δεν υπάρχει πουθενά αυτό το βιβλίο, δεν έχει περισσέψει ή / και διδαχθεί ως παλιό επιλεγόμενο της β λυκείου και γενικά βαδίζουμε στο άγνωστο. Με τα ψηφιακά ούτε ο εκπαιδευτικός δεν καλύπτεται να μελετήσει το αντικείμενο για να διδάξει. Το ωραίο είναι ότι υπάρχουν διευθυντές που επιμένουν να δοθεί γραπτός προγραμματισμός της κατανομής ωρών διδασκαλίας της ύλης, αλλά δε δείχνουν και τον ίδιο ζήλο να πάρουμε επιτέλους τα βιβλία στα χέρια μας... Προγραμματισμός ύλης με ... βιβλία - φαντάσματα, λοιπόν.
Σε εμάς έχει έρθει από την αρχή της χρονιάς. Ο προγραμματισμός όμως είναι δύσκολος, γιατί οι οδηγίες λένε να μη διδαχθούν οι λεπτομέρειες της δομής και λειτουργίας των οργάνων, ενώ το βιβλίο είναι προσανατολισμένο στην περιγραφή της δομής των συστημάτων. Παρόλα αυτά μπορείς να δώσεις στο διευθυντή σου προγραμματισμό με βάση τις οδηγίες. Επειδή δεν ξέρω να κάνω επισύναψη των οδηγιών, αν τις χρειάζεσαι στείλε μου μήνυμα στο mail μου να σου τα στείλω.
-
Ευχαριστώ - πράγματι έτσι έκανα με τον προγραμματισμό. Απαράδεκτο να μην έχουμε βιβλία (και δεν έχουμε και ιδέα ούτε τι γράφουν μέσα αυτά που περιμένουμε)!
-
Καλημέρα και καλό κουράγιο σε όλους. Είμαι χημικός και έχω αναλάβει τη
-
προσωπικά, δεν έχω βρει κάτι περισσότερο από "επίσημη βοήθεια".
άποψή μου είναι πως, όπως αναφέρουν και οι οδηγίες, καλό θα ήταν να αποφύγουμε τις λεπτομέρειες. το σημαντικό είναι νομίζω να φανεί "η γενικότερη λειτουργία του οργανισμού ως συνόλου και στην επίδραση διαφόρων παραγόντων στη διατήρηση της υγείας."
υλικό μπορείς εύκολα να βρεις από το διαδίκτυο και τα παραρτήματα του σχολικού και να κάνεις το μάθημα ενδιαφέρον και χρήσιμο.
κυρίως να το συνδέσεις με την καθημερινή ζωή.
π.χ. στο αναπαραγωγικό έχει σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα, αντισύλληψη, στο πεπτικό έχει θέματα διατροφής κλπ. οι έφηβοι ενδιαφέρονται γι αυτά.
-
Ευχαριστώ πολύ dairt.
-
Αυτό πιστεύω ότι θα βοηθήσει πολύ όποιον διδάσκει το συγκεκριμένο μάθημα. Και όλο το site (η
-
Καλησπέρα παιδιά!
Ο Ανηψιός μου που είναι Α λυκείου μου έδειξε τα SOS που τους έδωσε ο καθηγητής τους στο σχολείο και μέσα σε αυτά υπήρχαν ασκήσεις στους αδένες (εικόνες με θυροειδή - υπόφυση κλπ για 3ο θέμα). Αυτά δεν είναι εκτός ύλης;; Δεν ακολουθούμε την οδηγία 20895/Γ2/13-2-2014;;;
-
Καλησπέρα παιδιά!
Ο Ανηψιός μου που είναι Α λυκείου μου έδειξε τα SOS που τους έδωσε ο καθηγητής τους στο σχολείο και μέσα σε αυτά υπήρχαν ασκήσεις στους αδένες (εικόνες με θυροειδή - υπόφυση κλπ για 3ο θέμα). Αυτά δεν είναι εκτός ύλης;; Δεν ακολουθούμε την οδηγία 20895/Γ2/13-2-2014;;;
Προφανώς ο άνθρωπος είναι εκτός τόπου κ χρόνου. Οι αδένες είναι εκτός ύλης.
-
Μόνα οι δύο πρώτες σελίδες του κεφαλαίου 11 είναι στην ύλη. Η παράγραφος ΄΄τρόποι δράσης των ορμονών΄΄ είναι επίσης εκτός ύλης.
-
Προφανώς ο άνθρωπος είναι εκτός τόπου κ χρόνου. Οι αδένες είναι εκτός ύλης.
Συναδελφισσα, αν οι εικονες που τους εδωσε ηταν σαν την εικονα 11.2 της πρωτης σελιδας του συγκεκριμενου κεφαλαιου, τοτε ειναι εγκυροτατες. Διοτι ο,τι αναφερεται για τους αδενες στην 1η σελιδα ειναι εντος υλης, οπως επισημαινουν ξεκαθαρα οι οδηγιες!!!
Αν ομως οι εικονες ηταν σαν τις λεπτομερεστερες εικονες της υποφυσης και του θυρεοειδη που δειχνουν οι επομενες σελιδες, τοτε εννοειται οτι ειναι εκτος υλης. (εξαλλου, γι'αυτο εβγαλαν τις επομενες σελιδες εκτος υλης: εβγαλαν τα "δυσκολα" ::) Το γεγονος οτι εμεις τα ειχαμε ηδη διδαξει κι οι μαθητες τα ειχαν ηδη μαθει δεν τους απασχολησε δυστυχως! >:()
-
Μόνα οι δύο πρώτες σελίδες του κεφαλαίου 11 είναι στην ύλη. Η παράγραφος ΄΄τρόποι δράσης των ορμονών΄΄ είναι επίσης εκτός ύλης.
-
-
Οκ βιον ευχαριστώ
-
Συνάδελφοι στη
-
Συνάδελφοι στη
-
Κουκουρούκου δεν είναι γιατί έχει πολύ σημαντικά κεφάλαια μέσα! Απλά με τόση ύλη αυτό που θα καταφέρουν είναι να κάνουν τα παιδιά να το μισήσουν!
-
Συμφωνώ.
Κουκουρούκου μάθημα είναι.
Άσε να το κάνει
-
Άσε να το κάνει
-
Όσα πτυχία, ακόμη κ
-
Καλημέρα,
θα ήθελα τα φώτα σας. Η ινσουλίνη είναι ταχείας ή βραδείας δράσης; Στο βιβλίο φαίνεται ότι αφού ανήκει στην κατηγορία πρωτεϊνών πεπτιδίων ότι είναι ταχείας αλλά σε κάποιες απαντησεις το ιντερνετ τη λέει βραδείας.
Ευχαριστώ
-
Καλημέρα,
θα ήθελα τα φώτα σας. Η ινσουλίνη είναι ταχείας ή βραδείας δράσης; Στο βιβλίο φαίνεται ότι αφού ανήκει στην κατηγορία πρωτεϊνών πεπτιδίων ότι είναι ταχείας αλλά σε κάποιες απαντησεις το ιντερνετ τη λέει βραδείας.
Ευχαριστώ
Νομίζω πολύ εξειδικευμένη ερώτηση. Το βιβλίο αρκείται στη σύγκριση στεροειδών-πεπτιδικών. Τι είδους απαντήσεις του ίντερνετ εννοείς-μήπως έχουν να κάνουν με φάρμακα διαβητικών κ διάφορους τύπους ενέσιμης ινσουλίνης;