Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: triton στις Ιουνίου 14, 2011, 01:27:01 pm
-
Παιδιά βοήθεια. Ποιο είναι το όριο μαθητών ανά τμήμσ στο Γυμνάσιο; Νόμιζα ότι ήταν 25 μαθητές + 10% αλλά ο διευθυντής μας υποστηρίζει οτι είναι 30 μαθητές +10%.
Δεν έχει αλλάξει ο νόμος. Αν ναι ποιος είναι ο νέος νόμος;
-
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Ανώτατο όριο μαθητών ανά τάξη - Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=11981:ipourgeio-paideias-orio-mathiton-ana-taksi-i-egkiklios-mono-sto-esos&Itemid=1796
(Αυτή είναι του Μαρτίου. Υπάρχει και νέα? )
-
Αυτή η εγκύκλιος αφορά τα τα τμήματα σχολείων που προκύπτουν από συγχωνεύσεις σχολείων. Σε ένα σχολείο που δεν έχει προκύψει από συγχώνευση ,τί γίνεται; Μήπως η παραπάνω εγκύκλιος ήταν το δόλωμα για να μην αντιδράσουμε στις συγχωνεύσεις ;
-
ΤΟ ΦΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
http://www.inital.gr/images/files/sygx_fek.pdf
-
Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα προβλέπεται στις κοινές υπουργικές αποφάσεις Φ.3/897/97652/Γ1/25-9-2006 και Φ.3/898/97652/Γ1/25-9-2006 (ΦΕΚ 1507/13-10-06) και είναι κατ'ανώτατο όριο 25 μαθητές ανά τμήμα.
http://www.nsalteris.gr/periexomenamenou/15_nomothesia/ar_mathiton_ana_tmima.pdf
-
Ναι, καλά που ισχύει το 25. Εγώ είχα 27 σε τμήμα κατεύθυνσης
-
Σε σχολείο που ήμουν πριν 3 χρόνια, η έκτη είχε 29 παιδιά και η πρώτη 28! Την επόμενη χρονιά έμαθα πως η πρώτη είχε 33!!
-
γνωρίζει κανείς ποιο είναι το κατώτερο όριο μαθητών για να γίνει τμήμα κατεύθυνσης; έχω τη νομοθεσία για 12 και 15 μαθητές, αλλά αναφέρομαι σε ειδική περίπτωση: Μουσικό σχολείο με 15 μαθητές στη
-
Είχα κατεύθυνση γ' λυκείου 5 άτομα. Στη Γ' και 1 άτομο να είναι δεν γίνεται τμήμα;
-
Μήπως η περιοχή που είχες τα μικρά τμήματα ήταν ' Σε απομονωμένα λύκεια της νησιωτικής και ηπειρωτικής χώρας, όπου η μετακίνηση είναι αντικειμενικά αδύνατη' ;
-
Η Μαριέττα νομοθέτησε τελευταία φόρα και μείωσε τα νούμερα.
Γενικά σε γυμνάσια λύκεια ισχύει η ΚΥΑ ΦΕΚ 984/τ.
-
Μήπως η περιοχή που είχες τα μικρά τμήματα ήταν ' Σε απομονωμένα λύκεια της νησιωτικής και ηπειρωτικής χώρας, όπου η μετακίνηση είναι αντικειμενικά αδύνατη' ;
Όχι, ήταν σε μικρά όμως σχολεία με σχετικά μικρό αριθμό μαθητών ανα τάξη (15-20 άτομα).
Δεν νομίζω ότι για τη Γ' μπάινει όριο προς τα κάτω. Έστω ότι 1 παιδί θέλει να γίνει γιατρός. Θα το διώξουν απ' το σχολείο επειδή δεν θέλουν και άλλοι; Τι θα του πουν δηλαδή; "Δε γίνεσαι πληροφορικός καλύτερα;" "Όχι ευχαριστώ, προτιμάω γιατρός". "Αν είναι έτσι να πας σε άλλο σχολείο".
Δεν είμαστε σε σοβαρή χώρα αλλά παρόλα αυτά δεν νομίζω ότι γίνονται αυτά.
-
Μήπως η περιοχή που είχες τα μικρά τμήματα ήταν ' Σε απομονωμένα λύκεια της νησιωτικής και ηπειρωτικής χώρας, όπου η μετακίνηση είναι αντικειμενικά αδύνατη' ;
Όχι, ήταν σε μικρά όμως σχολεία με σχετικά μικρό αριθμό μαθητών ανα τάξη (15-20 άτομα).
Δεν νομίζω ότι για τη Γ' μπάινει όριο προς τα κάτω. Έστω ότι 1 παιδί θέλει να γίνει γιατρός. Θα το διώξουν απ' το σχολείο επειδή δεν θέλουν και άλλοι; Τι θα του πουν δηλαδή; "Δε γίνεσαι πληροφορικός καλύτερα;" "Όχι ευχαριστώ, προτιμάω γιατρός". "Αν είναι έτσι να πας σε άλλο σχολείο".
Δεν είμαστε σε σοβαρή χώρα αλλά παρόλα αυτά δεν νομίζω ότι γίνονται αυτά.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! μακάρι έτσι να γίνεται! θα ψάξω κι αλλο τη νομοθεσία, μήπως έχει τίποτα νέο. για τα επαλ βγήκε πρόσφατα απόφαση:
Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία Τομέα στην
-
Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κανονισμός για τον αριθμό στον μαθητών που λείπουν, ώστε να μη γίνεται μάθημα. Αν έχω μια τάξη 30 ατόμων και λόγω χιονιού δεν μπορούν να έρθουν από τα γειτονικά χωριά τα 25 παιδιά, υπάρχει περίπτωση να μου πουν ότι δεν μετράνε οι απουσίες τους γιατί ήταν κάτω από τα 2/3; Το λέω γιατί κάποιοι γονείς εκμεταλλεύονται καταστάσεις και ενώ δεν υπάρχει λόγος να λείπουν, λείπουν και μετά λένε ότι δεν έπρεπε να γίνει το μάθημα καθόλου και άρα δεν έπρεπε να μπουν απουσίες. Το είχα ακούσει αυτό για ΙΕΚ, όχι όμως για σχολείο, γιατί εκεί δεν μπορείς να επαναλάβεις την ώρα κάποια άλλη στιγμή.
-
Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κανονισμός για τον αριθμό στον μαθητών που λείπουν, ώστε να μη γίνεται μάθημα. Αν έχω μια τάξη 30 ατόμων και λόγω χιονιού δεν μπορούν να έρθουν από τα γειτονικά χωριά τα 25 παιδιά, υπάρχει περίπτωση να μου πουν ότι δεν μετράνε οι απουσίες τους γιατί ήταν κάτω από τα 2/3;
Πρωτη φορα το ακουω αυτο (απο εκπαιδευτικο, γιατι καποιοι μαθητες κατα καιρους το εχουν ισχυριστει...). Ισως να γνωριζει η bitch.
Εμενα παντως, οσους διευθυντες εχω ρωτησει, μου εχουν πει οτι και μ'εναν μαθητη παρων, το μαθημα γινεται.
-
Από τη στιγμή που το σχολείο λειτουργεί, εννοείται ότι και με ένα μαθητή σε τάξη (θεωρητικά) γίνεται μάθημα. Ο καθηγητής βέβαια είναι αρμόδιος για το μάθημα που θα κάνει, ανάλογα με τον αριθμό των μαθητών.
Το θέμα των απουσιών όμως είναι άλλο και πρέπει να μπουν οι απουσίες, ακόμα και αν λείπουν όλοι οι μαθητές από ένα τμήμα. Το αν θα μετρήσουν οι απουσίες ή όχι, δεν είναι απόφαση ούτε των γονιών, ούτε των μαθητών, ούτε του καθηγητή αλλά του συλλόγου που θα κρίνει το λόγο για τον οποίο υπήρχαν τόσες απουσίες.
-
Οι μαθητές σε κάθε τάξη ή τμήμα τάξης Γυμνασίων
και Γενικών Λυκείων δεν μπορεί να υπερβαίνουν τους
είκοσι επτά (27). Τάξεις με μαθητές περισσότερους από
είκοσι επτά (27) διαιρούνται σε τμήματα.
Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από το σχολικό έτος
2013−2014.
ΦΕΚ
-
Μα γιατί και τα 27 λίγα είναι; Εδώ με 22 κάνεις μάθημα και δεν είναι και τόσο εφικτό! Ειδικά αν είναι και μάθημα γενικής παιδείας!
-
Το ΦΕΚ είναι φρέσκο φρέσκο. Το 25 +10% που ίσχυε αν δεν κάνω λάθος γίνεται 27 επίσημα. Αυτό θα το παρουσιάσει κανένα ΜΜΕ, που τόσο καιρό νοιαζόταν για το καλό των μαθητών, που τους "κρατούσαν όμηρο" οι "κακοί" εκπαιδευτικοί;
-
Το ΦΕΚ είναι φρέσκο φρέσκο. Το 25 +10% που ίσχυε αν δεν κάνω λάθος γίνεται 27 επίσημα. Αυτό θα το παρουσιάσει κανένα ΜΜΕ, που τόσο καιρό νοιαζόταν για το καλό των μαθητών, που τους "κρατούσαν όμηρο" οι "κακοί" εκπαιδευτικοί;
αυτό ισχύει έτσι και αλλιώς!απλά φάγανε το 25+10% που έβγαινε 27,5. Στην ουσία είναι το ίδιο πράγμα!
Αν ένας διευθυντής θέλει να σπάσει ένα τμήμα 25 ή 26 ατόμων, για να βγάλει επιπλέον ώρες για καθηγητές, μπορεί να το κάνει. Κάτι είχα ακούσει για ΕΠΑΛ νομίζω στην Αθήνα, που δήλωναν και κάνα δύο ψεύτικές εγγραφές και επειδή οι μαθητές ήταν δηλωμένοι, μπόρεσαν και έσπασαν το τμήμα σε δύο. Τα παιδιά δεν πάτησαν ποτέ στο σχολείο.
Και μία ακόμη ερώτηση:έχεις ένα τμήμα με 28 μαθητές και τον Οκτώβρη παίρνει μεταγραφή ο ένας. Τι γίνεται με το τμήμα;
-
για τα δημοτικά επίσημα τι ισχύει?
-
Λογικά το 25.
Σκέψου τώρα σε μια τάξη νηπιαγωγείου ή πρώτης δημοτικού με 25 παιδιά πόσο σωστό μάθημα γίνεται! Η μισή ώρα του μαθήματος αφιερώνεται στην τήρηση της τάξης. Μετά σου λένε ότι υπάρχει βία μεταξύ των παιδιών στα σχολεία...και ψάχνουν να βρουν τις αιτίες!
Δυστυχώς ξεκινάει από τις μικρές ηλικίες και κορυφώνεται στις μεγαλύτερες.
Αυτά είναι τα αποτελέσματα των πεπραγμένων τους!
-
βια θα υπαρχει και με 12 μαθητες, και παλι τα φροντιστηρια θα θησαυρίζουν, οπως γινοταν και λιγα χρονια πριν. Οταν τον καθηγητη τον εχεις υποβιβάσει και απαξιώσει τί να λεμε?... Παλαιοτερα ηταν 40 κι ομως και μαθαιναν γραμματα και ειχαμε αξιους επιστημονες. Δεν νομιζω πως εκει ειναι το προβλημα. Μαλλον στις κακες και ψυχρές μας και ανάποδες παιδαγωγικές μεθόδους.
Και 6 μαθητες να εχετε στις ταξεις, οι 5 θα κανουν και φροντιστηριο,....αυτο, λεει παρα πολλα....και βεβαια ειναι η υποβαθμιση του ρολου του εκπαιδευτικου....αλλά και η κακη νοοτροπια του δημοσιου υπαλληλου....
-
βια θα υπαρχει και με 12 μαθητες, και παλι τα φροντιστηρια θα θησαυρίζουν, οπως γινοταν και λιγα χρονια πριν. Οταν τον καθηγητη τον εχεις υποβιβάσει και απαξιώσει τί να λεμε?... Παλαιοτερα ηταν 40 κι ομως και μαθαιναν γραμματα και ειχαμε αξιους επιστημονες. Δεν νομιζω πως εκει ειναι το προβλημα. Μαλλον στις κακες και ψυχρές μας και ανάποδες παιδαγωγικές μεθόδους.
Και 6 μαθητες να εχετε στις ταξεις, οι 5 θα κανουν και φροντιστηριο,....αυτο, λεει παρα πολλα....και βεβαια ειναι η υποβαθμιση του ρολου του εκπαιδευτικου....αλλά και η κακη νοοτροπια του δημοσιου υπαλληλου....
Όση καλή θέληση και να έχει ο δάσκαλος, όσες καλές μεθόδους και να χρησιμοποιήσει, πάντα θα βρεθεί κάποιος που θα του τις χαλάσει. Αυτό, βέβαια, μπορεί να γίνει και με λίγα παιδιά αλλά οι πιθανότητες αυξάνουν δραματικά με τα πολλά. Δυστυχώς κατάφεραν με τον τρόπο τους να καταργήσουν κάθε έννοια σεβασμού σε όλη την κοινωνία.
Θυμήσου επίσης Μάρκο, ότι τότε ο δάσκαλος είχε το σεβασμό αλλά και το καμουτσίκι . Δεν τολμούσε να κουνηθεί κανένας κι όχι μόνο 40 κουμάνταρε αλλά και 60! Τώρα με αυτό πας φυλακή!
-
Ακριβως αυτο λεω τις "κακες και ψυχρες μας παιδαγωγικες μεθοδους".....δεν ειναι βεβαια ο πλουσιοπαροχος ραβδισμός, ουτε ειναι η λυση, αλλα....το αλλο ακρο βαζει εντελως στην ακρη τον εκπαιδευτικο....συνεπως νομιζει πως τα 27 παιδια ειναι το προβλημα. Αλλα δεν ειναι εκει ή μονο εκει...
-
Σίγουρα, αλλά όσο αυξάνεται ο αριθμός των παιδιών σε μια ήδη προβληματική κοινωνία, τόσο μειώνεται το ποιοτικό μάθημα. Εσύ, βέβαια και με το δίκιο σου, μιλάς για τη δευτεροβάθμια, ενώ εγώ για την πρωτοβάθμια. Αλλά όλα είναι αλυσίδα!
-
Σίγουρα, αλλά όσο αυξάνεται ο αριθμός των παιδιών σε μια ήδη προβληματική κοινωνία, τόσο μειώνεται το ποιοτικό μάθημα. Εσύ, βέβαια και με το δίκιο σου, μιλάς για τη δευτεροβάθμια, ενώ εγώ για την πρωτοβάθμια. Αλλά όλα είναι αλυσίδα!
Και στη δευτεροβάθμια υπάρχει μεγάλη διαφορά στα τμήματα των 18 παιδιών για παράδειγμα, από τα 23 ή τα 25.
-
Σίγουρα, αλλά όσο αυξάνεται ο αριθμός των παιδιών σε μια ήδη προβληματική κοινωνία, τόσο μειώνεται το ποιοτικό μάθημα. Εσύ, βέβαια και με το δίκιο σου, μιλάς για τη δευτεροβάθμια, ενώ εγώ για την πρωτοβάθμια. Αλλά όλα είναι αλυσίδα!
Και στη δευτεροβάθμια υπάρχει μεγάλη διαφορά στα τμήματα των 18 παιδιών για παράδειγμα, από τα 23 ή τα 25.
Εννοείται! Ακόμα κι ένα παιδί παραπάνω κάνει τη διαφορά. Είναι δύσκολοι οι καιροί!
-
εγώ δουλεύω σε ιδιωτικό και έχω 29 παιδιά στην τάξη, α δημοτικού. Γίνεται καλή δουλειά, αλλά σίγουρα παιδιά που θα μπορούσες να βοηθήσεις περισσότερο γιατί το χρειάζονται περισσότερο, δεν προλαβαίνεις να τα βοηθήσεις...Όσο λιγότερα παιδιά, τόσο καλύτερο το μάθημα για τους αδύναμους μαθητές.
-
Ακριβως αυτο λεω τις "κακες και ψυχρες μας παιδαγωγικες μεθοδους".....δεν ειναι βεβαια ο πλουσιοπαροχος ραβδισμός, ουτε ειναι η λυση, αλλα....το αλλο ακρο βαζει εντελως στην ακρη τον εκπαιδευτικο....συνεπως νομιζει πως τα 27 παιδια ειναι το προβλημα. Αλλα δεν ειναι εκει ή μονο εκει...
Δεν ειναι ΜΟΝΟ εκει, αλλά αυτο παιζει τον κυριαρχο ρολο στα "προβληματικα" τμηματα.
Ο αριθμος αυτος καθεαυτος δεν παιζει ρολο σ'ενα "καλο" τμημα, αλλά σ'ενα προβληματικο τμημα ειναι πραγματικα καθοριστικος! Σκεφτειτε να κανετε μαθημα σ'ενα καλο τμημα με 27 παιδια και σ'ενα προβληματικο τμημα με 27 παιδια. Στο πρωτο, το μονο προβλημα που θα εχετε θα ειναι τ'οτι δε θα προλαβαινετε να επιλυσετε τις αποριες ολων των μαθητων και να δουλεψετε ικανοποιητικα την υλη, αλλά στο δευτερο να ειστε σιγουροι οτι δε θα μπορειτε να κανετε καν μαθημα.
Φυσικα, αν το "καλο" τμημα ειναι 22 κι οχι 27 μαθητων, τ'αποτελεσματα θα ειναι ικανοποιητικα, ενω στο "προβληματικο" τμημα, θα υπαρχουν ακομη πολλα προβληματα γιατι οι 22 μαθητες παραμενουν πολλοι για ενα τετοιο τμημα.
Αλλά αν το "καλο" τμημα ειναι 14 μαθητων, θα γινεται φροντιστηριακο μαθημα και κανεις δε θα χρειαζεται να παρακολουθησει φροντιστηριο! ;D
-
Αλλά αν το "καλο" τμημα ειναι 14 μαθητων, θα γινεται φροντιστηριακο μαθημα και κανεις δε θα χρειαζεται να παρακολουθησει φροντιστηριο! ;D
Η ιδια η πραγματικότητα το απορρίπτη. Δεν ειναι μονο ο αριθμος μαθητων ειναι και τι φρούτο καθηγητη εχεις.....
-
Εγώ σε μάθημα πανελληνίων είχα τμήμα δύο μαθητών οι οποίοι παράτησαν το φροντιστήριο λέγοντάς μου: Εδώ είμαστε 2 ενώ στο φροντιστήριο 8. Δεν έχει νόημα να είμαστε στο φροντιστήριο αφού εδώ κάνουμε καλύτερη δουλειά. Απλά χρειάστηκε να τους κάνω περισσότερες ώρες σε γιορτές, εκδρομές κτλ γιατί η ύλη απλά δεν βγαίνει έτσι όπως έχουν καταντήσει το σχολείο.
-
Αλλά αν το "καλο" τμημα ειναι 14 μαθητων, θα γινεται φροντιστηριακο μαθημα και κανεις δε θα χρειαζεται να παρακολουθησει φροντιστηριο! ;D
Η ιδια η πραγματικότητα το απορρίπτη. Δεν ειναι μονο ο αριθμος μαθητων ειναι και τι φρούτο καθηγητη εχεις.....
Δεν πιστεύω ότι στα φροντιστήρια είναι άλλα...φρούτα. Απλά, αντιμετωπίζονται διαφορετικά.
-
Αν ένας διευθυντής θέλει να σπάσει ένα τμήμα 25 ή 26 ατόμων, για να βγάλει επιπλέον ώρες για καθηγητές, μπορεί να το κάνει. Κάτι είχα ακούσει για ΕΠΑΛ νομίζω στην Αθήνα, που δήλωναν και κάνα δύο ψεύτικές εγγραφές και επειδή οι μαθητές ήταν δηλωμένοι, μπόρεσαν και έσπασαν το τμήμα σε δύο. Τα παιδιά δεν πάτησαν ποτέ στο σχολείο.
Ρε παιδιά, μη διασπείρετε φήμες που δεν ισχύουν. Αλλά ακόμα κι αν ίσχυσαν σε ελάχιστες περιπτώσεις, αυτό ήταν στην ΠΡΟ-survey εποχή. Αν από τουχρόνου υπάρξει δ/ντής που κάνει κάτι τέτοιο, είναι είτε εντελώς μ&^$$%, είτε εντελώς έτοιμος να πάει σπίτι του.
-
Δεν αντιμετωπίζονται φίλε jak13 διαφορετικά μόνο, αλλα και δουλευουν διαφορετικά και πραγματικά,αλλιως απολύονται. Εκει, αξιολογουνται καθημερινά...μη συγκρινουμε ανόμοια πραγματα...
-
Διαφωνώ φίλε Μάρκο. Μπορεί να συμβαίνει και αυτό που γράφεις αλλά δε δουλεύουν όλοι ευσυνείδητα μόνο και μόνο για να μην απολυθούν. Είμαι κάθετος σ`αυτό γιατί βλέπω πολλά.
-
Μια ερώτηση: σε σχολείο μικρό αλλά όχι δυσπρόσιτο με τμήματα των 7 μαθητών είναι νόμιμο να "σπάνε" οι τάξεις και στις δύο ξένες γλώσσες σε αρχάριους και προχωρημένους, ήτοι 3 και 4 μαθητές αντίστοιχα; καθαρά πληροφοριακά...
-
-
-
Εγώ από ό,τι ξέρω ο κάθε διευθυντής ανακοινώνει στο υπουργείο με κάθε λεπτομέρεια των αριθμό των τμημάτων και τους μαθητές ανά τμήμα! Το υπουργείο δεν αντέδρασε;
-
Η διδασκαλία της Αγγλικής γίνεται κατά επίπεδα γνώσης, όπως ορίζεται με τη Γ2/4230/12-7-96 Υπ. Απόφαση.
Ο χωρισμός αυτός γίνεται μόνο για το μάθημα των Αγγλικών και για μην υπάρξει πρόβλημα στο πρόγραμμα, συνδυάζεται με το μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
Η διδασκαλία της Αγγλικής σε επίπεδα πρέπει να εφαρμόζεται σε κάθε σχολείο, ο τρόπος όμως εφαρμογής τους, είναι θέμα που αφορά κάθε σχολική μονάδα χωριστά και πρέπει να αντιμετωπίζεται σε συγκεκριμένο τοπικό επίπεδο και με τέτοιο τρόπο ώστε να μην παρακωλύεται η διδασκαλία των άλλων μαθημάτων. Διευκρινίζεται ότι σε μικρές σχολικές μονάδες, όπου υπάρχουν ένα μόνον τμήμα ανά τάξη, θα πρέπει να εφαρμοστεί, εφόσον απαιτείται, ο χωρισμός των μαθητών σε δύο τμήματα/ επίπεδα.
Γ2/4637/04-09-2001 ΥΠ.Ε.Π.Θ.
Εγκύκλιος Γ2/4637/04-09-2001 ΥΠ.Ε.Π.Θ.
αν υπάρχει κάτι πιο πρόσφατο, δεν το γνωρίζω, σε εμάς αυτό εφαρμόζεται. Στους αρχάριους εντάσσονται επίσης παιδιά που δεν εχουν διδαχθεί καθόλου την ξένη γλώσσα στο δημοτικό.
-
Ξέρεις συνάδελφε πόσο καλό θα ήταν αυτό να γίνει και στη χημεία και ειδικά στο λύκειο που έχεις μαθητές δύο ταχυτήτων;
-
συμφωνώ απόλυτα
-
Η διδασκαλία της Αγγλικής γίνεται κατά επίπεδα γνώσης, όπως ορίζεται με τη Γ2/4230/12-7-96 Υπ. Απόφαση.
Ο χωρισμός αυτός γίνεται μόνο για το μάθημα των Αγγλικών και για μην υπάρξει πρόβλημα στο πρόγραμμα, συνδυάζεται με το μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
Η διδασκαλία της Αγγλικής σε επίπεδα πρέπει να εφαρμόζεται σε κάθε σχολείο, ο τρόπος όμως εφαρμογής τους, είναι θέμα που αφορά κάθε σχολική μονάδα χωριστά και πρέπει να αντιμετωπίζεται σε συγκεκριμένο τοπικό επίπεδο και με τέτοιο τρόπο ώστε να μην παρακωλύεται η διδασκαλία των άλλων μαθημάτων. Διευκρινίζεται ότι σε μικρές σχολικές μονάδες, όπου υπάρχουν ένα μόνον τμήμα ανά τάξη, θα πρέπει να εφαρμοστεί, εφόσον απαιτείται, ο χωρισμός των μαθητών σε δύο τμήματα/ επίπεδα.
Γ2/4637/04-09-2001 ΥΠ.Ε.Π.Θ.
Εγκύκλιος Γ2/4637/04-09-2001 ΥΠ.Ε.Π.Θ.
αν υπαρχει κατι πιο προσφατο, δεν το γνωριζω, σε εμας αυτο εφαρμοζεται. Στους αρχαριους εντασσονται επισης παιδια που δεν εχουν διδαχθει καθολου την ξενη γλωσσα στο δημοτικο
στο παράδειγμα που αναφέρω ο διαχωρισμός εφαρμόζεται και στη β ξένη γλώσσα!! Υπάρχει παρόμοια εγκύκλιος και για τη β γλώσσα;
και κάτι ακόμα: είναι υποχρεωτική η εφαρμογή του διαχωρισμού πάντα;;;ακόμη κι όταν μιλάμε για τάξη των 7 μαθητών εκ των οποίων οι 5 κάνουν 1-2 ορθογραφικά λάθη ανά λέξη στην ελληνική γλώσσα;;;πόσο να πρόλαβαν να προχωρήσουν σε αυτή την αγγλική πια;;;
για να μην παρεξηγηθώ δε σκοπεύω να αντιπαρατεθώ με συναδέλφους ξενόγλωσσους. Να πληροφορηθώ θέλω. Είναι ακραίο όταν έχουμε συγχωνεύσεις καταργήσεις και τάξεις με 30 μαθητές να υπάρχουν συνάδελφοι σε μη δυσπρόσιτα (το τονίζω αυτό) σχολεία που να διδάσκουν σε τάξεις με 3!
-
Πρέπει όλα να ελέγχονται συνάδελφε και όχι όσα τους συμφέρουν!
-
Πρέπει όλα να ελέγχονται συνάδελφε και όχι όσα τους συμφέρουν!
Να'ξερες πόσο συμφωνώ μαζί σου!!!
-
Και εννοείται πως ούτε εγώ έχω κάτι με τους συναδέλφους της αγγλικής! Το ίδιο θα ίσχυε αν ήταν χημικοί ή οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα!
-
Και εννοείται πως ούτε εγώ έχω κάτι με τους συναδέλφους της αγγλικής! Το ίδιο θα ίσχυε αν ήταν χημικοί ή οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα!
Ακριβώς αυτό ισχύει και για μένα, ελπίζω να το έκανα κατανοητό.
-
Απ'οτι ξέρω δεν ισχύει για τη β΄ξένη γλώσσα (το αναφέρει και η εγκύκλιος). Επίσης αναφέρει -για τα μικρά σχολεία- τη φράση "εφ'όσον απαιτείται".
Αγγλικής είμαι, καμία παρεξήγηση, ειλικρινά πιστεύω ότι αν υπήρχε εφαρμογή και σε άλλα μαθήματα και πιο καλά αποτελέσματα θα είχαμε, και οι συνάδελφοι θα μπορούσαν να δουλέψουν καλύτερα.
-
Ακριβώς συνάδελφε! Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να κάνεις μάθημα γενικής παιδείας στη
-
Γιατί; αρχαία; ...
villie ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Άλλωστε πληροφοριακά ρώτησα...
-
Ακριβώς! Από τη
-
Ελπίζω να βοήθησα. Πάντως, προσωπική μου εκτίμηση, το "εφόσον απαιτείται" για τα μικρά σχολεία ίσως δικαιολογεί το να μην "σπάσει" το τμήμα
-
Ακριβώς! Από τη
-
Ελπίζω να βοήθησα. Πάντως, προσωπική μου εκτίμηση, το "εφόσον απαιτείται" για τα μικρά σχολεία ίσως δικαιολογεί το να μην "σπάσει" το τμήμα
villie, προφανώς και το δικαιολογεί. Όταν στόχος όμως γίνεται να βολευτούν οι "ημέτεροι" τα πράγματα αλλάζουν...
Σε ευχαριστώ και πάλι για την πληροφόρηση. :)
-
Αυτό είναι μία πονεμένη ιστορία!
-
Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα προβλέπεται στις κοινές υπουργικές αποφάσεις Φ.3/897/97652/Γ1/25-9-2006 και Φ.3/898/97652/Γ1/25-9-2006 (ΦΕΚ 1507/13-10-06) και είναι κατ'ανώτατο όριο 25 μαθητές ανά τμήμα.
http://www.nsalteris.gr/periexomenamenou/15_nomothesia/ar_mathiton_ana_tmima.pdf
Καλημερα!!!Εγω ξεκινησα το Σεπτεμβρη με 31 παιδια σε ενα δημοτικο(ειμαι ΠΕ 07).Ειχα δηλ.δυο τμηματα μαζι,ενω θα επρεπε να υπαρχει στο σχολειο μια ωρομισθια για να μοιραστουμε τα τμηματα.Η ωρομισθια συναδελφος κληθηκε να ερθει τον Φλεβαρη με αποτελεσμα να κοβω φλεβες με 31 παιδια.Και για τα παιδια ηταν δυσκολο,διοτι δεν υπηρχε χωρος,κουβαλουσαν απο αλλες ταξεις καρεκλες,κρατουσαν τα βιβλια τους στα γονατα, αλλά κατα τ'αλλα το διασκεδαζαν δεοντως σε σημειο εγω να βγαινω απο το μαθημα συνεχως βραχνιασμενη.Ωραια εμπειρια και αυτη!!!
-
Συνάδελφοι θέλω τα φώτα σας! Πόσα παιδιά επιτρέπονται ανά τμήμα στο δημοτικό και με ποιο ΦΕΚ αποδεικνύεται; Εργάζομαι σε ιδιωτικό σχολείο και φέτος θα έχω 30 παιδιά! Είναι νόμιμο αυτό; Έχω αγχωθεί λίγο!
-
θα ηθελα να ρωτησω το εξης:
γιατι στα φιλολογικα μαθηματα του Γ/Σ δεν σπανε τα τμηματα με τα άλλα μαθηματα ( Πληρ., ξενες γλώσσες κ.α ) να ξαλαφρώσουμε κ μεις λιγακι από τα 25άρια τμηματα; γιατι μόνο οι φιλολογοι να "τρωνε" το πακετο και οι άλλοι να ξεκουραζονται; εχουν περισσοτερο διαβασμα & διόρθωμα γραπτών;;
-
θα ηθελα να ρωτησω το εξης:
γιατι στα φιλολογικα μαθηματα του Γ/Σ δεν σπανε τα τμηματα με τα άλλα μαθηματα ( Πληρ., ξενες γλώσσες κ.α ) να ξαλαφρώσουμε κ μεις λιγακι από τα 25άρια τμηματα; γιατι μόνο οι φιλολογοι να "τρωνε" το πακετο και οι άλλοι να ξεκουραζονται; εχουν περισσοτερο διαβασμα & διόρθωμα γραπτών;;
το σπάσιμο των αγγλικών είναι λόγω διαφορετικών επιπέδων (δηλαδή άλλο αναλυτικό πρ.)
το σπάσιμο γερμανικών-γαλλικών είναι λόγω διαφορετικής επιλογής 2η ξένης γλώσσας στο ίδιο τμήμα
το σπάσιμο πληροφορικής είναι λόγω πλήθους μαθητών σε σχέση με το εργαστήριο
συνεπώς η λογική σου βασίζεται σε παρανοήσεις που έχεις σχετικά με τα προηγούμενα μαθήματα και ως εκ τούτου το αίτημα σου δεν μπορεί να βασίζεται πάνω σε αυτή.
-
Γνωρίζει μήπως κάποιος στα πόσα άτομα σπάει ένα τμήμα κατεύθυνσης;
Ψάχνω τους νόμους και δεν βρίσκω κάτι :/