0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ακριβως αυτο λεω τις "κακες και ψυχρες μας παιδαγωγικες μεθοδους".....δεν ειναι βεβαια ο πλουσιοπαροχος ραβδισμός, ουτε ειναι η λυση, αλλα....το αλλο ακρο βαζει εντελως στην ακρη τον εκπαιδευτικο....συνεπως νομιζει πως τα 27 παιδια ειναι το προβλημα. Αλλα δεν ειναι εκει ή μονο εκει...
Αλλά αν το "καλο" τμημα ειναι 14 μαθητων, θα γινεται φροντιστηριακο μαθημα και κανεις δε θα χρειαζεται να παρακολουθησει φροντιστηριο!
Παράθεση από: utenar στις Μαΐου 25, 2013, 05:50:26 pmΑλλά αν το "καλο" τμημα ειναι 14 μαθητων, θα γινεται φροντιστηριακο μαθημα και κανεις δε θα χρειαζεται να παρακολουθησει φροντιστηριο! Η ιδια η πραγματικότητα το απορρίπτη. Δεν ειναι μονο ο αριθμος μαθητων ειναι και τι φρούτο καθηγητη εχεις.....
Αν ένας διευθυντής θέλει να σπάσει ένα τμήμα 25 ή 26 ατόμων, για να βγάλει επιπλέον ώρες για καθηγητές, μπορεί να το κάνει. Κάτι είχα ακούσει για ΕΠΑΛ νομίζω στην Αθήνα, που δήλωναν και κάνα δύο ψεύτικές εγγραφές και επειδή οι μαθητές ήταν δηλωμένοι, μπόρεσαν και έσπασαν το τμήμα σε δύο. Τα παιδιά δεν πάτησαν ποτέ στο σχολείο.