Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: GERMANOS στις Ιουλίου 09, 2011, 10:36:54 am
-
Νομίζω ότι και η καθαρίστρια του σχολείου αν την ορίζαμε να διοργανώσει τις αναθέσεις των μαθημάτων... θα τα έφτιαχνε καλύτερα... (Δεν έχω κάτι με τις καθαρίστριες.. απλώς έχουν διαφορετική φύση εργασίας).... Κυρία Χριστοφιλπούλου...σας παρακαλώ πολύ μην ισοπεδώνετε τα πάντα... όλα έχουν και ένα όριο.....
-
Με την ίδια λογική να βάλουμε τη Χριστοφιλοπούλου και τους υπόλοιπους βουλευτές να περιποιούνται τον Εθνικό Κήπο δίπλα απ' τη
-
Συνάδελφοι, τα είπαμε για τη Λογοτεχνία,είναι μάθημα φιλολόγων.
-
Νομίζω ότι και η καθαρίστρια του σχολείου αν την ορίζαμε να διοργανώσει τις αναθέσεις των μαθημάτων... θα τα έφτιαχνε καλύτερα... (Δεν έχω κάτι με τις καθαρίστριες.. απλώς έχουν διαφορετική φύση εργασίας).... Κυρία Χριστοφιλπούλου...σας παρακαλώ πολύ μην ισοπεδώνετε τα πάντα... όλα έχουν και ένα όριο.....
Ακομα και την θεολογο να βαλεις μπορει να διδαξει λογοτεχνια.Πολυ περισσοτερο μια φιλολογος εστω και ξενογλωσση.
-
Συνάδελφοι, τα είπαμε για τη Λογοτεχνία,είναι μάθημα φιλολόγων.
Ναι ετσι ειναι αλλα και οι ξενογλωσσοι , φιλολογοι ειναι.Αλλα παραβλεπετε το βασικο. Που γινεται η μεγαλυτερη παραγωγη λογοτεχνικου εργου;.Στο εξωτερικο δηλαδη στα Αγγλικα κυριως.
-
Υπάρχει τρόπος να διδάξει ένας ξενόγλωσσος συνάδελφος λογοτεχνία.......αν ακολουθήσει τα παρακάτω στάδια:
1. προετοιμασία για κατατακτήριες σε κάποιο φιλολογικό τμήμα
2. Επιτυχία σε κατακτήριες (για όσους/ες μειδιούν, πιστέψτε με θέλει πάρα πολύ διάβασμα ιδιαίτερα αν πρόκειται για κατάταξη σε τρίτο έτος σπουδών)
3. εγγραφή στο δεύτερο ή τρίτο έτος σπουδών φιλολογίας...
4. μελέτη...μελέτη...μελέτη...διότι τα μαθήματα στα φιλολογικά τμήματα δεν περνιούνται με αέρα κοπανιστό αλλά αφού ο πισινός γίνει ένα με την καρέκλα....
5. λήψη δεύτερου πτυχίου
όχι όμως παιδιά εμείς οι φιλόλογοι να εξεταζόμαστε στον ΑΣΕΠ ΑΡΧΑΙΑ, ΝΕΑ ΙΣΤΟΡΙΑ με μια βιβλιογραφία ατέλειωτη (έχω ακόμα μια κούτα γεμάτη από υλικό...) και μετά να έρχεται η εκάστοτε "κυριούλα" που βαριέται να κουνηθεί να πάει σ ένα δημοτικό να συμπληρώσει το ωράριό της κάνοντας ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ, και να λέει..."ωωωωωω, θα προτιμούσα να πάρω εμμμμμ ιστορία ή και λογοτεχνία, δε με πειράζει, αρκεί να μην τρέχω εδώ κι εκεί......................αααχχχ..." (πραγματικό περιστατικό) Επειδή όμως αυτό πειράζει ΕΜΕΝΑ, επαναλαμβάνω: ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ-ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ για όποιον/α έχει τα κότσια φυσικά να ξαναμπεί στη μαθησιακή διαδικασία κι όχι να ζητάει (με τις πλάτες του υπουργείου βεβαίως βεβαίως) να μπαίνει σε ξένα χωράφια....!!!!!!!!!!!!
Αυτά και την καλημέρα μου..
-
Aristokrat συμφωνώ και επαυξάνω,όσο για το σχόλιο της ξενόγλωσσης συναδέλφου κι εγώ έχω proficiency ,οπότε μπορώ να διδάξω αγγλικά. ;D
-
το proficiency ΔΕΝ είναι πτυχίο αλλά πιστοποιητικό επομένως μην μπλέκουμε την βούρτσα με το γνωστό άλλο....
λεχθέντος τούτου ξεκαθαρίζω ότι οι
-
Aristokrat συμφωνώ και επαυξάνω,όσο για το σχόλιο της ξενόγλωσσης συναδέλφου κι εγώ έχω proficiency ,οπότε μπορώ να διδάξω αγγλικά. ;D
Tο proficiency το έχουν οι μισοί Έλληνες καθώς και την άδεια διδασκαλίας που δίνεται σε απόφοιτους λυκείου και υπάρχει και το proficiency της πληροφορικής που δίνει το δικαίωμα διδασκαλίας της πληροφορικής , υπήρξαν και σεμινάρια 400 ωρών με μαθηματικούς και φιλολόγους , θεολόγους να διδάσκουν στα δημοτικά πληροφορική (ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΆ ΧΡΌΝΙΑ) και το πιο τραγικό ενώ υπάρχει σχολή ειδικής αγωγής ο καθένας με ένα σεμινάριο έμπαινε στη ειδική αγωγή και έπαιρνε μόρια, μήπως να δίνουν πιστοποιητικό ελληνομάθειας επιπέδου Γ2 και να διδάσκουν ελληνικά με το απολυτήριο του Λυκείου? Παιδιά έχουμε πιο σοβαρά προβλήματα να ασχοληθούμε μη βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας, ο στόχος είναι η υπουργός και οι αποφάσεις της όχι οι συνάδελφοι ειδικοτήτων. Η προσωπική μου παρατήρηση είναι ότι η μπαχαλοποίηση θα έρθει σε όλους τους τομείς και μην ξεχνάτε τους περιβαλλοντολόγους που διδάσκουν και φυσική στα σδε και τους φιλογους που μπήκαν στη γενική αν και με τα σεμινάρια είχαν κατοχυρώσει 24μηνο με το σεμινάριο της ειδικής
-
το proficiency ΔΕΝ είναι πτυχίο αλλά πιστοποιητικό επομένως μην μπλέκουμε την βούρτσα με το γνωστό άλλο....
λεχθέντος τούτου ξεκαθαρίζω ότι οι
-
το proficiency ΔΕΝ είναι πτυχίο αλλά πιστοποιητικό επομένως μην μπλέκουμε την βούρτσα με το γνωστό άλλο....
λεχθέντος τούτου ξεκαθαρίζω ότι οι
-
εισαι σίγουρη ότι η πλειοψηφία των φιλολόγων που εργάζονται στο Δημόσιο έχουν περάσει ΑΣΕΠ; Γιατί τα νούμερα άλλα λένε!!!
επίσης, υπενθυμίζω δύο τινά: πρώτον είμαι αντίθετη με τις
-
Θα παρακαλούσαμε τους κκ.συναδελφους η συζήτηση να συνεχιστεί αποδεχόμενοι την αρχη του σεβασμου στη αποψη συναδελφου της άλλης ειδικοτητας, και μαλιστα ξεκινώντας απο τη βάση οτι η απόφαση αυτή εληφθει αυθέρετα από το υπουργειο παιδειας χωρις καμία διεκδίκηση απο μερους τους.
Κατανοώντας αυτο, οι αποψεις και τα επιχειρηματα των συναδελφων γίνονται πειστικά και δεκτα απο οποιονδήποτε παρακολουθεί τον διάλογο μονο αν αποφευγουμε τις προσωπικες αντιπαραθεσεις. Οποιαδήποτε προσωπικη διενεξη να γινεται μεσω π.μ.
Να θυμησω, τέλος, πως "τόπικς" με παρομοιο θέμα κλειδωθηκαν στο παρελθόν απο αυτο κυριως το λογο.
Ευχαριστούμε για τη κατανόηση και ζητάμε συγγνώμη για την παρέμβαση.
* Η δικη μου γνωμη ειναι πως πρεπει να δωσουμε βάρος στο τί/ποιές ενέργειες πρεπει και μπορουν να γινουν, ωστε η λογοτεχνια να διδασκεται απο τους φιλολογους, και μόνο, και πώς οι ξένες γλωσσες πρεπει να παρουν τη θεση που αξιζει με ικανοποιητικο αριθμό ωρών διδασκαλιας στην β΄βαθμια εκπαιδευση.
Επίσης, θεωρώ πως η αναθεση της λογοτεχνίας σε συναδελφους ξενης φιλολογιας υποβαθμιζει στην ουσια την ειδικοτητα τους και γιαυτο πριν απο λιγες μερες προεβησαν σε διαμαρτυρια.
-
το proficiency ΔΕΝ είναι πτυχίο αλλά πιστοποιητικό επομένως μην μπλέκουμε την βούρτσα με το γνωστό άλλο....
λεχθέντος τούτου ξεκαθαρίζω ότι οι
-
Αν και έχω δηλώσει πολλές φορές ότι το ιδανικό είναι ο καθένας να διδάσκει αποκλειστικά αυτό που σπούδασε.. στην πράξη, και με τον τρόπο που γίνονται τα μαθήματα, το να διδάξει ένας ξενόγλωσσος λογοτεχνία ή ιστορία, είναι πταίσμα μπροστά στα υπόλοιπα τερατώδη που γίνονται στην ελληνική εκπαίδευση.
Ας είμαστε ειλικρινείς.. η φασαρία γίνεται γιατί κάποιοι "τρώνε" ώρες από άλλους κλπ ;)
Πάντως αυτό με τις β' αναθέσεις σε ξενόγλωσσους και όχι μόνο γινόταν και γίνεται και σε άλλες χώρες, με καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα από εδώ. Οπότε ας μην κινδυνολογούμε άδικα. Τα χειρότερα έρχονται.. ξεκινώντας με την τριτοβάθμια εκπαίδευση από τον Αύγουστο, όπου υποτίθεται θα ψηφιστεί ο νέος νόμος-τερατούργημα. Αν περάσει, μετά να δείτε γλέντια με ειδικότητες, πτυχία κλπ.
-
δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται και ορισμενοι μετατρεπουν καποια θεματα σε αρενες οπου πρεπει να τα βγαζουμε και να τα μετραμε!!!
θα συμφωνησω με το Μαρκο και παραθετω ξανα την αποψη του μπας και καποιοι ξεκολλησουν και δουν και λιγο πιο μακρια απο τη μυτη τους
* Η δικη μου γνωμη ειναι πως πρεπει να δωσουμε βάρος στο τί/ποιές ενέργειες πρεπει και μπορουν να γινουν, ωστε η λογοτεχνια να διδασκεται απο τους φιλολογους, και μόνο, και πώς οι ξένες γλωσσες πρεπει να παρουν τη θεση που αξιζει με ικανοποιητικο αριθμό ωρών διδασκαλιας στην β΄βαθμια εκπαιδευση.
Επίσης, θεωρώ πως η αναθεση της λογοτεχνίας σε συναδελφους ξενης φιλολογιας υποβαθμιζει στην ουσια την ειδικοτητα τους και γιαυτο πριν απο λιγες μερες προεβησαν σε διαμαρτυρια.
υγ. εχει ηδη γινει μια παρατηρηση...το βλεπω να πηγαινει για κλειδωμα και αυτο το θεματακι
-
Το κακό με τις β΄ αναθέσεις έχει παραγίνει. Η Χριστοφιλοπούλου βλέποντας να αδειάζουν τα ταμεία του κράτους ήδη διερευνά, όπως η ίδια δήλωσε, να αναθέσει τη λογοτεχνία στους ξενόγλωσσους. Ήδη, όμως, οι συνάδελφοι ξενόγλωσσοι έχουν πάρει πολλές ώρες ιστορίας.
Εγώ δεν είμαι τόσο αντίθετος στο να διδάσκουν ιστορία (νομικά η β΄ ανάθεση ιστορίας ισχύει), αλλά να πάρουν 2-4 ώρες ιστορίας, για να μην ταλαιπωρούνται πηγαίνοντας σε άλλο σχολείο. Γιατί ας το παραδεχτούμε όλοι: Σε ποιον αρέσει να πηγαίνει σε 2-3 σχολεία όταν μάλιστα το ένα από το άλλο είναι 20 και 30 χλμ; Εγώ όμως έχω δουλέψει σε σχολείο που ξενόγλωσση συνάδελφος είχε 21 ώρες ιστορίας! Ε, συγγνώμη, αυτό είναι υπερβολή!
Το κακό, βέβαια, με τη β΄ ανάθεση ιστορίας έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια με τους παλιούς μόνιμους φιλολόγους. Αυτοί απέφευγαν την ιστορία (όχι όλοι), διότι τα παιδιά βαριούνται να ακούνε μπλα-μπλα (η ιστορία βέβαια δε διδάσκεται μόνο με μπλα-μπλα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) και συνήθως οι μαθητές δε διαβάζουν. Οπότε, άφησαν την ιστορία στους ξενόγλωσσους, για να συμπληρώνουν κι αυτοί το ωράριο τους (happy end για όλους).
Με το επιχείρημα που συμφωνώ απόλυτα εγώ με συναδέλφους φιλολόγους είναι ότι εμείς οι φιλόλογοι εξεταζόμαστε στον ΑΣΕΠ και στην ιστορία χωρίς μάλιστα να μας δίνουν βιβλιογραφία. Νομικά η β΄ ανάθεση λογοτεχνίας δεν ισχύει (ακόμα...), αλλά κι εμείς ως κλάδος ΠΕ02 δεν αντιδράμε, για να το αποτρέψουμε. Πού είναι οι υπογραφές οεο;;;; Για να μην παρεξηγηθώ από τους συναδέλφους ξενόγλωσσους: Δεν αμφισβητώ σε καμιά περίπτωση ούτε το πολύ καλό επίπεδό τους (στο αντικείμενό τους), ούτε και τις αξιόλογες σπουδές τους. Ούτε φυσικά ένα πιστοποιητικό proficiency (δεν είναι πτυχίο σε καμία περίπτωση) κάνει κάποιον φιλόλογο ικανό να διδάξει την ξένη γλώσσα.
Πολλοί συνάδελφοι ξενόγλωσσοι θέτουν ως επιχείρημα ότι κάποιοι φιλόλογοι δε διδάσκουν καλά το μθμ της ιστορίας. Πράγματι, αυτό συμβαίνει. Οι φιλόλογοι όμως που δε διδάσκουν καλά το μθμ της ιστορίας, δε διδάσκουν καλά ούτε τα αρχαία ούτε τα νέα. Αυτή η δουλεία χρειάζεται -συν τοις άλλοις- μεράκι. Όπως ασφαλώς υπάρχουν και συνάδελφοι ξενόγλωσσοι που δε διδάσκουν καλά το δικό τους αντικείμενο (αγγλικά, γαλλικά κ.λπ). Όλοι από τα μαθητικά μας χρόνια έχουμε να θυμηθούμε παραδείγματα και από τις δυο περιπτώσεις.
Λένε οι συνάδελφοι ξενόγλωσσοι ότι στο τμήμα τους έχουν διδαχτεί και λογοτεχνία και ιστορία. Δεν το αμφισβητώ! Κάποιοι, άλλωστε, φρόντισαν να βάλουν και links με οδηγούς σπουδών ξένων φιλολογιών, για να διαπιστώσουμε ότι όντως έχουν δίκιο. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι έχουν το επαγγελματικό δικαίωμα να διδάσκουν λογοτεχνία ή ιστορία. Όπως επαγγελματικό δικαίωμα να διδάσκουν ξένη γλώσσα στο δημόσιο δεν έχουν ούτε οι απόφοιτοι του τμήματος Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου Παν/μίου που διδάσκονται και ξένη γλώσσα και ξένη λογοτεχνία.
-
Ας ερθω να πω κι εγω που τελειωσα Φ.Π.Ψ οτι εχω διδαχτει περισσοτερες ψυχολογιες παρα αρχαια(2 για την ακριβεια).Αυτο σαφως δε μου δινει τη δυνατοτητα να διδαξω ψυχολογια και ουτε μου εδωσαν κανενα προνομιο απ το υπουργειο να μπλεχτω στα χωραφια των ψυχολογων(ορθως).Απο την αλλη ουτε αρχαια αοσθανομαι ετοιμη να διδαξω.Καταληγοντας γι ακομα μια φορα θελω να πω οτι δε φταινε οι συναδελφοι,αλλα εμεις που εριζουμε μεταξυ μας και δεν κανουμε κατι για την ολη κατασταση.
-
Αν και έχω δηλώσει πολλές φορές ότι το ιδανικό είναι ο καθένας να διδάσκει αποκλειστικά αυτό που σπούδασε.. στην πράξη, και με τον τρόπο που γίνονται τα μαθήματα, το να διδάξει ένας ξενόγλωσσος λογοτεχνία ή ιστορία, είναι πταίσμα μπροστά στα υπόλοιπα τερατώδη που γίνονται στην ελληνική εκπαίδευση.
Ας είμαστε ειλικρινείς.. η φασαρία γίνεται γιατί κάποιοι "τρώνε" ώρες από άλλους κλπ ;)
Πάντως αυτό με τις β' αναθέσεις σε ξενόγλωσσους και όχι μόνο γινόταν και γίνεται και σε άλλες χώρες, με καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα από εδώ. Οπότε ας μην κινδυνολογούμε άδικα. Τα χειρότερα έρχονται.. ξεκινώντας με την τριτοβάθμια εκπαίδευση από τον Αύγουστο, όπου υποτίθεται θα ψηφιστεί ο νέος νόμος-τερατούργημα. Αν περάσει, μετά να δείτε γλέντια με ειδικότητες, πτυχία κλπ.
Δε νομίζω όμως ότι στις άλλες χώρες η β' ανάθεση υπερισχύει της α'. Τι θέλω να πω με αυτό; Ότι πλέον δεν υπάρχει φιλόλογος που να διδάσκει το μάθημα της ιστορίας -τουλάχιστον στα περισσότερα σχολεία της Αττικής αυτό συμβαίνει. Είναι δηλ. σαν το μάθημα να είναι πλέον α' ανάθεση στους ξενόγλωσσους συναδέλφους και όχι β'. Πολύ φοβάμαι ότι το ίδιο θα γίνει και με τη λογοτεχνία, αν υλοποιηθούν οι δηλώσεις της κας Χριστοφιλοπούλου.
-
Το θέμα είναι απλό: πρέπει να καλύψουν τους ξενόγλωσσους που έμειναν χωρίς ώρες και έχουν ξεσηκωθεί γιατί φοβούνται ότι θα χάσουν την οργανική τους. Από εκεί και πέρα δεν τους νοιάζει ποιος θα κάνει καλύτερα το αντικείμενο και είναι αστείο να νομίζουμε ότι τους απασχολεί. Ίσα ίσα καλύπτουν ώρες και δεν κάνουν νέους διορισμούς.
-
Aristokrat συμφωνώ και επαυξάνω,όσο για το σχόλιο της ξενόγλωσσης συναδέλφου κι εγώ έχω proficiency ,οπότε μπορώ να διδάξω αγγλικά. ;D
Tο proficiency το έχουν οι μισοί Έλληνες καθώς και την άδεια διδασκαλίας που δίνεται σε απόφοιτους λυκείου και υπάρχει και το proficiency της πληροφορικής που δίνει το δικαίωμα διδασκαλίας της πληροφορικής , υπήρξαν και σεμινάρια 400 ωρών με μαθηματικούς και φιλολόγους , θεολόγους να διδάσκουν στα δημοτικά πληροφορική (ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΆ ΧΡΌΝΙΑ) και το πιο τραγικό ενώ υπάρχει σχολή ειδικής αγωγής ο καθένας με ένα σεμινάριο έμπαινε στη ειδική αγωγή και έπαιρνε μόρια, μήπως να δίνουν πιστοποιητικό ελληνομάθειας επιπέδου Γ2 και να διδάσκουν ελληνικά με το απολυτήριο του Λυκείου? Παιδιά έχουμε πιο σοβαρά προβλήματα να ασχοληθούμε μη βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας, ο στόχος είναι η υπουργός και οι αποφάσεις της όχι οι συνάδελφοι ειδικοτήτων. Η προσωπική μου παρατήρηση είναι ότι η μπαχαλοποίηση θα έρθει σε όλους τους τομείς και μην ξεχνάτε τους περιβαλλοντολόγους που διδάσκουν και φυσική στα σδε και τους φιλογους που μπήκαν στη γενική αν και με τα σεμινάρια είχαν κατοχυρώσει 24μηνο με το σεμινάριο της ειδικής
Συνάδελφε τόσες ανακρίβιες σε μια πρόταση είναι για να τονίσεις την μπαχαλοποίηση που λες παρακάτω ε ?
1. Αν οι μισοί Έλληνες είχαν proficiency θα το βλέπαμε κάπως στην μοριοδότηση των εκπαιδευτικών για τις κρίσεις. Δεν έχουν λοιπόν οι μισοί Έλληνες.
2. Για την άδεια διδασκαλίας που λες μετά, δεν ξέρω να την έχει κανένας από τον κύκλο μου, άρα δεν νομίζω να είναι κατά αντιστοιχία οι μισοί έλληνες
3. την εποχή που ζητούσε το κράτος εκπαιδευτικούς με γνώσεις πληροφορικής για να πάρει ωρομίσθιους στα ολοήμερα δημοτικά δεν υπήρχε ικανός αριθμός πληροφορικών, γιαυτό και ζητούσε και καλά έκανε. Μετά από 2 χρόνια που βγήκε κόσμος από τις σχολές πληροφορικής το σταμάτησε και καλά έκανε.
4. η σχολή ειδικής που λες βγάζει μόνο νηπιαγωγούς και δασκάλους, μεταπτυχιακά ειδικής είναι ελάχιστα, ορθά δίνει το δικαίωμα σε εκπαιδευτικούς με σεμινάρια ειδικής να διδάσκουν στην ειδική
-
Είναι προφανές ότι το «οι μισοί έλληνες έχουν Proficiency» είναι σχήμα λόγου, για να δείξει ότι όντως πια είναι ένα πολύ διαδεδομένο προσόν. Ομοίως άδεια διδασκαλίας έχει βγάλει πλέον πολύς κόσμος που κατέχει το πτυχίο αυτό, κόβοντας κομμάτι της πίτας από τους αποφοίτους αγγλικής φιλολογίας.
Τα σεμινάρια 400 ωρών πληροφορικής, από τα μεγαλύτερα αίσχη που ανεχτήκαμε στο χώρο της παιδείας, ήταν ένας καλός τρόπος βολέματος διαφόρων άσχετων ειδικοτήτων, μέχρι και σεμιναριούχοι θεολόγοι διορίστηκαν. Σχολές πληροφορικής υπάρχουν από το 1983 στην Ελλάδα, αν ήθελαν καταρτισμένους στο αντικείμενο εκπαιδευτικούς στα σχολεία θα μπορούσαν να τους έχουν, αλλά το να βολέψουν κόσμο ήθελαν απλά.
Ομοίως τα σεμινάρια της ειδικής αγωγής αποτέλεσαν μία άλλη πολύ καλή μπίζνα, αφού χωρίς κανέναν έλεγχο από το Υπουργείο για το ποιος διδάσκει, τι διδάσκει και τι (και αν) μαθαίνει ο επιμορφούμενος, έβαλαν κόσμο και λαό στα ειδικά σχολεία, ο οποίος προφανώς στη συνέχεια θα μάθει στου κασίδη το κεφάλι. Οι δε απόφοιτοι νηπιαγωγοί και δάσκαλοι ειδικής αγωγής, αν και οι μόνοι απόφοιτοι πανεπιστημιακής σχολής με ουσιαστική κατάρτιση στην ειδική αγωγή, παραμένουν αδιόριστοι και καταδικασμένοι να δουλεύουν ες αεί αναπληρωτές, την ίδια ώρα που στα ειδικά σχολεία εργάζεται κάθε καρυδιάς καρύδι.
Συμπέρασμα, η δημόσια παιδεία ως τομέας του φαύλου και διεφθαρμένου ελληνικού δημοσίου, δεν μπόρεσε τελικά να ξεφύγει από τη μοίρα της διαπλοκής, της αρπαχτής, των ρουσφετιών και του βολέματος. Και με αυτή τη λογική της αρπαχτής και της ξεπέτας δίνονται και οι δεύτερες αναθέσεις.
-
Aristokrat συμφωνώ και επαυξάνω,όσο για το σχόλιο της ξενόγλωσσης συναδέλφου κι εγώ έχω proficiency ,οπότε μπορώ να διδάξω αγγλικά. ;D
Tο proficiency το έχουν οι μισοί Έλληνες καθώς και την άδεια διδασκαλίας που δίνεται σε απόφοιτους λυκείου και υπάρχει και το proficiency της πληροφορικής που δίνει το δικαίωμα διδασκαλίας της πληροφορικής , υπήρξαν και σεμινάρια 400 ωρών με μαθηματικούς και φιλολόγους , θεολόγους να διδάσκουν στα δημοτικά πληροφορική (ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΆ ΧΡΌΝΙΑ) και το πιο τραγικό ενώ υπάρχει σχολή ειδικής αγωγής ο καθένας με ένα σεμινάριο έμπαινε στη ειδική αγωγή και έπαιρνε μόρια, μήπως να δίνουν πιστοποιητικό ελληνομάθειας επιπέδου Γ2 και να διδάσκουν ελληνικά με το απολυτήριο του Λυκείου? Παιδιά έχουμε πιο σοβαρά προβλήματα να ασχοληθούμε μη βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας, ο στόχος είναι η υπουργός και οι αποφάσεις της όχι οι συνάδελφοι ειδικοτήτων. Η προσωπική μου παρατήρηση είναι ότι η μπαχαλοποίηση θα έρθει σε όλους τους τομείς και μην ξεχνάτε τους περιβαλλοντολόγους που διδάσκουν και φυσική στα σδε και τους φιλογους που μπήκαν στη γενική αν και με τα σεμινάρια είχαν κατοχυρώσει 24μηνο με το σεμινάριο της ειδικής
Συνάδελφε τόσες ανακρίβιες σε μια πρόταση είναι για να τονίσεις την μπαχαλοποίηση που λες παρακάτω ε ?
1. Αν οι μισοί Έλληνες είχαν proficiency θα το βλέπαμε κάπως στην μοριοδότηση των εκπαιδευτικών για τις κρίσεις. Δεν έχουν λοιπόν οι μισοί Έλληνες.
2. Για την άδεια διδασκαλίας που λες μετά, δεν ξέρω να την έχει κανένας από τον κύκλο μου, άρα δεν νομίζω να είναι κατά αντιστοιχία οι μισοί έλληνες
3. την εποχή που ζητούσε το κράτος εκπαιδευτικούς με γνώσεις πληροφορικής για να πάρει ωρομίσθιους στα ολοήμερα δημοτικά δεν υπήρχε ικανός αριθμός πληροφορικών, γιαυτό και ζητούσε και καλά έκανε. Μετά από 2 χρόνια που βγήκε κόσμος από τις σχολές πληροφορικής το σταμάτησε και καλά έκανε.
4. η σχολή ειδικής που λες βγάζει μόνο νηπιαγωγούς και δασκάλους, μεταπτυχιακά ειδικής είναι ελάχιστα, ορθά δίνει το δικαίωμα σε εκπαιδευτικούς με σεμινάρια ειδικής να διδάσκουν στην ειδική
-
Είναι προφανές ότι το «οι μισοί έλληνες έχουν Proficiency» είναι σχήμα λόγου, για να δείξει ότι όντως πια είναι ένα πολύ διαδεδομένο προσόν. Ομοίως άδεια διδασκαλίας έχει βγάλει πλέον πολύς κόσμος που κατέχει το πτυχίο αυτό, κόβοντας κομμάτι της πίτας από τους αποφοίτους αγγλικής φιλολογίας.
Τα σεμινάρια 400 ωρών πληροφορικής, από τα μεγαλύτερα αίσχη που ανεχτήκαμε στο χώρο της παιδείας, ήταν ένας καλός τρόπος βολέματος διαφόρων άσχετων ειδικοτήτων, μέχρι και σεμιναριούχοι θεολόγοι διορίστηκαν. Σχολές πληροφορικής υπάρχουν από το 1983 στην Ελλάδα, αν ήθελαν καταρτισμένους στο αντικείμενο εκπαιδευτικούς στα σχολεία θα μπορούσαν να τους έχουν, αλλά το να βολέψουν κόσμο ήθελαν απλά.
Ομοίως τα σεμινάρια της ειδικής αγωγής αποτέλεσαν μία άλλη πολύ καλή μπίζνα, αφού χωρίς κανέναν έλεγχο από το Υπουργείο για το ποιος διδάσκει, τι διδάσκει και τι (και αν) μαθαίνει ο επιμορφούμενος, έβαλαν κόσμο και λαό στα ειδικά σχολεία, ο οποίος προφανώς στη συνέχεια θα μάθει στου κασίδη το κεφάλι. Οι δε απόφοιτοι νηπιαγωγοί και δάσκαλοι ειδικής αγωγής, αν και οι μόνοι απόφοιτοι πανεπιστημιακής σχολής με ουσιαστική κατάρτιση στην ειδική αγωγή, παραμένουν αδιόριστοι και καταδικασμένοι να δουλεύουν ες αεί αναπληρωτές, την ίδια ώρα που στα ειδικά σχολεία εργάζεται κάθε καρυδιάς καρύδι.
Συμπέρασμα, η δημόσια παιδεία ως τομέας του φαύλου και διεφθαρμένου ελληνικού δημοσίου, δεν μπόρεσε τελικά να ξεφύγει από τη μοίρα της διαπλοκής, της αρπαχτής, των ρουσφετιών και του βολέματος. Και με αυτή τη λογική της αρπαχτής και της ξεπέτας δίνονται και οι δεύτερες αναθέσεις.
αυτό ακριβώς εννοώ , συμφωνώ απόλυτα με τον συνάδελφο ;)
-
Το κακό με τις β΄ αναθέσεις έχει παραγίνει. Η Χριστοφιλοπούλου βλέποντας να αδειάζουν τα ταμεία του κράτους ήδη διερευνά, όπως η ίδια δήλωσε, να αναθέσει τη λογοτεχνία στους ξενόγλωσσους. Ήδη, όμως, οι συνάδελφοι ξενόγλωσσοι έχουν πάρει πολλές ώρες ιστορίας.
Εγώ δεν είμαι τόσο αντίθετος στο να διδάσκουν ιστορία (νομικά η β΄ ανάθεση ιστορίας ισχύει), αλλά να πάρουν 2-4 ώρες ιστορίας, για να μην ταλαιπωρούνται πηγαίνοντας σε άλλο σχολείο. Γιατί ας το παραδεχτούμε όλοι: Σε ποιον αρέσει να πηγαίνει σε 2-3 σχολεία όταν μάλιστα το ένα από το άλλο είναι 20 και 30 χλμ; Εγώ όμως έχω δουλέψει σε σχολείο που ξενόγλωσση συνάδελφος είχε 21 ώρες ιστορίας! Ε, συγγνώμη, αυτό είναι υπερβολή!
Το κακό, βέβαια, με τη β΄ ανάθεση ιστορίας έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια με τους παλιούς μόνιμους φιλολόγους. Αυτοί απέφευγαν την ιστορία (όχι όλοι), διότι τα παιδιά βαριούνται να ακούνε μπλα-μπλα (η ιστορία βέβαια δε διδάσκεται μόνο με μπλα-μπλα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) και συνήθως οι μαθητές δε διαβάζουν. Οπότε, άφησαν την ιστορία στους ξενόγλωσσους, για να συμπληρώνουν κι αυτοί το ωράριο τους (happy end για όλους).
Με το επιχείρημα που συμφωνώ απόλυτα εγώ με συναδέλφους φιλολόγους είναι ότι εμείς οι φιλόλογοι εξεταζόμαστε στον ΑΣΕΠ και στην ιστορία χωρίς μάλιστα να μας δίνουν βιβλιογραφία. Νομικά η β΄ ανάθεση λογοτεχνίας δεν ισχύει (ακόμα...), αλλά κι εμείς ως κλάδος ΠΕ02 δεν αντιδράμε, για να το αποτρέψουμε. Πού είναι οι υπογραφές οεο;;;; Για να μην παρεξηγηθώ από τους συναδέλφους ξενόγλωσσους: Δεν αμφισβητώ σε καμιά περίπτωση ούτε το πολύ καλό επίπεδό τους (στο αντικείμενό τους), ούτε και τις αξιόλογες σπουδές τους. Ούτε φυσικά ένα πιστοποιητικό proficiency (δεν είναι πτυχίο σε καμία περίπτωση) κάνει κάποιον φιλόλογο ικανό να διδάξει την ξένη γλώσσα.
Πολλοί συνάδελφοι ξενόγλωσσοι θέτουν ως επιχείρημα ότι κάποιοι φιλόλογοι δε διδάσκουν καλά το μθμ της ιστορίας. Πράγματι, αυτό συμβαίνει. Οι φιλόλογοι όμως που δε διδάσκουν καλά το μθμ της ιστορίας, δε διδάσκουν καλά ούτε τα αρχαία ούτε τα νέα. Αυτή η δουλεία χρειάζεται -συν τοις άλλοις- μεράκι. Όπως ασφαλώς υπάρχουν και συνάδελφοι ξενόγλωσσοι που δε διδάσκουν καλά το δικό τους αντικείμενο (αγγλικά, γαλλικά κ.λπ). Όλοι από τα μαθητικά μας χρόνια έχουμε να θυμηθούμε παραδείγματα και από τις δυο περιπτώσεις.
Λένε οι συνάδελφοι ξενόγλωσσοι ότι στο τμήμα τους έχουν διδαχτεί και λογοτεχνία και ιστορία. Δεν το αμφισβητώ! Κάποιοι, άλλωστε, φρόντισαν να βάλουν και links με οδηγούς σπουδών ξένων φιλολογιών, για να διαπιστώσουμε ότι όντως έχουν δίκιο. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι έχουν το επαγγελματικό δικαίωμα να διδάσκουν λογοτεχνία ή ιστορία. Όπως επαγγελματικό δικαίωμα να διδάσκουν ξένη γλώσσα στο δημόσιο δεν έχουν ούτε οι απόφοιτοι του τμήματος Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου Παν/μίου που διδάσκονται και ξένη γλώσσα και ξένη λογοτεχνία.
Με συγχωρείς, αλλά καλώς δεν έχουν τα επαγγελματικά δικαιώματα που έχουν οι ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ξένων γλωσσών, μιας και δεν κάνουν ΚΑΝΕΝΑ μάθημα διδακτίκης, παιδαγωγικών και πρακτικής άσκησης σε σχολεία που κάναμε τουλάχιστον εμείς στην γερμανική του Α.Π.Θ. Και μια μικρή επισήμανση ακόμη...η ξένη λογοτεχνία που κάνουν είναι για λόγους εξάσκησης της μεταφραστικής τεχνικής τους. Δεν αναλύουν την λογοτεχνία όπως κάνουν όλοι οι ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ελληνικής ή ξένης γλώσσας. Άρα το παράδειγμα είναι λίγο ατυχές, γιατί οι του μεταφραστικού ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ σε καμία περίπτωση.
-
Συνάδελφοι, τα είπαμε για τη Λογοτεχνία,είναι μάθημα φιλολόγων.
Αυτό ακριβώς πρέπει να μείνει ως εντύπωση και όχι ότι οι ΠΕ02 τα έχουν βάλει με τους ΠΕ05 ή ΠΕ07 ή ΠΕ34.
Άλλωστε και ο τίτλος του thread δεν αναφέρει πουθενά ΠΕ02 - για να μην πω ότι μόνο τους ΠΕ02 δεν αναφέρει.
-
Το κακό με τις β΄ αναθέσεις έχει παραγίνει. Η Χριστοφιλοπούλου βλέποντας να αδειάζουν τα ταμεία του κράτους ήδη διερευνά, όπως η ίδια δήλωσε, να αναθέσει τη λογοτεχνία στους ξενόγλωσσους. Ήδη, όμως, οι συνάδελφοι ξενόγλωσσοι έχουν πάρει πολλές ώρες ιστορίας.
Εγώ δεν είμαι τόσο αντίθετος στο να διδάσκουν ιστορία (νομικά η β΄ ανάθεση ιστορίας ισχύει), αλλά να πάρουν 2-4 ώρες ιστορίας, για να μην ταλαιπωρούνται πηγαίνοντας σε άλλο σχολείο. Γιατί ας το παραδεχτούμε όλοι: Σε ποιον αρέσει να πηγαίνει σε 2-3 σχολεία όταν μάλιστα το ένα από το άλλο είναι 20 και 30 χλμ; Εγώ όμως έχω δουλέψει σε σχολείο που ξενόγλωσση συνάδελφος είχε 21 ώρες ιστορίας! Ε, συγγνώμη, αυτό είναι υπερβολή!
Το κακό, βέβαια, με τη β΄ ανάθεση ιστορίας έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια με τους παλιούς μόνιμους φιλολόγους. Αυτοί απέφευγαν την ιστορία (όχι όλοι), διότι τα παιδιά βαριούνται να ακούνε μπλα-μπλα (η ιστορία βέβαια δε διδάσκεται μόνο με μπλα-μπλα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) και συνήθως οι μαθητές δε διαβάζουν. Οπότε, άφησαν την ιστορία στους ξενόγλωσσους, για να συμπληρώνουν κι αυτοί το ωράριο τους (happy end για όλους).
Με το επιχείρημα που συμφωνώ απόλυτα εγώ με συναδέλφους φιλολόγους είναι ότι εμείς οι φιλόλογοι εξεταζόμαστε στον ΑΣΕΠ και στην ιστορία χωρίς μάλιστα να μας δίνουν βιβλιογραφία. Νομικά η β΄ ανάθεση λογοτεχνίας δεν ισχύει (ακόμα...), αλλά κι εμείς ως κλάδος ΠΕ02 δεν αντιδράμε, για να το αποτρέψουμε. Πού είναι οι υπογραφές οεο;;;; Για να μην παρεξηγηθώ από τους συναδέλφους ξενόγλωσσους: Δεν αμφισβητώ σε καμιά περίπτωση ούτε το πολύ καλό επίπεδό τους (στο αντικείμενό τους), ούτε και τις αξιόλογες σπουδές τους. Ούτε φυσικά ένα πιστοποιητικό proficiency (δεν είναι πτυχίο σε καμία περίπτωση) κάνει κάποιον φιλόλογο ικανό να διδάξει την ξένη γλώσσα.
Πολλοί συνάδελφοι ξενόγλωσσοι θέτουν ως επιχείρημα ότι κάποιοι φιλόλογοι δε διδάσκουν καλά το μθμ της ιστορίας. Πράγματι, αυτό συμβαίνει. Οι φιλόλογοι όμως που δε διδάσκουν καλά το μθμ της ιστορίας, δε διδάσκουν καλά ούτε τα αρχαία ούτε τα νέα. Αυτή η δουλεία χρειάζεται -συν τοις άλλοις- μεράκι. Όπως ασφαλώς υπάρχουν και συνάδελφοι ξενόγλωσσοι που δε διδάσκουν καλά το δικό τους αντικείμενο (αγγλικά, γαλλικά κ.λπ). Όλοι από τα μαθητικά μας χρόνια έχουμε να θυμηθούμε παραδείγματα και από τις δυο περιπτώσεις.
Λένε οι συνάδελφοι ξενόγλωσσοι ότι στο τμήμα τους έχουν διδαχτεί και λογοτεχνία και ιστορία. Δεν το αμφισβητώ! Κάποιοι, άλλωστε, φρόντισαν να βάλουν και links με οδηγούς σπουδών ξένων φιλολογιών, για να διαπιστώσουμε ότι όντως έχουν δίκιο. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι έχουν το επαγγελματικό δικαίωμα να διδάσκουν λογοτεχνία ή ιστορία. Όπως επαγγελματικό δικαίωμα να διδάσκουν ξένη γλώσσα στο δημόσιο δεν έχουν ούτε οι απόφοιτοι του τμήματος Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιονίου Παν/μίου που διδάσκονται και ξένη γλώσσα και ξένη λογοτεχνία.
Με συγχωρείς, αλλά καλώς δεν έχουν τα επαγγελματικά δικαιώματα που έχουν οι ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ξένων γλωσσών, μιας και δεν κάνουν ΚΑΝΕΝΑ μάθημα διδακτίκης, παιδαγωγικών και πρακτικής άσκησης σε σχολεία που κάναμε τουλάχιστον εμείς στην γερμανική του Α.Π.Θ. Και μια μικρή επισήμανση ακόμη...η ξένη λογοτεχνία που κάνουν είναι για λόγους εξάσκησης της μεταφραστικής τεχνικής τους. Δεν αναλύουν την λογοτεχνία όπως κάνουν όλοι οι ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ελληνικής ή ξένης γλώσσας. Άρα το παράδειγμα είναι λίγο ατυχές, γιατί οι του μεταφραστικού ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ σε καμία περίπτωση.
Φυσικά και καλώς δεν έχουν το επαγγελματικό δικαίωμα οι απόφοιτοι του Μεταφραστικού να διδάξουν ξένη γλώσσα στο σχολείο. Το ίδιο λέμε. Όχι, το παράδειγμα δεν είναι ατυχές, γιατί εννοούσα ότι όπως οι απόφοιτοι του Μεταφραστικού δεν έχουν το επαγγελματικό δικαίωμα να διδάξουν σε σχολείο την ξένη γλώσσα παρότι στη σχολή τους τη διδάσκονται, έτσι και στους ξενόγλωσσους φιλολόγους δεν πρέπει να δοθεί το δικαίωμα να διδάξουν νέα ελληνική λογοτεχνία.
Eυκαιρίας δοθείσης, θα ήθελα να πω ότι πιστεύω πως αν η β΄ ανάθεση νέας ελληνικής λογοτεχνίας δοθεί τελικά στους ξενόγλωσσους, τότε θα τους δοθούν και τα αρχαία από μετάφραση (Οδύσσεια, Ιλιάδα και Ελένη). Η Χριστοφιλοπούλου την πρώτη φορά το "πέταξε" δήθεν τυχαία σε ραδιοφ. σταθμό, τη δεύτερη το είπε στη
-
Εγώ ως νηπιαγωγός που διδάχτηκα την ίδια λογοτεχνία (Ελληνική και Ξένη), την ίδια ιστορία και την ίδια ιστορία τέχνης, από τους ίδιους καθηγητές, με την φίλη μου που σπούδαζε σε φιλολογικό, τι μπορώ να πάρω ως δεύτερη ανάθεση στη δευτεροβάθμια;;;;
Έτσι για μια αλλαγή από τα πιτσιρίκια!!!!!!!
κάνε λίγη υπομονή και νομίζω ότι τον Σεπτέμβριο όλοι θα εκπλαγούμε από τις
-
Εγώ πρώτη μίλησα εδώ για επαγγελματικά δικαιώματα και εκεί πρέπει να στηριχθούμε τελικά. Αν και εγώ νομίζω ότι το μάθημα της Λογοτεχνίας επι της ουσίας δεν μπορούν να το διδάξουν οι Ξενόγλωσσοι διοτι τα κείμενα περιέχουν ιστορικά στοιχεία, γλωσσικά (ιδιωματικές λέξεις κτλ) και άλλα. Πρέπει να έχεις στη φαρέτρα σου πολλές γνώσεις απο την μυθολογία, ιστορία, αρχαιολογία κτλ [ ελληνικού κυρίως πολιτισμού] για να εξηγείς που αναφέρεται καθε φορά ο ποιητης ή διηγηματογράφος.
Για να μην λέμε άλλα λόγια και για να μην κατηγορηθώ ότι δεν είμαι άνθρωπος της δράσης
[ υπάρχει λόγος που δεν έχω αναλάβει δράση μέχρι τώρα:
Πρώτον, ήθελα να ακουστούν όλες οι απόψεις για να κατανοηθεί το πρόβλημα και να δούμε όλες τις πλευρές του
Δεύτερον, έχω αφήσει το laptop στο πατρικό μου σπίτι [και εδώ που είμαι πληρώνω κατά μέσο όρο 200 ευρώ το μήνα σε internet cafe για να συνομιλώ μαζί σας ] με αποτέλεσμα να μην έχω την ησυχία μου να συντάξω ένα κείμενο. ( Εχω στείλει κείμενο στην Χριστοφιλοπούλου στο παρελθόν για άλλη υπόθεση - θέλω να πω δεν το έχω σε τίποτα να το κάνω :) ).
Προτείνω λοιπόν να συλλέξει κάποιος όλα τα επιχειρήματα των Φιλολόγων, να τα ομαδοποιήσει, να συντάξει ένα κείμενο, να υπογραφεί (θα δούμε πως θα γίνει αυτό - με ηλεκτρονικές υπογραφές ίσως ή με email) και να αποσταλεί στο Υπουργείο. Σε λίγες μέρες θα βρίσκομαι Αθήνα οπότε μπορώ να βοηθήσω αν εσείς δεν το έχετε ολοκληρώσει.
-
Για το θέμα μας τώρα, υπάρχουν 2 καθαρές επιλογές. Ή δεν θα έχουμε καθόλου δεύτερες αναθέσεις ή θα έχουμε.
Αν δεν έχουμε τότε οι Μαθηματικοί κάνουν μαθηματικά και όχι γεωγραφία. Οι φυσικοί κάνουν φυσική και όχι χημεία,βιολογία,γεωγραφία. Οι
-
Διαγράφηκαν τα με προσωπικες αιχμές ή/και τα εντελως ασχετα μηνυματα και επιστρέφουμε στο θέμα. Παρακαλούμε, αν συνεχιστει στο ιδιο "μοτίβο" η συζήτηση, το θεμα θα κλειδωθει οριστικα χωρις καμια προηγουμενη προειδοποιηση.
Ευχαριστούμε!
Επαναλαμβανουμε:
Το ζήτημα ειναι : προκειται να γινει καποια συντονισμένη ενεργεια για τη μη εφαρμογη αυτης της β'αναθεσης και την αποκατάσταση με ικανό αριθμό ωρων διδασκαλίας της ξενης γλωσσας?
Υπαρχει κατι τετοιο? Ακουσατε κατι? ή η θερινή ραστώνη μας/τους απενεργοποίησε? ;D
-
Γράφω παραπάνω:
το μάθημα της Λογοτεχνίας επι της ουσίας δεν μπορούν να το διδάξουν οι Ξενόγλωσσοι διοτι τα κείμενα περιέχουν ιστορικά στοιχεία, γλωσσικά (ιδιωματικές λέξεις κτλ) και άλλα. Πρέπει να έχεις στη φαρέτρα σου πολλές γνώσεις απο την μυθολογία, ιστορία, αρχαιολογία κτλ [ ελληνικού κυρίως πολιτισμού] για να εξηγείς που αναφέρεται καθε φορά ο ποιητης ή διηγηματογράφος.
Παράδειγμα τέτοιου κειμένου είναι το ποίημα του Σεφέρη " ο
-
Γράφω παραπάνω:
το μάθημα της Λογοτεχνίας επι της ουσίας δεν μπορούν να το διδάξουν οι Ξενόγλωσσοι διοτι τα κείμενα περιέχουν ιστορικά στοιχεία, γλωσσικά (ιδιωματικές λέξεις κτλ) και άλλα. Πρέπει να έχεις στη φαρέτρα σου πολλές γνώσεις απο την μυθολογία, ιστορία, αρχαιολογία κτλ [ ελληνικού κυρίως πολιτισμού] για να εξηγείς που αναφέρεται καθε φορά ο ποιητης ή διηγηματογράφος.
Παράδειγμα τέτοιου κειμένου είναι το ποίημα του Σεφέρη " ο
-
Έχουμε ήδη θεαματικά αποτελέσματα.
Οι ΠΕ02 εξοντώνουν ήδη τους ξενόγλωσσους. :P :P :P
Στο τέλος το φορουμ θα απαρτίζεται μόνο απο ΠΕ02. ;) ;)
-
συμφωνώ συνάδελφοι.. δεν είμαι ούτε της ελληνικής ούτε άλλης φιλολογίας, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου η συμπεριφορά εντός του φόρουμ.
είμαι της άποψης ότι πρέπει να εφαρμοστούν οι γραπτοί και άγραφοι κανόνες λειτουργίας εντός τέτοιου σημαντικού βήματος που μας δίνεται.
και αν οι moderators θέλουν βοήθεια, εγώ στο μέτρο του δυνατού προσφέρομαι. γιατί δεν θέλω μόνο να "γκρινιάζω" προσφέρομαι να βοηθήσω όπως μπορώ
-
(...)
3. Σεβαστείτε τα υπόλοιπα μέλη της Κοινότητας χωρίς να προσβάλλετε τα "πιστεύω" τους, τη θρησκεία τους, την καταγωγή τους, τις απόψεις τους, το στυλ τους και ΜΗΝ βρίσετε οποιοδήποτε μέλος ακόμα και αν έσφαλε ή παραβίασε οποιοδήποτε κανόνα. Απλά αναφέρετέ το στον εκάστοτε υπεύθυνο moderator. Τέτοιες συμπεριφορές παρακολουθούνται από 4 administrators και τουλάχιστον 20 moderators και οι επίμαχες συζητήσεις θα σβηστούν ή τροποποιηθούν και οι συμμετέχοντες θα τιμωρηθούν ανάλογα. (αφαίρεση των "αστεριών", των αριθμών των posts, τίτλων, ή ακόμα και της χρήσης του φόρουμ). Όσοι επανειλημμένα παραβαίνουν τους κανόνες θα διωχθούν από το site εντελώς. Το