Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Επιμόρφωση-Μετεκπαίδευση => Σεμινάρια - Επιμορφώσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: christhess στις Αυγούστου 24, 2011, 11:36:57 am
-
επιστημονική ημερίδα
ΔΥΣΛΕΞΙΑ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: Αίτια –Διάγνωση - Αντιμετώπιση
24 Σεπτεμβρίου 2011 - Θεσσαλονίκη
1 Οκτωβρίου 2011 - Αθήνα
15 Οκτωβρίου 2011 - Γιάννενα
Εισαγωγή
Οι ικανότητες - δεξιότητες της Ανάγνωσης και της Γραφής αποτελούν τα θεμελιώδη μέσα πρόσκτησης γνώσης και ανθρώπινης επικοινωνίας. Επίσης, σημαντικά καθορίζουν το βαθμό επιτυχίας στη μόρφωση και κατά συνέπεια στη ζωή και στην ευτυχία μας.
Αντιθέτως, οι μαθησιακές δυσκολίες, η δυσλεξία και δυσορθογραφία αποτελούν τροχοπέδη στην εκπαιδευτική και προσωπική μας ανάπτυξη, με καταστροφικές δευτερογενείς ψυχο-κοινωνικές επιπτώσεις, λόγω άγνοιας, έλλειψης έγκαιρης διάγνωσης και αποτελεσματικής εξατομικευμένης αντιμετώπισης.
Η συγκεκριμένη επιστημονική ημερίδα εστιάζει πολύπλευρα στα επιστημονικά αυτά πεδία με στόχο να επιμορφώσει επαρκώς τους συμμετέχοντες. Η ημερίδα απευθύνεται σε ψυχολόγους, λογοπεδικούς, παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς, βρεφονηπιοκόμους, νηπιαγωγούς, επιστήμονες της αγωγής και επαγγελματίες της ειδικής αγωγής καθώς και σε γονείς και φοιτητές-σπουδαστές.
Μέσω της επιμόρφωσης, οι συμμετέχοντες πέρα από τη θεωρητική τους κατάρτιση στα επιμέρους πεδία τα οποία πραγματεύεται η ημερίδα, θα έχουν τη δυνατότητα να επιλύσουν και πλήθος αποριών-προβληματισμών τους μέσω των απαντήσεων που θα δώσει ο καθηγητής κ. Γεώργιος Θ. Παυλίδης.
Πρόγραμμα ημερίδας
09.30 - 10.30: Προσέλευση
10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί
10.40 - 12.30: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ
• Ιστορική αναδρομή.
• Γενετικοί -
-
κατά τη γνώμη μου όχι ό,τι καλύτερο... :o :o :o
-
κατά τη γνώμη μου όχι ό,τι καλύτερο... :o :o :o
Θα συμφωνήσω μαζί σου....Έχω παρακολουθήσει 2 με τον ίδιο καθηγητή......
-
Γιατί το λέτε αυτό;Δεν τον έχω παρακολουθήσει σε ομιλία.
-
Την ημερίδα αυτή με τον Παυλίδη την είχα παρακολουθήσει κι εγώ πέρυσι, που την οργάνωνε πάλι ο ίδιος φορέας. Πήγα με προσδοκίες από όσα είχα διαβάσει για τον ίδιο, τον παρακολούθησα με προσοχή στην αρχή γιατί είναι πολύ παραστατικός, σχεδόν "θεατρικός" στον τρόπο που μιλάει και κινείται, άρχισα να απογοητεύομαι όταν προσπερνούσε διάφορες ενότητες ελλείψει χρόνου ή τις παρουσίαζε πολύ βιαστικά, αλλά αυτό που με ενόχλησε περισσότερο ήταν ο έντονα προσωποκεντρικός χαρακτήρας της ημερίδας: την περισσότερη ώρα ακούγαμε για την δική του μέθοδο, τις βραβεύσεις του και την αναγνώρισή του διεθνώς , τις συγκρούσεις του με άλλους καθηγητές, την αμφισβήτηση που έχει δεχτεί...Είχα την εντύπωση ότι μίλαγε κυρίως για να υπερασπιστεί τον εαυτό του και να μας πείσει για την ορθότητα των μεθόδων του παρά να μας μάθει και να μας δείξει πρακτικά πώς μπορούμε να διαγνώσουμε και να βοηθήσουμε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Στο τέλος της ημέρας είχα βαρεθεί, κουραστεί και λυπηθεί τα χρήματά μου...
-
κατά τη γνώμη μου όχι ό,τι καλύτερο... :o :o :o
Όποιος έχει ασχοληθεί με την ειδική αγωγή, τα μαθησιακά και ειδικά με τη δυσλεξία θα συμφωνήσει μαζί σου... προσωποκεντρικός χαρακτήρας της ημερίδας: την περισσότερη ώρα ακούγαμε για την δική του μέθοδο, τις βραβεύσεις του και την αναγνώρισή του διεθνώς , τις συγκρούσεις του με άλλους καθηγητές, την αμφισβήτηση που έχει δεχτεί...Είχα την εντύπωση ότι μίλαγε κυρίως για να υπερασπιστεί τον εαυτό του και να μας πείσει για την ορθότητα των μεθόδων του
Λογικό να προσπαθεί να πείσει...
Πάντως είχα την αίσθηση οτι οι ημερίδες του είναι δωρεαν...για να ενημερώσει τον κόσμο για το κάθε νέο κέντρο που ανοίγει...
-
κατά τη γνώμη μου όχι ό,τι καλύτερο... :o :o :o
Όποιος έχει ασχοληθεί με την ειδική αγωγή, τα μαθησιακά και ειδικά με τη δυσλεξία θα συμφωνήσει μαζί σου... προσωποκεντρικός χαρακτήρας της ημερίδας: την περισσότερη ώρα ακούγαμε για την δική του μέθοδο, τις βραβεύσεις του και την αναγνώρισή του διεθνώς , τις συγκρούσεις του με άλλους καθηγητές, την αμφισβήτηση που έχει δεχτεί...Είχα την εντύπωση ότι μίλαγε κυρίως για να υπερασπιστεί τον εαυτό του και να μας πείσει για την ορθότητα των μεθόδων του
Λογικό να προσπαθεί να πείσει...
Πάντως είχα την αίσθηση οτι οι ημερίδες του είναι δωρεαν...για να ενημερώσει τον κόσμο για το κάθε νέο κέντρο που ανοίγει...
όταν βλέπεις στην ανακοίνωση ότι η αυτοπαρουσιαση του είναι πολύ μεγαλύτερη από την ίδια την ανακοίνωση στο σύνολο, δεν λες ότι έχει μικρή ιδέα για τον εαυτό του..... ;D ;D ;D ;D
και δεν χαίρει και μεγάλης εκτίμησης πάντως στο χώρο της ειδικής διεθνώς..
μια δοκιμή όμως θα πείσει, ειδικά αυτούς που δεν τον έχουν ξανακούσει και ξέρουν φυσικά καποια πράγματα, ώστε να είστε σε θεση να κρίνετε.
-
epistimik κάτσε γιατί με μπέρδεψες
λες "και δεν χαίρει και μεγάλης εκτίμησης πάντως στο χώρο της ειδικής διεθνώς.."
από την ανακοίνωση βλέπω ότι έχει ενα μύριο αναγνωρίσεις και εγώ δεν ξέρω τι άλλο. Τι να πούνε οι άλλοι που είναι παντελώς άγνωστοι ? ψέματα λέει η ανακοίνωση ?
-
Την ημερίδα αυτή με τον Παυλίδη την είχα παρακολουθήσει κι εγώ πέρυσι, που την οργάνωνε πάλι ο ίδιος φορέας. Πήγα με προσδοκίες από όσα είχα διαβάσει για τον ίδιο, τον παρακολούθησα με προσοχή στην αρχή γιατί είναι πολύ παραστατικός, σχεδόν "θεατρικός" στον τρόπο που μιλάει και κινείται, άρχισα να απογοητεύομαι όταν προσπερνούσε διάφορες ενότητες ελλείψει χρόνου ή τις παρουσίαζε πολύ βιαστικά, αλλά αυτό που με ενόχλησε περισσότερο ήταν ο έντονα προσωποκεντρικός χαρακτήρας της ημερίδας: την περισσότερη ώρα ακούγαμε για την δική του μέθοδο, τις βραβεύσεις του και την αναγνώρισή του διεθνώς , τις συγκρούσεις του με άλλους καθηγητές, την αμφισβήτηση που έχει δεχτεί...Είχα την εντύπωση ότι μίλαγε κυρίως για να υπερασπιστεί τον εαυτό του και να μας πείσει για την ορθότητα των μεθόδων του παρά να μας μάθει και να μας δείξει πρακτικά πώς μπορούμε να διαγνώσουμε και να βοηθήσουμε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Στο τέλος της ημέρας είχα βαρεθεί, κουραστεί και λυπηθεί τα χρήματά μου...
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου κι εγώ τον έχω ακούσει σε ένα συνέδριο ειδικής αγωγής πριν κάποια χρόνια..
-
Αναφορικά με το αν είναι καλή ή όχι η ομιλία αυτό σίγουρα είναι κάτι υποκειμενικό.Το αν είναι ωστόσο διεθνως αναγνωρισμένως ή αυθεντία στο χώρο νομίζω πως μια αναζήτηση στο google αρκει για να δείξει πως έχει διεθνή εμβέλεια και νομίζω δεν είναι σωστό να αμφισβητούμε και αυτο, ειδικά σε μια χώρα που οι επιστημονες με διεθνη παρουσία (βλ. ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΣ!) δεν αγιάζουν στον τόπο τους!!
Αποψη μου
-
Εγώ είχα παρακολουθήσει την ημερίδα του στο πανεπιστήμιο! Είχα παραβρεθεί με την καθηγήτρια μου η οποία μου γνωστοποίησε ότι κανένας πανεπιστημιακός δεν εκτιμά ούτε την μέθοδο του ούτε τον ίδιο! Οι γονείς είναι αυτοί που τον πιστεύουν και τον ¨ακολουθούν¨…και πράγματι σε ερωτήματα και σε διάλογο που έκαναν οι δυο τους κατά την διάρκεια της ημερίδας φάνηκε ότι δεν μπορούσε καν να επιχειρηματολογήσει ορθά όλα όσα έλεγε, όπως επίσης ότι ελάχιστοι ήταν οι καθηγητές πανεπιστημίου που παραβρέθηκαν (και αυτοί απλά για να δουν τι θα πει όχι για να τον ακούσουν) ενώ μεγάλος ήταν ο αριθμός των γονιών. Συμφωνώ απόλυτα με την epistimik και την katerina μια δοκιμή θα σας πείσει…κάλο ειναι να παρακολουθούμε και αυτες τις περιπτώσεις για να κρίνουμε καλύτερα, λεφτά να μην χαλάμε ;D ;D ;D
-
"την καθηγήτρια μου η οποία μου γνωστοποίησε ότι κανένας πανεπιστημιακός δεν εκτιμά ούτε την μέθοδο του ούτε τον ίδιο! "
το κανένας πανεπιστημιακός να υποθέσω Έλληνας πανεπιστημιακός
γιαυτό όλες οι αναγνωρίσεις του είναι λοιπόν στο εξωτερικό, ουδείς προφήτης στον τόπο του. Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, δεν ξέρω τι λέει αλλά τον συμπάθησα.
-
epistimik κάτσε γιατί με μπέρδεψες
λες "και δεν χαίρει και μεγάλης εκτίμησης πάντως στο χώρο της ειδικής διεθνώς.."
από την ανακοίνωση βλέπω ότι έχει ενα μύριο αναγνωρίσεις και εγώ δεν ξέρω τι άλλο. Τι να πούνε οι άλλοι που είναι παντελώς άγνωστοι ? ψέματα λέει η ανακοίνωση ?
αγαπητε kinigire,
χωρίς πραγματικά να θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου, θα σου απαντήσω
το ότι κάποιος γράφει κάτι για τον εαυτό του, δε σημαίνει απόλυτα ότι ισχύει στον ίδιο βαθμό που το παρουσιάζει, κάνε μια αναζήτηση στο όνομα του, τη μέθοδο αλλά και τη διαφήμιση των κέντρων του και θα με καταλάβεις ;)
Και άλλοι κάνουνε "διεθνή" συνέδρια εδώ στην ελλάδα αλλά άνετα θα μπορουσες να τα ονομάσεις και "τοπικά" αν τα παρακολουθήσεις.
Όσον αφορά στον Παυλίδη, είχα παρακολουθήσει ένα 'διεθνές" συνέδριο στην Θεσ-κη πριν χρόνια, καλύτερα να μην αναφέρω εντυπώσεις...
Επίσης, επειδή είμαι αρκετά χρόνια στο χώρο της ειδικής, έχω παρακολουθήσει 3-4 διαλέξεις του, γι αυτό και εξέφρασα αυτή τη γνώμη, που στην τελική, δεν υποχρέωσα κανέναν να τη δεχτεί ούτε να μην πάει, αντιθέτως είπα να γίνει μια δοκιμή.
Στο χώρο, πάνω κάτω, όλοι ξέρουν ποιοι είναι πιο αξιόλογοι, και πραγματικά μου κάνει εντύπωση που, ενώ σε βλέπω γνώστη της ειδικής αγωγής, να μην τον ξέρεις!
Τέλοσπάντων, δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν, όποιος θέλι να πάει να τον παρακολουθήσει, ελεύθερος από μένα :P
-
Αναφορικά με το αν είναι καλή ή όχι η ομιλία αυτό σίγουρα είναι κάτι υποκειμενικό.Το αν είναι ωστόσο διεθνως αναγνωρισμένως ή αυθεντία στο χώρο νομίζω πως μια αναζήτηση στο google αρκει για να δείξει πως έχει διεθνή εμβέλεια και νομίζω δεν είναι σωστό να αμφισβητούμε και αυτο, ειδικά σε μια χώρα που οι επιστημονες με διεθνη παρουσία (βλ. ΝΑΝΟΠΟΥΛΟΣ!) δεν αγιάζουν στον τόπο τους!!
Αποψη μου
Tώρα με έφτιαξες ;)
Ένας ακόμα έλληνας "νομπελίστας" ;)
-
και φω σκεφτομαι να παω φετος μιας και δεν εχω παει καμια αλλη φορα!!εχοντας ακουσει και πολυ καλα λογια για το προσωπο του και απο φοιτητρια κιολας!!ελπιζω να αξιζει!!
-
Μόνο που υποστηρίζει ότι έχει βρει τον τρόπο να θεραπεύει τη δυσλεξία και τη διάσπαση προσοχής με μία μέθοδο οφθαλμοκίνησης ( ή κάπως έτσι) τρώει Χ. Ωραίος τρόπος να βγάλεις λεφτά...πουλώντας ελπίδα σε γονείς. Έχει χαρακτηριστεί από πανεπιστημιακούς ως "τσαρλατάνος".
-
Μόνο που υποστηρίζει ότι έχει βρει τον τρόπο να θεραπεύει τη δυσλεξία και τη διάσπαση προσοχής με μία μέθοδο οφθαλμοκίνησης ( ή κάπως έτσι) τρώει Χ. Ωραίος τρόπος να βγάλεις λεφτά...πουλώντας ελπίδα σε γονείς. Έχει χαρακτηριστεί από πανεπιστημιακούς ως "τσαρλατάνος".
κι αυτός πανεπιστημιακός είναι! ;) ;D
-
Το γνωρίζω. Δεν είναι ο μόνος. ;)
-
τελικα ακυρη η παρακολουθηση απο μενα.. το εισιτηριο ειναι πανακριβο.. ντροπη εν μεσω κρισης..!!
-
τελικα ακυρη η παρακολουθηση απο μενα.. το εισιτηριο ειναι πανακριβο.. ντροπη εν μεσω κρισης..!!
ποσο κοστιζει;
-
Για κάποιον που δεν ξέρει τίποτα για δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες νομίζω οτι μπορεί να είναι καλό. Έχω παρακολουθήσει μια διάλεξη του. Είχε όπως είπατε αυτή την θεατρικότητα και την αυτοπροβολή. Επειδή τότε δεν ήξερα τίποτα για αυτά μου άρεσε. Άλλα δεν είχα πληρώσει, αν είχα πληρώσει ίσως να μην μου άρεσε τόσο :P
Μια δικιά μου καθηγήτρια μου είπε οτι η τεχνική του είναι καλή για έναν τύπο δυσλεξίας αλλά όχι οτι αναγνωρίζει κάθε μορφή (κάτι τέτοιο τουλαχιστον κατάλαβα).
Δεν υπάρχει περίπτωση να το παρακολουθήσω αλλά και ούτε κάποιο άλλο γενικόλογο σεμινάριο για την δυσλεξία γιατί αυτά τα μαθαίνεις και απο τα βιβλία. Θα ήθελα όμως να παρακολουθήσω κάποιο workshop (βιωματικό σεμινάριο) το οποίο να παρουσιάζει δραστηριότητες κατάλληλες για σχολική τάξη και ειδικά για τα Αγγλικά. Εσείς που είσαστε της ειδικής και γνωρίζεται περισσότερα, έχουν γίνει και γίνονται καθόλου τέτοια σεμινάρια;
-
Για κάποιον που δεν ξέρει τίποτα για δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες νομίζω οτι μπορεί να είναι καλό. Έχω παρακολουθήσει μια διάλεξη του. Είχε όπως είπατε αυτή την θεατρικότητα και την αυτοπροβολή. Επειδή τότε δεν ήξερα τίποτα για αυτά μου άρεσε. Άλλα δεν είχα πληρώσει, αν είχα πληρώσει ίσως να μην μου άρεσε τόσο :P
Μια δικιά μου καθηγήτρια μου είπε οτι η τεχνική του είναι καλή για έναν τύπο δυσλεξίας αλλά όχι οτι αναγνωρίζει κάθε μορφή (κάτι τέτοιο τουλαχιστον κατάλαβα).
Δεν υπάρχει περίπτωση να το παρακολουθήσω αλλά και ούτε κάποιο άλλο γενικόλογο σεμινάριο για την δυσλεξία γιατί αυτά τα μαθαίνεις και απο τα βιβλία. Θα ήθελα όμως να παρακολουθήσω κάποιο workshop (βιωματικό σεμινάριο) το οποίο να παρουσιάζει δραστηριότητες κατάλληλες για σχολική τάξη και ειδικά για τα Αγγλικά. Εσείς που είσαστε της ειδικής και γνωρίζεται περισσότερα, έχουν γίνει και γίνονται καθόλου τέτοια σεμινάρια;
δεν ειμαι της ειδικης αλλα της αγγλικης ;D
ειχα παρακολουθησει αυτο της hau. http://www.hau.gr/?i=teacher_education.en.specialized-workshops.135
ενα σαββατοκυριακο 15 ωρες που συνδυαζε κ θεωρεια αλλα κ workshop. ειδικα βεβαια για το μαθημα των αγγλικων. καλο για μια πρωτη επαφη κ να αρχιζεις να μπαινεις στην λογικη του πως να προσαρμοσεις το μαθημα σου, ειδικα αν δεν ειχες καμια ιδεα επι του θεματος σαν εμενα.
βεβαια οχι απλα ακριβο, αλλα πανακριβο.
-
45 ευρω για επαγγελματιες,εκπαιδευτικους,ιδιωτες και 35 για φοιτητες με πασο και ανεργους με καρτα ανεργιας(μεχρι τις 22/9).ενω οποιος γραφτει μετα τις 22/9 πληρωνει 55 ευρω.
-
Μόνο που υποστηρίζει ότι έχει βρει τον τρόπο να θεραπεύει τη δυσλεξία και τη διάσπαση προσοχής με μία μέθοδο οφθαλμοκίνησης ( ή κάπως έτσι) τρώει Χ. Ωραίος τρόπος να βγάλεις λεφτά...πουλώντας ελπίδα σε γονείς. Έχει χαρακτηριστεί από πανεπιστημιακούς ως "τσαρλατάνος".
Η μέθοδος του είχα παρουσιαστεί, προκάλεσε πολλές αντιδράσεις σε παγκόσμιο επίπεδο και αποσύτθηκε, Αργότερα, που το κλίμα ήταν καλύτερο, ξαναπαρουσιάστηκε.
Επίσης, γνωστός μου νηπαιγωγός, ιδιοκτήτης ιδιωτικού νηπιαγωγείου, αποφάσισε να εφαρμόσει τη μέθοδο στα παιδιά του νηπιαγωγείου, καθώς υποστηρίζεται ότι διαγιγνώσκει δυσλεξία πό την προσχολική ηλικία. Το 80% βγήκε με δυσλεξία, τη στιγμή που παγκοσμίως το ποσοστό παιδιών με δυσλεξία είναι 5-8%...
Τα συμπεράσματα δικά σας...
-
Για τις κριτικές στη μέθοδο Παυλίδη, δείτει στο:
Peter D. Pumfrey,Rea Reason(1991)Specific learning difficulties (dyslexia): challenges and responses σελ. 164 τελευτάια παράγραφος (υπάρχει στο google books)
Επίσςη σε κάποιο βιβλίο του Πόρποδα, νομίζω στο "Ανάγνωση", αφιερώνεται 1-2 σελίεδες στις κριτικές που έχει δεχτεί...
-
Για κάποιον που δεν ξέρει τίποτα για δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες νομίζω οτι μπορεί να είναι καλό. Έχω παρακολουθήσει μια διάλεξη του. Είχε όπως είπατε αυτή την θεατρικότητα και την αυτοπροβολή. Επειδή τότε δεν ήξερα τίποτα για αυτά μου άρεσε. Άλλα δεν είχα πληρώσει, αν είχα πληρώσει ίσως να μην μου άρεσε τόσο :P
Μια δικιά μου καθηγήτρια μου είπε οτι η τεχνική του είναι καλή για έναν τύπο δυσλεξίας αλλά όχι οτι αναγνωρίζει κάθε μορφή (κάτι τέτοιο τουλαχιστον κατάλαβα).
Δεν υπάρχει περίπτωση να το παρακολουθήσω αλλά και ούτε κάποιο άλλο γενικόλογο σεμινάριο για την δυσλεξία γιατί αυτά τα μαθαίνεις και απο τα βιβλία. Θα ήθελα όμως να παρακολουθήσω κάποιο workshop (βιωματικό σεμινάριο) το οποίο να παρουσιάζει δραστηριότητες κατάλληλες για σχολική τάξη και ειδικά για τα Αγγλικά. Εσείς που είσαστε της ειδικής και γνωρίζεται περισσότερα, έχουν γίνει και γίνονται καθόλου τέτοια σεμινάρια;
δεν ειμαι της ειδικης αλλα της αγγλικης ;D
ειχα παρακολουθησει αυτο της hau. http://www.hau.gr/?i=teacher_education.en.specialized-workshops.135
ενα σαββατοκυριακο 15 ωρες που συνδυαζε κ θεωρεια αλλα κ workshop. ειδικα βεβαια για το μαθημα των αγγλικων. καλο για μια πρωτη επαφη κ να αρχιζεις να μπαινεις στην λογικη του πως να προσαρμοσεις το μαθημα σου, ειδικα αν δεν ειχες καμια ιδεα επι του θεματος σαν εμενα.
βεβαια οχι απλα ακριβο, αλλα πανακριβο.
Αυτό απευθύνεται σε όλες τις ειδικότητες και τι κόστος έχουν;
-
Καλησπέραα!!!Μήπως γνωρίζει κάποιος για σεμινάρια όσων αφορά τη διδασκαλία των αγγλικών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες;Άκουσα για κάποια σεμινάρια με εισηγήτρια την κ. Αγγελική Παππά...Ξέρει κάποιος αν αξίζει τον κόπο;Γιατί και η τιμή τους είναι κάπως τσιμπημένη..(290 ευρω για 14 ώρες δεν είναι και λίγα)...
-
Για όσους τελικά θα ήθελαν να παρακολουθήσουν τον Παυλίδη στην Θεσσαλονίκη θα δώσει δύο ομιλίες
στην Πολίχνη Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011 ώρα 6 Θέατρο Παπαπαναγιώτου (Μαυρομιχάλη 56)
στην Σταυρούπολη Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011 ώρα 6 Θέατρο Τσακίρης (Λαγκαδα 221)
Η αφίσα που είδα έλεγε ότι η είσοδος θα είναι ελεύθερη και οτι θα δωθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης
Εγώ τον είχα παρακολουθήσει κάποτε στο θέατρο στην Μαυρομιχάλη. Εντάξει είναι ψώνιο αλλά αν δεν ξέρει κάποιος τίποτα για δυσλεξία κάτι μαθαίνει.
-
Πάντως εγώ παρακολούθησα την τελευταία διάλεξή του και με βοήθησε πολύ-να μην πω ότι με ενέπνευσε να ασχοληθώ περαιτέρω με αύτό το θέμα.
-
Καλημέρα σας
κάνοντας μεταπτυχιακό μίλησα με μητέρες με παιδιά με δυσλεξία,κάποιες είχαν επισκεφτεί τα κέντρα του κυρίου και τα αποτελέσματα ήταν μάλλον αρνητικά,τα παιδιά απογοητευμένα (μετά από τρία συνεχόμενα χρόνια που πήγαιναν στο κέντρο καμία εξέλιξη ενώ όταν ζήτησαν να φύγουν και έγινε κάποια άλλη παρέμβαση στα παιδιά η εξέλιξη θεαματική) , οι μητέρες προσπαθούσαν να ενημερωθούν και δεν έβρισκαν ποτέ τον κύριο να τους ενημερώσει.
Τα άτομα που εργάζονται στα κέντρα του επίσης περνάνε τα δικά τους προβλήματα : πολλές ώρες δουλειάς με λίγα χρήματα.
Εγώ σε προσωπική μου συνομιλία μαζί του, όταν τον βρήκα, ήταν ειρωνικός (γιατί έκανα μεταπτυχιακό σε άλλο πανεπιστήμιο και όχι σε αυτό που είναι εκείνος), με έκανε και ένιωσα μηδενικό και μου το έκλεισε στα μούτρα.
Από μπλα μπλα είναι άψογος μάλλον..
από την απάντηση emmaki : Επίσης, γνωστός μου νηπαιγωγός, ιδιοκτήτης ιδιωτικού νηπιαγωγείου, αποφάσισε να εφαρμόσει τη μέθοδο στα παιδιά του νηπιαγωγείου, καθώς υποστηρίζεται ότι διαγιγνώσκει δυσλεξία πό την προσχολική ηλικία. Το 80% βγήκε με δυσλεξία, τη στιγμή που παγκοσμίως το ποσοστό παιδιών με δυσλεξία είναι 5-8%...
πολλά μπορούμε να καταλάβουμε..