Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναπληρωτές => Μήνυμα ξεκίνησε από: JohnyWalker στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:13:15 pm

Τίτλος: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: JohnyWalker στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:13:15 pm
Μπορεί να μου εξηγήσεει κανείς την διαδικασία υπολογισμού των κενών λειτουργικών, οργανικών; Mπαίνω σε διάφορα site της δευτεροβάθμιας και βλέπω πίνακες με κενά-υπεραριθμίες, μετά αποσπάσεις. Αυτό που βλέπω είναι ότι έχουν γίνει πάρα μα πάρα πολλές αποσπάσεις ώστε οι θέσεις πλέον να είναι ελαχιστες για αναπληρωτές

Στα τεχνικά λύκεια αυτή η διαδικασία δεν έχει γίνει ακόμα;

Eϊναι δυνατόν να προκύψουν και άλλα κενά και μετά τις αποσπάσεις;

Δεν ξέρω, ελπίζω να υπάρχουν ακόμα πολλά κενά, το εύχομαι ώστε να μην βυθιστούμε στην ανεργία

Γιατί δεν βγάζουν τα κενά ανά ειδικότητα σύλλογοι δευτεροβάθμιας ώστε να ξέρουμε τι να περιμένουμε μετά και τις αποσπάσεις μονίμων;

Αν έχει κάποιος πληροφορίες ανα ειδικότητα ας τις παραθέσει
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: Radius στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:17:10 pm
Μα ο αποσπασμένος καλύπτει μία θέση εκεί που πάει, αλλά αφήνει μία κενή θέση πίσω του.
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: rozy4 στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:21:04 pm
όχι αν είχε κριθεί υπεράριθμος.
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: JohnyWalker στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:21:23 pm
Ναι αλλά οι αποσπασμένοι που βλέπω εγώ να μετακινήθηκαν ήταν όλοι μα όλοι σχεδόν υπεράριθμοι. Επομένως ποια θέση αφήνει πίσω;; Σε όλα τα site Δευτεροβάθμιας άμα μπείτε θα δείτε πίνακες με οργανικά-λειτουργικά κενά, στην συνέχεια πίνακεςμε υπεράριθμους και στη συνέχεια πίνακες με αποσπάσεις υπεραρίθμων προφανώς στα κενά. Οι αποσπάσεις όλες σχεδόν που κοίταξα αφορούσαν υπεράριθμους.

Αν έχει κανείς σωστή ενημέρωση ή εκτίμηση τι γίνεται ας ενημερώσει. Μήπως τελικά δεν θα υπάρχουν πλέον τόσα κενά;

Mε τα ΕΠΑΛ η διαδικασία δεν έει ολολκληρωθεί ακόμα; Γιατί είδα σε ένα site δευτεροβάθμιας που έλεγε ότι θα ολοκληρωθεί μετά τις εγγραφές μαθητών. Μα καλά ακόμα δεν έγιναν εγγραφές σε τομείς;

Πάντως εγώ βλέπω εξαιρετικά αυξημένο αριθμό αποσπάσεων σε σχέση με πέρυσι
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: bitch στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:25:54 pm
O υπολογισμός κενών πλεονασμάτων είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που δεν είναι δυνατό να αναπτυξουμε εδώ πέρα..
λαμβάνεις όμως υπόψη (μεταξύ άλλων)
αυτούς που βγαίνουν σε σύνταξη
αυτούς που σκοπεύουν να πάρουν μακροχρόνια αναρρωτική άδεια ή άδεια ανατροφής/ άνευ αποδοχών κτλ
αυτούς που αποσπάσθηκαν σε φορείς
αυτούς που αποσπάσθηκαν σε άλλα πυσδε
αυτούς που ΘΑ αποσπασθούν σε φορείς ή πυσδε
τις ειδικές κατηγορίες που τοποθετούνται κατά προτεραιότητα....
ανεπισήμως  βγάζεις εκτός και τις καραμπινάτες περιπτώσεις αυτών που δεν ειναι για την τάξη
μετά απο τα κενά αυτά αφαιρείς αυτούς που προβλέπεις να έρθουν με αποσπαση
συν τους νεοδιόριστους
συν και πλην τις τράμπες με τις αποσπάσεις εντος πυσδε
συν και πλην τα τμήματα -ειδικα των τεχνικών ειδικοτήτων - που προβλέπεται να λειτουργήσουν στα ΕΠΑΛ καθώς και τους υπεράριθμους απο καταργήσεις τμημάτων επαλ αλλά και σχολείων, λυκειακών τάξεων, ολόκληρων τμημάτων, μαθημάτων που γίνονται πλέον επιλογής κοκ
συν να δώσεις σε όμοιες ειδικότητες προτεραιότητα για κενά ( πχ για τον ομαδοποιημένο κλάδο ΠΕ04 βγαίνει τη μια χρονιά κενό στο ΠΕ04/01 την άλλη ΠΕ04.02 και πάει λέγοντας...
και σε όλα αυτά να υπολογίσεις και την β' ανάθεση -για τα λειτουργικά κενά.

και άμα βρεις άκρη να βγάλεις ΑΚΡΙ
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: Radius στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:29:10 pm
Πάντως εγώ βλέπω εξαιρετικά αυξημένο αριθμό αποσπάσεων σε σχέση με πέρυσι
Μα εδώ λένε ότι οι αποσπάσεις φέτος ήταν λιγότερες. Στην ειδικότητα μου καμιά 10αρια άτομα πήραν απόσπαση από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ όλα και όλα.
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: JohnyWalker στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:30:06 pm
Ήσουν πάντως αρκετά κατατοπιστική με την διαδικασία. Μόλις τη διάβαζα κατάλαβα το μπάχαλο. ΔΗλαδή μέχρι 10 Οκτωβρίου ακόμα βγαίνουν σε σύνταξη; Λέτε να είναι αυξημένος ο αριθμός αυτών που θα βγουν σε σύνταξη ή κουραφέξαλα;

Να ρωτήσωκαι κάτι ακόμα πολλοί πίνακες σε κάποιες ειδικότητες και περιοχές δεν εμφανίζουν ούτε υπεράριθμο ούτε έλλειψη, εκεί δηλαδή δεν πρόκειται να προκύψει κενό;
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: bitch στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:31:29 pm
είναι είναι!!  ;) ;) Ειδικά στις βασικες ειδικότητες.... :) :)
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: JohnyWalker στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:34:11 pm
Πάντως εγώ βλέπω εξαιρετικά αυξημένο αριθμό αποσπάσεων σε σχέση με πέρυσι
Μα εδώ λένε ότι οι αποσπάσεις φέτος ήταν λιγότερες. Στην ειδικότητα μου καμιά 10αρια άτομα πήραν απόσπαση από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ όλα και όλα.

Σε όλη την Ελλάδα μόνο 10 τι ειδικότητα είναι αυτή;
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: JohnyWalker στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:38:27 pm
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: Radius στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:41:01 pm
Πάντως εγώ βλέπω εξαιρετικά αυξημένο αριθμό αποσπάσεων σε σχέση με πέρυσι
Μα εδώ λένε ότι οι αποσπάσεις φέτος ήταν λιγότερες. Στην ειδικότητα μου καμιά 10αρια άτομα πήραν απόσπαση από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ όλα και όλα.

Σε όλη την Ελλάδα μόνο 10 τι ειδικότητα είναι αυτή;
Τεχνική ειδικότητα.
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: bitch στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:42:45 pm
 ;D ;D ;D
όχι όχι
υπάρχουν συγκεκριμένοι τρόποι για να βγει ένας εκπ/κός σε σύνταξη . ένας απο αυτούς είναι το άπρακτο δίμηνο.
κάνεις την πρώτη αίτηση παραίτησης ας πούμε δέκα αυγούστου το αργότερο. Για δύο μήνες παραμένεις στην υπηρεσία και προσφέρεις έργο και μετά απο δύο μήνες αυτοδίκαια απολύεσαι.
Πολλοί εκπ/κοί το κάνουν αυτο είτε για να πετύχουν μεγαλύτερο μισθολογικό κλιμάκιο - αν ας πούμε αλλάζουν μκ το σεπτέμβριο - (αν και τώρα έχουν παγώσει τα μκ) - είτε για να κλήσουν εξάμηνο που σύμφωνα με τις διατάξεις του ΓΛΚ για τους παλιούς εκπ/κούς ένα εξάμηνο και μία μέρα θεωρείται πλήρες έτος. επομένως, αντί ας πούμε να κάτσουν έναν ολόκληρο χρόνο για να κλείσουν 35ετία, κάθονται 34 έτη, 6 μήνες και 1 ημερα και θεωρείται ότι έχουν κλείσει τα 35 έτη...


οικονομικοί άρα είναι οι  λόγοι που κάθονται...
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: JohnyWalker στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:42:49 pm
Πάντως εγώ βλέπω εξαιρετικά αυξημένο αριθμό αποσπάσεων σε σχέση με πέρυσι
Μα εδώ λένε ότι οι αποσπάσεις φέτος ήταν λιγότερες. Στην ειδικότητα μου καμιά 10αρια άτομα πήραν απόσπαση από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ όλα και όλα.

Σε όλη την Ελλάδα μόνο 10 τι ειδικότητα είναι αυτή;
Τεχνική ειδικότητα.

Ναι αλλά στις τεχνικές διάβασα έγγραφο που λέει ότι ελάχιστος αριθμός αποσπάσεων έχει ολοκληρωθεί, γιατί ακόμα γίνονται εγγραφές μαθητών στους τομείς. Τι να πω πολύ μπέρδεμα
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: JohnyWalker στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:46:34 pm
;D ;D ;D
όχι όχι
υπάρχουν συγκεκριμένοι τρόποι για να βγει ένας εκπ/κός σε σύνταξη . ένας απο αυτούς είναι το άπρακτο δίμηνο.
κάνεις την πρώτη αίτηση παραίτησης ας πούμε δέκα αυγούστου το αργότερο. Για δύο μήνες παραμένεις στην υπηρεσία και προσφέρεις έργο και μετά απο δύο μήνες αυτοδίκαια απολύεσαι.
Πολλοί εκπ/κοί το κάνουν αυτο είτε για να πετύχουν μεγαλύτερο μισθολογικό κλιμάκιο - αν ας πούμε αλλάζουν μκ το σεπτέμβριο - (αν και τώρα έχουν παγώσει τα μκ) - είτε για να κλήσουν εξάμηνο που σύμφωνα με τις διατάξεις του ΓΛΚ για τους παλιούς εκπ/κούς ένα εξάμηνο και μία μέρα θεωρείται πλήρες έτος. επομένως, αντί ας πούμε να κάτσουν έναν ολόκληρο χρόνο για να κλείσουν 35ετία, κάθονται 34 έτη, 6 μήνες και 1 ημερα και θεωρείται ότι έχουν κλείσει τα 35 έτη...


οικονομικοί άρα είναι οι  λόγοι που κάθονται...


ΔΗλαδή ο αριθμός αιτήσεων συνταξιοδοτήσεων δεν πρόκειται να αυξηθεί μέχρι 10 Οκτωβρίου, είναι αυτός που ξέρουμε;
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: bitch στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:48:17 pm
κάθε άλλο - αυτό εξαρτάται απο το πότε έγινε η πρώτη αίτηση παραίτησης. Αν έγινε 10 ιουλίου τότε το δίμηνο λήγει 10 σεπτεμβρίου. Το ανώτερο όριο όμως είναι 10 αυγουστου με 10 οκτωβρίου...
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: JohnyWalker στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:52:36 pm
Mάλιστα, ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ας ελπίσουμε να φύγουν πολλοί, ειδικά αυτό το μέτρο εργασιακής εφεδρείας ίσως φόβησε πολλούς
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: bitch στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 06:56:54 pm
ας ελπισουμε να δουλέψετε όσο το δυνατόν περισσότεροι φέτος!!  :) :)
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: Patreas στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 07:42:44 pm
συν να δώσεις σε όμοιες ειδικότητες προτεραιότητα για κενά ( πχ για τον ομαδοποιημένο κλάδο ΠΕ04 βγαίνει τη μια χρονιά κενό στο ΠΕ04/01 την άλλη ΠΕ04.02 και πάει λέγοντας...

Αυτό γιατί ισχύει;

Στην εγκύκλιο κενών/πλεονασμάτων λέει για ισομερή κατανομή αν υπάρχει πολλαπλή πρώτη ανάθεση σε ένα μάθημα:
"Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων (π.χ. των κλάδων ΠΕ10 και ΠΕ13, των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, κ.ά), κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη."

Μήπως προκύπτει από κάπου αλλού;
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: bitch στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 07:48:04 pm
είναι αυτό που λέει με ισομερή κατανομή σε περισσότερα απο ένα έτη...
αν δεν έχει βγάλει κενό για μια ειδικότητα του ίδιου κλάδου τη μια χρονιά, την βγάζει την επομενη. Αν τύχει και βγάλει για όλες, τότε ξαναβγάζει για όλες και την επομενη...
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: newseditor στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 07:48:44 pm
http://www.pde.gr/index.php?page=3106

Kενά σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπ. Παιδείας.
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: Patreas στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 07:51:43 pm
είναι αυτό που λέει με ισομερή κατανομή σε περισσότερα απο ένα έτη...
αν δεν έχει βγάλει κενό για μια ειδικότητα του ίδιου κλάδου τη μια χρονιά, την βγάζει την επομενη. Αν τύχει και βγάλει για όλες, τότε ξαναβγάζει για όλες και την επομενη...

Ναι, αλλά μιλάει για πολλαπλή ΠΡΩΤΗ ανάθεση.

Αν έχω ανάγκη για 40 ώρες Φυσικής, αν βγάλω 2 οργανικά κενά ΠΕ04.01 (Φυσικών) φέτος και αυτοί του χρόνου φύγουν με μετάθεση, θα δώσω 2 οργανικά κενά ΠΕ04.02 (Χημικών); Αφού αυτοί το συγκεκριμένο μάθημα το έχουν
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: bitch στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 08:01:26 pm
δε μιλάω για οργανικά κενά....αλλά για λειτουργικά..


ωστόσο και για τα οργανικά, επειδή σε αυτά παίζονται οι μεταθέσεις, δε γίνεται για παράδειγμα να δίνεις μόνο ώρες φυσικής - επειδή αυτές χρειάζεσαι - και έτσι να μεταθέτεις μόνο φυσικούς. Επειδή, ειδικά αυτός ο κλάδος αποτελείται απο πολλές ειδικότητες, και μεταχειρίζεται ως ενιαίος κλάδος, για το λόγο αυτο δίνονται πάντα ( και ) τα οργανικά κενά με αναλογικότητα....

δεν το ξερω ακριβώς το ζήτημα - γιατί δεν είναι το άμεσο αντικείμενο μου- αλλά ξέρω ότι έτσι πάει ...έγινε δυο χρόνια πριν  σε μας για κενό πληροφορικής, που δε δόθηκε σε πε19-20  αλλά σε ΤΕ01.19 (νομίζω) που είναι προγραμματιστής Η.Υ. ( γιατί πήγε αναλογικά)
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: Patreas στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 08:10:58 pm
δε μιλάω για οργανικά κενά....αλλά για λειτουργικά..


ωστόσο και για τα οργανικά, επειδή σε αυτά παίζονται οι μεταθέσεις, δε γίνεται για παράδειγμα να δίνεις μόνο ώρες φυσικής - επειδή αυτές χρειάζεσαι - και έτσι να μεταθέτεις μόνο φυσικούς. Επειδή, ειδικά αυτός ο κλάδος αποτελείται απο πολλές ειδικότητες, και μεταχειρίζεται ως ενιαίος κλάδος, για το λόγο αυτο δίνονται πάντα ( και ) τα οργανικά κενά με αναλογικότητα....

δεν το ξερω ακριβώς το ζήτημα - γιατί δεν είναι το άμεσο αντικείμενο μου- αλλά ξέρω ότι έτσι πάει ...έγινε δυο χρόνια πριν  σε μας για κενό πληροφορικής, που δε δόθηκε σε πε19-20  αλλά σε ΤΕ01.19 (νομίζω) που είναι προγραμματιστής Η.Υ. ( γιατί πήγε αναλογικά)

Επειδή εμένα είναι από τα άμεσα αντικείμενά μου, αν έγινε αυτό που λες κακώς έγινε.

Τα οργανικά κενά υπολογίζονται από τις ΠΡΩΤΕΣ αναθέσεις. Σκέψου το ως εξής: από τη μια έχω ώρες μαθημάτων και από την άλλη ώρες εκπαιδευτικών με τις οποίες πρέπει να καλύψω τα μαθήματα. Και υπάρχει και ο πίνακας των αναθέσεων. Και ξεκινάς και καλύπτεις. Δεν τίθεται θέμα αναλογικότητας.

Οι μεταθέσεις γίνονται ανά ομαδοποιημένη/ενοποιημένη ειδικότητα και ακόμα και εκεί το ΠΕ04 ΔΕΝ είναι ενιαίο:
(105) ΦΥΣΙΚΟΙ
(106) ΧΗΜΙΚΟΙ
(107) ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ
(108)
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: bitch στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 08:18:11 pm
τι να σου πω.... δεν το  έχω χειριστεί το ζήτημα οπότε δεν το ξέρω τόσο καλά..
αλλά τι εννοεί όταν λέει
Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη.
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: rozy4 στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 08:21:50 pm
τι να σου πω.... δεν το  έχω χειριστεί το ζήτημα οπότε δεν το ξέρω τόσο καλά..
αλλά τι εννοεί όταν λέει
Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη.

αφορά κλάδους όπως ο ΠΕ04 που μπορεί οι ώρες να είναι ίδιες και για τις 4 ειδικότητες και τη μιά χρονιά να πάρει φυσικό την επόμενη χημικό κοκ..
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: Patreas στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 08:25:56 pm
τι να σου πω.... δεν το  έχω χειριστεί το ζήτημα οπότε δεν το ξέρω τόσο καλά..
αλλά τι εννοεί όταν λέει
Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη.

Παράδειγμα: Έστω το μάθημα της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο (το οποίο το έχουν πρώτη ανάθεση ο ΠΕ19 και ο ΠΕ20, οι οποίοι παρεμπιπτόντως αποτελούν και την ομαδοποιημένη ειδικότητα 064) και ότι έχω για αυτό 1 οργανικό κενό σε μια περιοχή μετάθεσης.

Επειδή το 1 δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του 2, τότε αν δώσω μια χρονιά οργανικό κενό για τον ΠΕ19 σε αυτή την περιοχή μετάθεσης, όποτε ξαναδώσω οργανικό κενό σε αυτή την περιοχή μετάθεσης θα το δώσω στον ΠΕ20.

Αν έχω 2 οργανικά κενά (το 2 είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του 2=2x1), δίνω 1 στον ΠΕ19 και 1 στον ΠΕ20 και επιτυγχάνεται η ισομερής κατανομή στο ίδιο έτος.
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: bitch στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 08:28:50 pm
άρα το ίδιο δε γίνεται και για τους ΠΕ04? αν υπάρχει ένα κενό φυσικού θα το δώσω τη μια χρονιά στον φυσικό την άλλη στον χημικό και πάει λέγοντας;

άρα κάτι τέτοιο θα έγινε και σε μας και μετά ( μάλλον - αν θυμάμαι καλά) το δώσανε στον ΤΕ01-19.
εεε;;;;
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: Patreas στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 08:34:46 pm
άρα το ίδιο δε γίνεται και για τους ΠΕ04? αν υπάρχει ένα κενό φυσικού θα το δώσω τη μια χρονιά στον φυσικό την άλλη στον χημικό και πάει λέγοντας;

άρα κάτι τέτοιο θα έγινε και σε μας και μετά ( μάλλον - αν θυμάμαι καλά) το δώσανε στον ΤΕ01-19.
εεε;;;;

Όχι δεν πάει έτσι.

Οι ΠΕ04? μπορεί να έχουν ο καθένας
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: bitch στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 08:39:13 pm
μα ο ΤΕ01 13 τι άλλο να έχει ως πρώτη ανάθεση παρά τα μαθήματα πληροφορικής;

είναι άδικο όμως - ειδικά για αυτόν τον κλάδο - γιατί αν είναι να τον διορίζεις και μετά να μη βγάζεις ποτέ κενό στην ειδικότητα αυτή φέξε μου....

τι να σου πω....με τα κενά γίνεται πάντα πανικός - και όχι πάντα εκ του πονηρού..Θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις ακριβώς τα κενά που χρειάζεσαι...Εξάλλου τα υπολογίζουμε με ένα μέσο όρο 19 ώρες αλλά μπορεί στην πραγματικότητα να υπάρχουν και καθηγητές με 16 ΄- όπως οι πιο παλιοί φιλόλογοι - ή και με 21 όπως οι πιο νέοι πληροφορικοί.... 
κι όποιο πυσδε πει πως εφαρμόζει κατά γράμμα την εγκύκλιο...μάλλον ψεύδεται... εξάλλου και οι διευθυντές δε δίνουν πάντα τα σωστά στοιχεία στο πυσδε...
το τι γίνεται σε μας αυτόν τον καιρό με το αν το σχολειο δικαιολογεί ή όχι υποδιευθυντή ( άρα και περισσότερους καθηγητές ) δεν περιγράφεται.....  :P :P
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: rozy4 στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 08:39:55 pm
άρα το ίδιο δε γίνεται και για τους ΠΕ04? αν υπάρχει ένα κενό φυσικού θα το δώσω τη μια χρονιά στον φυσικό την άλλη στον χημικό και πάει λέγοντας;

άρα κάτι τέτοιο θα έγινε και σε μας και μετά ( μάλλον - αν θυμάμαι καλά) το δώσανε στον ΤΕ01-19.
εεε;;;;

αφορά μόνον τους αναπληρωτές σε περίπτωση που δοθεί ένα λειτουργικό κενό ισοκατανεμημένο ως προς τις ώρες σε 2 ή περισσότερες ειδικότητες πε04, για αναπληρωτή.
Ο κλάδος ώς προς τους διορισμούς κρίνεται κατά ειδικότητα αλλά μετά ως ενιαίος.
Διαφέρει μάλλον από αυτό που συζητάτε :-\
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: bitch στις Σεπτεμβρίου 12, 2011, 08:41:26 pm
εγώ πάντως δηλώνω αναρμόδια να απαντήσω ;D ;D 
το θέμα αναπληρωτές δεν το κατέχω καθόλου..
το θέμα κενά πάλι το κατέχω από...σποντα ( άρα καθόλου καλά..)
Τίτλος: Απ: Κενά-πλεονάσματα στις Δευτεροβάθμιες και η θέση των αναπληρωτών
Αποστολή από: JohnyWalker στις Σεπτεμβρίου 13, 2011, 10:20:13 pm
Επιτέλους θα απαντήσει κάποιος αρμόδιος, πόσα κενά υπάρχουν στις ειδικότητες στη Δευτεροβάθμια;

Kοιμούνται όρθιιοι, έχουν περάσει μήνες και τίποτα. Αυτή η Δευτεροβάθμια δεν εκπροσωπείται από κανένα πια;; Ti αίσχη είναι αυτά. δεν ντρέπονται μωρέ λέω εγώ όλοι τους;