Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Δημοτικό => Μήνυμα ξεκίνησε από: asus07 στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 05:45:49 pm
-
καλησπέρα!
Αντιμετωπίζω ένα θέμα με τον δάσκαλο της κόρης μου που πάει Γ δημοτικού .
Από την πρώτη μέρα τους δίνει φωτοτυπίες από το βιβλίο εργασιών της γλώσσας για να τις κάνουν στο σπίτι.και σχεδον κάθε μέρα τους βάζει 2-3 ασκήσεις από το βιβλίο της γλώσσας για το σπίτι.Πόσο φυσιολογικό είναι αυτό?Δεν πρέπει να γίνονται στην τάξη για να μπορούν τα παιδιά να κατανοήσουν το κάθε μάθημα?
με την μεγαλη κόρη μου δεν αντιμετωπισα κατι τετοιο,γινοταν ολα στο σχολειο και για το σπιτι ειχαν εξτρα εργασιες αλλά οχι από το βιβλίο. Επειδή δουλεψα σαν αναπληρώτρια --ειδικότητα για 3 χρόνια--στο συγκεκριμένο σχολειο και ξέρω όλο το προσωπικό δεν μπορώ να μιλήσω "σαν μανα".το παιδί έρχεται κάθε μέρα με απορίες και δυσανασχετεί γιατι έχει πολλά να γράψει.
τι μπορώ να κάνω?ξέρω οτι η ερώτηση είναι ρητορική απλά ηθελα να το μοιραστω με καποιους που ισως βοηθησουν
ευχαριστω
-
Δεν ξέρω τι να κάνεις αλλα ξέρω τι να μην κάνεις. Να μην αμφισβητήσεις την δουλειά του δασκάλου μπροστά στο παιδί.
-
Αν και δεν είμαι δασκάλα, καταλαβαίνω ότι μπορεί να συμβαίνου 3 πράγματα:
α) δεν μπορεί να επιβληθεί στην τάξη και έτσι αναλώνεται ο χρόνος χωρίς να γίνεται μάθημα
β) μέσα στην τάξη κάνει πιο δύσκολες ασκήσεις, δικές του.
γ) μήπως αυτό δε συμβαίνει με όλη την τάξη, αλλά με την κόρη σου; Μήπως δεν προλαβαίνει να κάνει τα μαθήματά της στο σχολείο.
Δες τι συμβαίνει απ' όλα και τότε θα βρεις τον τρόπο να το διορθώσεις, εφόσον είσαι συνάδελφος και ξέρεις και το προσωπικό.
-
Δεν ξέρω τι να κάνεις αλλα ξέρω τι να μην κάνεις. Να μην αμφισβητήσεις την δουλειά του δασκάλου μπροστά στο παιδί.
αυτό δεν το έχω κάνει ποτέ μέχρι τώρα και ούτε πρόκειται να το κάνω εννοείται!
-
Αν και δεν είμαι δασκάλα, καταλαβαίνω ότι μπορεί να συμβαίνου 3 πράγματα:
α) δεν μπορεί να επιβληθεί στην τάξη και έτσι αναλώνεται ο χρόνος χωρίς να γίνεται μάθημα
β) μέσα στην τάξη κάνει πιο δύσκολες ασκήσεις, δικές του.
γ) μήπως αυτό δε συμβαίνει με όλη την τάξη, αλλά με την κόρη σου; Μήπως δεν προλαβαίνει να κάνει τα μαθήματά της στο σχολείο.
Δες τι συμβαίνει απ' όλα και τότε θα βρεις τον τρόπο να το διορθώσεις, εφόσον είσαι συνάδελφος και ξέρεις και το προσωπικό.
λοιπόν να σου απαντήσω σχετικά και θα καταλάβεις την "απόγνωση" μου:
α)ειναι τμήμα με 16 παιδια και σχετικά ήσυχα(2 ζωηρά που όμως όλοι τα φέρναμε βόλτα)
β)δεν κάνει αλλες ασκήσεις ,το τσέκαρα και με άλλα παιδιά(διακριτικά πάντα)
γ)δυστυχώς συμβαίνει με όλους,είναι η δουλειά τους για το σπίτι.
καμια άλλη ιδέα?
-
Εγώ είμαι δασκάλα και μάλιστα Γ ταξης...
Οι εργασίες του βιβλίων και των φωτοτυπιών του τετραδίου εργασιών γίνονται κυρίως μέσα στην τάξη( στη δική μου περίπτωση)
Στο σπίτι έχουν πάντα κάτι να κάνουν κυρίως όμως στο τετράδιο τους ( όχι το σχολικό )
Φωτοτυπία έξτρα δίνω μόνο τις Παρασκευές για εμπέδωση όσων μάθαμε μέσα στην εβδομάδα και αφού έχουμε κάνει πολλά προφορικά παραδείγματα πάνω σε κάθε άσκηση. ( για να δω αν δυσκολευονται σε κάτι)
Απο το βιβλίο και το τετράδιο εργασιών τους βάζω σπάνια και όποτε βάζω είναι κάτι εύκολο κάτι που ήδη ξέρουν. Ας πούμε σήμερα εχουν σπίτι μια άσκηση που ζητάει να βάλουν τις λέξεις σε αλφαβητική σειρά....και να κανουν και προτάσεις...
Θα μπορούσες να βρεις το δάσκαλο της μικρής και να τον ρωτήσεις πως βλέπει τη γενική εικόνα της, αν κάτι πρέπει να προσέξετε παραπάνω στο σπίτι κτλ
-
Μπορεί ο εκπαιδευτικός να ασχολείται με ομαδικές εργασίες στην τάξη που να στηρίζονται στην αλληλεπίδραση των μαθητών. Μπορεί να ασχολείται με την παράδοση των εννοιών χρησιμοποιώντας παραδείγματα λχ στον πίνακα και να αφήνει τις εργασίες του σχολικού που είναι σχετικά εύκολες για το σπίτι. Θεωρώ απίθανο να μην ασχολείται με εργασίες και να είναι λχ αδιάφορος γιατί τότε θα τους έβαζε τις εργασίες για το σπίτι στο σχολείο έτσι ώστε να μην ασχοληθεί με κάτι ουσιαστικό στην τάξη. Ρώτα το παιδί σου διακριτικά τι κάνει στο σχολείο με τι ασχολούνται και ανάλογα πράξε. Αν σου πει οτι δεν κάνουν τίποτα τότε κάνε μια επίσκεψη στον εκπαιδευτικό και συζήτησε μαζί του για το τι κάνουν και γιατί έχουν τόσες ασκήσεις για το σπίτι.
-
Εγώ είμαι δασκάλα και μάλιστα Γ ταξης...
Οι εργασίες του βιβλίων και των φωτοτυπιών του τετραδίου εργασιών γίνονται κυρίως μέσα στην τάξη( στη δική μου περίπτωση)
Στο σπίτι έχουν πάντα κάτι να κάνουν κυρίως όμως στο τετράδιο τους ( όχι το σχολικό )
Φωτοτυπία έξτρα δίνω μόνο τις Παρασκευές για εμπέδωση όσων μάθαμε μέσα στην εβδομάδα και αφού έχουμε κάνει πολλά προφορικά παραδείγματα πάνω σε κάθε άσκηση. ( για να δω αν δυσκολευονται σε κάτι)
Απο το βιβλίο και το τετράδιο εργασιών τους βάζω σπάνια και όποτε βάζω είναι κάτι εύκολο κάτι που ήδη ξέρουν. Ας πούμε σήμερα εχουν σπίτι μια άσκηση που ζητάει να βάλουν τις λέξεις σε αλφαβητική σειρά....και να κανουν και προτάσεις...
Θα μπορούσες να βρεις το δάσκαλο της μικρής και να τον ρωτήσεις πως βλέπει τη γενική εικόνα της, αν κάτι πρέπει να προσέξετε παραπάνω στο σπίτι κτλ
-
Εμεις αυτές τις ασκήσεις θα τις κάνουμε αύριο στο σχολείο....και ισως μας παρει και αλλη διδακτικη ώρα ( ειδικα οι ασκησεις 4,5)
Μέσα στην τάξη το κάνουν;Σου έχει πει η μικρή;Πως περνάει η ώρα;;;Δε μπορεί κάτι θα κανουν...Παντως δεν ειναι κακο να ρωτησεις τον δασκαλο...Να του πεις πως η μικρη εχει αποριες, και τι μπορεις να κανεις κτλ. Να δεις τι θα σου πει.
Αυτο συμβαινει και στα Μαθηματικα;
Εγώ νιώθω πιο σίγουρη οταν κανουμε τις εργασίες στο σχολειο γιατι ξερω σιγουρα πως ειναι δικο τους ό,τι κανουν και ας εχει λαθη το παιδι...
Παντως χαιρομαι που δεν εισαι απο τις μαμαδες που αμφισβητουν τον δασκαλο μπροστα στα παιδια.
-
Εμεις αυτές τις ασκήσεις θα τις κάνουμε αύριο στο σχολείο....και ισως μας παρει και αλλη διδακτικη ώρα ( ειδικα οι ασκησεις 4,5)
Μέσα στην τάξη το κάνουν;Σου έχει πει η μικρή;Πως περνάει η ώρα;;;Δε μπορεί κάτι θα κανουν...Παντως δεν ειναι κακο να ρωτησεις τον δασκαλο...Να του πεις πως η μικρη εχει αποριες, και τι μπορεις να κανεις κτλ. Να δεις τι θα σου πει.
Αυτο συμβαινει και στα Μαθηματικα;
Εγώ νιώθω πιο σίγουρη οταν κανουμε τις εργασίες στο σχολειο γιατι ξερω σιγουρα πως ειναι δικο τους ό,τι κανουν και ας εχει λαθη το παιδι...
Παντως χαιρομαι που δεν εισαι απο τις μαμαδες που αμφισβητουν τον δασκαλο μπροστα στα παιδια.
και στα Μαθηματικά έχουν ασκήσεις από των εργασιών.και ξέχασα να αναφέρω οτι δεν τις ελέγχει ο ίδιος αλλά τις κάνουν την επόμενη στην τάξη όλοι μαζι.σε ερωτηση μου πάντως προς τη μικρή,μου είπε οτι διαβαζουν το μάθημα,γράφουν την ορθογραφία,ελέγχουν τα του σπιτιού, κάνουν καποιες από τις ασκήσεις και εχθες μου είπε οτι είχαν γράψει "σκεφτομαι και γράφω" γιαυτο δεν προλαβαν να τις κανουν εκει(αυτές που σου έγραψα).
anyway σε ευχαριστώ για το σχόλιο αλλά επειδή ήμουν στο χώρο ξέρω πως θα ήταν οτι χειρότερο να κατηγορώ τον δάσκαλο στο παιδί.ίσως του μιλήσω από Δευτερα,ας αφησω και αυτη τη βδομάδα.Α! περιμενουμε και τη συναντηση για ενημερωση,ισως εκει ξεκαθαριστουν τα πραγματα.Απλώς ηθελα να ζητήσω και μια ακόμη γνώμη.
σας ευχαριστώ!!
-
Σωστά στη συνάντηση θα ξεκαθαρίσουν όλα....
Ετσι εγινε και σε εμας...την Παρασκευη!!!
Να σαι καλα!!!Καλη σχολικη χρονια στα παιδια σου
-
Για να μην ανοιξω νέο θέμα θα ρωτήσω κι εγώ κάτι που με προβληματίζει: Το πρόβλημά μου είναι το ακριβώς αντίθετο . Η κόρη μου πηγαίνει
-
Είναι
-
kyra daskala είσαι άψογη! Σαφέστατη. Φωτοτυπίες δε χρειάστηκαν γιατί τα βιβλία τα είχαν από τη 2η μέρα. Απλά σα μάνα μάλλον υπερβάλλω και να συμπληρώσω ότι η σύγκριση γίνεται με την άλλη τάξη.