0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν ξέρω τι να κάνεις αλλα ξέρω τι να μην κάνεις. Να μην αμφισβητήσεις την δουλειά του δασκάλου μπροστά στο παιδί.
Αν και δεν είμαι δασκάλα, καταλαβαίνω ότι μπορεί να συμβαίνου 3 πράγματα:α) δεν μπορεί να επιβληθεί στην τάξη και έτσι αναλώνεται ο χρόνος χωρίς να γίνεται μάθημαβ) μέσα στην τάξη κάνει πιο δύσκολες ασκήσεις, δικές του.γ) μήπως αυτό δε συμβαίνει με όλη την τάξη, αλλά με την κόρη σου; Μήπως δεν προλαβαίνει να κάνει τα μαθήματά της στο σχολείο.Δες τι συμβαίνει απ' όλα και τότε θα βρεις τον τρόπο να το διορθώσεις, εφόσον είσαι συνάδελφος και ξέρεις και το προσωπικό.
Εγώ είμαι δασκάλα και μάλιστα Γ ταξης...Οι εργασίες του βιβλίων και των φωτοτυπιών του τετραδίου εργασιών γίνονται κυρίως μέσα στην τάξη( στη δική μου περίπτωση)Στο σπίτι έχουν πάντα κάτι να κάνουν κυρίως όμως στο τετράδιο τους ( όχι το σχολικό )Φωτοτυπία έξτρα δίνω μόνο τις Παρασκευές για εμπέδωση όσων μάθαμε μέσα στην εβδομάδα και αφού έχουμε κάνει πολλά προφορικά παραδείγματα πάνω σε κάθε άσκηση. ( για να δω αν δυσκολευονται σε κάτι)Απο το βιβλίο και το τετράδιο εργασιών τους βάζω σπάνια και όποτε βάζω είναι κάτι εύκολο κάτι που ήδη ξέρουν. Ας πούμε σήμερα εχουν σπίτι μια άσκηση που ζητάει να βάλουν τις λέξεις σε αλφαβητική σειρά....και να κανουν και προτάσεις...Θα μπορούσες να βρεις το δάσκαλο της μικρής και να τον ρωτήσεις πως βλέπει τη γενική εικόνα της, αν κάτι πρέπει να προσέξετε παραπάνω στο σπίτι κτλ Βέβαια είναι πολύ νωρίς θα σου πει αλλά κάτι βλέπουμε και ας είμαστε με τα παιδιά μια εβδομάδα.Και εμένα ενας μαθητής μου δεν γράφει με τίποτα μέσα σε τάξη...Δε σημειώνει, είναι αφηρημένος και ενώ εμείς έχουμε κάνει τις ασκήσεις στο σχολείο , εκείνος τις εχει για το σπίτι....Σήμερα είχε έρθει η μαμά του η οποία νόμιζε πως απλα δεν κάναμε μέσα σε τάξη τις ασκήσεις..Προσωπική μου άποψη λοιπον; Οι ασκήσεις γίνονται κυρίως μέσα στην τάξη. Αν δεν υπάρχεις χρόνος μένουμε στο ίδιο μάθημα. Μπορούμε ακόμα να ξεκινήσουμε την άσκηση στο σχολείο και να την τελειωσουν σπίτι. Αυτό αφού εχω δει πως τα παιδιά την έχουν κατανοήσει...Οσες φορες εχω κανει Γ ταξη ( ειναι η 3η φορά φετος) αλλά και Δ μένω στο ίδιο μαθημα 2 μέρες. Την πρωτη μέρα είμαστε στο βιβλίο και την δευτερη μερα στο τετραδιο. Αν υπαρχει άσκηση παραγωγης γραπτου λογου εχει τυχει να κανουμε και 3ημερα στο ιδιο μαθημα..Και παντα η υλη μου βγαινει χαλαρά (η καθυστερηση στην αρχη μου βγαινει σε καλο αργοτερα αφου ολα τους φαινονται ευκολα)Το ιδιο συστημα τηρω και στα Μαθηματικα...Το λιγοτερο 2 διδακτικές ώρες στο κάθε μαθημα....
Εμεις αυτές τις ασκήσεις θα τις κάνουμε αύριο στο σχολείο....και ισως μας παρει και αλλη διδακτικη ώρα ( ειδικα οι ασκησεις 4,5)Μέσα στην τάξη το κάνουν;Σου έχει πει η μικρή;Πως περνάει η ώρα;;;Δε μπορεί κάτι θα κανουν...Παντως δεν ειναι κακο να ρωτησεις τον δασκαλο...Να του πεις πως η μικρη εχει αποριες, και τι μπορεις να κανεις κτλ. Να δεις τι θα σου πει.Αυτο συμβαινει και στα Μαθηματικα;Εγώ νιώθω πιο σίγουρη οταν κανουμε τις εργασίες στο σχολειο γιατι ξερω σιγουρα πως ειναι δικο τους ό,τι κανουν και ας εχει λαθη το παιδι...Παντως χαιρομαι που δεν εισαι απο τις μαμαδες που αμφισβητουν τον δασκαλο μπροστα στα παιδια.