Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: Marrilita στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 05:54:08 pm

Τίτλος: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: Marrilita στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 05:54:08 pm
Καλησπέρα. Συνάδελφοι θέλω να ρωτήσω το εξής: σε ένα νηπιαγωγείο που έχει κλασσικό και ολοήμερο τμήμα με τρόπο επιλέγεται ποια νηπιαγωγός θα αναλάβει το ένα ποια το άλλο τμήμα;
Ειναι αντιμέτωπη με αυτό ακριβώς το πρόβλημα τοποθετήθηκα σε νηπιαγωγείο στο οποίο υπάρχει ένα κλασσικό και ένα ολοήμερο τμήμα. εγώ και μια ακόμη συνάδελφος δηλώσαμε, για τους δικούς τους λόγους η καθεμία, ότι θέλουμε το κλασσικό τμήμα, ενώ η τρίτη κοπέλα δεν είχε πρόβλημα. Από την πρώτη κουβέντα που κάναμε να καταλήξαμε σε αποτέλεσμα. δεν μπορώ να βρώ κάτι σχετικό. αν γνωρίζετε βοηθήστε παρακαλώ.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: stroumfaki στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 06:02:44 pm
Γινεται συνεδριαση του συλλογου διδασκοντων,δλδ μεταξυ σας και συζητατε ποια θελει να αναλαβει τι!Αν δεν βρειτε ακρη πρεπει να ενημερωσετε τη σχολικη συμβουλο για να λυθει το θεμα!Αν παλι δεν θελετε να ανακατευτει η σχολικη συμβουλος και αν εχετε οργανικη και οι 3 στο ιδιο νηπιαγωγειο κανονιζετε ωστε τη να κανετε ρολοι ,δλδ,τη μια χρονια να ειναι η μια απο εσας στο κλασσικο του χρονου να παει στο ολοημερο και να παει αλλη στο κλασσικο κτλ!Αν στο τελος δεν βρειτε ακρη υπαρχει η λυση της κληρωσης!Αυτα!
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: Marrilita στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 06:31:35 pm
Αυτό κάναμε αλλά δεν βγήκε άκρη. καμία από μας δεν εχει οργανική. είμαστε και οι τρεις αναπληρώτριες. επικοινώνησα με το γραφείο αλλά ούτε από βγάλαμε άκρη.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: stroumfaki στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 06:37:11 pm
Τοτε ενα πραγμα απομενει!Η κληρωση!
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: Rinaki στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 07:12:29 pm
Η κοπέλα που θα είναι προ'ι'σταμένη  είναι πιο λογικό να έχει το κλασικό ώστε να μπορει να κάνει μετά κ κάποιες δουλειές γραφείου που πάντα υπάρχουν και οι αλλες δύο κοπέλες παίρνουν το ολοήμερο κ πανε εναλλάξ βδομάδα βδομάδα ή μήνα μήνα. Για μένα αυτό είναι το πιο λογικό κ το έχω δει να εφαρμόζεται κιόλας κ ήταν δίκαιο...το παν είναι η καλή συνεργασία!!!!
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: stroumfaki στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 07:17:05 pm
Δεν παιζει ρολο αν ειναι καποια προισταμενη η οχι!Μπορει καλλιστα να εργαστει στο ολοημερο!Οσο για τις γραφειοκρατικες διαδικασιες δεν ειναι και κατι φοβερο!
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: zael στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 07:26:39 pm
Νομίζω πως υποχρεωτικά κάνετε ρολόι.  Μια εβδομάδα η κάθε μία. Εμάς τουλάχιστον πέρσυ η συμβουλος μας είπε να μην μας παραμυθιάσουνε οι παλιές και μας κάτσουν μόνο το ολοήμερο πρέπει να γίνονται εναλάξ οι βάρδιες.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: stroumfaki στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 07:32:52 pm
Μια εβδομαδα η καθε μια?Δλδ τα παιδια σε 1 μηνα εβλεπαν και τις 3 εκπαιδευτικους?Ποιο σαινι σχολικη συμβουλος το προτεινε αυτο?
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: Marrilita στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 07:36:08 pm
το εναλλάξ ισχύει για το ολοήμερο. δεν έχω ακούσει να μπαίνει το κλασσικό σε αυτή τη διαδικασία.
Μάλλον στην κλήρωση το βλέπω να πηγαίνουμε.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: Rinaki στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 08:26:31 pm
Δεν παιζει ρολο αν ειναι καποια προισταμενη η οχι!Μπορει καλλιστα να εργαστει στο ολοημερο!Οσο για τις γραφειοκρατικες διαδικασιες δεν ειναι και κατι φοβερο!
Μάλλον δεν έχεις δει γραφειοκρατικές δουλειές νηπιαγωγείου που έχει κ τα οικονομικά ξεχωριστά από το δημοτικό γιαυτό το λες αυτο. Δεν είναι υποχρεωτικό να πάει η προισταμένη στο κλασικό απλά πιστεύω ότι είναι ένας τρόπος που μπορεί να διευκολύνει....γιατί το παν είναι η συνεργασία!! Όσο για το ολοήμερο κι εγω αυτό ξέρω οτι παει εναλλαξ η μία κοπέλα με την άλλη.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: AnnaB στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 08:59:36 pm
Δεν παιζει ρολο αν ειναι καποια προισταμενη η οχι!Μπορει καλλιστα να εργαστει στο ολοημερο!Οσο για τις γραφειοκρατικες διαδικασιες δεν ειναι και κατι φοβερο!
Μάλλον δεν έχεις δει γραφειοκρατικές δουλειές νηπιαγωγείου που έχει κ τα οικονομικά ξεχωριστά από το δημοτικό γιαυτό το λες αυτο. Δεν είναι υποχρεωτικό να πάει η προισταμένη στο κλασικό απλά πιστεύω ότι είναι ένας τρόπος που μπορεί να διευκολύνει....

Είναι άγραφος νόμος οι προισταμένες να είναι στο κλασικό για λόγους διευκόλυνσης όπως λες, αλλά υπάρχουν πολλές προισταμένες (και με τα οικονομικά) που παράλληλα είναι στο ολοήμερο.Όσο για τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, φροντίζουν να πηγαίνουν στο εργασιακό τους ωράριο και όχι στο διδακτικό και όλα γίνονται..
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: AnnaB στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 09:02:03 pm
Αυτό κάναμε αλλά δεν βγήκε άκρη. καμία από μας δεν εχει οργανική. είμαστε και οι τρεις αναπληρώτριες. επικοινώνησα με το γραφείο αλλά ούτε από βγάλαμε άκρη.

Σε τέτοιες περιπτώσεις το γραφείο δεν μπορεί να σε βοηθήσει, ο/η σχολικός/ή σύμβουλος μόνο μπορεί να "επέμβει".
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: annoula1983 στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 10:07:46 pm
Αυτό κάναμε αλλά δεν βγήκε άκρη. καμία από μας δεν εχει οργανική. είμαστε και οι τρεις αναπληρώτριες. επικοινώνησα με το γραφείο αλλά ούτε από βγάλαμε άκρη.

Σε τέτοιες περιπτώσεις το γραφείο δεν μπορεί να σε βοηθήσει, ο/η σχολικός/ή σύμβουλος μόνο μπορεί να "επέμβει".

Να κάνετε πρακτικό όπου δηλώνετε την προτίμησή σας και ότι δεν μπορείται να αποφασίσετε για το κλασικό τμήμα. Η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου (δεν έχει σημασία αν είναι αναπληρώτρια) αποφασίζει για τις βάρδιες και αν αρνηθεί (όπως έχει το δικαίωμα) τότε απευθύνεστε στη σχολική σύμβουλο. Υπάρχει και σχετική εγκύκλιος, οπότε δεν μπορεί να σας το αρνηθεί. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει Σχολική Σύμβουλος, αποφασίζει ο Δ/ντής Α/βάθμιας Εκπ/σης.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: stroumfaki στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 10:18:02 pm
Δεν παιζει ρολο αν ειναι καποια προισταμενη η οχι!Μπορει καλλιστα να εργαστει στο ολοημερο!Οσο για τις γραφειοκρατικες διαδικασιες δεν ειναι και κατι φοβερο!
Μάλλον δεν έχεις δει γραφειοκρατικές δουλειές νηπιαγωγείου που έχει κ τα οικονομικά ξεχωριστά από το δημοτικό γιαυτό το λες αυτο. Δεν είναι υποχρεωτικό να πάει η προισταμένη στο κλασικό απλά πιστεύω ότι είναι ένας τρόπος που μπορεί να διευκολύνει....γιατί το παν είναι η συνεργασία!! Όσο για το ολοήμερο κι εγω αυτό ξέρω οτι παει εναλλαξ η μία κοπέλα με την άλλη.
Αν εχω δει!!!!Αλλα δεν ειναι και κατι το φοβερα τραγικο!Οργανωση χρειαζεται στο χρονο!Ειναι απλα τα πραγματα
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: stroumfaki στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 10:22:35 pm
Δεν παιζει ρολο αν ειναι καποια προισταμενη η οχι!Μπορει καλλιστα να εργαστει στο ολοημερο!Οσο για τις γραφειοκρατικες διαδικασιες δεν ειναι και κατι φοβερο!
Μάλλον δεν έχεις δει γραφειοκρατικές δουλειές νηπιαγωγείου που έχει κ τα οικονομικά ξεχωριστά από το δημοτικό γιαυτό το λες αυτο. Δεν είναι υποχρεωτικό να πάει η προισταμένη στο κλασικό απλά πιστεύω ότι είναι ένας τρόπος που μπορεί να διευκολύνει....

Είναι άγραφος νόμος οι προισταμένες να είναι στο κλασικό για λόγους διευκόλυνσης όπως λες, αλλά υπάρχουν πολλές προισταμένες (και με τα οικονομικά) που παράλληλα είναι στο ολοήμερο.Όσο για τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, φροντίζουν να πηγαίνουν στο εργασιακό τους ωράριο και όχι στο διδακτικό και όλα γίνονται..
Δεν υπαρχει αγραφος νομος αλλα αγραφη βλακεια!!Οι περισσοτερες δεν γνωριζουν ουτε τα δικαιωματα τους!Πανε σαν τα προβατα για σφαγη!!
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: AnnaB στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 10:35:06 pm

Δεν υπαρχει αγραφος νομος αλλα αγραφη βλακεια!!Οι περισσοτερες δεν γνωριζουν ουτε τα δικαιωματα τους!Πανε σαν τα προβατα για σφαγη!!

Αυτό ξαναπέστο...
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: epapan στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 11:46:48 pm
Το καλύτερο είναι κλήρωση. Αν υπάρχει συνεργασία όλα γίνονται.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: alexel στις Σεπτεμβρίου 21, 2011, 11:54:53 pm
Δε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: Rinaki στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 11:19:04 am
Θα συμφωνήσω με την άγραφη βλακεία!!! εγώ δε μίλησα για άγραφο νόμο και στην περίπτωση που ανέφερα δεν ήμουν καν προισταμένη για να λέω πραγματα που με συμφέρουν απλα είπα έναν τρόπο που καμιά φορά βοηθάει κ επειδή υπήρχε τελεια συνεργασία εφαρμόστηκε. Το να πηγαινουμε χωρίς να ξέρουμε τα δικαιωματά μας (που δυστυχώς γίνεται συχνά) είναι το ίδιο άσχημο με το να πηγαίνουμε κ να είμαστε ήδη προετοιμασμένες ότι δεν προκειται να συζητησουμε κάτι διαφορετικο πέρα από τα "δικαιωματα μας" το οποίο μπορει να διευκολυνει μια κατασταση κ μπορει στην ουσια να μη μας επηρεαζει. 
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: AnnaB στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 03:51:40 pm
Δε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.

Ποιος έθεσε την αρχαιότητα ως κριτήριο; Και αν οι δύο (για παράδειγμα) αρχαιότερες επιλέγουν το κλασικό τι γίνεται; Η εγκύκλιος που αφορά τη λειτουργία και τον προγραμματισμό, πάντως σεν αναφέρει πουθενά την αρχαιότητα σχετικά με την επιλογή του τμήματος, αντίθετα αναφέρει πως οι θέσεις είναι ενιαίες και όλες οι νηπιαγωγοί ισότιμες.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: AnnaB στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 03:53:34 pm
εγώ δε μίλησα για άγραφο νόμο

Εγώ αναφέρθηκα στην έκφραση "άγραφος νόμος", όχι όμως ότι συμφωνώ κιόλας.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: emmaki στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:04:33 pm
Νομικά δεν υπάρχουν κριτήρια. Όπως δεν υπάρχουν στο δημοτικό για το μοίρασμα τάξεων ή στη δευτεροβάθμια για την ανάθεση μαθημάτων.
Υπάρχουν κάποιοι άγραφοι κανόνες, οι οποίοι δεν είναι απαραίτητο να είναι κοινώς αποδεκτοί.
Από τη στιγμή που δεν μπορεί να βρεθεί λύση με συννενόηση, ή θα καθορίσει η προϊσταμένη (ως -ας πούμε- διοιηκητικά ανώτερη) ή θα κάνετε κλήρωση και ό,τι τύχει στην κάθε μία.

Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: AnnaB στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:12:48 pm

Υπάρχουν κάποιοι άγραφοι κανόνες, οι οποίοι δεν είναι απαραίτητο να είναι κοινώς αποδεκτοί.
Από τη στιγμή που δεν μπορεί να βρεθεί λύση με συννενόηση, ή θα καθορίσει η προϊσταμένη (ως -ας πούμε- διοιηκητικά ανώτερη) ή θα κάνετε κλήρωση και ό,τι τύχει στην κάθε μία.

Συγνώμη που επιμένω, αλλά θα το ξαναπώ (γιατί είμαι απόλυτα σίγουρη γι'αυτό που λέω) μόνο η σχολική σύμβουλος μπορεί να επέμβει.Ούτε το γραφείο, ούτε η προισταμένη και ας είναι διοικητικά ανώτερη...
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: Rinaki στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:18:36 pm
Δε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.

Ποιος έθεσε την αρχαιότητα ως κριτήριο; Και αν οι δύο (για παράδειγμα) αρχαιότερες επιλέγουν το κλασικό τι γίνεται; Η εγκύκλιος που αφορά τη λειτουργία και τον προγραμματισμό, πάντως σεν αναφέρει πουθενά την αρχαιότητα σχετικά με την επιλογή του τμήματος, αντίθετα αναφέρει πως οι θέσεις είναι ενιαίες και όλες οι νηπιαγωγοί ισότιμες.
Ακριβώς έτσι αναφερει η εγκυκλιος. Οι θεσεις ειναι ενιαιες. Κ κατα τη γνωμη μου αν υπαρχει καλη θεληση μπορει να γινει ετσι η "μοιρασια" με συζητηση ωστε να εξυπηρετουνται ολοι. Γιαυτο ανεφερα οτι εαν π.χ. η κοπελα που ειναι προισταμενη γινεται να αναλαβει το κλασικο (εφοσον κ οι αλλες κοπελες δεν εχουν καποιο ιδιαιτερο θεμα) καμια φορα βολευει γιατι εκεινη εχει κ τα γραφειοκρατικα. Τωρα εαν θελουν δυο το ιδιο τμημα...κληρωση. Δυστυχως εχω δει σε νηπιαγωγειο νηπιαγωγους να επικαλουνται την αρχαιοτητα κ να μην ακουνε κανεναν!!
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: emmaki στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:26:14 pm

Υπάρχουν κάποιοι άγραφοι κανόνες, οι οποίοι δεν είναι απαραίτητο να είναι κοινώς αποδεκτοί.
Από τη στιγμή που δεν μπορεί να βρεθεί λύση με συννενόηση, ή θα καθορίσει η προϊσταμένη (ως -ας πούμε- διοιηκητικά ανώτερη) ή θα κάνετε κλήρωση και ό,τι τύχει στην κάθε μία.

Συγνώμη που επιμένω, αλλά θα το ξαναπώ (γιατί είμαι απόλυτα σίγουρη γι'αυτό που λέω) μόνο η σχολική σύμβουλος μπορεί να επέμβει.Ούτε το γραφείο, ούτε η προισταμένη και ας είναι διοικητικά ανώτερη...

Καλό είναι να μην ανακατεύεις τη σύμβουλο και το γραφείο σε τέτοιες καταστάσεις.
Το να δείχνουν κάποιοι συνάδελφοι ότι δεν μπορούν να συννενοηθούν δεν είναι και ό,τι καλύτερο...

Καλό είναι να ανακατεύεται η σύμβουλος μόνο σε θέματα μαθήματος και διδακτικής και το γραφείο σε θέματα διοικητικά.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: alexel στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:42:44 pm
Δε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.

Ποιος έθεσε την αρχαιότητα ως κριτήριο; Και αν οι δύο (για παράδειγμα) αρχαιότερες επιλέγουν το κλασικό τι γίνεται;
Δεν είναι δυνατόν και οι δυο να είναι αρχαιότερες, γιατί απλά η μια θα είναι αρχαιότερη της άλλης,έστω και για μια μέρα.
Αν 1% τύχει να έχουν ακριβώς την ίδια προϋπηρεσία, επιλέγει πρώτη αυτή που έχει το μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: stroumfaki στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:47:01 pm
Δε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.

Ποιος έθεσε την αρχαιότητα ως κριτήριο; Και αν οι δύο (για παράδειγμα) αρχαιότερες επιλέγουν το κλασικό τι γίνεται;
Δεν είναι δυνατόν και οι δυο να είναι αρχαιότερες, γιατί απλά η μια θα είναι αρχαιότερη της άλλης,έστω και για μια μέρα.
Αν 1% τύχει να έχουν ακριβώς την ίδια προϋπηρεσία, επιλέγει πρώτη αυτή που έχει το μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου.
Καλα δεν γνωριζετε ακομα τα δικαιωματα σας?Καμια δεν εχει την προτεραιοτητα ΠΟΥΘΕΝΑ!Για αυτο μας εκμεταλλευονται γιατι υπαρχουν καποιες που το παιζουν παλιες και κανουν οτι θελουν!!!!για αυτο και οι περισσοτερες γκρινιαζουν οταν τους δινουν το ολοημερο!!Γιατι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: alexel στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:54:22 pm
Δε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.

Ποιος έθεσε την αρχαιότητα ως κριτήριο; Και αν οι δύο (για παράδειγμα) αρχαιότερες επιλέγουν το κλασικό τι γίνεται; Η εγκύκλιος που αφορά τη λειτουργία και τον προγραμματισμό, πάντως σεν αναφέρει πουθενά την αρχαιότητα σχετικά με την επιλογή του τμήματος, αντίθετα αναφέρει πως οι θέσεις είναι ενιαίες και όλες οι νηπιαγωγοί ισότιμες.
Ακριβώς έτσι αναφερει η εγκυκλιος. Οι θεσεις ειναι ενιαιες. Κ κατα τη γνωμη μου αν υπαρχει καλη θεληση μπορει να γινει ετσι η "μοιρασια" με συζητηση ωστε να εξυπηρετουνται ολοι. Γιαυτο ανεφερα οτι εαν π.χ. η κοπελα που ειναι προισταμενη γινεται να αναλαβει το κλασικο (εφοσον κ οι αλλες κοπελες δεν εχουν καποιο ιδιαιτερο θεμα) καμια φορα βολευει γιατι εκεινη εχει κ τα γραφειοκρατικα. Τωρα εαν θελουν δυο το ιδιο τμημα...κληρωση. Δυστυχως εχω δει σε νηπιαγωγειο νηπιαγωγους να επικαλουνται την αρχαιοτητα κ να μην ακουνε κανεναν!!
Σε όσες περιπτώσεις γνωρίζω γίνεται ό,τι λέει η Rinaki.Η αρχαιότερη γίνεται προϊσταμένη του κλασικού τμήματος, εάν επιθυμεί αφενός να είναι προϊσταμένη και αφετέρου να αναλάβει το κλασικό τμήμα.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: alexel στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:59:33 pm
Γινεται συνεδριαση του συλλογου διδασκοντων,δλδ μεταξυ σας και συζητατε ποια θελει να αναλαβει τι!Αν δεν βρειτε ακρη πρεπει να ενημερωσετε τη σχολικη συμβουλο για να λυθει το θεμα!
Κ η σχολική σύμβουλος πώς θα το επιλύσει δηλ. το θέμα?
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: alexel στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 05:03:12 pm
Καλό είναι να μην ανακατεύεις τη σύμβουλο σε τέτοιες καταστάσεις.
Το να δείχνουν κάποιοι συνάδελφοι ότι δεν μπορούν να συννενοηθούν δεν είναι και ό,τι καλύτερο...

Καλό είναι να ανακατεύεται η σύμβουλος μόνο σε θέματα μαθήματος και διδακτικής .

Συμφωνώ απόλυτα!Στη σύμβουλο δε θα απευθυνόμουν ποτέ, στο γραφείο όμως ναι- ως έσχατη λύση όμως.Και γω δε θα ήθελα με τίποτα να τους ανακατέψω.Πολύ κακή εικόνα του σχολείου προς τα έξω.Πρέπει να τηρούμε κ κάποια προσχήματα.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: AnnaB στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 06:02:47 pm
Δε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.

Ποιος έθεσε την αρχαιότητα ως κριτήριο; Και αν οι δύο (για παράδειγμα) αρχαιότερες επιλέγουν το κλασικό τι γίνεται; Η εγκύκλιος που αφορά τη λειτουργία και τον προγραμματισμό, πάντως σεν αναφέρει πουθενά την αρχαιότητα σχετικά με την επιλογή του τμήματος, αντίθετα αναφέρει πως οι θέσεις είναι ενιαίες και όλες οι νηπιαγωγοί ισότιμες.
Ακριβώς έτσι αναφερει η εγκυκλιος. Οι θεσεις ειναι ενιαιες. Κ κατα τη γνωμη μου αν υπαρχει καλη θεληση μπορει να γινει ετσι η "μοιρασια" με συζητηση ωστε να εξυπηρετουνται ολοι. Γιαυτο ανεφερα οτι εαν π.χ. η κοπελα που ειναι προισταμενη γινεται να αναλαβει το κλασικο (εφοσον κ οι αλλες κοπελες δεν εχουν καποιο ιδιαιτερο θεμα) καμια φορα βολευει γιατι εκεινη εχει κ τα γραφειοκρατικα. Τωρα εαν θελουν δυο το ιδιο τμημα...κληρωση. Δυστυχως εχω δει σε νηπιαγωγειο νηπιαγωγους να επικαλουνται την αρχαιοτητα κ να μην ακουνε κανεναν!!
Σε όσες περιπτώσεις γνωρίζω γίνεται ό,τι λέει η Rinaki.Η αρχαιότερη γίνεται προϊσταμένη του κλασικού τμήματος, εάν επιθυμεί αφενός να είναι προϊσταμένη και αφετέρου να αναλάβει το κλασικό τμήμα.

Η αρχαιότητα και μόνο δεν συνεπάγεται πλέον τη θέση της προισταμένης. Μπορείτε να δείτε το νόμο 3848/10 (άρθρα 15, 23 και 24 αν θυμάμαι καλά).
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: AnnaB στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 06:05:08 pm

Καμια δεν εχει την προτεραιοτητα ΠΟΥΘΕΝΑ!

Ακριβώς!
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: alexel στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 07:27:01 pm


Η αρχαιότητα και μόνο δεν συνεπάγεται πλέον τη θέση της προισταμένης. Μπορείτε να δείτε το νόμο 3848/10 (άρθρα 15, 23 και 24 αν θυμάμαι καλά).

Το γνωρίζω αυτό.Μίλησα για το παρελθόν.
 Ο προϊστάμενος Π.Ε σύμφωνα με τις αιτήσεις και τα προσόντα θα ορίσει την προϊσταμένη του κλασικού.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: AnnaB στις Σεπτεμβρίου 22, 2011, 07:28:04 pm
Γιατί απαραίτητα του κλασικού;
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: bk στις Σεπτεμβρίου 25, 2011, 07:37:01 am

Καμια δεν εχει την προτεραιοτητα ΠΟΥΘΕΝΑ!

Ακριβώς!
Ετσι ακριβως ειναι.Ουτε η αρχαιοτητα συνεπαγεται τη θεση της προισταμενης,ουτε η θεση προισταμενης το κλασσικο.Ολα ειναι θεμα διδασκοντων και πως θα το λυσουν μεταξυ τους...η εσχατη λυση ειναι η συμβουλος
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: AnnaB στις Σεπτεμβρίου 25, 2011, 11:05:51 am
Ολα ειναι θεμα διδασκοντων και πως θα το λυσουν μεταξυ τους...η εσχατη λυση ειναι η συμβουλος

Αρκεί, βέβαια, να υπάρχει καλή θέληση μεταξύ των συναδέλφων και όχι να θέλει να "επιβληθεί" η μία έναντι της άλλης...
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: nikitri στις Σεπτεμβρίου 29, 2011, 12:48:37 pm
εγώ πάντως κορίτσια που είχαμε το ίδιο θέμα πέρσι με τρεις αναπληρώτριες σε νηπιαγωγείο του Αυλώνα, το συζητήσαμε μεταξύ μας και επειδή η μεγαλύτερη κοπέλα είχε και παιδί, πήρε το κλασικό και έγινε και διευθύντρια για να μπορεί μέχρι τις 14.οο το πολύ να έχει τελειώσει τις δουλειές του γραφείου και να πηγαίνει να παίρνει υτο παιδί της...επίσης μπορεί να πάει σύμφωνα και με τα μόρια...αυτή είχε τα περισσότερα από ότι θυμάμαι πάντως...αλλά γενικά υπήχε πολλή συνεργασία μεταξύ μας και αλληλοβοήθεια σε όλους τους τομείς...αυτό είναι το παν...τα υπόλοιπα  έρχονται...
Τίτλος: Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
Αποστολή από: AnnaB στις Σεπτεμβρίου 29, 2011, 05:57:25 pm
αλλά γενικά υπήχε πολλή συνεργασία μεταξύ μας και αλληλοβοήθεια σε όλους τους τομείς...αυτό είναι το παν...τα υπόλοιπα  έρχονται...

+++++++++++++++++++++