*

Αποστολέας Θέμα: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου  (Αναγνώστηκε 9005 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stroumfaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Απάντηση #14 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2011, 10:22:35 pm »
Δεν παιζει ρολο αν ειναι καποια προισταμενη η οχι!Μπορει καλλιστα να εργαστει στο ολοημερο!Οσο για τις γραφειοκρατικες διαδικασιες δεν ειναι και κατι φοβερο!
Μάλλον δεν έχεις δει γραφειοκρατικές δουλειές νηπιαγωγείου που έχει κ τα οικονομικά ξεχωριστά από το δημοτικό γιαυτό το λες αυτο. Δεν είναι υποχρεωτικό να πάει η προισταμένη στο κλασικό απλά πιστεύω ότι είναι ένας τρόπος που μπορεί να διευκολύνει....

Είναι άγραφος νόμος οι προισταμένες να είναι στο κλασικό για λόγους διευκόλυνσης όπως λες, αλλά υπάρχουν πολλές προισταμένες (και με τα οικονομικά) που παράλληλα είναι στο ολοήμερο.Όσο για τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, φροντίζουν να πηγαίνουν στο εργασιακό τους ωράριο και όχι στο διδακτικό και όλα γίνονται..
Δεν υπαρχει αγραφος νομος αλλα αγραφη βλακεια!!Οι περισσοτερες δεν γνωριζουν ουτε τα δικαιωματα τους!Πανε σαν τα προβατα για σφαγη!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:24:58 »

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Απάντηση #15 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2011, 10:35:06 pm »

Δεν υπαρχει αγραφος νομος αλλα αγραφη βλακεια!!Οι περισσοτερες δεν γνωριζουν ουτε τα δικαιωματα τους!Πανε σαν τα προβατα για σφαγη!!

Αυτό ξαναπέστο...
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος epapan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έρχονται και καλύτερα. Don't panic!!!!
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Απάντηση #16 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2011, 11:46:48 pm »
Το καλύτερο είναι κλήρωση. Αν υπάρχει συνεργασία όλα γίνονται.

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Απάντηση #17 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2011, 11:54:53 pm »
Δε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:24:58 »

Αποσυνδεδεμένος Rinaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Απάντηση #18 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2011, 11:19:04 am »
Θα συμφωνήσω με την άγραφη βλακεία!!! εγώ δε μίλησα για άγραφο νόμο και στην περίπτωση που ανέφερα δεν ήμουν καν προισταμένη για να λέω πραγματα που με συμφέρουν απλα είπα έναν τρόπο που καμιά φορά βοηθάει κ επειδή υπήρχε τελεια συνεργασία εφαρμόστηκε. Το να πηγαινουμε χωρίς να ξέρουμε τα δικαιωματά μας (που δυστυχώς γίνεται συχνά) είναι το ίδιο άσχημο με το να πηγαίνουμε κ να είμαστε ήδη προετοιμασμένες ότι δεν προκειται να συζητησουμε κάτι διαφορετικο πέρα από τα "δικαιωματα μας" το οποίο μπορει να διευκολυνει μια κατασταση κ μπορει στην ουσια να μη μας επηρεαζει. 

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Απάντηση #19 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2011, 03:51:40 pm »
Δε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.

Ποιος έθεσε την αρχαιότητα ως κριτήριο; Και αν οι δύο (για παράδειγμα) αρχαιότερες επιλέγουν το κλασικό τι γίνεται; Η εγκύκλιος που αφορά τη λειτουργία και τον προγραμματισμό, πάντως σεν αναφέρει πουθενά την αρχαιότητα σχετικά με την επιλογή του τμήματος, αντίθετα αναφέρει πως οι θέσεις είναι ενιαίες και όλες οι νηπιαγωγοί ισότιμες.
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Απάντηση #20 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2011, 03:53:34 pm »
εγώ δε μίλησα για άγραφο νόμο

Εγώ αναφέρθηκα στην έκφραση "άγραφος νόμος", όχι όμως ότι συμφωνώ κιόλας.
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Απάντηση #21 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:04:33 pm »
Νομικά δεν υπάρχουν κριτήρια. Όπως δεν υπάρχουν στο δημοτικό για το μοίρασμα τάξεων ή στη δευτεροβάθμια για την ανάθεση μαθημάτων.
Υπάρχουν κάποιοι άγραφοι κανόνες, οι οποίοι δεν είναι απαραίτητο να είναι κοινώς αποδεκτοί.
Από τη στιγμή που δεν μπορεί να βρεθεί λύση με συννενόηση, ή θα καθορίσει η προϊσταμένη (ως -ας πούμε- διοιηκητικά ανώτερη) ή θα κάνετε κλήρωση και ό,τι τύχει στην κάθε μία.

Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Απάντηση #22 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:12:48 pm »

Υπάρχουν κάποιοι άγραφοι κανόνες, οι οποίοι δεν είναι απαραίτητο να είναι κοινώς αποδεκτοί.
Από τη στιγμή που δεν μπορεί να βρεθεί λύση με συννενόηση, ή θα καθορίσει η προϊσταμένη (ως -ας πούμε- διοιηκητικά ανώτερη) ή θα κάνετε κλήρωση και ό,τι τύχει στην κάθε μία.

Συγνώμη που επιμένω, αλλά θα το ξαναπώ (γιατί είμαι απόλυτα σίγουρη γι'αυτό που λέω) μόνο η σχολική σύμβουλος μπορεί να επέμβει.Ούτε το γραφείο, ούτε η προισταμένη και ας είναι διοικητικά ανώτερη...
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος Rinaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 429
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Απάντηση #23 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:18:36 pm »
Δε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.

Ποιος έθεσε την αρχαιότητα ως κριτήριο; Και αν οι δύο (για παράδειγμα) αρχαιότερες επιλέγουν το κλασικό τι γίνεται; Η εγκύκλιος που αφορά τη λειτουργία και τον προγραμματισμό, πάντως σεν αναφέρει πουθενά την αρχαιότητα σχετικά με την επιλογή του τμήματος, αντίθετα αναφέρει πως οι θέσεις είναι ενιαίες και όλες οι νηπιαγωγοί ισότιμες.
Ακριβώς έτσι αναφερει η εγκυκλιος. Οι θεσεις ειναι ενιαιες. Κ κατα τη γνωμη μου αν υπαρχει καλη θεληση μπορει να γινει ετσι η "μοιρασια" με συζητηση ωστε να εξυπηρετουνται ολοι. Γιαυτο ανεφερα οτι εαν π.χ. η κοπελα που ειναι προισταμενη γινεται να αναλαβει το κλασικο (εφοσον κ οι αλλες κοπελες δεν εχουν καποιο ιδιαιτερο θεμα) καμια φορα βολευει γιατι εκεινη εχει κ τα γραφειοκρατικα. Τωρα εαν θελουν δυο το ιδιο τμημα...κληρωση. Δυστυχως εχω δει σε νηπιαγωγειο νηπιαγωγους να επικαλουνται την αρχαιοτητα κ να μην ακουνε κανεναν!!

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Απάντηση #24 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:26:14 pm »

Υπάρχουν κάποιοι άγραφοι κανόνες, οι οποίοι δεν είναι απαραίτητο να είναι κοινώς αποδεκτοί.
Από τη στιγμή που δεν μπορεί να βρεθεί λύση με συννενόηση, ή θα καθορίσει η προϊσταμένη (ως -ας πούμε- διοιηκητικά ανώτερη) ή θα κάνετε κλήρωση και ό,τι τύχει στην κάθε μία.

Συγνώμη που επιμένω, αλλά θα το ξαναπώ (γιατί είμαι απόλυτα σίγουρη γι'αυτό που λέω) μόνο η σχολική σύμβουλος μπορεί να επέμβει.Ούτε το γραφείο, ούτε η προισταμένη και ας είναι διοικητικά ανώτερη...

Καλό είναι να μην ανακατεύεις τη σύμβουλο και το γραφείο σε τέτοιες καταστάσεις.
Το να δείχνουν κάποιοι συνάδελφοι ότι δεν μπορούν να συννενοηθούν δεν είναι και ό,τι καλύτερο...

Καλό είναι να ανακατεύεται η σύμβουλος μόνο σε θέματα μαθήματος και διδακτικής και το γραφείο σε θέματα διοικητικά.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Απάντηση #25 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:42:44 pm »
Δε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.

Ποιος έθεσε την αρχαιότητα ως κριτήριο; Και αν οι δύο (για παράδειγμα) αρχαιότερες επιλέγουν το κλασικό τι γίνεται;
Δεν είναι δυνατόν και οι δυο να είναι αρχαιότερες, γιατί απλά η μια θα είναι αρχαιότερη της άλλης,έστω και για μια μέρα.
Αν 1% τύχει να έχουν ακριβώς την ίδια προϋπηρεσία, επιλέγει πρώτη αυτή που έχει το μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου.
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος stroumfaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Απάντηση #26 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:47:01 pm »
Δε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.

Ποιος έθεσε την αρχαιότητα ως κριτήριο; Και αν οι δύο (για παράδειγμα) αρχαιότερες επιλέγουν το κλασικό τι γίνεται;
Δεν είναι δυνατόν και οι δυο να είναι αρχαιότερες, γιατί απλά η μια θα είναι αρχαιότερη της άλλης,έστω και για μια μέρα.
Αν 1% τύχει να έχουν ακριβώς την ίδια προϋπηρεσία, επιλέγει πρώτη αυτή που έχει το μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου.
Καλα δεν γνωριζετε ακομα τα δικαιωματα σας?Καμια δεν εχει την προτεραιοτητα ΠΟΥΘΕΝΑ!Για αυτο μας εκμεταλλευονται γιατι υπαρχουν καποιες που το παιζουν παλιες και κανουν οτι θελουν!!!!για αυτο και οι περισσοτερες γκρινιαζουν οταν τους δινουν το ολοημερο!!Γιατι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Κριτήρια ανάληψης κλασσικού ή ολοήμερου
« Απάντηση #27 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2011, 04:54:22 pm »
Δε μού'χει τύχει.Όμως, όσες αντίστοιχες περιπτώσεις ξέρω η επιλογή γίνεται ανάλογα με την προϋπηρεσία.Πρώτη επιλέγει η αρχαιότερη, 2η αυτή με την αμέσως λιγότερη προϋπηρεσία και ούτω καθεξής.

Ποιος έθεσε την αρχαιότητα ως κριτήριο; Και αν οι δύο (για παράδειγμα) αρχαιότερες επιλέγουν το κλασικό τι γίνεται; Η εγκύκλιος που αφορά τη λειτουργία και τον προγραμματισμό, πάντως σεν αναφέρει πουθενά την αρχαιότητα σχετικά με την επιλογή του τμήματος, αντίθετα αναφέρει πως οι θέσεις είναι ενιαίες και όλες οι νηπιαγωγοί ισότιμες.
Ακριβώς έτσι αναφερει η εγκυκλιος. Οι θεσεις ειναι ενιαιες. Κ κατα τη γνωμη μου αν υπαρχει καλη θεληση μπορει να γινει ετσι η "μοιρασια" με συζητηση ωστε να εξυπηρετουνται ολοι. Γιαυτο ανεφερα οτι εαν π.χ. η κοπελα που ειναι προισταμενη γινεται να αναλαβει το κλασικο (εφοσον κ οι αλλες κοπελες δεν εχουν καποιο ιδιαιτερο θεμα) καμια φορα βολευει γιατι εκεινη εχει κ τα γραφειοκρατικα. Τωρα εαν θελουν δυο το ιδιο τμημα...κληρωση. Δυστυχως εχω δει σε νηπιαγωγειο νηπιαγωγους να επικαλουνται την αρχαιοτητα κ να μην ακουνε κανεναν!!
Σε όσες περιπτώσεις γνωρίζω γίνεται ό,τι λέει η Rinaki.Η αρχαιότερη γίνεται προϊσταμένη του κλασικού τμήματος, εάν επιθυμεί αφενός να είναι προϊσταμένη και αφετέρου να αναλάβει το κλασικό τμήμα.
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182649
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 662
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 633
Σύνολο: 645

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.