Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => Μήνυμα ξεκίνησε από: math03 στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 11:39:03 πμ

Τίτλος: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: math03 στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 11:39:03 πμ
Σήμερα το πρωί στον Αυτιά είχε έναν καθηγητή (γνωστός αλλά δεν θυμάμαι καλά το όνομα του) ο οποίος μιλάει για την κρίση. Και ξαφνικά αναφέρει το εξής:
''Ημουν στην Ιρλανδία και είδα την βουλή να είναι γεμάτη από ανθρώπους με καροτσάκια οι οποίοι διαμαρτύρονταν διότι η τρόικα διέταξε και έκλεισε-κατάργησε τα ΕΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ'' !!!!!!!!!

μάλλον θα έρθει και η σειρά μας, με το που θα τελειώσει το ΕΣΠΑ το 2013 δεν το βλέπω καθόλου απίθανο. (προσωπική αποψή)
Πάντως κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει με το τέλος του ΕΣΠΑ, σιγά μην πληρώνει το κράτος παράλληλη στήριξη.
Ετσι όπως πέρνουν τα μέτρα εδώ τίποτα δεν ειναι απίθανο!
Ποιος άλλωστε περίμενε κλείσιμο σχολείων, γραφείων κλπ...



 
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: Radius στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 11:42:35 πμ
Όπως οι συνθήκες ζωής επανέρχονται στη δεκαετία του '70, θα επανέλθουν και οι συνθήκες στην εκπαίδευση σε αυτές τις εποχές.
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: emmaki στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 01:37:03 μμ
Υπάρχει η τάση ε΄δω και μια δεκαετία περίπου, τα παιδιά να μην πηγαίνουν στα ειδικά σχολεία. Σε αυτά πηγαίνουν πλεόν τα παιδιά που πριν από 10 χρόνια θα πήγαιναν σε ίδρυμα.
Τα υπόλοιπα παραπέμπονται σε γενικά σχολέια με τμήματα ένταξης ή με παράλληλη στήριξη.
Για μένα αυτό δεν είναι κακό.
Το θέμα είναι να υπάρχει η κατάλληλη στήριξη αυτών των παιδιών στο γενικό σχολείο. Επίσης, η παράλληλη στήριξη πρέπει να δίνεται εκεί που χρειάζεται, γιατί πλέον όποιος έχει το καλύτερο βίσμα καταφέρνει και εξασφαλίζει ΠΣ για το παιδί του (και σε αυτό φυσικά δεν φταίνε οι εκπαιδευτικοί).
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: JohnyWalker στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 02:37:45 μμ
Υπάρχει η τάση ε΄δω και μια δεκαετία περίπου, τα παιδιά να μην πηγαίνουν στα ειδικά σχολεία. Σε αυτά πηγαίνουν πλεόν τα παιδιά που πριν από 10 χρόνια θα πήγαιναν σε ίδρυμα.
Τα υπόλοιπα παραπέμπονται σε γενικά σχολέια με τμήματα ένταξης ή με παράλληλη στήριξη.
Για μένα αυτό δεν είναι κακό.
Το θέμα είναι να υπάρχει η κατάλληλη στήριξη αυτών των παιδιών στο γενικό σχολείο. Επίσης, η παράλληλη στήριξη πρέπει να δίνεται εκεί που χρειάζεται, γιατί πλέον όποιος έχει το καλύτερο βίσμα καταφέρνει και εξασφαλίζει ΠΣ για το παιδί του (και σε αυτό φυσικά δεν φταίνε οι εκπαιδευτικοί).

Είναι γεγονός αυτό που λες.  Τα ειδικά σχολεία πλέον και επιστημονικά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις υποστηρίζονται από διεθνείς επιστημονικές έρευνες. Η τάση διεθνώς είναι η ενταξιακή εκπαίδευση και ενσωμάτωση με διαφόρους τρόπους αυτών των ατόμων στα κανονικά σχολεία. Για να το κάνουν παντού σημαίνει ότι κάποια στιγνή πρέπει να τιο εφαρμόσει και η Ελλάδα,. Φυσικά η ενσωμάτωση έχει δίαφορους βαθμούς και απαιτεί υποστηρικτικό προσωπικό π.χ. ειδικούς δασκάλους, ειδικούς καθηγητές κ.τ.λ.

Το αντίθετο, τα απομονωμένα ειδικά σχολεία της ελλάδας είναι αυτά που θυμίζουν μεσαιωνικά άσυλα ανιάτων και γενικά εγείρουν ένα κοινωνικό αποκλεισμό αυτών των ατόμων
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: emmaki στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 03:01:58 μμ
Φυσικά η ενσωμάτωση έχει δίαφορους βαθμούς και απαιτεί υποστηρικτικό προσωπικό π.χ. ειδικούς δασκάλους, ειδικούς καθηγητές κ.τ.λ.


Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν ξεχωριστή περίπτωση και όχι όλοι που έχουν παρόμοιο πρόβλημα να μπαίνουν στο ίδιο καζάνι.
Έτσι, για κάποιο παιδί μπορεί η ΠΣ να είναι κατάλληλη, αλλά για κάποιο άλλο με παρόμοιο πρόβλημα να λειτουργέι καλύτερα το τμήμα ένταξης....
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: eidafws στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 03:55:02 μμ
Όσοι εχουν κανει σε ειδικό σχολείο ξέρουν ότι η ένταξη των παιδιών αυτών σε κανονικο σχολειο ειναι αδύνατη. Εξαιρούνται τα παιδιά με ελαφρά νοητική υστέρηση, τα οποία φοιτουν κανονικα σε σχολεια με τμηματα ενταξης. Οι υπόλοιπες περιπτωσεις όμως ειναι αδυνατο να ενσωματωθουν σε κανονικη τάξη, μη γελιόμαστε. Είναι απαραδεκτο να κλείσουν τα ειδικά σχολεία.
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: emmaki στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 04:00:23 μμ
Όσοι εχουν κανει σε ειδικό σχολείο ξέρουν ότι η ένταξη των παιδιών αυτών σε κανονικο σχολειο ειναι αδύνατη. Εξαιρούνται τα παιδιά με ελαφρά νοητική υστέρηση, τα οποία φοιτουν κανονικα σε σχολεια με τμηματα ενταξης. Οι υπόλοιπες περιπτωσεις όμως ειναι αδυνατο να ενσωματωθουν σε κανονικη τάξη, μη γελιόμαστε. Είναι απαραδεκτο να κλείσουν τα ειδικά σχολεία.

Τίποτα δεν είναι αδύνατο!
Και τα αυτιστικά παιδιά μπορούν να μπουν στα γενικά σχολεία, και τα παιδιά με μετρια νοητική, και τα παιδιά με κινητικά προβλήματα, και τα κωφά και τα τυφλά.
Με την προϋπόθεση, βέβαια, ότι υπάρχουν οι ανάλογοι εκπαιδευτικοί. Να υπάρχει π.χ. εκπαιδευτικός που γνωρίζει νοηματική για το κωφό παιδί, να υπάρχει εκπαιδευτικός που γνωρίζει Braille και μπορεί να γράψει το μάθημα σε Braille για το τυφλο, να υπάρχει εκπαιδευτικός που γνωρίζει δομημένη διδασκαλία για το αυτιστικό....
Αν έχουμε έναν για όλα, δεν μπορεί να ενσωματωθεί φυσικά κανένα παιδί με ΕΑ σε καμία τάξη....

Υ.Γ. Και έχω κάνει και σε ειδικό σχολείο και σε όλες τις δομές της ειδικής αγωγής και στην Ελλάδα και έξω....
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: eidafws στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 04:14:30 μμ
Αναφερόμουν σε περιπτώσεις όπως επιθετικες συμπεριφορες, πχ ενα παιδάκι με αυτισμό περυσι ειχε πλακώσει στις σφαλιάρες κ τις δαγκωματιές όλα τα κοριτσακια της εκτης στο διπλανο δημοτικό, αν και είχε δικό του δάσκαλο μεσα στην τάξη. Εγιναν μηνυσεις προς γονεις κτλ!
Ή ενας πρωην μαθητης μου πάλι στο φάσμα του αυτισμού κατέβαζε καθημερινά το παντελονι του μεσα στην ταξη κ επιδιδοταν στο...άθλημα!
Ή κάποιος άλλος που μιλούσε ακατάπαυστα επαναλαμβανοντας την ίδια φράση 100 φορες το λεπτό, με κορυφαία ατάκα "διευθυντη εισαι μακακας".
Γι αυτό λέω αδύνατον! 

Τα κωφά ή τυφλά παιδιά δε τα θεωρώ "ειδικές περιπτώσεις", δεν αναφερομουν σ αυτά. Φυσικά και μπορουν να ενσωματωθουν τοσο σε μια ταξη οσο κ στο κοινωνικο συνολο!
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: emmaki στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 04:23:38 μμ
Αναφερόμουν σε περιπτώσεις όπως επιθετικες συμπεριφορες, πχ ενα παιδάκι με αυτισμό περυσι ειχε πλακώσει στις σφαλιάρες κ τις δαγκωματιές όλα τα κοριτσακια της εκτης στο διπλανο δημοτικό, αν και είχε δικό του δάσκαλο μεσα στην τάξη. Εγιναν μυνησεις προς γονεις κτλ!
Ή ενας πρωην μαθητης μου πάλι στο φάσμα του αυτισμού κατέβαζε καθημερινά το παντελονι του μεσα στην ταξη κ επιδιδοταν στο...άθλημα!
Ή κάποιος άλλος που μιλούσε ακατάπαυστα επαναλαμβανοντας την ίδια φράση 100 φορες το λεπτό, με κορυφαία ατάκα "διευθυντη εισαι μακακας".
Γι αυτό λέω αδύνατον!

Τα αυτιστικά παιδιά (και βέβαια πάλι ανάλογα με το βαθμό αυτισμού), μιας και αναφέρεσαι σε αυτά, θέλουν πολύ ιδιαίτερη μέθοδο διδασκαλίας. Πρέπει να είναι δομημένη, να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν κάθε φορά και πότε αυτό τελειώνει. Αν έχουν κάποιο κενό στο πρόγραμμα τους, τότε μπερδεύονται, δεν ξέρουν τι να κάνουν και επιδίδονται σε παρόμοιες συμπεριφορές.
Πώς λειτουργεί ένας αυτιστικός; Φαντάσου τον εαυτό σου σε μια τάξη όπου η καρέκλα είναι η πιο άβολη που έχεις καθίσει ποτέ και τσιμπάει τον "απαυτό" σου, κάποιος την ταρακουνάει, κάποιος κοπανάει το θρανίο, κάποιος άλλος αναβοσβήνει ένα φακό στα μάτια σου, κάποιοι άλλοι φωνάζουν μέσα στο αυτί σου, κάποιος σου ρίχνει ξύδι πάνω στη γλώσσα...και μέσα σε όλα αυτό το κλίμα εσύ πρέπει να βρεις τι μάθημα γίνεται στην τάξη, να απομονώσεις τα "κακά" ερεθίσματα και να ακούσεις το δάσκαλο....
Μόνος σου δύσκολα θα μπορέσεις να το κάνεις, εκτός και αν αρχίσεις να επιτίθεσαι για να τους κάνεις πλακώσεις στο ξύλο και να τους κάνεις να σταματήσουν. Ή αν δεν μπορείς να το πετύχεις, θα προσπαθήσεις να κάνεις κάτι που σε ευχαριστεί και σε βγάζει από τη δύσκολη αυτή θέση (μπορεί να είναι η πράξη που περιγράφεις, μπορεί να είναι αυρλιαχτό, μπορεί να είναι στερετυπικές κινήσεις).
Χρειάζεται, λοιπόν, ειδικός δάσκαλος με γνώσεις πάνω στον αυτισμό που θα μπορέσει να δημιουργήσει το κατάλληλο περιβάλλον για το παιδί. Πώς; Για το κάθε παιδί είναι διαφορετικό και δεν υπάρχει μαγική συνταγή.
Ο τελευταίος αυτιστικός μαθητής που είχα, ήθελε, εκτός από το να ξέρει κάθε στιγμή τι κάνει και πότε τελειώνει αυτό, κάθε φορά που αναστατωνόταν να βάζει το κεφάλι του κάτω από τη μασχάλη μου. Όχι, όμως, να τον ακουμπήσω εγώ εκέινη την ώρα. Καθόταν έτσι λίγα δευτερόλεπτα και συνέχιζε.... Η επόμενη κοπέλα που τον είχε στο δημοτικό, προσπάθησε να κάνει κάτι άλλο, και το παιδί ούρλιαζε συνέχεια στην τάξη....
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: eidafws στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 04:33:44 μμ
Ναι, το να βάζει το κεφάλι του κάτω απ τη μασχάλη δεν είναι κάτι σπουδαίο! Αλλά στις περιπτώσεις που ανέφερα? Πώς θα λειτουργήσει μια τάξη?
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: emmaki στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 04:41:26 μμ
Ναι, το να βάζει το κεφάλι του κάτω απ τη μασχάλη δεν είναι κάτι σπουδαίο! Αλλά στις περιπτώσεις που ανέφερα? Πώς θα λειτουργήσει μια τάξη?

Σου εξήγησα.
Καταρχήν εξαρτάται από το κάθε παιδί. Να βρεθεί γιατί το κάνει αυτό. Είναι γιατί έχει μπερδευτεί; Αν ναι, τότε πρέπει να βρεθεί τρόπος να ξεμπερδευτεί (μπορεί να είναι να βάλει το κεφάλι του κάτω από τη μασχάλη΄του δασκάλου, μπορεί να είναι να το βγάλεις μια βόλτα στην αυλή, μπορεί να είναι να του τραγουδίσεις σιγανά (άλλο παιδί που δεν έιχε αφήσει παγκάκι αγια παγκάκι που να μην το....."διαφθείρει", μόλις το βλέπαμε του τραγουδούσαμε το "χέρια ψηλά" του Χατζηγιάννη!!!!)...
Όρεξη χρειάζεται από τον επαιδευτικό ειδικής και γενικής αγωγής και γνώσεις πάνω στον αυτισμό. Αν δεν έχει γνώσεις ο εκπαιδευτικός ΕΑ, δεν γίνεται.....
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: eidafws στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 04:50:06 μμ
Δε καταλαβες τσε τι περιπτωσεις αναφερομαι. Μιλάω για το παιδί που κατεβαζει το παντελονι κ το εσωρουχο του, για το παιδι που επαναλαμβανει την ιδια φραση 100 φορες το λεπτο και το παιδι που δαγκωνει κ χτυπαει συνεχεια.  Πως μπορει να ελεγξει ο εκπαιδευτικος της ΕΑ την ιδια τη φύση; Τραγουδωντας του σιγανα;

Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: turtle στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 05:15:47 μμ
Αναφερόμουν σε περιπτώσεις όπως επιθετικες συμπεριφορες, πχ ενα παιδάκι με αυτισμό περυσι ειχε πλακώσει στις σφαλιάρες κ τις δαγκωματιές όλα τα κοριτσακια της εκτης στο διπλανο δημοτικό, αν και είχε δικό του δάσκαλο μεσα στην τάξη. Εγιναν μυνησεις προς γονεις κτλ!
Ή ενας πρωην μαθητης μου πάλι στο φάσμα του αυτισμού κατέβαζε καθημερινά το παντελονι του μεσα στην ταξη κ επιδιδοταν στο...άθλημα!
Ή κάποιος άλλος που μιλούσε ακατάπαυστα επαναλαμβανοντας την ίδια φράση 100 φορες το λεπτό, με κορυφαία ατάκα "διευθυντη εισαι μακακας".
Γι αυτό λέω αδύνατον!



Τα αυτιστικά παιδιά (και βέβαια πάλι ανάλογα με το βαθμό αυτισμού), μιας και αναφέρεσαι σε αυτά, θέλουν πολύ ιδιαίτερη μέθοδο διδασκαλίας. Πρέπει να είναι δομημένη, να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν κάθε φορά και πότε αυτό τελειώνει. Αν έχουν κάποιο κενό στο πρόγραμμα τους, τότε μπερδεύονται, δεν ξέρουν τι να κάνουν και επιδίδονται σε παρόμοιες συμπεριφορές.
Πώς λειτουργεί ένας αυτιστικός; Φαντάσου τον εαυτό σου σε μια τάξη όπου η καρέκλα είναι η πιο άβολη που έχεις καθίσει ποτέ και τσιμπάει τον "απαυτό" σου, κάποιος την ταρακουνάει, κάποιος κοπανάει το θρανίο, κάποιος άλλος αναβοσβήνει ένα φακό στα μάτια σου, κάποιοι άλλοι φωνάζουν μέσα στο αυτί σου, κάποιος σου ρίχνει ξύδι πάνω στη γλώσσα...και μέσα σε όλα αυτό το κλίμα εσύ πρέπει να βρεις τι μάθημα γίνεται στην τάξη, να απομονώσεις τα "κακά" ερεθίσματα και να ακούσεις το δάσκαλο....
Μόνος σου δύσκολα θα μπορέσεις να το κάνεις, εκτός και αν αρχίσεις να επιτίθεσαι για να τους κάνεις πλακώσεις στο ξύλο και να τους κάνεις να σταματήσουν. Ή αν δεν μπορείς να το πετύχεις, θα προσπαθήσεις να κάνεις κάτι που σε ευχαριστεί και σε βγάζει από τη δύσκολη αυτή θέση (μπορεί να είναι η πράξη που περιγράφεις, μπορεί να είναι αυρλιαχτό, μπορεί να είναι στερετυπικές κινήσεις).
Χρειάζεται, λοιπόν, ειδικός δάσκαλος με γνώσεις πάνω στον αυτισμό που θα μπορέσει να δημιουργήσει το κατάλληλο περιβάλλον για το παιδί. Πώς; Για το κάθε παιδί είναι διαφορετικό και δεν υπάρχει μαγική συνταγή.
Ο τελευταίος αυτιστικός μαθητής που είχα, ήθελε, εκτός από το να ξέρει κάθε στιγμή τι κάνει και πότε τελειώνει αυτό, κάθε φορά που αναστατωνόταν να βάζει το κεφάλι του κάτω από τη μασχάλη μου. Όχι, όμως, να τον ακουμπήσω εγώ εκέινη την ώρα. Καθόταν έτσι λίγα δευτερόλεπτα και συνέχιζε.... Η επόμενη κοπέλα που τον είχε στο δημοτικό, προσπάθησε να κάνει κάτι άλλο, και το παιδί ούρλιαζε συνέχεια στην τάξη....

Το δομημένο πρόγραμμα κ.ο.κ λειτουργει σε  συγκεκριμένες περιπτώσεις αυτιστισμού. Είναι γνωστό πόσο μεγάλο είναι το φάσμα και πόσες ιδιαίτερες περιπτώσεις περιλαμβάνει. Τι γίνεται για παράδειγμα αν ο αυτισμός συνυπάρχει με ψυχώσεις; Εγώ ούσα στην ειδική αγωγή εδώ και μια πενταετία διαπιστώνω ότι δεν περνούν όλα από το χέρι του εκπαιδευτικού, όσες γνώσεις κι αν έχει. Ας μην ξεχνάμε ότι τα παιδιά βρίσκονται και επηρεάζονται πολύ και από το πώς λειτουργεί η οικογένειά τους. Επιπλέον, συχνά είναι ανάγκη να ακολουθούν φαρμακευτική αγωγή (μιλάω για περιπτώσεις σαν και αυτές που περιγράφει ο συνάδελφος). Επομένως, δεν είναι όλα  θέμα καταρτισμένου εκπαιδευτικού που θα κάνει θαύματα...

Για να μην αναφερθώ στη δουλειά που πολλές φορές δε γίνεται σε νηπιαγωγείο και δημοτικό και όταν τα παιδιά πλέον φτάνουν στα ΕΕΕΕΚ εχεις να παλέψεις  με αυπέρβλητα εμπόδια...
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: eidafws στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 05:18:42 μμ

Τα αυτιστικά παιδιά (και βέβαια πάλι ανάλογα με το βαθμό αυτισμού), μιας και αναφέρεσαι σε αυτά, θέλουν πολύ ιδιαίτερη μέθοδο διδασκαλίας. Πρέπει να είναι δομημένη, να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν κάθε φορά και πότε αυτό τελειώνει. Αν έχουν κάποιο κενό στο πρόγραμμα τους, τότε μπερδεύονται, δεν ξέρουν τι να κάνουν και επιδίδονται σε παρόμοιες συμπεριφορές.
Πώς λειτουργεί ένας αυτιστικός; Φαντάσου τον εαυτό σου σε μια τάξη όπου η καρέκλα είναι η πιο άβολη που έχεις καθίσει ποτέ και τσιμπάει τον "απαυτό" σου, κάποιος την ταρακουνάει, κάποιος κοπανάει το θρανίο, κάποιος άλλος αναβοσβήνει ένα φακό στα μάτια σου, κάποιοι άλλοι φωνάζουν μέσα στο αυτί σου, κάποιος σου ρίχνει ξύδι πάνω στη γλώσσα...και μέσα σε όλα αυτό το κλίμα εσύ πρέπει να βρεις τι μάθημα γίνεται στην τάξη, να απομονώσεις τα "κακά" ερεθίσματα και να ακούσεις το δάσκαλο....
Μόνος σου δύσκολα θα μπορέσεις να το κάνεις, εκτός και αν αρχίσεις να επιτίθεσαι για να τους κάνεις πλακώσεις στο ξύλο και να τους κάνεις να σταματήσουν. Ή αν δεν μπορείς να το πετύχεις, θα προσπαθήσεις να κάνεις κάτι που σε ευχαριστεί και σε βγάζει από τη δύσκολη αυτή θέση (μπορεί να είναι η πράξη που περιγράφεις, μπορεί να είναι αυρλιαχτό, μπορεί να είναι στερετυπικές κινήσεις).
Χρειάζεται, λοιπόν, ειδικός δάσκαλος με γνώσεις πάνω στον αυτισμό που θα μπορέσει να δημιουργήσει το κατάλληλο περιβάλλον για το παιδί. Πώς; Για το κάθε παιδί είναι διαφορετικό και δεν υπάρχει μαγική συνταγή.
Ο τελευταίος αυτιστικός μαθητής που είχα, ήθελε, εκτός από το να ξέρει κάθε στιγμή τι κάνει και πότε τελειώνει αυτό, κάθε φορά που αναστατωνόταν να βάζει το κεφάλι του κάτω από τη μασχάλη μου. Όχι, όμως, να τον ακουμπήσω εγώ εκέινη την ώρα. Καθόταν έτσι λίγα δευτερόλεπτα και συνέχιζε.... Η επόμενη κοπέλα που τον είχε στο δημοτικό, προσπάθησε να κάνει κάτι άλλο, και το παιδί ούρλιαζε συνέχεια στην τάξη....

Το δομημένο πρόγραμμα κ.ο.κ λειτουργει σε  συγκεκριμένες περιπτώσεις αυτιστισμού. Είναι γνωστό πόσο μεγάλο είναι το φάσμα και πόσες ιδιαίτερες περιπτώσεις περιλαμβάνει. Τι γίνεται για παράδειγμα αν ο αυτισμός συνυπάρχει με ψυχώσεις; Εγώ ούσα στην ειδική αγωγή εδώ και μια πενταετία διαπιστώνω ότι δεν περνούν όλα από το χέρι του εκπαιδευτικού, όσες γνώσεις κι αν έχει. Ας μην ξεχνάμε ότι τα παιδιά βρίσκονται και επηρεάζονται πολύ και από το πώς λειτουργεί η οικογένειά τους. Επιπλέον, συχνά είναι ανάγκη να ακολουθούν φαρμακευτική αγωγή (μιλάω για περιπτώσεις σαν και αυτές που περιγράφει ο συνάδελφος). Επομένως, δεν είναι όλα  θέμα καταρτισμένου εκπαιδευτικού που θα κάνει θαύματα...

Για να μην αναφερθώ στη δουλειά που πολλές φορές δε γίνεται σε νηπιαγωγείο και δημοτικό και όταν τα παιδιά πλέον φτάνουν στα ΕΕΕΕΚ εχεις να παλέψεις  με αυπέρβλητα εμπόδια...
[/quote]


+1
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: emmaki στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 07:12:03 μμ
Αναφερόμουν σε περιπτώσεις όπως επιθετικες συμπεριφορες, πχ ενα παιδάκι με αυτισμό περυσι ειχε πλακώσει στις σφαλιάρες κ τις δαγκωματιές όλα τα κοριτσακια της εκτης στο διπλανο δημοτικό, αν και είχε δικό του δάσκαλο μεσα στην τάξη. Εγιναν μυνησεις προς γονεις κτλ!
Ή ενας πρωην μαθητης μου πάλι στο φάσμα του αυτισμού κατέβαζε καθημερινά το παντελονι του μεσα στην ταξη κ επιδιδοταν στο...άθλημα!
Ή κάποιος άλλος που μιλούσε ακατάπαυστα επαναλαμβανοντας την ίδια φράση 100 φορες το λεπτό, με κορυφαία ατάκα "διευθυντη εισαι μακακας".
Γι αυτό λέω αδύνατον!



Τα αυτιστικά παιδιά (και βέβαια πάλι ανάλογα με το βαθμό αυτισμού), μιας και αναφέρεσαι σε αυτά, θέλουν πολύ ιδιαίτερη μέθοδο διδασκαλίας. Πρέπει να είναι δομημένη, να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν κάθε φορά και πότε αυτό τελειώνει. Αν έχουν κάποιο κενό στο πρόγραμμα τους, τότε μπερδεύονται, δεν ξέρουν τι να κάνουν και επιδίδονται σε παρόμοιες συμπεριφορές.
Πώς λειτουργεί ένας αυτιστικός; Φαντάσου τον εαυτό σου σε μια τάξη όπου η καρέκλα είναι η πιο άβολη που έχεις καθίσει ποτέ και τσιμπάει τον "απαυτό" σου, κάποιος την ταρακουνάει, κάποιος κοπανάει το θρανίο, κάποιος άλλος αναβοσβήνει ένα φακό στα μάτια σου, κάποιοι άλλοι φωνάζουν μέσα στο αυτί σου, κάποιος σου ρίχνει ξύδι πάνω στη γλώσσα...και μέσα σε όλα αυτό το κλίμα εσύ πρέπει να βρεις τι μάθημα γίνεται στην τάξη, να απομονώσεις τα "κακά" ερεθίσματα και να ακούσεις το δάσκαλο....
Μόνος σου δύσκολα θα μπορέσεις να το κάνεις, εκτός και αν αρχίσεις να επιτίθεσαι για να τους κάνεις πλακώσεις στο ξύλο και να τους κάνεις να σταματήσουν. Ή αν δεν μπορείς να το πετύχεις, θα προσπαθήσεις να κάνεις κάτι που σε ευχαριστεί και σε βγάζει από τη δύσκολη αυτή θέση (μπορεί να είναι η πράξη που περιγράφεις, μπορεί να είναι αυρλιαχτό, μπορεί να είναι στερετυπικές κινήσεις).
Χρειάζεται, λοιπόν, ειδικός δάσκαλος με γνώσεις πάνω στον αυτισμό που θα μπορέσει να δημιουργήσει το κατάλληλο περιβάλλον για το παιδί. Πώς; Για το κάθε παιδί είναι διαφορετικό και δεν υπάρχει μαγική συνταγή.
Ο τελευταίος αυτιστικός μαθητής που είχα, ήθελε, εκτός από το να ξέρει κάθε στιγμή τι κάνει και πότε τελειώνει αυτό, κάθε φορά που αναστατωνόταν να βάζει το κεφάλι του κάτω από τη μασχάλη μου. Όχι, όμως, να τον ακουμπήσω εγώ εκέινη την ώρα. Καθόταν έτσι λίγα δευτερόλεπτα και συνέχιζε.... Η επόμενη κοπέλα που τον είχε στο δημοτικό, προσπάθησε να κάνει κάτι άλλο, και το παιδί ούρλιαζε συνέχεια στην τάξη....

Το δομημένο πρόγραμμα κ.ο.κ λειτουργει σε  συγκεκριμένες περιπτώσεις αυτιστισμού. Είναι γνωστό πόσο μεγάλο είναι το φάσμα και πόσες ιδιαίτερες περιπτώσεις περιλαμβάνει. Τι γίνεται για παράδειγμα αν ο αυτισμός συνυπάρχει με ψυχώσεις; Εγώ ούσα στην ειδική αγωγή εδώ και μια πενταετία διαπιστώνω ότι δεν περνούν όλα από το χέρι του εκπαιδευτικού, όσες γνώσεις κι αν έχει. Ας μην ξεχνάμε ότι τα παιδιά βρίσκονται και επηρεάζονται πολύ και από το πώς λειτουργεί η οικογένειά τους. Επιπλέον, συχνά είναι ανάγκη να ακολουθούν φαρμακευτική αγωγή (μιλάω για περιπτώσεις σαν και αυτές που περιγράφει ο συνάδελφος). Επομένως, δεν είναι όλα  θέμα καταρτισμένου εκπαιδευτικού που θα κάνει θαύματα...

Για να μην αναφερθώ στη δουλειά που πολλές φορές δε γίνεται σε νηπιαγωγείο και δημοτικό και όταν τα παιδιά πλέον φτάνουν στα ΕΕΕΕΚ εχεις να παλέψεις  με αυπέρβλητα εμπόδια...


Μα από την αρχή είπα "ανάλογα με το βαθμό αυτισμού".......
Επίσης, από την αρχή είπα ότι τα ειδικά σχολεία δεν είναι για κατάργηση, αλλά σε αυτ'α πρέπειθ να πηγαίνουν τα πολύ βαριά περιστατικά.......
Γνωρ'ιζω πολύ καλά τι λέω (ακόμα τουλάχιστον)
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: vickyN στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 07:42:22 μμ
Μα από την αρχή είπα "ανάλογα με το βαθμό αυτισμού".......
Επίσης, από την αρχή είπα ότι τα ειδικά σχολεία δεν είναι για κατάργηση, αλλά σε αυτ'α πρέπειθ να πηγαίνουν τα πολύ βαριά περιστατικά.......
Γνωρ'ιζω πολύ καλά τι λέω (ακόμα τουλάχιστον)

Εσύ σωστά τα λες, αλλά ποιος πρακτικά κρίνει ποιο είναι το βαρύ περιστατικό?
Στην πράξη οι γονείς, που θεωρούν το χαμηλότατης λειτουργικότητας, επιθετικό αυτιστικό παιδί τους έξυπνο σαν τον Αϊστάιν και όμορφο σαν τον Εζέλ. ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: emmaki στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 07:51:23 μμ
Μα από την αρχή είπα "ανάλογα με το βαθμό αυτισμού".......
Επίσης, από την αρχή είπα ότι τα ειδικά σχολεία δεν είναι για κατάργηση, αλλά σε αυτ'α πρέπειθ να πηγαίνουν τα πολύ βαριά περιστατικά.......
Γνωρ'ιζω πολύ καλά τι λέω (ακόμα τουλάχιστον)

Εσύ σωστά τα λες, αλλά ποιος πρακτικά κρίνει ποιο είναι το βαρύ περιστατικό?
Στην πράξη οι γονείς, που θεωρούν το χαμηλότατης λειτουργικότητας, επιθετικό αυτιστικό παιδί τους έξυπνο σαν τον Αϊστάιν και όμορφο σαν τον Εζέλ. ;D ;D ;D

Τα ΚΕΔΔΥ! Και πρέπει να είναι οι γονείς υποχρεωμένοι να δεχτούν τη γνωμάτευση και τις προτάσεις παρέμβασης!
Κάποτε επιτέλους πρέπει να γίνει και αυτό!
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: vickyN στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 08:00:32 μμ
Τα ΚΕΔΔΥ! Και πρέπει να είναι οι γονείς υποχρεωμένοι να δεχτούν τη γνωμάτευση και τις προτάσεις παρέμβασης!
Κάποτε επιτέλους πρέπει να γίνει και αυτό!

Τα ΚΕΔΔΥ τα καταργούν και μεταφέρουν τις αρμοδιότητες και το προσωπικό τους στο ευρείας αρμοδιότητας Γραφείο Στήριξης Εκπαιδευτικού Έργου.
Ο σώζων εαυτώ σωθήτω επικρατεί πλέον στα γενικά σχολεία (και ας έχουν Τ.Ε)  που θα δέχονται χωρίς υποστήριξη και παρεμβάσεις τον όγκο των παιδιών με ειδικές ανάγκες.
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: JohnyWalker στις Σεπτέμβριος 22, 2011, 08:31:32 μμ
Για τα αυτιστικά παιδιά το εξατομικευμένο πρόγραμμα, η πρώιμη παρέμβαση είναι πάρα μα πάρα πολύ σημαντικά. Μπορούν να εφαρμοστούν μέσα στη τάξη, αλλά πρέπει να έχει γίνει μια προεργασία με την οικογένεια, τους μαθητές τους ίδιους (οι μαθητές πρέπει να ενημερωθούν προκειμένου να αποδεχτούν ένα άτομο) και ένα σωρό άλλο. Η οικογένεια στα αυτιστικά παίζει το Α και το Ω, η ίδια η οικογένεια πρέπι να συμμετέχει στη διαμόρφωση της διδασκαλίας του παιδιού μέσα στο σπίτι

Επομένως πρέπει να γίνει μια σωστή προεργασία. Εννοείται ότι ο εκπαιδευτικός συνήθως εφαρμόζει μεθόδους συντελεστικής μάθησης κατά Skinner και μέσα στη τάξη, μιας και έχει αποδεχθεί αρκετά αξιόπιστη και αποτελεσματική μέθοδος διδασκαλίας για διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές.

Όλα είναι δυνατά με τη κατάλληλη εκπαίδευση όλων όμως.

Εννοείται ότι τα σεμινάρια των 400 ωρών εν δίνουν καν αυτή την εκπαίδευση. Άλλωστε το κράτος εδώ είναι τόσο ανώμαλο και σαδιστικό και αντισυνταγματικό που δεν δίνει καν δικαίωμα εισαγωγής ειδικοτήτων που δεν είναι φιλόλογοι, ψυχολόγοι και παιδαγωγοί σε master ειδικής αγωγής και ας είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου και ας έχουν διακαίωμα εργασίας σε ΕΕΕΚ. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΕΕΕΚ. Ο τομέας της επαγγελματικής κατάρτισης είναι εξαιρετικά σημαντικός για όλα τα ΑΜΕΑ σε όλες τις ευρωπαικές χώρες


Αν εμείς στην Ελλάδα θέλουμε ακόμα ειδικά σχολεία, με λίφα λόγια απομόνωση από τις πραγματικές κοινωνικές καταστάσεις των ατόμων αυτών, ε τότε θα γελάνε οι ευρωπαίοι σε 2 χρόνια μαζί μας και το πιο πιθανό να πληρώνουμε και πρόστιμα
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: christina_k στις Οκτώβριος 05, 2011, 04:10:21 μμ
Προσωπική εκτίμηση: Ναι... τα ειδικά σχολεία πάνε για σφράγισμα!

Στο όνομα της ένταξης (inlusion αγγλιστί) θα θυσιαστούν οι μαθητές των ειδικών σχολείων... Θα τσουβαλιαστούν στα σχολεία της γενικής, χωρίς καμία υποστήριξη και υποδομή.

Για όσους θα σπεύσουν να μιλήσουν για εξάλειψη των κοινωνικών διακρίσεων και σεβασμό στη διαφορετικότητα και θα προτείνουν να ακολουθήσουμε το παράδειγμα της "πολιτισμένης Ευρώπης"και τις προτάσεις πολλών ερευνών και τάσεων της επιστήμης και άλλα τέτοια... θα απαντήσω τα εξής:

1) Η θεωρία της ένταξης άρχισε να διαμορφώνεται και να παίρνει σιγά-σιγά σάρκα και οστά στην Ευρώπη μόνο και μόνο για οικονομικούς λόγους! Τα ειδικά σχολεία στοιχίζουν πολύ περισσότερο από την "ένταξη" σε ένα κράτος. Αυτά ήταν τα λόγια ενός καθηγητή μου σε Πανεπιστήμιο της Αγγλίας, το οποίο μάλιστα προωθούσε την ένταξη. Βαφτίζουμε, λοιπόν, "ένταξη" το τσουβάλιασμα και κερδίζουμε χρήματα.

2) Ρωτήστε τους μαθητές σας, αν θα ήθελαν να επιστρέψουν στα σχολεία γενικής αγωγής, αν θα ήθελαν να γίνουν ξανά θύματα bullying μαθητών και καθηγητών, αν θα ήθελαν να βιώνουν τη μία αποτυχία μετά την άλλη (προσοχή! Δεν αναφέρομαι σε παιδιά, τα οποία θα μπορούσαν να ενταχθούν στο σχολείο λόγω υψηλής κοινωνικής λειτουργικότητας.). Ρωτήστε τους μαθητές σας με αυτισμό, αν θα ήθελαν να ξεσπάνε σε tantrum κάθε λίγο λόγω των συνθηκών (αποδεκτών κατά τα άλλα) ενός γενικού σχολείου.

Βέβαια, όλα αυτά είναι λόγια... γιατί (πιστεύω) ότι τα ειδικά σχολεία θα κλείσουν και εμείς δε θα μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό. Το ΕΣΠΑ ήδη προετοιμάζει το έδαφος... Δεν είναι καθόλου τυχαίο!
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: kinegiros στις Οκτώβριος 06, 2011, 01:35:57 πμ
τα ειδικά για να κλείσουν θα πρέπει να βάλουν κάτι άλλο στην θέση τους

αν το άλλο είναι να μπουν τα παιδιά αυτά στο γενικό σχολείο θα γίνει της μουρλής.

Ακόμα και με ΤΕ στο σχολείο θα γίνει της μουρλής.

Εννοείται ότι θα παραγκωνιστούν οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές (δυσλεξία κλπ) και γενικές μαθ. δυσκολίες αφού οι βαριές περιπτώσεις των ειδικών σχολείων θα απαιτήσουν την πλήρη απασχόληση των εκπαιδευτικών των Τ.Ε. που θα γίνουν κάτι σαν τον Βέγγο νοσοκόμα όπου θα βαράνε οι εκπαιδευτικοί γενικής συναγερμό όποτε ένα παιδί "λοξοδρομήσει".

Εκφράζοντας λοιπόν την προσωπική μου θέση δεν πιστεύω ότι θα κλείσουν τα ειδικά και θεωρώ ότι αναπαράγοντας τέτοιες μπαρούφες μόνο κακό κάνουμε στον κλάδο μας. Το χειρότερο σενάριο για εμένα είναι κάποια ΕΕΕΕΚ και ΤΕΕ ΕΑ  να συγχωνευθούν ή κάτι αντίστοιχο.
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: christina_k στις Οκτώβριος 06, 2011, 03:54:16 μμ
Μακάρι να έχεις δίκιο! Αλλά, δυστυχώς, δεν νομίζω ότι προτεραιότητα του κράτους -αυτή τη στιγμή- είναι η Παιδεία και μάλιστα η Ειδική Αγωγή! Ας γίνει της μουρλής... νοιάζεται κανείς;

Το σύμπαν καταρρέει... εσύ ο ίδιος το γράφεις. Λες να τη σκαπουλάρει η Ειδική Αγωγή;

Υπενθυμίζω ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΙΔΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ. Γράφω, απλώς, αυτά που σκέπτομαι.
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: Icarus στις Οκτώβριος 08, 2011, 01:56:16 μμ
Προσωπική εκτίμηση: Ναι... τα ειδικά σχολεία πάνε για σφράγισμα!

Στο όνομα της ένταξης (inlusion αγγλιστί) θα θυσιαστούν οι μαθητές των ειδικών σχολείων... Θα τσουβαλιαστούν στα σχολεία της γενικής, χωρίς καμία υποστήριξη και υποδομή.

Για όσους θα σπεύσουν να μιλήσουν για εξάλειψη των κοινωνικών διακρίσεων και σεβασμό στη διαφορετικότητα και θα προτείνουν να ακολουθήσουμε το παράδειγμα της "πολιτισμένης Ευρώπης"και τις προτάσεις πολλών ερευνών και τάσεων της επιστήμης και άλλα τέτοια... θα απαντήσω τα εξής:

1) Η θεωρία της ένταξης άρχισε να διαμορφώνεται και να παίρνει σιγά-σιγά σάρκα και οστά στην Ευρώπη μόνο και μόνο για οικονομικούς λόγους! Τα ειδικά σχολεία στοιχίζουν πολύ περισσότερο από την "ένταξη" σε ένα κράτος. Αυτά ήταν τα λόγια ενός καθηγητή μου σε Πανεπιστήμιο της Αγγλίας, το οποίο μάλιστα προωθούσε την ένταξη. Βαφτίζουμε, λοιπόν, "ένταξη" το τσουβάλιασμα και κερδίζουμε χρήματα.

2) Ρωτήστε τους μαθητές σας, αν θα ήθελαν να επιστρέψουν στα σχολεία γενικής αγωγής, αν θα ήθελαν να γίνουν ξανά θύματα bullying μαθητών και καθηγητών, αν θα ήθελαν να βιώνουν τη μία αποτυχία μετά την άλλη (προσοχή! Δεν αναφέρομαι σε παιδιά, τα οποία θα μπορούσαν να ενταχθούν στο σχολείο λόγω υψηλής κοινωνικής λειτουργικότητας.). Ρωτήστε τους μαθητές σας με αυτισμό, αν θα ήθελαν να ξεσπάνε σε tantrum κάθε λίγο λόγω των συνθηκών (αποδεκτών κατά τα άλλα) ενός γενικού σχολείου.

Βέβαια, όλα αυτά είναι λόγια... γιατί (πιστεύω) ότι τα ειδικά σχολεία θα κλείσουν και εμείς δε θα μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό. Το ΕΣΠΑ ήδη προετοιμάζει το έδαφος... Δεν είναι καθόλου τυχαίο!

έχεις απόλυτο δίκιο!!!!!!!
Ο καθηγητής του οποίου το όνομα και εμένα μου διαφεύγει μίλησε σαν επίτιμος ομιλιτής στο 1ο πανελλήνιο συνέδριο με διεθνή συμμετοχή που διοργάνωσε η εταιρεία ειδικής παιδαγωγικής ελλάδος τον Απρίλιο του 2007!
Σε εποχές προ της παγκόσμιας κρίσης κατηγόρησε ευθέως την τις κυβερνήσεις ότι έχουν σαν απόλυτο στόχο να κλείσουν όλα τα ειδικά σχολεία με το πρόσχημα της δήθεν ''ιδρυματοποίησης''...Προέβλεψε ότι θα έρθουν πολύ σημαντικές μειώσεις στα κονδύλια για την παιδεία και υποστήριξε ότι σαφώς και όλοι υποστηρίζουμε το όραμα για ένα σχολείο για όλους, με τέτοιες όμως δομές που να υποστηρίζει Αμέα, μαθητές με προβλήματα όρασης, Κωφούς, μαθητές με Νοητική Υστέριση, μαθητές με Αυτισμό κ.λ.π. κάτι όμως που σε καμία περίπτωση δεν υποστορίζουν οι κυβερνήσεις και ότι χρησιμοποιούν καταχρηστικά τον όρο inclusive education για να εξοικονομήσουν χρήματα...Τα ειδικά σχολεία κοστίζουν παντού και όχι μόνο στην Ελλάδα και είπε ότι στη Αγγλία έχουν αρχίσει να κλείνουν ειδικά σχολεία τα οποία προσφέρουν άριστη και στοχευμένη εκπαίδευση σε κωφούς, τυφλούς κ.ο.κ χωρίς σχεδιασμό...απλά με το πρόσχημα της κατ΄επίφαση Ένταξης - Συνεκπαίδευσης...Επίσης πρόσθεσε ότι αν είναι να επιλέξει μεταξύ ενός καλού ειδικού σχολείου και ενός γενικού που δεν έχει την υποδομή να υποστηρίξει τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών που καλείται να εντάξει θα επέλεγε το ειδικό μιας και το να πετάξεις ένα μαθητή στη γενική τάξη χωρίς να τον υποστηρίξεις είναι πολύ χειρότερο...
Η πραγματική Ένταξη - Συνεκπαίδευση θα κοστίσει περισσότερα χρήματα μιας και όλα τα σχολεία θα πρέπει να έχουν τις δομές και των εξοπλισμό όλων των τύπων Ειδικών Σχολείων που υπάρχουν και δύο τουλάχιστον εκπαιδευτικούς σε κάθε τάξη...να μη μιλήσω για παιδοψυχολόγο, παιδοψυχίατρο, κοινωνικό λειτουργό, βοηθητικό προσωπικό, εργοθεραπευτές και φυσικοθεραπευτές κ.λ.π κ.λ.π.
Μην πιστεύετε αυτά που λένε...δείτε αυτά που πράττουνε...




 
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: christina_k στις Οκτώβριος 10, 2011, 07:50:52 μμ
Ακριβώς, όπως τα περιγράφεις έχουν τα πράγματα!

Για του λόγου το αληθές παραπέμπω τις παρακάτω μετα-αναλυτικές έρευνες  (έχει σημασία η φύση των ερευνών) αναφορικά με την αυτο-αντίληψη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες (ούτε καν με sensory disabilities,  νοητική καθυστέρηση ή ΔΑΔ) και το εκπαιδευτικό πλαίσιο:

α) Bear, G. G., Minke, K. M., & Manning, M. A. (2002). The self-concepts of students with learning disabilities: A meta-analysis. School Psychology Review, 31, 405-427.

β) Elbaum, B. (2002). The self-concept of students with learning disabilties: A meta-analysis of comparisons across different placements. Learning Disabilities Research and Practice, 17, 216-226.

Kαι ως υστερόγραφο... έναν αγαπημένο στίχο της εποχής: Money makes the world go round!
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: xstavros στις Ιούνιος 20, 2013, 02:27:48 μμ
Συνάδελφοι ... ας ανακαινίσω κ γω λίγο το θέμα.....με αφορμή φήμες που ακούγονται για συγκεκριμένο ειδικό σχολείο  - και ενώ αρχικά υπήρχε σχεδιασμός για μετονομασία του σε τεχνικό ειδικό - τώρα ακούγεται η κατάργηση και η "επανύδρισή" του ως τεχνικό.....Θα ήθελα να ρωτήσω στην περίπτωση αυτή τί γίνεται με τις οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών .... θα καταργηθούν κ αυτές μαζί με ότι αυτό συνεπάγεται....  ; υπάρχει περίπτωση αν τελικά "περάσει" στα τμήματα ένταξης όπως ακούγεται  να υπάρχει θέμα για το μόνιμο προσωπικό του ειδικού... ;
Εκεί που φτάσαμε καθηγητές - επιτυχόντες του Ασεπ - με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή , θα θεωρούνται ως το πλέον "άχρηστο υλικό" και θα πετιούνται εν μία νυκτί .....
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: josua στις Ιούνιος 20, 2013, 02:43:10 μμ
Συνάδελφοι ... ας ανακαινίσω κ γω λίγο το θέμα.....με αφορμή φήμες που ακούγονται για συγκεκριμένο ειδικό σχολείο  - και ενώ αρχικά υπήρχε σχεδιασμός για μετονομασία του σε τεχνικό ειδικό - τώρα ακούγεται η κατάργηση και η "επανύδρισή" του ως τεχνικό.....Θα ήθελα να ρωτήσω στην περίπτωση αυτή τί γίνεται με τις οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών .... θα καταργηθούν κ αυτές μαζί με ότι αυτό συνεπάγεται....  ; υπάρχει περίπτωση αν τελικά "περάσει" στα τμήματα ένταξης όπως ακούγεται  να υπάρχει θέμα για το μόνιμο προσωπικό του ειδικού... ;
Εκεί που φτάσαμε καθηγητές - επιτυχόντες του Ασεπ - με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή , θα θεωρούνται ως το πλέον "άχρηστο υλικό" και θα πετιούνται εν μία νυκτί .....
Χωρις να αμφισβητω αυτα που λες, αν αθροισουμε οσα "ακουγονται" οτι θα καταργηθουν (ειδικα σχολεια, τεχνικες ειδικοτητες, ολοημερα κλπ κλπ) στο τελος δε θα μεινει σχολειο για σχολειο σε ολοκληρη την επικρατεια!
Μηπως τελικα η αληθεια βρισκεται καπου στη μεση?
Τίτλος: Απ: Και στο βάθος κλείσιμο των Ειδικών Σχολείων????
Αποστολή από: kinegiros στις Ιούνιος 20, 2013, 08:42:34 μμ
Συνάδελφοι ... ας ανακαινίσω κ γω λίγο το θέμα.....με αφορμή φήμες που ακούγονται για συγκεκριμένο ειδικό σχολείο  - και ενώ αρχικά υπήρχε σχεδιασμός για μετονομασία του σε τεχνικό ειδικό - τώρα ακούγεται η κατάργηση και η "επανύδρισή" του ως τεχνικό.....Θα ήθελα να ρωτήσω στην περίπτωση αυτή τί γίνεται με τις οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών .... θα καταργηθούν κ αυτές μαζί με ότι αυτό συνεπάγεται....  ; υπάρχει περίπτωση αν τελικά "περάσει" στα τμήματα ένταξης όπως ακούγεται  να υπάρχει θέμα για το μόνιμο προσωπικό του ειδικού... ;
Εκεί που φτάσαμε καθηγητές - επιτυχόντες του Ασεπ - με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή , θα θεωρούνται ως το πλέον "άχρηστο υλικό" και θα πετιούνται εν μία νυκτί .....

δεν βοηθάς συνάδελφε, τι σχολείο είναι αυτό; τι τύπου; ειδικό γυμνάσιο; ειδικό λύκειο; TEE ΕΑ; Ειδικό Επαγγελματικό Γυμν. ή Λυκ., Ειδική Επαγγελματική Σχολή; ΕΕΕΕΚ ;

στο λέω γιατί τα όσα λες μετά δεν βγάζουν κανένα μα κανένα νόημα...

όσο για τις φήμες, από δαύτες έχουμε ένα σωρό.... προσπαθήστε να αξιολογείτε τι ακούτε και κυρίως από ποιον τις ακούτε...το 99% είναι μπούρδες