Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => Α/θμια => Μήνυμα ξεκίνησε από: evip6 στις Οκτωβρίου 02, 2011, 01:16:46 pm
-
Καλησπέρα σας!
Είναι η πρώτη φορά που δουλεύω ως αναπληρώτρια ειδικής αγωγής σε τμήμα ένταξης σε νηπιαγωγείο. Στο νηπιαγωγείο αυτό υπάρχουν δυο παιδιά με βεβαιώσεις από ΚΕΔΔΥ, τα οποία φοιτούν σε δύο διαφορετικά τμήματα του νηπιαγωγείου. Το θέμα μου είναι ότι η μια εκ των δυο νηπιαγωγών γενικής, η οποία είναι και η προϊσταμένη του σχολείου, θεωρεί ότι είναι υποχρέωσή μου να κάνω στην ουσία παράλληλη στήριξη μόνο στο παιδί που έχει στη δική της τάξη και να ασχολούμαι με το άλλο, όταν το δικό της τμήμα βρίσκεται σε διάλειμμα ή τρώει το πρωινό.
Θα ήθελα, αν γνωρίζει κάποιος, να μου στείλει κάποιο link όπου θα περιγράφεται η ακριβής λειτουργία του ΤΕ σε νηπιαγωγείο και τα δικά μου καθήκοντα, ή να μου πει έστω που μπορώ να απευθυνθώ ώστε να πάρω κάποιο σχετικό επίσημο έγγραφο και να κατοχυρωθώ απέναντί της, καθότι με απορρίπτει σε ο,τι και να της πω και δε μπορώ να κάνω σωστά τη δουλειά μου.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Χωρίς να γνωρίζω ακριβώς, θεωρώ ότι πρέπει ν'ασχολήσε ισάξια με τα δύο παιδιά. Δες όμως καλύτερα το νόμο 3699/2008.
-
Φυσικά κι εγώ το ίδιο πιστεύω! Το θέμα είναι ότι το τμήμα ένταξης έχει την έννοια του να παίρνεις για κάποια ώρα τα παιδιά αυτά έξω από τις τάξεις τους και να εφαρμόζεις ένα πρόγραμμά που είναι φτιαγμένο και ραμμένο πάνω τους. Τουλάχιστον έτσι νομίζω. Για το λόγο αυτό ήθελα να βρω ακριβώς τη λειτουργία του ΤΕ. Θα κοιτάξω όμως και το νόμο που μου λες. Σε ευχαριστώ πολύ!
-
Το ΤΕ είναι διαφορετικό από την παράλληλη στήριξη.
Αν σε προσέλαβαν για ΠΣ, θα σου έχουν αναθέσει και ένα παιδί (ή δύο στα οποία διατείθεσαι εξίσου ή όπως ορίζεται στη σύμβαση σου).
Αν σε προσέλαβαν για ΤΕ, το οποίο θα πρέπει να υπάρχει στο νηπιαγωγείο με ΦΕΚ ίδρυσης (ή να "φιλοξενείται" το ΤΕ κάποιου άλλου νηπιαγωγείου) τότε παίρνεις τα παιδιά όποτε κρίνεις εσύ σε άλλη αίθουσα και δουλέυεις με βάση το ΕΕΠ του καθενός.
-
Ευχαριστώ πολύ και για τη δική σου απάντηση Emmaki.
Με προσέλαβαν για ΤΕ, το οποίο έχει ιδρυθεί εδώ και χρόνια αλλά είναι η πρώτη φορά που επανδρώνεται. Ίσως για το λόγο αυτό και η προϊσταμένη έχει κάποια άγνοια. Εγώ θα παλέψω όπως μπορώ και ελπίζω ότι αυτά τα προβληματάκια θα λυθούν με τον καιρό. Είναι ακόμα αρχή μάλλον κι εγώ ίσως βιάζομαι λιγάκι...
Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις!
-
Ευχαριστώ πολύ και για τη δική σου απάντηση Emmaki.
Με προσέλαβαν για ΤΕ, το οποίο έχει ιδρυθεί εδώ και χρόνια αλλά είναι η πρώτη φορά που επανδρώνεται. Ίσως για το λόγο αυτό και η προϊσταμένη έχει κάποια άγνοια. Εγώ θα παλέψω όπως μπορώ και ελπίζω ότι αυτά τα προβληματάκια θα λυθούν με τον καιρό. Είναι ακόμα αρχή μάλλον κι εγώ ίσως βιάζομαι λιγάκι...
Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις!
Μπορείς να ζητσεις τη βοήθεια του συμβούλου ειδικής αγωγής ή του ΚΕΔΔΥ. Θα ζητήσεις να έρθουν στο σχολείο και να ενημερώσουν όλους για τη λειτουργία του ΤΕ.
Μπορείτε να κανονίσετε εκέινη τη μέρα να γίνει συνέλευση γονέων, και να ενημερωθούν και οι γονείς για το ΤΕ...
Μόνη σου, χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, είναι λίγο δύσκολο (όχι, όμως, αδύνατο!)....
-
Ευχαριστώ πολύ και για τη δική σου απάντηση Emmaki.
Με προσέλαβαν για ΤΕ, το οποίο έχει ιδρυθεί εδώ και χρόνια αλλά είναι η πρώτη φορά που επανδρώνεται. Ίσως για το λόγο αυτό και η προϊσταμένη έχει κάποια άγνοια. Εγώ θα παλέψω όπως μπορώ και ελπίζω ότι αυτά τα προβληματάκια θα λυθούν με τον καιρό. Είναι ακόμα αρχή μάλλον κι εγώ ίσως βιάζομαι λιγάκι...
Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις!
να το κοιτάξεις άμεσα με τη σχολική σύμβουλο γιατί από προσωπική εμπειρία ΟΧΙ δεν θα καταλάβουν ότι κι αν τους πεις. τι μου θυμίζεις τώρα! την περσινή συμπαθεστάτη προισταμένη!!! θα σε "πατήσει" και δεν θα την νοιάξει καθόλου για τις ανάγκες των παιδιών!!!! το έζησα και της έδινα χρόνο κι εγώ αλλά κατάλαβα ότι αν δεν γίνουν κάποια πράγματα στην αρχή ΔΥΣΤΥΧΩς ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑ
-
Να απευθυνθείς στην Πρωτοβάθμια της περιοχής σου και να ζητήσεις πρωσοπική συνάντηση με το σύμβουλο ειδικής αγωγής.
Για τη λειτουργία και το πρόγραμμα του τμήματος ένταξης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος ο σύμβουλος ειδικής αγωγής. Οι προιστάμενοι και οι διευθυντές σε σχολεία και νηπιαγωγεία είναι κατά πλειοψηφία παντελώς άσχετοι και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να κάνουν τη δουλειά τους όσο το δυνατόν πιο εύκολα για εκείνους.
Παρατηρείται πολλές φορές το φαινόμενο οι Διευθυντές να ζητάνε απο τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής παράλογα πράγματα, όπως αυτό που παραθέτεις ή ακριβώς το αντίθετο, να ζητάνε δηλαδή να αναλάβουν περισσότερα παιδιά ή να τους ενσωματώνουν στη γενική τάξη...
Επίσης, τα ΚΕΔΔΥ δεν έχουν καμία σχέση με τα τμήματα ένταξης και τη λειτουργία τους.
Είναι υπεύθυνα για την διάγνωση/έγκριση/πιστοποίηση των παιδιών που έχουν ανάγκη να παρακολουθήσουν το τμήμα ένταξης και μόνο.
Υπο κανονικές συνθήκες, το τμήμα ένταξης πρέπει να λειτουργεί σε ξεχωριστό χώρο αποκλειστικά με τα παιδιά που έχουν διάγνωση από τα ΚΕΔΔΥ και ΠΑΝΤΑ κατόπιν συνεννόησης με τους γονείς και τη συγκατάθεσή τους.
-
Πραγματικά σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας!
Δυστυχώς στο συγκεκριμένο σχολείο δεν επικρατούν καλές συνθήκες... Οι μόνιμες έρχονται συνέχεια σε αντιπαράθεση με τις αναπληρώτριες της γενικής... εγώ βρίσκομαι στη μέση των πυρών και δεν έχω καν συμπληρώσει 2 εβδομάδες που είμαι εκεί....
Συνάντηση γονέων έγινε την προηγούμενη εβδομάδα, για την οποία εγώ ενημερώθηκα την επόμενη μέρα, και η προϊσταμένη μου ξεκαθάρισε ότι, ενώ πολλοί γονείς είχαν απορία σχετικά με το ποια είμαι εγώ και τι κάνω, εκείνη τους ξεκαθάρισε ότι δεν είναι δουλειά τους και δε τους είπε καν ότι λειτουργεί ΤΕ στο σχολείο για να μη βάλουν ταμπέλες. Για τις ταμπέλες συμφωνώ αλλά υπάρχει κ άλλος τρόπος να χειριστείς το συγκεκριμένο θέμα.
Ούτε και ο χώρος του σχολείου ευνοεί την κατάσταση γιατί υπάρχουν οι 2 αίθουσες που στεγάζονται τα 2 τμήματα και άλλη μια αίθουσα η οποία βρίσκεται ακριβώς στη μέση και λειτουργεί ως χώρος υποδοχής των παιδιών, τραπεζαρία και ο μοναδικός δρόμος για την τουαλέτα, την κουζίνα και το γραφείο των συναδέλφων. Όποτε καταφέρνω να πάρω τα παιδιά, είτε κάποια τάξη βγαίνει για πρωινό είτε κάποιος πάει στην τουαλέτα είτε χτυπάει το τηλ. με αποτέλεσμα να διακόπτονται συνέχεια οι δραστηριότητες και φυσικά η προσοχή των παιδιών αυτών να αποσπάται και άντε πάλι από την αρχή. Να προσθέσω πως υλικό δεν υπάρχει στο σχολείο και μου απαγορεύτηκε να φέρω ξανά δικά μου υλικά για δραστηριότητες που είχα σχεδιάσει...
Πέρασα πολλά για να φτάσω ως εδώ, και μιλάω φυσικά για διάφορα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και συναδέλφους και στην Ελλάδα και έξω. Έφτασα να κάνω μέχρι και λάντζα και συνοδός με σχολικό και γραμματέας, ενώ είχα προσληφθεί είτε σαν νηπιαγωγός είτε σαν ειδική παιδαγωγός, χωρίς να έχω καμία επαφή με παιδιά, έχω υποστεί ρατσισμό και μάλιστα από άτομα που δεν είχαν καν πτυχίο στα Παιδαγωγικά και εξασκούσαν το επάγγελμα και πολλά άλλα που δεν είναι της παρούσης. Για το λόγο αυτό, και κυρίως για το καλό των παιδιών, δεν είμαι διατεθιμένη να αφήσω κανέναν να σταθεί εμπόδιο στη δουλειά μου και έχω μάθει να μην απογοητεύομαι εύκολα...
Απλώς ήθελα κάποιο επίσημο έγγραφο, για παράδειγμα, που να περιγράφει τη λειτουργία του ΤΕ, ώστε να έχω έναν τρόπο να κατοχυρώσω τη θέση μου γιατί φαίνεται ότι μόνο έτσι έχει μάθει αυτή. Θα απευθυνθώ και στο σύμβουλο ΕΑ και στα ΚΕΔΔΥ, τα οποία στις διαγνώσεις τους συστήνουν τμήμα ένταξης για τα παιδιά αυτά και σύμφωνα με το νόμο έπρεπε να έχουν προτείνει κάποιο πρόγραμμα. Από εκεί και πέρα εγώ θα κάνω ο,τι καλύτερο μπορώ και ακόμη παραπάνω δεδομένων των συνθηκών.
Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι και τους 4!!! Σας εύχομαι ο,τι καλύτερο ολόψυχα!!!
-
Απλώς ήθελα κάποιο επίσημο έγγραφο, για παράδειγμα, που να περιγράφει τη λειτουργία του ΤΕ, ώστε να έχω έναν τρόπο να κατοχυρώσω τη θέση μου γιατί φαίνεται ότι μόνο έτσι έχει μάθει αυτή. Θα απευθυνθώ και στο σύμβουλο ΕΑ και στα ΚΕΔΔΥ, τα οποία στις διαγνώσεις τους συστήνουν τμήμα ένταξης για τα παιδιά αυτά και σύμφωνα με το νόμο έπρεπε να έχουν προτείνει κάποιο πρόγραμμα. Από εκεί και πέρα εγώ θα κάνω ο,τι καλύτερο μπορώ και ακόμη παραπάνω δεδομένων των συνθηκών.
Καλησπέρα σε όλους. Αντιμετωπίζω φέτος για πρώτη φορά μετά απο χρόνια στην Ε.Α θέμα με τις συναδέλφους και την αντιμετωπιση τους απέναντι στο Τ.Ε. Απο επίσημα έγγραφα έχω βρει μόνο το καθηκοντολόγιο των εκπαιδευτικών των Τ.Ε στην πρωτοβάθμια. Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να έχω απο επίσημα έγγραφα;;
-
Καλημέρα σε ολους! Ειμαι καινούργια στο φόρουμ και ενδιαφερομαι να μάθω και εγω κάποια πράγματα για τμημα ένταξης σε Νηπιαγωγειο η για τα ειδικα νηπιαγωγεία όσον αφορά την νομοθεσία γιατι αντιμετωπίζω και εγω κάποια προβλήματα που θέλω να πιστεύω οτι οφείλονται σε άγνοια και οχι σε εμπάθεια εκ μέρους της προϊσταμένης.vasp ανέφερες κάποιο νομο για τα καθήκοντα σε ενα τ.ε.μπορεις να μου πεις ποιος ειναι αυτος ο νόμος;σας ευχαριστω εκ των προτερων
-
Γεια σας!
Είμαι προπτυχιακη φοιτητρια στο Μητροπολιτικό Κολεγιο Αθηνών. Διεξάγω μια έρευνα για την πτυχικαη μου εργασία, σχετικα με τις αποψεις των νηπιαγωγών για την ένταξη των παιδιών με ειδικές αναγκες, στη τυπική ταξη. Πιο κατω σας παραθέτω το link του ερωτηματολογίου, το οποίο αποτελείται απο 15 ερωτήσεις.
Η βοηθεια σας ειναι πολυτιμη!
Ευχαριστώ!
https://docs.google.com/forms/d/1hwksfU0AJNjaAsFrC8fi-PTdn-4qRe_J5JiKmgY8WdU/viewform
-
Γεια σας!!!!
Είμαι προπτυχιακη φοιτήτρια στο τμήμα προσχολικής αγωγής!
Για την εκπόνηση της πτυχιακής μου εργασίας θα σας παρακαλούσα να με βοηθήσετε στο ερωτηματολόγιο! Αποτελείται απο 15 ερωτήσεις και θα το βρείτε στο παρακάτω link.
https://docs.google.com/forms/d/1hwksfU0AJNjaAsFrC8fi-PTdn-4qRe_J5JiKmgY8WdU/viewform
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
-
Καλησπέρα! Μήπως γνωρίζει κάποιος με ποια διαδικασία ένα παιδάκι που ξεκίνησε να φοιτά σε κανονικό νηπιαγωγείο μπορεί να μεταφερθεί σε τμήμα ένταξης; Δεν μπορώ να βρω πουθενά αυτή την διαδικασία. Σημειωτέον ότι οι γονείς του παιδιού δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο. Συνέβη σε μαμά μαθητή μου και θα ήθελα να την ενημερώσω!
-
Καλησπέρα! Μήπως γνωρίζει κάποιος με ποια διαδικασία ένα παιδάκι που ξεκίνησε να φοιτά σε κανονικό νηπιαγωγείο μπορεί να μεταφερθεί σε τμήμα ένταξης; Δεν μπορώ να βρω πουθενά αυτή την διαδικασία. Σημειωτέον ότι οι γονείς του παιδιού δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο. Συνέβη σε μαμά μαθητή μου και θα ήθελα να την ενημερώσω!
Αν υπαρχει γνωματευση κεσυ, τοτε γινεται μεταγραφη στο σχολειο πιυ ειναι το ΤΕ και με μια υπευθυνη δηλωση του γονεα το παιδι παρακολουθει.
Αν δεν υπαρχει γνωματευση, τοτε μπορει να μπει μονο αν ειναι σε διαδικασια αξιολογησης (παλι με μεταγραφη αν ειναι απο αλλο σχολειο) και εχοντας την εγγραφη αδεια/συναινεση του συντονιστη ειδικης αγωγης. Παντα με αιτηση της μητερας, φυσικα!
-
Ωχ, περίπλοκα μου ακούγονται όλα αυτά για να της τα πω. Εμείς στο Γυμνάσιο - Λύκειο έχουμε πιο απλές διαδικασίες, νομίζω. Μου είπε ότι της ζήτησαν την διάγνωση που έχει το παιδί και φοβάται ότι την θέλουν για να στείλουν το παιδί σε τμήμα ένταξης. Της είπα ότι αν δεν θέλει η ίδια, δεν μπορεί να γίνει τίποτε, άντε όμως να την ηρεμήσεις. Έχει και το μεγάλο παιδί, οπότε αγχώνεται.
Ευχαριστώ πολύ, θα της τα μεταφέρω.
-
Ωχ, περίπλοκα μου ακούγονται όλα αυτά για να της τα πω. Εμείς στο Γυμνάσιο - Λύκειο έχουμε πιο απλές διαδικασίες, νομίζω. Μου είπε ότι της ζήτησαν την διάγνωση που έχει το παιδί και φοβάται ότι την θέλουν για να στείλουν το παιδί σε τμήμα ένταξης. Της είπα ότι αν δεν θέλει η ίδια, δεν μπορεί να γίνει τίποτε, άντε όμως να την ηρεμήσεις. Έχει και το μεγάλο παιδί, οπότε αγχώνεται.
Ευχαριστώ πολύ, θα της τα μεταφέρω.
Η διαγνωση προσκομιζεται απο τους γονεις στο σχολειο. Αυτο σημαινει οτι δεν ειναι υποχρεωτικο να προσκομιστει (παλθα στελνοταν υπηρεσιακα παλι μονο αν συμφωνιυσε ογονεας).
Απο εκει και περα, ενα παιδι δεν μπαινρι στο ενταξγς αν δεν το θελει ο γονεας.
Ακριβψς τα ιδια ειναι και συη δευτετοβαθμια. Καμθα διαφορα!
Παντως, καλο ειναι στο σχολειο να εχουν τη γνωματευση για να μπορεσουν βα βοηθησουν το παιδι, εστω κσι εντος της γενικγς ταξης. Σαφως αν εχει προταθει ΤΕ ειναι καλυτερα να οαρι τοπαιδι!
-
Καλά τι τρόπος είναι αυτός που γράφεις;;; Αδυνατείς να γράψεις σωστά και προσπαθείς να τοποθετηθείς σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα, δολοφονώντας τις λέξεις;;;;Υποτίθεται πως είσαι εκπαιδευτικός. Αν επικαλεστείς τη ''δικαιολογία'' του κινητού, υπάρχει επιλογή στο λεξικό του να γράφεις ορθογραφημένα κι όχι με ς και ξ και ''οαρι'' μέσα στις λέξεις...
-
Καλά τι τρόπος είναι αυτός που γράφεις;;; Αδυνατείς να γράψεις σωστά και προσπαθείς να τοποθετηθείς σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα, δολοφονώντας τις λέξεις;;;;Υποτίθεται πως είσαι εκπαιδευτικός. Αν επικαλεστείς τη ''δικαιολογία'' του κινητού, υπάρχει επιλογή στο λεξικό του να γράφεις ορθογραφημένα κι όχι με ς και ξ και ''οαρι'' μέσα στις λέξεις...
Μπαρδον;;;;;;
-
Καλό είναι οι Σύλλογοι Διδασκόντων αλλά και τα ΚΕΣΥ να ενημερώνουν τους γονείς πως αν δεν επιθυμούν την υποστήριξη του παιδιού τους σε ΤΕ, Ειδικό Σχολείο ή από ΠΣ, αν και έχουν ενημερωθεί σχετικά, και το παιδί είναι επιθετικό, προκαλώντας περιστατικά βίας και αναστάτωσης ότι εν δυνάμει κολυμπούν σε αχαρτογράφητα νερά! Δηλαδή το σχολείο ή και οποιοσδήποτε γονέας (του οποίου π.χ. το παιδί έχει δεχθεί επιθετική συμπεριφορά από το δικό τους) μπορεί να κινηθεί νομικά εναντίον τους και να επέμβει εισαγγελέας με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Γνωρίζω ήδη τρεις περιπτώσεις! Τα πράγματα έχουν αγριέψει και καλό είναι οι γονείς να είναι ενημερωμένοι. Εναλλακτικά, θα πρέπει κατόπιν και της σύμφωνης γνώμης του ΣΔ, να προσλαμβάνουν ιδιώτη βοηθό καθ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου.
-
Καλό είναι οι Σύλλογοι Διδασκόντων αλλά και τα ΚΕΣΥ να ενημερώνουν τους γονείς πως αν δεν επιθυμούν την υποστήριξη του παιδιού τους σε ΤΕ, Ειδικό Σχολείο ή από ΠΣ, αν και έχουν ενημερωθεί σχετικά, και το παιδί είναι επιθετικό, προκαλώντας περιστατικά βίας και αναστάτωσης ότι εν δυνάμει κολυμπούν σε αχαρτογράφητα νερά! Δηλαδή το σχολείο ή και οποιοσδήποτε γονέας (του οποίου π.χ. το παιδί έχει δεχθεί επιθετική συμπεριφορά από το δικό τους) μπορεί να κινηθεί νομικά εναντίον τους και να επέμβει εισαγγελέας με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Γνωρίζω ήδη τρεις περιπτώσεις! Τα πράγματα έχουν αγριέψει και καλό είναι οι γονείς να είναι ενημερωμένοι. Εναλλακτικά, θα πρέπει κατόπιν και της σύμφωνης γνώμης του ΣΔ, να προσλαμβάνουν ιδιώτη βοηθό καθ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου.
Ναι, αλλα δεν μπορεις να υποχρεωσεις τους γονεις να εχουν ειδικο βοηθο....
Θεωρητικα το σχολειο ειναι αυτο που πρεπει να προσαρμοστει στο παιδι και δεν εχει δικαιωμα να αρνηθει εγγραφη παιδιου. Πρακτικα..... ας τα να πανε!
Στο ΚΕΣΥ που ημουν μεχρι και μηνυση ειχαμε απο γονιο γιατι δεν του αρεσε η γνωματευση (φυσικα δεν ηθελε να προσφυγει στη δευτεροβαθμια επιτροπη αλλα προτιμησε να μας κανει μηνυση για παραβαση καθηκοντος)
-
Ναι, αλλα δεν μπορεις να υποχρεωσεις τους γονεις να εχουν ειδικο βοηθο....
Θεωρητικα το σχολειο ειναι αυτο που πρεπει να προσαρμοστει στο παιδι και δεν εχει δικαιωμα να αρνηθει εγγραφη παιδιου. Πρακτικα..... ας τα να πανε!
Στο ΚΕΣΥ που ημουν μεχρι και μηνυση ειχαμε απο γονιο γιατι δεν του αρεσε η γνωματευση (φυσικα δεν ηθελε να προσφυγει στη δευτεροβαθμια επιτροπη αλλα προτιμησε να μας κανει μηνυση για παραβαση καθηκοντος)
Παράβαση καθήκοντος;;;;;;; μα η γνωμάτευση του ΚΕΣΥ δεν έχει δεσμευτικό χαρακτήρα! Αδιάβαστους σας βρίσκω στο ΚΕΣΥ! Όσο για τους συγκεκριμένους γονείς, μάλλον τα λεφτά τους τρώει ο δικηγόρος!
Σχετικά με τον ειδικό βοηθό, φυσικά δεν είναι υποχρεωτικός, ωστόσο προστατεύει γονείς και παιδιά από τις νομικές συνέπειες της επιθετικότητας εναντίον των άλλων.
Τέλος, αν έχεις διαβάσει, οι προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων στην προσχολική και πρωτοβάθμια ( για δευτεροβάθμια δε γνωρίζω) δεν αφορούν στην αντιμετώπιση της άκρας επιθετικότητας, η οποία χρήζει αντιμετώπισης από ειδικό προσωπικό σε αυτόνομο πλαίσιο ειδικής αγωγής.
-
Ο ειδικός βοηθός είναι το βοηθητικό νοσηλευτικό προσωπικό; Γιατί στο νηπιαγωγείο που πάει το παιδί μου υπάρχει νοσηλευτής για παιδί που έχει διαβήτη. Δεν είναι μόνο για ιατρικά θέματα; Και όσο για τα επιθετικά παιδιά, τι γίνεται; Γιατί έχει παραγίνει το κακό. Πιάστηκαν δύο παιδιά στα χέρια και το ένα πήγε να πνίξει το άλλο.
μα η γνωμάτευση του ΚΕΣΥ δεν έχει δεσμευτικό χαρακτήρα!
Έχω καταλάβει ότι η γνωμάτευση του ΚΕΣΥ ακολουθεί το παιδί, έτσι δεν είναι; Νομίζω ότι ο γονιός μπορεί να μην προσκομίσει την βεβαίωση στο σχολείο αν δεν του αρέσει.
-
Παράβαση καθήκοντος;;;;;;; μα η γνωμάτευση του ΚΕΣΥ δεν έχει δεσμευτικό χαρακτήρα! Αδιάβαστους σας βρίσκω στο ΚΕΣΥ! Όσο για τους συγκεκριμένους γονείς, μάλλον τα λεφτά τους τρώει ο δικηγόρος!
Σχετικά με τον ειδικό βοηθό, φυσικά δεν είναι υποχρεωτικός, ωστόσο προστατεύει γονείς και παιδιά από τις νομικές συνέπειες της επιθετικότητας εναντίον των άλλων.
Τέλος, αν έχεις διαβάσει, οι προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων στην προσχολική και πρωτοβάθμια ( για δευτεροβάθμια δε γνωρίζω) δεν αφορούν στην αντιμετώπιση της άκρας επιθετικότητας, η οποία χρήζει αντιμετώπισης από ειδικό προσωπικό σε αυτόνομο πλαίσιο ειδικής αγωγής.
Αδιαβαστους δεν μας βρισκεις στο ΚΕΣΥ! Γιατι αλλωστε να ειμαστε εμεις οι αφιαβαστοι ενω αλλος προσεφυγε στον εισαγγελεα;! Ο γονιος εκρινε οτι υπηρχε παραβαση καθηκοντος και μας εκανε μηνυση. Δεν μπιρω να αναλυσω το σκεπτικο του.
Οσο για την επιθετικοτητα.... εαυτονομο ειδικο πλαισιο; Ακραιο για μενα, ειδικα στην πρωτοβαθμια!
Αλλα ακομα και αν θεωρησουμε οτι πρεπει να παει σε αυτονομο ειδικο πλαισιο, αν δεν το δεχτουν οι γονεις, και δεν θελουν/δεχονται/μπορουν να προσλαβουν ειδικο βοηθο, τι γινεται;
-
Ο ειδικός βοηθός είναι το βοηθητικό νοσηλευτικό προσωπικό; Γιατί στο νηπιαγωγείο που πάει το παιδί μου υπάρχει νοσηλευτής για παιδί που έχει διαβήτη. Δεν είναι μόνο για ιατρικά θέματα; Και όσο για τα επιθετικά παιδιά, τι γίνεται; Γιατί έχει παραγίνει το κακό. Πιάστηκαν δύο παιδιά στα χέρια και το ένα πήγε να πνίξει το άλλο.
Έχω καταλάβει ότι η γνωμάτευση του ΚΕΣΥ ακολουθεί το παιδί, έτσι δεν είναι; Νομίζω ότι ο γονιός μπορεί να μην προσκομίσει την βεβαίωση στο σχολείο αν δεν του αρέσει.
Ειδικος βοηθος ειναι η λεγομενη ιδιωτικη παραλληλη στηριξη. Το Ειδικο βοηθητικο προσωπικο βοηθα με την αυτοεξυπηρετηση και την κινητικοτητα και ο σχολικος νοσηλευτης βοηθα σε περιπτωσεις υγειας (διαβητη, κρισεις Ε...)
Τη γνωματευση του ΚΕΣΥ ο γονιος μπορει να τη δεχτει και να υπογραψει οτι συμφωνει ή οχι και να υπογραψει οτι διαφωνει. Μπορει να συμφωνησει και να την προσκομισει στο σχολειο ή οχι. Μπορει να την προσκομισρι στο σχολειο, αλλα να μην δεχτει αυτα που προτεινονται ή και να τα δεχτει. Μπορει να παει στη δευτεροβαθμια επιτροπη αν διαφωνει (οπως αλλωστε λεει και ο νομος) ή να μην παει. Μπορει να μην δεχτει τις προτασεις του ΚΕΣΥ και να προσλαβει ειδικο βοηθο ή να μην κανρι τιποτα και να ειναι το παιδι αβοηθητο στη γενικη ταξη.
Γενικα ο γονιος μπορει να κανει ο,τι θελει!
-
Αδιαβαστους δεν μας βρισκεις στο ΚΕΣΥ! Ο γονιος εκρινε οτι υπηρχε παραβαση καθηκοντος και μας εκανε μηνυση. Δεν μπιρω να αναλυσω το σκεπτικο του.
Οσο για την επιθετικοτητα.... εαυτονομο ειδικο πλαισιο; Ακραιο για μενα, ειδικα στην πρωτοβαθμια!
Αλλα ακομα και αν θεωρησουμε οτι πρεπει να παει σε αυτονομο ειδικο πλαισιο, αν δεν το δεχτουν οι γονεις, και δεν θελουν/δεχονται/μπορουν να προσλαβουν ειδικο βοηθο, τι γινεται;
Η παράβαση καθήκοντος συνίσταται, μεταξύ πολλών άλλων, κυρίως σε δόλο με σκοπό απόκτηση υλικών αγαθών. Η έκδοση της γνωμάτευσης του ΚΕΣΥ, η οποία δεν είναι υποχρεωτική ως προς την αποδοχή της, πώς είναι δυνατόν να συνιστά παράβαση καθήκοντος;;;;; και σεις τί κάνατε;
Όπως ήδη έγραψα και το ξαναγράφω, αν οι γονείς δεν αποδεχτούν τη γνωμάτευση του ΚΕΣΥ για ειδικό πλαίσιο, η συμπεριφορά του παιδιού τους βλάπτει τη σωματική ακεραιότητα των άλλων και δεν προσλάβουν ιδιώτη βοηθό, τότε βρίσκονται υπό τον κίνδυνο μηνύσεων από άλλους γονείς και την πιθανή επέμβαση εισαγγελέα.
-
Η παράβαση καθήκοντος συνίσταται, μεταξύ πολλών άλλων, κυρίως σε δόλο με σκοπό απόκτηση υλικών αγαθών. Η έκδοση της γνωμάτευσης του ΚΕΣΥ, η οποία δεν είναι υποχρεωτική ως προς την αποδοχή της, πώς είναι δυνατόν να συνιστά παράβαση καθήκοντος;;;;; και σεις τί κάνατε;
Όπως ήδη έγραψα και το ξαναγράφω, αν οι γονείς δεν αποδεχτούν τη γνωμάτευση του ΚΕΣΥ για ειδικό πλαίσιο, η συμπεριφορά του παιδιού τους βλάπτει τη σωματική ακεραιότητα των άλλων και δεν προσλάβουν ιδιώτη βοηθό, τότε βρίσκονται υπό τον κίνδυνο μηνύσεων από άλλους γονείς και την πιθανή επέμβαση εισαγγελέα.
-
Ακριβως αυτος ειναι ο ορισμος της παταβαδης καθηκοντος. Ο γονιος θεωρησε οτι επρεπε να κανει μηνυση.
Το υεμα το χειριστηκαν δικηγοροι, οπως επρεπε και ακολουθηθηκαν ολες οι νομικες οδοι.
-
Εγώ πάντως θα του εξέθετα και τον ορισμό της ηθικής βλάβης και της συκοφαντικής δυσφήμισης και θα τον έκανα να τρέχει νομικά σαν άλογο κούρσας, αξιώνοντας φυσικα και γερή αποζημίωση! Τώρα εσείς τί κάνατε, το γνωρίζετε οι ίδιοι. Σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να είμαστε αμείλικτοι για να μη δίνουμε εναύσματα επανάληψης τέτοιων απαράδεκτων, επικίνδυνων συμπεριφορών και σε άλλους γονείς!
-
Μην βγαζεις συμπερασματα για το τι καναμε και τι οχι!
Δεν θα εκθεσω ολη τη νομικη πορεια του θεματος εδω. Αναφορα εκανα για να δειξω οτι τα πραγματα εχουν γινει δυσκολα και δεν ειμαστε προστατευμενοι απο πουθενα (να τη βρασω την ηθικη στηριξη της ΔΟΕ και των προϊσταμενων αρχων).
Το τι πρεπει και το τι μπορω να κανω ως υπαλληλος, ποστεψε με, το γνωριζω παρα πολυ καλα
Αυτό που τόνισα είναι ότι θα πρέπει να προβλέπουμε και να διαχειριζόμαστε καταστάσεις για να μην καταλήγουμε στ αποτελέσματα που περιγράφεις. Τη ΔΟΕ δεν την ανέφερα. Οι όποιες νομικές ενέργειες μπορούν να γίνουν ιδιωτικά αξιώνοντας αποζημίωση για ηθική βλάβη και συκοφαντική δυσφήμιση. Σε παραδείγματα που γνωρίζω αναφέρομαι, όχι στην τύχη.
-
Τη γνωματευση του ΚΕΣΥ ο γονιος μπορει να τη δεχτει και να υπογραψει οτι συμφωνει ή οχι και να υπογραψει οτι διαφωνει. Μπορει να συμφωνησει και να την προσκομισει στο σχολειο ή οχι. Μπορει να την προσκομισρι στο σχολειο, αλλα να μην δεχτει αυτα που προτεινονται ή και να τα δεχτει. Μπορει να παει στη δευτεροβαθμια επιτροπη αν διαφωνει (οπως αλλωστε λεει και ο νομος) ή να μην παει. Μπορει να μην δεχτει τις προτασεις του ΚΕΣΥ και να προσλαβει ειδικο βοηθο ή να μην κανρι τιποτα και να ειναι το παιδι αβοηθητο στη γενικη ταξη.
Γενικα ο γονιος μπορει να κανει ο,τι θελει!
Σε αυτές τις περιπτώσεις ο Δ/ντης του σχολείου μπορεί ν απευθυνθεί με αναλυτικό υπόμνημα στον Εισαγγελέα για να διατάξει απομάκρυνση του παιδιού από το σχολείο, ενημερώνοντας εννοείται και τις προιστάμενες αρχές του και εφόσον έχει εξαντλήσει κάθε περιθώριο συννενόησης με τους γονείς. Εννοείται ότι αναφέρομαι σε σοβαρές περιπτώσεις δυσλειτουργίας του σχολείου. Γνωρίζω ανάλογες περιπτώσεις.
-
Αυτό που τόνισα είναι ότι θα πρέπει να προβλέπουμε και να διαχειριζόμαστε καταστάσεις για να μην καταλήγουμε στ αποτελέσματα που περιγράφεις. Τη ΔΟΕ δεν την ανέφερα. Οι όποιες νομικές ενέργειες μπορούν να γίνουν ιδιωτικά αξιώνοντας αποζημίωση για ηθική βλάβη και συκοφαντική δυσφήμιση. Σε παραδείγματα που γνωρίζω αναφέρομαι, όχι στην τύχη.
Δεν μπορουν να προβλεφθουν ολες οι «κακιες» εκβασεις.
Ο γονιος ερχεται στο κεσυ, ενημερωνεται για τη γνωματευση, υπογραφει ή οχι, την παραλαμβανει ή οχι (αν αρνειται να υπογραψει) και μετα μπορει να κανει ο,το θελει. Ο συγκεκριμενος πηγε στον εισαγγελεα!
-
Ε τότε, με την ίδια λογική ο γονιός, αν κρίνει ότι δεν κάνω καλά το μάθημα ή όπως αυτός θέλει, θα πάει στον εισαγγελέα; Προφανώς αντιμετωπίσατε μια ακραία στάση εκ μέρους του και θα έπρεπε να έχετε νομική υποστήριξη από την ΔΟΕ.
-
Ε τότε, με την ίδια λογική ο γονιός, αν κρίνει ότι δεν κάνω καλά το μάθημα ή όπως αυτός θέλει, θα πάει στον εισαγγελέα; Προφανώς αντιμετωπίσατε μια ακραία στάση εκ μέρους του και θα έπρεπε να έχετε νομική υποστήριξη από την ΔΟΕ.
Δυστυχως, τα πραγματα ειναι οπως τα λες.
Παραδειγμα οι εκοαιδευτικοι που τους κανανε μηνυςη γιατι κανανε project για το σωμα χρησιμοποιωντας τους ορυς «πεος» και «αιδοιο». Γονιος θεωρησε οτι το παιδι του τραυματιστηκε ψυχολογικα και εκανε μηνυση για παραβαση καθηκοντος!
-
Δυστυχως, τα πραγματα ειναι οπως τα λες.
Παραδειγμα οι εκοαιδευτικοι που τους κανανε μηνυςη γιατι κανανε project για το σωμα χρησιμοποιωντας τους ορυς «πεος» και «αιδοιο». Γονιος θεωρησε οτι το παιδι του τραυματιστηκε ψυχολογικα και εκανε μηνυση για παραβαση καθηκοντος!
Καλά λεφτά τρώνε πάλι οι δικηγόροι από αφελείς γονείς. Το θέμα είναι να δείχνουμε και τη δική μας δύναμη και πυγμή, είτε ιδιωτικά, είτε συνδικαλιστικά! Πριν κανένα χρόνο μία μητέρα με έθιξε προσωπικά, την απείλησα με μήνυση και την επόμενη ημέρα ήρθε με κατεβασμένο το κεφάλι. Φυσικά δεν τόλμησε να μου ξαναμιλήσει.