Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Wizard στις Νοεμβρίου 18, 2011, 07:13:56 pm
-
http://www.ydmed.gov.gr/?p=737 (http://www.ydmed.gov.gr/?p=737)
Αυτή η απόφαση θα εφαρμοστεί και στην εκπαίδευση (π.χ. διευθυντές σχολικών μονάδων/διευθύνσεων εκπαίδευσης);
-
http://www.ydmed.gov.gr/?p=737 (http://www.ydmed.gov.gr/?p=737)
Αυτή η απόφαση θα εφαρμοστεί και στην εκπαίδευση (π.χ. διευθυντές σχολικών μονάδων/διευθύνσεων εκπαίδευσης);
μακάρι, να σταματησουν οι κομματικοι συσχεστισμοι που εκαναν τυραννοσαυρους διευθυντες, υπαρχουν τοσοι νεοι ανθρωποι με ουσιαστικα και τυπικα προσοντα που μεσα απο τον ασεπ και χωρις κομματικη ταυτοτητα θα μπορουσαν να προσφερουν πολλα στην παιδεια και κυριως στην διοικηση
-
Μακάρι :)
Στο ραδιόφωνο το μεσημέρι άκουσα ότι θα ισχύσει για όλο το δημόσιο και μάλιστα θα μπορεί ο προιστάμενος να αλλάζει τομέα.Αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει π.χ. στην εκπ/ση και γι΄αυτό νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις.
-
Μακάρι :)
Στο ραδιόφωνο το μεσημέρι άκουσα ότι θα ισχύσει για όλο το δημόσιο και μάλιστα θα μπορεί ο προιστάμενος να αλλάζει τομέα.Αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει π.χ. στην εκπ/ση και γι΄αυτό νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις.
Αν κρίνω από το σύστημα που ισχύει στην Αγγλία και βλέπω ότι αυτό πάμε να ακολουθήσουμε (σχεδόν άκριτα και χωρίς προσαρμογές), ο διευθυντής των σχολείως δεν χρειάζεται να είναι εκπαιδευτικός....Είναι manager, και λειτουργεί με βάση τους κανόνες της αγοράς.
Αυτό εξηγεί άνετα το πώς ένας προϊστάμενος θα μπορεί να αλλάζει τομέα.....
-
Μακάρι :)
Στο ραδιόφωνο το μεσημέρι άκουσα ότι θα ισχύσει για όλο το δημόσιο και μάλιστα θα μπορεί ο προιστάμενος να αλλάζει τομέα.Αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει π.χ. στην εκπ/ση και γι΄αυτό νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις.
Αν κρίνω από το σύστημα που ισχύει στην Αγγλία και βλέπω ότι αυτό πάμε να ακολουθήσουμε (σχεδόν άκριτα και χωρίς προσαρμογές), ο διευθυντής των σχολείως δεν χρειάζεται να είναι εκπαιδευτικός....Είναι manager, και λειτουργεί με βάση τους κανόνες της αγοράς.
Αυτό εξηγεί άνετα το πώς ένας προϊστάμενος θα μπορεί να αλλάζει τομέα.....
Το παράδειγμα που ανέφερες είναι το πιο πιθανό.Τότε όμως εργαζόμενοι όπως π.χ. εκπ/κοί δεν θα έχουν εύκολα πρόσβαση στην διοίκηση,εκτός κι αν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις management,προς τις οποίες θα είναι λογικά στραμμένη η ύλη των γραπτών εξετάσεων.
-
Μακάρι :)
Στο ραδιόφωνο το μεσημέρι άκουσα ότι θα ισχύσει για όλο το δημόσιο και μάλιστα θα μπορεί ο προιστάμενος να αλλάζει τομέα.Αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει π.χ. στην εκπ/ση και γι΄αυτό νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις.
Αν κρίνω από το σύστημα που ισχύει στην Αγγλία και βλέπω ότι αυτό πάμε να ακολουθήσουμε (σχεδόν άκριτα και χωρίς προσαρμογές), ο διευθυντής των σχολείως δεν χρειάζεται να είναι εκπαιδευτικός....Είναι manager, και λειτουργεί με βάση τους κανόνες της αγοράς.
Αυτό εξηγεί άνετα το πώς ένας προϊστάμενος θα μπορεί να αλλάζει τομέα.....
Το παράδειγμα που ανέφερες είναι το πιο πιθανό.Τότε όμως εργαζόμενοι όπως π.χ. εκπ/κοί δεν θα έχουν εύκολα πρόσβαση στην διοίκηση,εκτός κι αν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις management,προς τις οποίες θα είναι λογικά στραμμένη η ύλη των γραπτών εξετάσεων.
δεν είναι κακό αυτό, ίσως έτσι δουλέψουν και τα σχολεία καλύτερα, είδαμε τόσα χρόνια τι γίνεται με το κάθε κομματόσκυλο που γίνονταν διευθυντής με μηδέν προσόντα
-
Μακάρι :)
Στο ραδιόφωνο το μεσημέρι άκουσα ότι θα ισχύσει για όλο το δημόσιο και μάλιστα θα μπορεί ο προιστάμενος να αλλάζει τομέα.Αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει π.χ. στην εκπ/ση και γι΄αυτό νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις.
Αν κρίνω από το σύστημα που ισχύει στην Αγγλία και βλέπω ότι αυτό πάμε να ακολουθήσουμε (σχεδόν άκριτα και χωρίς προσαρμογές), ο διευθυντής των σχολείως δεν χρειάζεται να είναι εκπαιδευτικός....Είναι manager, και λειτουργεί με βάση τους κανόνες της αγοράς.
Αυτό εξηγεί άνετα το πώς ένας προϊστάμενος θα μπορεί να αλλάζει τομέα.....
Το παράδειγμα που ανέφερες είναι το πιο πιθανό.Τότε όμως εργαζόμενοι όπως π.χ. εκπ/κοί δεν θα έχουν εύκολα πρόσβαση στην διοίκηση,εκτός κι αν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις management,προς τις οποίες θα είναι λογικά στραμμένη η ύλη των γραπτών εξετάσεων.
δεν είναι κακό αυτό, ίσως έτσι δουλέψουν και τα σχολεία καλύτερα, είδαμε τόσα χρόνια τι γίνεται με το κάθε κομματόσκυλο που γίνονταν διευθυντής με μηδέν προσόντα
Κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις.Η αρνητική κατ'εμέ είναι ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να διαδραματίζουν πλέον καθοριστικό ρόλο για τη λειτουργία ενός σχολείου οι χορηγίες...
-
Μακάρι :)
Στο ραδιόφωνο το μεσημέρι άκουσα ότι θα ισχύσει για όλο το δημόσιο και μάλιστα θα μπορεί ο προιστάμενος να αλλάζει τομέα.Αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει π.χ. στην εκπ/ση και γι΄αυτό νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις.
Αν κρίνω από το σύστημα που ισχύει στην Αγγλία και βλέπω ότι αυτό πάμε να ακολουθήσουμε (σχεδόν άκριτα και χωρίς προσαρμογές), ο διευθυντής των σχολείως δεν χρειάζεται να είναι εκπαιδευτικός....Είναι manager, και λειτουργεί με βάση τους κανόνες της αγοράς.
Αυτό εξηγεί άνετα το πώς ένας προϊστάμενος θα μπορεί να αλλάζει τομέα.....
Το παράδειγμα που ανέφερες είναι το πιο πιθανό.Τότε όμως εργαζόμενοι όπως π.χ. εκπ/κοί δεν θα έχουν εύκολα πρόσβαση στην διοίκηση,εκτός κι αν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις management,προς τις οποίες θα είναι λογικά στραμμένη η ύλη των γραπτών εξετάσεων.
δεν είναι κακό αυτό, ίσως έτσι δουλέψουν και τα σχολεία καλύτερα, είδαμε τόσα χρόνια τι γίνεται με το κάθε κομματόσκυλο που γίνονταν διευθυντής με μηδέν προσόντα
Κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις.Η αρνητική κατ'εμέ είναι ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να διαδραματίζουν πλέον καθοριστικό ρόλο για τη λειτουργία ενός σχολείου οι χορηγίες...
ας δουμε εστω και τα ρνητικα με τους managers, χειροτερα απο τωρα δεν γίνεται. Ας το δουμε και ας κρίνουμε, φτάνει τόσα χρόνια με το παλιό σύστημα
-
Μακάρι :)
Στο ραδιόφωνο το μεσημέρι άκουσα ότι θα ισχύσει για όλο το δημόσιο και μάλιστα θα μπορεί ο προιστάμενος να αλλάζει τομέα.Αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει π.χ. στην εκπ/ση και γι΄αυτό νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις.
Αν κρίνω από το σύστημα που ισχύει στην Αγγλία και βλέπω ότι αυτό πάμε να ακολουθήσουμε (σχεδόν άκριτα και χωρίς προσαρμογές), ο διευθυντής των σχολείως δεν χρειάζεται να είναι εκπαιδευτικός....Είναι manager, και λειτουργεί με βάση τους κανόνες της αγοράς.
Αυτό εξηγεί άνετα το πώς ένας προϊστάμενος θα μπορεί να αλλάζει τομέα.....
Το παράδειγμα που ανέφερες είναι το πιο πιθανό.Τότε όμως εργαζόμενοι όπως π.χ. εκπ/κοί δεν θα έχουν εύκολα πρόσβαση στην διοίκηση,εκτός κι αν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις management,προς τις οποίες θα είναι λογικά στραμμένη η ύλη των γραπτών εξετάσεων.
δεν είναι κακό αυτό, ίσως έτσι δουλέψουν και τα σχολεία καλύτερα, είδαμε τόσα χρόνια τι γίνεται με το κάθε κομματόσκυλο που γίνονταν διευθυντής με μηδέν προσόντα
Eσυ το βλεπεις καλυτερο....εγω το βλεπω χειροτερο....επειδη κολλανε διπλα τις εξετασεις ΑΣΕΠ δεν "αγιαζει" τον σκοπο.
Συνεχιζουν ακαθεκτοι να τα διαλυουν ολα.Ποσο μισθοφορους πολιτικους εχουμε!
-
Μακάρι :)
Στο ραδιόφωνο το μεσημέρι άκουσα ότι θα ισχύσει για όλο το δημόσιο και μάλιστα θα μπορεί ο προιστάμενος να αλλάζει τομέα.Αυτό το τελευταίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει π.χ. στην εκπ/ση και γι΄αυτό νομίζω ότι χρειάζονται περισσότερες διευκρινίσεις.
Αν κρίνω από το σύστημα που ισχύει στην Αγγλία και βλέπω ότι αυτό πάμε να ακολουθήσουμε (σχεδόν άκριτα και χωρίς προσαρμογές), ο διευθυντής των σχολείως δεν χρειάζεται να είναι εκπαιδευτικός....Είναι manager, και λειτουργεί με βάση τους κανόνες της αγοράς.
Αυτό εξηγεί άνετα το πώς ένας προϊστάμενος θα μπορεί να αλλάζει τομέα.....
Το παράδειγμα που ανέφερες είναι το πιο πιθανό.Τότε όμως εργαζόμενοι όπως π.χ. εκπ/κοί δεν θα έχουν εύκολα πρόσβαση στην διοίκηση,εκτός κι αν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις management,προς τις οποίες θα είναι λογικά στραμμένη η ύλη των γραπτών εξετάσεων.
δεν είναι κακό αυτό, ίσως έτσι δουλέψουν και τα σχολεία καλύτερα, είδαμε τόσα χρόνια τι γίνεται με το κάθε κομματόσκυλο που γίνονταν διευθυντής με μηδέν προσόντα
Eσυ το βλεπεις καλυτερο....εγω το βλεπω χειροτερο....επειδη κολλανε διπλα τις εξετασεις ΑΣΕΠ δεν "αγιαζει" τον σκοπο.
Συνεχιζουν ακαθεκτοι να τα διαλυουν ολα.Ποσο μισθοφορους πολιτικους εχουμε!
εχω πειρα απο διευθυντες και διευθυντριες ( εδω να δεις καταστασεις!!!!!!!!!!να μαλλωνουν οι δασκαλες με την διευθυντρια, η διευθυντρια με τις γυναικες του συλλογου γονεων και αυτεςμε την σειρα τους να σκοτωνονται με την καθαριστρια και την κυλεικιτζου , να γινεται της τρελλης), δεν μπορει να ειναι χειροτερα..................
-
Η αποσύνδεση της διοικησης απο το χωρο του σχολείου σκοπεύει αποκλειστικα και μονο σε ένα πραγμα :στο σχολείο της αγοράς!Σίγουρα δεν γινεται για καλό του μαθητή, του καθηγητη, του εκπαιδευτικού χώρου γενικότερα...γίνεται για το κερδος.
Εξισου αντιδρουν στην απελευθέρωση του επαγγελματος οι γιατροί καθώς θα μπορεί ενας εν γενει επιχειρηματίας που δεν εχει την ιατρικη ιδιότητα να ανοιξει ιατρικό κέντρο με μοναδικο στόχο την κωνόμα και ανταγωνιστικοτερες τιμές!Η υποβαθμιση των ιατρικών υπηρεσιων ειναι βεβαιη μετά απο αυτό!
Σε χωρους ευαισθητους όπως η υγεια και η παιδεία το κράτος προστατεύει ή εποπτεύει στενά ακομη και σε χώρες όπως η Αγγλία όπου το μοντέλο της πλήρους ιδιωτικοποίησης Παιδείας και Υγειας εγκαταλείφθηκε ως αποτυχημένο. Πώς ειναι λοιπόν δυνατο στην Ελλάδα να διευθυνουν το σχολείο μανατζερ σαν να πρόκειται για ενα οποιοσδηποτε οργανισμό με μοναδικό σκοπό το κέρδος!;
-
.
-
Η αποσύνδεση της διοικησης απο το χωρο του σχολείου σκοπεύει αποκλειστικα και μονο σε ένα πραγμα :στο σχολείο της αγοράς!Σίγουρα δεν γινεται για καλό του μαθητή, του καθηγητη, του εκπαιδευτικού χώρου γενικότερα...γίνεται για το κερδος.
Εξισου αντιδρουν στην απελευθέρωση του επαγγελματος οι γιατροί καθώς θα μπορεί ενας εν γενει επιχειρηματίας που δεν εχει την ιατρικη ιδιότητα να ανοιξει ιατρικό κέντρο με μοναδικο στόχο την κωνόμα και ανταγωνιστικοτερες τιμές!Η υποβαθμιση των ιατρικών υπηρεσιων ειναι βεβαιη μετά απο αυτό!
Σε χωρους ευαισθητους όπως η υγεια και η παιδεία το κράτος προστατεύει ή εποπτεύει στενά ακομη και σε χώρες όπως η Αγγλία όπου το μοντέλο της πλήρους ιδιωτικοποίησης Παιδείας και Υγειας εγκαταλείφθηκε ως αποτυχημένο. Πώς ειναι λοιπόν δυνατο στην Ελλάδα να διευθυνουν το σχολείο μανατζερ σαν να πρόκειται για ενα οποιοσδηποτε οργανισμό με μοναδικό σκοπό το κέρδος!;
Όλα αυτά θα ίσχυαν αν είχαμε στην Ελλάδα δωρεάν παιδεία και υγεία. Όταν όμως οι γιατροί των δημόσιων νοσοκομείων έχουν μεταλλαχτεί στους πιο στυγνούς εμπόρους του ανθρώπινου πόνου με τα φακελάκια που ζητάνε από τον κάθε φουκαρά και τις μίζες από την αγορά υλικών και εξοπλισμού, θα γυρίσουν τώρα να μιλήσουν για εμπορευματοποίηση της υγείας; Όταν οι διορισμένοι καθηγητές έχουν μετατραπεί σε κινητά φροντιστήρια ιδιαίτερων μπορούν τώρα να μιλάνε για «σχολεία της αγοράς». Λυπάμαι αλλά όλοι αυτοί δώσανε τα δικαιώματα για όλα αυτά που έρχονται και πρώτοι οι ίδιοι άνοιξαν την πόρτα της εμπορευματοποίησης των κοινωνικών παροχών. Αργά λοιπόν θυμηθήκαν να μιλήσουν για δωρεάν παιδεία και υγεία.
-
Οταν (πάμε να) έχουμε διευθυντές στα σχολεία που:
Προσλαμβάνουν προσωπικό
Απολύουν προσωπικό
Διαχειρίζονται μεγάλους προϋπολογισμούς
Θέτουν στόχους
Αξιολογούν υπαλλήλους (εκπαιδευτικούς και όχι μόνο)
-
Η αποσύνδεση της διοικησης απο το χωρο του σχολείου σκοπεύει αποκλειστικα και μονο σε ένα πραγμα :στο σχολείο της αγοράς!Σίγουρα δεν γινεται για καλό του μαθητή, του καθηγητη, του εκπαιδευτικού χώρου γενικότερα...γίνεται για το κερδος.
Εξισου αντιδρουν στην απελευθέρωση του επαγγελματος οι γιατροί καθώς θα μπορεί ενας εν γενει επιχειρηματίας που δεν εχει την ιατρικη ιδιότητα να ανοιξει ιατρικό κέντρο με μοναδικο στόχο την κωνόμα και ανταγωνιστικοτερες τιμές!Η υποβαθμιση των ιατρικών υπηρεσιων ειναι βεβαιη μετά απο αυτό!
Σε χωρους ευαισθητους όπως η υγεια και η παιδεία το κράτος προστατεύει ή εποπτεύει στενά ακομη και σε χώρες όπως η Αγγλία όπου το μοντέλο της πλήρους ιδιωτικοποίησης Παιδείας και Υγειας εγκαταλείφθηκε ως αποτυχημένο. Πώς ειναι λοιπόν δυνατο στην Ελλάδα να διευθυνουν το σχολείο μανατζερ σαν να πρόκειται για ενα οποιοσδηποτε οργανισμό με μοναδικό σκοπό το κέρδος!;
Όλα αυτά θα ίσχυαν αν είχαμε στην Ελλάδα δωρεάν παιδεία και υγεία. Όταν όμως οι γιατροί των δημόσιων νοσοκομείων έχουν μεταλλαχτεί στους πιο στυγνούς εμπόρους του ανθρώπινου πόνου με τα φακελάκια που ζητάνε από τον κάθε φουκαρά και τις μίζες από την αγορά υλικών και εξοπλισμού, θα γυρίσουν τώρα να μιλήσουν για εμπορευματοποίηση της υγείας; Όταν οι διορισμένοι καθηγητές έχουν μετατραπεί σε κινητά φροντιστήρια ιδιαίτερων μπορούν τώρα να μιλάνε για «σχολεία της αγοράς». Λυπάμαι αλλά όλοι αυτοί δώσανε τα δικαιώματα για όλα αυτά που έρχονται και πρώτοι οι ίδιοι άνοιξαν την πόρτα της εμπορευματοποίησης των κοινωνικών παροχών. Αργά λοιπόν θυμηθήκαν να μιλήσουν για δωρεάν παιδεία και υγεία.
Το ότι υπάρχει μια κατάσταση ανομοιογενής στην Ελλάδα και στους δυο χώρους είναι γεγονός.Δεν παιρνουν όλοι οι γιατροί φακελάκια ουτε ολοι οι διορισμενοι καθηγητες κανουν ιδιαιτερα!Αν ηταν ετσι δεν θα πηγαινε στα δημοσια σχολεια /νοσοκομεια κανεις!Θα πληρωναν και θα πηγαιναν στα ιδιωτικα ολοι.Προφανως λοιπον δεν ειναι κανονας αυτο...
Επιπλεον οι δυο συγκεκριμενες κατηγοριες επαγγελματιων δεν πληττονται άμεσα!Ο μεγαλος χαμενος θα ειναι ο "πελάτης" (μαθητης/ασθενής).Αυτος θα βρεθει να πληρωνει ενα σκασμο χρηματα για χαμηλοτερη παροχη υπηρεσιών-διοτι ναι υπαρχουν και χειροτερα καλο ειναι να το εμπεδώσουμε αυτό! Αυτα ολα αποδεικνυονται από τη διεθνη εμπειρια δεν ειναι εικασιες!
Οταν ενα συστημα πασχει απο παθογενειες εξεταζεις τι συμβαινει και προχωρας σε εξυγιανση! Εδω απλώς η παθογενεια χρησιμοποιειται ως προσχημα για να καταστρεψουμε οτι υπάρχει με μονο σκοπο το κερδος!!Και δεν μιλαμε για το κερδος του πολιτη αλλά των πολυ λιγων και εκλεκτων.
-
Δεν ξέρω αν το ανέφερε κανείς...δεν διάβασα όλα τα post,αλλά στο ΠΑΜΑΚ υπάρχει κατεύθυνση στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων που είναι η "Διοίκηση σχολικών μονάδων" και μάλιστα το ΠΑΜΑΚ έχει ύπο την επίβλεψή του Πειραματικό σχολείο, στο οποίο εκπαιδεύονται οι φοιτητές του...εγώ έτυχε να κάνω πρακτική σ'αυτό το σχολείο πριν 9 χρόνια και ήταν και πολύ καλά οργανωμένο σχολείο...Αυτοί οι απόφοιτοι τόσα χρόνια φυσικά ήταν στα αζήτητα για να τρώνε τα κομματόσκυλα...
Επίσης το ΕΑΠ στο μεταπτυχιακό του "Σπουδές στην Εκπαίδευση" έχει θεματική ενότητα "Διοίκηση σχολικών μονάδων"...επομένως υπάρχουν κάποια άτομα που έχουν ικανότητες και γνώσεις management, αλλά προσανατολισμένες στην εκπαίδευση...κάποια στιγμ΄λη αυτά τα προσόντα έπρεπε να αξιοποιηθούν και να σταματήσει αυτό το όργιο του κάθε άχρηστου σε υψηλά πόστα... >:( >:(
-
Η αποσύνδεση της διοικησης απο το χωρο του σχολείου σκοπεύει αποκλειστικα και μονο σε ένα πραγμα :στο σχολείο της αγοράς!Σίγουρα δεν γινεται για καλό του μαθητή, του καθηγητη, του εκπαιδευτικού χώρου γενικότερα...γίνεται για το κερδος.
Εξισου αντιδρουν στην απελευθέρωση του επαγγελματος οι γιατροί καθώς θα μπορεί ενας εν γενει επιχειρηματίας που δεν εχει την ιατρικη ιδιότητα να ανοιξει ιατρικό κέντρο με μοναδικο στόχο την κωνόμα και ανταγωνιστικοτερες τιμές!Η υποβαθμιση των ιατρικών υπηρεσιων ειναι βεβαιη μετά απο αυτό!
Σε χωρους ευαισθητους όπως η υγεια και η παιδεία το κράτος προστατεύει ή εποπτεύει στενά ακομη και σε χώρες όπως η Αγγλία όπου το μοντέλο της πλήρους ιδιωτικοποίησης Παιδείας και Υγειας εγκαταλείφθηκε ως αποτυχημένο. Πώς ειναι λοιπόν δυνατο στην Ελλάδα να διευθυνουν το σχολείο μανατζερ σαν να πρόκειται για ενα οποιοσδηποτε οργανισμό με μοναδικό σκοπό το κέρδος!;
Όλα αυτά θα ίσχυαν αν είχαμε στην Ελλάδα δωρεάν παιδεία και υγεία. Όταν όμως οι γιατροί των δημόσιων νοσοκομείων έχουν μεταλλαχτεί στους πιο στυγνούς εμπόρους του ανθρώπινου πόνου με τα φακελάκια που ζητάνε από τον κάθε φουκαρά και τις μίζες από την αγορά υλικών και εξοπλισμού, θα γυρίσουν τώρα να μιλήσουν για εμπορευματοποίηση της υγείας; Όταν οι διορισμένοι καθηγητές έχουν μετατραπεί σε κινητά φροντιστήρια ιδιαίτερων μπορούν τώρα να μιλάνε για «σχολεία της αγοράς». Λυπάμαι αλλά όλοι αυτοί δώσανε τα δικαιώματα για όλα αυτά που έρχονται και πρώτοι οι ίδιοι άνοιξαν την πόρτα της εμπορευματοποίησης των κοινωνικών παροχών. Αργά λοιπόν θυμηθήκαν να μιλήσουν για δωρεάν παιδεία και υγεία.
Το ότι υπάρχει μια κατάσταση ανομοιογενής στην Ελλάδα και στους δυο χώρους είναι γεγονός.Δεν παιρνουν όλοι οι γιατροί φακελάκια ουτε ολοι οι διορισμενοι καθηγητες κανουν ιδιαιτερα!Αν ηταν ετσι δεν θα πηγαινε στα δημοσια σχολεια /νοσοκομεια κανεις!Θα πληρωναν και θα πηγαιναν στα ιδιωτικα ολοι.Προφανως λοιπον δεν ειναι κανονας αυτο...
Επιπλεον οι δυο συγκεκριμενες κατηγοριες επαγγελματιων δεν πληττονται άμεσα!Ο μεγαλος χαμενος θα ειναι ο "πελάτης" (μαθητης/ασθενής).Αυτος θα βρεθει να πληρωνει ενα σκασμο χρηματα για χαμηλοτερη παροχη υπηρεσιών-διοτι ναι υπαρχουν και χειροτερα καλο ειναι να το εμπεδώσουμε αυτό! Αυτα ολα αποδεικνυονται από τη διεθνη εμπειρια δεν ειναι εικασιες!
Οταν ενα συστημα πασχει απο παθογενειες εξεταζεις τι συμβαινει και προχωρας σε εξυγιανση! Εδω απλώς η παθογενεια χρησιμοποιειται ως προσχημα για να καταστρεψουμε οτι υπάρχει με μονο σκοπο το κερδος!!Και δεν μιλαμε για το κερδος του πολιτη αλλά των πολυ λιγων και εκλεκτων.
Δεν έχει κανένα νόημα αν οι επίορκοι γιατροί ή οι χρηματιζόμενοι εκπαιδευτικοί ήταν μόνο κάποιοι και όχι όλοι, αφού και οι υπόλοιποι είτε τους ανέχονταν σιωπηρά, είτε ακόμα χειρότερα τους έκαναν πλάτες.
Για ποια εξυγίανση μιλάς; Γνωρίζουμε καλά ότι η όποια πιθανή απόπειρα εξυγίανσης θα έπεφτε στο κενό από την αντίδραση των νοσηρών συντεχνιών και των διεφθαρμένων συνδικαλιστικών οργάνων. Μπορείς να φανταστείς την αντίδραση της καθηγητικής κοινότητας αν αποφασιζόταν να εντοπιστούν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που κάνουν ιδιαίτερα και να απολυθούν;
Και σίγουρα πολύς κόσμος θα πήγαινε ήδη και στα ιδιωτικά σχολεία και στην ιδιωτική ασφάλιση αν δεν φορολογούνταν και δεν τους γίνονταν κρατήσεις από το μισθό του για τη δημόσια παιδεία και υγεία. Μία φορά χρειάστηκα το ΙΚΑ και ο γιατρός δεν ήρθε στο προγραμματισμένο ραντεβού. Γιατί λοιπόν πληρώνω ασφαλιστικές εισφορές; Γιατί δεν μου δίνεται αυτό το ποσό ώστε να κάνω μια ιδιωτική ασφάλιση με πολύ λιγότερα χρήματα;
Δεν ξέρω με ποιο σκοπό θα γίνουν οι επικείμενες αλλαγές. Ξέρω όμως ότι ο κόσμος δεν θα αντιδράσει γιατί φρόντισαν οι έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι να τον κάνουν να παρακαλάει να γίνουν αλλαγές.
-
Μια μικρή παρέμβαση στην παραπάνω συζήτηση.
Είναι άδικο να συγκρίνουμε τον "ιδιαιτεράκια" μόνιμο με τον "φακελάκια" γιατρό.
Είναι σαν να εξισώνεις έναν κλεφτοκοτά με έναν βιαστή δολοφόνο... :o
Ο μόνιμος που κάνει ιδιαίτερα συγκρίνεται - αν και παράνομος- με τον γιατρό του ΙΚΑ που έχει νόμιμα και απογευματινό ιατρείο ή καλύτερα με τον ειδικευόμενο γιατρό του Κατ που συμπληρώνει λίγο το εισοδημά του αλλάζοντας τις γάζες σε ασθενείς "μαύρα" το απόγευμα.
-
Δεν ξέρω αν το ανέφερε κανείς...δεν διάβασα όλα τα post,αλλά στο ΠΑΜΑΚ υπάρχει κατεύθυνση στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων που είναι η "Διοίκηση σχολικών μονάδων" και μάλιστα το ΠΑΜΑΚ έχει ύπο την επίβλεψή του Πειραματικό σχολείο, στο οποίο εκπαιδεύονται οι φοιτητές του...εγώ έτυχε να κάνω πρακτική σ'αυτό το σχολείο πριν 9 χρόνια και ήταν και πολύ καλά οργανωμένο σχολείο...Αυτοί οι απόφοιτοι τόσα χρόνια φυσικά ήταν στα αζήτητα για να τρώνε τα κομματόσκυλα...
Επίσης το ΕΑΠ στο μεταπτυχιακό του "Σπουδές στην Εκπαίδευση" έχει θεματική ενότητα "Διοίκηση σχολικών μονάδων"...επομένως υπάρχουν κάποια άτομα που έχουν ικανότητες και γνώσεις management, αλλά προσανατολισμένες στην εκπαίδευση...κάποια στιγμ΄λη αυτά τα προσόντα έπρεπε να αξιοποιηθούν και να σταματήσει αυτό το όργιο του κάθε άχρηστου σε υψηλά πόστα... >:( >:(
Υπάρχει και στο πανεπιστήμιο Πελοποννήσου ανάλογο τμήμα.
Επίσης, υπάρχουν μεταπτυχιακά και στο
-
Μια μικρή παρέμβαση στην παραπάνω συζήτηση.
Είναι άδικο να συγκρίνουμε τον "ιδιαιτεράκια" μόνιμο με τον "φακελάκια" γιατρό.
Είναι σαν να εξισώνεις έναν κλεφτοκοτά με έναν βιαστή δολοφόνο... :o
Ο μόνιμος που κάνει ιδιαίτερα συγκρίνεται - αν και παράνομος- με τον γιατρό του ΙΚΑ που έχει νόμιμα και απογευματινό ιατρείο ή καλύτερα με τον ειδικευόμενο γιατρό του Κατ που συμπληρώνει λίγο το εισοδημά του αλλάζοντας τις γάζες σε ασθενείς "μαύρα" το απόγευμα.
Το ΄"νόμιμα" είναι η λέξη κλειδί!
Μην ξεχνάς ότι αυτός ο γιατρός φορολογείται και φορολογείται γερά για το ιατρείο που διατηρεί (και δεν πληρώνεται από τα ασφαλιστικά ταμεία)....
Δεν θα έκανα σύγκριση κάποιου που νόμιμα κάνει μια δεύτερη απασχόληση (άλλωστε οι νέοι γιατροί του ΙΚΑ πλέον είναι με μπλοκάκι και σύμβαση 600 ευρώ το μήνα, ενώ οι παλιοί παίρνουν το εξωφρενικό ποσό των 1200 ευρώ), με κάποιον που παίρνει μαύρα.....
Και για να προλάβω, αν ο γιατρός του ΙΚΑ "ψαρεύει" πελατεία στο ΙΚΑ για το ιατρείο του, ας τον βρουν και ας τον τιμωρήσουν παραδειγματικά.... Το ίδιο, όμως, να κάνουν και με όποιον δουλεύει βράδυ ως σερβιτόρος ή ως "π'ορτα", ή κάνει διαίτερα, ή αλλάζει γάζες, ή παίρνει φακελάκια, ή πειράζει το ταξίμετρο κλπο κλπ
-
Μια μικρή παρέμβαση στην παραπάνω συζήτηση.
Είναι άδικο να συγκρίνουμε τον "ιδιαιτεράκια" μόνιμο με τον "φακελάκια" γιατρό.
Είναι σαν να εξισώνεις έναν κλεφτοκοτά με έναν βιαστή δολοφόνο... :o
Ο μόνιμος που κάνει ιδιαίτερα συγκρίνεται - αν και παράνομος- με τον γιατρό του ΙΚΑ που έχει νόμιμα και απογευματινό ιατρείο ή καλύτερα με τον ειδικευόμενο γιατρό του Κατ που συμπληρώνει λίγο το εισοδημά του αλλάζοντας τις γάζες σε ασθενείς "μαύρα" το απόγευμα.
Και ο γιατρός με το φακελάκι και ο καθηγητής με το ιδιαίτερο είναι παράνομοι. Ο νόμος δεν μπορεί να ερμηνεύεται υποκειμενικά και κατά περίπτωση. Δεν υπάρχει λίγο και πολύ παράνομος, όπως δεν υπάρχει λίγο και πολύ ανήθικος.
-
Η χρηματοδότηση των σχολείων έχει περάσει στα χέρια των Δήμων.Σύμφωνα με το νέο προϋπολογισμό έχουμε τεράστια μείωση στο κονδύλι για την παιδεία.
Επομένως, που θα βρεθούν χρήματα για τη συντήρηση και λειτουργία των σχολείων?
ΧΟΡΗΓΟI
Όσο μεγαλύτερος ο χορηγός, τόσο περισσότερο ‘ΚΥΡΟΣ’ έχει.
Ιδιωτικό κεφάλαιο μπαίνει λοιπόν στους χώρους της παιδείας.
Ποιος θα το διαχειρίζεται τα οικονομικά ? Οι μάνατζερ των χορηγών
Το θέμα είναι τι γίνεται με αυτά τα σχολεία που δεν μπορούν να βρουν χορηγούς …..
Η αγοράζονται και γίνονται ιδιωτικά ή κλείνουν .
Σχολεία 2 ταχυτήτων - για τους πιο εύπορους και για τα φτωχαδάκια
Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα, έτσι,? όποιος έχει χρήμα θα μπορεί να μορφώθει, όποιος δεν έχει είναι καταδικασμένο στην αμάθεια.
-
μείωση στις δαπάνες για την παιδεία και αύξηση στις δαπάνες για εξοπλιστικά προγράμματα κατά 66,7% από τον τακτικό προϋπολογισμό.
-
Αν ρίξετε μια μάτια στους προϋπολογισμούς και των άλλων χωρών κρατών μελών, υπάρχουν τεράστια κονδύλια για εξοπλισμό.
Να που πάνε τα χρήματα και λεφτά πάντα υπήρχαν και υπάρχουν για εξοπλισμούς.
Μήπως τελικά οι φήμες οτι μπορεί να οδηγηθούμε σε πόλεμο, ευσταθούν?
Γενικά υπάρχει μεγάλη κινητικότητα πλοίων στη Μεσόγειο αυτό το διάστημα.
-
μια γρήγορη απάντηση γιατί είμαστε κι εκτός θέματος :-[, το κονδύλι στον ελληνικό τουλάχιστον προϋπολογισμό δεν νομίζω ότι δικαιολογεί μια τέτοια ανησυχία.
-
Σχολεία 2 ταχυτήτων - για τους πιο εύπορους και για τα φτωχαδάκια
Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα, έτσι,? όποιος έχει χρήμα θα μπορεί να μορφώθει, όποιος δεν έχει είναι καταδικασμένο στην αμάθεια.
Αυτό ισχύει ήδη συνάδελφε. Όποιου ο μπαμπάς έχει τα λεφτά να πληρώσει τα καλύτερα ιδιαίτερα θα μπει και στην καλύτερη σχολή και όποιου ο μπαμπάς έχει ακόμα περισσότερα για να πληρώσει το ΜΙΤ θα εξασφαλίσει και μία καλοπληρωμένη δουλειά μεθαύριο. Και μη μου πείτε για "το παιδί του αγρότη" που έγινε επιστήμονας διεθνούς φήμης, γιατί είναι απλά κάποιες ελαχιστότατες εξαιρέσεις.
Τώρα βέβαια έχει ξεκινήσει μία ολόκληρη συζήτηση από το πουθενά, αφού κανείς δεν είπε ακόμα για μανατζερ στα σχολεία. Σε πρώτη φάση το να επιλέγονται οι διευθυντές και οι προιστάμενοι με εξετάσεις είναι απολύτως δίκαιο σύστημα.
-
Η αποσύνδεση της διοικησης απο το χωρο του σχολείου σκοπεύει αποκλειστικα και μονο σε ένα πραγμα :στο σχολείο της αγοράς!Σίγουρα δεν γινεται για καλό του μαθητή, του καθηγητη, του εκπαιδευτικού χώρου γενικότερα...γίνεται για το κερδος.
Εξισου αντιδρουν στην απελευθέρωση του επαγγελματος οι γιατροί καθώς θα μπορεί ενας εν γενει επιχειρηματίας που δεν εχει την ιατρικη ιδιότητα να ανοιξει ιατρικό κέντρο με μοναδικο στόχο την κωνόμα και ανταγωνιστικοτερες τιμές!Η υποβαθμιση των ιατρικών υπηρεσιων ειναι βεβαιη μετά απο αυτό!
Σε χωρους ευαισθητους όπως η υγεια και η παιδεία το κράτος προστατεύει ή εποπτεύει στενά ακομη και σε χώρες όπως η Αγγλία όπου το μοντέλο της πλήρους ιδιωτικοποίησης Παιδείας και Υγειας εγκαταλείφθηκε ως αποτυχημένο. Πώς ειναι λοιπόν δυνατο στην Ελλάδα να διευθυνουν το σχολείο μανατζερ σαν να πρόκειται για ενα οποιοσδηποτε οργανισμό με μοναδικό σκοπό το κέρδος!;
Όλα αυτά θα ίσχυαν αν είχαμε στην Ελλάδα δωρεάν παιδεία και υγεία. Όταν όμως οι γιατροί των δημόσιων νοσοκομείων έχουν μεταλλαχτεί στους πιο στυγνούς εμπόρους του ανθρώπινου πόνου με τα φακελάκια που ζητάνε από τον κάθε φουκαρά και τις μίζες από την αγορά υλικών και εξοπλισμού, θα γυρίσουν τώρα να μιλήσουν για εμπορευματοποίηση της υγείας; Όταν οι διορισμένοι καθηγητές έχουν μετατραπεί σε κινητά φροντιστήρια ιδιαίτερων μπορούν τώρα να μιλάνε για «σχολεία της αγοράς». Λυπάμαι αλλά όλοι αυτοί δώσανε τα δικαιώματα για όλα αυτά που έρχονται και πρώτοι οι ίδιοι άνοιξαν την πόρτα της εμπορευματοποίησης των κοινωνικών παροχών. Αργά λοιπόν θυμηθήκαν να μιλήσουν για δωρεάν παιδεία και υγεία.
Το ότι υπάρχει μια κατάσταση ανομοιογενής στην Ελλάδα και στους δυο χώρους είναι γεγονός.Δεν παιρνουν όλοι οι γιατροί φακελάκια ουτε ολοι οι διορισμενοι καθηγητες κανουν ιδιαιτερα!Αν ηταν ετσι δεν θα πηγαινε στα δημοσια σχολεια /νοσοκομεια κανεις!Θα πληρωναν και θα πηγαιναν στα ιδιωτικα ολοι.Προφανως λοιπον δεν ειναι κανονας αυτο...
Επιπλεον οι δυο συγκεκριμενες κατηγοριες επαγγελματιων δεν πληττονται άμεσα!Ο μεγαλος χαμενος θα ειναι ο "πελάτης" (μαθητης/ασθενής).Αυτος θα βρεθει να πληρωνει ενα σκασμο χρηματα για χαμηλοτερη παροχη υπηρεσιών-διοτι ναι υπαρχουν και χειροτερα καλο ειναι να το εμπεδώσουμε αυτό! Αυτα ολα αποδεικνυονται από τη διεθνη εμπειρια δεν ειναι εικασιες!
Οταν ενα συστημα πασχει απο παθογενειες εξεταζεις τι συμβαινει και προχωρας σε εξυγιανση! Εδω απλώς η παθογενεια χρησιμοποιειται ως προσχημα για να καταστρεψουμε οτι υπάρχει με μονο σκοπο το κερδος!!Και δεν μιλαμε για το κερδος του πολιτη αλλά των πολυ λιγων και εκλεκτων.
Δεν έχει κανένα νόημα αν οι επίορκοι γιατροί ή οι χρηματιζόμενοι εκπαιδευτικοί ήταν μόνο κάποιοι και όχι όλοι, αφού και οι υπόλοιποι είτε τους ανέχονταν σιωπηρά, είτε ακόμα χειρότερα τους έκαναν πλάτες.
Για ποια εξυγίανση μιλάς; Γνωρίζουμε καλά ότι η όποια πιθανή απόπειρα εξυγίανσης θα έπεφτε στο κενό από την αντίδραση των νοσηρών συντεχνιών και των διεφθαρμένων συνδικαλιστικών οργάνων. Μπορείς να φανταστείς την αντίδραση της καθηγητικής κοινότητας αν αποφασιζόταν να εντοπιστούν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που κάνουν ιδιαίτερα και να απολυθούν;
Και σίγουρα πολύς κόσμος θα πήγαινε ήδη και στα ιδιωτικά σχολεία και στην ιδιωτική ασφάλιση αν δεν φορολογούνταν και δεν τους γίνονταν κρατήσεις από το μισθό του για τη δημόσια παιδεία και υγεία. Μία φορά χρειάστηκα το ΙΚΑ και ο γιατρός δεν ήρθε στο προγραμματισμένο ραντεβού. Γιατί λοιπόν πληρώνω ασφαλιστικές εισφορές; Γιατί δεν μου δίνεται αυτό το ποσό ώστε να κάνω μια ιδιωτική ασφάλιση με πολύ λιγότερα χρήματα;
Δεν ξέρω με ποιο σκοπό θα γίνουν οι επικείμενες αλλαγές. Ξέρω όμως ότι ο κόσμος δεν θα αντιδράσει γιατί φρόντισαν οι έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι να τον κάνουν να παρακαλάει να γίνουν αλλαγές.
Για ποια εξυγιανση μιλάω;;
Δεν θα μπορούσε να τους κλείσει όλους και να τους υποχρεώσει να βοηθούν τα απογεύματα τα παιδιά όσοι καθηγητές θέλουν να βγάλουν συμπληρωματικό μισθό και το κράτος να κρατά το 60% της αμοιβής;(αυτό γίνεται με τους γιατρούς στα δημόσια νοσοκομεία).Να σε πληροφορήσω ότι οι ιδιαιτεράδες οργιαζουν και στα ιδιωτικά κολλέγια και με πολύ παχυλότερες αμοιβές!!Ψαχτο λίγο υπάρχουν στοιχεια και στο ιντερνετ . Δεν απαραίτητα ο ιδιωτικός τομέας υγιής, στην Ελλάδα είμαστε!
Τις αντιδράσεις των συντεχνιών τις είδαμε, ειναι ανυπαρκτες καθως παίρνουν γραμμη απο το κομμα αλλά και εξαγοράζονται με 1000 τρόπους!
Συμφωνώ μαζίσου ότι κανεις δεν θα αντιδράσει, πώς μπορείς να υποστηρίξεις τον λουφαδόρο που ακυρώνει όλο το σύστημα του ικα τη μια φορά που τον χρειάστηκες; Διαφωνώ όμως ότι ο καννιβαλισμός στον αντίποδα της κοινωνικής αλληλεγγύης αποτελεί τη λύση στα δεινά μας! Ο οδοστρωτήρας της αλλαγής απλώς θα ενσωματώσει στις υπαρχουσες παθογένειες καινούριες και το κυριότερο θα φέρει ένδεια και πόνο για εκατομμύρια ανθρώπους ...
-
Οταν (πάμε να) έχουμε διευθυντές στα σχολεία που:
Προσλαμβάνουν προσωπικό
Απολύουν προσωπικό
Διαχειρίζονται μεγάλους προϋπολογισμούς
Θέτουν στόχους
Αξιολογούν υπαλλήλους (εκπαιδευτικούς και όχι μόνο)