Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Patreas στις Νοεμβρίου 28, 2011, 01:54:49 pm

Τίτλος: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Νοεμβρίου 28, 2011, 01:54:49 pm
Εκπαιδευτικός που (για διάφορους λόγους) αδυνατεί να προσφέρει διδακτικό έργο, θεωρείται ότι μπορεί να ασκεί άλλα καθήκοντα;

Αν δεν μπορεί να ασκήσει έστω και 1 ώρα διδακτικό έργο (το οποίο είναι και το βασικό και κύριο καθήκον του εκπαιδευτικού), δεν υπάρχει πρόβλημα; (προφανώς δεν αναφέρομαι στους αποσπασμένους σε φορείς ούτε και στους ευρισκόμενους στη διάθεση)
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Landau στις Νοεμβρίου 28, 2011, 01:57:03 pm
Πρέπει να προσδιορίζονται αυτοί οι "διάφοροι λόγοι", για να τεκμηριωθεί τυχόν αδυναμία.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: mpesg στις Νοεμβρίου 28, 2011, 02:00:14 pm
Εκπαιδευτικός που (για διάφορους λόγους) αδυνατεί να προσφέρει διδακτικό έργο, θεωρείται ότι μπορεί να ασκεί άλλα καθήκοντα;

Αν δεν μπορεί να ασκήσει έστω και 1 ώρα διδακτικό έργο (το οποίο είναι και το βασικό και κύριο καθήκον του εκπαιδευτικού), δεν υπάρχει πρόβλημα; (προφανώς δεν αναφέρομαι στους αποσπασμένους σε φορείς)
υπάρχουν αρκετοι συνάδελφοι με υπαρκτά η ανύπαρκτα ψυχολογικά προβλήματα και συνήθως τους κρύβουν με πλασματικό ωράριο σε ολοήμερα αλλά πηγαίνουν κανονικά η ο προϊστάμενος τους στέλνει στο γραφείο για γραμματειακή υποστήριξη.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Νοεμβρίου 28, 2011, 02:07:57 pm
Προσθέτω στο αρχικό μου μήνυμα:

Η άσκηση οτιδήποτε άλλου εκτός από διδακτικό έργο, θεωρείται άσκηση άλλων καθηκόντων κατά την έννοια του άρ.153 του ΔΥ Κώδικα; (Απόλυση για σωματική ή πνευματική ανικανότητα)
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 07:54:17 pm
αυτό που αρχικώς εξετάζεται είναι ο λόγος για τον οποίο δεν μπορεί να προσφερθεί διδακτικό έργο. Αν οφείλεται στον υπάλληλο απο δική του αυθαίρετη επιλογή ( πχ δε μου φτάνουν τα λεφτά για να νοικιάσω οπότε αποφασίζω να μείνω σπίτι μου με τους γονείς μου πέντε νομούς παραπέρα!!!! -μη γελάτε καθόλου,υπάρχουν και τέτοια) τότε σαφώς ακολουθείται η πειθαρχική διαδικασία...

αν οφείλεται σε σωματικό ή ψυχικό νόσημα - και αφού πρώτα έχουν εξαντληθεί οι δυνατότητες που ορι΄ζονται απο το νόμο ( για λήψη αδειών και διπλασιασμό αδειών) και εφόσον ο υπάλληλος δεν πληροί τις προϋποθέσεις για να βγει σε σύνταξη και σαφώς δεν μπορεί να εκτελέσει διδακτικά αλλά μόνο διοικητικά καθήκοντα τότε γίνεται αυτεπάγγελτη μετάταξή του σε άλλη διοικητική θέση.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 08:00:35 pm
αν οφείλεται σε σωματικό ή ψυχικό νόσημα - και αφού πρώτα έχουν εξαντληθεί οι δυνατότητες που ορι΄ζονται απο το νόμο ( για λήψη αδειών και διπλασιασμό αδειών) και εφόσον ο υπάλληλος δεν πληροί τις προϋποθέσεις για να βγει σε σύνταξη και σαφώς δεν μπορεί να εκτελέσει διδακτικά αλλά μόνο διοικητικά καθήκοντα τότε γίνεται αυτεπάγγελτη μετάταξή του σε άλλη διοικητική θέση.

Από πού προβλέπεται το τελευταίο; Ξέρεις να έχει γίνει ποτέ;

Εδώ άμα τους πεις απ' έξω απ' έξω να περάσουν από υγειονομική επιτροπή, πολλοί απειλούν ότι θα σου κάνουν μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση...
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 08:19:25 pm
πράγματι - εκεί  υπάρχει ένα κενό....βλέπεις - ειδικά για λόγους ψυχικής υγείας - κάποιοι αρνούνται ότι έχουν πρόβλημα....υπάρχουν και αυτοί που δεν θέλουν να μεταταχθούν για λόγους υγείας για να μην το μάθουν οι άλλοι ή μην ..."κακοχαρακτηριστούν" και τα σχετικά ( κατ' εμέ κομπλεξισμοί αλλά περί ορέξεως..._)

Στην περίπτωση αυτή κανονικά τίθενται σε διαθεσιμότητα....

Έχουν γίνει αρκετές υποχρεωτικές μετατάξεις πάντως. Το κουμπί είναι να υπάρχει η συναίνεση του υπαλλήλου. Όταν δεν υπάρχει γίνεται αυτό που περιγράφηκε παραπάνω: γεμίζουν τα γραφεία με δεκαπέντε άτομα που μοναδικό αντικείμενο έχουν να κοπανάνε σφραγίδες.

Η διαδικασία προβλέπεται απο τον υπαλληλικό κώδικα σε συνδυασμό με ειδικές διατάξεις - διαδικαστικά ο υπάλληλος κάνει αίτηση προς το ΚΥΣΔΕ για μετάταξη σε διοικητική θέση, παρουσιάζεται ενώπιον του και εξηγεί τους λόγους ( μαζί με τα απαραίτητα ιατρικά πιστοποιητικά) και μετά το ζήτημα προωθείται μέσω της διοίκησης .
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 08:23:32 pm
Η διαδικασία προβλέπεται απο τον υπαλληλικό κώδικα σε συνδυασμό με ειδικές διατάξεις - διαδικαστικά ο υπάλληλος κάνει αίτηση προς το ΚΥΣΔΕ για μετάταξη σε διοικητική θέση, παρουσιάζεται ενώπιον του και εξηγεί τους λόγους ( μαζί με τα απαραίτητα ιατρικά πιστοποιητικά) και μετά το ζήτημα προωθείται μέσω της διοίκησης .

Αυτό εννοείς αυτεπάγγελτη; Διότι αυτό που λες γίνεται κατ' αίτηση του ενδιαφερομένου, δε μου φαίνεται τόσο αυτεπάγγελτο...
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 08:27:30 pm
Έχουν γίνει αρκετές υποχρεωτικές μετατάξεις πάντως. Το κουμπί είναι να υπάρχει η συναίνεση του υπαλλήλου. Όταν δεν υπάρχει γίνεται αυτό που περιγράφηκε παραπάνω: γεμίζουν τα γραφεία με δεκαπέντε άτομα που μοναδικό αντικείμενο έχουν να κοπανάνε σφραγίδες.

Το οποίο γίνεται τις περισσότερες φορές με ολική διάθεση από τη σχολική μονάδα, για τις ανάγκες της υπηρεσίας (sic) με αποτέλεσμα και τα μόρια του σχολείου τοποθέτησης να λαμβάνουν (άσε που θέλανε και τα +2 που λαμβάνουν οι αποσπώμενοι με Υπουργική Απόφαση) και την οργανική κρατάνε στο σχολείο, τη στιγμή που ΑΞΙΟΤΑΤΟΙ συνάδελφοι ευρίσκονται στη διάθεση ή έχουν γίνει γυρολόγοι...
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 08:32:21 pm
Η διαδικασία προβλέπεται απο τον υπαλληλικό κώδικα σε συνδυασμό με ειδικές διατάξεις - διαδικαστικά ο υπάλληλος κάνει αίτηση προς το ΚΥΣΔΕ για μετάταξη σε διοικητική θέση, παρουσιάζεται ενώπιον του και εξηγεί τους λόγους ( μαζί με τα απαραίτητα ιατρικά πιστοποιητικά) και μετά το ζήτημα προωθείται μέσω της διοίκησης .

Αυτό εννοείς αυτεπάγγελτη; Διότι αυτό που λες γίνεται κατ' αίτηση του ενδιαφερομένου, δε μου φαίνεται τόσο αυτεπάγγελτο...

ναι - αυτό εννοώ!! είναι αυτεπάγγελτο με την έννοια ότι η ίδια η υπηρεσία προτρέπει τον  υπάλληλο προφορικά για τα περαιτέρω...  8) 8)

Έχουν γίνει αρκετές υποχρεωτικές μετατάξεις πάντως. Το κουμπί είναι να υπάρχει η συναίνεση του υπαλλήλου. Όταν δεν υπάρχει γίνεται αυτό που περιγράφηκε παραπάνω: γεμίζουν τα γραφεία με δεκαπέντε άτομα που μοναδικό αντικείμενο έχουν να κοπανάνε σφραγίδες.

Το οποίο γίνεται τις περισσότερες φορές με ολική διάθεση από τη σχολική μονάδα, για τις ανάγκες της υπηρεσίας (sic) με αποτέλεσμα και τα μόρια του σχολείου τοποθέτησης να λαμβάνουν (άσε που θέλανε και τα +2 που λαμβάνουν οι αποσπώμενοι με Υπουργική Απόφαση) και την οργανική κρατάνε στο σχολείο, τη στιγμή που ΑΞΙΟΤΑΤΟΙ συνάδελφοι ευρίσκονται στη διάθεση ή έχουν γίνει γυρολόγοι...

χαχα  έχεις χάσει επεισόδια....ολική διάθεση στη δ/νση για τις ανάγκες της υπηρεσίας σημαίνει μοριοδότηση όπως ακριβώς στις αποσπάσεις -δηλ. η κοντινότερη σχολική μονάδα συν δύο μόρια!! Εγκύκλιος γ.γ. περσινή!!! ( και εδώ που τα λέμε δίκαιη γιατί ουσιαστικά καλούνται να κάνουν ό,τι ακριβώς και οι αποσπασμένοι).

Να σου πω τι θα έλεγα εγώ; όποιος αποσπάται για πάνω απο δύο ή τρια χρόνια στον ίδιο  φορέα να μεταταάσσεται αυτόματα σε αυτόν. Είναι πράγματι κουλό να κρατάει κάποιος και την οργανική και να καλύπτει πάγια και διαρκή θέση σε φορέα.... υπάρχουν περιπτώσεις ατόμων που αποσπώνται 27 χρόνια στην ίδια θέση, στην ίδια ΔΔΕ !!!!
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 08:44:24 pm
χαχα  έχεις χάσει επεισόδια....ολική διάθεση στη δ/νση για τις ανάγκες της υπηρεσίας σημαίνει μοριοδότηση όπως ακριβώς στις αποσπάσεις -δηλ. η κοντινότερη σχολική μονάδα συν δύο μόρια!! Εγκύκλιος γ.γ. περσινή!!! ( και εδώ που τα λέμε δίκαιη γιατί ουσιαστικά καλούνται να κάνουν ό,τι ακριβώς και οι αποσπασμένοι).

Ναι, μία ακόμα από τις γνωστές εγκυκλίους που "τακτοποιούν" σημαντικά θέματα μη προβλεπόμενα από Νόμους/ΠΔ/ΚΥΑ/ΥΑ. Χωρίς "έχοντας υπόψη" κτλ.

Έτσι δόθηκε κίνητρο απομάκρυνσης από την τάξη και να γλείφονται οι γνωστοί μηχανισμοί συναλλαγής για ολική διάθεση σε γραφείο/διεύθυνση με τις γνωστές συνέπειες...
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 09:00:11 pm
Δεν ξέρω αν είναι πράγματι κίνητρο πάντως καθώς σε αρκετές περιπτώσεις τα μόρια του σχολείου είναι πολύ περισσότερα απο τα  μόρια της ολικής διάθεσης!
(θα μου πεις κάποιοι γλυτώνουν τα έξοδα της βενζίνης....ε δεν τους πολυαδικώ....)

Πάντως, σε κάποιες περιπτώσεις οι ερχόμενοι με ολική διάθεση προσφέρουν πραγματικά πολύτιμες υπηρεσίες! Και δεν είναι απαραίτητα βύσματα όπως κάποιοι νομίζουν. Είναι απλά πολύ καλοί στη δουλειά τους.Έχω υπόψη μου συγκεκριμένα άτομα και το λέω αυτό.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 09:04:39 pm
Δεν ξέρω αν είναι πράγματι κίνητρο πάντως καθώς σε αρκετές περιπτώσεις τα μόρια του σχολείου είναι πολύ περισσότερα απο τα  μόρια της ολικής διάθεσης!
(θα μου πεις κάποιοι γλυτώνουν τα έξοδα της βενζίνης....ε δεν τους πολυαδικώ....)

Πάντως, σε κάποιες περιπτώσεις οι ερχόμενοι με ολική διάθεση προσφέρουν πραγματικά πολύτιμες υπηρεσίες! Και δεν είναι απαραίτητα βύσματα όπως κάποιοι νομίζουν. Είναι απλά πολύ καλοί στη δουλειά τους.Έχω υπόψη μου συγκεκριμένα άτομα και το λέω αυτό.

Υπάρχουν και αυτοί, πάντως στην αρχή αναφέρθηκες σε αυτούς που κοπανάνε σφραγίδες. Και είναι αρκετοί αυτοί...
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 09:12:37 pm
όντως, είναι κι αυτοί αρκετοί! Ειδικά όταν υπεισέρχεται και ο ανθρώπινος παράγοντας.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 09:19:27 pm
όντως, είναι κι αυτοί αρκετοί! Ειδικά όταν υπεισέρχεται και ο ανθρώπινος παράγοντας.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 09:41:13 pm
Σωστό αυτο με το επίδομα...πράγματι κάποιοι δεν ήθελαν τη μετάθεση λόγω των επιδομάτων....
Ε τώρα πήγαμε όλοι μαζί στο μηδέν και ησυχάσαμε!!  ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: ducati στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 09:56:04 pm
Η αλήθεια είναι πως είναι πάρα πολλοί αυτοί που δεν μπορούν να προσφέρουν διδακτικό έργο και είτε κάνουν γραμματειακή (δλδ τίποτα αφού όλες οι εργασίες έχουν ανατεθεί σε άλλους και συνήθως δεν τους εμπιστεύονται για τίποτα -ακόμα και μια φωτοτυπία ανάποδα θα τη βγάλουν-) είτε τους στέλνουν στις διευθύνσεις, όπου απλώς κοιτάνε το κενό όλη μέρα. Αυτή είναι η πραγματικότητα και παραδείγματα έχουμε πολλά όλοι μας. Τώρα με μόρια και επιδόματα, ό,τι ισχύει για όλους, κανονικότατα και με το νόμο. Πάντως αναρωτιέμαι: όλοι έχουν ψυχικά νοσήματα; Γιατί βλέπω και κάποιους μια χαρά ρε παιδιά τι να πω; Αν όντως κάποιος αποδεδειγμένα δεν μπορεί να μπει σε τάξη οκ, ας κάτσει στο γραφείο, αλλά αυτοί που λούφαραν συστηματικά ήταν πολλοί τα τελευταία χρόνια και η άτιμη η δυσπιστία υπάρχει.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 10:01:36 pm
έχω πάντως την αίσθηση ότι αυτοί που λουφάρουν βρισκονται κυρίως στα σχολεία παρά στις διάφορες υπηρεσίες του υπουργείου...βλέπεις στο σχολείο παίζουν πολλές διακοπές και αργίες -ό,τι πρέπει για λούφα... ;) ;D ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Daidalos στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 10:15:08 pm
Δυστυχώς, οι περισσότεροι -πραγματικά- αδυνατούντες βρίσκονται στα σχολεία και απλώς δεν θέλουν να το συνειδητοποιήσουν. Παραθέτω παραδείγματα, ενίοτε και ξεκαρδιστικά, αλλά 100% αληθινά:
1. Νεοδιόριστη καθηγήτρια έμπαινε στην τάξη πάντα με τον πατέρα της, γιατί ένοιωθε ανασφάλεια.
2. Καθηγητής έπαιρνε ψυχοτροπικά φάρμακα και όταν τα σταμάτησε για 2 μέρες, έπεσε στο λιμάνι (καταχείμωνο) και έκανε μπάνιο γυμνός.
3. Καθηγητής ανέβαινε και έκοβε τα καλώδια του ΟΤΕ σε σπίτια, για να μην τον παρακολουθούν... οι ξένες μυστικές υπηρεσίες.
4. Καθηγητής κυνηγούσε με... ψαροντούφεκο τον διευθυντή μέσα στο γραφείο των καθηγητών.  ;D
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 10:23:52 pm
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
δεν υπάρχει αυτό!!!

να περιπτώσεις που έχω ακούσει εγώ:
- καθηγητής αντί για μάθημα ξαπλωνε σ ένα θρανίο και έβαζε τους μαθητες να σηκώνουν το θρανίο και να το μεεταφέρουν μέσα στην τάξη ως....επιτάφιο!!

- δ/ντής λυκείου τότε με την κρίση στα ίμια ανησυχούσε ότι θα τον καλούσε στην Άγκυρα η ...αντικατασκοπεία!!!

και μία που την έζησα προσωπικά:
- κάποτε μία φιλόλογος γυρνάει και μου λέει " δεν δέχομαι να συνοδέψω εκδρομή γιατί ....βάζεις μπλε σκιά και δε μ΄αρέσει"!!!! ;D ;D ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: ducati στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 10:35:29 pm
Όντως για γέλια...πάντως αυτό με τις νεοδιόριστες που πάσχουν από σύνδρομο καταδίωξης από τους μαθητές μάλλον είναι σύνηθες. Ξέρω κι εγώ περιπτώσεις που έμπαιναν με το δ/ντή ή με άλλο συνάδελφο τις πρώτες φορές και μετά δεν έμπαιναν καθόλου -απόσπαση σε γραφείο αμέσως-. Με πατέρα δε μου ΄χει τύχει, θα ΄ναι ελεεινό το θέαμα (έρχονται όμως την 1η Σεπτέμβρη κλασικά με πατέρα-μάνα αγχωμένη και ενίοτε αδερφό -αθάνατη ελληνική οικογένεια-)
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: panos2 στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 10:40:04 pm
όντως, είναι κι αυτοί αρκετοί! Ειδικά όταν υπεισέρχεται και ο ανθρώπινος παράγοντας.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: panos2 στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 10:48:08 pm
έχω πάντως την αίσθηση ότι αυτοί που λουφάρουν βρισκονται κυρίως στα σχολεία παρά στις διάφορες υπηρεσίες του υπουργείου...βλέπεις στο σχολείο παίζουν πολλές διακοπές και αργίες -ό,τι πρέπει για λούφα... ;) ;D ;D ;D ;D

Αυτό τώρα είναι παρατραβηγμένο!
Δύσκολη η λούφα, αν σε παρακολουθούν 30 ζευγάρια μάτια, ενώ η λούφα στα γραφεία και ειδικά η λούφα των μεγάλων βυσμάτων βγάζει μάτι!
Με αυτή την λογική οι περισσότεροι στα γραφεία έχουν αργία όλο τον χρόνο. Έλεος πια με την ισοπέδωση, τα στερεότυπα, την εμπάθεια και την  απαξία των άλλων...
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 10:51:00 pm
βρε συ Πάνο, αν και συμφωνώ γενικά μαζί σου, αλήθεια εσύ ως εκπ/κός ( ΄οχι για σένα προσωπικά αλλά για το σύνολο των συναδέλφων σου ) πιστεύεις ότι έτσι όπως κατάντησε το πράγμα υπάρχουν πολλοί καθηγητές που πράγματι υπηρετούν την Παιδεία με την ευρύτερη έννοια και είναι όντως Λειτουργοί και πραγματικοί Δάσκαλοι;

Εγώ νομίζω πως όχι.... οπότε δεν ξέρω ποιός μπορεί πια να πεισθεί ότι το διδακτικό έργο είναι ανώτερο του διοικητικού... ( αν και πραγματικά θα πρεπε γμ το κέρατό μου! )  :o :o


αααααααααααα δεν κατάλαβες - όταν λέω λούφα στα σχολεια μιλάω για αυτούς που βρίσκονται στα σχολεία αλλά δεν μπαίνουν σε τάξη, ή μπαίνουν....λίγο ( με ρέγουλα). Ή για αυτούς που μπαίνουν, κάνουν μια ψιλο-παράδοση του πενταλέπτου και μετά ψιλή κουβέντα....  μη μου πεις πως δεν υπάρχουν τέτοιοι...  :)
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: panos2 στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 11:01:55 pm
βρε συ Πάνο, αν και συμφωνώ γενικά μαζί σου, αλήθεια εσύ ως εκπ/κός ( ΄οχι για σένα προσωπικά αλλά για το σύνολο των συναδέλφων σου ) πιστεύεις ότι έτσι όπως κατάντησε το πράγμα υπάρχουν πολλοί καθηγητές που πράγματι υπηρετούν την Παιδεία με την ευρύτερη έννοια και είναι όντως Λειτουργοί και πραγματικοί Δάσκαλοι;

Εγώ νομίζω πως όχι.... οπότε δεν ξέρω ποιός μπορεί πια να πεισθεί ότι το διδακτικό έργο είναι ανώτερο του διοικητικού... ( αν και πραγματικά θα πρεπε γμ το κέρατό μου! )  :o :o


αααααααααααα δεν κατάλαβες - όταν λέω λούφα στα σχολεια μιλάω για αυτούς που βρίσκονται στα σχολεία αλλά δεν μπαίνουν σε τάξη, ή μπαίνουν....λίγο ( με ρέγουλα). Ή για αυτούς που μπαίνουν, κάνουν μια ψιλο-παράδοση του πενταλέπτου και μετά ψιλή κουβέντα....  μη μου πεις πως δεν υπάρχουν τέτοιοι...  :)

Εδώ είναι η διαφορά μας. Εγώ πιστεύω πως το ποτήρι είναι κατά 3/4 γεμάτο. Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της Α'θμιας και της
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 11:07:44 pm
define "φιλότιμες προσπάθειες" .... έχω την εντύπωση πως εννοούμε διαφορετικά πράγματα.


Εγώ ας πούμε δεν αναφέρομαι στον εκπ/κό που μπαίνει στην τάξη και κάνει το μάθημα ή αυτόν που καταφέρνει να βγάλει την ύλη. Μιλάω για αυτόν που εξελίσσει το μάθημα, που παράγει δικό του υλικό αντί να φωτοτυπεί έτοιμες σημειώσεις τρίτων, αυτόν που κάνει το κάτι παραπάνω, συμμετέχει σε προγράμματα - όχι με σκοπό να πληρωθεί αλλά επειδή το γουστάρει αλήθεια... αυτον που συνοδεύει με την καρδιά του τις εκδρομές και είναι υπεύθυνος κατά τη διάρκειά τους και που έχει ταπαιδιά στο νου του όλη την ώρα, όχι που τααφήνει να μεθάνε και αυτός την πέφτει για ύπνο... μιλάω για αυτόν που θα πάρει τηλέφωνο τους γονείς για την απουσία του παιδιού τους και δεν θα αρκεστεί στο τυπικό χαρτάκι μια φορά το μήνα. 

καταλαβαίνεις τι εννοώ λοιπόν;
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Daidalos στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 11:13:12 pm
βρε συ Πάνο, αν και συμφωνώ γενικά μαζί σου, αλήθεια εσύ ως εκπ/κός ( ΄οχι για σένα προσωπικά αλλά για το σύνολο των συναδέλφων σου ) πιστεύεις ότι έτσι όπως κατάντησε το πράγμα υπάρχουν πολλοί καθηγητές που πράγματι υπηρετούν την Παιδεία με την ευρύτερη έννοια και είναι όντως Λειτουργοί και πραγματικοί Δάσκαλοι;

Εγώ νομίζω πως όχι.... οπότε δεν ξέρω ποιός μπορεί πια να πεισθεί ότι το διδακτικό έργο είναι ανώτερο του διοικητικού... ( αν και πραγματικά θα πρεπε γμ το κέρατό μου! )  :o :o


αααααααααααα δεν κατάλαβες - όταν λέω λούφα στα σχολεια μιλάω για αυτούς που βρίσκονται στα σχολεία αλλά δεν μπαίνουν σε τάξη, ή μπαίνουν....λίγο ( με ρέγουλα). Ή για αυτούς που μπαίνουν, κάνουν μια ψιλο-παράδοση του πενταλέπτου και μετά ψιλή κουβέντα....  μη μου πεις πως δεν υπάρχουν τέτοιοι...  :)

Εδώ είναι η διαφορά μας. Εγώ πιστεύω πως το ποτήρι είναι κατά 3/4 γεμάτο. Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της Α'θμιας και της
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 11:25:10 pm
α καλά, αυτοί οι τελευταίοι βγάζουν μάτι -πραγματικά!!!

Εντάξει, μην κρυβόμαστε κιολας!! όλοι όσοι έχουμε μεταπτυχιακά/διδακτορικά εννοείται ότι όπου και να βρισκόμαστε στο πίσω μέρος του μυαλού μας έχουμε μια κάποια προαγωγή .....είναι γελοίο να λέμε πως όχι!
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: eidafws στις Δεκεμβρίου 13, 2011, 03:01:41 pm
Υπάρχουν αυτοί που δε μπορούν να μπουν στην τάξη αλλά κάνουν δουλειά στο γραφείο. Ας υποβαθμιστουν μισθολογικά αλλά και ως προς το ωράριο (8-4) σε κατηγορία ΔΕ-γραμματέων.
Υπάρχουν και οι άλλοι που είναι άφαντοι για διάφορους λόγους πχ ψυχολογικούς. Αυτοί κανονικά θα έπρεπε ν' απολυθούν και να πάρουν το επίδομα πρόνοιας που παίρνουν τα άτομα με παρόμοιες καταστάσεις υγείας.
Δε σκέφτομαι λογικά;
Να παρουν οι διευθυντες σχολείων και γραφείων την ευθύνη, που απ ότι κατάλαβα από τα λεγόμενα της bitch ειναι στη δικαιοδοσία τους.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 13, 2011, 04:27:41 pm
δεν μπορείς να υποβαβθμισεις κάποιον απο πε σε δε εφόσον κατέχει τίτλο πε και το προσόν διορισμού του είναι πε.

Το ζήτημα με τους "ψυχικά ασθενείς" είναι πως πρέπει να έχεις τη συναίνεσή τους για να προχωρήσεις σε ό,τιδήποτε. Γιατί αν ας πούμε ένας δ/ντής πει "αυτός δεν πάει καλά" μπορεί πολύ απλά να βρεθεί μπλεγμένος απ΄το πουθενά καθώς δεν είναι γιατρός για να γνωματεύσει σχετικά...και ακόμα και αν πρόκειται για περίπτωση "χωριό που φαινεται...' νομικά δεν προστατεύέται από πουθενά ο δ/ντής αν προχωρήσει σε εισηγήσεις τέτοιου τύπου....(δυστυχώς κατ εμέ).

Το να δίνεται ένα κάποιο προνιακό επίδομα για αυτές τις περιπτώσεις το έχει εξετάσει ήδη η διοίκηση αλλά ξέρεις πού σκοντάφτει; Στην κουτοπονηριά πολλών συμπατριωτών μας που θα σπεύσουν να πάρουν το 'τρελόχαρτο" για να εισπράττουν επιδόματα και να κάθονται.....

Σαφέστατα οι υπεύθυνοι πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους αλλά θα πρέπει και το νομικό πλαίσιο να τους διευκολύνει και κυρίως να τους καλύπτει...

άστα!!! φαύλος κύκλος!  :( :(
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Landau στις Δεκεμβρίου 13, 2011, 05:06:03 pm
Ευτυχώς, να λες, που ένας διευθυντής δεν έχεις τόση εξουσία να αποφασίζει.. Αυτό, όμως, που θα έπρεπε να είχε δυνατότητα να κάνει, είναι να παραπέμπει ακραίες περιπτώσεις (συναποφασίζοντας με τον σύλλογο διδασκόντων του σχολείου, οπότε ελαχιστοποιείται η περίπτωση αυθαιρεσίας ή υποκειμενικής "κρίσης") για τον κατάλληλο έλεγχο.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 13, 2011, 05:13:55 pm
ο δ/ντής σαφώς και δεν αποφασίζει. Θα μπορούσε όμως να εισηγηθεί....είμαι σίγουρη ότι ξέρεις κι εσύ καραμπινάτες περιπτώσεις...αλλά στο βωμό της τάχα μου συναδελφικότητας αλλά κυρίως της νοοτροπίας "απελθέτω απ εμού το ποτήριον τούτο" παραμένει στα σχολεία κόσμος που δεν προσφέρει κάτι - όχι γιατί δε θέλει αλλά γιατί δεν  μπορεί.

Πάντως, γιαυτό έγραψα πριν για το θεσμικό πλαίσιο που βεβαίως και θα περιορίζει περιπτώσεις αυθαιρεσίας και υπερβολής....
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Δεκεμβρίου 13, 2011, 05:47:08 pm
Eίναι θέμα απουσίας θεσμικού πλαισίου ή μη εφαρμογής του υπάρχοντος;
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 13, 2011, 05:53:04 pm
και τα δύο...

το ήδη υπάρχον δεν καλύπτει τον δ/ντή να κινηθεί με άνεση για το παρακάτω επίπεδο.
Απ΄την άλλη ο ρόλος των αιρετών είναι πολλές φορές τροχοπέδη στην όλη διαδικασία ( αυτό που όλοι ξέρουμε ως κακώς εννοούμενη συναδελφική αλληλεγγύη)

Και βέβαια, είναι και η νοοτροπία των περισσοτέρων να " φτιάξουν ομελέτα χωρίς να σπάσουν αυγά" ή κατά το κοινώς λεγόμενο " να τα χουν καλά με όλους..."

Κατά τη γνώμη μου χρειάζεται νέο θεσμικό πλαίσιο -ιδιαίτερα αυστηρό αλλά και ιδιαίτερα ευέλικτο.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Δεκεμβρίου 13, 2011, 06:04:42 pm
και τα δύο...

το ήδη υπάρχον δεν καλύπτει τον δ/ντή να κινηθεί με άνεση για το παρακάτω επίπεδο.
Απ΄την άλλη ο ρόλος των αιρετών είναι πολλές φορές τροχοπέδη στην όλη διαδικασία ( αυτό που όλοι ξέρουμε ως κακώς εννοούμενη συναδελφική αλληλεγγύη)

Και βέβαια, είναι και η νοοτροπία των περισσοτέρων να " φτιάξουν ομελέτα χωρίς να σπάσουν αυγά" ή κατά το κοινώς λεγόμενο " να τα χουν καλά με όλους..."

Κατά τη γνώμη μου χρειάζεται νέο θεσμικό πλαίσιο -ιδιαίτερα αυστηρό αλλά και ιδιαίτερα ευέλικτο.

Διαβάζοντας στο ΔΥ Κώδικα τα άρθρα 153, μετά τα 100, 165 και 167 (και λίγο από το 21 για αναδιορισμό) καθώς και τα 107 παρ.1ε και 109 παρ.2θ (θέλει και λίγο από το 56 για αυτό) θεωρώ ότι υπάρχει το πλαίσιο, απλώς κανείς δεν το εφαρμόζει.

Οπότε επιβεβαιώνονται αυτά που έγραψε η bitch, πλην του "και τα δύο..." :)
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 13, 2011, 06:16:08 pm
τα άρθρα που αναφέρονται στα πειθαρχικά δεν έχουν εφαρμογή στο " αδυνατεί να προσφέρει διδακτικό έργο" .

Άλλο πχ δεν φέρομαι σωστά στους μαθητές γιατί είμαι τραμπούκος και έχω κ..οχαρακτήρα και άλλο είμαι ψυχικά ασθενής - οπότε ως ένα σημείο δεν ευθύνομαι (τουλάχιστον εις γνώση μου ) για τη συμπεριφορά μου.

γιαυτό και λέω "το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο" δεν ειναι αρκετά ισχυρό.  Υποτίθεται ότι ο νομοθέτης θεωρεί δεδομένο πως όποιος μπαίνει σε τάξη ανταπεξέρχεται - και πως ο μόνος λόγος να μην μπαίνει είναι θέματα υγείας και μόνο.
Και επίσης ο νομοθέτης θεωρεί δεδομένο ότι τα σημειώματα μονιμοποίησης ( και η μόνη μορφή αξιολόγησης των εκπ/κών ως τώρα ) θα ανταποκρίνονταν στην αληθεια ....)

( μου φαίνεται ο νομοθέτης πρέπει να αναθεωρήσει... :P )
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Δεκεμβρίου 13, 2011, 06:23:25 pm
Για ευνόητους λόγους θα σου πω σε πμ τη διαδικασία.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 13, 2011, 06:32:22 pm
οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοκ περιμένω!!  ;)
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Απριλίου 21, 2012, 01:54:14 pm
Ένα πουλάκι μου σφύριξε ότι φέτος οι αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο όπως αυτοί δηλώθηκαν αριθμητικά στο e-DataCenter από τις Διευθύνσεις (κάτι που κάθε χρόνο γίνεται) είναι περίπου 1000 στην Πρωτοβάθμια και άλλοι 1000 στη Δευτεροβάθμια.

Ο στρουθοκαμηλισμός επί του θέματος συνεχίζεται σε όλα τα επίπεδα.

Κατά τα λοιπά, σε άλλο νήμα συζητείται η αύξηση του ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ωραρίου των εκπαιδευτικών, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά επιβράβευση των αδυνατούντων και μούντζα στους συνεπείς εκπαιδευτικούς (οι οποίοι μάλλον αποκτούν και αυτοί μεγαλύτερο κίνητρο να "περάσουν" στην κατηγορία των αδυνατούντων, κάτι σαν την αύξηση του ΦΠΑ...)
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: tataruga στις Απριλίου 21, 2012, 04:22:49 pm
και τι θα γίνει αυτοί που αδυνατούν να μπουν στην τάξη τι θα τους κάνουν;
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Απριλίου 21, 2012, 06:21:57 pm
Αν ρωτάς τι θα γίνει, εκτιμώ ότι δεν θα τους κάνουν τίποτα (όπως άλλωστε τόσα χρόνια).

Αν ρωτάς τι θα έπρεπε να γίνει, την άποψή μου την έχω διατυπώσει σε προηγούμενα μηνύματα αυτού του νήματος.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: bitch στις Απριλίου 21, 2012, 09:52:41 pm
Εγώ αυτό που ξέρω - και φαντάζομαι ξέρετε όλοι σας - είναι ότι υπάρχουν ένα σωρό που πληρώνονται και δεν κάνουν τίποτα απολύτως παρά μόνο το παίζουν τρελλίτσα  και τους οποίους αν τους στέλναμε απο κει που ρθαν ή που θα διορίζαμε κόσμο με όρεξη για δουλειά ή που θα μπορούσαν τα έξοδα της μισθοδοσίας τους να ισοκατανεμηθούν στους υπόλοιπους ως αύξηση.

Τώρα γιατί όλοι κάνουν πως δεν ξέρουν, δεν είδαν και δεν άκουσαν τίποτα.... τι να πω...
Ενδεχομένως όταν η απόλυση χτυπήσει την πόρτα να ανοίξουν και κάποια στοματάκια.  8)
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: sxedia στις Απριλίου 22, 2012, 12:30:09 am
Οταν η αξιολογηση ερθει .... θα χοροπηδανε καποιοι ..... Να σφιξουν λιγο τα λουρια και να μην αφηνουν καθε λαμογιο να βρισκεται στο χωρο της εκπαιδευσης.... Ο χωρος του σχολειου δεν ειναι ιδρυμα συγκεντρωσης τεμπεληδων!!!
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Αυγούστου 21, 2012, 10:14:27 pm
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=158304&catid=3

"4.700 εκπαιδευτικοί που επικαλούνται ψυχολογικούς λόγους για να απουσιάσουν"

Ώπα παιδιά, κόψτε και κάτι...
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: ELEN LIA στις Αυγούστου 21, 2012, 10:49:11 pm
και 2750 επίορκοι οι οποίοι έχουν υποπέσει σε σοβαρα πειθαρχεικά παραπτώματα!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: delete στις Αυγούστου 21, 2012, 11:20:12 pm
.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: sikat στις Αυγούστου 21, 2012, 11:51:03 pm
και 2750 επίορκοι οι οποίοι έχουν υποπέσει σε σοβαρα πειθαρχεικά παραπτώματα!!!!!!!!!

Γενικά 2750 δημόσιοι υπάλληλοι όχι εκπαιδευτικοί..
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: delete στις Αυγούστου 21, 2012, 11:55:44 pm
.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: mat στις Αυγούστου 22, 2012, 12:13:14 am
Καλά συνάδελφοι πιστεύετε πραγματικά ότι θα απολυθούν οι επίορκοι, τα λαμόγια και οι ψυχικά ασθενείς? Και μάλιστα ότι η αξιολόγηση θα συμβάλει σε αυτό? Πλανάστε πλάνη οικτρά...
ΥΓ.
Δεν είμαι καθόλου ενάντια στην αξιολόγηση αλλά, θέλω να ξέρω ποιός θα είναι αυτός που θα με αξιολογήσει...με την έννοια τι μου εγγυάται ότι δεν θα είναι εμπλεκόμενος...
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: delete στις Αυγούστου 22, 2012, 12:17:47 am
.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: AnnaB στις Αυγούστου 22, 2012, 12:20:08 am

Δεν είμαι καθόλου ενάντια στην αξιολόγηση αλλά, θέλω να ξέρω ποιός θα είναι αυτός που θα με αξιολογήσει...με την έννοια τι μου εγγυάται ότι δεν θα είναι εμπλεκόμενος...

+++++++++++++
Να συμπληρώσω ότι τα κριτήρια αξιολόγησης (όπως και αυτός/οι που θα αξιολογούν) θα πρέπει να είναι αντικειμενικά και με κάποιο τρόπο μετρήσιμα (αν το θέτω σωστά).
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: dinateacher στις Αυγούστου 22, 2012, 12:21:10 am
@mat

Την απάντηση την ξέρεις.
Μια αξιολόγηση πρέπει να έχει ως σκοπό πέραν την όποιας "τιμωρίας" των χαμηλών την επιβράβευση των υψηλών.
Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ παγώνουν οι όποιες μισθολογικές αυξήσεις.
άρα για ποιον λόγο γίνεται η αξιολόγηση και από ποια στελέχη τα οποία πως αξιολογήθηκαν;
Μια αξιολόγηση πρέπει να έχει σκοπό την επιμόρφωση των "χαμηλών" και όχι την τιμωρία τους.
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: delete στις Αυγούστου 22, 2012, 12:23:22 am
.
Τίτλος: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: fair_play στις Αυγούστου 22, 2012, 03:16:59 pm
έχω πάντως την αίσθηση ότι αυτοί που λουφάρουν βρισκονται κυρίως στα σχολεία παρά στις διάφορες υπηρεσίες του υπουργείου...βλέπεις στο σχολείο παίζουν πολλές διακοπές και αργίες -ό,τι πρέπει για λούφα... ;) ;D ;D ;D ;D
Υπάρχουν και διοικητικοί προϊστάμενοι για τον καθένα μας. Ή όχι;
Τίτλος: Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
Αποστολή από: Patreas στις Μαΐου 22, 2013, 12:02:37 am
Αναβιώνω το νήμα με μία ακόμα απορία (είναι των ημερών οι απορίες):

Εκπαιδευτικός με οργανική τοποθέτηση αδυνατεί να προσφέρει διδακτικό έργο.

Οι ώρες που δεν κάνει προσμετρώνται για τον υπολογισμό των οργανικών κενών;

Ή μήπως θα κουνάει το μαντήλι σε άτομα της ειδικότητάς του που θα λαμβάνουν υποχρεωτική μετακίνηση;