0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εκπαιδευτικός που (για διάφορους λόγους) αδυνατεί να προσφέρει διδακτικό έργο, θεωρείται ότι μπορεί να ασκεί άλλα καθήκοντα;Αν δεν μπορεί να ασκήσει έστω και 1 ώρα διδακτικό έργο (το οποίο είναι και το βασικό και κύριο καθήκον του εκπαιδευτικού), δεν υπάρχει πρόβλημα; (προφανώς δεν αναφέρομαι στους αποσπασμένους σε φορείς)
αν οφείλεται σε σωματικό ή ψυχικό νόσημα - και αφού πρώτα έχουν εξαντληθεί οι δυνατότητες που ορι΄ζονται απο το νόμο ( για λήψη αδειών και διπλασιασμό αδειών) και εφόσον ο υπάλληλος δεν πληροί τις προϋποθέσεις για να βγει σε σύνταξη και σαφώς δεν μπορεί να εκτελέσει διδακτικά αλλά μόνο διοικητικά καθήκοντα τότε γίνεται αυτεπάγγελτη μετάταξή του σε άλλη διοικητική θέση.
Η διαδικασία προβλέπεται απο τον υπαλληλικό κώδικα σε συνδυασμό με ειδικές διατάξεις - διαδικαστικά ο υπάλληλος κάνει αίτηση προς το ΚΥΣΔΕ για μετάταξη σε διοικητική θέση, παρουσιάζεται ενώπιον του και εξηγεί τους λόγους ( μαζί με τα απαραίτητα ιατρικά πιστοποιητικά) και μετά το ζήτημα προωθείται μέσω της διοίκησης .
Έχουν γίνει αρκετές υποχρεωτικές μετατάξεις πάντως. Το κουμπί είναι να υπάρχει η συναίνεση του υπαλλήλου. Όταν δεν υπάρχει γίνεται αυτό που περιγράφηκε παραπάνω: γεμίζουν τα γραφεία με δεκαπέντε άτομα που μοναδικό αντικείμενο έχουν να κοπανάνε σφραγίδες.
Παράθεση από: bitch στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 08:19:25 pmΗ διαδικασία προβλέπεται απο τον υπαλληλικό κώδικα σε συνδυασμό με ειδικές διατάξεις - διαδικαστικά ο υπάλληλος κάνει αίτηση προς το ΚΥΣΔΕ για μετάταξη σε διοικητική θέση, παρουσιάζεται ενώπιον του και εξηγεί τους λόγους ( μαζί με τα απαραίτητα ιατρικά πιστοποιητικά) και μετά το ζήτημα προωθείται μέσω της διοίκησης .Αυτό εννοείς αυτεπάγγελτη; Διότι αυτό που λες γίνεται κατ' αίτηση του ενδιαφερομένου, δε μου φαίνεται τόσο αυτεπάγγελτο...
Παράθεση από: bitch στις Δεκεμβρίου 12, 2011, 08:19:25 pmΈχουν γίνει αρκετές υποχρεωτικές μετατάξεις πάντως. Το κουμπί είναι να υπάρχει η συναίνεση του υπαλλήλου. Όταν δεν υπάρχει γίνεται αυτό που περιγράφηκε παραπάνω: γεμίζουν τα γραφεία με δεκαπέντε άτομα που μοναδικό αντικείμενο έχουν να κοπανάνε σφραγίδες. Το οποίο γίνεται τις περισσότερες φορές με ολική διάθεση από τη σχολική μονάδα, για τις ανάγκες της υπηρεσίας (sic) με αποτέλεσμα και τα μόρια του σχολείου τοποθέτησης να λαμβάνουν (άσε που θέλανε και τα +2 που λαμβάνουν οι αποσπώμενοι με Υπουργική Απόφαση) και την οργανική κρατάνε στο σχολείο, τη στιγμή που ΑΞΙΟΤΑΤΟΙ συνάδελφοι ευρίσκονται στη διάθεση ή έχουν γίνει γυρολόγοι...
χαχα έχεις χάσει επεισόδια....ολική διάθεση στη δ/νση για τις ανάγκες της υπηρεσίας σημαίνει μοριοδότηση όπως ακριβώς στις αποσπάσεις -δηλ. η κοντινότερη σχολική μονάδα συν δύο μόρια!! Εγκύκλιος γ.γ. περσινή!!! ( και εδώ που τα λέμε δίκαιη γιατί ουσιαστικά καλούνται να κάνουν ό,τι ακριβώς και οι αποσπασμένοι).
Δεν ξέρω αν είναι πράγματι κίνητρο πάντως καθώς σε αρκετές περιπτώσεις τα μόρια του σχολείου είναι πολύ περισσότερα απο τα μόρια της ολικής διάθεσης! (θα μου πεις κάποιοι γλυτώνουν τα έξοδα της βενζίνης....ε δεν τους πολυαδικώ....) Πάντως, σε κάποιες περιπτώσεις οι ερχόμενοι με ολική διάθεση προσφέρουν πραγματικά πολύτιμες υπηρεσίες! Και δεν είναι απαραίτητα βύσματα όπως κάποιοι νομίζουν. Είναι απλά πολύ καλοί στη δουλειά τους.Έχω υπόψη μου συγκεκριμένα άτομα και το λέω αυτό.