Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: darknemus01 στις Δεκεμβρίου 01, 2011, 03:28:24 pm
-
Ανεξάρτητα από το αν θα υπογράψουμε η όχι υπεύθυνοι για το σχολικό εργαστήριο, όταν κάτι χαλάσει όπως ένας δίσκος , router,κάρτα γραφικών κλπ ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να γίνει;
Να καλέσει ο διευθυντής τεχνικό ;
Και επίσης μπορούμε να αντικαταστήσουμε έναν σκληρό η μια κάρτα πχ με μια μεταχειρισμένη;(για ευνόητους λόγους κ λόγω τιμής κ λόγω παλαιότητας εργαστηρίου)
-
Ανεξάρτητα από το αν θα υπογράψουμε η όχι υπεύθυνοι για το σχολικό εργαστήριο, όταν κάτι χαλάσει όπως ένας δίσκος , router,κάρτα γραφικών κλπ ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να γίνει;
Να καλέσει ο διευθυντής τεχνικό ;
Και επίσης μπορούμε να αντικαταστήσουμε έναν σκληρό η μια κάρτα πχ με μια μεταχειρισμένη;(για ευνόητους λόγους κ λόγω τιμής κ λόγω παλαιότητας εργαστηρίου)
Παρε το κοντινό σου ΠΛΗΝΕΤ ένα τηλέφωνο
-
Δεν έχει κανείς καμιά εμπειρία περί του θέματος;
-
Δεν έχει κανείς καμιά εμπειρία περί του θέματος;
Το ΠΛΗΝΕΤ είναι υπεύθυνο για τεχνική υποστήριξη.