0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ανεξάρτητα από το αν θα υπογράψουμε η όχι υπεύθυνοι για το σχολικό εργαστήριο, όταν κάτι χαλάσει όπως ένας δίσκος , router,κάρτα γραφικών κλπ ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να γίνει;Να καλέσει ο διευθυντής τεχνικό ;Και επίσης μπορούμε να αντικαταστήσουμε έναν σκληρό η μια κάρτα πχ με μια μεταχειρισμένη;(για ευνόητους λόγους κ λόγω τιμής κ λόγω παλαιότητας εργαστηρίου)
Δεν έχει κανείς καμιά εμπειρία περί του θέματος;