Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Τεχνική εκπαίδευση => ΙΕΚ-ΚΕΚ => Μήνυμα ξεκίνησε από: victoroula στις Φεβρουάριος 23, 2012, 07:59:43 μμ

Τίτλος: ΙΕΚ και proficiency
Αποστολή από: victoroula στις Φεβρουάριος 23, 2012, 07:59:43 μμ
Θα ήθελα αν μπορούσε κάποιος να μου απαντήσει τι γίνεται σε περίπτωση που υπάρχει ένας καθηγητής με πτυχίο αγγλικής φιλολογίας και οι υπόλοιποι  έχουν proficiency και υπάρχουν δύο ειδικότητες με αγγλικά στο ΙΕΚ.Πρέπει να δώσουν και τα 2 τμήματα στον απόφοιτο της αγγλικής ή να τα μοιράσουν ;Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: noname στις Φεβρουάριος 23, 2012, 09:01:05 μμ
Ο διευθυντής κάνει ότι θέλει
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: mpesg στις Φεβρουάριος 23, 2012, 10:34:35 μμ
Θα ήθελα αν μπορούσε κάποιος να μου απαντήσει τι γίνεται σε περίπτωση που υπάρχει ένας καθηγητής με πτυχίο αγγλικής φιλολογίας και οι υπόλοιποι  έχουν proficiency και υπάρχουν δύο ειδικότητες με αγγλικά στο ΙΕΚ.Πρέπει να δώσουν και τα 2 τμήματα στον απόφοιτο της αγγλικής ή να τα μοιράσουν ;Ευχαριστώ προκαταβολικά.
μπορεις να κανεις ενσταση αφου η προκύρηξη δεν λεει για επαρκειουχους και να ζητησεις γραπτα απο τον διευθυντή αλλα και απο το ιδεκε να σου πουν γιατι προσελήφθη ο επαρκειουχος και οχι ο πτυχιουχος και να κανεις καταγγελια στην επιτροπή που ελέγχει τα ιεκ για τις προσλήψεις
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: victoroula στις Φεβρουάριος 23, 2012, 10:39:06 μμ
δηλαδή μπορώ να διεκδικήσω και το δεύτερο τμήμα mpesg;Ρωτάω γιατί μου την έχουν φέρει άπειρες φορές σε ιεκ και δε μου έδιναν ούτε ένα τμήμα και δούλευουν άτομα με proficiency και αυτή τη φορά θέλω να τους εκνευρίσω λίγο
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: catwoman στις Φεβρουάριος 24, 2012, 08:45:20 πμ
δηλαδή μπορώ να διεκδικήσω και το δεύτερο τμήμα mpesg;Ρωτάω γιατί μου την έχουν φέρει άπειρες φορές σε ιεκ και δε μου έδιναν ούτε ένα τμήμα και δούλευουν άτομα με proficiency και αυτή τη φορά θέλω να τους εκνευρίσω λίγο
σοβαρα? παντως εγω θυμαμαι μολις τελειωσα την σχολη, με πηρε τηλεφωνο ο γραμματεας του ΙΕΚ και μου ειπε οτι ψαχνουν καθηgητες να κανουν μαθημα διοτι ειχαν 2 με proficiency και αν θελω να κανω χαρτια. Ειχε τηλεφωνησει και σε αλλους αποφοιτους και πραγματικα καναμε χαρτια και πηραν εμας στην θεση των παιδιων με proficiency.
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: mpesg στις Φεβρουάριος 24, 2012, 09:19:39 πμ
δηλαδή μπορώ να διεκδικήσω και το δεύτερο τμήμα mpesg;Ρωτάω γιατί μου την έχουν φέρει άπειρες φορές σε ιεκ και δε μου έδιναν ούτε ένα τμήμα και δούλευουν άτομα με proficiency και αυτή τη φορά θέλω να τους εκνευρίσω λίγο
κανε ενσταση
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: victoroula στις Φεβρουάριος 24, 2012, 11:12:18 πμ
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.Το ξέρω πως δε θα βγάλω άκρη αλλά θα τους τρέξω λίγο.Να φανταστείτε στο προηγούμενο εξάμηνο μου έδωσαν την τρίτη μου επιλογή και τις δύο πρώτες τις δώσαν σε κατόχους proficiency και όταν το τους το είπα με πολύ φασαρία μου έδωσαν την πρώτη μου επιλογή και συμπεριφερότανε λες και μου έκαναν χάρη.
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: victoroula στις Φεβρουάριος 24, 2012, 08:56:21 μμ
Μου είπαν από το ΙΕΚ οτι δεν μπορώ να πάρω και το άλλο τμήμα γιατί εφόσον υπάρχουν άτομα με proficiency πρέπει να πάρουν και αυτά τμήμα.
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: εμπειρος στις Φεβρουάριος 24, 2012, 09:15:39 μμ
καλως δεν σου εδωσαν, γιατι δεν μπαινεις στον κοπο να διαβασεις τι προβλεπει ο κανονισμος καταρτισης ...........
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: victoroula στις Φεβρουάριος 24, 2012, 09:44:24 μμ
 Palioseira επειδή εγώ δεν γνωρίζω και το κάθε ιεκ αναλόγως διευθυντή μου λέει τα δικά του μπορείς να μου εξηγήσεις ή να με παραπέμψεις στον κανονισμό κατάρισης; Πάντα διαβάζω αρκετά καλά τις προκηρύξεις και πουθενά δε βλέπω να λέει για επαρκειούχους.
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: ArchAngel στις Φεβρουάριος 29, 2012, 07:04:33 μμ
Εδώ θα βρεις τους κανονισμούς κατάρτισης κάθε ειδικότητας.
http://www.oeek.gr/index2.html (http://www.oeek.gr/index2.html)

Στις περισσότερες αναφέρονται τα προσόντα που πρέπει να έχει κάθε εκπαιδευτής για κάθε μάθημα.
Για τα Αγγλικά λέει "Πτυχιούχοι ή Διπλωματούχοι Αγγλικής Φιλολογίας ή κάτοχοι πιστοποιητικού επαρκούς γνώσης της Αγγλικής γλώσσας ".
Μια χαρά μπορεί να πάρει μάθημα και κάτοχος profficency.
Πριν αρχίζουμε τις ενστάσεις (και τις παραινέσεις για ενστάσεις) καλό είναι να ψάχνουμε λίγο πρώτα.
Και στο κάτω κάτω λίγο εγωιστικό μου φαίνεται να ζητά κάποιος περισσότερες ώρες από 3 ενώ μπορούν να δοθούν και σε άλλα άτομα που τις δικαιούνται.
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: mpesg στις Φεβρουάριος 29, 2012, 08:53:48 μμ
Εδώ θα βρεις τους κανονισμούς κατάρτισης κάθε ειδικότητας.
http://www.oeek.gr/index2.html (http://www.oeek.gr/index2.html)

Στις περισσότερες αναφέρονται τα προσόντα που πρέπει να έχει κάθε εκπαιδευτής για κάθε μάθημα.
Για τα Αγγλικά λέει "Πτυχιούχοι ή Διπλωματούχοι Αγγλικής Φιλολογίας ή κάτοχοι πιστοποιητικού επαρκούς γνώσης της Αγγλικής γλώσσας ".
Μια χαρά μπορεί να πάρει μάθημα και κάτοχος profficency.
Πριν αρχίζουμε τις ενστάσεις (και τις παραινέσεις για ενστάσεις) καλό είναι να ψάχνουμε λίγο πρώτα.
Και στο κάτω κάτω λίγο εγωιστικό μου φαίνεται να ζητά κάποιος περισσότερες ώρες από 3 ενώ μπορούν να δοθούν και σε άλλα άτομα που τις δικαιούνται.
δηλαδή συνάδελφε να δώσουμε το δικαίωμα και σε  ολους που έχουν το proficiency της πληροφορικης να διδαξουν πληροφορική και να προηγουνται των πτυχιουχων πανεπιστημιων στην πληροφορική ? Η πλειοψηφία των ελλήνων είναι κατοχοι proficiency, σε καμμια ευρωπαικη χωρα δεν δινεται το δικαιωμα διδασκαλιας γλώσσας σε μη πτυχιουχους............αλλα στην ελλαδα των λαμόγιων, την μπανανια δηλαδη........ολα επιτρεπονται. Οσο για την ενσταση, φυσικα πρεπει να την κανει και της δώσουν γραπτα το αιτιολογικο της προτιμησης κατοχου proficiency απο τον κατοχο πυχιου πανεπιστημιου. Με τη δικη σου λογικη πρεπει να καταργησουμε τους φιλολογους και με το πιστοποιητικο ελληνομάθειας Γ2 επιπέδου να πανε οι αποφοιτοι λυκείου να διδαξουν ελληνικα στην αυστραλία , αμερική,καναδα.. δεν είναι όμως ετσι!!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: Marcus στις Φεβρουάριος 29, 2012, 09:30:04 μμ
Ναι, να κάνει ένσταση αναφέροντας ότι, αν και οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες τηρήθηκαν, ο διευθυντής του ΙΕΚ όφειλε να προστατεύσει τα συμφέροντα του κλάδου.

Έγραψες "μπορεις να κανεις ενσταση αφου η προκύρηξη δεν λεει για επαρκειουχους" και όταν παρατέθηκαν στοιχεία που αποδεικνύουν ότι έκανες λάθος, αντί να ζητήσεις έστω συγγνώμη, άρχισες τη γκρίνια για τον κλάδο και τις αδικίες που υφίσταται... Ας σοβαρευτούμε λίγο λέω εγώ.

Με τη δικη σου λογικη πρεπει να καταργησουμε τους φιλολογους και με το πιστοποιητικο ελληνομάθειας Γ2 επιπέδου να πανε οι αποφοιτοι λυκείου να διδαξουν ελληνικα στην αυστραλία , αμερική,καναδα.. δεν είναι όμως ετσι!!!!!!!!!!!

Δεν ξέρω από που συνάγεις ότι οι επαρκειούχοι δεν έχουν αποφοιτήσει από πανεπιστημιακή σχολή. Σε πληροφορώ πάντως ότι στην Αγγλία τουλάχιστον, Ελληνικά διδάσκουν (και) οι απόφοιτοι αγγλικής φιλολογίας.
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: ArchAngel στις Φεβρουάριος 29, 2012, 09:35:12 μμ
Καλώς ή κακώς με proficiency στην Ελλάδα μπορείς να εκδόσεις νόμιμα άδεια επάρκειας διδασκαλίας Αγγλικής Γλώσσας.
Και σε καμία περίπτωση δεν είπα ότι πρέπει να προτιμηθεί κάποιος με proficiency από κάποιον με πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας. Αν συνέβη κάτι τέτοιο (κάτι που δεν είπε στο αρχικό post) τότε συμφωνώ να ζητήσει να δει τους πίνακες και να κάνει ένσταση.
Αλλά να διεκδικεί παραπάνω ώρες , ενώ έχει πάρει κάποιες, εις βάρος άλλων οι οποίοι διαθέτουν τα νόμιμα (ξαναλέω καλώς ή κακώς) προσόντα που απαιτεί η διδασκαλία του μαθήματος, ε ναι το βρίσκω εγωιστικό.

Με την ίδια λογική οι απόφοιτοι ΤΕΙ πρέπει να πάρουν ώρες μόνο και εφόσον όλοι οι απόφοιτοι ΑΕΙ και άνω (μεταπτυχιακά, διδακτορικά), συμπληρώσουν 21 ώρες. Αυτό το βρίσκεις σωστό?
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: victoroula στις Μάρτιος 01, 2012, 12:05:00 μμ
Δεν είμαι καθόλου εγωίστρια και δεν έκανα φυσικά ένσταση εφόσον τελικά προβλέπεται  από τον ΟΕΕΚ να κάνουν μαθήματα οι επαρκειούχοι, αν και κατα τη γνώμη μου  θα έπρεπε να βγει καινούριος κανονισμός γιατί ο ΟΕΕΚ έχει καταργηθεί.Αλλά το ξαναλέω έχω χάσει πολλές φορές τμήματα γιατί προτίμησαν επαρκειούχους ή μου έδιναν 2ωρα μαθήματα και στους επαρκειούχους τρίωρα.Και επειδή δε βρήκα ποτέ το δίκιο μου από εδώ και πέρα φυσικά και θα το ψάχνω ακόμα περισσότερο για αυτό και ρώτησα για να κάνω ένσταση.Γιατί έχω εργαστεί σε 7 διαφορετικά ΙΕΚ και κανένα δε λειτουργούσε αξιοκρατικά, οπότε είναι λογικό να μη θέλω να με εξαπατούν.Όπως υπάρχουν και ΙΕΚ σε αυτό το εξάμηνο που δε δίνουν ούτε μια ώρα σε επαρκειούχους.
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: mpesg στις Μάρτιος 01, 2012, 01:30:50 μμ
Καλώς ή κακώς με proficiency στην Ελλάδα μπορείς να εκδόσεις νόμιμα άδεια επάρκειας διδασκαλίας Αγγλικής Γλώσσας.
Και σε καμία περίπτωση δεν είπα ότι πρέπει να προτιμηθεί κάποιος με proficiency από κάποιον με πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας. Αν συνέβη κάτι τέτοιο (κάτι που δεν είπε στο αρχικό post) τότε συμφωνώ να ζητήσει να δει τους πίνακες και να κάνει ένσταση.
Αλλά να διεκδικεί παραπάνω ώρες , ενώ έχει πάρει κάποιες, εις βάρος άλλων οι οποίοι διαθέτουν τα νόμιμα (ξαναλέω καλώς ή κακώς) προσόντα που απαιτεί η διδασκαλία του μαθήματος, ε ναι το βρίσκω εγωιστικό.

Με την ίδια λογική οι απόφοιτοι ΤΕΙ πρέπει να πάρουν ώρες μόνο και εφόσον όλοι οι απόφοιτοι ΑΕΙ και άνω (μεταπτυχιακά, διδακτορικά), συμπληρώσουν 21 ώρες. Αυτό το βρίσκεις σωστό?
επάρκεια και αδεια διδασκαλιας παίρνουν και αποφοιτοι λυκείου, επομένως όσοι σπουδάσαμε και πήραμε καποιο πτυχίο πανεπιστημίου κακώς σπουδάσαμε............
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: mpesg στις Μάρτιος 01, 2012, 01:38:56 μμ
Ναι, να κάνει ένσταση αναφέροντας ότι, αν και οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες τηρήθηκαν, ο διευθυντής του ΙΕΚ όφειλε να προστατεύσει τα συμφέροντα του κλάδου.

Έγραψες "μπορεις να κανεις ενσταση αφου η προκύρηξη δεν λεει για επαρκειουχους" και όταν παρατέθηκαν στοιχεία που αποδεικνύουν ότι έκανες λάθος, αντί να ζητήσεις έστω συγγνώμη, άρχισες τη γκρίνια για τον κλάδο και τις αδικίες που υφίσταται... Ας σοβαρευτούμε λίγο λέω εγώ.

Με τη δικη σου λογικη πρεπει να καταργησουμε τους φιλολογους και με το πιστοποιητικο ελληνομάθειας Γ2 επιπέδου να πανε οι αποφοιτοι λυκείου να διδαξουν ελληνικα στην αυστραλία , αμερική,καναδα.. δεν είναι όμως ετσι!!!!!!!!!!!

Δεν ξέρω από που συνάγεις ότι οι επαρκειούχοι δεν έχουν αποφοιτήσει από πανεπιστημιακή σχολή. Σε πληροφορώ πάντως ότι στην Αγγλία τουλάχιστον, Ελληνικά διδάσκουν (και) οι απόφοιτοι αγγλικής φιλολογίας.
διδασκουν ελληνικά στην αγγλία και οι απόφοιτοι λυκείου? Στην ελλάδα το μεγαλύτερο ποσοστό ιδιοκτητών φροντιστηριούχων ξένων γλωσσών είναι απόφοιτοι λυκείου με επάρκεια.Δεν γνωρίζω καποιο ευρωπαικο κρατος που δινεται η δυνατότητα να διδαξουν την γλώσσα τους στη μεταδευτεροβαθμια εκπαιδευση οι αποφοιτοι λυκείου. Απο τις αποσπάσεις στο εξωτερικο εχω δει οτι ελληνικη γλώσσα διδασκουν και οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί...........λογικό είναι ο πτυχιούχος παιδαγωγικής σχολής η φιλοσοφικής να διδαξει γλώσσα......
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: ArchAngel στις Μάρτιος 01, 2012, 03:51:20 μμ
Και κάποιος απόφοιτος ΕΠΑΛ τμήματος Ηλεκτρολογίας παίρνει άδεια άσκησης επαγγέλματος.
Αυτό σημαίνει ότι οι πτυχιούχοι ΑΕΙ Ηλεκτρολόγοι σπούδασαν τσάμπα και έιναι κορόιδα?

Μ' αυτό που λες αυτό κατάλαβα.

Αν θεωρείς ότι ο κλάδος σου αδικείται σε προκηρύξεις με προσόντα, να οργανωθείτε και διαμαρτυρηθείτε. Συμφωνώ μ΄αυτό .
Αλλά όχι να απαιτείς θέσεις όταν τα νόμιμα προσόντα που αναφέρονται για την κάλυψη μιας θέσης "θεωρείς" ότι υπολοίπονται των δικών σου, παρόλο που σύμφωνα με τη νομοθεσία δεν ισχύει αυτό (και πάλι ξαναλέω σύμφωνα με τη νομοθεσία και όχι με τη δική μου άποψη).
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: Marcus στις Μάρτιος 01, 2012, 03:57:20 μμ
επάρκεια και αδεια διδασκαλιας παίρνουν και αποφοιτοι λυκείου, επομένως όσοι σπουδάσαμε και πήραμε καποιο πτυχίο πανεπιστημίου κακώς σπουδάσαμε............

Με την ίδια λογική: στο δημόσιο μπαίνει κανείς και με βαθμό πτυχίου "καλώς", άρα όσοι ήταν αριστούχοι κακώς διάβαζαν, όσοι έχουμε μεταπτυχιακά και διδακτορικά, κακώς τα αποκτήσαμε κ.ο.κ.

Δεν γνωρίζω καποιο ευρωπαικο κρατος που δινεται η δυνατότητα να διδαξουν την γλώσσα τους στη μεταδευτεροβαθμια εκπαιδευση οι αποφοιτοι λυκείου.

Για να είμαι ειλικρινής, στα κράτη για τα οποία γνωρίζω εγώ, ούτε με πτυχίο διδάσκεις. Και είναι αυτονόητο ότι δε θεωρείσαι καθηγητής γλώσσας μετά από σπουδές στη λογοτεχνία και τη γλωσσολογία. Στην Αγγλία θέλεις PGCE, στη Φιλλανδία μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά, στη Γερμανία (ανάλογα το κρατίδιο) μεταπτυχιακό πιστοποιητικό κατάρτισης. Αλλά τι ψάχνεις τώρα... Την Ευρώπη, ιστορικά, ο κλάδος την επικαλείται μόνο σε ό,τι τη βολεύει.

Στην ελλάδα το μεγαλύτερο ποσοστό ιδιοκτητών φροντιστηριούχων ξένων γλωσσών είναι απόφοιτοι λυκείου με επάρκεια. (προστέθηκε έμφαση)

Θα είχες την καλοσύνη να μου το τεκμηριώσεις αυτό; Θα είχες επίσης την καλοσύνη να μου πεις τι σχέση έχουν οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίου με το παρόν θέμα (διδάσκοντες στα ΙΕΚ);
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: mpesg στις Μάρτιος 01, 2012, 05:08:08 μμ
επάρκεια και αδεια διδασκαλιας παίρνουν και αποφοιτοι λυκείου, επομένως όσοι σπουδάσαμε και πήραμε καποιο πτυχίο πανεπιστημίου κακώς σπουδάσαμε............

Με την ίδια λογική: στο δημόσιο μπαίνει κανείς και με βαθμό πτυχίου "καλώς", άρα όσοι ήταν αριστούχοι κακώς διάβαζαν, όσοι έχουμε μεταπτυχιακά και διδακτορικά, κακώς τα αποκτήσαμε κ.ο.κ.

Δεν γνωρίζω καποιο ευρωπαικο κρατος που δινεται η δυνατότητα να διδαξουν την γλώσσα τους στη μεταδευτεροβαθμια εκπαιδευση οι αποφοιτοι λυκείου.

Για να είμαι ειλικρινής, στα κράτη για τα οποία γνωρίζω εγώ, ούτε με πτυχίο διδάσκεις. Και είναι αυτονόητο ότι δε θεωρείσαι καθηγητής γλώσσας μετά από σπουδές στη λογοτεχνία και τη γλωσσολογία. Στην Αγγλία θέλεις PGCE, στη Φιλλανδία μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά, στη Γερμανία (ανάλογα το κρατίδιο) μεταπτυχιακό πιστοποιητικό κατάρτισης. Αλλά τι ψάχνεις τώρα... Την Ευρώπη, ιστορικά, ο κλάδος την επικαλείται μόνο σε ό,τι τη βολεύει.

Στην ελλάδα το μεγαλύτερο ποσοστό ιδιοκτητών φροντιστηριούχων ξένων γλωσσών είναι απόφοιτοι λυκείου με επάρκεια. (προστέθηκε έμφαση)

Θα είχες την καλοσύνη να μου το τεκμηριώσεις αυτό; Θα είχες επίσης την καλοσύνη να μου πεις τι σχέση έχουν οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίου με το παρόν θέμα (διδάσκοντες στα ΙΕΚ);
με οσα εγραψα θελω να δειξω το μπαχαλο που επικρατει και την απαξιωση των πτυχιων μονο και μονο για να βολευονται καποιοι......οσο για τους φροντιστηριουχους, ναι γνωριζω απο την στατιστικη διαφορων οργανισμων που με διαβεβαιωσαν οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των φροντιστηριουχων ειναι επαρκειουχοι και οχι πτυχιουχοι
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: Marcus στις Μάρτιος 01, 2012, 05:14:15 μμ
Παρατηρώ ότι ανασκευάζεις και πάλι. Πριν έγραφες για επαρκειούχους αποφοίτους λυκείου, τώρα απλώς για επαρκειούχους. Τέλος πάντων. Που μπορούμε να βρούμε τη στατιστική αυτή; Πως τους λένε τους οργανισμούς;

Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: mpesg στις Μάρτιος 01, 2012, 05:22:09 μμ
Παρατηρώ ότι ανασκευάζεις και πάλι. Πριν έγραφες για επαρκειούχους αποφοίτους λυκείου, τώρα απλώς για επαρκειούχους. Τέλος πάντων. Που μπορούμε να βρούμε τη στατιστική αυτή; Πως τους λένε τους οργανισμούς;
δεν ανασκευαζω απλα ξεχασα να το γραψω
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: Marcus στις Μάρτιος 01, 2012, 05:35:32 μμ
Μάλιστα. Και η προέλευση της στατιστικής; Υπεκφεύγεις, ή "ξέχασες";
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: mpesg στις Μάρτιος 01, 2012, 05:44:11 μμ
Μάλιστα. Και η προέλευση της στατιστικής; Υπεκφεύγεις, ή "ξέχασες";
δεν  υπεκφευγω, σου εστειλα προσωπικο μυνημα.........εγω την ειδικοτητα μου την εχω κατω απο την φωτογραφια του γιου μου και το προφιλ μου εχει τα παντα για  μενα ...........θα μπορουσες να μας πεις και εσυ λιγα πραγματα για σενα, αφου το προφιλ σου δεν λεει τιποτα
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: Marcus στις Μάρτιος 01, 2012, 06:00:27 μμ
Λυπάμαι, δε δημοσιοποιώ προσωπικά μου στοιχεία στο διαδίκτυο, ούτε με ενδιαφέρει να πλαισιώσω τις απόψεις μου με αναφορές στο 'ξέρεις ποιος είμαι εγώ;' και 'ξέρεις που σπούδασα;'. Ωστόσο, αν θέλεις να ικανοποιήσεις κάποια προσωπική περιέργεια, έχω γράψει όμως αρκετά στο φόρουμ αυτό ώστε να εικάσεις με ασφάλεια.

Δεν καταλαβαίνω από που κι ως που ένας ισχυρισμός που έγινε δημόσια μπορεί να τεκμηριωθεί κατ' ιδίαν, αλλά ακόμη κι έτσι, στο μήνυμά σου δε βρίσκω στοιχεία για καμία στατιστική που να τεκμηριώνει τον ισχυρισμό σου (ότι δηλαδή οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία απόφοιτοι λυκείου).

Δεν επανέρχομαι, διότι εκφεύγουμε του θέματος.
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: mpesg στις Μάρτιος 01, 2012, 06:33:16 μμ
ωραια, ο καθενας εκφραζει την γνωμη του αλλα κρυβεται πισω απο την ανωνυμια...............εγω δεν ζητησα το ονομα, απλα με ενδιαφερει η ειδικοτητα αφου οτι γραφω αφορα την ειδικοτητα μου και οχι αλλες ειδικοτητες....εχω μαθει να ασχολουμε και να παραθετω πληροφοριες για τους ΠΕ06, για οτι δεν ξερω δεν εκφραζω την γνωμη μου δηλαδη δεν θα μπω τους μαθηματικους για να εκφρασω την γνωμη μου για τα του κλαδου τους αφου δεν ειμαι μαθηματικος
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: Marcus στις Μάρτιος 01, 2012, 07:46:32 μμ
Εξόχως ενδιαφέρουσα αντίληψη. Προφανώς για να ανταλλάξουμε απόψεις χρειάζεται πρώτα να ανταλλάξουμε διαπιστευτήρια. Έτσι είναι, αν έτσι νομίζεις, αλλά γιατί δε το είπες νωρίτερα για να μη χάνουμε το χρόνο μας αμφότεροι; Ήταν απαραίτητο να εκτεθούν οι ανακρίβειές σου (π.χ. "η προκήρυξη δεν κάνει λόγο για επαρκειούχους"), να ζητήσω τόσες φορές να τεκμηριώσεις τους αστήρικτους σου ισχυρισμούς και να με αγνοήσεις άλλες τόσες, πριν μου εξηγήσεις ότι μπορεί και να μη δικαιούμαι να έχω άποψη;
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: mpesg στις Μάρτιος 01, 2012, 09:07:41 μμ
Εξόχως ενδιαφέρουσα αντίληψη. Προφανώς για να ανταλλάξουμε απόψεις χρειάζεται πρώτα να ανταλλάξουμε διαπιστευτήρια. Έτσι είναι, αν έτσι νομίζεις, αλλά γιατί δε το είπες νωρίτερα για να μη χάνουμε το χρόνο μας αμφότεροι; Ήταν απαραίτητο να εκτεθούν οι ανακρίβειές σου (π.χ. "η προκήρυξη δεν κάνει λόγο για επαρκειούχους"), να ζητήσω τόσες φορές να τεκμηριώσεις τους αστήρικτους σου ισχυρισμούς και να με αγνοήσεις άλλες τόσες, πριν μου εξηγήσεις ότι μπορεί και να μη δικαιούμαι να έχω άποψη;
η ανταλλαγη αποψεων στο φορουμ μου αρεσει και δεν επιβαλλω σε κανενα την αποψη μου, απλα την καταθετω
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: asd στις Μάρτιος 01, 2012, 10:23:07 μμ
στην Ευρώπη ένα πιστοποιητικό γλώσσας ισχύει για πάντα ή απαιτείται να εξεταστείς ξανά μετά από μια 3ετία για να αποδείξεις τη γνώση σου;
το ότι "εδώ έτσι γίνεται", δεν σημαίνει ότι πτυχία και επάρκειες είναι το ίδιο για να διδάξει κάποιος το αντικείμενο.
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: Marcus στις Μάρτιος 01, 2012, 10:49:01 μμ
Τα περισσότερα πιστοποιητικά ισχύουν για πάντα, και πιστοποιούν ότι τη στιγμή της απόκτησής τους ο εξετασθείς είχε το αναγραφόμενο επίπεδο γλωσσομάθειας. Από 'κει και πέρα, ο κάθε φορέας κρίνει κατά περίπτωση αν αυτό τον καλύπτει. Συνήθως, τα πιστοποιητικά που αποκτήθηκαν πριν από 2-3 χρόνια δε λαμβάνονται υπ' όψη. Αυτά ως προς τη γλωσσομάθεια.

Ως προς την άδεια διδασκαλίας, "στην Ευρώπη" ο πτυχιούχος Αγγλικής Φιλολογίας θεωρείται εξ ίσου ακατάρτιστος με τον επαρκειούχο.

Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: asd στις Μάρτιος 02, 2012, 01:50:20 πμ
παλιότερα, σε αιτήσεις μου για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό, "γέλασαν" όταν είπα ότι διαθέτω proficiency από το γυμνάσιο και μου ζήτησαν κάτι πρόσφατο.
είναι άκυρη η γνώση αγγλικών που αναγνωρίζει το ελληνικό κράτος με πιστοποιητικά των γυμνασιακών χρόνων του καθενός μας. απλά κανείς εδώ δεν έχει τη θέληση να βγει και να πει ότι στην Ευρώπη με αυτά τα πιστοποιητικά δεν πας πουθενά. εξάλλου πρόκειται για ολόκληρη "βιομηχανία".
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: julie_v στις Μάρτιος 02, 2012, 10:49:49 πμ
& δηλαδή τι πρέπει να γίνει, κάθε 5 χρόνια να δίνουμε εξετάσεις για την πιστοποίηση της γλώσσας?
Κάθε σοβαρό πανεπιστήμιο πρέπει να διενεργεί εξετάσεις για τη γλωσσομάθεια, αν δεν καλύπτεται, & όχι να σου ζητάει "κτ πιο πρόσφατο"...
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: Marcus στις Μάρτιος 02, 2012, 06:51:12 μμ
@julie_v
Ασφαλώς. Και τα σοβαρά πανεπιστήμια, ακριβώς επειδή ξέρουν ότι η γλωσσική δοκιμασιολογία απαιτεί τεχνογνωσία και υποδομές που υπερβαίνουν τις δυνατότητές τους, την αναθέτουν σε εξειδικευμένους φορείς. Και στο σημείο αυτό ας προσθέσω ότι η εμμονή ορισμένων ημεδαπών πανεπιστημίων να διενεργούν τα ίδια τις εξετάσεις γλωσσομάθειας για την εισαγωγή σε μεταπτυχιακά, δηλώνει είτε άγνοια της πολυπλοκότητας της δοκιμασιολογίας, είτε κάτι άλλο πιο πονηρό.

@asd
Παραβιάζεις ανοικτές θύρες τώρα. Για να μην αναφερθώ στις δικές μου τοποθετήσεις από το 1994 μέχρι κι εδώ (http://www.pde.gr/index.php?topic=25557.msg553744#msg553744), ο Bob Obee του Cambridge ESOL το έλεγε όπου κι αν τον καλούσαν (και είχε τους λόγους του), και το ίδιο και ο Michael West που σχεδίασε το CAE. Μέχρι και η Λύτρα το κατάλαβε (http://www1.eap.gr/images/stories/issue_03/03-01-022-Papaefthymiou-Lytra.pdf) (σελ. 26-27), οπότε αντιλαμβάνεσαι για πόσο κοινό τόπο μιλάμε. Όταν λοιπόν γράφεις ότι 'κανείς δεν έχει τη θέληση να βγει και να πει', δίνεις την εντύπωση πως μάλλον εσύ δεν ακούς.

Δεν ξέρω όμως κατά πόσο είναι σαφές ότι οι ίδιες επιφυλάξεις ισχύουν και για τα πτυχία, a fortiori μάλιστα, επειδή αυτά δεν πιστοποιούν άμεσα τη γλωσσομάθεια. Στη σχολή, εξάλλου, δε σου κάνουν εμβόλιο κατά της απώλειας γλωσσικών ικανοτήτων [language attrition]!

Για να το πω απλούστερα: Αν κάποιος έβγαλε μια ξενόγλωσση φιλολογία, π.χ. το 2005, αυτό σημαίνει απλώς ότι το 2005 ήξερε τη γλώσσα επαρκώς ώστε να αποφοιτήσει (και σημειώνω πως δεν είναι σαφές για ποιο επίπεδο ακριβώς μιλάμε). Αυτό όμως δε δηλώνει απαραίτητα ότι έχει επαρκείς γνώσεις σήμερα, αν δεν έχει διατηρήσει έκτοτε επαφές με τις πιο εξεζητημένες μορφές της γλώσσας (π.χ. αν εργαζόταν ως πωλητής, ή αν δίδασκε εισαγωγικά επίπεδα και μόνο). Δεν είναι τυχαίο ότι το ΑΣΕΠ απαίτησε και γλωσσικές εξετάσεις στο διαγωνισμό εκπαιδευτικών (όπου ενίοτε γίνεται και σφαγή!), ούτε ότι στις σκέψεις του πάλαι Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ήταν να γίνει και μια προσπάθεια βελτίωσης των γλωσσικών δεξιοτήτων των διορισμένων καθηγητών ξένων γλωσσών.

Για να χρησιμοποιήσω λοιπόν τη διατύπωσή σου, η γνώση αγγλικών που αναγνωρίζει το Ελληνικό κράτος είναι έτσι κι αλλιώς "άκυρη" είτε με πτυχίο είτε με επάρκεια, και δε δικαιολογείται η υπεροψία ορισμένων από τους μεν κατά των δε.
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: eng_teacher στις Αύγουστος 24, 2012, 03:52:51 μμ
@julie_v
Ασφαλώς. Και τα σοβαρά πανεπιστήμια, ακριβώς επειδή ξέρουν ότι η γλωσσική δοκιμασιολογία απαιτεί τεχνογνωσία και υποδομές που υπερβαίνουν τις δυνατότητές τους, την αναθέτουν σε εξειδικευμένους φορείς. Και στο σημείο αυτό ας προσθέσω ότι η εμμονή ορισμένων ημεδαπών πανεπιστημίων να διενεργούν τα ίδια τις εξετάσεις γλωσσομάθειας για την εισαγωγή σε μεταπτυχιακά, δηλώνει είτε άγνοια της πολυπλοκότητας της δοκιμασιολογίας, είτε κάτι άλλο πιο πονηρό.

@asd
Παραβιάζεις ανοικτές θύρες τώρα. Για να μην αναφερθώ στις δικές μου τοποθετήσεις από το 1994 μέχρι κι εδώ (http://www.pde.gr/index.php?topic=25557.msg553744#msg553744), ο Bob Obee του Cambridge ESOL το έλεγε όπου κι αν τον καλούσαν (και είχε τους λόγους του), και το ίδιο και ο Michael West που σχεδίασε το CAE. Μέχρι και η Λύτρα το κατάλαβε (http://www1.eap.gr/images/stories/issue_03/03-01-022-Papaefthymiou-Lytra.pdf) (σελ. 26-27), οπότε αντιλαμβάνεσαι για πόσο κοινό τόπο μιλάμε. Όταν λοιπόν γράφεις ότι 'κανείς δεν έχει τη θέληση να βγει και να πει', δίνεις την εντύπωση πως μάλλον εσύ δεν ακούς.

Δεν ξέρω όμως κατά πόσο είναι σαφές ότι οι ίδιες επιφυλάξεις ισχύουν και για τα πτυχία, a fortiori μάλιστα, επειδή αυτά δεν πιστοποιούν άμεσα τη γλωσσομάθεια. Στη σχολή, εξάλλου, δε σου κάνουν εμβόλιο κατά της απώλειας γλωσσικών ικανοτήτων [language attrition]!

Για να το πω απλούστερα: Αν κάποιος έβγαλε μια ξενόγλωσση φιλολογία, π.χ. το 2005, αυτό σημαίνει απλώς ότι το 2005 ήξερε τη γλώσσα επαρκώς ώστε να αποφοιτήσει (και σημειώνω πως δεν είναι σαφές για ποιο επίπεδο ακριβώς μιλάμε). Αυτό όμως δε δηλώνει απαραίτητα ότι έχει επαρκείς γνώσεις σήμερα, αν δεν έχει διατηρήσει έκτοτε επαφές με τις πιο εξεζητημένες μορφές της γλώσσας (π.χ. αν εργαζόταν ως πωλητής, ή αν δίδασκε εισαγωγικά επίπεδα και μόνο). Δεν είναι τυχαίο ότι το ΑΣΕΠ απαίτησε και γλωσσικές εξετάσεις στο διαγωνισμό εκπαιδευτικών (όπου ενίοτε γίνεται και σφαγή!), ούτε ότι στις σκέψεις του πάλαι Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ήταν να γίνει και μια προσπάθεια βελτίωσης των γλωσσικών δεξιοτήτων των διορισμένων καθηγητών ξένων γλωσσών.

Για να χρησιμοποιήσω λοιπόν τη διατύπωσή σου, η γνώση αγγλικών που αναγνωρίζει το Ελληνικό κράτος είναι έτσι κι αλλιώς "άκυρη" είτε με πτυχίο είτε με επάρκεια, και δε δικαιολογείται η υπεροψία ορισμένων από τους μεν κατά των δε.

Πολύ σωστά τοποθετήθηκες στο θέμα Marcus. Συμφωνώ με όσα γράφεις!

Επί τη ευκαιρία, να πω πως μια παλιά φίλη προσλήφθηκε από ΙΕΚ ως καθηγήτρια αγγλικών ως κάτοχος Proficiency, ΧΩΡΙΣ να έχει κάνει ΚΑΝ τα χαρτιά της για επάρκεια και άδεια διδασκαλίας. Δηλαδή δικαιούτο μεν την επάρκεια και την άδεια, αλλά δεν είχε μπει ποτέ στον κόπο να βγάλει τα χαρτιά. Παρ'όλα αυτά την πήρανε και διδάσκει ακόμα εκεί. Όπως βλέπετε, υπάρχουν και χειρότερα..  ::)
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: catwoman στις Αύγουστος 24, 2012, 07:56:47 μμ
Επί τη ευκαιρία, να πω πως μια παλιά φίλη προσλήφθηκε από ΙΕΚ ως καθηγήτρια αγγλικών ως κάτοχος Proficiency, ΧΩΡΙΣ να έχει κάνει ΚΑΝ τα χαρτιά της για επάρκεια και άδεια διδασκαλίας. Δηλαδή δικαιούτο μεν την επάρκεια και την άδεια, αλλά δεν είχε μπει ποτέ στον κόπο να βγάλει τα χαρτιά. Παρ'όλα αυτά την πήρανε και διδάσκει ακόμα εκεί. Όπως βλέπετε, υπάρχουν και χειρότερα..  ::)
 :-X :-X :-X :-X :-X
Τίτλος: Απ: Ιεκ και proficiency
Αποστολή από: eng_teacher στις Αύγουστος 25, 2012, 08:49:13 πμ
Επί τη ευκαιρία, να πω πως μια παλιά φίλη προσλήφθηκε από ΙΕΚ ως καθηγήτρια αγγλικών ως κάτοχος Proficiency, ΧΩΡΙΣ να έχει κάνει ΚΑΝ τα χαρτιά της για επάρκεια και άδεια διδασκαλίας. Δηλαδή δικαιούτο μεν την επάρκεια και την άδεια, αλλά δεν είχε μπει ποτέ στον κόπο να βγάλει τα χαρτιά. Παρ'όλα αυτά την πήρανε και διδάσκει ακόμα εκεί. Όπως βλέπετε, υπάρχουν και χειρότερα..  ::)
 :-X :-X :-X :-X :-X

catwoman.. Στην περίπτωσή της έπαιξε μέσο φυσικά. Το μέσο είναι σταθερή αξία.. δυστυχώς.
Τίτλος: Απ: ΙΕΚ και proficiency
Αποστολή από: IFIGENEIA_THESS στις Φεβρουάριος 03, 2013, 10:46:34 πμ
Ευτυχως να κ ενα θεμα επικαιρο...!
Αρκετά με την αλαζονεία των επαρκειουχων..δεν τους αμφισβητει κανενας το οτι γνωριζουν αριστα την ξενη γλωσσα ομως δεν ειναι δυνατον να απορροφουν αυτους απο τη στιγμη που χιλιαδες πτυχιουχοι ειναι ΑΝΕΡΓΟΙ!!
Ειναι εξαιρετικα προσβλητικο ενας ανθρωπος πχ με απολυτηριο γυμνασιου και κατοχος proficiency να εξισωνεται με καποιον αποφοιτο ΑΕΙ ή ΤΕΙ.
Κ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΝΗΘΙΚΟ απο πλευρας τους να αυτοβαφτιζονται ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ.
Οποιος ηταν ικανος λοιπον να πηγαινε να εμβαθυνει τις γνωσεις του πανω στα αγγλικα αφου του αρεσαν τοσο πολυ ωστε να θεωρει τον εαυτο του ΚΑ ΘΗ ΓΗ ΤΗ !!!!
Πηγα σε ενα σεμιναριο για τους καθηγητες αγγλικων προσφατα κ αναμεσα μας ηταν κ καποιος επαρκειουχος..οταν η ομιλητρια τον ρωτησε τι πρεπει να κανει κ τι να αλλαξει σε περιπτωση που καποιο παιδι στην ταξη εχει μαθησιακες δυσκολιες ή ειναι δυστροπο ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ...και ρωταω λοιπον πως μπορειτε να επενδυσετε το μελλον των παιδιων σας (και τα χρηματα σας φυσικα) πανω σε ανθρωπους που δεν εχουν ιδεα απο παιδαγωγικη κ ψυχολογια;;;;
Τίτλος: Απ: ΙΕΚ και proficiency
Αποστολή από: emmaki στις Φεβρουάριος 03, 2013, 10:59:19 πμ
Πηγα σε ενα σεμιναριο για τους καθηγητες αγγλικων προσφατα κ αναμεσα μας ηταν κ καποιος επαρκειουχος..οταν η ομιλητρια τον ρωτησε τι πρεπει να κανει κ τι να αλλαξει σε περιπτωση που καποιο παιδι στην ταξη εχει μαθησιακες δυσκολιες ή ειναι δυστροπο ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ...και ρωταω λοιπον πως μπορειτε να επενδυσετε το μελλον των παιδιων σας (και τα χρηματα σας φυσικα) πανω σε ανθρωπους που δεν εχουν ιδεα απο παιδαγωγικη κ ψυχολογια;;;;

Καλά αυτό δεν είναι χαρακτηριστικό μόνο των επαρκειούχων......

Καθηγητές της δευτεροβάθμιας άπειρες φορές ανέφεραν μπορστά μου (θέλω να πω, ότι το άκουσα η ίδια και δεν μου το μετέφεραν άλλοι που μπορεί να είχαν "άλλα" κίνητρα), "δεν ξέρω παιδαγωγικά", "τι θα πει διαφοροποιημένη διδασκαλία", και το κορυφαίο και πιο συχνό "να φύγει το παιδί από το σχολείο"!

Επίσης, δάσκαλοι και νηπιαγωγοί (εξ ορισμού απόφοιτοι παιδαγωγικών σχολών με πολλά μαθήματα παιδαγωγική και ψυχολογίας στην πλάτη τους) πολλάκις καταφεύγουν στο "γιατί τα στέλνετε σε μας; Να πάνε σε ειδικό σχολείο" ή "Τι θα πει να προσαρμόσω το μάθημα; Αυτό κάνω και αν μπορεί να παρακολουθήσει"....

Κατά τα λοιπά συμφωνώ μαζί σου (αλλά και με τους υπόλοιπους) για τη διαφορά επάρκειας και πτυχίου. Όπως συμφωνώ και με όσους είπα ότι η γνώση της γλώσσας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο (επάρκεια ή πτυχίο) πιστοποιείται τη στιγμή που το αποκτάς και δεν μπορεί να "κρατά" για πάντα