Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γυμνάσιο => Σχολικά μαθήματα => Θετικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: gvasilis στις Απριλίου 03, 2012, 11:34:48 pm
-
Χμμμ καλά κάνω και φοβάμαι ότι έχω γίνει υπερευαίσθητος, αφού δίνω την εντύπωση ότι είμαι γυναίκα, Belw.
Αποδείξεις υπέρ της εξέλιξης υπάρχουν πολλές. Χρόνος δεν υπάρχει. Το παράδειγμα με τα μικρόβια δεν περνάει σε παιδιά (ή συναδέλφους) που βλέπουν σαν το κέντρο του σύμπαντος, τον άνθρωπο, και δεν έχουν τις βάσεις για να δουν συγγένειες η αναλογίες με βακτήρια.
Επίσης κάποιοι συνάδελφοι (άλλες ειδικότητες) έχουν πρόβλημα με την μακροεξέλιξη.
-
Χμμμ καλά κάνω και φοβάμαι ότι έχω γίνει υπερευαίσθητος, αφού δίνω την εντύπωση ότι είμαι γυναίκα, Belw.
Αποδείξεις υπέρ της εξέλιξης υπάρχουν πολλές. Χρόνος δεν υπάρχει. Το παράδειγμα με τα μικρόβια δεν περνάει σε παιδιά (ή συναδέλφους) που βλέπουν σαν το κέντρο του σύμπαντος, τον άνθρωπο, και δεν έχουν τις βάσεις για να δουν συγγένειες η αναλογίες με βακτήρια.
Επίσης κάποιοι συνάδελφοι (άλλες ειδικότητες) έχουν πρόβλημα με την μακροεξέλιξη.
To παραδειγμα το ανεφερα ως διδακτεα υλη μεσα απο το βιβλιο , ωστε με αφορμη το μαθημα να τους κανεις ενημερωση για τον ιο HPV , υπαρχουν γυρω στα 180 στελεχη του ιου , τα δυο απο αυτα ευθυνονται κατα 70% για καρκινο, γι αυτο και το εμβολιο κλπ......
-
Χμμμ καλά κάνω και φοβάμαι ότι έχω γίνει υπερευαίσθητος, αφού δίνω την εντύπωση ότι είμαι γυναίκα, Belw.
Αποδείξεις υπέρ της εξέλιξης υπάρχουν πολλές. Χρόνος δεν υπάρχει. Το παράδειγμα με τα μικρόβια δεν περνάει σε παιδιά (ή συναδέλφους) που βλέπουν σαν το κέντρο του σύμπαντος, τον άνθρωπο, και δεν έχουν τις βάσεις για να δουν συγγένειες η αναλογίες με βακτήρια.
Επίσης κάποιοι συνάδελφοι (άλλες ειδικότητες) έχουν πρόβλημα με την μακροεξέλιξη.
To παραδειγμα το ανεφερα ως διδακτεα υλη μεσα απο το βιβλιο , ωστε με αφορμη το μαθημα να τους κανεις ενημερωση για τον ιο HPV , υπαρχουν γυρω στα 180 στελεχη του ιου , τα δυο απο αυτα ευθυνονται κατα 70% για καρκινο, γι αυτο και το εμβολιο κλπ......
Δεν αντιλαμβάνομαι πως θα βρω το χρόνο για το κλπ.....
Εσύ έτσι κάνεις;
Και δεν σε αμφισβητεί κανείς?
-
-
-
Το θεμα ειναι τα επιχειρηματα που προβαλλεις στα παιδια οταν σου κανουν ερωτησεις οπου φαινεται οτι ειναι επηρεασμενοι απο τους γονεις του.Αν πειθεις τα παιδια , δεν εχεις προβλημα με τους γονεις τους
-
Το θεμα ειναι τα επιχειρηματα που προβαλλεις στα παιδια οταν σου κανουν ερωτησεις οπου φαινεται οτι ειναι επηρεασμενοι απο τους γονεις του.Αν πειθεις τα παιδια , δεν εχεις προβλημα με τους γονεις τους
-
Στο γυμνασιο μενει χρονος για ερωτησεις γιατι ειναι δυο ωρες το μαθημα
-
Α! Κάνουν εξέλιξη στο γυμνάσιο;
Δεν το ηξερα
Γιατί τότε στο λυκειο πιστεύουν ότι κάποτε είμασταν πιθηκοι;
-
Γιατί είναι το 7ο και τελευταίο κεφάλαιο , μόνο δύο ώρες , που αν προλάβεις το κάνεις την τελευταία εβδομάδα πριν κλείσουν τα σχολεία το Μάιο. Και τα παιδιά φυσικά έχουν το μυαλό τους στο μάθημα και σε αυτά που κάνεις , και όχι πότε να βγουν διάλλειμα για να παίξουν μπουγέλο. Τουλάχιστο ελπίζω να είναι αρκετά στην τάξη (πρώτη φορά στη Γ΄Γυμνασίου κάνω
-
Α μην ξεχάσεις να τους πεις για τα αντιβιοτικά και τους HPV.
Ο θεός μαζί σου!
-
Α! Κάνουν εξέλιξη στο γυμνάσιο;
Δεν το ηξερα
Γιατί τότε στο λυκειο πιστεύουν ότι κάποτε είμασταν πιθηκοι;
Γιατι δεν εχουν διδαχθει τη
-
Γιατί τότε στο λυκειο πιστεύουν ότι κάποτε είμασταν πιθηκοι;
-
Γιατί τότε στο λυκειο πιστεύουν ότι κάποτε είμασταν πιθηκοι;
-
Γιατι δεν εχουν διδαχθει τη
-
Παρότι το βιβλίο
-
Με τις ώρες που χάνονται , με το γεγονός ότι κάποια τμήματα δεν τα πήρα απ' την αρχή (είχα κάτι πηγαινε - έλα σε..μερικά σχολεία στην αρχή) και κάποια τμήματα δεν έκαναν βιολογία μέχρι να τα αναλάβω, προσθέτοντας (ή καλύτερα αφαιρώντας) και τις ώρες των εργαστηρίων που έκανα και θα κάνω , στην Γ΄Γυμνασίου σε κάποια τμήματα τα πράγματα με την ύλη είναι οριακά.
-
Κι εγώ θεωρώ ότι ο χρόνος σε πολλές περιπτώσεις δεν επαρκεί για τη γ γυμασίου. Ειδικά στο κεφάλαιο 5, που είναι μοριακή βιολογία και γενετική, αν ακολουθήσεις πιστά την ύλη του βιβλίου ο χρόνος φτάνει μεν, αλλά τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν πολλά. Εγώ αναγκαστικά έχω φτιάξει σημειώσεις για να διευκολύνω λίγο την κατάσταση. Ας πούμε, αν δεν αναλύσεις λίγο τη δομή και τη σύσταση του DNA και τις διαφορές του με το RNA, αν δεν υπενθυμίσεις τι είναι οι πρωτεΐνες και από τι αποτελούνται δεν είναι εύκολο τα παιδιά να αντιληφθούν τους μηχανισμούς αντιγραφής - μεταγραφής - μετάφρασης. Ασφαλώς αυτά δεν τα ζητάω τόσο αναλυτικά στο τέλος, αλλά τρώμε αρκετό χρόνο για να καταλάβουν. Για να μη σχολιάσω τους νόμους της κληρονομικότητας. Αν δεν έχουν αντιληφθεί πώς οργανώνεται το DNA και τι εστί διπλοειδής οργανισμός πού να καταλάβουν σχέσεις γονιδίων και νόμους Μέντελ;
Εγώ κάνω μάθημα και σε μουσικό κι εκεί η βιολογία είναι μονόωρο. Μετά βίας τελειώνω 3 κεφάλαια. Χάνουμε πολλές ώρες και για εκδηλώσεις - πρόβες. Στα άλλα μουσικά υπάρχει αυτό το πρόβλημα;
-
Λοιπόν , στο συνέδριο που έγινε στο Ίδρυμα Ευγενίδου (1ο συνέδριο "η
-
Το 20000 το ακούω πρώτη φορά σαν αριθμό.
Με την βίβλο βγαίνει λίγο πάνω από 6000
-
Άρα σίγουρα μικρότερη των 20000 (μάλλον στην ερώτηση άφησαν περιθώριο γι αυτούς που δεν ήταν σίγουροι αν ήταν 6 ή 16 χιλιάδων χρόνων! :o).
-
Κάνετε κάποια ενημέρωση και για τους υπόλοιπους 04 που διδάσκουμε/θα διδάξουμε κάποια στιγμή εξέλιξη! Όσοι το παρακολουθήσατε στο Ευγενίδιο είσασταν βιολόγοι; Ίσως μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υλικό, βιντεο ή κείμενα;
-
Το 20000 το ακούω πρώτη φορά σαν αριθμό.
Με την βίβλο βγαίνει λίγο πάνω από 6000
Σε ένα ντοκιμαντέρ που προβάλλω στα πλαίσια της Γεωλογίας-Γεωγραφίας, αναφέρεται και συγκεκριμένη ώρα και μέρα:
Το 4004 π.Χ., στις 26 Οκτωβρίου στις 9 το πρωί :o
Επιστημονική ακρίβεια...
-
Κάνετε κάποια ενημέρωση και για τους υπόλοιπους 04 που διδάσκουμε/θα διδάξουμε κάποια στιγμή εξέλιξη! Όσοι το παρακολουθήσατε στο Ευγενίδιο είσασταν βιολόγοι; Ίσως μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υλικό, βιντεο ή κείμενα;
Το συνέδριο επιγραφόταν "η
-
Το 20000 το ακούω πρώτη φορά σαν αριθμό.
Με την βίβλο βγαίνει λίγο πάνω από 6000
Σε ένα ντοκιμαντέρ που προβάλλω στα πλαίσια της Γεωλογίας-Γεωγραφίας, αναφέρεται και συγκεκριμένη ώρα και μέρα:
Το 4004 π.Χ., στις 26 Οκτωβρίου στις 9 το πρωί :o
Επιστημονική ακρίβεια...
Η ημερομηνία ήταν σύμφωνα με το.. Ιουλιανό ή το Γρηγοριανό ημερολόγιο; ;D
Για να είμαστε δίκαιοι, πλέον οι επίσημες εκκλησίες αποδέχονται (δημόσια τουλάχιστον) τα επιστημονικά δεδομένα για μετά τη "μεγάλη έκρηξη" και τα χρονικά διαστήματα που πέρασαν από τότε, αλλά κρατάνε για.. πάρτη του θεού τη στιγμή της "μεγάλης έκρηξης" και ό,τι υπήρχε πριν από αυτή. Εννοείται ότι όσα ακολούθησαν ήταν με βάση το σχέδιό Του... ::)
-
Πολύ ενδιαφέροντα, ευχαριστούμε!
Ίσως δεν προβλήθηκε όσο θα έπρεπε...Ίσως η ΠΕ
-
Το συνέδριο το παρακολουθούσε όποιος ήθελε και δεν ήταν μόνο για τη διδασκαλία της εξέλιξης. Εγώ έκανα 1000+χλμ (500+ και 500+) για να το παρακολουθήσω , και έκανα αίτηση άδειας (επιμορφωτική , για σεμινάρια ή κάτι τέτοιο) στο σχολείο μου για την Παρασκευή 6/4, αφού ξεκίνησα νωρίς το πρωί. Για τους εντός...των τειχών , δεν χρειαζόταν άδεια , αφού ξεκινούσε 4.30 το απόγευμα της Παρασκευής.
-
Το συνέδριο το παρακολούθησα και εγώ, ερχόμενος από επαρχία. Προσωπικά ήμουν ενήμερος για τη διεξαγωγή του συνεδρίου, αλλά και ο διευθυντής του σχολείου όπως όφειλε τυπικά με ενημέρωσε.Όσον αφορά το συνέδριο δύο λόγια θέλω να πω:
εννοείται πως η προσπάθεια αυτή πρέπει να συνεχιστεί και να βελτιωθεί,
υπήρξε σημαντική ανατροφοδότηση από σπουδαίες δουλειές συναδέλφων,
δε μου άρεσε το γεγονός ότι έγιναν παρουσιάσεις από μεταπτυχιακούς φοιτητές των οποίων η δουλειά τους κατά τη γνώμη μου ήταν πρόχειρη ή σε γενικές γραμμές σε αρχικό στάδιο, αν θυμάμαι ένας παρουσίασε ερευνα με δείγμα 12 ερωτηματολογια,τα λόγια περιττά, ( είμαι φανατικά υπερμαχος για αξιόλογες παρουσιάσεις απο μεταπτυχ φοιτητες),
έγινε γνωστο ότι το
-
Το
-
Γιατι δεν εχουν διδαχθει τη
-
Για άλλη μια φορά η
-
Παρ' όλο που η θεωρία της εξέλιξης του Δαρβίνου αποδείχτηκε ελλειπής και έγιναν διορθώσεις/αναθεωρήσεις (και φαντάζομαι αυτά ήδη αναφέρονται στα περισσότερα σχετικά σχολικά βιβλία ανά τον κόσμο), η προσπάθεια θρησκευτικών δογματισμών προσπαθεί να πάει τον κόσμο αιώνες πίσω. Το περίεργο/θλιβερό είναι ότι ορισμένα κράτη το επιτρέπουν και το επικροτούν (δεν αναφέρομαι καν στις ΗΠΑ, όπου κάθε πολιτεία αποφασίζει, οπότε αν ψήφισαν έναν καθυστερημένο θρησκευοσυντηρητικό κυβερνήτη, την πληρώνουν όλοι μετά).
-
Η θεωρία του Δαρβίνου αμφισβητήθηκε από τους Μεντελιστές ως προς τη σταδιακή αλλαγή των χαρακτηριστικών , υποστηρίζοντας ότι αυτή είναι απότομη (τύπου ναι/όχι). Έτσι δημιουργήθηκε ο νεοδαρβινισμός , από τη σύνθεση των απόψεων των παραπάνω. Η Εξέλιξη ως ενοποιητική θεωρία της
-
http://troktiko.eu/2012/07/serafeim-an-to-somatidio-tou-theou-einai-toso-exupno-as-erthei-na-mas-milisei/ (http://troktiko.eu/2012/07/serafeim-an-to-somatidio-tou-theou-einai-toso-exupno-as-erthei-na-mas-milisei/)
Σας λέω ξανά ότι υπάρχουν αρκετοί που τα πιστεύουν αυτά.
-
Καλά, ο συγκεκριμένος ρασοφόρος είναι γνωστός για ακραίες και συντηρητικές απόψεις.
Πέρα από την άγνοια που έχουν (και δεν λέγεται καν έτσι το σωματίδιο που είναι υπό ανακάλυψη, αλλά ας είναι καλά τα ΜΜΕ και οι ατυχείς συγκυρίες..), εκφράζουν και επιεικώς ηλίθιες απόψεις!
Όσο υπάρχουν πρόβατα (ποίμνιο δεν λένε τον κόσμο που τους ακολουθεί; ) που τους τα ακουμπάνε στους ναούς τους, τόσο θάρρος παίρνουν και εκφράζουν άποψη για τα πάντα. Οι αληθινοί πιστοί, πιστεύουν μέσα τους και αποφεύγουν να πηγαίνουν στους ναούς των - πολλές φορές - απίστων και ανήθικων ιερέων της διαφθοράς και ανωμαλίας.
Υ.Γ. Γιατί μπήκε το θέμα στο "
-
Είσαι λιγάκι απόλυτος φίλε Landau και χρειάζεται λίγη ηπιότητα στις εκφράσεις σου :)
-
Με τους δογματικούς και ανήθικους θα είμαι απόλυτος, γιατί έτσι τους αξίζει :)
Η επιστήμη προχωράει μπροστά, η κοινωνία προσπαθεί επίσης, κάποιοι είναι ακόμα στον προϊστορικό κόσμο τους 8)
(τέλος του off-topic, εδώ μόνο για
-
Υπάρχει μια συζήτηση για την εξέλιξη πιο πάνω. Ο Σεραφειμ επεκτείνεται και σε αυτό. Η αφετηρία για τους θρησκόληπτους είναι ίδια. Οι φυσικοί δεν έχουν νιώσει ακόμα την αντίδραση των δογμάτων όσο οι βιολόγοι. Δεν είναι off topic.
-
Η Φυσική έχει δεχτεί στο παρελθόν τεράστια επίθεση από τα κάθε λογής μαγαζάκια-Εκκλησίες ανά τον κόσμο. Και όχι μόνο πρόσφατα, αλλά αιώνες τώρα. Απλά η σύγχρονη φυσική είναι δυσνόητη στους ρασοφόρους και έτσι δεν ασχολούνται τόσο. Αντίθετα η