Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: diabio17 στις Μαΐου 01, 2012, 01:04:49 am
-
θα ήθελα να ρωτήσω σε όποιον γνωρίζει σε ένα λύκειο έχουμε με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα 2011-2012 37 ώρες φυσική, 18 ώρες χημεία και 13 ώρες βιολογία , 3 ώρες υπεύθυνου εργαστηρίου φ.ε., στο σχολείο υπηρετούν με οργανική ένας φυσικός με υποχρεωτικό ωράριο 16 ώρες και δύο χημικοί με οργανική με 19 ώρες υποχρεωτικό ωράριο ο καθένας. το ενδεχόμενο να βγει οργανική σε ποια ειδικότητα θα μπορούσε να βγει με βάση τις ισχύουσες διατάξεις του υπουργείου?
-
βγαίνει κενό, γιατί ο κλάδος εξετάζεται ενιαία και προκύπτουν 14 ή 17 ώρες ( αν μετράνε και οι ώρες του εργαστηρίου στον υπολογισμό κενού). Κανονικά οι 13 ώρες της βιολογίας θα μπορούσαν να δώσουν οργανικό κενό σε βιολόγο, αλλά και οι 20 ώρες φυσικής που λείπουν δίνουν οργανικό κενό.
Αν ήταν ένας μόνο χημικός στο σχολείο, θα ερχόταν και φυσικός και βιολόγος. Τώρα πρέπει να υπολογιστούν και οι β αναθέσεις και να βγει ένα κενό. Αν δεν υπολογιστούν οι β αναθέσεις, τότε πρέπει να έρθουν και οι δύο ειδικότητες.
πώς βρέθηκαν 2 χημικοί στο ίδιο σχολείο, με τόσο λίγες ώρες; Να υποθέσω ότι ήρθαν όταν ήταν ενιαίος ο κλάδος;
-
Εδώ βρίσκονται δύο χημικοί σε γυμνάσιο , που είναι και μονόωρη η Χημεία. Αυτά προφανώς συνέβαιναν με τον κλάδο ενιαίο. Όσο για το κενό , φυσικού θα δώσουν. Εδώ με ίδιες ώρες Φυσικής και
-
Δεν γνωρίζω αν ρωτούν πρώτα τους καθηγητές ποιες β αναθέσεις θέλουν και μετά βγάζουν κενό στο γυμνάσιο. Γιατί βιολογία, φυσική και γεωγραφία έχουν τις ίδιες ώρες. Δεν ξέρω ποια διαδικασία ακολουθείται. Και επίσης είναι αδικία για τους χημικούς να μη βγάζουν κενό, γιατί έχουν υποτιμήσει το μάθημα της χημείας έτσι.
Μπήκα σε δευτεροβάθμιες και είδα τα κενά και τις υπεραριθμίες και δεν κατάλαβα πώς βγαίνουν τα κενά στον ενιαίο κλάδο χημικών.
Στο σχολείο αυτό με τις λίγες ώρες για τους χημικούς και τους δύο χημικούς, υπάρχει περίπτωση να βγάλουν τον ένα χημικό υπεράριθμο, λόγω έλλειψης ωρών ά ανάθεσης;Γιατί ο ένας δεν έχει 11 ώρες α ανάθεσης. Αν μειωθούν οι ώρες σε αυτό το σχολείο, και έχει έρθει ήδη ο νέος φυσικός, θα φύγει ο φυσικός, που τοποθετήθηκε τελευταίος ή ο χημικός που δεν έχει 11 ώρες α ανάθεσης;
-
Κανένα καθηγητή δε ρώτησαν και απλά έδωσε το κενό όπως έκρινε ο διευθυντής. Από τη στιγμή που οι ώρες ήταν εν δυνάμει ίδιες , με τον ίδιο ακριβώς τρόπο θα μπορούσε να βγάλει το κενό για
-
Οι ΠΕ04 που δεν εχουν οργανικη γιατι δεν υπαρχει κενο στην ειδικοτητα τους, τοποθετουνται σε οργανικο κενο αλλης ειδικοτητας του κλαδου, συμφωνα με το 60818/Δ2/27-05-2011 εγγραφο του Υπουργειου.
-
Ακριβώς, η επιλογή της ειδικότητας που θα δηλωθεί είναι περισσότερο προσωπική επιλογή (διευθυντή, όποιου άλλου...). Θεωρώ ότι το μόνο που συνυπολογίζουν σε κάποιες περιπτώσεις, εκτός από υποκειμενικούς λόγους, είναι αν προκειται για λύκειο και χρειάζεται βιολόγος για κατεύθυνση (εκεί αρκετοί των υπόλοιπων κλάδων ψιλοαντιδρούν να την κάνουν). Στα γυμνάσια το βλέπω υπερβολικά δύσκολο να ζητήσουν βιολόγο. Ίσως για τις οικιακές οικονομίες και τις γεωγραφίες; Οι βιολογίες είναι 4 ώρες εβδομ. σε Α' και Γ' μόνο και συνήθως τις κάνουν φυσικοί, χημικοί.
-
Κανένα καθηγητή δε ρώτησαν και απλά έδωσε το κενό όπως έκρινε ο διευθυντής. Από τη στιγμή που οι ώρες ήταν εν δυνάμει ίδιες , με τον ίδιο ακριβώς τρόπο θα μπορούσε να βγάλει το κενό για
-
Οι ΠΕ04 που δεν εχουν οργανικη γιατι δεν υπαρχει κενο στην ειδικοτητα τους, τοποθετουνται σε οργανικο κενο αλλης ειδικοτητας του κλαδου, συμφωνα με το 60818/Δ2/27-05-2011 εγγραφο του Υπουργειου.
Εγώ αυτό το σημείο δεν το βρίσκω, παρόλο που έχω το έγγραφο μπροστά μου. Και αν υπάρχει και δεν το καταλαβαίνω στην πράξη τι σημαίνει αυτό;
Επίσης όταν λένε ότι η υπεραριθμία στον κλάδο κρίνεται ενιαία τι σημαίνει; Ότι παραμένει ο παλιότερος του κλάδου ΠΕ04, ανεξάρτητα από την ειδικότητα και τις ώρες που περισσεύουν;Ή ότι υπολογίζουν όλες τις ώρες του κλάδου, και όποιος έχει λιγότερες από 11 ώρες α ανάθεση φεύγει, ανεξάρτητα αν είναι ο παλιότερος;
-
Υπολογίζονται οι ώρες ανεξάρτητα από κλάδο , όταν φτάσουν προς τα κάτω. Φαίνεται ο φυσικός να κάνει βιολογία κατεύθυνσης.
-
Τα πραγματα ειναι πολυ πιο ρευστα απο αυτο που "πρεπει" να γινεται. Για παραδειγμα, μεχρι τον περασμενο μηνα υπηρχε οργανικο κενο
-
Υπολογίζονται οι ώρες ανεξάρτητα από κλάδο , όταν φτάσουν προς τα κάτω. Φαίνεται ο φυσικός να κάνει βιολογία κατεύθυνσης.
-
Το ίδιο πρόβλημα με τη χημεία στο γυμνάσιο, έχουν οι βιολόγοι στο λύκειο.
Σωστα, αλλά τα γυμνασια ειναι περισσοτερα απο τα λυκεια, αρα επρεπε να ειναι διορισμενοι περισσοτεροι βιολογοι απο χημικους ή εστω ιδιος αριθμος. Πραγμα που ομως δεν ισχυει. Γιατι; Διοτι αριθμητικα υπαρχουν λιγοτεροι βιολογοι, οπότε δεν "ακουγονται" (βλεπε: ψηφοι) κι ετσι διοριζουν αλλες ειδικοτητες στη θεση μας. Το ιδιο προβλημα με τις πολλες αναγκες υπηρχε και με τους δασκαλους μεχρι προσφατα, αλλά κανενας δεν ειπε "δε βαριεσαι, ας τους αφησουμε αδιοριστους κι ας καλυψουμε τις θεσεις με αλλες ειδικοτητες". ::)
Ειρωνικα, ο 21ος αιωνας ειναι ο αιωνας της βιολογιας αλλά μονο το δικο μας Υπουργειο φαινεται να μην το ξερει...
-
Ειδικά με τις επιτυχίες (1 χάλκινο μετάλλιο και 1 έπαινος) στην ολυμπιάδα της βιολογίας πριν λίγες μέρες, και το συγχαρητήριο τελεγράφημα του Προέδρου της Δημοκρατίας στο οποίο αναφέρει ότι η
-
Ειδικά με τις επιτυχίες (1 χάλκινο μετάλλιο και 1 έπαινος) στην ολυμπιάδα της βιολογίας πριν λίγες μέρες, και το συγχαρητήριο τελεγράφημα του Προέδρου της Δημοκρατίας στο οποίο αναφέρει ότι η
-
Τα μαθηματικά είναι θετική επιστήμη...όχι φυσική (επιστήμη της φύσης ορθότερα) :)
-
Τα μαθηματικά είναι θετική επιστήμη...όχι φυσική (επιστήμη της φύσης ορθότερα) :)
οκ θετικές! γράψε λάθος!
-
Κανονικά στην περίπτωση που λέτε (#1) δεν πρέπει να δοθεί ένα κενό, αλλά δύο: ένα φυσικού και ένα βιολόγου (24 ώρες φυσικής - 13 βιολογίας). Η ύπαρξη 2 χημικών στην πραγματικότητα είναι υπεραριθμία. Αν, τώρα, δοθεί ένα μόνο κενό, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί κατά προτεραιότητα βιολόγου και κατά δεύτερον φυσικού (κι ας λείπουν περισσότερες ώρες φυσικής). Αυτό γιατί:
1. Οι μισές από τις συνολικές ώρες των 2 χημικών θα πάνε ούτως ή άλλως σε δεύτερη ανάθεση. Αφού, λοιπόν, στο σχολείο υπάρχουν ήδη 2 ειδικότητες, πιθανόν να σκεφτούν να συμπληρώσουν με την τρίτη ειδικότητα που λείπει. Αυτό σημαίνει ότι κάθε χημικός θα πάρει από λίγες ώρες φυσικής (κανονικά δε θα φορτωθεί αποκλειστικά ένας 2η ανάθεση ).
2. οι ώρες 2ης ανάθεσης δεν είναι απεριόριστες: από φέτος ακούγεται ότι δε θα υπερβαίνουν τις 10 - η περσινή οδηγία έλεγε για 7.
3. είναι Λύκειο κι όχι γυμνάσιο. Τυπικά δεν πρέπει να λείπουν διδάσκοντες ανά μάθημα κατεύθυνσης. Ουσιαστικά....
4. Αν το καλοσκεφτούμε, ο ένας χημικός είναι υπεράριθμος και το ΠΥΣΔΕ θα μπορούσε να του υποδείξει να κάνει αίτηση υπεραριθμίας για να πάει κατά προτεραιότητα σε όποιο άλλο σχολείο θέλει που να έχει οργανικό κενό με αποκλειστικές χημείες. Αυτό θα ήταν το πιο σωστό.
-
Κανονικά στην περίπτωση που λέτε (#1) δεν πρέπει να δοθεί ένα κενό, αλλά δύο: ένα φυσικού και ένα βιολόγου (24 ώρες φυσικής - 13 βιολογίας). Η ύπαρξη 2 χημικών στην πραγματικότητα είναι υπεραριθμία. Αν, τώρα, δοθεί ένα μόνο κενό, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί κατά προτεραιότητα βιολόγου και κατά δεύτερον φυσικού (κι ας λείπουν περισσότερες ώρες φυσικής). Αυτό γιατί:
1. Οι μισές από τις συνολικές ώρες των 2 χημικών θα πάνε ούτως ή άλλως σε δεύτερη ανάθεση. Αφού, λοιπόν, στο σχολείο υπάρχουν ήδη 2 ειδικότητες, πιθανόν να σκεφτούν να συμπληρώσουν με την τρίτη ειδικότητα που λείπει. Αυτό σημαίνει ότι κάθε χημικός θα πάρει από λίγες ώρες φυσικής (κανονικά δε θα φορτωθεί αποκλειστικά ένας 2η ανάθεση ).
2. οι ώρες 2ης ανάθεσης δεν είναι απεριόριστες: από φέτος ακούγεται ότι δε θα υπερβαίνουν τις 10 - η περσινή οδηγία έλεγε για 7.
3. είναι Λύκειο κι όχι γυμνάσιο. Τυπικά δεν πρέπει να λείπουν διδάσκοντες ανά μάθημα κατεύθυνσης. Ουσιαστικά....
4. Αν το καλοσκεφτούμε, ο ένας χημικός είναι υπεράριθμος και το ΠΥΣΔΕ θα μπορούσε να του υποδείξει να κάνει αίτηση υπεραριθμίας για να πάει κατά προτεραιότητα σε όποιο άλλο σχολείο θέλει που να έχει οργανικό κενό με αποκλειστικές χημείες. Αυτό θα ήταν το πιο σωστό.
Αυτά μοιάζουν μάλλον σαν ευσεβείς πόθοι. Στην πράξη, με βάση τους νόμους και τα πδ και τις εγκυκλίους, αν η υπεραριθμία στον κλάδο αντιμετωπίζεται ενιαία, η ώρα βγαίνει με βάση τις περισσότερες ώρες που περισσεύουν, άρα του φυσικού. Αυτό είδα να τηρείται σε κάποιες δευτεροβάθμιες που μπήκα και είδα πώς τακτοποίησαν τις υπεραριθμίες και τις τοποθετήσεις. Αυτό που δεν είχα καταλάβει ήταν αν κάποιος του κλάδου ΠΕ04, που δεν έχει 11+ώρες α' ανάθεσης, μπορεί να κρατήσει την οργανική του ή την χάνει ανεξάρτητα παλαιότητας. Από τα λεγόμενα σε αυτό το θέμα καταλαβαίνω ότι δεν την χάνει. Η' υπάρχει άλλη άποψη.
-
Δηλαδη σ ενα γυμνασιο με τρια τμηματα ανα ταξη οπου οι ωρες χημειας ειναι συνολικα 6, απαγορευεται να υπαρχει χημικος με οργανικη θεση?και αν υπαρχει τη χανει την οργανικη του?
-
Δηλαδη σ ενα γυμνασιο με τρια τμηματα ανα ταξη οπου οι ωρες χημειας ειναι συνολικα 6, απαγορευεται να υπαρχει χημικος με οργανικη θεση?και αν υπαρχει τη χανει την οργανικη του?
ελπίζω πως δεν την χάνει, γιατί υπολογίζονται όλες μαζί οι ώρες των ΠΕ04. Αυτό όμως είναι ερμηνεία της παραγράφου ότι ο κλάδος ΠΕ04 κρίνεται ενιαία. Αν κάπου ίσχυσε κάτι διαφορετικό καλό είναι να το μάθουμε, να δούμε που βασίστηκε. Το ίδιο πρόβλημα πιθανόν να υπάρχει και με τους γεολόγους σε ένα λύκειο, με κάποιον που διορίστηκε εκεί όταν ο κλάδος ήταν ενιαίος.
-
Αν δεν κανω λαθος, οι οργανικες που δοθηκαν πριν τη διασπαση του κλαδου δεν χαρακτηριζονται υπεραριθμες απο τις αναθεσεις μαθηματων, γιατι δοθηκαν στη βαση της ομαδοποιησης του κλαδου. Οι νεες οργανικες, ομως, δινονται αυστηρα με την κατανομη μαθηματων.
-
Αν δεν κανω λαθος, οι οργανικες που δοθηκαν πριν τη διασπαση του κλαδου δεν χαρακτηριζονται υπεραριθμες απο τις αναθεσεις μαθηματων, γιατι δοθηκαν στη βαση της ομαδοποιησης του κλαδου. Οι νεες οργανικες, ομως, δινονται αυστηρα με την κατανομη μαθηματων.
και αν ο ένας ΠΕ04 ήρθε πριν τη διάσπαση του κλάδου και ο άλλος μετά τη διάσπαση, με ποιο τρόπο βγαίνουν οι υπεραριθμίες, με του πρώτου ή με του δεύτερου;
-
θα ήθελα να ρωτήσω σε όποιον γνωρίζει σε ένα λύκειο έχουμε με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα 2011-2012 37 ώρες φυσική, 18 ώρες χημεία και 13 ώρες βιολογία , 3 ώρες υπεύθυνου εργαστηρίου φ.ε., στο σχολείο υπηρετούν με οργανική ένας φυσικός με υποχρεωτικό ωράριο 16 ώρες και δύο χημικοί με οργανική με 19 ώρες υποχρεωτικό ωράριο ο καθένας. το ενδεχόμενο να βγει οργανική σε ποια ειδικότητα θα μπορούσε να βγει με βάση τις ισχύουσες διατάξεις του υπουργείου?
Επειδή είναι καλό να γνωρίζουμε τι έχει γίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, είτε είναι νόμιμο είτε όχι… Είμαι ο Φυσικός που διεκδικούσε τη θέση στο Λύκειο που αναφέρει η
-
Επειδή περισσεύουν μόλις 17 ώρες, μόνο ένα άτομο θα μπορούσε να πάει σε αυτό το λὐκειο (φυσικός ή βιολόγος). Και οι δύο δεν χωρούσατε έτσι και αλλιώς. Αλλιώς θα έφευγε ο χημικός που ήδη υπάρχει στο σχολείο; Και γω σε παλιότερα μήνυμά μου θεώρησα ότι θα το δώσουν σε φυσικό. Ίσως η επιλογή του βιολόγου έγινε γιατί είναι λύκειο και στη γ λυκείου χρειαζεται και ένας βιολόγος.
Το κενό δίνεται στην ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες α ανάθεσης. όμως δεν διευκρινίζει αν οι ώρες αυτές είναι αφού οι καθηγητές πάρουν τις ώρες α και β ανάθεσης: Κατά την κατανομή των μαθημάτων καταβάλλεται προσπάθεια ώστε οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους με μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (
-
Χωρίς να μου πέφτει λόγος, εικάζω ότι ο έτερος Χημικός που δεν είναι Υποδιευθυντής έχει τοποθετηθεί παλαιότερα από τον Υποδιευθυντή στο σχολείο. Μάλλον ο "φόβος" του Υποδιευθυντή ήταν ότι υπήρχε κίνδυνος να χάσει την οργανική του, άρα και το δικαίωμα να είναι Υποδιευθυντής άρα και τα σχετικά φράγκα...
Σε κάθε περίπτωση, έχουν δοθεί οργανικές κατά το παρελθόν τόσο στον κλάδο ΠΕ04 όσο και σε άλλους κλάδους, χωρίς να τηρούνται οι σχετικές προϋποθέσεις και έχουν δημιουργηθεί "περίεργες" καταστάσεις, π.χ. με ολόκληρα σχολεία (σε Γυμνάσια αναφέρομαι) χωρίς Φυσικό.
-
Επειδή περισσεύουν μόλις 17 ώρες...[/i]
Δεν περισσεύουν μόνο 17 ώρες γιατί είναι και το Project, που σύμφωνα με τη φετεινή εγκύκλιο υπολογίζεται κανόνικα σε όλους ως Α ανάθεση ισομερώς και είναι και τα επιλογής. Εν πάσει περιπτώσει, δε μπορεί ο καθένας να ερμηνεύει όπως θέλει τη νομοθεσία (χωρίς να λέω ότι εγώ την ερμηνεύω σωστά). Είναι δυνατόν για τόσο απλά πράγματα να συζητάμε σε forum τι θα έπρεπε να είχε γίνει; Είναι! Είναι δυνατόν για μια διαδικασία που γίνεται κάθε χρόνο να μην υπάρχουν σαφείς οδηγίες και τελικά να μην ξέρουμε ποιος έχει δίκιο;;; Είναι!
...εικάζω ότι ο έτερος Χημικός που δεν είναι Υποδιευθυντής έχει τοποθετηθεί παλαιότερα από τον Υποδιευθυντή στο σχολείο. Μάλλον ο "φόβος" του Υποδιευθυντή ήταν ότι υπήρχε κίνδυνος να χάσει την οργανική του, άρα και το δικαίωμα να είναι Υποδιευθυντής άρα και τα σχετικά φράγκα...
Σωστά εικάζεις, αλλά δεν υπάρχει κίνδυνος να χάσει την οργανική του γιατί οι υπεραριθμίες κρίνονται ενιαία στον κλάδο.
-
Επειδή περισσεύουν μόλις 17 ώρες...[/i]
Δεν περισσεύουν μόνο 17 ώρες γιατί είναι και το Project, που σύμφωνα με τη φετεινή εγκύκλιο υπολογίζεται κανόνικα σε όλους ως Α ανάθεση ισομερώς και είναι και τα επιλογής.
πρόσθεσα τις ώρες των μαθημάτων που μου έδωσες (υποθέτω αυτές τις ώρες κάνουν στο σχολείο αυτό) και αφαίρεσα τις ώρες των 3 καθηγητών που πάλι μου έδωσες και έτσι έβγαλα το 17 ώρες. Αν υπάρχουν μαθήματα επιλογής για τους πε04 που θα πάρουν οι μαθητές την επόμενη χρονιά δεν είναι γνωστό τον ιούνιο και δεν ξέρω αν μπορούν να υπολογιστούν στις τοποθετήσεις. Το project το παίρνουν πρώτα οι καθηγητές που έκαναν τεχνολογία και μετά είναι α ανάθεση σε όλους. Άρα δεν χρησιμοποιείται για οργανικό κενό (υποθέτω;). άσε που έγινε και 2ωρο, άρα αν μοιραστεί σε όλες τις ειδικότητες βγαίνει λιγότερο από 2ωρο στην καθεμία.
κοινώς, απορώ ποιος ερμηνεύει όλες αυτές τις εγκυκλίους και πώς.
-
- Αρχικά, το ΠΥΣΔΕ δεν βγάζει κανένα κενό!
Η αρχικη ηταν η σωστη αποφαση, διοτι διευθυντες σε τρια διαφορετικα σχολεια μου εχουν πει οτι ΚΑΝΟΝΙΚΑ (κι οχι οπως γινεται στην πραξη για να βολευτουν οι καθηγητες) για δημιουργια οργανικης θεσης πρεπει να υπολογιζεται το πληρες ωραριο (21). Διαφορετικα, αν υπολογιζεται το μειωμενο ωραριο του καθενος, οι ωρες βγαινουν λειψες σε περιπτωση μεταθεσης, αποσπασης, συνταξιοδοτησης, κλπ.
Γι'αυτο τοσα χρονια τα σχολεια εχουν γεμισει διορισμενους σε ανυπαρκτα οργανικα κενα, οι οποιοι διδασκουν λιγες ωρες και τις υπολοιπες παιρνουν προγραμματα για να καλυψουν ωραριο. (πλασματικα προγραμματα, κιολας)
-
Η αρχικη ηταν η σωστη αποφαση, διοτι διευθυντες σε τρια διαφορετικα σχολεια μου εχουν πει οτι ΚΑΝΟΝΙΚΑ (κι οχι οπως γινεται στην πραξη για να βολευτουν οι καθηγητες) για δημιουργια οργανικης θεσης πρεπει να υπολογιζεται το πληρες ωραριο (21). Διαφορετικα, αν υπολογιζεται το μειωμενο ωραριο του καθενος, οι ωρες βγαινουν λειψες σε περιπτωση μεταθεσης, αποσπασης, συνταξιοδοτησης, κλπ.
Γι'αυτο τοσα χρονια τα σχολεια εχουν γεμισει διορισμενους σε ανυπαρκτα οργανικα κενα, οι οποιοι διδασκουν λιγες ωρες και τις υπολοιπες παιρνουν προγραμματα για να καλυψουν ωραριο. (πλασματικα προγραμματα, κιολας)
Είσαι σίγουρος για το 21 ώρες; Γιατίξέρω διευθυντἐς που υπολογίζουν τα κενά βάζοντας σε όλους υποχρεωτικό ωράριο 16 ώρες, ενώ κανένας δεν έχουν. Και βγάζουν κενά χωρίς να υπάρχουν, και κάνουν έγγραφα και ξανά έγγραφα μέχρι να ξεφύγει από κάποιον και να το δώσουν το κενό.
-
Γιατίξέρω διευθυντἐς που υπολογίζουν τα κενά βάζοντας σε όλους υποχρεωτικό ωράριο 16 ώρες, ενώ κανένας δεν έχουν. Και βγάζουν κενά χωρίς να υπάρχουν, και κάνουν έγγραφα και ξανά έγγραφα μέχρι να ξεφύγει από κάποιον και να το δώσουν το κενό.
Μα ακριβως αυτο ειπα: οτι διαφορετικοι διευθυντες μου ειχαν εξηγησει οτι ΚΑΝΟΝΙΚΑ πρεπει να γινεται ετσι, αλλά δε γινεται στην πραξη. (για να εξυπηρετηθουν οι καθηγητες)
-
Η αρχικη ηταν η σωστη αποφαση, διοτι διευθυντες σε τρια διαφορετικα σχολεια μου εχουν πει οτι ΚΑΝΟΝΙΚΑ (κι οχι οπως γινεται στην πραξη για να βολευτουν οι καθηγητες) για δημιουργια οργανικης θεσης πρεπει να υπολογιζεται το πληρες ωραριο (21). Διαφορετικα, αν υπολογιζεται το μειωμενο ωραριο του καθενος, οι ωρες βγαινουν λειψες σε περιπτωση μεταθεσης, αποσπασης, συνταξιοδοτησης, κλπ.
Γι'αυτο τοσα χρονια τα σχολεια εχουν γεμισει διορισμενους σε ανυπαρκτα οργανικα κενα, οι οποιοι διδασκουν λιγες ωρες και τις υπολοιπες παιρνουν προγραμματα για να καλυψουν ωραριο. (πλασματικα προγραμματα, κιολας)
Είσαι σίγουρος για το 21 ώρες; Γιατίξέρω διευθυντἐς που υπολογίζουν τα κενά βάζοντας σε όλους υποχρεωτικό ωράριο 16 ώρες, ενώ κανένας δεν έχουν. Και βγάζουν κενά χωρίς να υπάρχουν, και κάνουν έγγραφα και ξανά έγγραφα μέχρι να ξεφύγει από κάποιον και να το δώσουν το κενό.
Στην πραγματικοτητα τα κενα τα υπολογιζουν οι Δ/νσεις βασει των στοιχειων που καταχωρουν οι διευθυντες των σχολειων, συμφωνα με την εκαστοτε εγκυκλιο για τον υπολογισμο των κενων και πλεονασματων που εκδιδει το υπουργειο καθε χρονο. Επι του προκειμενου, οι διευθυντες των σχολειων πρεπει να καταγραψουν το εβδομαδιαιο υποχρεωτικο ωραριο των εκπαιδευτικων του σχολειου, δηλαδη ποσες ωρες διδασκει ο καθε εκπαιδευτικος συμφωνα με τα ετη υπηρεσιας του, οι οποιες αθροιζονται συνολικα κατα κλαδο και ειδικοτητα για την εν λογω σχολικη μοναδα.
-
Στην πραγματικοτητα τα κενα τα υπολογιζουν οι Δ/νσεις βασει των στοιχειων που καταχωρουν οι διευθυντες των σχολειων, συμφωνα με την εκαστοτε εγκυκλιο για τον υπολογισμο των κενων και πλεονασματων που εκδιδει το υπουργειο καθε χρονο. Επι του προκειμενου, οι διευθυντες των σχολειων πρεπει να καταγραψουν το εβδομαδιαιο υποχρεωτικο ωραριο των εκπαιδευτικων του σχολειου, δηλαδη ποσες ωρες διδασκει ο καθε εκπαιδευτικος συμφωνα με τα ετη υπηρεσιας του, οι οποιες αθροιζονται συνολικα κατα κλαδο και ειδικοτητα για την εν λογω σχολικη μοναδα.
Θυμάμαι να συμπληρώνονται διάφοροι πίνακες μέσα στη χρονιά. ένας από αυτούς είχε μέσα και προγράμματα, πρότζεκτ κτλ. Επίσης, στην περίπτωση των ΠΕ04, πώς ξέρει η διεύθυνση ποιον να στείλει, αφού δεν φαίνεται ποιες ώρες τελικά β ανάθεσης κάνουν αυτοί που είναι ήδη μέσα στο σχολείο; Εγώ θυμάμαι ένα φυσικό να παίρνει κάθε χρόνο βιολογίες και γεωγραφίες, γιατί τις θεωρούσε πιο εύκολες και ζητούσαν αναπληρωτή φυσικό για τις φυσικές.
Και τις ιστορίες τις θυμάμαι μονίμως σε ξενόγλωσσους, με αποτέλεσμα άλλοτε να χάνεται μια θέση φιλόλογου και άλλες φορές να έρχεται φιλόλογος και να μένουν χωρίς ώρες οι μόνιμοι ξενόγλωσσοι. Υπάρχει κάποιος κανόνας για το πώς τελικά ρυθμίζεται το θέμα με τις β αναθέσεις;
-
από πότε οι τοποθετήσεις σε οργανικά κενά γίνονται ανά ειδικότητα και όχι ενιαία?
θυμάμαι από το 2007-2008 ως αναπληρωτές μας έπαιρναν χωριστά αλλά το 2009 και το 2010 σε κάποιες διευθύνσεις οι τοποθετήσεις σε οργανικά έγιναν ενιαία.
-
[...] Εγώ θυμάμαι ένα φυσικό να παίρνει κάθε χρόνο βιολογίες και γεωγραφίες, γιατί τις θεωρούσε πιο εύκολες και ζητούσαν αναπληρωτή φυσικό για τις φυσικές.
Και τις ιστορίες τις θυμάμαι μονίμως σε ξενόγλωσσους, με αποτέλεσμα άλλοτε να χάνεται μια θέση φιλόλογου και άλλες φορές να έρχεται φιλόλογος και να μένουν χωρίς ώρες οι μόνιμοι ξενόγλωσσοι. Υπάρχει κάποιος κανόνας για το πώς τελικά ρυθμίζεται το θέμα με τις β αναθέσεις;
Αναφορικά με το πρώτο παράδειγμα που φέρατε, εάν ο Δ/ντης δεν έπαιρνε θέση, θα έπρεπε να λάβει θέση το σώμα του συλλόγου διδασκόντων, μια που η ανάθεση ωρών και μαθημάτων εγκρίνεται και από το Σύλλογο. Οπότε... εμφανίζεται εκ νέου το ζήτημα της ατομικής - συλλογικής ευθύνης..
Αναφορικά με το δεύτερο, είμαι Ξενόγλωσση και πέρυσι έδωσα αγώνα σε υψηλούς τόνους και με καθημερινές οχλήσεις σε Δ/θμια και Π/θμια Εκπ/ση. Επιζητούσα να συμπληρώσω ωράριο στο αντικείμενό μου στο Δημοτικό της περιοχής μου και πληροφορήθηκα ότι εάν ο Δ/ντης το απαιτήσει μπορεί να με κρατήσει στη σχολ. μονάδα της Δ/θμιας να συμπληρώσω με Ιστορία όπως προαναφέρατε, ή με Γεωγραφία...
Γενικότερα.. οι εντολές που υπάρχουν αρχής εκδηλουμένης της κρίσης είναι να συμπληρώνουν πρώτα οι ενυπάρχοντες εκπ/κοι του σχολείου ωράριο (α' β ακόμη και γ' ανάθεση) και κατόπιν να προσφεύγει η μονάδα στη Δ/νση για τοποθέτηση αναπληρωτή. Μπορούμε να αντιληφθούμε βέβαια τι αντίκτυπο αυτό έχει και στην ποιότητα της διδακτικής διαδικασίας και στα επαγγελματικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων.
Έχω υπηρετήσει σε σχολείο που η εκπ/κος της Μουσικής δίδασκε
-
Δεν είναι δυνατόν να συνεχίζεται ο υπολογισμός των κενών των εκπαιδευτικών χωρίς ενιαία εφαρμογή κάποιων ΣΑΦΩΝ κανόνων, αλλά να στηρίζεται στις κατά τόπους ερμηνείες του κάθε ΠΥΣΔΕ. Και δεν μπορεί αυτό να θεωρείται ευελιξία! Ειδικά στις μέρες μας όπου η (μη) κατοχή οργανικής θέσης είναι κάτι που απασχολεί ιδιαιτέρως όλους τους εκπαιδευτικούς.
Άλλο ΠΥΣΔΕ δίνει οργανικό κενό στις 11 ώρες (κάποια και με λιγότερες), άλλο το δίνει με αστεράκι ( ότι δεν είναι πλήρες, αλλά και τι με αυτό; ), άλλο το δίνει στις 16 ώρες, άλλο στις 18 (όπως στον Πίνακα
-
Δεν είναι δυνατόν να συνεχίζεται ο υπολογισμός των κενών των εκπαιδευτικών χωρίς ενιαία εφαρμογή κάποιων ΣΑΦΩΝ κανόνων, αλλά να στηρίζεται στις κατά τόπους ερμηνείες του κάθε ΠΥΣΔΕ. Και δεν μπορεί αυτό να θεωρείται ευελιξία! Ειδικά στις μέρες μας όπου η (μη) κατοχή οργανικής θέσης είναι κάτι που απασχολεί ιδιαιτέρως όλους τους εκπαιδευτικούς.
Άλλο ΠΥΣΔΕ δίνει οργανικό κενό στις 11 ώρες (κάποια και με λιγότερες), άλλο το δίνει με αστεράκι ( ότι δεν είναι πλήρες, αλλά και τι με αυτό; ), άλλο το δίνει στις 16 ώρες, άλλο στις 18 (όπως στον Πίνακα
-
Τη λέξη "πιστά" την προσέθεσα την τελευταία στιγμή, αλλά δε θα αποφύγω να απαντήσω στο ερώτημα που μου θέτεις. Κατά την προσωπική μου άποψη πρέπει να βγει υπεράριθμος ο ΠΕ04 που έχει τοποθετηθεί τελευταίος στη σχολική μονάδα.
Το θέμα, όμως δεν είναι η δική μου προσωπική άποψη και ερμηνεία. Το θέμα είναι να υπάρχει ένα συγκεκριμένο, σαφές σε όλους, πλαίσιο με παραδείγματα που δεν θα αφήνουν καμία αμφιβολία στο τι ισχύει (σύγκρινε τις 5 γραμμών εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας με τις 20 σελίδων εγκυκλίους του Διοικητικής Μεταρρύθμισης).
Και αυτό είναι εμφανές και από το παράδειγμα που παραθέτεις. Κάποτε ήταν πιο απλά τα πράγματα. Έκτοτε θεσμοθετήθηκαν καινούρια "φρούτα", αλλά κανείς στο Υπουργείο Παιδείας δεν μπήκε στον κόπο να σκεφτεί τις επιπτώσεις και να βάλει σε μια σειρά όλα τα σχετικά θέματα.
-
να ρωτήσω έχω από το 2006 οργανική αλλά λόγω μείωσης τμήματος έχω 5 διδακτικές συν 3 ώρες υπεύθυνη Σ.Ε.Π.Ε.Υ. Στην περιοχή διορισμού μου δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις και ένας άλλος συνάδελφος που κάνει τις δικές μου ώρες επειδή αποσπάστηκα εγώ και πήγα σε άλλο σχολείο φέτος έχει ζητήσει βελτίωσης θέσης. Υπάρχει περίπτωση να συγχωνευθουν κάποιες σχολικές μονάδες και τι γίνεται στην περίπτωση αυτή επειδή κατέχω την τελευταία οργανική θέση παραμένω στο σχολείο μου,ακόμη αν έχω λιγότερα μόρια από άλλους συναδέλφους οι οποίοι έχουν περισσότερα, σε ποια εγκύκλιο το αναφέρει αυτό μπορεί να μου πει την εγκύκλιο που το λέει και επίσης μια δεύτερη ερώτηση που θέτω γνωρίζει κανείς πότε θα αλλάξουν τα τωρινά αναλυτικά προγράμματα σπουδών σε νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών;
-
να ρωτήσω έχω από το 2006 οργανική αλλά λόγω μείωσης τμήματος έχω 5 διδακτικές συν 3 ώρες υπεύθυνη Σ.Ε.Π.Ε.Υ. Στην περιοχή διορισμού μου δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις και ένας άλλος συνάδελφος που κάνει τις δικές μου ώρες επειδή αποσπάστηκα εγώ και πήγα σε άλλο σχολείο φέτος έχει ζητήσει βελτίωσης θέσης. Υπάρχει περίπτωση να συγχωνευθουν κάποιες σχολικές μονάδες και τι γίνεται στην περίπτωση αυτή επειδή κατέχω την τελευταία οργανική θέση παραμένω στο σχολείο μου,ακόμη αν έχω λιγότερα μόρια από άλλους συναδέλφους οι οποίοι έχουν περισσότερα, σε ποια εγκύκλιο το αναφέρει αυτό μπορεί να μου πει την εγκύκλιο που το λέει και επίσης μια δεύτερη ερώτηση που θέτω γνωρίζει κανείς πότε θα αλλάξουν τα τωρινά αναλυτικά προγράμματα σπουδών σε νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών;
Λίγο μπερδεύτηκα με τις λίγες ώρες και την αποσπαση και τον άλλο συνάδελφο.
Πάντως σε περίπτωση συγχώνευσης σχολείων, βγαίνει υπεράριθμος ο τελευταίος που τοποθετήθηκε στα δύο σχολεία. Εκτός αν ζητήσουν πολλοί να βγουν υπεράριθμοι, οπότε τότε βγαίνει υπεράριθμος αυτός που έχει τα περισσότερα μόρια. http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/monimoi-ekpaideytikoi/plhrofories/666-ekpaidevtikoi-monimoi-yperarithmoi.html
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Π.Δ.50/1996 - (ΦΕΚ.45 τ.Α)
Άρθρο 14, Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών
1. Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν
α) ίδρυση σχολικής μονάδας,
β) κατάργηση σχολικής μονάδας
γ) συγχώνευση σχολικών μονάδων
δ) μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις
ε) μείωση των τμημάτων των μαθητών ή
δ) άλλη αιτία.
Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της τυχόν υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.
2. Τα αρμόδια περιφερειακά συμβούλια, μετά τις μεταθέσεις που διενεργούνται σύμφωνα με τη διαδικασία των άρθρων 9, 11, 12 και 13 του διατάγματος αυτού συντάσσουν πίνακες των κενών οργανικών θέσεων λαμβάνοντας υπόψη και τις κενές θέσεις που προέκυψαν από τη διαδικασία των παραπάνω μεταθέσεων κατά σχολική μονάδα.
3. Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:
α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν εντός τριών (3) εργασίμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
β) Στη συνέχεια τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:
ι) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ
ιι) από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα.
Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα.
Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. Ειδικά οι εκπαιδευτικοί, που τοποθετήθηκαν στα ιδρυθέντα Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια (Τ.Ε.Ε.) κατά τις διατάξεις του άρθρου 8 παρ. 6 του Ν.2640/1998 (ΦΕΚ 206 Α`), και προέρχονται από τα τέως Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια (Τ.Ε.Λ.) και τα τέως Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια (Ε.Π.Λ.), λογίζονται τοποθετηθέντες σε αυτά από την αρχική τους τοποθέτηση στα τέως Τ.Ε.Λ. και Ε. Π.Λ., που μετατράπηκαν σε Ενιαία Λύκεια κατά τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 8 του Ν. 2525/1997 (ΦΕΚ 188 Α")
4. Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το αρμόδιο περιφερειακό συμβούλιο να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
-
Επίσης επειδή ο συγκεκριμένος συνάδελφος ζήτησε βελτίωσης θέσης δεν γνωρίζω τον λόγο, θέλω να ρωτήσω, αν έλθει στη θέση του, άλλος/η συνάδελφος/φισσα και αυτή έχει περισσότρα μόρια μετάθεσης και το συγκεκριμένο σχολείο συγχωνευτεί μπορεί αυτός/η να ζητήσει τοποθέτηση στην σχολική μονάδα που έχω εγώ τοποθετηθεί από το 2006 με λιγότερα μόρια μετάθεσης αλλά δεν υπάρχουν διδακτικές ώρες να καλύψει αφού στην συγκεκριμένη μονάδα λόγω ότι τα τμήματα ειναι λίγα λόγω μείωσης μαθητών ;
β)Όταν τοποθετήθηκα το 2006 έιχα οργανική γιατί τα τμήματα ήταν περισσότερα και γιατι ο νόμος αυτός που ψηφίστηκε το 2011 με τις 11 ώρες να έχεις οργανική θέση δεν ίσχυε τότε.Στην περίπτωση που είμαστε δύο στην ίδια σχολική μονάδα φεύγει, ποιός ή ποιά που έχει τα λιγότερα μόρια αφου εγώ είμαι η τελευταια που κατέχω την οργανική θέση και έχω τα λιγότερα μόρια συγκριτικά με άλλους συναδέλφους και στην περιοχή δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις ;