Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: dina 94 στις Μαΐου 01, 2012, 11:13:24 am
-
Χθες το βράδυ ήμουν καλεσμένη στο enicos.gr μια διαδικτυακή εκπομπή ,που φιλοξενούσε τρεις αρχηγούς κομμάτων .Χθες λοιπόν ήταν καλεσμένοι ο κ.Καμμένος ,η κ. Μπακογιάννη και ο κ. Καρατζαφέρης ! Σε ερώτηση που έγινε στον κ.Καμμένο για την παιδεία (ενιαίο μισθολόγιο ,30τμήματα ,μετακινήσεις μαθητών στην περιφέρεια ,εξαθλίωση του σύγχρονου εκπαιδευτικού )τότε απάντησε τα εξής :Δεν έχει ,λέει, σχέδιο για την παιδεία ακόμη γιατί είναι καινούριο κόμμα και δεν γνωρίζει κάτι .Επίσης είπε ότι είναι υπέρ της άρσης της μονιμότητας των νεοδιόριστων ,της ιδιωτικοποίησης των σχολείων .Στο τέλος αφού στριμώχτηκε και από άλλο συνάδελφο απαντά το εξής ανεκδιήγητο ΄Εδώ μας κλέβουν την εθνική κυριαρχία για παιδεία θα μιλάμε τώρα ; :o :o"Τέλος παραδέχτηκε ότι τα δικά του παιδιά τα στέλνει σε ιδιωτικό σχολείο 8)(που θα τα έστελνε άραγε ).Μέχρι και ο κ.Χατζηνικολάου (προς τιμή του )του είπε πως θέλετε να γίνετε πρωθυπουργός χωρίς να γνωρίζετε και να έχετε πρόγραμμα για την παιδεία ;Δεν θέλω πραγματικά να προκαταβάλλω κανένα .Αλλά επειδή βαλλόμαστε ως κλάδος από παντού και κανείς δεν δίνει σημασία θεωρώ ότι πρέπει να είμαστε προσεχτικοί στις επιλογές μας !Ευχαριστώ .
-
Τον παρακουλουθησα τον Καμμενο Ντινα...τη Μπακογιαννη οχι, τι ειπε;
-
Τό όλο αντι του μέρους κοιταξε Ντιμα μου ;) Γιατι οπως λεει και ο Αριστοτελης στα Πολιτικά του "αναιρουμένου γάρ του όλου ουκ εσται πους ουδέ χειρ"
Και οπως λεει και η καλη μου φιλη και συναδελφισσα dina94 πρεπει να είμαστε παρα πολυ προσεκτικοί και επιφυλακτικοι και ενημερωμενοι οσο γινεται.Να μη δινουμε ευκολα συγχωροχαρτι ουτε ευκαιριες γιατι οι καιροι ου μενετοι (= οι περιστασεις δεν επιτρεπουν άλλη αναβλητικότητα και αδρανεια)
Η σταση του στο προβλημα της παιδειας ειναι η γενικοτερη που εχουν τα κομματα. Η επιστροφη σε κατι καλυτερο θα αργησει, δυστυχως!
-
Το ίδιο λέει και ο
-
" Όπως απολύθηκαν οι υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα, έτσι πρέπει να απολυθούν και του δημοσίου!!!"
-
Η Μπακογιάννη έχει πρόταση για την παιδεία ! Αλλά δεν πήγα τόσο διαβασμένη για την Μπακογιάννη όσο για τον Καμμένο .Στο τέλος όταν πήγα να χαιρετήσω τον κ.Χατζηνικολάου του είπα "Σας παρακαλώ βοηθήστε μεάσα από το κανάλι σας τους εκπαιδευτικούς και την παιδεία γιατί είμαστε θαμμένοι στα Τάρταρα " μου απάντησε ' Το είδα ,έμεινα και εγώ έκπληκτος από τα όσα είπε "
-
Αληθεια, πιστευετε πως γνωριζει κανεις δημοσιογραφος τα θεματα της εκπαιδευσης τοσο καλα οσο εμεις οι ιδιοι? Καθησε ποτε κανενας απο αυτους να μαθει πραγματικα πως εχουν τα πραγματα,ωστε σε μια συζητηση να υποστηριξει σωστα τις θεσεις μας?
-
Το πιο θλιβερο ειναι πως το κινημα του Καμμενου ονομαζεται "ανεξαρτητοι" Ελληνες , μοναχα που ο Καμμενος μαλλον εχει ξεχασει πως στους αδιοριστους εκπαιδευτικους η λεξη ανεξαρτησια(κυριως οικονομικη ) ειναι αγνωστη πλεον λεξη....
Κι εμεις ειμαστε Ελληνες κυριε "ηγετη" των "Ανεξαρτητων Ελληνων" και μπορουμε πια απο μακρια να "οσφριζομαστε" καμμενες πολιτικες "συνταγες" στις "κουζινες" της Ψωροκωσταινας.....
-
Ο Καμμένος είναι γνωστό ότι υπερασπίζει την άρση της μονιμότητας, την αξιολόγηση, απολύσεις κλπ. στο δημόσιο τομέα και την υπεράσπιση της νεοφιλελεύθερης αγοράς και της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων. Η Παιδεία πώς θα εξαιρείτο από αυτά? Η δήλωση περί άγνοιάς του είναι καμμένη κυριολεκτικά. Όσο για το
-
Θα συμφωνήσω με το Μάρκο.
Δεν υπάρχει πολιτικός στην Ελλάδα με κάποιο πρόγραμμα (για όραμα ούτε λόγος) για την παιδεία.
Και το πρόβλημα δεν είναι τόσο ότι δεν ξέρουν, αλλά ότι δεν τους ενδιαφέρει να μάθουν τι τρέχει σ' αυτόν τον τομέα.
Ακόμα και τα κονδύλια που προβλέπονταν διαχρονικά στον προϋπολογισμό γι' αυτήν, δείχνουν πόσο μικρή σημασία της αποδίδουν.
Πιο σημαντικές θεωρούνται οι ΜΚΟ παρά τα σχολεία. :P
Ο Καμμένος ήταν ίσως ειλικρινής και το παραδέχθηκε. Και τους άλλους αν τους στριμώξεις, στην καλύτερη περίπτωση γενικολογίες θα αποσπάσεις. Να θυμίσω τη γνωστή Άννα, που ήταν τομεάρχης Παιδείας και όταν έγινε Υπουργός Παιδείας...πήγε για τριήμερο στην Γκούρα για θέματα εκπαιδευτικού σχεδιασμού (!) ;
Κανείς δεν βιάζεται να βελτιώσει τα πράγματα, γιατί οι περισσότεροι δεν έχουν και μεγάλη σχέση με την ελληνική παιδεία, όπως δεν έχουν και τα παιδιά τους. Αφού έχουν βρει εναλλακτική λύση για τους εαυτούς τους, γιατί να "καίγονται" να κάνουν κάτι για εσένα;
Δυστυχώς, στην Ελλάδα στην καλύτερη περίπτωση οι πολιτικοί λειτουργούν βλέποντας και κάνοντας, στη χειρότερη κάνουν ό,τι τους λένε άλλοι. :-X
-
Περιμένατε κάτι καλύτερο; Πρόκειται για ανδρείκελα που υπηρετούσαν μέχρι πρόσφατα το δικομματικό σύστημα, ψήφιζαν τους νόμους της δεξιάς (=νδ-πασοκ-λαος). Δεν έχουν αλλάξει ούτε μυαλά, ούτε ιδεολογία, ούτε προσωπικές βλέψεις. Μάλιστα, το τελευταίο αποτελεί τον κινητήριο μοχλό για "νέα" αυτά κόμματα, αλλά και για όσους άλλαξαν "στρατόπεδα" κλπ.
Και πέρα από τους παραπάνω, το κακό είναι ότι κάποιοι νέοι (θέλω να πιστεύω όσο το δυνατόν λιγότεροι) ενστερνίζονται απόψεις κάποιων ανεκδιήγητων τύπων από το παρελθόν, τύπου Μάνου. Εκτός του ότι ο συγκεκριμένος έχει υπηρετήσει πιστά μια από τις πιο αντιλαϊκές κυβερνήσεις την τριετία 1990-1993 (μέχρι τότε δηλαδή, γιατί μετά είδαμε και το "φιλολαϊκό" πρόσωπο του μπατσοκ του Σημίτη, για να μην ξεχνιόμαστε), στη συνέχεια ίδρυσε ένα σωρό διαφορετικά κόμματα, που ούτε ο ίδιος θα θυμάται πως λέγονταν ;D
Διαβάστε τις απόψεις του για την Παιδεία - και όχι μόνο - να φρίξετε..
Ο καλύτερος ψηφοφόρος είναι, τουλάχιστον, ο ενημερωμένος. Από 'κει και πέρα, ο καθένας κρίνει και με βάση τα δικά του πιστεύω και αντιλήψεις.
-
Καμμένος, Κατσέλη, Ντόρα και Μάνος είναι οι "δυσαρεστημένοι" του καθεστωτικού πολιτικού συστήματος που λειτουργούν ως ανάχωμα για να μην στραφούν οι πραγματικά δυσαρεστημένοι προς τα κόμματα της αριστεράς...
Επειδή και αυτοί δεν πείθουν, τα ΜΜΕ μέσω της δημοσιότητας έδωσαν την δυνατότητα στους δυσαρεστημένους "κάφρους", απολίτιστους και αδαείς ψηφοφόρους να εκφράσουν την δυσαρέσκειά τους ψηφίζοντας νεοναζιστικό κόμμα. Οι τελευταίοι δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να ψηφίσουν οτιδήποτε -ακόμη και κόμμα της αριστεράς- που θα απευθυνόταν σε ζωώδη αντανακλαστικά... :(
Εκεί που οι νεοναζιστές δρούσαν σε περιορισμένους χώρους, όπως στο υποβαθμισμένο κέντρο της ΑΘήνας, απέκτησαν τέτοια δημοσιότητα, ώστε και ο τελευταίος άσχετος της επαρχίας, να μπορεί να εκφράσει το μίσος του και την μισσαλλοδοξία του ως ψηφοφόρος μιας κατ' εξοχήν εγκληματικής οργάνωσης...
Θα μου πείτε και τα 2 μεγάλα κόμματα δεν έδρασαν και αυτά τελικά σαν εγκληματικές οργανώσεις με το πελατειολόγιό του το καθένα...
-
http://www.parapolitiki.com/2012/04/video_19.html
-
Έχω ακούσει τον
-
τωρα μάλιστα! Ολο προσφορά ειναι οι στρατιωτικοί! Ρε, ενα "ντου" να μας κανουν οι "αλλοι" δεν θα ξερουμε που να κρυφτουμε!..Πηγαμε στρατό και μάλιστα σε σωματα "απαιτητικά" και γνωριζουμε.
Δυστυχως, το θέμα-ζήτημα Παιδεια ειναι βαρελι διχως πάτο...και είμαστε μολις στην αρχή...
-
Κανένα κόμμα δεν ενδιαφέρετε για την Παιδεία . Παράδειγμα και τα 2 μεγάλα κόμματα συχνά πυκνά αναφέρουν ότι χρειάζεται ανάπτυξη με ιδέες στην επιχειρηματικότητα και νέες θέσεις εργασίας κυρίως στην επαρχεία σε τομείς όπου χρειάζονται εργατικά χέρια.
Το ερώτημα λοιπόν είναι και ίσως πρέπει να τεθεί σε ένα νέο τοπικ , τι σκοπεύουν να κάνουν; Απολύσεις; Εάν ναι με ποιο τρόπο;
Διορισμούς ; Εάν ναι με ποιο τρόπο;
Ασεπ; Γνώμη μου είναι ότι δεν βγαίνει ούτε με τα παράβολα!
60% ή 40% , εικοσιτετραμηνο ή 30 μηνο;
Τι θα ισχύσει λοιπόν στο μέλλον; Ενιαίος και Εσπατζιδίκες πιστώσεις;
Μα θα πει κάποιος ότι 4 χρόνια έχει να γίνει ΑΣΕΠ αρά ο ενιαίος είναι μεταλλαγμένος.
Επίσης κάποιος που είναι στην απέξω θα πει ότι δεν μου δίνετε η ευκαιρία αφού δεν γίνετε διαγωνισμός!!!!
Όπως και να έχει το μέλλον προβλέπετε ζοφερό και δυστυχώς δεν είμαστε ενωμένοι σε οποιαδήποτε μορφή αντίδρασης αφού όπως και να έχει όλο και κάποιος εξυπηρετείται . Αυτή είναι πραγματικότητα και μια πρώτη ευκαιρία για αντίδραση σε αυτήν την πολίτικη ίσως είναι η ψήφος μας!
-
http://filotimia.blogspot.com/2012/04/blog-post_3867.html
Σε αυτό το link μπορεί κάποιος να διαβάσει τί είπε ο κ.Σαμαράς για την Παιδεία.
Ενδεικτικά αντιγράφω κάποια αποσπάσματα:
"Παιδεία δεν είναι μόνο το εξεταστικό σύστημα: Πως περνάνε τα παιδιά μας από τα Λύκεια στα Πανεπιστήμια.
Η Παιδεία αρχίζει από το Δημοτικό. Μην πω από το νηπιαγωγείο…
Κι εδώ χρειάζεται να τα ξαναδούμε όλα. Τι διδάσκουμε στα παιδιά μας. Και πώς το διδάσκουμε.
Η Παιδεία δεν είναι μόνο τεχνική μετάδοσης γνώσεων. Είναι και παιδαγωγική. Η υψίστη τέχνη. Ο δάσκαλος δεν αρκεί να ξέρει μόνο το αντικείμενό του. Ούτε αρκεί να ξέρει πώς να το μεταδώσει. Πρέπει να είναι και παιδαγωγός."κ.λ κ.λ.π
Για την ταμπακιέρα ουδείς λόγος...
Ενώ ως προς αστυνομικούς και Ένοπλες Δυνάμεις το μεγαλύτερο μέρος της ομιλίας αφορά το πόσο σημαντικοί είναι και πως πρέπει να αυξηθεί ο μισθός τους.
Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε απ’ όλα αυτά με αστυνομικούς κακοπληρωμένους που συνεχώς βλέπουν τον ήδη πετσοκομμένο μισθό τους να πέφτει....
Πρέπει να τονίσουμε όμως, ότι τα ειδικά μισθολόγια των αστυνομικών δεν πρέπει να κοπούν άλλο. Αντίθετα πρέπει να αποκατασταθούν. ..
Δεν μπορείς να έχεις αποτελεσματικά αστυνόμευση με αστυνομία που κυριολεκτικά συνθλίβεται μισθολογικά. Εδώ δεν πρόκειται για ένα κλαδικό αίτημα. Πρόκειται για άμεση προτεραιότητα διατήρησης της κοινωνικής συνοχής..
Ασφαλώς θα κόψουμε εν ανάγκη απ’ αλλού, αλλά τα ειδικά τους επιδόματα, όχι μόνο δεν πρέπει να θιγούν άλλο. Πρέπει και να αποκατασταθούν. ..
Έχουμε υπολογίσει ότι πλήρης αποκατάσταση επιδομάτων στους μάχιμους αστυνομικούς που στους πιλότους είναι αρκετά κάτω από 100 εκατομμύρια. Αυτό μπορεί να βρεθεί από ισοδύναμα μέτρα. Θα τα βρούμε και θα τα διαπραγματευθούμε με την Τρόικα.
Για τους μάχιμους εκπαιδευτικούς κ.Σαμαρά, τίποτα??
-
Δείτε κι αυτό: μια δόση χιούμορ που λέει πολλά
http://24wro.blogspot.com/2012/04/video_4649.html
-
Κανένα κόμμα δεν ενδιαφέρετε για την Παιδεία . Παράδειγμα και τα 2 μεγάλα κόμματα συχνά πυκνά αναφέρουν ότι χρειάζεται ανάπτυξη με ιδέες στην επιχειρηματικότητα και νέες θέσεις εργασίας κυρίως στην επαρχεία σε τομείς όπου χρειάζονται εργατικά χέρια.
Το ερώτημα λοιπόν είναι και ίσως πρέπει να τεθεί σε ένα νέο τοπικ , τι σκοπεύουν να κάνουν; Απολύσεις; Εάν ναι με ποιο τρόπο;
Διορισμούς ; Εάν ναι με ποιο τρόπο;
Ασεπ; Γνώμη μου είναι ότι δεν βγαίνει ούτε με τα παράβολα!
60% ή 40% , εικοσιτετραμηνο ή 30 μηνο;
Τι θα ισχύσει λοιπόν στο μέλλον; Ενιαίος και Εσπατζιδίκες πιστώσεις;
Μα θα πει κάποιος ότι 4 χρόνια έχει να γίνει ΑΣΕΠ αρά ο ενιαίος είναι μεταλλαγμένος.
Επίσης κάποιος που είναι στην απέξω θα πει ότι δεν μου δίνετε η ευκαιρία αφού δεν γίνετε διαγωνισμός!!!!
Όπως και να έχει το μέλλον προβλέπετε ζοφερό και δυστυχώς δεν είμαστε ενωμένοι σε οποιαδήποτε μορφή αντίδρασης αφού όπως και να έχει όλο και κάποιος εξυπηρετείται . Αυτή είναι πραγματικότητα και μια πρώτη ευκαιρία για αντίδραση σε αυτήν την πολίτικη ίσως είναι η ψήφος μας!
Ενω αν γινει ΑΣΕΠ θα του δοθει νομιζεις η ευκαιρια εε; Οσο για την ψηφο μας
νομιζω οσοι εξαρτονται οικονομικα κυριως απο αυτο το συστημα θα το στηριξουν. Οι υπολοιποι (στην απεξω) μαλλον θα πειραματιστουν με πιο πιθανη την ψηφο διαμαρτυριας χωρις ομως ουσιαστικη γνωση το τι λενε προγραμματικα τα κομματα αυτα.
-
Μα και ασεπ να γινοταν ....διορισμοι θα γινονταν; ;)Και κατι αλλο ετσι που τα ''βλεπω''στατιστικα τα πραματα σε κανενα χρονο μονιμοτητα θα'χουμε;
-
ρίξτε μια ματιά στα εξής:
ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ-ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ (http://sdknkastorias.blogspot.com/2012/02/blog-post_1213.html)100.000 απολύσεις στο Δημόσιο και νέα μείωση στις συντάξεις (http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=112119162)
καλό μήνα.
-
http://www.enikos.gr/ekloges-2012/39511,Exoyme_programma_gia_thn_paideia.html
έγινε χαμός..... ;D
-
Μετά το κράξιμο, συντάχθηκε πρόγραμμα και βρίσκεται σε διαβούλευση.
http://anexartitoiellines.gr/post.php?post_id=346
-
Α πάρα πολύ ωραία. Η Ειδική Αγωγή απλά δεν υπάρχει! Χωρίς βέβαια αυτό να είναι το μόνο μειονέκτημα.
-
Α πάρα πολύ ωραία. Η Ειδική Αγωγή απλά δεν υπάρχει! Χωρίς βέβαια αυτό να είναι το μόνο μειονέκτημα.
Και γιατί δεν τους το γράφεις, αφού είναι σε διαβούλευση το πρόγραμμα;
Δεν ξέρω κατά πόσο την εννοούν τη διαβούλευση και γενικώς για τα προγράμματα των κομμάτων κρατώ μικρό καλάθι, αλλά αν αυτοί δίνουν τη δυνατότητα να πεις τη γνώμη σου, γιατί όχι;
Εγώ το διάβασα στα γρήγορα. Χαμογέλασα λίγο με την αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων και τα αρχαία στο δημοτικό.
Όχι ότι είναι απαραιτήτως κακές ιδέες, αλλά "κάπως" μου φάνηκαν.
-
Για να επισημάνεις σε κάποιον κάτι πρέπει να του αναγνωρίζεις κάποια αξία και να θέλεις να συνδράμεις στη βελτίωσή του. Προσωπικά δεν έχω τέτοια διάθεση.
-
Διαφωνώ. Μ' αυτήν τη λογική δεν πρέπει να ασκείται και αντιπολίτευση, γιατί έτσι θα βελτιωθεί το εκάστοτε κυβερνητικό κόμμα που μπορεί να μην είναι της αρεσκείας μας.
Δεν με ενδιαφέρει η τύχη του συγκεκριμένου κόμματος ούτε παρέθεσα το πρόγραμμα, για να το υποστηρίξω.
Με ενδιαφέρει ωστόσο το τι λέει το κάθε κόμμα, γιατί σε όποια θέση κι αν βρεθεί, μπορεί να επηρεάσει
έστω και κατ' ελάχιστον τα πράγματα, ακόμα και μέσω της πίεσης που θα ασκήσει προς αυτό (ή προς αυτά) που θα ασκούν εξουσία.
Η λογική ότι πρέπει να ασχολείται ο κάθε πολίτης μόνο με το κόμμα που θα ψηφίσει, δεν νομίζω ότι βοηθά τα πράγματα. Πρέπει να τίθενται θέματα στο δημόσιο διάλογο, να ασκείται πίεση προς όλες τις κατευθύνσεις.
-
Νέος εθνικός διάλογος για την Παιδεία αλλά μία από τα ίδια!!!
http://www.rodacino.gr/article.jsf?id=0E7B73BE8C77F45A88E64012D8619FF2&at=1
-
Νέος εθνικός διάλογος για την Παιδεία αλλά μία από τα ίδια!!!
http://www.rodacino.gr/article.jsf?id=0E7B73BE8C77F45A88E64012D8619FF2&at=1 (http://www.rodacino.gr/article.jsf?id=0E7B73BE8C77F45A88E64012D8619FF2&at=1)
Τα είδα όλα εκτός από τον διάλογο. Πού είναι;
-
Και εγω το διαλογο ψαχνω.