Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Δημοτικό => Μήνυμα ξεκίνησε από: Lara στις Ιουνίου 19, 2012, 05:29:27 pm
-
Που μπορώ να βρω υλικό για γράμματα και αριθμούς σε παιχνιώδη μορφή από το διαδίκτυο για παιδάκι που μόλις τελείωσε το νηπιαγωγείο?
Γράφουμε τα γραμματάκια αλλά βαριέται πάρα πολύ και δε θέλω να το καταπιέζω.....αλλά από την άλλη μου είπε η νηπιαγωγός ότι πρέπει να ξερει καλα τα γραμματα και τους αριθμους.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Που μπορώ να βρω υλικό για γράμματα και αριθμούς σε παιχνιώδη μορφή από το διαδίκτυο για παιδάκι που μόλις τελείωσε το νηπιαγωγείο?
Γράφουμε τα γραμματάκια αλλά βαριέται πάρα πολύ και δε θέλω να το καταπιέζω.....αλλά από την άλλη μου είπε η νηπιαγωγός ότι πρέπει να ξερει καλα τα γραμματα και τους αριθμους.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Για να καταλάβω (ξέρω ότι βγαίνω εκτος θέματος)....τι εννοείς ότι σου είπε η νηπιαγωγός ότι πρέπει να ξέρει καλά τα γράμματα και τους αριθμούς;;
-
...αλλά από την άλλη μου είπε η νηπιαγωγός ότι πρέπει να ξερει καλα ??? τα γραμματα και τους αριθμους.
Τα γράμματα και τους αριθμούς θα τα μάθει καλά στην α΄ δημοτικού.
-
...αλλά από την άλλη μου είπε η νηπιαγωγός ότι πρέπει να ξερει καλα ??? τα γραμματα και τους αριθμους.
Τα γράμματα και τους αριθμούς θα τα μάθει καλά στην α΄ δημοτικού.
Σωστα, μην αγχωνεσαι.Το εζησα, πιεστηκα και τελικα δεν αξιζε.Ολα θελουν το χρονο τους και την καταλληλη ωρα.
-
.
Που μπορώ να βρω υλικό για γράμματα και αριθμούς σε παιχνιώδη μορφή από το διαδίκτυο για παιδάκι που μόλις τελείωσε το νηπιαγωγείο?
Γράφουμε τα γραμματάκια αλλά βαριέται πάρα πολύ και δε θέλω να το καταπιέζω.....αλλά από την άλλη μου είπε η νηπιαγωγός ότι πρέπει να ξερει καλα τα γραμματα και τους αριθμους.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Για να καταλάβω (ξέρω ότι βγαίνω εκτος θέματος)....τι εννοείς ότι σου είπε η νηπιαγωγός ότι πρέπει να ξέρει καλά τα γράμματα και τους αριθμούς;;
..
μου ειπε οτι θα πρεπει το Σεπτέμβρη να γνωριζει να γραφει και να αναγνωριζει ολο το αλφαβητο και τους αριθμους απο το 1-20. Επίσης, μου τονισε οτι κατα τη διαρκεια της χρονιας ηταν αφηρημενη στο ημερολογιο (δηλαδη στην καθηνερινη αναφορα μερας, μηνα, ετους κτλ...).
Εγω ειμαι πολυ χαλαρη και δεν ηθελα να την καταπιεζω ολο το χρονο....και τωρα που προσπαθω να δουμε τα γραμματα ενα ενα μου βγαζει λιγο αντιδραση,,,και στεναχωριεμαι.......
-
Προσωπικά δεν συμφωνώ....άλλωστε στην Α' δημοτικού τα παιδιά μέχρι τα χριστούγεννα μαθαίνουν τα γράμματα, αν τώρα το παιδί έχει μάθει μέχρι το Σεπτέμβρη όλο το αλφάβητο, πιστεύω πως θα βαριέται και ναι θα είναι αφηρημένο...Ξαναλέω....προσωπική άποψη.... :)
-
Μπορεις να βρεις υλικο στο e-selides
-
μου ειπε οτι θα πρεπει το Σεπτέμβρη να γνωριζει να γραφει και να αναγνωριζει ολο το αλφαβητο και τους αριθμους απο το 1-20. Επίσης, μου τονισε οτι κατα τη διαρκεια της χρονιας ηταν αφηρημενη στο ημερολογιο (δηλαδη στην καθηνερινη αναφορα μερας, μηνα, ετους κτλ...).
Εγω ειμαι πολυ χαλαρη και δεν ηθελα να την καταπιεζω ολο το χρονο....και τωρα που προσπαθω να δουμε τα γραμματα ενα ενα μου βγαζει λιγο αντιδραση,,,και στεναχωριεμαι.......
Συγγνώμη αλλά είναι δυνατόν;;;!!!! Θα κάνεις εσύ μέσα στο καλοκαίρι τη δουλειά που έπρεπε να κάνει η νηπιαγωγός όλη τη χρονιά;;;; Και μετά το παιδί θα μισήσει το σχολείο, και όχι άδικα. Δεν ξέρω αν ήταν αφηρημένη ή όχι αλλά ήταν δουλειά της νηπιαγωγού, αν το θεωρούσε τόσο σοβαρό και απαραίτητο να ξέρει πριν την Α' όλ'αυτά.
Και μετά από το ξέσπασμά μου, να σου πω πως ο μεγάλος μου (τώρα τέλειωσε
-
μου ειπε οτι θα πρεπει το Σεπτέμβρη να γνωριζει να γραφει και να αναγνωριζει ολο το αλφαβητο και τους αριθμους απο το 1-20. Επίσης, μου τονισε οτι κατα τη διαρκεια της χρονιας ηταν αφηρημενη στο ημερολογιο (δηλαδη στην καθηνερινη αναφορα μερας, μηνα, ετους κτλ...).
Εγω ειμαι πολυ χαλαρη και δεν ηθελα να την καταπιεζω ολο το χρονο....και τωρα που προσπαθω να δουμε τα γραμματα ενα ενα μου βγαζει λιγο αντιδραση,,,και στεναχωριεμαι.......
Συγγνώμη αλλά είναι δυνατόν;;;!!!! Θα κάνεις εσύ μέσα στο καλοκαίρι τη δουλειά που έπρεπε να κάνει η νηπιαγωγός όλη τη χρονιά;;;; Και μετά το παιδί θα μισήσει το σχολείο, και όχι άδικα. Δεν ξέρω αν ήταν αφηρημένη ή όχι αλλά ήταν δουλειά της νηπιαγωγού, αν το θεωρούσε τόσο σοβαρό και απαραίτητο να ξέρει πριν την Α' όλ'αυτά.
++++++++++++++++++++
-
Προσωπικες εμπειριες:
1η - Ο ανηψιος μου και βαφτιστήρι μου ουτε να ακουσει για σχολειο!
Λεει η αδελφη μου "Μαρκο, θα ερθω Αθηνα να παω σε παιδοψυχολογο"
Πεταμενα λεφτα της λεω (με την εννοια πιο πολυ να μη μου κουβαληθει).Θα σου πω εγω τον τρόπο. Θα το μετονομασουμε σε "Κεντρο απασχόλησης"αφου η εννοια σχολειο το φοβιζει. Ετσι κι εγινε. Απο γραμματα δε και αριθμους ελαχιστα πραγματα εως καθολου.
Σα πηγε 1η μερα στο σχολειο, εκανα ταξιδι στη Χιο και μιλησα ο ιδιος με τη δασκαλα. Της εξηγησα καποια πραγματα και εκεινη μας καθησυχασε.
Εκτοτε μιλουσα τακτικα στο τηλεφωνο με τη δασκαλα του και με παρακαλεσε να ερθω και στη χριστουγεννιατικη γιορτη τους.
Τωρα ο Ισιδωρος ειναι απο τους πολυ καλους μαθητες. Φετος θα παει Γ Δημοτικου.
Κανενα αγχος λοιπον δεν χρειαζεται.
Οταν πηγαινα να τον δω,
- Που ειναι ο μικρος?
- μεσα, διαβαζει.
- Τί διαβαζει?
- ενα φυλλαδιο με ασκησεις που τους εδωσε η δασκαλα
- ελα δω ρε
-τί κανεις?
-εχεις καμια φιλεναδα?
- (η αδελφη μου) τί λες βρε στο παιδι?
2η περιπτωση
Η αλλη μου αδελφη ολο τον Αυγουστο το ειχε κανει το παιδι ρομποτακι,
ειχε μαθει ολα τα γραμματα, ολους τους αριθμους και να μετρα μεχρι το 100
να γραφει συλλαβες και λεξεις!!!
- Μονο μεθοδο των τριων δεν ειχε κανει.... ::)
-Ελα ρε να παμε να παιξουμε μπαλα
αστην παλαβη τη μανα σου....
-
... Λοιπόν, ο δάσκαλος (και μιλάμε περί ΜΕΓΑΛΟΥ δασκάλου!) μου είπε ότι καλύτερα που δεν ήξερε γιατί έτσι θα τον έπλαθε όπως ήθελε και όπως έπρεπε. Άλλα παιδιά που ήξεραν να γράφουν είχαν μάθει με λάθος φορα και είχαν πρόβλημα. Ο δικός μου κανένα απολύτως!!! Μέχρι τα Χριστούγεννα είχε μάθει να γράφει και να διαβάζει!!! ....
Συγγνώμη που πετσοκόβω το μήνυμα σου αλλά σε αυτή την πρόταση είναι όλη η ουσία.
Στο νηπιαγωγείο μαθαίνουν γράμματα και αριθμούς διαισθητικά, δεν κάνουν συστηματική γραφή και η σωστή φορά των γραμμάτων έχει πολύ μεγάλη σημασία. Καλύτερα να το βοηθήσεις από Σεπτέμβρη ακολουθώντας τις οδηγίες της δασκάλας του.
Όσον αφορά την αντίδραση που σου βγάζει, είναι φυσιολογικό!
Τέτοια εποχή που το "σχολείο" έχει τελειώσει, εσύ το βάζεις να κάνει "μαθήματα"!
Άστο να ξεκουραστεί, να κάνει χειροτεχνίες, να ζωγραφίζει σωστά μέσα στο πλαίσιο, να κρατάει σωστά το μολύβι, να χρησιμοποιεί σωστά το ψαλίδι, τη γόμα, την ξύστρα.
Ίσως σου φανεί αστείο αλλά οι παραπάνω δεξιότητες ήταν κατακτημένη γνώση από τα παιδάκια που είχαν πάει νηπιο και ξεχώριζαν από αυτά που δεν είχαν πάει.
Φέτος που μπήκα και σε πρώτη δημοτικού σχεδόν οι μισοί μου μαθητές δεν μπορούσαν να χρωματίσουν μέσα στις γραμμές και δυσκολευόντουσαν στο κόψιμο ακόμα και σε απλά σχήματα.
-
Στο νηπιαγωγείο μαθαίνουν γράμματα και αριθμούς διαισθητικά, δεν κάνουν συστηματική γραφή και η σωστή φορά των γραμμάτων έχει πολύ μεγάλη σημασία. Καλύτερα να το βοηθήσεις από Σεπτέμβρη ακολουθώντας τις οδηγίες της δασκάλας του.
Αυτό είναι αλήθεια, άλλωστε αναφέρονται και στο αναλυτικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου οι στόχοι σχετικά με τη γραφή και σε αυτούς δεν περιλαμβάνεται η συστηματική διδασκαλία των γραμμάτων.
Όσον αφορά την αντίδραση που σου βγάζει, είναι φυσιολογικό!
Τέτοια εποχή που το "σχολείο" έχει τελειώσει, εσύ το βάζεις να κάνει "μαθήματα"!
Σε αυτό θα συμφωνήσω...
-
Κι όμως υπάρχουν αρκετά νήπια που ξέρουν το αλφάβητο και τους αριθμούς. Στο νηπιαγωγείο μαθαίνουν "διαισθητικά"("οπτικά"). Πρέπει ένα νήπιο να έχει βάσεις ώστε να φοιτήσει ομαλά στην Α Δημοτικού. Το κατά πόσο είναι προετοιμασμένο, πιστεύω ότι εξαρτάται από τη νηπιαγωγό αλλά και τη συνεργασία των γονέων.
Δείτε και δω :
http://www.chiourea.gr/2012/05/blog-post_2278.html
(Αναφέρεται στην παράλληλη στήριξη αλλά πιστεύω ότι αποτελεί και έναν καλό μπούσουλα για αξιολόγηση νηπίων γενικά).
-
Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν νήπια που γνωρίζουν το αλφάβητο και τους αριθμούς. Ίσα ίσα, γίνονται στο νηπιαγωγείο δραστηριότητες φωνολογικής ενημερότητας και τα παιδιά έχουν πλούσια ερεθίσματα έντυπου λόγου, έρχονται σε επαφή δηλαδή με τα γράμματα, αλλά δεν γίνεται διδασκαλία όπως στην πρώτη δημοτικού.Τώρα, σχετικά με τους αριθμούς στο νηπιαγωγείο γίνονται δραστηριότητες που αφορούν την πληθικότητα των αριθμών.
-
Επίσης, στο νηπιαγωγείο τα παιδιά αναγνωρίζουν αριθμητικά σύμβολα τα οποία προσπαθούν να (αντι)γράψουν αβίαστα δίπλα στην αντίστοιχη ποσότητα (συνήθως μέσα σε ένα κουτάκι ή επάνω σε μία γραμμούλα).
Έχω συνεργαστεί με νηπιαγωγούς που ετοιμάζουν στον υπολογιστή πολύ καλές σχετικές ασκήσεις (τώρα με τις επιμορφώσεις Α και
-
... Λοιπόν, ο δάσκαλος (και μιλάμε περί ΜΕΓΑΛΟΥ δασκάλου!) μου είπε ότι καλύτερα που δεν ήξερε γιατί έτσι θα τον έπλαθε όπως ήθελε και όπως έπρεπε. Άλλα παιδιά που ήξεραν να γράφουν είχαν μάθει με λάθος φορα και είχαν πρόβλημα. Ο δικός μου κανένα απολύτως!!! Μέχρι τα Χριστούγεννα είχε μάθει να γράφει και να διαβάζει!!! ....
Συγγνώμη που πετσοκόβω το μήνυμα σου αλλά σε αυτή την πρόταση είναι όλη η ουσία.
Στο νηπιαγωγείο μαθαίνουν γράμματα και αριθμούς διαισθητικά, δεν κάνουν συστηματική γραφή και η σωστή φορά των γραμμάτων έχει πολύ μεγάλη σημασία. Καλύτερα να το βοηθήσεις από Σεπτέμβρη ακολουθώντας τις οδηγίες της δασκάλας του.
Όσον αφορά την αντίδραση που σου βγάζει, είναι φυσιολογικό!
Τέτοια εποχή που το "σχολείο" έχει τελειώσει, εσύ το βάζεις να κάνει "μαθήματα"!
Άστο να ξεκουραστεί, να κάνει χειροτεχνίες, να ζωγραφίζει σωστά μέσα στο πλαίσιο, να κρατάει σωστά το μολύβι, να χρησιμοποιεί σωστά το ψαλίδι, τη γόμα, την ξύστρα.
Ίσως σου φανεί αστείο αλλά οι παραπάνω δεξιότητες ήταν κατακτημένη γνώση από τα παιδάκια που είχαν πάει νηπιο και ξεχώριζαν από αυτά που δεν είχαν πάει.
Φέτος που μπήκα και σε πρώτη δημοτικού σχεδόν οι μισοί μου μαθητές δεν μπορούσαν να χρωματίσουν μέσα στις γραμμές και δυσκολευόντουσαν στο κόψιμο ακόμα και σε απλά σχήματα.
Συμφωνώ απόλυτα!
Και όλ'αυτά που λέτε για ασκήσεις σε υπολογιστή και "διαισθητική"/"οπτική" αναγνώριση συμβόλων και βάσεις που πρέπει να έχει αποκτήσει το παιδί στα νήπια, πιστεύω ότι έχετε δίκιο. Άλλωστε, δε θα ήταν υποχρεωτική αυτή η τάξη αν δεν υπήρχε λόγος. Απλά, όλ'αυτά πρέπει να γίνουν κατά τη διάρκεια της χρονιάς, κι όχι το καλοκαίρι.
Να εκφράσω και μια απορία/υποψία: μήπως το παιδί ξέρει κάποια πράγματα και απλά δεν τα λέει; Το λέω αυτό γιατί ο μεγάλος μου ποτέ δε μου έλεγε τι μάθαιναν στον παιδικό/νήπια με αποτέλεσμα να πιστεύω ότι δεν έκαναν τίποτα και όταν μας έστελναν από τον παιδικό μηνιαία αναφορά με το τι έκαναν, να τις αμφισβητώ. Τώρα που βλέπω ότι το παιδί όχι απλά δεν είναι πίσω από τους συμμαθητές του αλλά τα πάει περίφημα, αρχίζω να πιστεύω ότι δουλειά γινόταν, αλλά "υποσυνείδητα" (αν μπορώ να το πω αυτό).
Lara, είμαι σίγουρη ότι όλα θα πάνε καλά! :)
-
Σίγουρα η υποχρεωτικότητα εδώ και κάποια χρόνια του νηπιαγωγείου προϋποθέτει την εμπέδωση συγκεκριμένων γνώσεων και δεξιοτήτων, ώστε το παιδί να φοιτήσει ομαλά στην Α Δημοτικού.
Η ταπεινή μου συμβουλή είναι να είστε σε επαφή όλη τη χρονιά με τις νηπιαγωγούς, να ενδιαφέρεστε για την πρόοδο των παιδιών, να ρωτάτε συμβουλές για το πώς μπορείτε να τα βοηθήσετε και να τα ενισχύσετε στη μαθησιακή διαδικασία.
Mην πανικοβάλλεστε την καλοκαιρινή περίοδο!
Δυστυχώς/ευτυχώς το νηπιαγωγείο δεν είναι πια μόνο παιχνίδι. Αυτοί οι καιροί πέρασαν ανεπιστρεπτί (που να δείτε και το καινούργιο αναλυτικό πρόγραμμα που εφαρμόζεται πιλοτικά!!!).
Πάρτε μια γεύση :
http://www.pde.gr/index.php?page=3627
-
Που μπορώ να βρω υλικό για γράμματα και αριθμούς σε παιχνιώδη μορφή από το διαδίκτυο για παιδάκι που μόλις τελείωσε το νηπιαγωγείο?
Γράφουμε τα γραμματάκια αλλά βαριέται πάρα πολύ και δε θέλω να το καταπιέζω.....αλλά από την άλλη μου είπε η νηπιαγωγός ότι πρέπει να ξερει καλα τα γραμματα και τους αριθμους.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Μην πιέζεις το παιδί να κάνει κάτι που θα έρθει η ώρα να το κάνει από Σεπτέμβρη
Το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να αγχωθεί και να βγάλει απέχθεια προς τα γράμματα και τους αριθμούς
Επίσης αν τα μάθει πριν την ώρα του,πιθανά να βαριέται στην Α Δημοτικού
Σίγουρα ξέρει κάποια πράγματα τελειώνοντας το νηπιαγωγείο και αν θέλεις να έχει το παιδί μια επαφή με αυτά μέσα στο καλοκαίρι,υπάρχουν χίλιες δυο δραστηριότητες να κάνεις μαζί του ποτέ όμως σαν "μάθημα"
Η σχ.σύμβουλος έδωσε μια ιδέα για το αλφαβητάρι των διακοπών:ένα τετράδιο απλό όπου σε κάθε σελίδα θα έχεις γράψει κι από ένα γράμμα της αλφαβήτα.Στο γράμμα άλφα θα ψάξει να βρεί τι αρχίζει από Α πχ άμμος,θα μαζέψει λίγη από την παραλία και θα την κολλήσει στην σελίδα του Α.Στο
-
και να προσθέσω οτι στις διακοπές δεν πρέπει να πιέζουμε τα παιδιά με τα του σχολείου
ακόμα θυμάμαι τις απαίσιες "Χαρούμενες Διακοπές" που μόνο χαρούμενες δεν ήταν,που μου έπαιρναν οι γονείς μου κάθε καλοκαίρι και φυσικά έφερναν το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επιδίωκαν οι δικοί μου
το έσκαγα και έτρεχα έξω από το σπίτι ;D
-
Boldini, εξαιρετική ιδέα το αλφαβητάρι!!! Όσο για τις "Χαρούμενες Διακοπές", κι εγώ τα ίδια πέρασα. :( Δε μου άρεσε καθόλου.
Η νηπιαγωγός του μεγάλου μου, όταν τη ρωτήσαμε να μας προτείνει κάποιο βιβλίο για καλοκαίρι, μας πρότεινε τις "Στυβοκεφαλιές" που τα παιδιά μου το λάτρεψαν! Το τέλειωσε, αν θυμάμαι καλά, σε μια βδομάδα!!! Είναι γεμάτο παζλ και ασκησούλες για να ακονίζουν το μυαλό τους. Μας είχε πει ότι τα βιβλία που είναι χοντρά γεμάτα πολύπλοκες δραστηριότητες και πολλές οδηγίες μπερδεύουν τα παιδιά και βαριούνται γρήγορα. Είχε απόλυτο δίκιο! Το συγκεκριμένο δεν έχει καθόλου οδηγίες/εκφωνήσεις.
-
παιδια σας ευχαριστω παρα πολύ!!!!!!!!!!!!
-
χαίρομαι που με νιώθεις panickos ;D ;D
σίγουρα θα κυκλοφορούν στα βιβλιοπωλεία διάφορα τέτοια βιβλία
όμως πιστεύω οτι αυτό που περιέγραψε η σχολική μας σύμβουλος είναι πιο προσωπικό,πιο δημιουργικό για το παιδί
το παιδί θα κολλάει αντικείμενα και θα έχει την ευκαιρία να παρατηρεί και τις ιδιότητες των υλικών,να μυρίζει να αγγίζει.χώρια από τα γράμματα και τους αριθμούς.και επίσης ανέξοδα(εντάξει,μόνο τετράδιο και σελοτειπ)
Lara δοκίμασέ το
-
Nα δω το παιδί να κολλάει το "βότσαλο" στο τετράδιο και τι στον κόσμο :-X
-
Nα δω το παιδί να κολλάει το "βότσαλο" στο τετράδιο και τι στον κόσμο :-X
το μικρό βοτσαλάκι.. :)
-
xaxaxa
δοκιμασαμε το Μ και κολλησε μακαρονια....μανταρινια και μολυβι..... :)
-
ωραία Lara !
-
Nα δω το παιδί να κολλάει το "βότσαλο" στο τετράδιο και τι στον κόσμο :-X
-
Χαχαχαχα, μπράβο Μάρκο, αυτό είναι καλοκαίρι!
Παιχνίδι, παιχνίδι, παιχνίδι, αααα και παιχνίδι, φίλοι, θάλασσα, παγωτά. Τις προάλλες αναρωτιόμουν γιατί δεν ακούω πια παιδιά να παίζουν και να φωνάζουν στις γειτονιές. Αυτό θεωρώ πιο ανησυχητικό από το εάν ένα παιδί δεν ξέρει γράμματα και αριθμούς πριν το δημοτικό. Κρίμα που κάποιοι εκπαιδευτικοί σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο για το γνωστικό μέλλον των παιδιών. Και όχι τίποτα, δε φταίει κανένας μας, απλά μας έχουν βάλει να χορεύουμε σε αυτούς τους ρυθμούς......
Οι ανέμελες στιγμές όμως σου μένουν, τα υπόλοιπα θα τα κάνει ο εκάστοτε δάσκαλος-καθηγητής στα πλαίσια της σχολικής χρονιάς. Το κάθε πράγμα στον καιρό του. Καλό είναι το παιδί να μην αφήνεται τελείως αλλά όχι να πηγαίνει και στο άλλο άκρο.
-
Χαχαχαχα, μπράβο Μάρκο, αυτό είναι καλοκαίρι!
Παιχνίδι, παιχνίδι, παιχνίδι, αααα και παιχνίδι, φίλοι, θάλασσα, παγωτά. Τις προάλλες αναρωτιόμουν γιατί δεν ακούω πια παιδιά να παίζουν και να φωνάζουν στις γειτονιές. Αυτό θεωρώ πιο ανησυχητικό από το εάν ένα παιδί δεν ξέρει γράμματα και αριθμούς πριν το δημοτικό. Κρίμα που κάποιοι εκπαιδευτικοί σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο για το γνωστικό μέλλον των παιδιών. Και όχι τίποτα, δε φταίει κανένας μας, απλά μας έχουν βάλει να χορεύουμε σε αυτούς τους ρυθμούς......
Οι ανέμελες στιγμές όμως σου μένουν, τα υπόλοιπα θα τα κάνει ο εκάστοτε δάσκαλος-καθηγητής στα πλαίσια της σχολικής χρονιάς. Το κάθε πράγμα στον καιρό του. Καλό είναι το παιδί να μην αφήνεται τελείως αλλά όχι να πηγαίνει και στο άλλο άκρο.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++