Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: giannisn1991 στις Ιουνίου 29, 2012, 07:00:50 pm
-
Φέτος ως φοιτητής είχα αναλάβει ένα παιδί στα Μαθηματικά Γ΄Λυκείου Γενικής παιδείας αλλά δυστυχώς δεν πιάνει κατά πολύ τη σχολή που θέλει να πετύχει, οπότε θα τον έχω και φέτος ιδιαίτερο.Το πρόβλημά μου είναι ότι θέλω να αυξήσω την εξευτελιστική τιμή των 5
-
Ενημερωτικά, η αλβανίδα που έρχεται και μας καθαρίζει το σπίτι παίρνει 7
-
Να το μειώσει στα πόσα δηλαδή; Ώρα και ευρώ; :o
-
Φέτος ως φοιτητής είχα αναλάβει ένα παιδί στα Μαθηματικά Γ΄Λυκείου Γενικής παιδείας αλλά δυστυχώς δεν πιάνει κατά πολύ τη σχολή που θέλει να πετύχει, οπότε θα τον έχω και φέτος ιδιαίτερο.Το πρόβλημά μου είναι ότι θέλω να αυξήσω την εξευτελιστική τιμή των 5
-
Πολυ απλα θα του πεις πως την 1η χρονια εκανες ειδικη τιμη και πως κανονικα η τιμη ειναι τουλαχιστον 15 ευρω. Αρα αν θελεις να συνεχισουμε θα πρεπει να ανεβασουμε λιγο τη τιμη.
-
ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας, βασικά ναι, κακώς δέχτηκα τα 5
-
αν είσαι φοιτητής και εννοείτε πως δεν κόβεις αποδείξεις να είσαι ελαστικός. μη τους διπλασιάσεις την τιμή. ίσως 15 ευρώ το δίωρο; είναι δύσκολες εποχές... γνώμη μου...
για να διαλέξουν φοιτητή μάλλον έχουν ανάγκη...
με 10 ευρώ βρίσκουν απόφοιτους με εμπειρία..
-
ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας, βασικά ναι, κακώς δέχτηκα τα 5
-
κιεγω πιστευω οτι θα πρεπει να το φέρεις κάπως διπλωματικά ...αν ζητησεις απο 5ε τα διπλασια ξαφνικα φαινεται καπως οποτε καλυτερα να βρεις μια μεση λύση 15 ή 17 το δίωρο!! ;)
χρησιμοποιες κ μεταφερικο μεσο γιατι τοτε πρεπει να υπολογισεις κ βενζινη λη εισητηρια...οποτε κιαυτο ειναι ενα καλο επιχειρημα για τη αυξηση!!! :P
-
δεν θελω να σε απογοητεύσω αλλα μιλας για διπλη τιμη οποτε δεν νομιζω να το δεχτουν. αυτο που σου προτειναν οι συναδελφοι ειναι πιο λογικο και βολικο(εννοω 15/2ωρο)
γενικοτερα ειναι απαραδεκτο να υπαρχουν ανθρωποι που ζητανε 5 ευρω για μια ωρα μαθηματοσ τη στιγμη που τοσο κανει ενασ καφεσ σε μια καφετερια.τα εχουμε πει απειρεσ φορες " αν δεν μπορεις να διαθεσεις λεφτα για ιδιαιτερο στειλε το παιδι σου φροντιστηριο"
και ισα ισα που θεωρω πως ενασ φοιτητης διαθετει πολυ περισσοτερο χρον προετοιμασιας απο καποιον με εμπειρια και εχει και μεγαλυτερο αγχος για το αν θα ειναι καλος και αποδοτικος.δεν εννοω βεβαια με αυτο οτι θα πρεπει να ζητησει περισσοτερα απο εναν πτυχιουχο απλως οτι δεν θα επρεπε να υποτιμα τοσο τη δουλεια του
-
Τελικα το έκλεισα με 12
-
Μπράβο σου, αν και πάλι, σχετικά λίγα παίρνεις! Και άλλη φορά, μη ζητήσεις τόσο εξευτελιστική τιμή για προετοιμασία Γ' Λυκείου!! (Αναφέρομαι προφανώς στα 5 ευρώ/ώρα...)
Όσο για το άλλο ιδιαίτερο, τα 20/ώρα μου φαίνονται πολύ λίγα για αυτό το επίπεδο. Δες και την οικονομική του κατάσταση όμως και πράξε ανάλογα!
-
Τελικα το έκλεισα με 12
-
Επειδή αυτός είδε ότι ανέβηκε πολύ η επίδοσή του γι' αυτό κι δέχτηκε την τιμή των 12
-
όταν ακούω πως οι κομμώτριες παίρνουν για ένα βάψιμο μαλλιών μισής ώρας δουλειάς εικοσάρικο ενώ εγώ τα βγάζω σε μία ώρα τα παίρνω άσχημα...
Εντάξει,δεν βγάζουμε ορθά συμπεράσματα αν παραλληλίζουμε την δουλειά μας με αμειγώς "εμπορικούς όρους" με άλλες που έχουν τελείως άλλη φύση και παραμέτρους.
Εγώ το παράδειγμα το ανέφερα τελείως ενδεικτικά και γενικόλογα..
Υπάρχουν και άλλοι παράμετροι π.χ.ΤΕ