Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: talaiporos στις Νοεμβρίου 30, 2012, 01:01:22 pm
-
http://www.esos.gr/dimosia-ekpaidefsi/defterovathmia/item/30884-kinita-ergastiria-pliroforikis-se-ola-ta-gymnasia-tis-xoras-proypologismos-19-ek-eyro.html
Σωστή κίνηση για να κινηθεί λίγο η αγορά, αλλά η αρχή έπρεπε να γίνει από τα Λύκεια που έχουν κατευθύνσεις και ερευνητικές εργασίες. Ελπίζουμε τουλάχιστον τα laptops των σχολείων να έχουν μόνο ΕΛΕΥΘΕΡΟ λογισμικό, όπως γίνεται σε όλες τις προηγμένες χώρες.
-
Δεν καταλαβαίνω την εμμονή του Υπουργείου με τα laptop και τα κινητά εργαστήρια... Το ίδιο έκαναν και στα ΕΑΕΠ Δημοτικά, που τα περισσότερα έχουν αρχαίο εξοπλισμό στα εργαστήρια Η/Υ! Δεν θα μπορούσαν να αναβαθμιστούν τα ήδη υπάρχοντα εργαστήρια με τα προπολεμικά Pentium και τις κακές για τα μάτια CRT οθόνες; Δεν είναι αυτό φθηνότερο και όσον αφορά το κόστος αγοράς αλλά και το κόστος επιδιόρθωσης σε ενδεχόμενη βλάβη; Δεν υπάρχει ούτε ένας στο Υπουργείο που να έχει περάσει έστω απέξω από σχολείο; ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΕ
-
Και δεν νομίζω να κινηθεί η αγορά έτσι. Θα αναλάβουν μερικές "μεγάλες εταιρίες πληροφορικής", γιατί οι μικροί τοπικοί επαγγελματίες δεν δίνουν στο δημόσιο βερεσέ...
Kαι να ήθελαν να δώσουν, δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τις χαμηλές τιμές. Σχεδόν καρτέλ ήταν ο τελευταίος διαγωνισμός.
-
+1 @lzdg, kyra_daskala
Ειδικά στα δημοτικά, κατά την γνώμη μου, τα λαπτοπ είναι μούφα. Αφενός για τους λόγους που αναφέρατε, αφετέρου γιατί εργονομικά είναι χάλια για μικρά παιδιά, καθώς τα κουμπιά είναι στριμωγμένα και ευαίσθητα και τα πατάνε κατά λάθος, πατάνε κατά λάθος και το trackpad και γίνεται χαμός. Επίσης, σε λάπτοπ δεν μπορούν να κάθονται μαζί πάνω από 1 παιδιά, διότι οι οθόνες τους δεν φαίνονται υπό γωνία, και σε περίπτωση που δεν το χει πει κανένας στο υπουργείο (για να μην τους σοκάρουν φαντάζομαι) οι τάξεις έχουν κατά κανόνα πάνω από 15 παιδιά.
-
Ναι βρε παιδιά αλλά όταν έχουμε να κάνουμε με μπακατέλες απο τράπεζες προτιμώ τα laptop με τα χίλια. Το έχουμε ξαναπεί, τίποτα δεν γίνεται ΔΥΣΤΥΧΩΣ με μελέτη και σύστημα. Όμως πέρυσι που είχα τα laptop έκανα παπάδες, ακόμα και αν έχουν όλα τα μειονεκτήματα που αναφέρετε και στα οποία συμφωνώ. Φέτος που έχω τους αρχαίους υπολογιστές απο τις τράπεζες, όλο φτιάχνω και όλο χαλάνε. Ούτε τα ubuntu δεν τους σώζουν ούτε τίποτα.
-
;D ;D ;D
Χριστίνα είσαι αφοπλιστική!
-
Χριστίνα οι συνάδελφοι απλά λένε οτι εφ' όσον δίνονται αυτά τα χρήματα να δοθούν για κανονικά εργαστήρια με σταθερούς Η/Υ και άλλο εξοπλισμό. Με λιγότερα χρήματα θα αγοράζονταν περισσότεροι υπολογιστές για περισσότερα σχολεία και με καλύτερο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.
-
Χριστίνα οι συνάδελφοι απλά λένε οτι εφ' όσον δίνονται αυτά τα χρήματα να δοθούν για κανονικά εργαστήρια με σταθερούς Η/Υ και άλλο εξοπλισμό. Με λιγότερα χρήματα θα αγοράζονταν περισσότεροι υπολογιστές για περισσότερα σχολεία και με καλύτερο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.
Ακριβώς, δεν λέμε ότι το τίποτα είναι καλύτερο από τα laptop. Και εγώ όταν συναντώ την πρώτη μέρα στο σχολείο laptop αντί προπολεμικών από τράπεζες PC χαίρομαι. Απλά θα μπορούσαν με τα ίδια και λιγότερα λεφτά να αναβαθμιστούν τα εργαστήρια με καινούργια desktop PCs. Και επιπλέον τέτοιες κινήσεις δείχνουν πόση μελέτη πέφτει πριν από κάθε απόφαση του Υπουργείου. Επιπλέον κάποιος "κακοπροαίρετος" θα έλεγε ότι τέτοιες κινήσεις είναι "δωράκια" προς ορισμένες εταιρίες.
-
Ποιος κακοπροαίρετος;
Εγώ το λέω ξεκάθαρα!
Αν ο στόχος ήταν να αναβαθμιστεί η δουλειά μας στο σχολείο, θα είχαν πάρει τη γνώμη μας για το τι χρειαζόμαστε να κάνουμε μάθημα!
Ίσως οι δικές μου απαιτήσεις να είναι λίγο διαφορετικές από τον καθηγητή της πληροφορικής αλλά μια κοινή συνισταμένη θα βρίσκαμε.
-
Καλά είναι τα laptop, αλλά είναι σίγουρο ότι δεν είναι η κατάλληλη λύση για τα δημοτικά για πολλούς λόγους.
1. Τα περισσότερα κτίρια δεν έχουν ανελκυστήρα, οπότε είναι πρακτικά αδύνατο να κουβαλάς και να στήνεις 10 laptop κάθε ώρα σε διαφορετικές τάξεις από το ισόγειο μέχρι το δεύτερο όροφο. Ειδικά όταν στα διαλείμματα είσαι επιφορτισμένος με άλλα καθήκοντα, όπως εφημερίες κτλ. Πρακτικά δεν μπορείς να μεταφέρεις τα laptop.
2. Όντως, όπως αναφέρει παραπάνω ο/η lzdg, τα laptop έχουν αντικειμενικά προβλήματα στη χρήση. Καταρχήν είναι πρακτικά αδύνατο να τοποθετηθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να τηρούνται οι αρχές της εργονομίας. Το πληκτρολόγιο θα είναι πολύ κοντά στην οθόνη, οι οθόνες κοντά στα μάτια των παιδιών και σε λάθος ύψος κτλ.
3. Στα desktop μηχανήματα κουτσά στραβά μπορούμε να τα ανοίξουμε, κουτσά στραβά να κάνουμε μερικές διορθώσεις ή αναβαθμίσεις. Στα laptop αυτό είναι πιο δύσκολο. Ακόμα και το πληκτρολόγιο να χαλάσει (που είναι ζημιά 5 ευρώ σε ένα desktop) μπορεί να αχρηστεύσει ένα laptop.
4. Η τροφοδοσία στα laptop είναι ένα θέμα που μάλλον δεν το σκέφτηκαν όσο έπρεπε όταν προτάθηκε η λύση. Θεωρητικά θα πρέπει πχ για 5 ώρες τη μέρα να γυρίζουμε από τάξη σε τάξη με τα laptop και να τα φορτίζουμε μόνο στα διαλείμματα. Είναι λογικό μετά τη 2η-3η ώρα να μην έχουμε πλέον μπαταρία. Και αυτό τώρα στην αρχή... Με τέτοια χρήση, η μπαταρία σε 2-3 χρόνια θα κρατάει 10 λεπτά και το κόστος αντικατάστασής της είναι πάνω από 50 ευρώ για κάθε laptop. Αν τα συνδέουμε σε πρίζα με μπαλαντέζες πάλι παραβιάζουμε κάθε οδηγία για ασφάλεια εργαστηρίου.
Για τους παραπάνω λόγους και για αρκετούς άλλους καταλήγουμε να χρησιμοποιούμε τα laptop ως desktop μηχανήματα στημένα στην αίθουσα πληροφορικής(αν υπάρχει) μαζί με άλλα αρχαία desktop. Που προφανώς πρόκειται περί σπατάλης, γιατί με τα ίδια χρήματα θα παίρναμε πολύ καλύτερα desktop μηχανήματα.
Υ.Γ. Στο σχολείο που είμαι φέτος, κάποιοι δάσκαλοι θεωρώντας ότι τα laptop δίνονται στο σχολείο για να βοηθήσουν το έργο των δασκάλων, έχουν χρεωθεί ήδη τα laptop πριν από 2 χρόνια και δουλεύουν στο σχολείο και στο σπίτι με αυτά. Μετά από 2 χρόνια που πέρασαν μόνιμοι και αναπληρωτές συνάδελφοι ήμουν ο πρώτος που τους είπε για το "κινητό εργαστήριο"...
-
ένα ρομποτικό ερμάριο σε στυλ αράχνης να ανεβαίνει τις σκάλες δεν το σκέφτηκαν ακόμα εκεί στην Ιαπωνία να το βάλουν στην προμήθεια ? ας κατοχυρώσει κάποιος την πατέντα.
Μια ένσταση έχω. Ξέχασαν τα ειδικά σχολεία. Δεν είναι δυνατόν να λένε για γυμνάσιο και να ξεχνούν ότι γυμνασιακά μαθήματα και πτυχίο γίνονται και στην ειδική αγωγή (Ειδικά Γυμνάσια, ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α
-
Υ.Γ. Στο σχολείο που είμαι φέτος, κάποιοι δάσκαλοι θεωρώντας ότι τα laptop δίνονται στο σχολείο για να βοηθήσουν το έργο των δασκάλων, έχουν χρεωθεί ήδη τα laptop πριν από 2 χρόνια και δουλεύουν στο σχολείο και στο σπίτι με αυτά. Μετά από 2 χρόνια που πέρασαν μόνιμοι και αναπληρωτές συνάδελφοι ήμουν ο πρώτος που τους είπε για το "κινητό εργαστήριο"...
Αυτό είναι το τραγικότερο όλων...Τα παίρνουν σπίτι τους δήθεν ότι "δουλεύουν" με αυτά; Καλά οι δάσκαλοι, ο διευθυντής του σχολείου δεν ήξερε για τι προορίζονται τα laptop; Είναι δυνατόν; Αποκλείεται να μην ήξερε κανείς τίποτα, απλά έκαναν τους Κινέζους και είχαν τζάμπα latop, μην είσαι αφελής συνάδελφε.
-
Προσωπικά πιστεύω ότι όντως δεν το γνώριζαν, επειδή βλέπω ότι είναι άτομα που πραγματικά δείχνουν ενδιαφέρον. Όπως πιστεύω ότι δεν το γνώριζαν και οι πληροφορικοί που ήταν στο σχολείο...
Αλλά η αλήθεια είναι ότι ακόμα και αν το γνώριζαν ή και τώρα που το γνωρίζουν, δεν υπάρχει λόγος να σαπίζουν τα laptop μέσα σε μια μεταλλική ντουλάπα με ροδάκια στο σχολείο... Καταλήγουμε στη λύση να χρησιμοποιούνται μερικά Laptop από δασκάλους και μερικά από μένα στο "εργαστήριο" για να κάνουμε όλοι τη δουλειά μας όσο γίνεται καλύτερα. Έτσι κι αλλιώς ως σύνολο δεν υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιηθούν για κάποιους από τους λόγους που έγραψα στο προηγούμενο post.
Το θέμα είναι λοιπόν τι ζητάμε εμείς ως κλάδος... Για μένα πρέπει να τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
1. Να ελέγχονται όλα τα εργαστήρια για την αρτιότητά τους και την ασφάλειά τους κάθε χρόνο από κάποια επιτροπή του υπουργείου ή από τους συμβούλους ή από τα ΠΛΗΝΕΤ ή ... ή ....
2. Όταν προκύπτουν θέματα "ελλιπούς ασφάλειας" ή "ακατάλληλου υλικού/λογισμικού" να δίνεται άμεσα εντολή για αντικατάσταση ή διόρθωση. Εννοείται να εγκρίνεται και το αντίστοιχο κονδύλι.
3. Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να υπάρχει αίθουσα πληροφορικής. Δεν είναι δυνατόν να πηγαίνουμε κάθε χρόνο σε σχολεία που δεν έχουν αίθουσα υπολογιστών (στο σχολείο μου είναι σε μια γωνία στην αίθουσα θεάτρου/εστιατορίου/χορού, ενώ σε άλλο είναι στο διάδρομο - και οι δύο περιπτώσεις στην Αττική).
4. Πρέπει να υπάρχουν περισσότερα από 10 μηχανήματα... Δεν είναι δυνατόν να κάθονται περισσότεροι από 3 μαθητές σε έναν υπολογιστή και να περιμένεις να κάνεις δουλειά.
5. Δεν είναι δυνατόν τα μηχανήματα να είναι του προηγούμενου αιώνα...
6. Πρέπει να υπάρχει εσωτερικό δίκτυο και πρόσβαση στο Internet. Στο σχολείο που είμαι φέτος 2 χρόνια λειτουργούσαν οι συνάδελφοι χωρίς δίκτυο στο εργαστήριο... Με 40 ευρώ αγόρασα switch και καλώδια και τους τα έφτιαξα μέσα σε 3 μέρες...
7. Ο καθηγητής πληροφορικής πρέπει να χειρίζεται και ο ίδιος υπολογιστή με τον οποίο να ελέγχει τους υπολογιστές των μαθητών (με κάποιο πρόγραμμα διαχείρισης τάξης).
8. Η ασφάλεια, όσο κι αν τη γελάμε, είναι πολύ σημαντική στο εργαστήριο... Αν 1/1000 συμβεί το παραμικρό, εκτός του ότι θα τρέχουμε στα δικαστήρια και στις επιτροπές, υπάρχει όντως ο κίνδυνος να προκληθεί μέχρι και θανατηφόρο ατύχημα.
-
Υ.Γ. Στο σχολείο που είμαι φέτος, κάποιοι δάσκαλοι θεωρώντας ότι τα laptop δίνονται στο σχολείο για να βοηθήσουν το έργο των δασκάλων, έχουν χρεωθεί ήδη τα laptop πριν από 2 χρόνια και δουλεύουν στο σχολείο και στο σπίτι με αυτά. Μετά από 2 χρόνια που πέρασαν μόνιμοι και αναπληρωτές συνάδελφοι ήμουν ο πρώτος που τους είπε για το "κινητό εργαστήριο"...
Αυτό είναι το τραγικότερο όλων...Τα παίρνουν σπίτι τους δήθεν ότι "δουλεύουν" με αυτά; Καλά οι δάσκαλοι, ο διευθυντής του σχολείου δεν ήξερε για τι προορίζονται τα laptop; Είναι δυνατόν; Αποκλείεται να μην ήξερε κανείς τίποτα, απλά έκαναν τους Κινέζους και είχαν τζάμπα latop, μην είσαι αφελής συνάδελφε.
Την πρώτη χρονιά που δούλεψα ως αναπληρώτρια δεν είχα από την αρχή laptop. Ήμουν σε ολιγοθέσιο και έτσι είχα τρελό γράψιμο που το έκανα στο χέρι. Κατά τον Δεκέμβρη το χέρι μου τα είχε παίξει και πονούσε και για αυτό το λόγο πήρα το ένα από τα 2 laptop του σχολείου στο σπίτι για να γράφω σε αυτό. Κατόπιν αγόρασα οπότε δε το ξαναχρειάστηκα.
Με αυτό θέλω να δείξω ότι ίσως δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι υπολογιστή (για διάφορους λόγους) και να μην είμαστε απόλυτοι ότι δε δουλεύουν με αυτά που πήραν από το σχολείο. Φυσικά αν χρειάζονταν στο σχολείο, κακώς τα πήραν.
-
Dinateacher μην το παίρνεις προσωπικά. Και εγώ ανέφερα παραπάνω ότι "δουλεύουν με αυτά" στο σχολείο και στο σπίτι. Δεν το αμφισβητούμε αυτό (ίσως μόνο κάποιοι καχύποπτοι :)) Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι αυτή η προβλεπόμενη χρήση των laptop, αλλά μόνο ως σύνολο σαν κινητό εργαστήριο. Δηλαδή, να παίρνει κάποιος δάσκαλος το ερμάριο με τα 10 φορτισμένα laptop και το router σε μια τάξη, να τα μοιράζει στους μαθητές και να πραγματοποιεί με αυτά μια διδασκαλία με χρήση ΤΠΕ (web quests, εκπαιδευτικά προγράμματα κτλ). Ούτε να παίρνουμε ένα laptop στην τάξη για να προβάλουμε powerpoint, ούτε για να γράφουμε τις εργασίες που δίνουμε στα παιδιά στο σχολείο ή στο σπίτι. Δυστυχώς, για κάποιους από τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω καταλήγουμε να μοιράζουμε τα Laptop εδώ και εκεί, με αποτέλεσμα, ακόμα κι αν θέλει κάποιος να τα χρησιμοποιήσει ως κινητό εργαστήριο, να μη μπορεί.
EDIT: Άσε που ακόμα και τυπικά αν πάρει κάποιος ένα laptop στο σπίτι του, εκθέτει το συνάδελφο που έχει "χρεωθεί" τα laptop υπογράφοντας ως υπεύθυνος εργαστηρίου. Αν για οποιοδήποτε λόγο χαθεί το laptop ή συμβεί κάποιο ατύχημα σε αυτόν που το έχει πάρει στο σπίτι, θα βρεθεί εκτεθειμένος ο υπεύθυνος εργαστηρίου. Μάλιστα, ακόμα και μέσα στο σχολείο να χρησιμοποιηθεί το κινητό εργαστήριο, βάσει νόμου θα πρέπει να συνταχθεί και να υπογραφεί πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής.
-
Δεν το πήρα καθόλου προσωπικά. Απλώς ήθελα να πω και την άλλη πλευρά σε αυτό που είπε ένα μέλος(μου διαφεύγει το όνομά του). Στο σχολείο που ήμουν είχαμε εργαστήριο και είχαμε υποθέσει ότι τα 2 laptop χρησίμευαν στο να δείχνουμε με αυτά ό,τι θέλαμε στα παιδιά.
-
Δεν έχει σημασία που υπήρχε εργαστήριο. Αν πχ ήθελε κάποιος δάσκαλος να χρησιμοποιήσει το κινητό εργαστήριο την ίδια ώρα που στην κανονική αίθουσα γινόταν μάθημα πληροφορικής δεν θα μπορούσε να το κάνει επειδή έλλειπαν laptop.
Σε αυτή την περίπτωση για την "άγνοια" του Νόμου δεν ευθύνεστε εσείς, αλλά ο υπεύθυνος που παραχώρησε τα laptop.
-
Δεν υπήρχε υπεύθυνος και ήταν για όλους μας η 1η χρονιά, οπότε δεν το ξέραμε αυτό...
Υπήρχε πριν 4 χρόνια το κινητό εργαστήριο;
-
Όχι. Από τότε που ξεκίνησαν τα ΕΑΕΠ, δηλαδή το 2010-11. Αν υπήρχαν laptop πριν μπορεί να ήταν όντως για τους δασκάλους.
-
Πιθανόν κανένας να μην έχει υπογράψει.
Στο σχολείο που ήμουν εγώ όταν έγινε ο διαγωνισμός, αν και συμμετείχα αρχικά στην επιτροπή, επισήμως δεν μπορούσα να υπογράψω τίποτα διότι δεν ήμουν με οργανική στο συγκεκριμένο σχολείο. Ο συνάδελφος της πληροφορικής ήταν απο διάθεση της δευτεροβάθμιας, οπότε και να ήθελε δεν μπορούσε να αναλάβει καμία ευθύνη ως υπεύθυνος εργαστηρίου. Νομίζω τελικά ότι την παραλαβή την έκανε η διεύθυνση του σχολείου.
Πάντως είναι μεγάλη αναστάτωση το κινητό εργαστήριο για να δουλέψει. Φρόντιζα να έχω αδιάκοπο δίωρο στην τάξη μου και να μην είναι μέρα εφημερίας, ώστε να αξιοποιήσω και το διάλειμμα για να φέρω και μετά να μαζέψω τα μηχανήματα. Στο τωρινο σχολείο τα μηχανήματα τα έχουμε μοιρασμένα. 7 έμειναν στο εργαστήριο και χρησιμοποιούνται μαζί με τα desktop με τις προαναφερθείσες προδιαγραφές (μπαλαντέζες και καλώδια παντού), 1 χρησιμοποιούμε στην ειδική αγωγή, 1 στο φροντιστηριακό τμήμα και 1 στο γραφείο των δασκάλων για να το παίρνει στην τάξη μαζί με τον προβολέα, όποιος εκπαιδευτικός θέλει.
Πάντως στα περισσότερα σχολεία, δεν χρησιμοποιείται ως κινητό το εργαστήριο. Ίσως στο γυμνάσιο να είναι πιο εύκολο καθώς οι μαθητές είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση των υπολογιστών και θα βοηθούν στο στήσιμο.
-
Δεν έχει σημασία που δεν έχουν οργανική, ή αν είναι αναπληρωτές. Τυπικά πρέπει να βρεθεί υπεύθυνος εργαστηρίου και να υπογράψει. Συγκεκριμένα ο Νόμος λέει:
Ο υπεύθυνος εργαστηρίου ορίζεται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων μετά από πρόταση του Διευθυντή του σχολείου με την προϋπόθεση ότι διδάσκει (ο υποψήφιος υπεύθυνος εργαστηρίου) στο σχολείο τουλάχιστον 15 ώρες εβδομαδιαίως. Επιλέγεται κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικός ως εξής:
1. Κλάδου Πληροφορικής (ΠΕ19-ΠΕ20).
2. Πιστοποιημένος Επιμορφωτής ΤΠΕ
-
gpapage έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα έχεις γράψει μέχρι τώρα!!!Επίσης δεν είπαμε και ότι για το κινητό εργαστήριο η διαδικασία ήταν απίστευτα πολύπλοκη!!!Η γραφειοκρατία σε όλο της το μεγαλείο...
-
Υ.Γ. Στο σχολείο που είμαι φέτος, κάποιοι δάσκαλοι θεωρώντας ότι τα laptop δίνονται στο σχολείο για να βοηθήσουν το έργο των δασκάλων, έχουν χρεωθεί ήδη τα laptop πριν από 2 χρόνια και δουλεύουν στο σχολείο και στο σπίτι με αυτά. Μετά από 2 χρόνια που πέρασαν μόνιμοι και αναπληρωτές συνάδελφοι ήμουν ο πρώτος που τους είπε για το "κινητό εργαστήριο"...
Αυτό είναι το τραγικότερο όλων...Τα παίρνουν σπίτι τους δήθεν ότι "δουλεύουν" με αυτά; Καλά οι δάσκαλοι, ο διευθυντής του σχολείου δεν ήξερε για τι προορίζονται τα laptop; Είναι δυνατόν; Αποκλείεται να μην ήξερε κανείς τίποτα, απλά έκαναν τους Κινέζους και είχαν τζάμπα latop, μην είσαι αφελής συνάδελφε.
Την πρώτη χρονιά που δούλεψα ως αναπληρώτρια δεν είχα από την αρχή laptop. Ήμουν σε ολιγοθέσιο και έτσι είχα τρελό γράψιμο που το έκανα στο χέρι. Κατά τον Δεκέμβρη το χέρι μου τα είχε παίξει και πονούσε και για αυτό το λόγο πήρα το ένα από τα 2 laptop του σχολείου στο σπίτι για να γράφω σε αυτό. Κατόπιν αγόρασα οπότε δε το ξαναχρειάστηκα.
Με αυτό θέλω να δείξω ότι ίσως δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι υπολογιστή (για διάφορους λόγους) και να μην είμαστε απόλυτοι ότι δε δουλεύουν με αυτά που πήραν από το σχολείο. Φυσικά αν χρειάζονταν στο σχολείο, κακώς τα πήραν.
Μην το παίρνεις προσωπικά, άλλωστε αφού λες ολιγοθέσιο σίγουρα αναφέρεσαι σε laptop του σχολείου και όχι από αυτά των κινητών εργαστηρίων.
Αυτό που εννοούσα (και μάλλον παρεξηγήθηκα) είναι ότι το να παίρνουν όλοι οι εκπαιδευτικοί συνεχώς στα σπίτια τους laptop από αυτά του κινητού εργαστηρίου και εγώ, ως πληροφορικός, να μην έχω να κάνω τη δουλειά μου είναι απαράδεκτο. Απ΄ότι φαίνεται όμως ο gpapage αναφέρεται όχι σε laptop από αυτά του κινητού εργαστηρίου αλλά σε άλλα που έχει πάρει το σχολείο του σε άλλη φάση (τα οποία δεν είναι υποχρεωμένο το σχολείο να σου τα παραχωρεί στο εργαστήριο αν δεν έχουν αγοραστεί για αυτό τον σκοπό).
-
Μπέρδεψες τα nicknames! Όπου gpapage βάλε dinateacher... Εγώ σε ό,τι έχω γράψει αναφέρομαι στα laptop των ΕΑΕΠ.
-
Εγώ φταίω δεν είχα αντιληφθεί τι είναι ακριβώς τα κινητά εργαστήρια... :-[ ::)
Αλλά τώρα που κατάλαβα ::), όντως δεν πρέπει να παίρνει κανείς τους υπολογιστές αυτούς σπίτι του...
-
www.alfavita.gr/arthra/σοβαρές-υπόνοιες-για-απίστευτο-φαγοπότι-στο-υπ-παιδείας-και-την-προμήθεια-1760-φορητών (http://www.alfavita.gr/arthra/σοβαρές-υπόνοιες-για-απίστευτο-φαγοπότι-στο-υπ-παιδείας-και-την-προμήθεια-1760-φορητών)
-
Πάλι γίναμε ρόμπα σε όλη την Ευρώπη:
https://joinup.ec.europa.eu/news/open-source-groups-warn-greece-will-waste-millions-school-software
Τίποτα δε μάθαμε τελικά από τη Μίζενς...