Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: mammos στις Μαΐου 16, 2013, 09:58:37 pm
-
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ
To Πρόγραμμα Δι@ύγεια (νόμος 3861/2010) http://diavgeia.gov.gr/diavgeia.pdf (http://diavgeia.gov.gr/diavgeia.pdf) στοχεύει στην επίτευξη της μέγιστης δυνατής δημοσιότητας της κυβερνητικής πολιτικής και της διοικητικής δραστηριότητας, τη διασφάλιση της διαφάνειας και την εμπέδωση της υπευθυνότητας και της λογοδοσίας από την πλευρά των φορέων άσκησης της δημόσιας εξουσίας.
ΕΡΩΤΗΣΗ:
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΤΡΩΝΤΑΙ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ -ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ- ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟ
-
Ποιοί και για ποιό λόγο αποκρύπτουν τα στοιχεία των λειτουργικών εις βάρος χιλιάδων αναπληρώτων;
και υποψηφίων για απόσπαση!!! >:( >:(
Ζήτησα πρόπερσι να αποσπαστώ σε περιοχή με κενά στην οποία εν τέλει δεν αποσπάστηκε κανένας της ειδικότητάς μου και έπαιρναν εκεί αναπληρωτές μέχρι το Φεβρουάριο!!!
Συμφωνώ, τα λειτουργικά κενά στο διαύγεια για την ενημέρωση αναπληρωτών και μονίμων!!!
-
Ας κάνουμε μια ψηφοφορία τότε.... να δούμε τι θέλουμε. ;)
-
[...]
Ποιοί και για ποιό λόγο αποκρύπτουν τα στοιχεία των λειτουργικών εις βάρος χιλιάδων αναπληρώτων;
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ!
Μα για να εξυπηρετούνται τα συμφέροντα.. Θέλει και ρώτημα;
Πως αλλιώς θα συντηρούνται οι απεχθείς νοοτροπίες που συντήρησαν όλο αυτό
το αλισβερίσι με τα ΠΥΣΔΕ, τους αιρετούς κλπ κλπ;
Μάλιστα δεν "ανοίγουν" οι αρμόδιοι "τα χαρτιά" διακαιολογούμενοι ότι ο "χάρτης"
των λειτουργικών κενών είναι διαρκώς μεταβαλλόμενος.
-
κακίες ... απλά δε πρόκαμαν οι άνθρωποι ... οι εργατοπατέρες (οι «εργατοπατέρες» καθώς ορθά ονόμασε ο λαός εκείνους που ψωμίζονται από την εκπροσώπησή του, αντί να αγωνίζονται για το ψωμί του....σύμφωνα με τον γνωστό Στάθη)
-
το θεμα δεν αφορά τις μεταθέσεις αλλά τις χιλιάδες των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που κάθε χρόνο τρέχουν με την βαλίτσα στο χέρι περιμένοντας κολλήμένοισε ένα pc για τα αποτελέσματα του Υπουργείου που αυτά αναρτώνται στην Διαύγεια. παρακαλώ όπως επιστραφεί στην αρχική του θέση, ευχαρστώ
-
Δεν θα επιστραφεί στην αρχική του θέση (είχε δημιουργηθεί στο Ειδικές δομές εκπαίδευσης-Ειδική Αγωγή-
-
Δεν αφορά μόνο τους αναπληρωτές, αλλά και τους μόνιμους που αιτούνται απόσπασης, όπως ανεφέρθηκε και νωρίτερα.
-
Σημασία έχει να αναρτώνται στην Διαύγεια όπως όλα τα έγγραφα από Δημόσιους φορείς!
-
http://peteem1.blogspot.gr/2013/05/blog-post_20.html να που υπαρχουν και αλλοι ανθρωποι που συμφωνουν με την Αναρτηση των Λειτουργικων κενων στην Διαυγεια. Μπραβο τους!!!!
-
Δεν αφορά μόνο τους αναπληρωτές, αλλά και τους μόνιμους που αιτούνται απόσπασης, όπως ανεφέρθηκε και νωρίτερα.
Αφορά και μία άλλη μεγάλη μερίδα μόνιμων: αυτούς που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και τρέχουν σε 1-2-3 σχολεία (κάποιες ειδικότητες και σε περισσότερα)
-
γιατι οι μονιμοι δεν το απαιτουν τοσο καιρό? βγηκε ποτε κανένας να το απαιτήσει? να το προτείνει σε καμια συνέλευση της ΕΛΜΕ? γιατί....? για να μην χαλάσει η πελατιακή σχέση μόνιμου-αιρετού?
έτσι όπως βγήκαν και οι παράνομες οργανικές θέσεις στην Αιτωλοακαρνανία?
http://www.pde.gr/index.php?topic=28692.msg1#new
Περίεργες καταγγελίες δεχόμαστε το τελευταίο διάστημα από εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που εξυπηρετούν τις ανάγκες των ειδικών σχολείων της περιοχής .. Πιο συγκεκριμένα υπάρχουν βάσιμες υπόνοιες στους εν λόγω εκπαιδευτικούς πως συνδικαλιστικοί φορείς σε συνεργασία με την δευτεροβάθμια διεύθυνση αγνοούν τις πραγματικές ανάγκες των ειδικών σχολείων και προσπαθούν να δημιουργήσουν μελλοντικά θέσεις που δεν εξυπηρετούν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των σχολείων αλλά προσωπικές σκοπιμότητες ενδεχομένως.
Μέρος των εκπαιδευτικών σύμφωνα με πληροφορίες βάλλεται κατά της δευτεροβάθμιας την οποία ευθέως κατηγορεί πως επιθυμεί ή σιγοντάρει την προκήρυξη φωτογραφικών θέσεων ώστε τις οργανικές θέσεις που προβλέπονται από το Υπουργείο να τις καλύψουν ειδικότητες οι οποίες είναι υπεράριθμες στις συγκεκριμένες εκπαιδευτικές κοινότητες. Ουσιαστικά κάποιοι προσπαθούν να προσαρμόσουν το σχολείο στις ανάγκες των εκπαιδευτικών και όχι στις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες! Οι εκπαιδευτικοί των οποίων απειλείται η εργασιακή τους θέση ανήσυχοι παρακολουθούν τις εξελίξεις και ετοιμάζονται να δράσουν εάν και εφόσον οι υποψίες τους περι φωτογραφικών θέσεων επαληθευτούν! Αν δηλαδή το Υπουργείο και ο αρμόδιος Υπουργός κ. Αρβανιτόπουλος επικυρώσει τις θέσεις αγνοώντας τις πραγματικές ανάγκες των ΑΜΕΑ τότε εκτός του ότι θα μείνουν χωρίς δουλειά συγκεκριμένα άτομα τα οποία θα αντικατασταθούν από «ημέτερους» . θα συμβεί και κάτι πολύ πιο δυσάρεστο! Τα σχολεία με ειδικές ανάγκες θα γεμίσουν από ειδικότητες που δεν χρειάζονται στους μαθητές τους . Στη Ναύπακτο για παράδειγμα προκηρύσσονται δυο οργανικές θέσεις γεωπόνων χωρίς να υπάρχει εργαστήρια γεωπονίας ενώ στο Αγρίνιο προκηρύσσονται θέσεις αυτόνομης διαβίωσης ενώ σύμφωνα με το ΦΕΚ ίδρυσης του Σχολείου δεν υπάρχει τέτοιο εργαστήριο! Η κατάσταση όπως καταλαβαίνεται εγείρει ερωτήματα και απαιτεί από τους ιθύνοντες μια δεύτερη τουλάχιστον επανακαταμέτρηση των πραγματικών αναγκών των σχολείων!
και οχι τιποτα αλλο.... βλεπεις εδω μεσα οτι ενημερωνεις για να ξεστρβωθουν καποιοι που εχουν αγνοια ... και μερικες/οι... κοροιδευουν !
-
http://diavgeia.gov.gr/surveys/index.php/655766
Ανασχεδιασμός του Διαύγεια.
Στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού της Δι@ύγειας, σας καλούμε να συμμετέχετε σε ηλεκτρονική έρευνα που εξετάζει θέματα όπως ο βαθμός ικανοποίησης από το θεσμό, οι προκλήσεις, οι προοπτικές, καθώς επίσης και οι κάθε είδους βελτιώσεις που εσείς ως χρήστες θα θέλατε να πραγματοποιηθούν στην ιστοσελίδα της.
-
Στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού της Δι@ύγειας μπορούμε όλοι να απαιτήσουμε να αναρτώνται όλες οι αποφάσεις Δ/σεων Δευτεροβαθμιας ανά νομό και κυρίως τα λειτουργικά κενά αυτών αλλά και των οργανικών κενών μιας και πρόσφατα εκδόθηκε και η εγκύκλιος για τον "Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2013-2014 - 70607/Δ2/23-05-2013"
επείγον
Παρακαλώ ας ανατρέξουμε όλοι για το δικό μας όφελος!!!
-
Ανασχεδιασμός της Διαύγειας.
Στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού της Δι@ύγειας, καλούμαστε να συμμετέχουμε σε ηλεκτρονική έρευνα που εξετάζει θέματα όπως ο βαθμός ικανοποίησης από το θεσμό, οι προκλήσεις, οι προοπτικές, καθώς επίσης και οι κάθε είδους βελτιώσεις που εμείς ως χρήστες θα θέλαμε να πραγματοποιηθούν στην ιστοσελίδα της.
Με αφορμή τον ανασχεδιασμό της Δι@ύγειας όλοι οι εκπαιδευτικοί (πλην αυτών που είναι κολλητάρια των Αιρετών και αποσπώνται και μετατίθονται χωρίς να πληρούν τις προϋποθέσεις στην ΕΑΕ πχ ... ) πρέπει να απαιτήσουμε, λαμβάνοντας μέρος στην έρευνα της να γράψουμε πως επιθυμούμε να αναρτώνται όλες οι αποφάσεις Δ/σεων Δευτεροβαθμιας ανά νομό κυρίως τα λειτουργικά κενά αυτών αλλά και τα οργανικά κενά μιας και πρόσφατα εκδόθηκε και η εγκύκλιος για τον "Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2013-2014 - 70607/Δ2/23-05-2013" αλλά και του Υπουργείου!
Η ανάρτηση των κενών στην Διαύγεια θα εξασφαλίσει διαφάνεια κατι που εκλύπει αυτήν την στιγμή στο σύστημα της εκπαίδευσης.
Παρακαλώ ας ανατρέξουμε όλοι για το δικό μας όφελος!!!
http://diavgeia.gov.gr/ (http://diavgeia.gov.gr/) στο κάθετο link αριστερα της σελίδας Συμμετοχή σε Έρευνα ή http://diavgeia.gov.gr/surveys/index.php/655766
-
Ανασχεδιασμός της Διαύγειας.
Στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού της Δι@ύγειας, καλούμαστε να συμμετέχουμε σε ηλεκτρονική έρευνα που εξετάζει θέματα όπως ο βαθμός ικανοποίησης από το θεσμό, οι προκλήσεις, οι προοπτικές, καθώς επίσης και οι κάθε είδους βελτιώσεις που εμείς ως χρήστες θα θέλαμε να πραγματοποιηθούν στην ιστοσελίδα της.
Με αφορμή τον ανασχεδιασμό της Δι@ύγειας όλοι οι εκπαιδευτικοί (πλην αυτών που είναι κολλητάρια των Αιρετών και αποσπώνται και μετατίθονται χωρίς να πληρούν τις προϋποθέσεις στην ΕΑΕ πχ ... ) πρέπει να απαιτήσουμε, λαμβάνοντας μέρος στην έρευνα της να γράψουμε πως επιθυμούμε να αναρτώνται όλες οι αποφάσεις Δ/σεων Δευτεροβαθμιας ανά νομό κυρίως τα λειτουργικά κενά αυτών αλλά και τα οργανικά κενά μιας και πρόσφατα εκδόθηκε και η εγκύκλιος για τον "Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2013-2014 - 70607/Δ2/23-05-2013" αλλά και του Υπουργείου!
Η ανάρτηση των κενών στην Διαύγεια θα εξασφαλίσει διαφάνεια κατι που εκλύπει αυτήν την στιγμή στο σύστημα της εκπαίδευσης.
Παρακαλώ ας ανατρέξουμε όλοι για το δικό μας όφελος!!!
http://diavgeia.gov.gr/ (http://diavgeia.gov.gr/) στο κάθετο link αριστερα της σελίδας Συμμετοχή σε Έρευνα ή http://diavgeia.gov.gr/surveys/index.php/655766
Καλή ιδέα. Δεν ξέρεις καμιά φορά!
-
και όχι μόνο των λειτουργικών αλλά και των οργανικών κενών. Και μάλιστα, να φαίνεται η πρόταση ΠΥΣΔΕ, η πρόταση Δ/ντή Δ.Ε. και η πρόταση της Περιφέρειας ώστε να μη λέει ο καθείς "μπαρμπούτσαλα" μετά ....
(πάντως ειναι όντως καλή ιδέα η συμμετοχή στην έρευνα αυτή !! Μπράβο ! )
-
Ναι, καλή ιδεα, με την προϋπόθεση όμως να ήταν εφικτή. Κάθε πότε θα πρέπει μετά να αναρτώνται στη Διαύγεια τα λειτουργικά κενά; Κάθε μήνα, κάθε βδομάδα, κάθε μέρα; Μάλλον το τελευταίο είναι το μοναδικό ορθολογικό, ώστε να επιτυχγάνεται η (πολυπόθητη) διαφάνεια. Διότι σήμερα του καπνίζει του ενός να κάνει αίτηση για συνταξιοδότηση, αύριο της άλλης να πάρει επαπειλούμενη, μεθαύριο αποσπάται κάποιος στο εξωτερικό, παραμεθαύριο -άνθρωποι είμαστε- παθαίνει κάτι κάποιος και πρέπει είτε να αποχωρήσει εντελώς είτε να πάρει άδεια για 1-2 ή 3 μήνες, κτλ κτλ...
Τι θα γίνει λοιπόν, δε θα κάνει άλλη δουλειά το υπουργείο από το να ενημερώνεται κάθε μέρα για το ποιος φεύγει, ώστε να το βγάζει στη Διαύγεια; Και πώς θα βρίσκω εγώ ποιος έφυγε; Θα μπαίνω κάθε μέρα στη Διαύγεια; Κι αν μια μέρα δεν μπορέσω ή το ξεχάσω, ή....
Τέλος πάντων. Μερικές φορές κάποιες προτάσεις ακούγονται ωραίες, αλλά άμα δεν προσπαθήσεις να τις εφαρμόσεις (ο ΙΔΙΟΣ θα ήταν ακόμα καλύτερα), δεν ξέρεις αν εφαρμόζονται... Απλά κατηγορείς τους από πάνω, και πας και κοιμάσαι τον ύπνο του δικαίου, πιστεύοντας ότι έκανες αυτό που έπρεπε (χωρίς αποτέλεσμα όμως...).
-
για τα λειτουργικά κενά μπορείς να τα ανακοινώσεις ως εξής :
- μια φορά τον Σεπτέμβριο οπότε και γίνονται οι λειτουργικές τοπθετήσεις.
- και μετά κάθε φορά που ζητάς αναπληρωτές /ωρομίσθιους ( για΄τι και εκεί δηλώνεις κενά στο υπουργείο). Εκει λοιπόν μπορείς να δηλώσεις και πώς προέκυψαν τα κενά αυτά ).
-
http://www.paronetol.gr/index.php/apopseis/586-kataggelies-ekpaideytikoi
Μήπως αυτό το άρθρο και αυτές οι παράνομες οργανικές είναι αποτέλεσμα του γεγονότος ότι τα λειτουργικά κενά δεν αναρτώνται στο Διαύγεια
-
Κοίτα bitch, γουστάρω ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και ΠΟΛΛΗ δουλειά στο δημόσιο, όσο λίγοι. Αλλά εσύ ως διοικητικός, πλέον, ξέρεις ότι πολλές φορές τα πράγματα δεν είναι "1 κι 1 κάνουν 2". Και το λέω μετά πολλής λύπης μου, μαθηματικός γαρ... :)
-
ακριβώς επειδή το ξέρω - και προφανώς όλοι το ξέρουμε - καλό ειναι τέτοια φαινόμενα "κρυφτούλι" να γίνεται προσπάθεια να εξοβελίζονται στο πυρ το εξώτερον. Όπως έγραψε και ένα άλλο μέλος αλλου , καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.
δε μιλάω για λειτουργικά κενα που μπορεί να καλύψει εκ των έσω το κάθε ΠΥΣΔΕ ( πχ παίρνει κάποιος μια ανατροφής τέκνου και στέλνεται στη θέση του κάποιος που ειναι διάθεση). Μιλάω όμως για κάθε φορά που πχ ζητάς νέα πρόσληψη ( πχ αναπληρωτή/ωρομίσθιου) οπότε εκεί προκύπτει και δαπάνη για το κράτος. Εκει πρέπει να μπει ένας φραγμός. Δε γινεται να έχεις πχ εμένα με δέκα ώρες και να ζητάς αναπληρωτή.)
-
εσυ μιλας εκ του ασφαλους bitch! εχεις την θεσουλα σου εκει που την εχεισ σαν Διοικητικος που εισαι ! ας μιλησει κανενας αναπληρωτης που ειναι με την βαλιτσα στο χερι και περιμενει να βγουν τα αποτελεσματα για να φυγει ξημερωματα με οσα λεφτα εχει και οσο πιο γρηγορα για να μην χασει ενα μοριο!
-
κανεις δεν ειναι εκ του ασφαλούς την σήμερον.
Τώρα πάλι αν νομίζεις ότι το θέμα αφορά μόνο αναπληρωτές δεν έχεις παρά στον τίτλο να το δηλώσεις ωστε οι υπόλοιποι να μην μπαίνουμε και στον κόπο να σχολιάζουμε !
-
-
Από τη μικρή εμπειρία μου από το ελληνικό εκπ/κό σύστημα, νομίζω πως αυτό που λείπει (δραματικά, απελπιστικά και τραγικά!) και που θα διόρθωνε πλήθος τέτοιων "παραπατημάτων", εκούσιων ή όχι, είναι μια ΚΟΙΝΗ γραμμή, σε όλη την επικράτεια, με ίδια μέτρα και σταθμά, προφανώς ανοιχτά σε όλους. Αλλά δυστυχώς, ενώ το εκπ/κό μας σύστημα είναι αμιγώς συγκεντρωτικό, καταφέρνει να αφήνει την -κάθε- περιφέρεια να κάνει τα δικά της. Αλλά κι από την άλλη, πώς να μην τα κάνει, αφού ΚΑΝΕΙΣ δεν είπε ούτε στον Περιφ/κό Δ/ντή, ούτε στο Δ/ντή Εκπ/σης, ούτε σε ΚΑΝΕΝΑΝ Δ/ντή σχολείου πώς θα διευθύνουν! Τους πετάνε στο νερό, και απλά τους λένε "κολύμπα τώρα"...
-
συμφωνώ Gauss.. από την άλλη βέβαια δεν τους έκανε και κανείς Διευθυντές, Προϊσταμένους ή Περιφερειακούς με το ζόρι.... ;)
-
και οταν πας στον Δ/ντη και του λες...κοιταξε εδω... γιατι γινονται λαθη... πχ νοθευσεις βιβλιου πραξεων ΣΔ... η απαντηση του ειναι εμεις ετσι δουλευουμε τοσα χρονια... δεν ειμαι μπαμπας σου εγω να μου μιλας ετσι... δεν ειμαι πιονι σου εγω να μου ζητας εγγραφα! ασε καλε μου φιλε... το συστημα ειναι σαπιο και θελει καθαρση !!!!!!! στο γονατο οποιος παραβαινει τους νομους!!!!
-
Έχεις δίκιο...
Πάντως, περιμένω τη μέρα που η κοινή γραμμή που είπα παραπάνω θα εφαρμόζεται, μετά από ουσιαστική και συνεχή επιμόρφωση των στελεχών εκπ/σης... (Λες να έχω πάρει σύνταξη μέχρι τότε; :) )
-
Έχεις δίκιο...
Πάντως, περιμένω τη μέρα που η κοινή γραμμή που είπα παραπάνω θα εφαρμόζεται, μετά από ουσιαστική και συνεχή επιμόρφωση των στελεχών εκπ/σης... (Λες να έχω πάρει σύνταξη μέχρι τότε; :) )
απ΄το στόμα σου και στου υπουργου τ' αυτί !!!
-
Ανασχεδιασμός της Διαύγειας.
Στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού της Δι@ύγειας, καλούμαστε να συμμετέχουμε σε ηλεκτρονική έρευνα που εξετάζει θέματα όπως ο βαθμός ικανοποίησης από το θεσμό, οι προκλήσεις, οι προοπτικές, καθώς επίσης και οι κάθε είδους βελτιώσεις που εμείς ως χρήστες θα θέλαμε να πραγματοποιηθούν στην ιστοσελίδα της.
Με αφορμή τον ανασχεδιασμό της Δι@ύγειας όλοι οι εκπαιδευτικοί (πλην αυτών που είναι κολλητάρια των Αιρετών και αποσπώνται και μετατίθονται χωρίς να πληρούν τις προϋποθέσεις στην ΕΑΕ πχ ... ) πρέπει να απαιτήσουμε, λαμβάνοντας μέρος στην έρευνα της να γράψουμε πως επιθυμούμε να αναρτώνται όλες οι αποφάσεις Δ/σεων Δευτεροβαθμιας ανά νομό κυρίως τα λειτουργικά κενά αυτών αλλά και τα οργανικά κενά μιας και πρόσφατα εκδόθηκε και η εγκύκλιος για τον "Υπολογισμός κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2013-2014 - 70607/Δ2/23-05-2013" αλλά και του Υπουργείου!
Η ανάρτηση των κενών στην Διαύγεια θα εξασφαλίσει διαφάνεια κατι που εκλύπει αυτήν την στιγμή στο σύστημα της εκπαίδευσης.
Παρακαλώ ας ανατρέξουμε όλοι για το δικό μας όφελος!!!
http://diavgeia.gov.gr/ στο κάθετο link αριστερα της σελίδας Συμμετοχή σε Έρευνα ή http://diavgeia.gov.gr/surveys/index.php/655766