Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Τοποθετήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: astro στις Ιουλίου 25, 2013, 01:05:51 pm
-
Τοποθετήθηκα οργανικά σε ένα σχολείο, όπου πιθανόν να λιγοστέψουν τα τμήματα το Σεπτέμβρη, και να είμαι και λειτουργικά υπεράριθμος.
1) Προηγούμαι να καλύψω λειτουργικά κενά στην ίδια και σε όμορες ομάδες σχολείων; (σχετική νομοθεσία;)
2)Αν υπάρχει και άλλος λειτουργικά υπεράριθμος της ίδιας ειδικότητας με περισσότερες μονάδες μετάθεσης που δεν ανήκει στην ίδια ή στις όμορες ομάδες σχολείων ,προηγείται αυτός ή εγώ;
-
1) ναι , νομοθεσία άρθρο 12 πδ 100/97
2) η εγκύκλιος Παπαθεοδώρου που παραθέτω παρακάτω αναφέρει λανθασμένα ότι οι λειτουργικά υπεράριθμοι τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε σχολεία όλων των ομάδων, το ορθό είναι ότι τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε σχολεία της ίδιας ή όμορης ομάδας (άρθρο 14 ΠΔ 50/1996 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει από το άρθρο 12 του ΠΔ 100/97)
Σύμφωνα με την εγκύκλιο Παπαθεοδώρου λοιπόν προηγείται λανθασμένα αυτός , σύμφωνα με τα ΠΔ αυτός προηγείται στην ομάδα του και στις όμορες αυτών , πουθενά μέσα στα ΠΔ δεν αναφέρεται ούτε προκύπτει έμμεσα ή άμεσα ο ισχυρισμός Παπαθεοδώρου, κανονικά το Σεπτέμβρη πρέπει να δοθεί διευκρινιστική γι' αυτό από το τμήμα Γ,
σχετικά δες εδώ (σελίδα 2):
http://www.esos.gr/uploads/dthmia/dieykr_topoth_yperar_ekpaideyt-1.pdf
έχε υπόψη σου και αυτό (εφιστά την προσοχή στις ΔΔΕ για την εφαρμογή της σχετικής νομοθεσίας)
Έγγραφο Υπ. Παιδείας, Διεύθυνση Προσωπικού
-
Μην ξεχναμε και τους 12+ετη υπρεσιας οι οποιοι προηγουνται ολων γιατι πλεον θα εχουμε και υποχρεωτικες μεταθεσεις αν δεν εχουμε ωραριο τουλαχιστον 12ωρες σε ομορρα σχολεια
-
Μην ξεχναμε και τους 12+ετη υπρεσιας οι οποιοι προηγουνται ολων γιατι πλεον θα εχουμε και υποχρεωτικες μεταθεσεις αν δεν εχουμε ωραριο τουλαχιστον 12ωρες σε ομορρα σχολεια
για να δούμε γιατί το σχετικό πδ υποχρεωτικών μεταθέσεων δεν έχει δημοσιευτεί ακόμα σε φεκ
-
Τοποθετήθηκα οργανικά σε ένα σχολείο, όπου πιθανόν να λιγοστέψουν τα τμήματα το Σεπτέμβρη, και να είμαι και λειτουργικά υπεράριθμος.
1) Προηγούμαι να καλύψω λειτουργικά κενά στην ίδια και σε όμορες ομάδες σχολείων; (σχετική νομοθεσία;)
2)Αν υπάρχει και άλλος λειτουργικά υπεράριθμος της ίδιας ειδικότητας με περισσότερες μονάδες μετάθεσης που δεν ανήκει στην ίδια ή στις όμορες ομάδες σχολείων ,προηγείται αυτός ή εγώ;
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ
ΤΟ Π.Υ.Σ.Δ.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΣΕ ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΡΙΘΗΚΑΝ ΩΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΤΑ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΟΥΣ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Π.Δ. 50 ΑΡΘΡΟ 14. ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΜΟΡΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΟ ΚΕΝΟ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.
(Απόσπασμα από χθεσινή ανακοίνωση του ΠΥΣΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ. Δεν ξέρω κατά πόσο σε βοηθάει στην επίλυση της απορίας σου.)
-
αυτό αφορά βέβαια τη ρύθμιση οργανικής υπεραριθμίας (η ρύθμιση λειτουργικής υπεραριθμίας είναι βέβαια μια ανάλογη διαδικασία με τις σχετικές επιπλέον διευκρινίσεις)
-
Θα ήθελα να ρωτήσω αν ένας ΠΕ.04.01 έχει έρθει σε ένα σχολείο με άρση υπεραριθμίας και έτσι αποκτά οργανική, και μετά από ένα μήνα το ίδιο σχολικό έτος, δίνεται άλλη μία οργανική σε έναν ΠΕ.04.02, όμως το σχολείο χωρά έναν ΠΕ.04. Μετά από δύο χρόνια ποιος βγαίνει υπεράριθμος όταν δεν θέλει να βγει κανένας υπεράριθμος;
-
Πλεον με το νεο ΝΣ η αρση οργανικής (το ιδιο και λειτουργικής) υπεραριθμιας γινεται ενιαια. Οπότε με βαση τα ισχύοντα υπεραριθμους χαρακτηρίζεται αυτος που τοποθετήθηκε τελευταίος. Υπαρχει βεβαια καιι κατι που διάβασα αλλα δεν το βρηκα στο ΝΣ οσο κι αν έψαξε που αφορα την υπεραριθμια απο συγχωνεύσεις στην οποια τελικα υπεραριθμος κρίνεται ο έχων λιγότερες μονάδες μεταθεσης. Οπως και να ναι δε νομιζω να ισχυει στην υπεραριθμια του σχολείου.πιθανοντατα θα ισχυει στην ταυτόχρονη τοποθέτηση, εδω ομως δεν τίθεται τέτοιο θεμα εφοσον ο φυσικός τοποθετήθηκε πρώτος.
Ετσι ο υπεραριθμος μπορει να τοποθετηθεί σε οργανικό κενο, της ομάδας σχολείου που ανήκει, ενιαια σαν ΠΕ 04 ανεξαρτήτως ειδικότητας
-
Θα ήθελα να ρωτήσω αν ένας ΠΕ.04.01 έχει έρθει σε ένα σχολείο με άρση υπεραριθμίας και έτσι αποκτά οργανική, και μετά από ένα μήνα το ίδιο σχολικό έτος, δίνεται άλλη μία οργανική σε έναν ΠΕ.04.02, όμως το σχολείο χωρά έναν ΠΕ.04. Μετά από δύο χρόνια ποιος βγαίνει υπεράριθμος όταν δεν θέλει να βγει κανένας υπεράριθμος;
σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης (το ίδιο σχολικό έτος) αν υπάρχει εκπαιδευτικός που τοποθετήθηκε ως υπεράριθμος (με αίτηση άρσης οργανικής υπεραριθμίας), αυτός σε καμία περίπτωση δε χαρακτηρίζεται υπεράριθμος (παρ 3 άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 όπως τροποποιήθηκε από το ΠΔ 100/97 και ισχύει).
-
► Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία τοποθέτησης των οργανικά ανηκόντων εκπαιδευτικών σε μια περιοχή μετάθεσης, τοποθετούνται σε εναπομείναντα κενά οι αποσπασμένοι εντός και εκτός ΠΥΣΔΕ συγκρινόμενοι μεταξύ τους βάσει των μορίων απόσπασης.
Τι λέμε τώρα;Πως όσοι βρίσκονται σε διάθεση προηγούνται όσων αιτούνται απόσπαση εντός;
Είναι παντελώς λάθος.Μετά τους υπεράριθμους όλα κρίνονται βάσει μορίων μετάθεσης.Παράδειγμα:Εκπαιδευτικός με 100 μόρια μετάθεσης με οργανική σε πόλη του ΠΥΣΔΕ ζητάει απόσπαση σε σχολείο της πρωτεύουσας του νομού όπου υπάρχει λειτουργικό κενό.Εκπαιδευτικός με 10 μόρια ,σε διάθεση ΠΥΣΔΕ ,ζητάει το ίδιο κενό.
Θα το πάρει αυτός με τα 10 μόρια;!!!
Μην τρελαθούμε τελείως!
-
Γεια...Έχω κάποιες απορίες. Να πω ότι αναφέρομαι σε Πρωτοβάθμια.
Στο σχολείο τοποθετηθήκαμε με οργανική εγώ κι άλλη μια κοπέλα ταυτόχρονα, η οποία έχει 3 παραπάνω μόρια από 'μένα. Λογικά μία βγαίνει υπεράριθμη, οπότε θα είμαι εγώ, εκτός κι αν μετράει η εντοπιότητα. (Μετράει;)
Όμως η κοπέλα θα απουσιάζει με αναρρωτική μέχρι Νοέμβρη.
Σε αυτή την περίπτωση:
α) Αναγκάζομαι να καλύψω το κενό της κι όταν επιστρέψει με διώχνουν;
β) Διαλέγω αν θέλω να καλύψω το κενό της ή ως υπεράριθμη να κάνω αίτηση τοποθέτησης γι' άλλο σχολείο;
γ) Έχω το δικαίωμα να παραμείνω σχολείο και να συνεχίσω στο τμήμα με το οποίο άρχισα ακόμα κι όταν επιστρέψει η άλλη κοπέλα;
-
► Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία τοποθέτησης των οργανικά ανηκόντων εκπαιδευτικών σε μια περιοχή μετάθεσης, τοποθετούνται σε εναπομείναντα κενά οι αποσπασμένοι εντός και εκτός ΠΥΣΔΕ συγκρινόμενοι μεταξύ τους βάσει των μορίων απόσπασης.
Τι λέμε τώρα;Πως όσοι βρίσκονται σε διάθεση προηγούνται όσων αιτούνται απόσπαση εντός;
Είναι παντελώς λάθος.Μετά τους υπεράριθμους όλα κρίνονται βάσει μορίων μετάθεσης.Παράδειγμα:Εκπαιδευτικός με 100 μόρια μετάθεσης με οργανική σε πόλη του ΠΥΣΔΕ ζητάει απόσπαση σε σχολείο της πρωτεύουσας του νομού όπου υπάρχει λειτουργικό κενό.Εκπαιδευτικός με 10 μόρια ,σε διάθεση ΠΥΣΔΕ ,ζητάει το ίδιο κενό.
Θα το πάρει αυτός με τα 10 μόρια;!!!
Μην τρελαθούμε τελείως!
δε γίνεται έτσι (δες τα σχετικά πδ) σε καμία περίπτωση αυτός που έχει οργανική και δεν είναι λειτουργικά υπεράριθμος δεν προβλέπεται από τη νομοθεσία ότι μπορεί να διεκδικήσει λειτουργικό κενό πλήρες, μόνο για συμπλήρωση ωραρίου πάει με τα μόρια μετάθεσης του κατόπιν αίτησης του ή όχι (ανάλογα το ΠΥΣΔΕ και το πόσες ώρες του λείπουν για να συμπληρώσει),
επιπλέον από τότε που οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ γίνονται βάσει ειδικής μοριοδότησης έχει καθειρωθεί και οι αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ να συνεξετάζονται με όσους ήρθαν με απόσπαση από άλλο ΠΥΣΔΕ σύμφωνα με την μοριοδότηση των κριτηρίων απόσπασης από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ.
-
Γεια...Έχω κάποιες απορίες. Να πω ότι αναφέρομαι σε Πρωτοβάθμια.
Στο σχολείο τοποθετηθήκαμε με οργανική εγώ κι άλλη μια κοπέλα ταυτόχρονα, η οποία έχει 3 παραπάνω μόρια από 'μένα. Λογικά μία βγαίνει υπεράριθμη, οπότε θα είμαι εγώ, εκτός κι αν μετράει η εντοπιότητα. (Μετράει;)
Όμως η κοπέλα θα απουσιάζει με αναρρωτική μέχρι Νοέμβρη.
Σε αυτή την περίπτωση:
α) Αναγκάζομαι να καλύψω το κενό της κι όταν επιστρέψει με διώχνουν;
β) Διαλέγω αν θέλω να καλύψω το κενό της ή ως υπεράριθμη να κάνω αίτηση τοποθέτησης γι' άλλο σχολείο;
γ) Έχω το δικαίωμα να παραμείνω σχολείο και να συνεχίσω στο τμήμα με το οποίο άρχισα ακόμα κι όταν επιστρέψει η άλλη κοπέλα;
η εντοπιότητα μοριοδοτείται και προστίθεται στο σύνολο των μορίων , δε την ξέρω την α/θμια από την εμπειρία μου στη β/θμια θα σου πω
α) και β) αν η συνάδελφος έχει ξεκινήσει την άδεια της δεν είσαι τώρα λειτουργικά υπεράριθμη για να πας αλλού
αν την ξεκινήσει σε 1 βδομάδα πχ τότε είσαι τώρα λειτουργικά υπεράριθμη
γ) κανονικά αφού τοποθετηθήκατε ταυτόχρονα θα φύγει αυτή που έχει τα λιγότερα μόρια, πολλές φορές η δ/νση για να μη διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων ;Dμπορεί να πει σε αυτόν που επιστρέφει πήγαινε εσύ αλλού αλλά από τη στιγμή που έχει οργανική δε μπορούν νομίζω να την υποχρεώσουν(τουλάχιστον σε περίπτωση μακροχρόνιας άδειας αυτό ισχύει πόσο μάλλον σε βραχυχρόνιες άδειες).
-
Μπορεί κάποιος να ανεβάσει το επίσημο έγγραφο σε μορφή doc, pdf ή άλλο, του Έγγραφο Υπ. Παιδείας, Διεύθυνση Προσωπικού
-
εγώ το βρήκα εδώ, τύπωσε το είναι επίσημο έγγραφο με απ και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις:
http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B7-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82
-
Ευαριστούμε silkcut! :)
-
Καλησπέρα. Εχω μερικές απορίες και θα ήθελα την βοήθεια σας. Εχω κριθεί υπεραριθμος επειδή είχα στο σχολείο μου 6 ώρες αν και ήμουν ο μοναδικός με οργανική στην ειδικότητα μου. Δεν έβγαλε άλλες οργανικές και σύμφωνα με τον νόμο παραμένω στην σχολική μονάδα και συμπληρώνω το ωράριο μου σε κενά που θα προκειψουν. Οι απορίες μου είναι οι εξεις:1) έχω την οργανική μου θέση η την έχω χάσει 2) στα κενά που τυχόν προκύψουν με ποια σειρά διαλεγουμε γιατί υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι που θέλουν να καλύψουν το ωράριο τους (μη υπεραριθμοι
, αποσπασμένοι που είναι σύζυγοι στρατιωτικών )
-
Και κάτι άλλο Με 6 ώρες που έχω είμαι λειτουργικά η οργανικά υπεραριθμος και τι στην ουσία διαφέρει το ένα από το άλλο
-
Καλησπέρα. Εχω μερικές απορίες και θα ήθελα την βοήθεια σας. Εχω κριθεί υπεραριθμος επειδή είχα στο σχολείο μου 6 ώρες αν και ήμουν ο μοναδικός με οργανική στην ειδικότητα μου. Δεν έβγαλε άλλες οργανικές και σύμφωνα με τον νόμο παραμένω στην σχολική μονάδα και συμπληρώνω το ωράριο μου σε κενά που θα προκειψουν. Οι απορίες μου είναι οι εξεις:1) έχω την οργανική μου θέση η την έχω χάσει 2) στα κενά που τυχόν προκύψουν με ποια σειρά διαλεγουμε γιατί υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι που θέλουν να καλύψουν το ωράριο τους (μη υπεραριθμοι
, αποσπασμένοι που είναι σύζυγοι στρατιωτικών )
1) την έχεις, η θέση θα χαθεί όταν αποφασίσεις να κάνεις ρύθμιση υπεραριθμίας (να αλλάξεις οργανική)
η ρύθμιση υπεραριθμίας δεν είναι υποχρεωτική.
2) προηγούνται οι υπεράριθμοι , έπονται οι ευρισκόμενοι σε διάθεση ΠΥΣΔΕ (όλοι αυτοί τοποθετούνται με μόρια μετάθεσης), ακολουθούν (συνεξετάζονται) οι αιτούντες απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ και όσοι έρθουν με απόσπαση από άλλα ΠΥΣΔΕ με μόρια απόσπασης.
οι σύζυγοι στρατιωτικών παίρνουν απόσπαση κατά προτεραιότητα, δεν τοποθετούνται κατά προτεραιότητα
http://www.pde.gr/index.php?topic=29107.msg689129#msg689129
-
Και κάτι άλλο Με 6 ώρες που έχω είμαι λειτουργικά η οργανικά υπεραριθμος και τι στην ουσία διαφέρει το ένα από το άλλο
οργανικά υπεράριθμος = έχω οργανική και δε συμπληρώνω με α ανάθεση 12ωρο (οπότε χαρακτηρίζομαι οργανικά υπεράριθμος και δηλώνω κατά προτεραιότητα (αν επιθυμώ) το καλοκαίρι σε οργανικά κενά για να αλλάξω την οριστική μου τοποθέτηση (οργανική θέση)).
λειτουργικά υπεράριθμος = έχω οργανική και δε συμπληρώνω το Σεπτέμβρη με α και β ανάθεση και β ειδικότητα το 12ωρο, οπότε έχω δικαίωμα να ζητήσω να τοποθετηθώ κατά προτεραιότητα σε λειτουργικό κενό.
-
Ευχαριστω πολύ silkcut με βοηθησες παρά πολύ. Να είσαι καλά
-
όπως φαίνεται και από την υπογραφή μου ??? ..έχω κάνω διατριβή στο θέμα ;D ::)
καλή τοποθέτηση :)
-
Ευχαριστω και πάλι
-
Να ρωτησω κατι: ειμαι πε03 και στο σχολειο που πηρα οργανικη θα εχω οπως φαινεται 4 ωρες! για την β αναθεση δεν ξερω γιατι δεν εχει γινει ακομα τοποθετηση πε04. Μπορω να βγω λειτουργικα υπεραριθμη;
-
Ευχαριστώ silcut.
-
► Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία τοποθέτησης των οργανικά ανηκόντων εκπαιδευτικών σε μια περιοχή μετάθεσης, τοποθετούνται σε εναπομείναντα κενά οι αποσπασμένοι εντός και εκτός ΠΥΣΔΕ συγκρινόμενοι μεταξύ τους βάσει των μορίων απόσπασης.
Τι λέμε τώρα;Πως όσοι βρίσκονται σε διάθεση προηγούνται όσων αιτούνται απόσπαση εντός;
Είναι παντελώς λάθος.Μετά τους υπεράριθμους όλα κρίνονται βάσει μορίων μετάθεσης.Παράδειγμα:Εκπαιδευτικός με 100 μόρια μετάθεσης με οργανική σε πόλη του ΠΥΣΔΕ ζητάει απόσπαση σε σχολείο της πρωτεύουσας του νομού όπου υπάρχει λειτουργικό κενό.Εκπαιδευτικός με 10 μόρια ,σε διάθεση ΠΥΣΔΕ ,ζητάει το ίδιο κενό.
Θα το πάρει αυτός με τα 10 μόρια;!!!
Μην τρελαθούμε τελείως!
Πέρυσι πάντως στην πρωτοβάθμια που τοποθετήθηκα, τοποθετήθηκαν πρώτα όσοι ήταν στη διάθεση και μετά όσοι ήρθαν με απόσπαση από άλλους νομούς. Μάλιστα στάλθηκε ερώτημα προς το υπουργείο για τη διαδικασία που έπρεπε να ακολουθηθεί και η απάντηση ήταν πρώτα οι εντός ΠΥΣΔΕ και μετά οι αποσπασμένοι.
-
Kαλησπέρα και από μένα.
Είμαι φυσικός και υπηρετώ με οργανική σε μικρό σχολείο.Οι ώρες ΠΕ04 είναι συνολικά 20,αλλά μπορεί να γίνουν και 22. Οι ώρες α' ανάθεσης φυσικού είναι 12 και οι ώρες χημικού ( α' ανάθεσης ) 4. Ο χημικός είναι λίγο παλαιότερος από μένα ακι παίρνει και τις β' αναθέσεις . Το καλοκαίρι χαρακτηρίστηκα υπεράριθμος με βάση την παλιά εγκύκλιο που κρινόμαστε ενιαία ( αντιβαίνει στα Π.Δ 50 και 100) και τώρα ξαναψηφίζεται με το σχέδιο νόμου. ¨Εκανα ένσταση και απορρίφθηκε . Μου είπαν από το υπουργείο να κάνω μήνυση , αλλά δεν έκανα. Τώρα ζητάω ολόκληρο λειτουργικό κενό σε όμορο σχολείο και μου λένε ότι θα εξετάσουν αν είμαι λειτουργικά υπαράριθμος .
Πιστεύω ότι προηγούμαι έτσι και αλλιώς . Θα εκτιμούσα πάρα πολύ την άποψη σας .
-
To λειτουργικό λογικά το παίρνεις.
-
Έχω οργανική σε μικρό σχολείο με 12 ώρες ακριβώς. Ποια η διαδικασία με την οποία θα συμπληρώσω τις υπόλοιπες 11 ώρες ; Μπορώ να διεκδικήσω λειτουργικό κενό σε άλλο σχολείο στο οποίο να έχω πλήρες ωράριο(23 ώρες) ; Την οργανική την πήρα τον Ιούνιο χωρίς να ήταν πρώτη επιλογή.
-
Ευχαριστώ πολύ.
Πιστεύω όμως ότι τα Π.Δ δεν κάνουν διάκριση οργανικού και λειτουργικού υπεράριθμου. Είναι σαφές και από την απάντηση σε ένσταση του υπουργείου ότι προηγούνται για λειτουργικό κενό οι οργανικά υπεράριθμοι.
Θα ήθελα την άποψη σας.
-
Να ρωτησω κατι: ειμαι πε03 και στο σχολειο που πηρα οργανικη θα εχω οπως φαινεται 4 ωρες! για την β αναθεση δεν ξερω γιατι δεν εχει γινει ακομα τοποθετηση πε04. Μπορω να βγω λειτουργικα υπεραριθμη;
η τοποθέτηση ΠΕ 04 θα γίνει σε λειτουργικό κενό, εσύ έχεις οργανική, τα λειτουργικά κενά και πλεονάσματα δίνονται αφού ληφθεί υπόψη το ωράριο όσων ανήκουν οργανικά και οι δυνατότητες συμπλήρωσης του με α και β ανάθεση και β ειδικότητα, αν λοιπόν το σχολείο δεν έλαβε υπόψη του αυτό και σου δίνει μόνο 4 ώρες α ανάθεσης (κακώς), αποκτάς το δικαίωμα στην α φάση των λειτουργικών κενών να δηλώσεις σχολεία ως λειτουργικά υπεράριθμος.
Όταν ένας εκπαιδευτικός διδάσκει μαθήματα δεύτερης ανάθεσης, είτε από τη βασική του ειδικότητα είτε από τη δεύτερη ειδικότητα που του έχει αποδοθεί, οι ώρες των μαθημάτων δεύτερης ανάθεσης δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των δέκα (10) διδακτικών ωρών.
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και ύστερα από απόφαση του ΠΥΣΔΕ δύναται να αυξηθεί το ανωτέρω όριο, εφόσον δεν υπάρχει εκπαιδευτικός που πρέπει να καλύψει το υποχρεωτικό του ωράριο με μαθήματα Α΄ Ανάθεσης.
http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/monimoi-ekpaideytikoi/wrario-anatheseis/1674-wres-se-mathimata-devterhs-anatheshs.html
-
Kαλησπέρα και από μένα.
Είμαι φυσικός και υπηρετώ με οργανική σε μικρό σχολείο.Οι ώρες ΠΕ04 είναι συνολικά 20,αλλά μπορεί να γίνουν και 22. Οι ώρες α' ανάθεσης φυσικού είναι 12 και οι ώρες χημικού ( α' ανάθεσης ) 4. Ο χημικός είναι λίγο παλαιότερος από μένα ακι παίρνει και τις β' αναθέσεις . Το καλοκαίρι χαρακτηρίστηκα υπεράριθμος με βάση την παλιά εγκύκλιο που κρινόμαστε ενιαία ( αντιβαίνει στα Π.Δ 50 και 100) και τώρα ξαναψηφίζεται με το σχέδιο νόμου. ¨Εκανα ένσταση και απορρίφθηκε . Μου είπαν από το υπουργείο να κάνω μήνυση , αλλά δεν έκανα. Τώρα ζητάω ολόκληρο λειτουργικό κενό σε όμορο σχολείο και μου λένε ότι θα εξετάσουν αν είμαι λειτουργικά υπαράριθμος .
Πιστεύω ότι προηγούμαι έτσι και αλλιώς . Θα εκτιμούσα πάρα πολύ την άποψη σας .
η κρίση και η ρύθμιση υπεραριθμίας στους ΠΕ 04 θα γίνεται ενιαία μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου και τη δημοσίευσή του σε φεκ, άρα μέχρι τότε ισχύουν τα παλιά.
εγώ κατάλαβα από αυτά που έγραψες ότι έχεις μόνο 4 ώρες και δεν υπάρχουν ώρες β ανάθεσης ατο σχολείο για να συμπληρώσεις, έχεις λοιπόν οργανική και κάτω από 12 ώρες με α και β ανάθεση (ή β ειδικότητα αν είχες) ,τότε είσαι λειτουργικά υπεράριθμος και προηγείσαι στις τοποθετήσεις στα σχολεία της ομάδας σου (εφόσον υπάρχουν κενά) και μετά στα σχολεία της όμορης ομάδας.
Υ Γ είναι συνηθισμένη η πρακτική του υπουργείου να νίπτει τας χείρας του στις αυθαιρεσίες των υ σ ;D
-
Έχω οργανική σε μικρό σχολείο με 12 ώρες ακριβώς. Ποια η διαδικασία με την οποία θα συμπληρώσω τις υπόλοιπες 11 ώρες ; Μπορώ να διεκδικήσω λειτουργικό κενό σε άλλο σχολείο στο οποίο να έχω πλήρες ωράριο(23 ώρες) ; Την οργανική την πήρα τον Ιούνιο χωρίς να ήταν πρώτη επιλογή.
αυτό δεν έχει σημασία,
πάντως δεν είσαι λειτουργικά υπεράριθμος αφού έχεις το 12ωρο, οπότε θα σε στείλουν για συμπλήρωη ωραρίου σε 1 ή και 2 σχολεία αν δεν έχουν 11ωρο, συνήθως στην α φάση λειτουργικών κενών βγαίνουν τα μεγάλα κενά και καλούνται να δηλώσουν και τοποθετούνται οι υπεράριθμοι, οι διαθεσίτες, οι αποσπασμένοι και όσοι ζητούν απόσπαση εντός με τη γνωστή σειρά, μετά συνήθως χωρίς αιτήσεις κοιτούν ποιοί δε συμπληρώνουν ωράριο και πόσες ώρες τους λείπουν και τοποθετούν για συμπλήρωση ωραρίου.
-
Ευχαριστώ πολύ.
Πιστεύω όμως ότι τα Π.Δ δεν κάνουν διάκριση οργανικού και λειτουργικού υπεράριθμου. Είναι σαφές και από την απάντηση σε ένσταση του υπουργείου ότι προηγούνται για λειτουργικό κενό οι οργανικά υπεράριθμοι.
Θα ήθελα την άποψη σας.
γενικά προηγούνται οι υπεράριθμοι, πρώτα οι οργανικά υπεράριθμοι (αυτοί που χαρακτηρίστηκαν υπεράριθμοι το καλοκαίρι αλλά δεν άλλαξαν οργανική) και έπονται οι λειτουργικά υπεράριθμοι (η διάκριση γίνεται γιατί μπορεί κάποιος να χαρακτηριστεί οργανικά υπεράριθμος το καλοκαίρι αλλά να μην είναι λειτουργικά υπεράριθμος το Σεπτέμβρη ή και αντιστρόφως).
-
Kαλησπέρα και πάλι silkcut και ευχαριστώ για την απάντηση.
Όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως κατάλαβες, και μπορεί να φταίω εγώ γι' αυτό και επανέρχομαι.
Είμαι ΠΕ04.01 ( φυσικός) σε λύκειο και είχα τον Ιούνιο 13 ώρες α ανάθεση και ο συνάδελφος χημικός 8 ώρες α ανάθεση.Ό ένας βέβαια έχει β΄ ανάθεση τα μαθήματα του άλλου και οι β ' ανάθεση την βιολογία.
Ο χημικός έχει λίγα περισσότερα χρόνια από μένα.Το σχολείο προήλθε από συχνώνευση και πήραμε και οι δυο οργανική, εδώ και 2 χρόνια χωρίς προβλήματα. Τον Ιούνιο έβγαλαν εμένα υπεράριθμο παρόλες τις 13 ώρες α ανάθεση ( σε αντίθεση με τα Π.Δ 50 και 100) στηριζόμενοι σε παλιές εγκυκλίους για ενιαία αντιμετώπιση των ΠΕ04 .Έκανα ένσταση και απορρίφθηκε . Έγιναν αυτά που έγραψα με το υπουργείο και τώρα θα ψηφιστεί και νόμος η ενιαία αντιμετώπιση . Φαντάσου εγώ τώρα τον Σεπτέμβριο έχω 12 ώρες α ανάθεση και ο χημικός 4 ώρες α ανάθεση ( μειώθηκαν οι κατευθύνσεις ) ( του χρόνου θα ξαναβγώ πάλι υπεράριθμος με τον νέο νόμο!!!!)
Τέλος πάντων θέλω να φύγω από το σχολείο και διεκδικώ ολόκληρο λειτουργικό κενό σε γειτονικό όμορο σχολείο. Είμαι και λειτουργικά υπεράριθμος ; 'Εχω υποχρεωτικό ωράριο 23 . Προηγούμαι στα λειτουργικά ;
-
μπέρδεψα τις ώρες σου με του χημικού ???
αφού λοιπόν είσαι ο φυσικός με τις 12 ώρες (αλήθεια δεν περισσεύουν κάποιες ώρες β ανάθεσης από τον αρχαιότερο χημικό να πάρεις για να αυξήσεις τις ώρες σου?)
κανονικά δεν είσαι λειτουργικά υπεράριθμος για να προηγηθείς στις τοποθετήσεις στα λειτουργικά κενά (το μέτρο είναι το 12ωρο μετά την αύξηση ωραρίου (το παλιό 11ωρο) με α και β ανάθεση ή ειδικότητα), και θα σε διαθέσουν αυτοί για συμπλήρωση ωραρίου
αυτό το μέτρο (το 12ωρο) βέβαια δεν εφαρμόστηκε από το ΠΥΣΔΕ (αυτοί μάλλον είδαν ότι δε συμπληρώνεις το 60% του υποχρεωτικού σου ωραρίου δηλαδή 14 ώρες (σύγχυση με το πδ που δεν πήρε φεκ των υποχρεωτικών μεταθέσεων το οποίο αναφέρεται σε α και β ανάθεση ή ειδικότητα) και έτσι σε χαρακτήρισαν (κακώς κατά τη γνώμη μου) οργανικά υπεράριθμο,
όσον αφορά το σήμερα, και σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό μου, κανονικά δεν είσαι και δεν προηγείσαι ως εκ τούτου,
αν αυτοί λειτουργήσουν όπως το καλοκαίρι και σε χαρακτηρίσουν λειτουργικά υπεράριθμο προηγείσαι στην ομάδα σου, ή στην όμορη
γνώμη μου είναι να κάνεις αίτηση να δηλώσεις το σχολείο που θέλεις και να δεις τι θα αποφασίσουν, πάντως σύμφωνα με τα χαρτιά δεν είσαι λειτ υπερ για να προηγηθείς και να διεκδικήσεις κατά προτεραιότητα ένα ολόκληρο κενό (λειτουργικό)
-
Έχω οργανική σε μικρό σχολείο με 12 ώρες ακριβώς. Ποια η διαδικασία με την οποία θα συμπληρώσω τις υπόλοιπες 11 ώρες ; Μπορώ να διεκδικήσω λειτουργικό κενό σε άλλο σχολείο στο οποίο να έχω πλήρες ωράριο(23 ώρες) ; Την οργανική την πήρα τον Ιούνιο χωρίς να ήταν πρώτη επιλογή.
αυτό δεν έχει σημασία,
πάντως δεν είσαι λειτουργικά υπεράριθμος αφού έχεις το 12ωρο, οπότε θα σε στείλουν για συμπλήρωη ωραρίου σε 1 ή και 2 σχολεία αν δεν έχουν 11ωρο, συνήθως στην α φάση λειτουργικών κενών βγαίνουν τα μεγάλα κενά και καλούνται να δηλώσουν και τοποθετούνται οι υπεράριθμοι, οι διαθεσίτες, οι αποσπασμένοι και όσοι ζητούν απόσπαση εντός με τη γνωστή σειρά, μετά συνήθως χωρίς αιτήσεις κοιτούν ποιοί δε συμπληρώνουν ωράριο και πόσες ώρες τους λείπουν και τοποθετούν για συμπλήρωση ωραρίου.
Σε κάποια ΠΥΣΔΕ κάλεσαν τους διαθεσίτες να δηλώσουν σειρά προτίμησης τον Ιούνιο, χωρίς να γνωρίζουν τα κενά. Παίζει τώρα που θα βγούν τα κενά να τους ξανακαλέσουν να υποβάλλουν δήλωση;
-
καλά ότι να ναι ::) ::) ::) και όπως να ναι ;D ::) :P
άμα λειτουργείς έτσι όλα τα σενάρια παίζουν ;)
-
Στο νομό που υπηρετώ υπήρχαν 3 συνάδελφοι μιας ειδικότητας στη διάθεση, και είχε μείνει αδιάθετο ένα οργανικό κενό. Αυτό λοιπόν θα έπρεπε να δοθεί υποχρεωτικά στον τελευταίο και οι υπόλοιποι δύο να περιμένουν να τοποθετηθούν στα τυχόν λειτουργικά κενά που θα έβγαιναν μετά από τις αποσπάσεις έχοντας προταιρεότητα στην επιλογή. Εδώ λοιπόν τι έγινε: To οργανικό κενό δε δίνεται σε κανέναν αφού δεν είχε επιλεγεί από κανέναν. Με τις πρώτες αποσπάσεις (χθές) εμφανίστηκαν δύο λειτουργικά κενά, το οργανικό κενό "βαφτίστηκε" λειτουργικό και έγινε η τοποθέτηση και των τριών υποχρεωτικά, χωρίς να έχουν βγεί και τα υπόλοιπα λειτουργικά κενά που πιθανόν να ήθελαν περισσότερο να τοποθετηθούν οι δύο αφού θα είχαν προταιρεότητα στην επιλογή. Μυρίζει κάτι ή είναι η ιδέα μου?
-
Σ' ευχαριστώ πολύ silkcut .Το κακό είναι πως χαρακτηρίστηκα υπεράριθμος χωρίς να είμαι .
Όπως έμαθα μόλις τώρα το λειτουργικό κενό το πήρα.
-
Καλησπέρα Σήμερα πήρα τηλέφωνο στην δευτεροβάθμια που ανήκω και το σηκωσε μια ευγενεστατη κυρια .την ρώτησα που θα τοποθετηθω και με ποια διαδικασία επειδή κρίθηκα υπεραριθμος τον Ιούλιο. Της είπα ότι στο σχολείο που έχω οργανική έχω κάποιες ώρες και πρέπει να βρω ώρες για να συμπληρώσω το ωράριο μου. Η απάντηση που πήρα ήταν ότι την οργανικη την έχω χάσει και θα δει το πυσδε. Της εξηγησα ότι αφού δεν βρήκα οργανικη για να αλλάξω σχολείο παραμένω στο σχολείο που είμαι και διατηρώ την οργανική μου;;;;; σύμφωνα και με τις οδηγίες που είχα διαβάσει. Θέλω αν κάποιος ξέρει τον νόμο που αναφέρει ξεκάθαρα ότι δεν χάνεται η οργανικη μετα απο υπεραρυθμια για να τον επικαλεστω. Γενικά υπάρχει μια σύγχυση ανάμεσα σε πολλούς συναδέλφους που άλλοι ισχυρίζονται ότι χάνεται η οργανικη και άλλοι ότι δν χάνεται. Στις οδηγίες που είχα διαβάσει έλεγε ότι ο εκπαιδευτικός παραμένει στο σχολείο που κρίθηκε υπεραριθμος εφόσον δεν βρει καινούργια οργανικη αλλά δεν έλεγε αν την χάνεις η όχι την οργανικη στο σχολείο σου. Silkcut αν μπορείς βοήθησε και φυσικά οποίος έχει υπόψιν του κάποιο νομό που ξεδιαλυνει τα πράγματα. Ευχαριστω
-
Από το υπάρχον τουλάχιστον νομικό πλαίσιο δεν προβλέπεται ότι χάνεις την οργανική σου. Δεν προβλέπει ο νόμος αναγκαστική άρση υπεραριθμίας. Άρα, λογικά αν κηρυχθείς υπεράριθμος θα είναι για λειτουργική υπεραριθμία και θα καλύψεις ωράριο σε άλλη σχολική μονάδα. Μετά πάλι στις 30 Ιουνίου θα γυρίσεις στην οργανική σου.
-
Ευχαριστώ πολύ Αυτό ακριβώς ξέρω και εγώ αλλά όταν παίρνεις τηλέφωνο στις διευθύνσεις και σου λένε με βεβαιότητα ότι χάθηκε η οργανικη σε κάνει και αναρωτιέσαι. Οταν αναφέρω τον νομο μου λένε ότι ναι μεν γυρίζεις στο σχολείο αλλά πλέον δεν έχεις οργανικη
-
Αναρωτιέμαι για το εξής:
Σε ένα σχολείο με 9 ώρες διαθέσιμες, υπάρχει ο πρώτος τοποθετηθείς Α και ο τελευταίος ο
-
Αντιλαμβάνομαι οτι θα ισχύσει το 1).
-
Σ' ευχαριστώ πολύ silkcut .Το κακό είναι πως χαρακτηρίστηκα υπεράριθμος χωρίς να είμαι .
Όπως έμαθα μόλις τώρα το λειτουργικό κενό το πήρα.
άρα το "κακό" σου βγήκε σε καλό τελικά ;)
ΥΓ μην αγχώνεσαι τόσο πολύ με το χαρακτηρισμό του οργανικά υπεράριθμου, τη θέση σου (οργανική) δε τη χάνεις, όσοι ισχυρίζονται το αντίθετο είναι ή άσχετοι ή παραπληροφορούν εσκεμμένα, επιπλέον έχεις προτεραιότητα στις τοποθετήσεις στην ομάδα σου και στην όμορη :)
-
Ευχαριστώ πολύ Αυτό ακριβώς ξέρω και εγώ αλλά όταν παίρνεις τηλέφωνο στις διευθύνσεις και σου λένε με βεβαιότητα ότι χάθηκε η οργανικη σε κάνει και αναρωτιέσαι. Οταν αναφέρω τον νομο μου λένε ότι ναι μεν γυρίζεις στο σχολείο αλλά πλέον δεν έχεις οργανικη
ισχύει ότι λέει το πδ50/1996 όπως τροποποιήθηκε από το πδ 100/97 , το ότι παραμένεις στο σχολείο σου σημαίνει ακριβώς αυτό,εννοείται ότι μιλάμε για οριστική τοποθέτηση σε σχολείο (οργανική στην αργκό μας) και όχι για την οργανική που σε κάνει μόνιμο υπάλληλο, αλήθεια αυτό το ξέρουν στην δ/νση σου? ;D ;D
σε παραπέμπω εδώ που τα έχει μαζεμένα (ενημερωτικό 02/2013):
http://1lyk-igoum.thesp.sch.gr/ARXEIA%20UPLOADED/air150213.pdf
ρίξε μια ματιά και στο survey του σχολείου σου για να δεις ότι συμπεριλαμβάνεσαι στους οργανικά ανήκοντες :)
-
Σε ευχαριστω πολύ είσαι απίστευτη. Να είσαι καλά
-
όπως φαίνεται και από την υπογραφή μου ??? ..έχω κάνω διατριβή στο θέμα ;D ::)
καλή τοποθέτηση :)
Προηγούνται οι τοποθετήσεις των εντός ομάδας και κατόπιν οι όμοροι ;
Δλδ. αν έχω παραπάνω μόρια και διεκδικώ την όμορη ομάδα, προηγούνται οι εντός;
-
ναι προηγούνται οι εντός ομάδας υπεράριθμοι, δηλαδή ο υπεράριθμος της όμορης σου ομάδας ακόμα και αν έχει λιγότερα μόρια από σένα προηγείται από εσένα για τα σχολεία της ομάδας του.
-
κρίμα.....θα υιοθετήσω το μότο σου.....δια βιου υπεράριθμη....
-
ευχαριστω για την άμεση απαντηση ;)
-
Καλησπέρα,
Καθηγητής με 11 ώρες Α ανάθεσης στην οργανική του θέση παίρνει 8 ώρες
-
Το άκουσα και εγω αλλά δεν έχω δει έγγραφο. Αν κάποιος ξέρει κάτι ας μας πει.
-
Με το πολυνομοσχέδιο καταργείται η διάταξη που είχε προστεθεί με τον 4186 σύμφωνα με την οποία:
"Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών,
-
Με το πολυνομοσχέδιο καταργείται η διάταξη που είχε προστεθεί με τον 4186 σύμφωνα με την οποία:
"Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών,
-
αν δεν το δηλώσεις εσύ χάνεις το πλεονέκτημα της υπεραριθμίας. Το κάνουν πολλοί και παραμένουν στη θέση τους κάνοντας τις ώρες που υπάρχουν και συμπληρώνοντας με άλλες αναθέσεις ή σχολεία. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
-
Με το πολυνομοσχέδιο καταργείται η διάταξη που είχε προστεθεί με τον 4186 σύμφωνα με την οποία:
"Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών,
-
αν δεν το δηλώσεις εσύ χάνεις το πλεονέκτημα της υπεραριθμίας. Το κάνουν πολλοί και παραμένουν στη θέση τους κάνοντας τις ώρες που υπάρχουν και συμπληρώνοντας με άλλες αναθέσεις ή σχολεία. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
αυτό ακριβώς ρωτάω....ποιό είναι το πλεονέκτημα της υπεραριθμίας αν το δηλώσεις ότι θέλεις να χαρακτηριστείς υπεράριθμός σε σχέση με τον χαρακτηρισμό σου ως υπεράριθμος απο το ΠΥΣΔΕ (αμ δεν το έχεις δηλώσει εσύ)
-
Δεν υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση αν το δηλώσεις οικειοθελώς. Το πλεονέκτημα (είτε το δηλώσεις εσύ, είτε σε βγάλει υπεράριθμο το ΠΥΣΔΕ) είναι ότι προηγείσαι στις επόμενες τοποθετήσεις.
-
Αν δηλώσεις ότι θέλεις να βγεις υπεράριθμος και δεν δηλώσεις κάποιο κενό γιατί τίποτε δεν σε ικανοποιεί τι γίνεται; Παραμένεις στο σχολείο σου; ...και αν ναι πώς; με τα ίδια δικαιώματα στην α΄ανάθεση που είχες σαν οργανικός ή παραμένεις σαν να είσαι στη διάθεση πυσδε (μην έχοντας τη δυνατότητα να διεκδικήσεις ούτε την α ανάθεση);;;
Επίσης, ποια είναι η διαφορά του οργανικά και του λειτουργικά υπεράριθμου;
-
Μετά τις μεταθέσεις οι δδε βγάζουν οργανικά κενά για τους οργανικά υπεράριθμους δηλ για όσους έχουν οργανική αλλά για κάποιον λόγο την άλλη χρονιά θα έχουν κάτω από 11 ή 12 ώρες στο σχολείο τους. Στ μεταξύ οι δδε έχουν δει ποια σχολεία έχουν οργανική
Υπεράριθμια κ έχουν καλέσει τους εκπαιδευτικούς αυτούς να δηλώσουν αν θέλουν να χαρακτηριστούν οργ. Υπεράριθμοι. Αν κανεις δε θέλει,θα χαρακτηριστεί ο τελευταίος τοποθετηθεις. Αυτός δηλώνει οργανικά κενά που βγάζει ή δδε κ τα διεκδικεί πρώτος πριν από τους σε διάθεση. Αν δεν θέλει,δεν δηλώνει τίποτα κ περιμένει το σεπτεμβριο. Ποτέ μα ποτέ δεν χάνει την οργανική του. Το σεπτεμβριο χαρακτηρίζεται λειτουργικά υπεράριθμος κ προηγείται κ πάλι στην τοποθέτηση σε λειτουργικά κενά. Αν προκύψει ομωσ λειτουργικό κενό στο σχολείο του πχ λόγω άδειας συν- φου παραμένει σχολείο του. Μπορεί για αρκετά χρόνια να είναι κανείς υπεράριθμος στην οργανική του. Ή κάθε χρόνο ακολουθεί την παραπάνω διαδικασία αν περιμένει να συνταξιοδοτηθεί από το σχολείο του κάποιος ή εκμεταλλεύεται την υπεράριθμια,οργανικη τον ιουνιο για αναζήτηση αλλησ οργανικής ή λειτουργική το σεπτεμβριο για προτεραιότητα στα λειτουργικά κενά. Γενικά με το σημερινό νομοθετικό πλαίσιο μάλλον καλή είναι ή υπεραριθμια σε σχέση με τη διάθεση.
-
στο δημοτικο που εχω οργανικη δε με βολευουν τα μορια
ΕΑΝ βγαλει υπερραρθμο θα θελα να μαι εγω και να παω σε αλλο σχολειο με περισσοτερα μορια
ξεχρεωνω ομως ετσι οργανικη ναι ε;
-
Μετά τις μεταθέσεις οι δδε βγάζουν οργανικά κενά για τους οργανικά υπεράριθμους δηλ για όσους έχουν οργανική αλλά για κάποιον λόγο την άλλη χρονιά θα έχουν κάτω από 11 ή 12 ώρες στο σχολείο τους. Στ μεταξύ οι δδε έχουν δει ποια σχολεία έχουν οργανική
Υπεράριθμια κ έχουν καλέσει τους εκπαιδευτικούς αυτούς να δηλώσουν αν θέλουν να χαρακτηριστούν οργ. Υπεράριθμοι. Αν κανεις δε θέλει,θα χαρακτηριστεί ο τελευταίος τοποθετηθεις. Αυτός δηλώνει οργανικά κενά που βγάζει ή δδε κ τα διεκδικεί πρώτος πριν από τους σε διάθεση. Αν δεν θέλει,δεν δηλώνει τίποτα κ περιμένει το σεπτεμβριο. Ποτέ μα ποτέ δεν χάνει την οργανική του. Το σεπτεμβριο χαρακτηρίζεται λειτουργικά υπεράριθμος κ προηγείται κ πάλι στην τοποθέτηση σε λειτουργικά κενά. Αν προκύψει ομωσ λειτουργικό κενό στο σχολείο του πχ λόγω άδειας συν- φου παραμένει σχολείο του. Μπορεί για αρκετά χρόνια να είναι κανείς υπεράριθμος στην οργανική του. Ή κάθε χρόνο ακολουθεί την παραπάνω διαδικασία αν περιμένει να συνταξιοδοτηθεί από το σχολείο του κάποιος ή εκμεταλλεύεται την υπεράριθμια,οργανικη τον ιουνιο για αναζήτηση αλλησ οργανικής ή λειτουργική το σεπτεμβριο για προτεραιότητα στα λειτουργικά κενά. Γενικά με το σημερινό νομοθετικό πλαίσιο μάλλον καλή είναι ή υπεραριθμια σε σχέση με τη διάθεση.
Ευχαριστώ. Παραμένοντας στο σχολείο ως υπεράριθμος, έχω δικαίωμα στην α ανάθεσή μου ή προηγείται να πάρει το αντικείμενό μου ο προηγούμενος τοποθετηθείς ως β ανάθεση;
-
Το ποιος καλύπτει πρώτος ωράριο εξαρτ από την ειδικότητα. Καλύπτει πρώτος ομοειδης σου κ αρχαιότερος στο σχολείο ωράριο με α ανάθεση όχι όλοι γενικά οι αρχαιότεροι σου που ισωσ έχουν ωσ β ανάθεση μάθημα της δικής σου α ανάθεσης. Πχ
Έστω σε ένα σχολείο 3 εκπαιδευτικοι,ενας πε02 τοποθετηθεις οργανικα το 2000,ενας γαλλικής τοποθετηθεις το 2002 κ ένας πε02 τοποθετηθεις το 2012. Πρώτα θα καλύψει ωράριο με α ανάθεση ο παλιός πε02. Την ιστορία θα την πάρει ο νέος πε02 που την έχει ως α ανάθεση,οχι ο γαλλικής που την έχει β ανάθεση ακομα κ αν είναι παλιότερος του νέου πε02. Αν περισσεύουν άλλες ιστορίες τότε ίσως πάρει ο της γαλλικής κάποια ή φέρουν κάποιο σε διάθεση πε2.
Παραμένοντας στο σχολείο σου το σεπτεμβριο παίρνεις ο,τι περισσέψει σε α ανάθεση της ειδικότητας σου κ ο,τι υπάρχει σε β ανάθεση. Αν τη δική σου β ανάθεση την έχει κ άλλος αλλού κλάδου τότε κρίνεται πάλι ανάλογα με την αρχαιότητα,την παίρνει ο αρχαιότερος.
-
Σε ένα γυμνάσιο με τρια τμήματα ανά τάξη υπάρχουν ένας βιολόγος και δυο φυσικοί. Ο δεύτερος φυσικός δεν έχει ώρες ποια. Ταυτόχρονα σε συστεγαζόμενο γυμνάσιο με δυο τμήματα ανα τάξη υπάρχει με οργανική χημικός . (Πριν από κάμποσα χρόνια τα δυο γυμνάσια ήταν ένα και έσπασαν οπώτε ο χημικός πήγε ως τελευταίος τοποθετηθής ). α) Δικαιολογίται ο χημικός να έχει 4 ώρες α ανάθεση και 18 β ανάθεση; Αν ναι γιατί ο δεύτερος φυσικός να μην διαικδικήσει 16 ώρες β ανάθεση μαθηματικά και τις υπόλοιπες με α ανάθεση; ( Δεν υπάρχει μαθηματικός στο μικρότερο σχολείο)
-
Αν δεν το βρεις σε doc, pdf κλπ . αυτό είναι το έγγραφο και σε κάθε περίπτωση μπορείς να το χρησιμοποιήσεις:
Θέμα: Διευκρινήσεις σχετικά με ένσταση εκπαιδευτικού
Έγγραφο Υπ. Παιδείας, Διεύθυνση Προσωπικού
-
Για συναδέλφους της πρωτοβάθμιας,
μήπως θα έπρεπε οι υπεράριθμοι να διαλέξουμε μεγάλα σχολεία καθότι έχουμε προτεραιότητα για να μη μας στέλνουν και σε άλλα σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου;
και το άλλο, υπάρχει περίπτωση να εξαιρεθούμε από το ολοήμερο αν συμπληρώνουμε το πρωί τις ώρες;
πχ οι ώρες δασκάλου στις δυο πρώτες τάξεις με εικαστικά κι ευέλικτη είναι 23 όσες κάνει ένας εκπαιδευτικός με 10 χρόνια υπηρεσίας.
Ευχαριστώ πολύ.