Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Μήνυμα ξεκίνησε από: leonidass στις Ιούλιος 27, 2013, 04:57:44 μμ

Τίτλος: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: leonidass στις Ιούλιος 27, 2013, 04:57:44 μμ
Απο τις συζητήσεις στο φορουμ διαφαίνεται οτι ο κλάδος μας έχει ανάγκη απο συσπείρωση και ιεράρχιση των στόχων του.

Είμαστε από τους πιο πολυπληθείς κλάδους του δημοσίου και κανονικά έπρεπε να έχουμε τη δύναμη να ανεβοκατεβάζουμε κυβερνήσεις. Αντ' αυτού έχουμε πολυδιασπασθεί και μας κάνουν ότι θέλουν.

Το Σεπτέμβριο όλοι λίγο πολύ συμφωνούν οτι δεν πρέπει να μείνουμε άπραγοι. Τι θα ζητήσουμε και πως θα κινηθούμε?
Διαβάζοντας το μίτο της διαθεσιμότητας παραθέτω εδώ κάποιες προτάσεις που έχουν διατυπώσει κάποια μέλη.
Θα προσθέτω και όποιες άλλες.
Βοηθείστε με για τον τρόπο που μπορούμε να οργανώσουμε μια ψηφοφορία, να τις ιεραρχήσουμε και να τις στείλουμε στην ΟΛΜΕ. Καλό κακό είναι το μόνο συνδικαλιστικό μας όργανο. Αν δε μας αρέσει ας αλλάξουμε τη σύστασή του στις επόμενες εκλογές

1. 8ΩΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (συνδεδεμένο με ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ υποδομών που θα το κάνουν εφικτό)
Πρόνοια για τους εκπαιδευτικούς που τρέχουν σε 3 και 4 σχολεια για να συμπληρώσουν ωραριο.

Ευθύνη του διευθυντή λοιπόν με τη βοήθεια ενός αυστηρά κεντρικά καθορισμενου πλαισίου όπως το παρακάτω
     α. επαρκεις χώρους (απομονωμένες αίθουσες-πόσες , για πόσο χρόνο καθε μέρα κτλ)
     β. αριθμός διαθέσιμων προσωπικών υπολογιστών
     γ. ύπαρξη ασύρματου ή ενσύρματου δικτύου -  διαθέσιμο ευρος ζώνης
     δ. αριθμός φωτοτυπικών και ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΗ ΔΑΠΑΝΗ για τονερ και χαρτί
     δ. ......
 να καθορίσει ανάλογα με τις πλοιρούμενες προυποθέσεις τον αριθμό των εκπαιδευτικών που μπορούν να μένουν το οκτάωρό τους στη σχολική μονάδα.
Εκεί να δείτε ξεβράκωμα.Το να καθομαστε στο σχολειο για καψονι χωρις λογο δεν εχει απολυτως κανενα νοημα.


2. ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ 

Τυχαία και δειγματοληπτικά μεχρι να ελεγχθούν όλοι.

3. ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΣΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ - ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ
Δημοσίευση ονομαστικά και αναλυτικά της μοριοδότησης που-πότε-πόσο για τον καθένα ώστε να είναι δυνατός ο έλεγχος μορίων για τον οποιονδήποτε.

4. ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ - ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ
Όχι πολυδιάσπαση σε κατηγορίες. Να καθήσουμε ώς κλάδος και να αποφασίσουμε τα προαπαιτούμενα προσόντα και τη βαρύτητα (ακόμα και μηδενική για να προλάβω σκοτωμούς στο θρεντ) ΑΣΕΠ,προυπηρεσία, πολύτεκνοι βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακά, κτλ

5. ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΩΝ ΒΑΣΗ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ
 (δεν μπορεί τελικά να απολυθεί ο διδάκτορας και η κυρα νίτσα που περίσευε να χωθεί σε θέση που δεν υπάρχει)

6. ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΑΝΤΙ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ
οι συνταξιοδοτήσεις των επόμενων χρόνων, τα κενά, οι ανάγκες σε αναπληρωτές κάθε χρονιά, οι ελλείψεις, ανήκουν στην επιχειρηματολογία αυτής της πρότασης

7. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ

8. ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΟΡΚΩΝ
ΑΠΕΡΓΙΑ μέχρι το σιχαμένο νεοελληνικό κράτος διώξει τους ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ! Δεν κάνουμε ούτε μισή ώρα μάθημα αν δεν απολυθούν οι "παιδεραστές".

9. ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΜΑΣ ΕΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
(υποθέτω η πρόταση εννοεί bank run σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα αν και δεν ξέρω σε περίπτωση που το προτείνει η ΟΛΜΕ τους πάει όλους μέσα ο εισαγγελέας, αν θες ανάπτυξέ το)

10. Ουσιαστική αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων για την ικανοποιητική διεξαγωγή των μαθημάτων και όλων των συμπληρωματικών εργασιών.
Βιβλιοθήκες (πραγματικές όχι να βαφτίζουμε μια ντουλάπα στο γραφείο των καθηγητών βιβλιοθήκη) με αναγνωστήριο για τους μαθητές, μικρός αριθμός ατομικών γραφείων (1 ανά 5 εκπαιδευτικούς) και η/υ για τη διεκπεραίωση διοικητικών εκπαιδευτικών εργασιών. Ύπαρξη διοικητικού προσωπικού (γραμματείας) σε όλες τις σχολικές μονάδες που πληρούν τις προϋποθέσεις. Δημιουργία χώρου εστιατορίου για τη σίτηση το πρωί και το μεσημέρι όλων των μαθητών στα δημόσια σχολεία. Επαρκή προμήθεια υλικού (χαρτιά για φωτοτυπίες, μαρκαδόροι, μελάνια κλπ)

11.  Ουσιαστική περιοδική - υποχρεωτική ΔΩΡΕΑΝ επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών με προγράμματα που θα καταρτίζουν τα Πανεπιστήμια.
Επιμόρφωση τόσο στο γνωστικό αντικείμενο όσο και στα παιδαγωγικά.

12. Καμία διαθεσιμότητα σε κανέναν κλάδο. Ορθή κατανομη και αξιοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού.
Νέες προσλήψεις, όπου απαιτείται. Καμία ιδιωτικοποίηση κοινωνικών υπηρεσιών. Ιδιαίτερα για τον κλάδο των γιατρών και των νοσηλευτών. Άμεση κάλυψη των εκατοντάδων οργανικών κενών που υπάρχουν στα σχολεία. Επιπρόσθετη πρόσληψη γιατρού, νοσηλεύτριας και οδοντιάτρου σε κάθε ΔΔΕ και ΔΠΕ για την κάλυψη αναγκών προληπτικής ανημέρωσης και εξέτασης σε συνεργασία και με τους κατά τόπους ιατρικούς συλλόγους. Να σταματήσει επιτέλους η ταλαιπωρία και το άρμεγμα των οικογενειών να τρέχουν στα ιδιωτικά κέντρα ή να συνωστίζονται στις ουρές στα νοσοκομεία για να προσκομίσουν τα απαραίτητα κάθε χρόνο χαρτιά στα σχολεία (θα ανασάνουν και τα νοσοκομεία και θα μπορούν να εξυπηρετούν πραγματικά σημαντικά περιστατικά. Θα γίνει εξοικονόμηση χρημάτων από τη μείωση των εξόδων των νοσοκομείων).

13. Δημιουργία απεργιακού ταμείου
για να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε με το μοναδικό τρόπο που μπορούν οι εργαζόμενοι να αντιμετωπίσουν τις κυβερνήσεις και τους εργοδότες τους: ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: leonidass στις Ιούλιος 27, 2013, 05:18:11 μμ
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΟΡΚΩΝ
Πιστευω οτι δεν είναι πάνω από 100 άτομα αλλά αφού το χρησιμοποιούν ώς επιχείρημα τα ξεφτιλισμένα φερέφωνα που ισοπεδωτικά και ΣΚΟΠΙΜΩΣ μας αποκαλούν παιδεραστές  ας το αντιστρέψουμε χρησιμοποιπώντας το εμείς.
απολύστε τους μεχρι 1 Σεπτέμβρη ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.


Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: mpanania στις Ιούλιος 27, 2013, 05:18:39 μμ
μακαρι να γινει κατι....δυστηχως too good to be truth  :'(
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: biov στις Ιούλιος 27, 2013, 05:42:14 μμ
1 8ΩΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (συνδεδεμένο με εξασφάλιση υποδομών που θα το κάνουν εφικτό)

Τι λες, συναδελφε; :o Δεν ειμαστε ολοι γυμναστες, υπαρχουμε κι οι ειδικοτητες που εργαζομαστε τουλαχιστον ενα διωρο στο σπιτι σε καθημερινη βαση! Αυτο μας ελειπε, να εργαζομαστε πανω απο 10 ωρες τη μερα και μαλιστα με τετοιον μισθο...
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: giokspy στις Ιούλιος 27, 2013, 05:49:52 μμ
Το να καθομαστε στ σχολειο για καψονι χωρις λογο δεν εχ3ι απολυτως κανενα νοημα.
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: leonidass στις Ιούλιος 27, 2013, 05:50:22 μμ
1 8ΩΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (συνδεδεμένο με εξασφάλιση υποδομών που θα το κάνουν εφικτό)

Τι λες, συναδελφε; :o Δεν ειμαστε ολοι γυμναστες, υπαρχουμε κι οι ειδικοτητες που εργαζομαστε τουλαχιστον ενα διωρο στο σπιτι σε καθημερινη βαση! Αυτο μας ελειπε, να εργαζομαστε πανω απο 10 ωρες τη μερα και μαλιστα με τετοιον μισθο...

δεν πρόκειται να αναγκάσω κανέναν. θα ανεβάσω online voting

τις εργασίες του σπιτιού θα τις κάνεις σχολείο ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΟΔΟΜΕΣ
κάτι να προτείνεις έχεις?
υπάρχουν ήδη συνάδελφοι απολυμένοι.
αυτοί πρέπει να αποροφηθουν και οι απολύσεις να σταματήσουν εδώ.



Το να καθομαστε στ σχολειο για καψονι χωρις λογο δεν εχ3ι απολυτως κανενα νοημα.

μην το ψηφίσεις αλλά πρότεινε κατι που κατα τη γνώμη σου είναι κυρίαρχο.
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: kopan στις Ιούλιος 27, 2013, 05:50:47 μμ
Όλα αυτά καλά...Αλλά δεν είναι θέμα πλέον των ελλήνων πολιτικών, αλλά του Τόμσεν και των Γερμανών...
Και αυτοί δε θέλουν νοικοκύρεμα, αλλά "αίμα"...

Ακόμη και 400 ευρώ να τους προτείνουμε να παίρνουμε, ΟΧΙ θα πουν, διότι θέλουν απολύσεις...!

Δεν είναι δημοσιονομικό το θέμα, ας το καταλάβουμε...
Αν ήταν, θα μειώνανε τις συντάξεις  του δημοσίου, τις ακόμη και μετά τις περικοπές τεράστιες  (για τα δεδόμενα της εποχής) και θα τελείωνε το θέμα...
Αυτοί θέλουν εξευτελισμό και εξαθλίωση, για να μας έχουν σκλάβους και τη χώρα υπόδουλη...!!!

Προσωπικά πιστεύω, ότι χρειάζεται άλλου τύπου αντίδραση, μαζική, για την οποία ο λαός δεν είναι έτοιμος, αφού είναι διχασμένος και μάλιστα σε επικίνδυνο πλέον βαθμό...!
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: leonidass στις Ιούλιος 27, 2013, 05:53:49 μμ
Όλα αυτά καλά...Αλλά δεν είναι θέμα πλέον των ελλήνων πολιτικών, αλλά του Τόμσεν και των Γερμανών...
Και αυτοί δε θέλουν νοικοκύρεμα, αλλά "αίμα"...

Ακόμη και 400 ευρώ να τους προτείνουμε να παίρνουμε, ΟΧΙ θα πουν, διότι θέλουν απολύσεις...!

Δεν είναι δημοσιονομικό το θέμα, ας το καταλάβουμε...
Αν ήταν, θα μειώνανε τις συντάξεις  του δημοσίου, τις ακόμη και μετά τις περικοπές τεράστιες  (για τα δεδόμενα της εποχής) και θα τελείωνε το θέμα...
Αυτοί θέλουν εξευτελισμό και εξαθλίωση, για να μας έχουν σκλάβους και τη χώρα υπόδουλη...!!!

Προσωπικά πιστεύω, ότι χρειάζεται άλλου τύπου αντίδραση, μαζική, για την οποία ο λαός δεν είναι έτοιμος, αφού είναι διχασμένος και μάλιστα σε επικίνδυνο πλέον βαθμό...!

Συμφωνώ αλλά το θέμα είναι άλλο.: ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ
σε παρακαλώ κο ΠΡΟΤΕΙΝΕ προς ψηφοφορία
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: cotpan στις Ιούλιος 27, 2013, 05:55:42 μμ
1 8ΩΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (συνδεδεμένο με εξασφάλιση υποδομών που θα το κάνουν εφικτό)

Τι λες, συναδελφε; :o Δεν ειμαστε ολοι γυμναστες, υπαρχουμε κι οι ειδικοτητες που εργαζομαστε τουλαχιστον ενα διωρο στο σπιτι σε καθημερινη βαση! Αυτο μας ελειπε, να εργαζομαστε πανω απο 10 ωρες τη μερα και μαλιστα με τετοιον μισθο...

Δεν πειράζει. ας γινοσουν γυμναστης! Καθεσαι 4 γεμάτους μηνες το χρόνο. Θελεις να σε πληρωνει ο ελληνικος λαός μονο για τους μηνες που δουλεύεις.... διαλεξε.  Ελεος πιά, μη σας κουράσουν.....υστερα φταιει η κοινωνία.....
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: leonidass στις Ιούλιος 27, 2013, 06:02:24 μμ
λοιπόν

εφτιαξα ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ μια ψηφοφορία
εχετε δικαίωμα να δώσετε 5 ψήφους. Μπορείτε να δώσετε και τους 5 στην ίδια πρόταση
το λινκ είναι: http://www.dotvoting.org/#vote31120021w4hn8k04pl5j (http://www.dotvoting.org/#vote31120021w4hn8k04pl5j)

θα παρακαλούσα για προτάσεις και επι του τρόπου της ψηφοφορίας (αριθμός ψήφων κτλ)

η ψηφοφορία είναι δοκιμαστική. ψηφίστε ότι θέλετε.
Εάν ο μίτος έχει ανταπόκριση θα φτιάξουμε μια κανονική.

τα αποτελέσματα φαίνονται εδώ
http://www.dotvoting.org/#result3110002701z0riaqgqp (http://www.dotvoting.org/#result3110002701z0riaqgqp)
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: cotpan στις Ιούλιος 27, 2013, 06:02:32 μμ
Το να καθομαστε στ σχολειο για καψονι χωρις λογο δεν εχ3ι απολυτως κανενα νοημα.

Σοβαρά? Το να μπορει ο γονιος να ερθει να σε βρει  αντι να σε κυνηγαει πότε εισαι σχολειο και πότε όχι, δεν εχει κανενα νοημα?
Αν θελεις να μιλησεις με τους μαθητες σου καπως πιο ανετα, οταν εχουν και εκεινα χρόνο, δεν εχει νοημα?
Αν θελεις βρισκεις. Παιδαγωγος εισαι οχι δημοσιος υπαλληλος....που τους περιφρονειτε κιολας....
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: doramons στις Ιούλιος 27, 2013, 06:47:38 μμ
1 8ΩΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (συνδεδεμένο με εξασφάλιση υποδομών που θα το κάνουν εφικτό)

Τι λες, συναδελφε; :o Δεν ειμαστε ολοι γυμναστες, υπαρχουμε κι οι ειδικοτητες που εργαζομαστε τουλαχιστον ενα διωρο στο σπιτι σε καθημερινη βαση! Αυτο μας ελειπε, να εργαζομαστε πανω απο 10 ωρες τη μερα και μαλιστα με τετοιον μισθο...
Αυτή η δίωρη εργασία του σπιτιού μπορεί άνετα φαντάζομαι να μεταφερθεί στο σχολείο (διορθώσεις, προετοιμασία κ.τ.λ)
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: tina05 στις Ιούλιος 27, 2013, 07:16:17 μμ

Σοβαρά? Το να μπορει ο γονιος να ερθει να σε βρει  αντι να σε κυνηγαει πότε εισαι σχολειο και πότε όχι, δεν εχει κανενα νοημα?
Αν θελεις να μιλησεις με τους μαθητες σου καπως πιο ανετα, οταν εχουν και εκεινα χρόνο, δεν εχει νοημα?
Αν θελεις βρισκεις. Παιδαγωγος εισαι οχι δημοσιος υπαλληλος....που τους περιφρονειτε κιολας....
[/quote]

1) κάθε σχολειο εχει για καθε εκπαιδευτικό δηλωσει στο προγραμμά του , συγκεκριμένη ωρα και μέρα που δεχεται ο εκπαιδευτικός τους γονεις. 2) ενας εκπαιδευτικός ανάλογα με την  ειδικότητα , μπορει να τρεχει 3 και 4 σχολεια για να συμπληρώσει ωραριο, κοινως κανει delivery...
Φαινεται πως αγνοεις  την εκπαιδευτική πραγματικότητα, και ότι λές ειναι από εμπάθεια, γιατί δεν ανήκεις σ'αυτο το χώρο.
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: perastikos_kav στις Ιούλιος 27, 2013, 07:20:43 μμ

Αυτή η δίωρη εργασία του σπιτιού μπορεί άνετα φαντάζομαι να μεταφερθεί στο σχολείο (διορθώσεις, προετοιμασία κ.τ.λ)

Αυτό είναι το καλύτερο ανέκδοτο. Σε λιγότερο από 15% των σχολείων είναι εφικτό κάτι τέτοιο.
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: kopan στις Ιούλιος 27, 2013, 07:22:54 μμ
Όλα αυτά καλά...Αλλά δεν είναι θέμα πλέον των ελλήνων πολιτικών, αλλά του Τόμσεν και των Γερμανών...
Και αυτοί δε θέλουν νοικοκύρεμα, αλλά "αίμα"...

Ακόμη και 400 ευρώ να τους προτείνουμε να παίρνουμε, ΟΧΙ θα πουν, διότι θέλουν απολύσεις...!

Δεν είναι δημοσιονομικό το θέμα, ας το καταλάβουμε...
Αν ήταν, θα μειώνανε τις συντάξεις  του δημοσίου, τις ακόμη και μετά τις περικοπές τεράστιες  (για τα δεδόμενα της εποχής) και θα τελείωνε το θέμα...
Αυτοί θέλουν εξευτελισμό και εξαθλίωση, για να μας έχουν σκλάβους και τη χώρα υπόδουλη...!!!

Προσωπικά πιστεύω, ότι χρειάζεται άλλου τύπου αντίδραση, μαζική, για την οποία ο λαός δεν είναι έτοιμος, αφού είναι διχασμένος και μάλιστα σε επικίνδυνο πλέον βαθμό...!

Συμφωνώ αλλά το θέμα είναι άλλο.: ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ
σε παρακαλώ κο ΠΡΟΤΕΙΝΕ προς ψηφοφορία

Το έχω ξαναπροτείνει...

200.000 εκπ/κοί...Μόνιμοι, αναπληρωτές, αδιόριστοι και διοριστέοι κ.λ.π...Να απειλήσουμε ανοικτά με απόσυρση των καταθέσεών μας, από τις χρεοκοπημένες τράπεζες...ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ...
Θα τα κάνουν πάνω τους...
Αν δε, κάνουν το ίδιο όλοι οι κλάδοι του δημοσίου, που πλήττονται, την ώρα που οι αφισοκολλητές των ΔΕΚΟ και τα "παιδιά" της βουλής και άλλα κομματόσκυλα διορισμένα με μπιλιετάκια, ακόμη συνεχίζουν το πάρτυ...
Θα τους έρθει "κόλπος" τους πολιτικάντες...!!!
Και δεν είναι και κάτι τόσο δύσκολο και δε χρειάζεται ούτε πορείες, ούτε διαδηλώσεις...!!!

Συμφωνώ και με τα δικά σου 6 "σημεία" συνάδελφε...
Ένσταση στο 1ο...!

Καλό βράδυ σ όλους...!!!
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: Pink-Panther! στις Ιούλιος 27, 2013, 07:23:59 μμ
1 8ΩΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (συνδεδεμένο με εξασφάλιση υποδομών που θα το κάνουν εφικτό)

Τι λες, συναδελφε; :o Δεν ειμαστε ολοι γυμναστες, υπαρχουμε κι οι ειδικοτητες που εργαζομαστε τουλαχιστον ενα διωρο στο σπιτι σε καθημερινη βαση! Αυτο μας ελειπε, να εργαζομαστε πανω απο 10 ωρες τη μερα και μαλιστα με τετοιον μισθο...

Δεν πειράζει. ας γινοσουν γυμναστης! Καθεσαι 4 γεμάτους μηνες το χρόνο. Θελεις να σε πληρωνει ο ελληνικος λαός μονο για τους μηνες που δουλεύεις.... διαλεξε.  Ελεος πιά, μη σας κουράσουν.....υστερα φταιει η κοινωνία.....
Μια ερώτηση: είσαι διορισμένος φίλε Rock?
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: gvasilis στις Ιούλιος 27, 2013, 07:26:22 μμ

Αυτή η δίωρη εργασία του σπιτιού μπορεί άνετα φαντάζομαι να μεταφερθεί στο σχολείο (διορθώσεις, προετοιμασία κ.τ.λ)

Αυτό είναι το καλύτερο ανέκδοτο. Σε λιγότερο από 15% των σχολείων είναι εφικτό κάτι τέτοιο.
έτσι είναι, θέλουμε από ένα γραφείο, ένα υπολογιστή, εκτυπωτές, φωτοτυπικά. Αλλά για αυτά μπορούμε να κάνουμε απεργία.
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: Garcia4 στις Ιούλιος 27, 2013, 07:39:57 μμ
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΟΡΚΩΝ
Πιστευω οτι δεν είναι πάνω από 100 άτομα αλλά αφού το χρησιμοποιούν ώς επιχείρημα τα ξεφτιλισμένα φερέφωνα που ισοπεδωτικά και ΣΚΟΠΙΜΩΣ μας αποκαλούν παιδεραστές  ας το αντιστρέψουμε χρησιμοποιπώντας το εμείς.
απολύστε τους μεχρι 1 Σεπτέμβρη ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Επιτέλους μια πρόταση που μας βγάζει μπροστά! ΑΠΕΡΓΙΑ μέχρι το σιχαμένο νεοελληνικό κράτος διώξει τους ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ! Δεν κάνουμε ούτε μισή ώρα μάθημα αν δεν απολυθούν οι "παιδεραστές"...
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: Garcia4 στις Ιούλιος 27, 2013, 07:43:41 μμ
1 8ΩΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (συνδεδεμένο με εξασφάλιση υποδομών που θα το κάνουν εφικτό)

Τι λες, συναδελφε; :o Δεν ειμαστε ολοι γυμναστες, υπαρχουμε κι οι ειδικοτητες που εργαζομαστε τουλαχιστον ενα διωρο στο σπιτι σε καθημερινη βαση! Αυτο μας ελειπε, να εργαζομαστε πανω απο 10 ωρες τη μερα και μαλιστα με τετοιον μισθο...

Δεν πειράζει. ας γινοσουν γυμναστης! Καθεσαι 4 γεμάτους μηνες το χρόνο. Θελεις να σε πληρωνει ο ελληνικος λαός μονο για τους μηνες που δουλεύεις.... διαλεξε.  Ελεος πιά, μη σας κουράσουν.....υστερα φταιει η κοινωνία.....

Συμφωνώ! 8 ωρη παραμονή στην σχολική μονάδα..τί θα πει καψόνι συνάδελφε? Οι άλλοι δηλαδή δ.υ που κάθονται και τα ξύνουν επί 8 ώρες πολλές φορές εν αντιθέσει με μας που υπάρχει τουλάχιστον ένα παραγωγικό 4ωρο σε τάξη είναι καλύτεροι? Τέρμα οι δικαιολογίες...δεν γουστάρω να με πιάνει κανείς στο στόμα του...υποχρεωτικό 8ωρο ρε!
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: Garcia4 στις Ιούλιος 27, 2013, 07:49:22 μμ
Απο τις συζητήσεις στο φορουμ διαφαίνεται οτι ο κλάδος μας έχει ανάγκη απο συσπείρωση και ιεράρχιση των στόχων του.

Είμαστε από τους πιο πολυπληθείς κλάδους του δημοσίου και κανονικά έπρεπε να έχουμε τη δύναμη να ανεβοκατεβάζουμε κυβερνήσεις. Αντ' αυτού έχουμε πολυδιασπασθεί και μας κάνουν ότι θέλουν.

Το Σεπτέμβριο όλοι λίγο πολύ συμφωνούν οτι δεν πρέπει να μείνουμε άπραγοι. Τι θα ζητήσουμε και πως θα κινηθούμε?
Διαβάζοντας το μίτο της διαθεσιμότητας παραθέτω εδώ κάποιες προτάσεις που έχουν διατυπώσει κάποια μέλη.
Θα προσθέτω και όποιες άλλες.
Βοηθείστε με για τον τρόπο που μπορούμε να οργανώσουμε μια ψηφοφορία, να τις ιεραρχήσουμε και να τις στείλουμε στην ΟΛΜΕ. Καλό κακό είναι το μόνο συνδικαλιστικό μας όργανο. Αν δε μας αρέσει ας αλλάξουμε τη σύστασή του στις επόμενες εκλογές

1 8ΩΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (συνδεδεμένο με εξασφάλιση υποδομών που θα το κάνουν εφικτό)

2 ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ (τυχαία και δειγματοληπτικά μεχρι να ελεγχθούν όλοι)

3 ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΣΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ - ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ (δημοσίευση ονομαστικά της μοριοδότησης)

4 ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ - ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ (όχι πολυδιάσπαση σε κατηγορίες)

5 ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΩΝ ΒΑΣΗ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (δεν μπορεί τελικά να απολυθεί ο διδάκτορας και η κυρα νίτσα που περίσευε να χωθεί σε θέση που δεν υπάρχει)

6 ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΑΝΤΙ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ (οι συνταξιοδοτήσεις των επόμενων χρόνων, τα κενά, οι ανάγκες σε αναπληρωτές κάθε χρονιά, οι ελλείψεις, ανήκουν στην επιχειρηματολογία αυτής της πρότασης )

7 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ

+1000
Να βγούμε μπροστά λέμεεεεεε φτάνουν οι μάχες οπισθοφυλακών! Είμαστε ο πιο μορφωμένος κλάδος του Δημοσίου και διαμορφώνουμε συνειδήσεις και στάσεις ζωής...τέρμα το τεμπελχανιλίκι...να βγούμε ΜΠΡΟΣΤΑ!
Και συνάδελφοι ειλικρινά...μην υποτιμάτε τόσο πολύ τον εαυτό σας με το 8ωρο...δηλαδή θα πρέπει να πίνουμε καφέ στην πλατεία του χωριού και να μας σχολιάζουν? Πιείτε τον στο προαύλιο....σιγά το καψόνι!
Δηλαδή αν έλθει εκείνη τη στιγμή ένας γονέας για να ρωτήσει για τον κανακάρη του τί θα του πούμε? Αααα δεν μπορεί τώρα είναι στου Βαγγέλη για φρέντο? Πρέπει να συνέλθουμε όλοι μας...
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: perastikos_kav στις Ιούλιος 27, 2013, 07:57:53 μμ
Στα αιτήματα κατά την ταπεινή μυο γνώμη παρωδία, αντιτάσσω πραγματικά αιτήματα που μπορούν να συσπειρώσουν τόσο τον κλάδο, όσο και τους γονιούς και όλη την εληλνική κοινωνία:
1 8ΩΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (συνδεδεμένο με εξασφάλιση υποδομών που θα το κάνουν εφικτό) ==> 1. Ουσιαστική αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων για την ικανοποιητική διεξαγωγή των μαθημάτων και όλων των συμπληρωματικών εργασιών. Βιβλιοθήκες (πραγματικές όχι να βαφτίζουμε μια ντουλάπα στο γραφείο των καθηγητών βιβλιοθήκη) με αναγνωστήριο για τους μαθητές, μικρός αριθμός ατομικών γραφείων (1 ανά 5 εκπαιδευτικούς) και η/υ για τη διεκπεραίωση διοικητικών εκπαιδευτικών εργασιών. Ύπαρξη διοικητικού προσωπικού (γραμματείας) σε όλες τις σχολικές μονάδες που πληρούν τις προϋποθέσεις. Δημιουργία χώρου εστιατορίου για τη σίτηση το πρωί και το μεσημέρι όλων των μαθητών στα δημόσια σχολεία. Επαρκή προμήθεια υλικού (χαρτιά για φωτοτυπίες, μαρκαδόροι, μελάνια κλπ)

2 ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ (τυχαία και δειγματοληπτικά μεχρι να ελεγχθούν όλοι)
Ουσιαστική περιοδική ΔΩΡΕΑΝ επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών με προγράμματα που θα καταρτίζουν τα Πανεπιστήμια. Επιμόρφωση τόσο στο γνωστικό αντικείμενο όσο και στα παιδαγωγικά. Υποχρεωτική η συμμετοχή.
3 ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΣΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ - ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ (δημοσίευση ονομαστικά της μοριοδότησης)

4 ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ - ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ (όχι πολυδιάσπαση σε κατηγορίες)

5 ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΩΝ ΒΑΣΗ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (δεν μπορεί τελικά να απολυθεί ο διδάκτορας και η κυρα νίτσα που περίσευε να χωθεί σε θέση που δεν υπάρχει) Καμία διαθεσιμότητα σε κανέναν κλάδο. Ορθή κατανομη και αξιοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού. Νέες προσλήψεις, όπου απαιτείται. Καμία ιδιωτικοποίηση κοινωνικών υπηρεσιών. Ιδιαίτερα για τον κλάδο των γιατρών και των νοσηλευτών. Άμεση κάλυψη των εκατοντάδων οργανικών κενών που υπάρχουν στα σχολεία. Επιπρόσθετη πρόσληψη γιατρού, νοσηλεύτριας και οδοντιάτρου σε κάθε ΔΔΕ και ΔΠΕ για την κάλυψη αναγκών προληπτικής ανημέρωσης και εξέτασης σε συνεργασία και με τους κατά τόπους ιατρικούς συλλόγους. Να σταματήσει επιτέλους η ταλαιπωρία και το άρμεγμα των οικογενειών να τρέχουν στα ιδιωτικά κέντρα ή να συνωστίζονται στις ουρές στα νοσοκομεία για να προσκομίσουν τα απαραίτητα κάθε χρόνο χαρτιά στα σχολεία (θα ανασάνουν και τα νοσοκομεία και θα μπορούν να εξυπηρετούν πραγματικά σημαντικά περιστατικά. Θα γίνει εξοικονόμηση χρημάτων από τη μείωση των εξόδων των νοσοκομείων).

6 ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΑΝΤΙ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ (οι συνταξιοδοτήσεις των επόμενων χρόνων, τα κενά, οι ανάγκες σε αναπληρωτές κάθε χρονιά, οι ελλείψεις, ανήκουν στην επιχειρηματολογία αυτής της πρότασης ) Αυξηση αποδοχών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, ιδιαίτερα για τους νέους. Εισαγωγικός μισθός 1000 ευρώ καθαρά. Επιδότηση των νέων ανέργων για να απεγκλωβιστούν από τον μπαμπά και τη μαμά και να ζήσουν μόνοι τους.

7 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ Δημιουργία απεργιακού ταμείου για να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε με το μοναδικό τρόπο που μπορούν οι εργαζόμενοι να αντιμετωπίσουν τις κυβερνήσεις και τους εργοδότες τους: ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: greedo στις Ιούλιος 27, 2013, 08:03:23 μμ
Συμφωνώ με τις διορθώσεις του perastikos_kav.
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: perastikos_kav στις Ιούλιος 27, 2013, 08:10:43 μμ

έτσι είναι, θέλουμε από ένα γραφείο, ένα υπολογιστή, εκτυπωτές, φωτοτυπικά. Αλλά για αυτά μπορούμε να κάνουμε απεργία.

Μπορεί να μην χρειάζονται όλα αυτά πάντα, αλλά πολλές φορές χρειάζονται. Πάνω από όλα χρειάζεσαι έναν χώρο, χωρίς φασαρία, στον οποίο θα μπορέσεις να καθίσει 2-3 ώρες χωρίς να σε ενοχλήσει ή διακόψει κάποιος και αυτό στα περισσότερα σχολεία είναι σχεδόν αδύνατο. Εδώ στα περισσότερα σχολεία που έχω υπηρετήσει δεν είχα ούτε το κλασσικό "συρταράκι" για να αφήσω με ασφάλεια τα βιβλία μου ή κάποια γραπτά.  Ο ενιαίος χώρος που έχουμε δεν εξυπηρετεί σε τίποτα παρά μόνο στις συνεδριάσεις. Εικόνα από γαλλικό "υποβαθμισμένο" επαγγελματικό λύκειο μιας μικρής κωμόπολης:
1. Γραφείο συνεδριάσεων, το οποίο μου θύμιζε χώρο συνεδρίασης δημοτικού συμβουλίου μεγάλου Δήμου, με τα μικροφωνάκια σε κάθε θέση, καρέκλες πολυτελείας κλπ.
 2. Χώρο διαλείμματος με σαλονάκι κλπ για τον καφέ, όσων έχουν κενό.
3. Πέντε μικρά γραφειάκια με η/υ και έπιπλο βιβλιοθήκης με συρτάρια κλπ, το οποίο μοιράζονταν 5 εκπαιδευτικοί και ήταν ο χώρος εργασίας.
4. Εργαστήριο Η/Υ, το οποίο δεν ήταν διαθέσιμο για διδασκαλία, αλλά για εκπόνηση εργασιών από μαθητές και για εργασία σε καθηγητές.
5. Βιβλιοθήκη με αναγνωστήριο
6. Εστιατόριο στο οποίο προσφέροντας πρωίνο, μεσημεριανό, και βραδινό (υπήρχε και οικοτροφείο για όσουςς μαθητές έρχονταν από γειτονικά χωριά)
6. Οι μαθητές εκτός από τα κλασσικά ντουλαπάκια είχαν και εντευκτήριο, με τα στερεοφωνικά τους, τα τραπεζάκια του, γκράφιτι στους τοίχους κλπ.
7. Υπηρεσιακό όχημα, με το οποίο γινόταν όλες οι μετακινήσεις για δουλειές του σχολείου
Να μην συνεχίσω, γιατί όσο τα θυμάμαι θα με πιάσουν τα κλάματα.
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: λιθοσφαιριστής στις Ιούλιος 27, 2013, 08:12:55 μμ
Δεν υπάρχει καμία λύση και δεν έχω να κάνω καμία πρόταση.
Μόνος δρόμος είναι η πτώση της κατοχικής κυβέρνησης.
Όποιος ελπίζει σε διάλογο με τους βιαστές μας, τους οποίους εκβίασαν οι κατακτητές για 100 διαθέσιμους,
δεν έχει καταλάβει τι γίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια, ούτε τι έρχεται...
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: leonidass στις Ιούλιος 27, 2013, 08:17:25 μμ
perastikos_kav
ευχαριστώ για τη συμετοχή σου
θα βάλω στην τελική ψηφοφορία (μαζί με αυτά τα αιτήματα παρωδία που αρχικά ανάρτησα εγω)

σχετικά με τον προβληματισμό για το χώρο  που απαιτείται ωστε να γίνει εφικτή η οκτάωρη παρουσία συμφωνώ και γι' αυτό έγραψα οτι πρέπει να συνδεθεί με τις υποδομές.

λιθοσφαιριστή δεν μιλάω για λύση. και προσυπογράφω το μνμά σου. Αλλά η σύγκρουση πρέπει να γίνει με αιτία και ΣΥΝΟΧΗ σε ένα μίνιμουμ απαιτήσεων από μέρους μας
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: leonidass στις Ιούλιος 27, 2013, 08:22:32 μμ
6 ΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΑΝΤΙ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ (οι συνταξιοδοτήσεις των επόμενων χρόνων, τα κενά, οι ανάγκες σε αναπληρωτές κάθε χρονιά, οι ελλείψεις, ανήκουν στην επιχειρηματολογία αυτής της πρότασης ) Αυξηση αποδοχών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, ιδιαίτερα για τους νέους. Εισαγωγικός μισθός 1000 ευρώ καθαρά. Επιδότηση των νέων ανέργων για να απεγκλωβιστούν από τον μπαμπά και τη μαμά και να ζήσουν μόνοι τους.

θα παρακαλούσα μόνο όσους ενστερνίζονται την παραπάνω άποψη να τοποθετηθούν ως προς το ποσό ωστε η πρόταση να αντιπροσωπευει όσο δυνατόν περισσότερους διοτι παλιότερα ακουγόταν έντονα το ποσο 1400 ευρώ καθαρά για εισαγωγικό μισθό

ευχαριστώ.

edit
θα κάνω διδοχικά edit στο αρχικό μου ποστ ωστε να αναπτύσσω το σκεπτικό των προτάσεων και να προσθέτω και άλλες
επίσης δεν είναι ανάγκη ούτε έχουμε αυταπάτες οτι θα τα λύσουμε από το πληκτρολόγιο εδώ όλα αλλά ίσως είναι μια καλή αρχή πριν βγούμε στους δρόμους
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: leonidass στις Ιούλιος 27, 2013, 09:18:17 μμ
Με το 11 συμφωνώ και μάλιστα μια πρόταση είναι το αποτέλεσμα των εξετάσεων να παίζει ρόλο στην αξιολόγηση.
Εμείς διοργανώνουμε πανελλήνιες . Δεν  μπορούμε να διοργανώσουμε αδιάβλητες εξετάσεις ?
Να το προσθέσω εκτός αν διαφωνείς με μια ΑΔΙΑΒΛΗΤΗ αξιολόγηση που δεν θα συνδέεται με απολύσεις.

Το 10 νομίζω είναι αλληλένδετο με το 1 αλλά αφού κάποιοι ενοχλούνται από το οκτάωρο θα μείνει ξεχωριστά.

Με το 13 πάλι υπερθεματίζω αλλα ίσως είναι αργα τώρα. ειδικά εαν μπούμε σε απεργίες από το Σεπτέμβριο (κάτι που πιστευω οτι δε θα γίνει)


υγ εγιναν οι απαραίτητες προσθήκες στο αρχικό μήνυμα. Δεκτές επιπλέον προτάσεις αλλαγές.
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: leonidass στις Ιούλιος 27, 2013, 09:46:24 μμ
θα σας παρακαλούσα επίσης να με βοηθήσετε στη διατύπωση σχετικά με
1) το παράδοξο της απόλυσης συναδέλφων και την δια στόματος υπουργού διαβεβαίωση περι πρόσληψής τους ως ορομισθίων ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Γεγονός που θα ισχύει για όλες τις ειδικότητες εάν και όταν γενικευθούν οι απολύσεις.

2)τις φετεινές μεταθέσεις σε νομούς που υπάρχουν υπεράριθμοι. Ευθύνες σχεδιασμού - νομιμότητα κτλ

το ξέρω οτι από το να κλαιγόμαστε για τις απολύσεις και να τσακωνόμαστε αυτη η προσπάθεια θα ενοχλήσει πολλούς (και από όλες τις πλευρές, συνδικαλιστικά και υπηρεσιακά).
Αν συμφωνείτε μην μείνετε παθητικοί αναγνώστες. Αφού η ΟΛΜΕ δε θέλει ας βρούμε αιτήματα που μας αντιπροσωπευουν όλους και ας τους σύρουμε στα αιτήματα αυτά.


ΥΓ αν διαβάζουν πρωην αναπληρωτές νυν ανεργοι :( παρακαλώ να συνεισφέρουν
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: biov στις Ιούλιος 28, 2013, 05:39:51 μμ
1 8ΩΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ (συνδεδεμένο με εξασφάλιση υποδομών που θα το κάνουν εφικτό)

Τι λες, συναδελφε; :o Δεν ειμαστε ολοι γυμναστες, υπαρχουμε κι οι ειδικοτητες που εργαζομαστε τουλαχιστον ενα διωρο στο σπιτι σε καθημερινη βαση! Αυτο μας ελειπε, να εργαζομαστε πανω απο 10 ωρες τη μερα και μαλιστα με τετοιον μισθο...

Δεν πειράζει. ας γινοσουν γυμναστης! Καθεσαι 4 γεμάτους μηνες το χρόνο. Θελεις να σε πληρωνει ο ελληνικος λαός μονο για τους μηνες που δουλεύεις.... διαλεξε.  Ελεος πιά, μη σας κουράσουν.....υστερα φταιει η κοινωνία.....

Συμφωνώ! 8 ωρη παραμονή στην σχολική μονάδα..τί θα πει καψόνι συνάδελφε? Οι άλλοι δηλαδή δ.υ που κάθονται και τα ξύνουν επί 8 ώρες πολλές φορές εν αντιθέσει με μας που υπάρχει τουλάχιστον ένα παραγωγικό 4ωρο σε τάξη είναι καλύτεροι? Τέρμα οι δικαιολογίες...δεν γουστάρω να με πιάνει κανείς στο στόμα του...υποχρεωτικό 8ωρο ρε!

Μονο που οι αλλοι δ.υ. δεν εργαζονται μετα και στο σπιτι! Αν βεβαια το κρατος φροντιζε να μου φτιαξει ενα γραφειο στο σχολειο, για να μπορω να κανω εκει τη δουλεια που κανω στο γραφειο μου στο σπιτι, τοτε ευχαριστως. Αλλά μεχρι το κρατος να μου φτιαξει αυτο το γραφειο, εγω δεν προκειται να ψηφισω να κατσω 8ωρο στο σχολειο. Αυτο δε γινεται σε καμια χωρα της ΕΕ.
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: prof2 στις Ιούλιος 28, 2013, 08:14:59 μμ
Δεν υπάρχει καμία λύση και δεν έχω να κάνω καμία πρόταση.
Μόνος δρόμος είναι η πτώση της κατοχικής κυβέρνησης.
Όποιος ελπίζει σε διάλογο με τους βιαστές μας, τους οποίους εκβίασαν οι κατακτητές για 100 διαθέσιμους,
δεν έχει καταλάβει τι γίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια, ούτε τι έρχεται...

Σωστότατος
Πολιτική ανατροπή- εκλογές και μετά συζητάμε ότι θέλετε ,αρκεί να τσακιστούν να φύγουν και αρκεί να έχουμε πάρει πρώτα μονάχα 2 ανάσες αέρα ελευθερίας
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: gvasilis στις Ιούλιος 28, 2013, 08:30:55 μμ
Δεν υπάρχει καμία λύση και δεν έχω να κάνω καμία πρόταση.
Μόνος δρόμος είναι η πτώση της κατοχικής κυβέρνησης.
Όποιος ελπίζει σε διάλογο με τους βιαστές μας, τους οποίους εκβίασαν οι κατακτητές για 100 διαθέσιμους,
δεν έχει καταλάβει τι γίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια, ούτε τι έρχεται...

Σωστότατος
Πολιτική ανατροπή- εκλογές και μετά συζητάμε ότι θέλετε ,αρκεί να τσακιστούν να φύγουν και αρκεί να έχουμε πάρει πρώτα μονάχα 2 ανάσες αέρα ελευθερίας
και εγώ βλέπω μόνο πολιτική λύση.
Αλλά αυτή η προσπάθεια, εδώ, μπορεί να είνι μια πολύ καλή προεργασία για την εποχή της ελευθερίας.
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: leonidass στις Ιούλιος 29, 2013, 05:53:09 μμ
Δεν υπάρχει καμία λύση και δεν έχω να κάνω καμία πρόταση.
Μόνος δρόμος είναι η πτώση της κατοχικής κυβέρνησης.
Όποιος ελπίζει σε διάλογο με τους βιαστές μας, τους οποίους εκβίασαν οι κατακτητές για 100 διαθέσιμους,
δεν έχει καταλάβει τι γίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια, ούτε τι έρχεται...

Σωστότατος
Πολιτική ανατροπή- εκλογές και μετά συζητάμε ότι θέλετε ,αρκεί να τσακιστούν να φύγουν και αρκεί να έχουμε πάρει πρώτα μονάχα 2 ανάσες αέρα ελευθερίας

Δεν ξέρουμε πως θα μυρίζει ο αέρας μετά τις εκλογές εκτός αν είμαστε προφήτες.

παίζουν τρεις πιθανότητες.
1)τρομοκρατία απο εσωτερικό εξωτερικό μεχρι θερμού επεισοδίου και επανεκλογή των ίδιων με βασική ατζεντα reforming του δημοσίου. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΜΕΤΑ
2α)Τσιπρας και συνενετικό διαζύγιο με τους έξω οπότε λίγο πολύ συνεχίζει να εφαρμόζεται ένα λίγο πιο ήπιο μνημόνιο μετά από διαπραγμάτευση
2β) Τσίπρας σε σύγκρουση με τους έξω. Αναζητείται αφορμή από τους έξω για : οικονομικός αποκλεισμός, θερμό επεισόδιο. ΠΕΙΝΑ.

Σε όλα τα σενάρια ενδυνάμωση της ΧΑ για να χρησιμοποιηθεί καταλλήλως όταν χρειασθεί.

Τα σενάρια που εξυπηρετούν τους έξω είναι το 1 και 2α οπότε ρεαλιστικά περιμένετε από μικρή αλλαγή εως καμιά μεταβολή στη σύσταση του αέρα.


Η παρακάτω εικόνα πως μπορεί να διορθωθεί?
Διορισθεοι με γραπτό,πολύτεκνοι,μόρια,μεταπτυχιακά,παιδαγωγικά ,παλιοί νέοι,βασικές ειδικότητες ,δεύτερες ειδικότητες,άλλοι κάνουν μαθημα-άλλοι όχι,μεταθέσεις δικαιες -μεταθέσεις αβαβα,άλλοι μέχρι τις 2 σχολείο -άλλοι στις 11 για καφέ,θεολόγος πληροφορικός,σεμινάρια αγωγής,άλλος 10 ώρες μαθημα-άλλος 22,αναπληρωτής-μονιμος-ωρομίσθιος στο ιδιο σχολείο....
Κύριοι είναι μαγαζί γωνία αυτό;αυτή είναι η εκπαίδευση που θελετε για τους μαθητές;
Χιλιάδες κατηγορίες,αδικίες,ο χαμός πουθενά μια τάξη στο χώρο!
το υπουργειο της πλάκας έστησε μια εκπαίδευση ασοβαρη....
Και στην ώρα την δύσκολη παιζει με τα αρνητικά της κάθε κατηγορίας!
Άμα ρωτήσετε έναν γονιό που είναι εκτός χώρου θα ήθελε να φύγει από την τάξη ο κακός εκπαιδευτικός...δεν τον ενδιαφέρουν τα αλλά!
Στο δημόσιο σχολείο 2 κατηγορίες έπρεπε να υπάρχουν,καλοί και κακοί...
Και να φεύγουν οι κακοί...
Αυτό ποτέ θα γινει στην ελλαδα;


Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: leonidass στις Αύγουστος 09, 2013, 06:00:03 μμ
ο Σεπτέμβριος πλησιάζει και εγώ όπως πολλοί ενώ έχουμε πρόθεση θα σκεφτούμε διπλά αν θα απεργήσουμε εν μέσω αφασίας χωρίς σαφείς στόχους.
Οπότε επιμένω έστω και μοναχικά για έναν κλάδο που μάλλον δεν αξίζει τίποτα τιποτα καλύτερο από αυτά που του επιβάλλουν.


Οι φιλοκυβερνητικές παρατάξεις σιωπούν και συναινούν, προτείνοντας που και που μονοήμερες απεργίες ή απεργίες διαρκείας σε άκαιρες στιγμές τις οποίες δεν κηρύσσουν ποτέ. Οι αντικυβερνητικές παρατάξεις λένε συνήθως όχι σε όλα, χωρίς αντιπροτάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Όλες μαζί προτάσσουν προς τα έξω, προς το υπουργείο, τα ΜΜΕ και την κοινή γνώμη κλαδικά αιτήματα (μισθοί, ωράριο, όχι στις απολύσεις κλπ), ενώ τα αιτήματα τους θα έπρεπε να είναι πρώτα από όλα αιτήματα γονέων που έχουν παιδιά σε σχολεία, αιτήματα ατόμων που έχουν ξαδέλφια, ανήψια κλπ σε σχολεία και θέλουν αυτά να τύχουν καλύτερης μόρφωσης. Αποτυγχάνοντας να πάρουν τους γονείς, τους συγγενείς των μαθητών με το μέρος τους η κατάσταση δε βελτιώνεται. Δεν λες ποτέ όχι στις απολύσεις Δ.Υ. στην κοινή γνώμη και το 1.500.000 ανέργων που δεν έχουν φαγητό ή ρεύμα ή πετρέλαιο ή ίντερνετ. Λες 20 μαθητές στην τάξη και 2 καθηγητές στα εργαστήρια, πλήθος μαθημάτων επιλογής βασισμένα στα ενδιαφέροντα τις κλίσεις των μαθητών και τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, σύγχρονες υποδομές κλπ απευθυνόμενος κυρίως σε αυτούς και όχι στο υπουργείο, ώστε το παιδί του ανέργου που δεν έχει χρήματα να πληρώσει ιδιωτικά σχολεία, ΙΕΚ, κολέγια, πανεπιστήμια να τύχει καλής εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο για να έχει καλύτερες προοπτικές στο μέλλον. Ζητάς λοιπόν όλα αυτά ώστε ο μαθητής που θα τελειώνει το σχολείο να μην προστίθεται στο 1.500.000. Πάρε μαζί σου τους ανέργους, τους γονείς, τους μαθητές και τους συγγενείς τους και τότε και μόνο τότε έχεις ελπίδα να μην προστεθείς και εσύ στο 1.500.000, αλλά και να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο σε αυτόν τον τόπο. Αν μάλιστα παραθέσεις και επιχειρήματα για το που θα βρεθούν τα χρήματα για όλα αυτά τότε έχεις κερδίσει το παιχνίδι. Κάνουμε λοιπόν την αυτοκριτική μας για το παρελθόν, τελειώνουμε με την εσωστρέφεια και απευθυνόμαστε στους γονείς και τους μαθητές μας και όχι στους υπουργούς και τους παρατρεχάμενους τους - όσο υπάρχει ακόμα χρόνος.

ΥΓ2. Η ΟΛΜΕ, οι κυβερνήσεις κλπ δεν είναι κάτι άοριστο. Είναι σχηματισμοί ανθρώπων που κάποιοι από εμάς τους αναδείξαμε τις δεκαετίες που πέρασαν. Οι πρόεδροι τους δεν είχαν κληρονομικά δικαιώματα, εκλεγμένοι από εμάς ήταν. Ας μην ρίχνουμε το φταίξιμο σε αυτούς για να νιώθουμε ανακούφιση πετώντας αλλού τις ευθύνες. Τα λάθη μας πληρώνουμε. Όσο δεν κάνουμε την αυτοκριτική μας δεν πρόκειται να ξημερώσει κάτι καλύτερο. Όταν αλλάξουμε στάση εμείς, θα αλλάξει και η ευρύτερη αντιμετώπιση της κατάστασης.


Αυτό μαζί με την ακύρωση των διαθεσιμοτήτων  πιστευω πρέπει να είναι τα δυο θεμελιώδη αιτήματα του κλάδου.
"20 μαθητές στην τάξη και 2 καθηγητές στα εργαστήρια, πλήθος μαθημάτων επιλογής"


  Αν μάλιστα παραθέσεις και επιχειρήματα για το που θα βρεθούν τα χρήματα για όλα αυτά τότε έχεις κερδίσει το παιχνίδι.
Πως όμως μπορεί να γίνει αυτό πέρα απο εθελοντική μείωση αποδοχών μας έξυπνα ?
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: dd2 στις Αύγουστος 10, 2013, 04:37:42 μμ
Δεν υπάρχει καμία λύση και δεν έχω να κάνω καμία πρόταση.
Μόνος δρόμος είναι η πτώση της κατοχικής κυβέρνησης.
Όποιος ελπίζει σε διάλογο με τους βιαστές μας, τους οποίους εκβίασαν οι κατακτητές για 100 διαθέσιμους,
δεν έχει καταλάβει τι γίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια, ούτε τι έρχεται...

Σωστότατος
Πολιτική ανατροπή- εκλογές και μετά συζητάμε ότι θέλετε ,αρκεί να τσακιστούν να φύγουν και αρκεί να έχουμε πάρει πρώτα μονάχα 2 ανάσες αέρα ελευθερίας


Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.Το πρόβλημα είναι πολιτικό.Πνιγόμαστε.Πρέπει να νικήσει ο ΣΥΡΙΖΑ , να πάρει το μπόνους των 50 εδρών και βλέπουμε.
Τίτλος: Απ: Ιεράρχηση διεκδικήσεων, ψηφοφορία και αναζήτηση κοινού τόπου.
Αποστολή από: gio66 στις Αύγουστος 10, 2013, 04:39:58 μμ
Η παρούσα κυβέρνηση έχει δηλώσει ότι δεν προτίθεται να διεξαγάγει εκλογές πριν τη λήξη της 4ετίας...