Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: steven_seagal στις Μαΐου 08, 2014, 02:25:18 pm
-
http://www.protothema.gr/greece/article/377024/-patose-i-elliniki-ekpaideusi/
-
Γι' αυτό θα κάνει την αξιολόγηση για να πάμε...καλύτερα! τρομάρα τους ;D ;D ;D ;D
-
Αντιγράφω το σημείο με μεγάλο ενδιαφέρον από το κείμενο: " Σύμφωνα με την έκθεση η μεγάλη άνοδος των Ασιατικών χωρών στον εκπαιδευτικό τομέα οφείλεται στην στενή συνεργασία οικογένειας, μαθητών και εκπαιδευτικής κοινότητας, καθώς και στον σεβασμό που τρέφουν σε αυτές τις χώρες για τους εκπαιδευτικούς". Ο νοών νοείτω...
-
"Πρώτη στον κατάλογο των χωρών με το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα στον κόσμο έρχεται η Νότια Κορέα, ενώ ακολουθούν η Ιαπωνία, η Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ. Σύμφωνα με την έκθεση η μεγάλη άνοδος των Ασιατικών χωρών στον εκπαιδευτικό τομέα οφείλεται στην στενή συνεργασία οικογένειας, μαθητών και εκπαιδευτικής κοινότητας, καθώς και στον σεβασμό που τρέφουν σε αυτές τις χώρες για τους εκπαιδευτικούς", γράφει το άρθρο.
Το κομμάτι με τα έντονα γράμματα τα λέει όλα.
Όταν η μόνη φορά που βλέπεις τον Έλληνα γονιό, σ' ένα ολόκληρο διδακτικό έτος, είναι όταν θέλει να 'στην πει', σε περίπτωση που έχεις αποπάρει το 'βλαστάρι' του και του το έχεις στεναχωρήσει, δεν είναι ν' απορεί κανείς που είμαστε στον πάτο.
-
Και τότε πως εξηγουν το γεγονός πως τα "εφόδια" των ελλήνων μαθητων ειναι σε υψηλότερα στάνταρ απο αυτα των άλλων χωρών;
-
Εξαρτάται τι εννοείς "εφόδια". Εν πάση περιπτώσει, ποιος το λέει αυτό και με ποια κριτήρια?
-
Aυτό με τα εφόδια κι εγώ δεν το κατάλαβα!
-
«Το να κατηγορούμε τους καθηγητές για τα άσχημα αποτελέσματα στα τεστ, σε αστικά σχολεία με υψηλά ποσοστά φτωχών και σαφώς μη προνομιούχων μαθητών, καταγόμενων από κακόφημες περιοχές και προερχόμενων από διαλυμένες οικογένειες, είναι σα να κατηγορούμε έναν αγρότη, επειδή είχε κακή συγκομιδή μετά από περίοδο ξηρασίας. Είναι σα να κατηγορούμε έναν οδηγό λεωφορείου επειδή δεν τήρησε τα δρομολόγια, ενώ μεγάλο μέρος της διαδρομής που έπρεπε να διανύσει ήταν πλημμυρισμένη»...
Paul Street, "Χτυπώντας το Νεοφιλελευθερισμό στο Σικάγο"
Αν και ακόμη απογευματάκι...
Καλό βράδυ σε όλες και όλους...
-
Του χρόνου, με την περικοπή των αργιών και την επιμήκυνση του σχολ. έτους, θα φιγουράρουμε στις πρώτες θέσεις!
-
Δεν ξέρω αν είναι πιο θλιβερή η θέση της Ελλάδας ή το περιεχόμενο των σχολίων, στα οποία οι περισσότεροι σχολιαστές λένε ότι γι' αυτό ευθύνονται "οι κομμουνιστές" ή "θολοκουλτουριάρηδες" καθηγητές! Μία μάλιστα προτείνει ιδιωτικά σχολεία, χωρίς μετανάστες, τσιγγάνους και αριστερούς!!!! Οι καθηγητές όλοι λοιπόν, εκτός από τεμπέληδες, είμαστε και κομμουνιστές. Είμαστε κομμουνιστές επειδή είμαστε τεμπέληδες; Ή είμαστε τεμπέληδες επειδή είμαστε κομμουνιστές;
-
Το ότι η Ελλάδα διαθέτει από τα χειρότερα εκπαιδευτικά σύστηματα στην Ευρώπη-με την παραπαιδεία στα ύψη- τα είχαν επισημάνει αρκετοί από εδώ. Οσοι επέμεναν ότι και στην υπόλοιπη Ευρώπη τα ίδια γίνονται όπως και στην Ελλάδα, καιρός είναι να αναθεωρήσουν κάποιες απόψεις.
-
Και τότε πως εξηγουν το γεγονός πως τα "εφόδια" των ελλήνων μαθητων ειναι σε υψηλότερα στάνταρ απο αυτα των άλλων χωρών;
Μια χαριτωμένη ανάλυση που άκουσα κάποια στιγμή στην ζωή μου (πριν ακόμα γίνω εκπαιδευτικός) είναι η εξής:
1) Ο Έλληνας μαθητής (αυτός δηλαδή που διαπρέπει στο εξωτερικό) έχει περάσει μέσα από 40-50 διαφορετικούς τρόπους διδασκαλίας και απαιτήσεων καθηγητών οπότε μπορεί να ανταπεξέρθει σε οποιοδήποτε εξεταστικό σύστημα βρει μπροστά του και
2) Από κει και πέρα έχει αποκτήσει στο σπίτι του μια τεράστια βιβλιοθήκη που πολύ απλά δεν ξέρει πως θα την χρησιμοποιήσει...όταν λοιπόν βρεθεί σε ένα περιβάλλον που του μάθει την μεθοδολογία αξιοποίησης τότε πάει στην βιβλιοθήκη βρίσκει αυτό που θέλει και το εφαρμόζει.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
-
Στη θεωρία τα προγράμματα σπουδών των ελληνικών σχολείων - αλλά και πανεπιστημίων- είναι υψηλού επιπέδου, ίσως και υψηλότερου από άλλες χώρες, αλλά νομίζω λείπει 1ον η ειδική μέριμνα για όσους δεν μπορούν να ανταποκριθούν, επομένως καταλήγουμε σε αναλφάβητους αποφοίτους Δημοτικού που είναι αδύνατον να προχωρήσουν στην ύλη του Γυμνασίου και 2ον η τεχνική του να μαθαίνουμε πώς να διαβάζουμε και πώς να μαθαίνουμε, η ελεύθερη σκέψη και η αυτενέργεια, στοιχεία που καλλιεργούνται σε μεγαλύτερο βαθμό σε άλλα εκπαιδευτικά συστήματα. Γι' αυτό και υπάρχει αυτή η αναντιστοιχία που έχουν παρατηρήσει πολλοί, ότι ξένοι μαθητές ή φοιτητές έχουν διδαχθεί λιγότερα πράγματα από τους δικούς μας, αλλά παρόλα αυτά έχουν καλύτερες επιδόσεις σε τέτοιες μετρήσεις.
Επιπλέον, οι Έλληνες που προκόβουν έξω είναι οι μαθητές που είχαν τις ικανότητες ή την ενίσχυση να παρακολουθήσουν χωρίς κενά τη σχολική ύλη και απέκτησαν πολλά εφόδια. Στο εξωτερικό τα πάντα για τους φοιτητές είναι τακτοποιημένα. Αν δεν έχεις πρόβλημα βιοπορισμού, ασχολείσαι μόνο με το διάβασμά σου, με βιβλιοθήκες που λειτουργούν πολλές ώρες, με άψογες εγκαταστάσεις και διάφορες άλλες παροχές. Ειδικά όποιος έχει αποφοιτήσει από τη ζούγκλα του ελληνικού πανεπιστημίου έχει μάθει να ανταποκρίνεται σε δύσκολες συνθήκες επιβίωσης (που δεν έχουν βέβαια καμία σχέση με τη μάθηση, όπως κλειστές βιβλιοθήκες, απουσία υλικοτεχνικής υποδομής, ανοργανωσιά, καταλήψεις κλπ), είναι αδύνατον να μην τα πάει καλά έξω που όλα αυτά είναι τακτοποιημένα.
-
+++++ΈΣΠΕΡΟΣ
-
Στη θεωρία τα προγράμματα σπουδών των ελληνικών σχολείων - αλλά και πανεπιστημίων- είναι υψηλού επιπέδου, ίσως και υψηλότερου από άλλες χώρες, αλλά νομίζω λείπει 1ον η ειδική μέριμνα για όσους δεν μπορούν να ανταποκριθούν, επομένως καταλήγουμε σε αναλφάβητους αποφοίτους Δημοτικού που είναι αδύνατον να προχωρήσουν στην ύλη του Γυμνασίου και 2ον η τεχνική του να μαθαίνουμε πώς να διαβάζουμε και πώς να μαθαίνουμε, η ελεύθερη σκέψη και η αυτενέργεια, στοιχεία που καλλιεργούνται σε μεγαλύτερο βαθμό σε άλλα εκπαιδευτικά συστήματα. Γι' αυτό και υπάρχει αυτή η αναντιστοιχία που έχουν παρατηρήσει πολλοί, ότι ξένοι μαθητές ή φοιτητές έχουν διδαχθεί λιγότερα πράγματα από τους δικούς μας, αλλά παρόλα αυτά έχουν καλύτερες επιδόσεις σε τέτοιες μετρήσεις.
Επιπλέον, οι Έλληνες που προκόβουν έξω είναι οι μαθητές που είχαν τις ικανότητες ή την ενίσχυση να παρακολουθήσουν χωρίς κενά τη σχολική ύλη και απέκτησαν πολλά εφόδια. Στο εξωτερικό τα πάντα για τους φοιτητές είναι τακτοποιημένα. Αν δεν έχεις πρόβλημα βιοπορισμού, ασχολείσαι μόνο με το διάβασμά σου, με βιβλιοθήκες που λειτουργούν πολλές ώρες, με άψογες εγκαταστάσεις και διάφορες άλλες παροχές. Ειδικά όποιος έχει αποφοιτήσει από τη ζούγκλα του ελληνικού πανεπιστημίου έχει μάθει να ανταποκρίνεται σε δύσκολες συνθήκες επιβίωσης (που δεν έχουν βέβαια καμία σχέση με τη μάθηση, όπως κλειστές βιβλιοθήκες, απουσία υλικοτεχνικής υποδομής, ανοργανωσιά, καταλήψεις κλπ), είναι αδύνατον να μην τα πάει καλά έξω που όλα αυτά είναι τακτοποιημένα.
Πολύ καλή και σε πολύ μεγάλο βαθμό ρεαλιστική τοποθέτηση...
-
Ένα ενδιαφέρον ντοκυμαντέρ για τη σύγκριση των εκπαιδευτικών συστημάτων Ινδίας, Αμερικής και Κίνας.
2 Million Minutes
-
O guestteacher με πρόλαβε. Το μεγάλο πρόβλημα του Έλληνα μαθητή είναι η παντελής έλλειψη μεταγνώσης. Ξέρει ένα σωρό πράγματα, του έχουν μεταδοθεί ένα σωρό πληροφορίες, αλλά κανείς ποτέ δεν του έχει διδάξει πώς να μαθαίνει. Ο Έλληνας μαθητής δυστυχώς είναι ένας φανταχτερός παπαγάλος. Αυτό απαιτεί το 'σύστημα'. Κι όταν λέμε 'σύστημα', δεν εννοούμε μόνο το εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά και τους κάθε λογής... κολαούζους της εκπαίδευσης, οι οποίοι πατάνε ακριβώς πάνω στη εμμονή γονιών και παιδιών για την εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση, για να βγάλουν το παντεσπάνι τους.
Όσο για την καραμέλα που πιπιλίζουμε πολλοί περί των έξοχων επιδόσεων των παιδιών μας στο εξωτερικό, δε διαφωνώ, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η φοίτηση σε πανεπιστήμια ξένων χωρών, όπως η Αγγλία π.χ., την οποία κατά κόρον προτιμούν οι Έλληνες, λόγω μιας κάποιας εξοικείωσης με τη γλώσσα, είναι ως ένα μεγάλο βαθμό και μπίζνα, αφού εκεί τα περισσότερα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα είναι ιδιωτικά. Είναι γνωστό τοις πάσι ότι όταν κάνεις αίτηση για να φοιτήσεις σε αγγλικό πανεπιστήμιο, το πιο ισχυρό 'χαρτί', προκειμένου να γίνεις αποδεκτός, είναι η φωτοτυπία του τραπεζικού σου λογαριασμού. Όποιος έχει κάνει μεταπτυχιακό στο εξωτερικό ξέρει τι εννοώ. Για να μην αναφέρουμε τους λεγόμενους overseas students, από χώρες εκτός ευρωπαϊκής ένωσης (εξωτικής προέλευσης κυρίως), που γίνονται αποδεκτοί, φοιτούν και αποφοιτούν μετά βαΐων και κλάδων από αγγλικά πανεπιστήμια, δίχως να ξέρουν, στην αρχή τουλάχιστον, ν' αρθρώσουν μια πρόταση της προκοπής στα αγγλικά. Το 'κόλπο' βέβαια είναι ότι όλοι αυτοί πληρώνουν τριπλάσια δίδακτρα απ' τους φοιτητές που προέρχονται από χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης.
-
Ο "Εσπερος" απάντησε αντι εμού. Ένα "πρόβλημα" εθεσα με την ερωτηση μου, δεν πήρα θέση.
-
Μια δασκάλα της 11χρονης κόρης μου, που είναι σε γερμανικό γυμνάσιο, της κάνει γερμανικά στο τμήμα ένταξης και την έχει 5 ώρες την εβδομάδα. Μπαίνει στην τάξη και δεν κάνει απολύτως τίποτα. Έρχεται λίγο καθυστερημένη, παίζει με το κινητό και γενικά είναι παντελώς αδιάφορη. Επίσης, υπάρχουν και άλλοι εκπαιδευτικοί που δεν είναι και ιδιαίτερα αποδοτικοί.
-
Tελείωσε η υπομονή μας ( :))
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.paideia&id=33873
-
Tελείωσε η υπομονή μας ( :))
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.paideia&id=33873
Κάτω από αυτές τις συνθήκες, είναι ιδιαίτερα ανήθικο να υποχρεώνει το κράτος τους μαθητές και φοιτητές να παραμένουν όμηροι της δημόσιας παιδείας (1) . Όπως είναι ανήθικο να συνεχίζει να αναγκάζει τους φορολογούμενους να πληρώνουν φόρους για τέτοιες άχρηστες υπηρεσίες. (2) Λύσεις όπως η «αξιολόγηση» του εκπαιδευτικού προσωπικού θα πάρουν έτη μέχρι να εφαρμοσθούν (3), δημιουργώντας στο μεταξύ νέες φουρνιές αγράμματων.
Το κράτος θα πρέπει να καταβάλλει άμεσα σε κάθε μαθητή η φοιτητή το ποσό που κοστίζει η φοίτησή του σε δημόσιο εκπαιδευτήριο και να του επιτρέψει να το χρησιμοποιήσει σε όποιο ιδιωτικό -κερδοσκοπικό ή μη- εκπαιδευτήριο επιθυμεί, ή σε εκπαιδευτήρια στο εξωτερικό. (4)
Παρέχοντας έτσι το δικαίωμα και τη δυνατότητα της «εξόδου» των μαθητών αποό το χρεοκοπημένο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας -μια δυνατότητα που σήμερα απολαμβάνει μόνο μία μειοψηφία ευπόρων- το κράτος θα έχει κάνει ένα τεράστιο βήμα, όχι απλά προς μια καλύτερη παιδεία (5) αλλά, κυρίως, προς μια πιο δίκαιη κοινωνία.
Μια κοινωνία όπου οι φόροι δεν θα σπαταλώνται στη συντήρηση των συνδικαλιστών και των γραφειοκρατών του δημοσίου, αλλά αποκλειστικά και μόνο στην ποιοτική παροχή των υπηρεσιών εκείνων που το κοινωνικο συμβόλαιο έχει αναθέσει στο κράτος. (6)
Απάντηση
(1) Κανείς δεν είναι όμηρος κανενός. Υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία και ιδιωτικά πανεπιστήμια ήδη. Απλά δεν μπορούν να συναγωνιστούν τα δημόσια λόγω υψηλού κόστους. Η κατάργηση ή ιδιωτικοποίηση των Δημοσίων προφανώς θα ωθήσει την "¨κάστα" των εχόντων στην μόρφωση αδιαφορώντας για τους μη έχοντες.
(2) Κανένας δεν υποχρεώνει κανένα πολίτη να ψηφίσει κανένα κόμμα που του επιβάλει άχρηστους φόρους.
(3) Από που ακριβώς προκύπτει ότι αργεί;
(4) Μάλιστα .... μάλιστα ....
(5) Αφού το πρόγραμμα εκπαίδευσης είναι κοινό για ιδιωτικά σχολεία και δημόσια από που ακριβώς προκύπτει ότι αν γίνουν ιδιωτικά όλα θα έχουν καλύτερες επιδόσεις στα διεθνή τεστ. Ας δούμε και κάτι άλλο έξω τα σχολεία είναι και δημόσια και δεν υπάρχουν ιδιωτικά φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Τα παιδιά λοιπόν έξω πως τα πάνε καλύτερα από τα δικά μας που πάνε και σε δημόσια σχολεία και σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια πάσης φύσεως; Φταίνε οι εργαζόμενοι λοιπόν στην Ελλάδα ή το λάθος σύστημα εκπαίδευσης;
(6) Αφού ζητάς ρε μπιμπίκο δημοσιογράφε των 400 ευρώ - και πολλά παίρνεις με το μυαλό που κουβαλάς- να γίνουν όλα ιδιωτικά πως θα παρέχει το κράτος υπηρεσίες;;;;
ΥΓ. Και εμένα τελείωσε η υπομονή μου να βλέπω ανθρώπους να αρθρογραφούν, να πληρώνονται και να μην κάνουν ούτε έναν ορθογραφικό έλεγχο στο word πριν ανεβάσουν ένα άρθρο στο Internet. Άλλο να γράφεις εδώ μέσα για την πλάκα σου και άλλο να σε πληρώνει κάποιος να γράφεις αερολογίες για φελλούς και να μην τους σέβεσαι (όσο φελλοί και να είναι) παίρνοντας μια έρευνα και να προσθέτεις τα δικά σου συμπεράσματα. Σε ένα θα συμφωνήσω κάντε τα όλα ιδιωτικά και όποιος μπορεί και αξίζει να επιζήσει σε αυτό που επιθυμεί να γίνει. Μετά όμως σκασμός. Ούτε απεργίες ούτε τίποτα. 400 σου δίνουν 400 θα παίρνεις. 200 σου δίνουν 200 θα παίρνεις. Τίποτα δεν σου δίνουν τίποτα δεν θα παίρνεις. Όχι γιατί μερικοί βαυκαλίζονται ότι θα γίνουν όλα ιδιωτικά και θα πλουτίσουν. Λες και δεν ξέρουμε τους επιχειρηματίες στυλ αποικιοκράτες σε σκλαβοπάζαρο που ευδοκιμούν στην χώρα μας από την Τουρκοκρατία ακόμα....ρε που ζείτε ορισμένοι....έχετε μεγάλη πλάκα....λοιπόν συμφωνώ όλα ιδιωτικά και χωρίς δυχτάκι προστασίας από το Δημόσιο (επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές, ρυθμίσεις εισφορών κ.τ.λ.). Χρωστάς; κατασχέσεις και μπουζού....
-
σε συνέχεια του παραπάνω σχολίου μου.
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B9%CE%B5%CE%BB%CE%B5-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CF%84%CE%AE%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%8D%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CF%83
ΥΓ. Και να προτείνω και κάτι άλλο. Γιατί το Κράτος να μαζεύει φόρους γενικά για την Παιδεία και να δίνει μετά κουπόνια; Να μην έχει καθόλου φόρους για Παιδεια και Υγεία.
Όποιος χρειάζεται Εκπαίδευση ή Υγεία να πληρώνει από την τσέπη του....αλλιώς να μενει αμόρφωτος ή απλά να πεθαίνει....βρε ιδιωτικά όλα έχουν δίκιο αυτοί που το λένε και μετά να δεις τι θα γίνει...ΛΕΥΤΕΡΙΑ στον ΤΖΗΜΕΡΟ (μπας και έχει σχέση με Ανδριανόπουλο και Μάνο; Λες;;;
-
Χμμμμ............
http://xenesglosses.eu/2014/05/eurobank-13/