Αγωνιστείτε για ότι θέλετε,αλλά μακριά τα χέρια σας απο τους διορισμούς των ασεπιτών!
Τελικά...δεν είναι τυχαίο που ο κλάδος των καθηγητών είναι το πιο εύκολο θύμα των "εθνοσωτήρων"...!!!
"ΑΣΕΠΙΤΕΣ-ΕΠΕΤΗΡΙΔΙΤΕΣ"..."ΝΕΟΙ-ΠΑΛΙΟΙ"...ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ή ΜΟΝΙΜΟΙ...κ.λ.π...κ.λ.π...
Ας έχουμε υπ όψιν τους στίχους του Σολωμού:
...«Ἐὰν μισοῦνται ἀνάμεσό τους,
δὲν τοὺς πρέπει ἐλευθεριά»...
Καλημέρα σ όλες και όλους...
Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου.Με όλο το σεβασμό αγαπητέ kopan για ποιά αλληλεγγύη μιλάς?? Απλά επειδή κουραστήκαμε να ακούμε τα ίδια. Κάποιος που διορίστηκε από τον μπάρμπα στην Κορώνη και τις χίλιες ώρες πρόσθετης δεν μπορεί να ζητά αλληλεγγύη από αυτόν που σκίστηκε στο διάβασμα για ΑΣΕΠ. Αυτός που δούλεψε φέτος σαν αναπληρωτής επειδή έκλεισε το ιδιωτικό στο οποίο ΕΠΕΛΕΞΕ να εργαστεί τόσα χρόνια (κι εκεί μπάρμπα ήθελες για να σε πάρουν) δεν μπορεί να ζητάει αλληλεγγύη από τον δύσμοιρο συνάδελφο του ΑΣΕΠ που είδε την θεσούλα του να εξανεμίζεται και το επίδομα ανεργίας να του χαμογελάει πονηρά..Δεν θα δείξω αλληλεγγύη στον τρίτεκνο που διορίζεται σε κάθε φάση με το 1/10 των δικών μου μορίων ενίοτε. Αυτή την καραμελίτσα "αλληλεγγύη" ας την πετάξουμε. Πλέον μόνο σε φτηνό λαϊκισμό παραπέμπει. Για την κατάργηση αναγνώρισης των μεταπτυχιακών των αναπληρωτών τι σκοπεύει να κάνει ο ΑΣΑΠ? Αλύπητα τα χτυπήματα.
Αυτή η στρεβλή αλληλεγγύη μας έχει φάει και την πληρώνουμε όσοι ''φτύσαμε αίμα '' . Τα χτυπήματα απανωτά περισσότερο από την ολμε , τους μόνιμους συναδέλφους που στα κακώς κείμενα σιωπούν επειδή βολεύονται και τέλος από τις εκάστοτε κυβερνήσεις που κάνουν τα χατίρια των συνδικαλιστών. τα έχουμε πει πολλάκις. Ας μη μιλάμε για αλληλεγγύη, που δημιουργεί αποστήματα, αλλά για την αλήθεια των πραγμάτων την οποία δεν έχει θάρρος να την αναγνωρίσει κανείς.Συμφωνώ με όσα λες.Το πρόβλημα είναι πως κι εσείς ως αναπληρωτές βολευόσασταν τα προηγούμενα χρόνια και δεν αντιδρούσατε.Γιατί δεν διεκδικήσατε δικαστικά να σταματήσουν οι διορισμοί εκτός ασεπ;Θα σου πω εγώ:γιατί το τίμημα ήταν βαρύ.Για ρώτα τους πραγματικούς ασεπίτες με τα φεκ,τι έχουν τραβήξει πέντε χρόνια;Σχολείο άκουγαν και σχολείο δεν έβλεπαν.Πέρασαν πολλά για να δικαιωθούν.Τώρα η ΠΑΣΑΦ τι ακριβώς κάνει;Διεκδικεί διορισμούς που ανηκούν στους νόμιμους δικαιούχους και όχι στους παράνομα διορισμένους.Γι αυτό, κανείς δεν λέει να μην δικαιωθείτε.Αλλά να δικαιωθείτε σε βάρος των παράνομων.Αν συνεχίσετε να διεκδικήτε διορισμούς απο τους διοριστέους του ΑΣΕΠ,όπως έγινε πρόσφατα με τους διορισμούς του Φεβρουαρίου,να θεωρείτε δεδομένο πως θα χάσετε το δίκιο σας και πολύ πιθανό κάποια 24μηνα που έχουν διοριστεί,τον διορισμό τους!Γι αυτό αλλάξτε πορεία,γιατί κανείς διοριστέος δεν θέλει το κακό σας!!!
Επειδή βλέπω ότι κύρια απαίτηση πολλών στο νήμα είναι να διδάσκει ο κάθε εκπαιδευτικός το αντικείμενο το οποίο σπούδασε σε ακαδημαϊκό επίπεδο, έχω ορισμένες ερωτήσεις:Να υποθέσω συνάδελφος άλλης ειδικότητας; Μήπως ξενόγλωσσος; Αν ναι.. είναι το κλασικό επιχείρημα αντικρουόμενο... Δικαιολογημένη η αντίδρασή σου.. αφού πλεονάζετε τόσοι; Όμως τελικά αποφασίστε θέλετε ή δεν θέλετε να διδάσκετε το γνωστικό σας αντικείμενο; Αν ναι.. συμβουλή συναδελφική εστιάστε την προσοχή σας εκεί και αφήστε τις άλλες ειδικότητες να πράξουν και εκείνες αντίστοιχα για τα δικά τους γνωστικά αντικείμενα. Η κλασική φράση της δασκάλας μου τη δεκαετία 80 σε κάποιο παιδάκι που μίλαγε όταν δεν έπρεπε ήταν 'Εσένα σε βάλαμε δικηγόρο; Γιατί πετάγεσαι;"
1 - Μπορούν οι απόφοιτοι του Κλασσικού να διδάσκουν Νέα Ελληνικά, Έκθεση και Ιστορία;
2 - Μπορούν οι απόφοιτοι του Νεοελληνικού να διδάσκουν Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά και Ιστορία;
3 - Μπορούν οι απόφοιτοι του Ιστορικού να διδάσκουν Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά και Νέα Ελληνικά;
4 - Μπορούν οι Απόφοιτοι του ΦΠΨ να διδάσκουν Αρχαία, Νέα, Ιστορία και Λατινικά;
5 - Ποιος είναι πιο κατάλληλος να διδάξει Λογοτεχνία; Αυτός που έχει τελειώσει Ιστορικό, Κλασσικό και ΦΠΨ, ή ο ξενόγλωσσος, που περνάει τουλάχιστον 20 - 25 καθαρά λογοτεχνικά ή θεωρητικά λογοτεχνικά μαθήματα για να αποφοιτήσει, έχοντας διαβάσει εκατοντάδες έργα και χιλιάδες σελίδες από όλες τις περιόδους και από όλα τα ρεύματα σε πεζογραφία, ποίηση και θέατρο;
Να με συγχωρήσετε, συνάδελφοι, αλλά τον τρόπο που αντιλαμβάνεστε την εξειδίκευση τον βρίσκω κατά τι συμφεροντολογικό. Η θα υπάρχει αυστηρή εξειδίκευση παντού η καθόλου. Ολίγον έγκυος δεν... παίζει. Και μη μου πει κανείς ότι ο φιλόλογος, ανεξαρτήτως τμήματος αποφοίτησης (Κλασσικό, Νεοελληνικό, Ιστορικό, Αρχαιολογικό, ΦΠΨ) μπορεί να διδάξει τα πάντα, γιατί θα βάλω τα γέλια. Μας αρέσει δε μας αρέσει, όλοι στου κασίδη του κεφάλι μαθαίνουμε. Εντάξει, να παραμυθιάζουμε τους άλλους, να μην παραμυθιαζόμαστε και μεταξύ μας.
Δεν ξέρω για ποια "Λογοτεχνία'' μιλάς αλλά οι φιλόλογοι (ΠΕ02) διδάσκουν ''κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας'' . Οι ξενόγλωσσοι έχουν ειδικευτεί στην αμερικάνικη , αγγλική , γαλλική, γερμανική, ιταλική ,αιγυπτιακή , κινέζικη λογοτεχνία κλπ....
Αν και συνήθως το συγκεκριμένο θέμα οι συντονιστές το κλείνουν στο διάστημα 2 ημερών.
Στο δημοτικό οι δάσκαλοι δεν πρόκειται να αφήσουν ξενόγλωσσο να πάρει ιστορία, γιατί έχουν ισχυρό συνδικαλισμό που ασχολείται και με τους αναπληρωτές.Ο φετινός όμως παραλογισμός να προσληφθούν μαζικά όλοι πλην των φιλολόγων δεν πρέπει να περάσει αδιαμαρτύρητα.Μας έγραψαν ακόμη και από την ενισχυτικη, επειδή διέθεσαν προφανώς τα χρήματα για τον παραλογισμό να πάρουν αναπληρωτές από τις ειδικότητες που στη β/θμια διατηρούνται από τις β αναθέσεις και δε θέλουν να πάνε στην πρωτοβάθμια που υπάρχουν τόσα κενά βάσει των φετινών προσλήψεων αναπληρωτών σε αυτές τις ειδικότητες στην αθμια.Συνάδελφοι η διαμαρτυρία στο υπουργείο πρέπει να συνδεθεί με αυτόν τον παραλογισμό και με αίτημα για εξορθολογισμό στις προσλήψεις όπως και για προώθηση του σχεδίου του υπουργείου για ενοποίηση α/θμιας β/θμιας με στόχο να αξιοποιηθεί το προσωπικό από τις κοινές ειδικότητες που στην βθμια χαζεύουν και γεμίζουν το χρόνο τους με μαθήματα β ανάθεσης.
Ίσως γιατί καταντάει κάθε φορά να επαναλαμβάνεται η ίδια συζήτηση (περί ιστορίας κι αναθέσεων) ενώ υπάρχει ανοικτό νήμα για τη συζήτηση αυτή.
Για τα ανωτέρω σχόλια μετά το σχόλιο μου δε θα απαντήσω γιατί θεωρώ ότι υπάρχει ιδιοτέλεια και δεν θέλω να ρίξω το επίπεδο της συζήτησης ,που άλλωστε είναι η διαμαρτυρία των φιλολόγων και μόνο, που ήταν οι φετινοί αδικημένοι του συστήματος.Ωστόσο η άποψή μου όπως και πολλών συναδέλφων μου δεν επηρεάζεται από τα ιδιοτελή συμφέροντα όσων φοβούνται ότι θα χάσουν τη δουλειά τους επειδή απλά προσλαμβάνονταν χωρίς το κράτος να τους χρειάζεται τόσες ώρες, απλά και μόνο για λόγους που όλοι γνωρίζουμε...Αν πιστεύουν ότι αδικούνται ας διαμαρτυρηθούν και εκείνοι αλλά όχι σε βάρος άλλων...και όχι ασχολούμενοι με τις διαμαρτυρίες των άλλων.Δε νομίζω το καλεσμα του Πασαφ σ'αυτό το τόπικ να ήταν για να βρουν αφορμή να ανοίξουν συζήτηση με την ίδια καραμέλα.
@guestteacher
Ειλικρινά θαυμάζω τον αλτρουισμό και την υπομονή σου που κάθισες κι έγραψες τέτοιο κατεβατό, για ν' αποδείξεις τα αυταπόδεικτα. Σίγουρα είσαι καλύτερος από μένα.
Προς άπαν ενδιαφερόμενο:
Το πόσο ψηλό ή χαμηλό επίπεδο έχει κάποιος, φαίνεται από τα λόγια και από τα έργα του. Μιας και το φόρουμ εξασφαλίζει την ανωνυμία μας, τα έργα δε μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν κριτήριο, άρα μένουν τα λόγια.
Ενδεικτικές φράσεις 'υψηλού' επιπέδου:
"...ιδιοτελή συμφέροντα όσων φοβούνται ότι θα χάσουν τη δουλειά τους επειδή απλά προσλαμβάνονταν χωρίς το κράτος να τους χρειάζεται τόσες ώρες, απλά και μόνο για λόγους που όλοι γνωρίζουμε..."
"...από τις κοινές ειδικότητες που στην βθμια χαζεύουν και γεμίζουν το χρόνο τους με μαθήματα β ανάθεσης."
Εγώ από την άλλη, ο λαχαναγορίτης με το χαμηλό επίπεδο, λέω ότι κανείς δε χαζεύει και κανείς δεν πλεονάζει.
Ας κρίνουν όσοι διαβάζουν ποιος έχει υψηλό και ποιος χαμηλό επίπεδο. Αν το δικό μου είναι χαμηλό, τότε σίγουρα το επίπεδου του ατόμου που έγραψε τις παραπάνω φράσεις είναι... ύψιστο. Όλα είναι θέμα οπτικής. Και οι αρχαίοι Αιγύπτιοι, όταν έλεγαν Άνω
Με αυτά που λέτε , απλά στρέφετε τις άλλες ειδικότητες εναντίον σας. Όπως εσείς υποτιμάτε ολόκληρους κλάδους έτσι ακριβώς οι υπολοιποι σας βλέπουν σαν απολιθώματα, σας απομεινάρια του 80 , τότε που ο φιλόλογος ήταν ο βασιλιάς και κάναμε με το βούρδουλα ατελείωτες ώρες ιστορία, αρχαία κλπ χωρίς να έχουμε την επιλογή να πάρουμε ένα άλλο μάθημα?! ¨Ολο αυτό το μένος για τους ξενόγλωσσους , για τους δασκάλους κλπ μου θυμίζει πολλούς φιλολογους φιλους και γνωστούς που βρίζουν τη μαύρη τους τη μοίρα γιατί δεν πήγαν παιδαγωγικό να διοριστούν αμέσως. Το πρόβλημα λοιπόν έιναι γιατί αυτός και όχι εγώ και όχι “ το κράτος δεν θέλει σκεπτόμενους πολίτες για αυτό δεν μας προλαμβάνει ” και όλες αυτές οι αρλούμπες. Και η μουσική και το ΄θεατρο κάνουν σκεπτόμενους πολίτες.
Έλεος. Καταλαβαίνω ότι σας ενοχλεί ότι οι ξενόγλωσσοι παίρνουν την ιστορία και το ότι οι μουσικοί μπαίνουν στα δημοτικά. Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς. Σας ενοχλεί πολύ απλά γιατί σας παίρνουν τις θέσεις, γιατί ο προσανατολισμός στην εκπαίδευση έχει αλλάξει και εσείς σε αντίθεση με τους παλαιότερους συναδέλφους σας, δεν έχετε την ίδια δύναμη, δεν έχετε τα ίδια ιδιαίτερα (εγώ θυμάμαι φιλολογους να παίρνουν 35.000 δρχ την ώρα κάπου το 1999) και το ίδιο status και κυρίως δεν διορίζεστε. Αλλιώς τα είχατε υπολογίσει και αλλιώςς τα βρήκατε. Αυτό ως ένα σημείο είναι ανθρώπινο, αλλα΄να αφορίζετε άλλες ειδικότητες, δεν σας τιμά. Απλά ξεκατινίαζεστε.
Άσχετο.. αλλά γιατί η παράσταση διαμαρτυρίας δεν καθορίστηκε για τις 21 Μαΐου, που γιορτάζει και ο υπουργούλης μας; Να τον κερνούσατε κανένα κορνέ..Γιατί Landau 21 εργαζόμαστε. Είναι η τελευταία ημέρα της ενισχυτικής.
και με την απάντηση από την καλη συνάδελφισσα victoryhope θα παρακαλεσω να μείνουμε εδώ οσο αφορα τις
Τώρα οι αναπληρωτές φιλόλογοι κατεβαίνουν όλοι ενωμένοι στο υπουργείο?Δεν υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές σε Ασεπίτες και μη,βύσματα και ικανούς?Γιατί?
fiora άλλη φορά απλά να γράφεις "μπράβο στον πασαφ" ;D
fiora άλλη φορά απλά να γράφεις "μπράβο στον πασαφ" ;DΤο μπράβο το λέω,όπως λέω και το λάθος...Δε γίνεται να παρουσιαζόμαστε πότε ενωμένοι και πότε διασπασμένοι.Πρέπει να αποφασίσουμε τι θέλουμε,τι ζητάμε,ποιοι ανήκουμε πού,αν είμαστε όλοι οι φιλόλογοι αδικημένοι και ενωμένοι κ.τ.λ.κ.τ.λ. Δε γίνεται να θυμόμαστε τους συναδέλφους μόνο στην ανάγκη και, όταν δεν υφίσταται κίνδυνος, να τους αφορίζουμε....
Το πτυχίο το πήραν αξιοκρατικά(θέλω να πιστεύω στην Ελλάδα) την αναπλήρωση όμως
Με αυτά που λέτε , απλά στρέφετε τις άλλες ειδικότητες εναντίον σας. Όπως εσείς υποτιμάτε ολόκληρους κλάδους έτσι ακριβώς οι υπολοιποι σας βλέπουν σαν απολιθώματα, σας απομεινάρια του 80 , τότε που ο φιλόλογος ήταν ο βασιλιάς και κάναμε με το βούρδουλα ατελείωτες ώρες ιστορία, αρχαία κλπ χωρίς να έχουμε την επιλογή να πάρουμε ένα άλλο μάθημα?! ¨Ολο αυτό το μένος για τους ξενόγλωσσους , για τους δασκάλους κλπ μου θυμίζει πολλούς φιλολογους φιλους και γνωστούς που βρίζουν τη μαύρη τους τη μοίρα γιατί δεν πήγαν παιδαγωγικό να διοριστούν αμέσως. Το πρόβλημα λοιπόν έιναι γιατί αυτός και όχι εγώ και όχι “ το κράτος δεν θέλει σκεπτόμενους πολίτες για αυτό δεν μας προλαμβάνει ” και όλες αυτές οι αρλούμπες. Και η μουσική και το ΄θεατρο κάνουν σκεπτόμενους πολίτες.
Έλεος. Καταλαβαίνω ότι σας ενοχλεί ότι οι ξενόγλωσσοι παίρνουν την ιστορία και το ότι οι μουσικοί μπαίνουν στα δημοτικά. Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς. Σας ενοχλεί πολύ απλά γιατί σας παίρνουν τις θέσεις, γιατί ο προσανατολισμός στην εκπαίδευση έχει αλλάξει και εσείς σε αντίθεση με τους παλαιότερους συναδέλφους σας, δεν έχετε την ίδια δύναμη, δεν έχετε τα ίδια ιδιαίτερα (εγώ θυμάμαι φιλολογους να παίρνουν 35.000 δρχ την ώρα κάπου το 1999) και το ίδιο status και κυρίως δεν διορίζεστε. Αλλιώς τα είχατε υπολογίσει και αλλιώςς τα βρήκατε. Αυτό ως ένα σημείο είναι ανθρώπινο, αλλα΄να αφορίζετε άλλες ειδικότητες, δεν σας τιμά. Απλά ξεκατινίαζεστε.