Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: guestteacher στις Ιούνιος 26, 2014, 02:49:35 μμ
-
Φοβερό το myschool....
Δεν φτάνει που σέρνεται καθημερινά... ήταν και λάθος...
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%AD%CE%BA%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%E2%80%99-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%84%CE%BF-myschool-%CE%B5%CE%BD%CF%8E-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%AF-%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CF%87%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%AE%CE%B4%CE%B7
-
Αυτό που ισχύει για την ομάδα των μαθημάτων φυσικών επιστημών (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) γιατί δεν ισχύει και για τις ομάδες Μαθηματικών και Ελληνικών (ΑΡχαία, γλώσσα, λογοτεχνία);
τι ιδιαίτερο έχει η ομάδα των φυσικων επιστημών δηλαδή;
-
Όλο το νέο Λύκειο προωθεί (για κάποιο περίεργο λόγο) τις φυσικές επιστήμες
-
Αυτό που ισχύει για την ομάδα των μαθημάτων φυσικών επιστημών (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) γιατί δεν ισχύει και για τις ομάδες Μαθηματικών και Ελληνικών (ΑΡχαία, γλώσσα, λογοτεχνία);
τι ιδιαίτερο έχει η ομάδα των φυσικων επιστημών δηλαδή;
Πέρα απ' αυτό, το όριο για τα μαθήματα των φυσικών επιστημών είναι 8, νομίζω. Για τις άλλες 2 ομάδες μαθημάτων είναι 10.
-
Σωστά, και αυτό είναι ένα σημείο διαφοροποίησης μεταξύ των ομάδων.
Η σφαγή οφείλεται στο γεγονός ότι οι ομάδες των Μαθηματικών και των Ελληνικών δεν υπολογίζονται όπως η ομάδα των Φυσικών επιστημών.
Ο μαθητής περνάει την Φυσική ακόμα και αν έγραψε κάτω από τη βάση, επειδή έγραψε πολύ καλά βιολογία και έχει μέσο όρο στην ομάδα πάνω από 10!!
Αντίθετα στις άλλες ομάδες μένει σε κάποιο διδακτικό αντικείμενο, ακόμα και αν έχει μέσο όρο στην ομάδα πάνω από την βάση!!!
δεν είναι παράλογο και άδικο αυτό;
Γράφει 20 Άλγεβρα, 9 Γεωμετρία και μένει Γεωμετρία!!!
Γράφει 20 Βιολογία, 1 Φυσική και τα περνάει όλα!!!!
-
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική αυτού: Χημεία, Φυσική, Βιολογία τρεις διακριτές επιστήμες (συναφείς αλλά διαφορετικές), τρεις διαφορετικές σχολές να αντιμετωπίζονται ως ένα σούπερ μάθημα κάτω από την ομπρέλα των φυσικών επιστημών, ενώ πραγματικοί τομείς των Μαθηματικών (Γεωμετρία- Άλγεβρα ), αλλά και των Ελληνικών να αντιμετωπίζονται ως διαφορετικά διακριτά μαθήματα;; Γιατί αυτή η διάκριση; Αλλά και γιατί αυτή η ομαδοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες κι όχι στις ανθρωπιστικές επιστήμες;; Πραγματικά νομίζω ότι πρέπει να ισχύσει το αντίθετο.. Οι κλάδοι να αντιμετωπίζονται ως κλάδοι και οι διακριτές επιστήμες ως διαφορετικά μαθήματα!!
-
debra η απάντηση είναι απλή: σταδιακά θέλουν να εφαρμόσουν το αγγλοσαξονικό σύστημα με το γενικό μάθημα "science" (βλ. φυσικές επιστήμες). Η απόλυτη κατρακύλα θα είναι αν τελικά γίνει όντως ένα μάθημα, το οποίο θα διδάσκουν φυσικά οι πολυκλαδικοί του ΠΕ04.
-
και ετσι θα καταληξουν οι φυσικοι-χημικοι......κλπ κατι σαν τους παλιους φυσιογνωστες!
η χαρα του πασαλειματος!
α κ παρολα αυτα υπαρχουν σχολεια που αυτα τα κανουν οι μαθηματικοι!!!!!!!!!!
-
Το πιο σωστό είναι το κάθε διακριτό μάθημα να έχει τον δικό του βαθμό και να λείπουν οι "ομπρέλες" και τα αδιάβροχα! ;D
-
Το παράδοξο και ελπιδοφόρο συνάμα είναι ότι από του χρόνου η φυσική και η χημεία στο γυμνάσιο (στη β' αρχικά και την επόμενη χρονιά στη γ') δεν θα είναι κλάδοι πλέον αλλά διακριτά μαθήματα!! Και ίσως να καταλάβουν οι μαθητές ότι είναι πρόκειται για διαφορετικά μαθήματα κι όχι κάτι σαν αρχαία γλώσσα και αρχαία μετάφραση. Ποιος ξέρει;;;
-
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική αυτού: Χημεία, Φυσική, Βιολογία τρεις διακριτές επιστήμες (συναφείς αλλά διαφορετικές), τρεις διαφορετικές σχολές να αντιμετωπίζονται ως ένα σούπερ μάθημα κάτω από την ομπρέλα των φυσικών επιστημών, ενώ πραγματικοί τομείς των Μαθηματικών (Γεωμετρία- Άλγεβρα ), αλλά και των Ελληνικών να αντιμετωπίζονται ως διαφορετικά διακριτά μαθήματα;; Γιατί αυτή η διάκριση; Αλλά και γιατί αυτή η ομαδοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες κι όχι στις ανθρωπιστικές επιστήμες;; Πραγματικά νομίζω ότι πρέπει να ισχύσει το αντίθετο.. Οι κλάδοι να αντιμετωπίζονται ως κλάδοι και οι διακριτές επιστήμες ως διαφορετικά μαθήματα!!
Δεν μπορούμε να κρυβόμαστε εδώ πέρα. Προσπαθούν να τα ενοποιήσουν τα ΠΕ04 (και το έχουν κάνει παράνομα ήδη πάνω από 10 Πυσδε) ΜΟΝΟ για ένα πολύ απλό λόγο, και δεν είναι ούτε γιατί είναι τσαπατσούληδες, ούτε για το καλό των σχολείων , ούτε για να μοιάσει με το science του εξωτερικού και παρακαλώ να σταματήσουν αυτά τα ψέματα. Ο λόγος είναι το τεράστιο πλεόνασμα στους φυσικούς που μπορεί να κρυφτεί δίνοντάς τους τις β αναθέσεις. ΜΟΝΟ για αυτό συζητάνε για ενοποίηση. Αν ήταν να μιλάμε για σύγκριση με εξωτερικό έχει ήδη αποδειχθεί ότι τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα για τους φυσικούς. Μονο λοιπόν για εργασιακούς λόγους και καμιά σχέση με την εκπαίδευση και τους μαθητές.
Και ξεσπάω τώρα συγχωρέστε με (αν μπορέσετε) γιατί μου φταίνε και από το υπουργείο, που ΞΑΝΑ σαν Αντουανέτες, αδιαφορούν και δεν σέβονται για τους και τους ελαστικά εργαζόμενους, που νομίζουν ότι τους κάνουν χάρη που τους δίνουν και δουλειά, και τους αντιμετωπίζουν σαν σκλάβους. Ακους εκεί "...να μην υπέγραφες!". ΒΡΕ......!
Και αν έχει πρόβλημα η τράπεζα ή το σύστημα, ξέρω πως θα το διορθώσετε, σας μάθαμε, θα δώσετε άλλα 100.000 στους ίδιους που το φτιάξανε για να το διορθώσουν ή κάποια άλλη λαμογιά.
και μην μου πειτε τώρα θα δικαιούνται και επίδομα ανεργίας οι αναπληρωτές από 6/12 που δεν θα έπερναν γιατί τότε είναι που θα κατέβω με τα πόδια.....
-
Είναι ό,τι χειρότερο αυτή τη στιγμή οι χημικοί να κατηγορούν τους φυσικούς, οι βιολόγοι τους χημικούς κ.ο.κ.. Το μεγαλύτερο λάθος έτσι όπως το βλέπω αυτή τη στιγμή είναι η συνένωση των τριών επιστημών (βασικών επιστημών) σε ένα σουπερ μάθημα-science , όπως είπε και ο συνάδελφος. Αυτό απέχει πολύ από τη σημερινή πραγματικότητα, μια που κατά τη γνώμη μου μας γυρίζει χρόνια πίσω όταν υπήρχε μόνο ............ η φυσική ή τα φυσικά. Η ενοποίηση ή όχι του κλάδου είναι ένα άλλο θέμα που μπορεί να συνδέεται αλλά και να μην συνδέεται με την ενοποίηση των τριών επιστημών και αν το ανοίξει κάποιος ευχαρίστως να "κατεθέσει" ο καθένας πολιτισμένα τις απόψεις του.
-
Το πιο σωστό είναι το κάθε διακριτό μάθημα να έχει τον δικό του βαθμό και να λείπουν οι "ομπρέλες" και τα αδιάβροχα! ;D
Συμφωνώ και επαυξάνω!!
Μπορεί να αναφέρονται ως φυσικές επιστήμες, δεν παύει όμως να υπάρχουν διαφοροποιήσεις μεταξύ τους!
-
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/odhgia-molybi-kai-kompioyter-gia-thn-ekdosh-tvn-apotelesmatvn-sto-lykeio
μα δεν θα βγει μια ανακοινωση απο καποιον φορεα για αυτο το ΧΑΛΙ...!!!;;;
δεν εχει παιξει ουτε στα ψιλα γραμματα στα δελτια ειδησεων, ετσι για να ξερει ο κοσμος και οι γονεις γιατι αργουν να εκδοθουν τα αποτελεσματα. τα ιδια ισχυουν και για τα γυμνασια που με το ζορι βγηκαν τα αποτελεσματα (και αν ειναι σωστα....)
-
Για να φτάνει το esos να κάνει δημοσιεύει αυτήν την δήλωση που φτάσαμε...
Και να πω ότι δεν χωνεύει τον Luerdi...
-
Το παράδοξο και ελπιδοφόρο συνάμα είναι ότι από του χρόνου η φυσική και η χημεία στο γυμνάσιο (στη β' αρχικά και την επόμενη χρονιά στη γ') δεν θα είναι κλάδοι πλέον αλλά διακριτά μαθήματα!! Και ίσως να καταλάβουν οι μαθητές ότι είναι πρόκειται για διαφορετικά μαθήματα κι όχι κάτι σαν αρχαία γλώσσα και αρχαία μετάφραση. Ποιος ξέρει;;;
Από που προκύπτει αυτό που λες για διακριτά μαθήματα;
-
Από που προκύπτει αυτό που λες για διακριτά μαθήματα;
Είναι σύμφωνα με το νέο προεδρικό διάταγμα:
http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/gymnasia/1724-axiologhsh-mathitwn-gymnasio.html
-
Έχεις δίκιο δεν το είχα προσέξει
-
Μας δουλεύουν κανονικά. Λες και το πρόβλημα είναι στα Φυσικά μαθήματα, ενώ οι περισσότεροι μαθητές παραπέμπονται σε Μαθηματικά και Αρχαία.
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231330370
-
Σωστά, και αυτό είναι ένα σημείο διαφοροποίησης μεταξύ των ομάδων.
Η σφαγή οφείλεται στο γεγονός ότι οι ομάδες των Μαθηματικών και των Ελληνικών δεν υπολογίζονται όπως η ομάδα των Φυσικών επιστημών.
Ο μαθητής περνάει την Φυσική ακόμα και αν έγραψε κάτω από τη βάση, επειδή έγραψε πολύ καλά βιολογία και έχει μέσο όρο στην ομάδα πάνω από 10!!
Αντίθετα στις άλλες ομάδες μένει σε κάποιο διδακτικό αντικείμενο, ακόμα και αν έχει μέσο όρο στην ομάδα πάνω από την βάση!!!
δεν είναι παράλογο και άδικο αυτό;
Γράφει 20 Άλγεβρα, 9 Γεωμετρία και μένει Γεωμετρία!!!
Γράφει 20 Βιολογία, 1 Φυσική και τα περνάει όλα!!!!
φαίνεται ότι το κατάλαβαν επιτέλους και στο Υπουργείο:
Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος έχει ήδη ετοιμάσει σχετική τροπολογία, η οποία θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή και θα καταλαμβάνει και τους φετινούς εξετασθέντες μαθητές της Α’ Λυκείου, σύμφωνα με την οποία, στα δύο ανωτέρω μαθήματα για την προαγωγή του μαθητή δεν θα απαιτείται η επίτευξη του 10 σε κάθε ξεχωριστό κλάδο, αλλά η επίτευξη του 10 ως μέσου όρου των επί μέρους κλάδων.
πηγή: Δελτίο Τύπου, ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΔΕΡΜΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ
-
Συμφωνώ και επαυξάνω!!
Μπορεί να αναφέρονται ως φυσικές επιστήμες, δεν παύει όμως να υπάρχουν διαφοροποιήσεις μεταξύ τους!
επίσης @ debra
Πολύ σωστά!
Ας μην ξεχνάμε πως υπάρχει πολύ μεγάλη εξειδίκευση και μέσα στα τμήματα,πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις και μαθήματα.
Σε όλα τα τμήματα
-
φαίνεται ότι το κατάλαβαν επιτέλους και στο Υπουργείο:
Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος έχει ήδη ετοιμάσει σχετική τροπολογία, η οποία θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή και θα καταλαμβάνει και τους φετινούς εξετασθέντες μαθητές της Α’ Λυκείου, σύμφωνα με την οποία, στα δύο ανωτέρω μαθήματα για την προαγωγή του μαθητή δεν θα απαιτείται η επίτευξη του 10 σε κάθε ξεχωριστό κλάδο, αλλά η επίτευξη του 10 ως μέσου όρου των επί μέρους κλάδων.
πηγή: Δελτίο Τύπου, ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΔΕΡΜΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ
Δυστυχώς η κατρακύλα του εκπαιδευτικού συστήματος και η υποβάθμιση του επιπέδου συνεχίζεται. Σε ποιο σύμπαν δεν λαμβάνεται υπόψη ξεχωριστά ο βαθμός του κάθε μαθήματος, αλλά αυθαίρετα ομαδοποιούνται σε κατηγορίες, ενώ διδάσκονται και εξετάζονται διακριτά;!
-
Τι΄ν τούτο πάλι;
http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/nomothetiki_rithmisi_proagvgos_gel_2014.doc
4. Οι παράγραφοι 2Δ και 2Ε του άρθρου 34 του π.δ. 60/2006 αντικαθίστανται αντιστοίχως ως εξής: «2Δ. Οι μαθητές Α΄ τάξης Ημερησίου και Α΄ και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου που εμπίπτουν στις διατάξεις της παρ. 1 και της περ. 2Α του παρόντος άρθρου και φοιτούν σε Ελληνικό Γενικό Λύκειο προάγονται κατά περίπτωση ως εξής: α) Κατά το πρώτο έτος της φοίτησής τους σε Ελληνικό Γενικό Λύκειο εφαρμόζονται οι διατάξεις της περίπτωσης α της παραγράφου 1 του άρθρου 32 του παρόντος π.δ., με παράλληλη μείωση του προβλεπόμενου Γενικού βαθμού προαγωγής και του βαθμού ετήσιας επίδοσης σε καθένα από τα μαθήματα κατά δύο (2) μονάδες. β) Κατά το δεύτερο έτος της φοίτησής τους σε Ελληνικό Γενικό Λύκειο εφαρμόζονται οι διατάξεις της περίπτωσης α της παραγράφου 1 του άρθρου 32 του παρόντος π.δ., με παράλληλη μείωση του προβλεπόμενου Γενικού βαθμού προαγωγής και του βαθμού ετήσιας επίδοσης σε καθένα από τα μαθήματα κατά μία (1) μονάδα. 2Ε. Οι μαθητές Α΄ τάξης Ημερησίου και Α΄ και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου που εμπίπτουν στις διατάξεις της παρ. 1 και της περ. 2Β του άρθρου αυτού και φοιτούν σε Ελληνικό Γενικό Λύκειο προάγονται ως εξής: Για τους μαθητές αυτούς εφαρμόζονται οι διατάξεις της περίπτωσης α της παραγράφου 1 του άρθρου 32 του παρόντος π.δ., με παράλληλη μείωση του προβλεπόμενου Γενικού βαθμού προαγωγής και του βαθμού ετήσιας επίδοσης σε καθένα από τα μαθήματα κατά μία (1) μονάδα.».
5. Η ισχύς των παραγράφων 1, 2 και 4 του παρόντος άρθρου άρχεται από το διδακτικό έτος 2013-2014.
Οι σχολικές μονάδες θα ενημερωθούν για την εξαγωγή αποτελεσμάτων σύμφωνα με τα ανωτέρω, μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων τροποποιήσεων στις εφαρμογές εξαγωγής αποτελεσμάτων, από την Υπηρεσία μας.
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕΡΜΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
8 ο Γενικός Μ.Ο. για προαγωγή
ή 9 ο Γ.Μ.Ο.
ανάλογα αν "έχεις ξαναπαρακολουθήσει τάξεις του Λυκείου";
Κατάλαβα καλά;
Για πείτε..
-
Αυτό είχε εισαχθεί με το ΠΔ68/2014, απλώς αναφερόταν και εκεί σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα και αυτό αλλάζουν τώρα.
Πάντως από έναν πρόχειρο υπολογισμό, στο σχολείο μου είχαν παραπεμφθεί 25% των μαθητών και με την αλλαγή θα παραπεμφθούν 20% των μαθητών.
Πέντε πάνω πέντε κάτω δε χαλάει κι η καρδιά, άρα δεν σου κάνω την κουβέντα για μεγάλη διαφορά...
-
Αυτό είχε εισαχθεί με το ΠΔ68/2014, απλώς αναφερόταν και εκεί σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα και αυτό αλλάζουν τώρα.
Πάντως από έναν πρόχειρο υπολογισμό, στο σχολείο μου είχαν παραπεμφθεί 25% των μαθητών και με την αλλαγή θα παραπεμφθούν 20% των μαθητών.
Πέντε πάνω πέντε κάτω δε χαλάει κι η καρδιά, άρα δεν σου κάνω την κουβέντα για μεγάλη διαφορά...
Άρα , δεν κατάλαβα καλά:
Μπορεί μαθητής που μετά το Γυμνάσιο φοίτησε (για πρώτη φορά φέτος) στο Λύκειο να προαχθεί με Γενικό Μέσο Όρο 8;
Ή δεν ξέρω να διαβάζω;
-
Τι΄ν τούτο πάλι;
....................
8 ο Γενικός Μ.Ο. για προαγωγή
ή 9 ο Γ.Μ.Ο.
ανάλογα αν "έχεις ξαναπαρακολουθήσει τάξεις του Λυκείου";
Κατάλαβα καλά;
Για πείτε..
Νομίζω ότι αναφέρεται σε όσους έχουν φοιτήσει τα προηγούμενα χρόνια σε ξένα σχολεία και θα φοιτήσουν για 1η ή 2η χρονιά σε ελληνικό σχολείο.
Την πρώτη χρονιά η βάση θα είναι -2 και τη δεύτερη -1 απ' ο,τι ισχύει κανονικά.
-
Αααα,
δλδ αναφέρεται σε όσους ήταν προηγούμενες χρονιές σε σχολεία της αλλοδαπής.
Έτσι;
-
Αααα,
δλδ αναφέρεται σε όσους ήταν προηγούμενες χρονιές σε σχολεία της αλλοδαπής.
Έτσι;
Το άρθρο 34 του π.δ. 60/2006 αφορά τους μαθητές από Ξένα Σχολεία.