Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: guestteacher στις Ιουνίου 26, 2014, 02:49:35 pm
-
Φοβερό το myschool....
Δεν φτάνει που σέρνεται καθημερινά... ήταν και λάθος...
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%AD%CE%BA%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%E2%80%99-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%84%CE%BF-myschool-%CE%B5%CE%BD%CF%8E-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%AF-%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CF%87%CE%BF%CE%B9-%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%AE%CE%B4%CE%B7
-
Αυτό που ισχύει για την ομάδα των μαθημάτων φυσικών επιστημών (Φυσική, Χημεία,
-
Όλο το νέο Λύκειο προωθεί (για κάποιο περίεργο λόγο) τις φυσικές επιστήμες
-
Αυτό που ισχύει για την ομάδα των μαθημάτων φυσικών επιστημών (Φυσική, Χημεία,
-
Σωστά, και αυτό είναι ένα σημείο διαφοροποίησης μεταξύ των ομάδων.
Η σφαγή οφείλεται στο γεγονός ότι οι ομάδες των Μαθηματικών και των Ελληνικών δεν υπολογίζονται όπως η ομάδα των Φυσικών επιστημών.
Ο μαθητής περνάει την Φυσική ακόμα και αν έγραψε κάτω από τη βάση, επειδή έγραψε πολύ καλά βιολογία και έχει μέσο όρο στην ομάδα πάνω από 10!!
Αντίθετα στις άλλες ομάδες μένει σε κάποιο διδακτικό αντικείμενο, ακόμα και αν έχει μέσο όρο στην ομάδα πάνω από την βάση!!!
δεν είναι παράλογο και άδικο αυτό;
Γράφει 20 Άλγεβρα, 9 Γεωμετρία και μένει Γεωμετρία!!!
Γράφει 20
-
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική αυτού: Χημεία, Φυσική,
-
debra η απάντηση είναι απλή: σταδιακά θέλουν να εφαρμόσουν το αγγλοσαξονικό σύστημα με το γενικό μάθημα "science" (βλ. φυσικές επιστήμες). Η απόλυτη κατρακύλα θα είναι αν τελικά γίνει όντως ένα μάθημα, το οποίο θα διδάσκουν φυσικά οι πολυκλαδικοί του ΠΕ04.
-
και ετσι θα καταληξουν οι φυσικοι-χημικοι......κλπ κατι σαν τους παλιους φυσιογνωστες!
η χαρα του πασαλειματος!
α κ παρολα αυτα υπαρχουν σχολεια που αυτα τα κανουν οι μαθηματικοι!!!!!!!!!!
-
Το πιο σωστό είναι το κάθε διακριτό μάθημα να έχει τον δικό του βαθμό και να λείπουν οι "ομπρέλες" και τα αδιάβροχα! ;D
-
Το παράδοξο και ελπιδοφόρο συνάμα είναι ότι από του χρόνου η φυσική και η χημεία στο γυμνάσιο (στη β' αρχικά και την επόμενη χρονιά στη γ') δεν θα είναι κλάδοι πλέον αλλά διακριτά μαθήματα!! Και ίσως να καταλάβουν οι μαθητές ότι είναι πρόκειται για διαφορετικά μαθήματα κι όχι κάτι σαν αρχαία γλώσσα και αρχαία μετάφραση. Ποιος ξέρει;;;
-
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική αυτού: Χημεία, Φυσική,
-
Είναι ό,τι χειρότερο αυτή τη στιγμή οι χημικοί να κατηγορούν τους φυσικούς, οι βιολόγοι τους χημικούς κ.ο.κ.. Το μεγαλύτερο λάθος έτσι όπως το βλέπω αυτή τη στιγμή είναι η συνένωση των τριών επιστημών (βασικών επιστημών) σε ένα σουπερ μάθημα-science , όπως είπε και ο συνάδελφος. Αυτό απέχει πολύ από τη σημερινή πραγματικότητα, μια που κατά τη γνώμη μου μας γυρίζει χρόνια πίσω όταν υπήρχε μόνο ............ η φυσική ή τα φυσικά. Η ενοποίηση ή όχι του κλάδου είναι ένα άλλο θέμα που μπορεί να συνδέεται αλλά και να μην συνδέεται με την ενοποίηση των τριών επιστημών και αν το ανοίξει κάποιος ευχαρίστως να "κατεθέσει" ο καθένας πολιτισμένα τις απόψεις του.
-
Το πιο σωστό είναι το κάθε διακριτό μάθημα να έχει τον δικό του βαθμό και να λείπουν οι "ομπρέλες" και τα αδιάβροχα! ;D
Συμφωνώ και επαυξάνω!!
Μπορεί να αναφέρονται ως φυσικές επιστήμες, δεν παύει όμως να υπάρχουν διαφοροποιήσεις μεταξύ τους!
-
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/odhgia-molybi-kai-kompioyter-gia-thn-ekdosh-tvn-apotelesmatvn-sto-lykeio
μα δεν θα βγει μια ανακοινωση απο καποιον φορεα για αυτο το ΧΑΛΙ...!!!;;;
δεν εχει παιξει ουτε στα ψιλα γραμματα στα δελτια ειδησεων, ετσι για να ξερει ο κοσμος και οι γονεις γιατι αργουν να εκδοθουν τα αποτελεσματα. τα ιδια ισχυουν και για τα γυμνασια που με το ζορι βγηκαν τα αποτελεσματα (και αν ειναι σωστα....)
-
Για να φτάνει το esos να κάνει δημοσιεύει αυτήν την δήλωση που φτάσαμε...
Και να πω ότι δεν χωνεύει τον Luerdi...
-
Το παράδοξο και ελπιδοφόρο συνάμα είναι ότι από του χρόνου η φυσική και η χημεία στο γυμνάσιο (στη β' αρχικά και την επόμενη χρονιά στη γ') δεν θα είναι κλάδοι πλέον αλλά διακριτά μαθήματα!! Και ίσως να καταλάβουν οι μαθητές ότι είναι πρόκειται για διαφορετικά μαθήματα κι όχι κάτι σαν αρχαία γλώσσα και αρχαία μετάφραση. Ποιος ξέρει;;;
Από που προκύπτει αυτό που λες για διακριτά μαθήματα;
-
Από που προκύπτει αυτό που λες για διακριτά μαθήματα;
Είναι σύμφωνα με το νέο προεδρικό διάταγμα:
http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/gymnasia/1724-axiologhsh-mathitwn-gymnasio.html
-
Έχεις δίκιο δεν το είχα προσέξει
-
Μας δουλεύουν κανονικά. Λες και το πρόβλημα είναι στα Φυσικά μαθήματα, ενώ οι περισσότεροι μαθητές παραπέμπονται σε Μαθηματικά και Αρχαία.
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231330370
-
Σωστά, και αυτό είναι ένα σημείο διαφοροποίησης μεταξύ των ομάδων.
Η σφαγή οφείλεται στο γεγονός ότι οι ομάδες των Μαθηματικών και των Ελληνικών δεν υπολογίζονται όπως η ομάδα των Φυσικών επιστημών.
Ο μαθητής περνάει την Φυσική ακόμα και αν έγραψε κάτω από τη βάση, επειδή έγραψε πολύ καλά βιολογία και έχει μέσο όρο στην ομάδα πάνω από 10!!
Αντίθετα στις άλλες ομάδες μένει σε κάποιο διδακτικό αντικείμενο, ακόμα και αν έχει μέσο όρο στην ομάδα πάνω από την βάση!!!
δεν είναι παράλογο και άδικο αυτό;
Γράφει 20 Άλγεβρα, 9 Γεωμετρία και μένει Γεωμετρία!!!
Γράφει 20
-
Συμφωνώ και επαυξάνω!!
Μπορεί να αναφέρονται ως φυσικές επιστήμες, δεν παύει όμως να υπάρχουν διαφοροποιήσεις μεταξύ τους!
επίσης @ debra
Πολύ σωστά!
Ας μην ξεχνάμε πως υπάρχει πολύ μεγάλη εξειδίκευση και μέσα στα τμήματα,πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις και μαθήματα.
Σε όλα τα τμήματα
-
φαίνεται ότι το κατάλαβαν επιτέλους και στο Υπουργείο:
Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος έχει ήδη ετοιμάσει σχετική τροπολογία, η οποία θα κατατεθεί άμεσα στη
-
Τι΄ν τούτο πάλι;
http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/nomothetiki_rithmisi_proagvgos_gel_2014.doc
4. Οι παράγραφοι 2Δ και 2Ε του άρθρου 34 του π.δ. 60/2006 αντικαθίστανται αντιστοίχως ως εξής: «2Δ. Οι μαθητές Α΄ τάξης Ημερησίου και Α΄ και
-
Αυτό είχε εισαχθεί με το ΠΔ68/2014, απλώς αναφερόταν και εκεί σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα και αυτό αλλάζουν τώρα.
Πάντως από έναν πρόχειρο υπολογισμό, στο σχολείο μου είχαν παραπεμφθεί 25% των μαθητών και με την αλλαγή θα παραπεμφθούν 20% των μαθητών.
Πέντε πάνω πέντε κάτω δε χαλάει κι η καρδιά, άρα δεν σου κάνω την κουβέντα για μεγάλη διαφορά...
-
Αυτό είχε εισαχθεί με το ΠΔ68/2014, απλώς αναφερόταν και εκεί σε διακριτά διδακτικά αντικείμενα και αυτό αλλάζουν τώρα.
Πάντως από έναν πρόχειρο υπολογισμό, στο σχολείο μου είχαν παραπεμφθεί 25% των μαθητών και με την αλλαγή θα παραπεμφθούν 20% των μαθητών.
Πέντε πάνω πέντε κάτω δε χαλάει κι η καρδιά, άρα δεν σου κάνω την κουβέντα για μεγάλη διαφορά...
Άρα , δεν κατάλαβα καλά:
Μπορεί μαθητής που μετά το Γυμνάσιο φοίτησε (για πρώτη φορά φέτος) στο Λύκειο να προαχθεί με Γενικό Μέσο Όρο 8;
Ή δεν ξέρω να διαβάζω;
-
Τι΄ν τούτο πάλι;
....................
8 ο Γενικός Μ.Ο. για προαγωγή
ή 9 ο Γ.Μ.Ο.
ανάλογα αν "έχεις ξαναπαρακολουθήσει τάξεις του Λυκείου";
Κατάλαβα καλά;
Για πείτε..
Νομίζω ότι αναφέρεται σε όσους έχουν φοιτήσει τα προηγούμενα χρόνια σε ξένα σχολεία και θα φοιτήσουν για 1η ή 2η χρονιά σε ελληνικό σχολείο.
Την πρώτη χρονιά η βάση θα είναι -2 και τη δεύτερη -1 απ' ο,τι ισχύει κανονικά.
-
Αααα,
δλδ αναφέρεται σε όσους ήταν προηγούμενες χρονιές σε σχολεία της αλλοδαπής.
Έτσι;
-
Αααα,
δλδ αναφέρεται σε όσους ήταν προηγούμενες χρονιές σε σχολεία της αλλοδαπής.
Έτσι;
Το άρθρο 34 του π.δ. 60/2006 αφορά τους μαθητές από Ξένα Σχολεία.