0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό που ισχύει για την ομάδα των μαθημάτων φυσικών επιστημών (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) γιατί δεν ισχύει και για τις ομάδες Μαθηματικών και Ελληνικών (ΑΡχαία, γλώσσα, λογοτεχνία);τι ιδιαίτερο έχει η ομάδα των φυσικων επιστημών δηλαδή;
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική αυτού: Χημεία, Φυσική, Βιολογία τρεις διακριτές επιστήμες (συναφείς αλλά διαφορετικές), τρεις διαφορετικές σχολές να αντιμετωπίζονται ως ένα σούπερ μάθημα κάτω από την ομπρέλα των φυσικών επιστημών, ενώ πραγματικοί τομείς των Μαθηματικών (Γεωμετρία- Άλγεβρα ), αλλά και των Ελληνικών να αντιμετωπίζονται ως διαφορετικά διακριτά μαθήματα;; Γιατί αυτή η διάκριση; Αλλά και γιατί αυτή η ομαδοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες κι όχι στις ανθρωπιστικές επιστήμες;; Πραγματικά νομίζω ότι πρέπει να ισχύσει το αντίθετο.. Οι κλάδοι να αντιμετωπίζονται ως κλάδοι και οι διακριτές επιστήμες ως διαφορετικά μαθήματα!!
Το πιο σωστό είναι το κάθε διακριτό μάθημα να έχει τον δικό του βαθμό και να λείπουν οι "ομπρέλες" και τα αδιάβροχα!