Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: filologos100 στις Ιουλίου 11, 2014, 07:07:12 pm
-
Παράλληλα, με νομοτεχνική βελτίωση που κατατέθηκε στην τροπολογία επιτυγχάνεται επιπλέον βελτίωση του ποσοστού επιτυχίας των μαθητών καθώς όταν κάποιος μαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθμό ίσο ή ανώτερο του δέκα και έχει επιτύχει βαθμό τουλάχιστον οκτώ σε έναν ή δυο κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηματικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθμολογία στους κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηματικά» και «Φυσικές επιστήμες», τότε δεν παραπέμπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται.
Τι είναι πάλι τούτο;γιατί δεν μας το παρουσίαζαν την τελευταία ημέρα που συνεδριάσαμε; Τώρα το σκέφτηκαν ; ότι να ναι, αντε σιγα σιγα να μαζευεστε παλι για καινούργια συνεδριαση του συλλογου διδασκοντων
-
Πολύ "μαγείρεμα" μου φαίνεται! Εάν και εφόσον κλπ και θέτει κάποια "τυχαία" βαθμολογικά όρια, χωρίς κάποιο νόημα....
-
Πολύ "μαγείρεμα" μου φαίνεται! Εάν και εφόσον κλπ και θέτει κάποια "τυχαία" βαθμολογικά όρια, χωρίς κάποιο νόημα....
έχει νόημα και μεγάλο μάλιστα. Υπήρχαν μαθητές που δεν έγραψαν άλγεβρα-γεωμετρία, ή αρχαία αλλά ήταν από καλοί έως πολύ καλοί στα υπόλοιπα μαθήματα. Αν περάσει αυτή η τροπολογία, σκέφτομαι κάποιους μαθητές μου που ωφελούνται από αυτό και δεν παραπέμπονται το Σεπτέμβρη.
-
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdf
Ψηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:
"Όταν µαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθµό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθµό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των µαθηµάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηµατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθµολογία στους κλάδους των µαθηµάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηµατικά» και «Φυσικές επιστήµες», ο µαθητής δεν παραπέµπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέµπεται ή επαναλαµβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόµενα ως άνω."
Όποιος μπορεί, ας απαντήσει αν προάγεται ή παραπέμπεται ( και πού; ) ένας μαθητής με την εξής βαθμολογία:
Παράδειγμα 1 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 9,25 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
7 Αρχαία, 7 Νέα, 16 Λογοτεχνία -> 10 Γλώσσα
7 Άλγεβρα, 13 Γεωμετρία -> 10 Μαθηματικά
7 Φυσική, 7 Χημεία, 10
-
ωωχχχχχ Patreas...γιατί τους αδειάζεις έτσι...;;;;;;;;;;;;;
μιλάμε είναι για τα πανηγύρια....
-
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdf
Ψηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:
"Όταν µαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθµό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθµό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των µαθηµάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηµατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθµολογία στους κλάδους των µαθηµάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηµατικά» και «Φυσικές επιστήµες», ο µαθητής δεν παραπέµπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέµπεται ή επαναλαµβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόµενα ως άνω."
Όποιος μπορεί, ας απαντήσει αν προάγεται ή παραπέμπεται ( και πού; ) ένας μαθητής με την εξής βαθμολογία:
Παράδειγμα 1 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 9,25 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
7 Αρχαία, 7 Νέα, 16 Λογοτεχνία -> 10 Γλώσσα
7 Άλγεβρα, 13 Γεωμετρία -> 10 Μαθηματικά
7 Φυσική, 7 Χημεία, 10
-
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdf
Ψηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:
"Όταν µαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθµό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθµό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των µαθηµάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηµατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθµολογία στους κλάδους των µαθηµάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηµατικά» και «Φυσικές επιστήµες», ο µαθητής δεν παραπέµπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέµπεται ή επαναλαµβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόµενα ως άνω."
Εγώ το Μ.Ο. κλάδων το καταλαβαίνω αλλιώς...
Π.χ. Με Μαθηματικά 14, Ελληνικές Γλώσσες 9 και Φυσικές επιστήμες 16 ο Μ.Ο. όρος των κλάδων είναι 13.
Δεν υπολογίζουμε δηλαδή το Μ.Ο όρο των 8 μαθημάτων των τριών κλάδων.
Άρα στο Παράδειγμα 1 (Γ.Μ.Ο. >=10):
7 Αρχαία, 7 Νέα, 16 Λογοτεχνία -> 10 Γλώσσα
7 Άλγεβρα, 13 Γεωμετρία -> 10 Μαθηματικά
7 Φυσική, 7 Χημεία, 10
-
Εγώ το Μ.Ο. κλάδων το καταλαβαίνω αλλιώς...
Π.χ. Με Μαθηματικά 14, Ελληνικές Γλώσσες 9 και Φυσικές επιστήμες 16 ο Μ.Ο. όρος των κλάδων είναι 13.
Δεν υπολογίζουμε δηλαδή το Μ.Ο όρο των 8 μαθημάτων των τριών κλάδων.
Αυτό δεν ισχύει, διότι τότε δεν θα έλεγε:
"...έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθµολογία στους κλάδους των µαθηµάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηµατικά» και «Φυσικές επιστήµες»,..."
αλλά θα έλεγε στα μαθήματα
-
Ο μέσος όρος με τον ένα τρόπο είναι κοντά στο μέσο όρο με τον δεύτερο τρόπο υπολογισμού.
Ακόμη και έτσι να λαμβάνεται ο μέσος όρος πάλι η απάντηση στα δύο παραδείγματά σου είναι ίδια!
Το υπουργείο μετά από τις δίκαιες διαμαρτυρίες των γονέων και των εκπαιδευτικών έδωσε και μία ακόμη εναλλακτική σε μαθητές που έχουν καλό βαθμό στις φυσικές επιστήμες και σε πολλές περιπτώσεις ένα σχετικά καλό βαθμό στα Μαθηματικά ή στην Ελληνική Γλώσσα να μην παραπέμπονται τον Σεπτέμβριο. Επίσης έδωσε με αυτό τον τρόπο μεγαλύτερο ρόλο και στις Φυσικές Επιστήμες σε σχέση με πριν.
Η βαθμολογία στις φυσικές επιστήμες λαμβάνεται υπόψη μόνο όταν ένας ή και οι δύο από τους Μ.Ο. στα Μαθητικά και στην Ελληνική Γλώσσα είναι κάτω από δέκα και πάνω από οκτώ ή οκτώ...αν δεν κάνω λάθος. Δύσκολη η διατύπωση του νόμου!
-
Το "είναι κοντά" δεν λέει κάτι. Πρέπει να είναι σαφές και συγκεκριμένο το τι ισχύει.
Προσωπικά θεωρώ ότι στο 2ο παράδειγμα ο μαθητής παραπέμπεται σίγουρα στον κλάδο που έχει 7,5 (Αρχαία) και ενδεχομένως (γύρευε τι είχε στο μυαλό του αυτός που το έγραψε) και στους άλλους 2 κλάδους της Γλώσσας.
-
http://www.alfavita.gr/arthron/4η-έκδοση-αποτελεσμάτων-α-λυκείου-του-σπύρου-σαγιά (http://www.alfavita.gr/arthron/4η-έκδοση-αποτελεσμάτων-α-λυκείου-του-σπύρου-σαγιά)
Σύμφωνα με την άποψη ανωτέρω, στο 1ο παράδειγμα ο μαθητής παραπέμπεται σε Αρχαία, Νέα, Άλγεβρα, Φυσική και Χημεία, ενώ στο 2ο παράδειγμα παραπέμπεται σίγουρα στα Αρχαία και ίσως ( ; ) σε Νέα και Λογοτεχνία.
Άλλος;
-
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdf
Ψηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:
"Όταν µαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθµό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθµό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των µαθηµάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηµατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθµολογία στους κλάδους των µαθηµάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηµατικά» και «Φυσικές επιστήµες», ο µαθητής δεν παραπέµπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέµπεται ή επαναλαµβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόµενα ως άνω."
Στα μαθηματικά έμεινε λαός. Έσωσαν αυτούς που είχαν 9 γεωμετρία και 11 άλγεβρα ή ανάποδα αρχικά. Τώρα προσπαθούν να σώσουν και κάποιους με 9 αλγεβρα και 9 γεωμετρία .
-
http://www.alfavita.gr/arthron/4η-έκδοση-αποτελεσμάτων-α-λυκείου-του-σπύρου-σαγιά (http://www.alfavita.gr/arthron/4η-έκδοση-αποτελεσμάτων-α-λυκείου-του-σπύρου-σαγιά)
Σύμφωνα με την άποψη ανωτέρω, στο 1ο παράδειγμα ο μαθητής παραπέμπεται σε Αρχαία, Νέα, Άλγεβρα, Φυσική και Χημεία, ενώ στο 2ο παράδειγμα παραπέμπεται σίγουρα στα Αρχαία και ίσως ( ; ) σε Νέα και Λογοτεχνία.
Άλλος;
Η προηγούμενη απάντησή μου βασίστηκε σε λάθος παραδοχή που έκανα. Θεώρησα τις έννοιες ΄΄κλάδος΄΄ και ΄΄μάθημα΄΄ ακριβώς αντίστροφα...
Συμφωνώ με την λύση σου στα δικά σου παραδείγματα. Νομίζω ότι μένει και σε Νέα, Λογοτεχνία στο 2ο παράδειγμα γιατί στην διατύπωση του νόμου χρησιμοποιεί το διαζευκτικό ΄΄ή΄΄. Μία μικρή επιφύλαξη στο πρώτο παράδειγμα αν μένει Φυσική και Χημεία αφού μάθημα θεωρούνται οι Φυσικές Επιστήμες ( ; ) και εκεί έχει 8 ως Μ.Ο.
-
Στα μαθηματικά έμεινε λαός. Έσωσαν αυτούς που είχαν 9 γεωμετρία και 11 άλγεβρα ή ανάποδα αρχικά. Τώρα προσπαθούν να σώσουν και κάποιους με 9 αλγεβρα και 9 γεωμετρία .
Γενικά αυτούς που έχουν μεταξύ 8 και κάτω από 10 στα δύο αυτά μαθήματα. Και στην Ελληνική Γλώσσα υπάρχουν απώλειες...
-
Στα μαθηματικά έμεινε λαός. Έσωσαν αυτούς που είχαν 9 γεωμετρία και 11 άλγεβρα ή ανάποδα αρχικά. Τώρα προσπαθούν να σώσουν και κάποιους με 9 αλγεβρα και 9 γεωμετρία .
Πριν την νέα διατύπωση, όμως, προάγονταν και δεν παραπέμπονταν και οι έχοντες 7,5 Άλγεβρα και 12,5 Γεωμετρία (αντιστοίχως και σε κλάδους της Γλώσσας αν έβγαζαν στο μάθημα >=10 και σε κλάδους των Φυσικών Επιστημών αν έβγαζαν στο μάθημα >=8). Τώρα έχει καταλάβει κάποιος τι ισχύει;
-
Ε, πρέπει να δοθεί διευκρίνηση και μάλιστα με παραδείγματα ειδεμή κάθε σχολείο θα δίνει διαφορετική ερμηνεία στο νόμο...
-
Πριν την νέα διατύπωση, όμως, προάγονταν και δεν παραπέμπονταν και οι έχοντες 7,5 Άλγεβρα και 12,5 Γεωμετρία (αντιστοίχως και σε κλάδους της Γλώσσας αν έβγαζαν στο μάθημα >=10 και σε κλάδους των Φυσικών Επιστημών αν έβγαζαν στο μάθημα >=8). Τώρα έχει καταλάβει κάποιος τι ισχύει;
Εγώ καταλαβαίνω ότι:
1. στην τελευταία έκδοση αποτελεσμάτων α λυκείου (4/7/2014) ο μαθητής περνούσε ενώ τώρα (αναμένεται και νέα έκδοση αποτελεσμάτων) ;D ;D ;D παραπέμπεται λόγω του βαθμού της Άλγεβρας που είναι <8.
2. σε λίγο οι μαθητές θα μας πάρουν στο ψιλό ;D ;D ;D, αξίζει να δούμε πως αντιλαμβάνονται οι μαθητές της α ΓΕΛ Λουτρακίου το σχολείο, μέσα από σκίτσα και γελοιογραφίες που επινοήθηκαν στα πλαίσια του μαθήματος της ερευνητικής εργασίας, αν η εργασία γινόταν το επόμενο σχολικό έτος είναι βέβαιο ότι οι γελοιογραφίες και τα σκίτσα για τις επαναλαμβανόμενες εκδόσεις αποτελεσμάτων(!!!) θα ήταν ευρηματικότερες.
http://www.ipaideia.gr/to-sxoleio-mesa-apo-geloiografies.18e4b06ef219604a2816418a3f8dbea0.htm
-
Το θέμα είναι ότι προστέθηκε αυτή η διατύπωση με το 12,5 χωρίς να διαγραφεί η προηγούμενη με το Μ.Ο. 10 στα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών (και όχι στα διακριτά διδακτικά αντικείμενα αυτών όπως έλεγε ο 4186) με αποτέλεσμα να υπάρχουν 2 διαδοχικά εδάφια τα οποία τελειώνουν με την έκφραση "...κατά τα οριζόµενα ως άνω."
Και καλά, αυτός που γράφει το κείμενο θα είναι κανάς μαθητευόμενος νομικός. Αυτοί που το διαβάζουν, το καταλαβαίνουν; Το βρίσκουν μια χαρά; Εκτός αν δεν το διαβάζει κανένας...
-
Η προηγούμενη απάντησή μου βασίστηκε σε λάθος παραδοχή που έκανα. Θεώρησα τις έννοιες ΄΄κλάδος΄΄ και ΄΄μάθημα΄΄ ακριβώς αντίστροφα...
Συμφωνώ με την λύση σου στα δικά σου παραδείγματα. Νομίζω ότι μένει και σε Νέα, Λογοτεχνία στο 2ο παράδειγμα γιατί στην διατύπωση του νόμου χρησιμοποιεί το διαζευκτικό ΄΄ή΄΄. Μία μικρή επιφύλαξη στο πρώτο παράδειγμα αν μένει Φυσική και Χημεία αφού μάθημα θεωρούνται οι Φυσικές Επιστήμες ( ; ) και εκεί έχει 8 ως Μ.Ο.
Τελικά κλάδος είναι τα Μαθηματικά ή η Άλγεβρα και η Γεωμετρία;
-
Η Άλγεβρα και η Γεωμετρία.
-
Το καλύτερο θα ήταν κάθε μάθημα να είναι ανεξάρτητο, ούτε κλάδοι, ούτε παρακλάδια, ξεκάθαρα πράγματα.
-
Ένα έχω να πω για τις ενέργεις του υπουργείου σε αυτό το θέμα: γελοιότητες!
Γιατί δεν βάζουν όρο "όποιος γράψει σωστά το όνομά του και τον τίτλο του μαθήματος, να περνάει την τάξη" να ξεμπερδεύουν;!
-
Ένα έχω να πω για τις ενέργεις του υπουργείου σε αυτό το θέμα: γελοιότητες!
Γιατί δεν βάζουν όρο "όποιος γράψει σωστά το όνομά του και τον τίτλο του μαθήματος, να περνάει την τάξη" να ξεμπερδεύουν;!
Δεν αποκλείεται να είναι η επόμενη τροπολογία.
-
http://www.alfavita.gr/arthron/επεξήγηση-της-τροπολογίας-για-την-προαγωγή-των-μαθητών-της-α΄-λυκείου-του-στέλιου-μαρίνη (http://www.alfavita.gr/arthron/επεξήγηση-της-τροπολογίας-για-την-προαγωγή-των-μαθητών-της-α΄-λυκείου-του-στέλιου-μαρίνη)
Εδώ έχουμε τον ισχυρισμό ότι με:
8 Αρχαία, 8 Νέα, 8 Λογοτεχνία -> 8 Γλώσσα
8 Άλγεβρα, 8 Γεωμετρία -> 8 Μαθηματικά
20 Φυσική, 20 Χημεία, 20
-
και επισήμως ξαναβγαίνουν τα αποτελέσματα για την α λυκείου (ΥΑ με ημερομηνία 11/07/2014):
http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/al-proagogi-newnew.pdf
παρακαλούνται οι διευθυντές να ενημερώσουν τους μαθητές που εμπίπτουν στα ανωτέρω οριζόμενα ;D ;D ;D ;D
-
Patreas, δύο οι εκδοχές:
1. Αφού έχει σε περισσότερους κλάδους στα Μαθηματικά και την Ελληνική Γλώσσα κάτω από 10 παραπέμπεται και στα πέντε αυτά μαθήματα.
2. Αφού στην Ελληνική Γλώσσα έχει σε περισσότερα από δύο κάτω από 10 παραπέμπεται και στους τρεις κλάδους της ενώ στα Μαθηματικά όχι.
Αυτό που είναι δυσνόητο είναι το διαζευκτικό ΄΄ή΄΄. Τι εννοεί όταν λέει οκτώ και πάνω σε έναν ή δύο κλάδους των Μαθηματικών ή της Γλώσσας; Έτσι πως το γράφει παρακάτω προκρίνω το δεύτερο. Αν αντί για ΄΄ή΄΄ είχε ΄΄και΄΄ θα προέκρινα το πρώτο.
΄΄Όταν μαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθμό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθμό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηματικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθμολογία στους κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηματικά» και «Φυσικές επιστήμες», ο μαθητής δεν παραπέμπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέμπεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω.»
-
Τι εννοεί όταν λέει οκτώ και πάνω σε έναν ή δύο κλάδους των Μαθηματικών ή της Γλώσσας;
μήπως το διαζευκτικό ή σημαίνει "τουλάχιστον";;;; σε ένα κλάδο (Άλγεβρα, Γεωμετρία κλπ) και τουλάχιστον σε ένα μάθημα (Μαθηματικά, Ελληνική Γλώσσα);;;
-
Ένα έχω να πω για τις ενέργεις του υπουργείου σε αυτό το θέμα: γελοιότητες!
Γιατί δεν βάζουν όρο "όποιος γράψει σωστά το όνομά του και τον τίτλο του μαθήματος, να περνάει την τάξη" να ξεμπερδεύουν;!
Πάλι οι μισοί θα μείνουν ...
Το πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας είναι ότι δεν μπορεί να δεχθεί ότι το 50% απο τα "βλαστάρια" της είναι ΓΤΠ και ούτε "τσομπάνηδες" δεν μπορούν να γίνουν ( γιατι ως γνωστόν θέλει να ξέρεις ΚΑΙ φλογέρα ).
Οπότε ας γυρίσουμε στη γνωστή κλάψα ( που ποτε κανέναν δεν πέιραξε ) του "πως έφτασες παιδί μου στο Λυκείο" κτλ κτλ
Και όλα καλά ... ( και κρατάμε και τις οργανικές μας "μερες που είναι" ... )
-
το φεκ με τη διάταξη για την προαγωγή των μαθητών του λυκείου (Ν.4275 άρθρο 11):
http://www.esos.gr/uploads/kcfinder/file/nomos-4275-2014.pdf
-
Παρότι δεν έχουν απαντηθεί τα 2 πρώτα παραδείγματα, συνεχίζω με άλλα 2:
Παράδειγμα 3 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 12,625 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
4 Αρχαία, 8,5 Νέα, 8,5 Λογοτεχνία -> 7 Γλώσσα
16 Άλγεβρα, 16 Γεωμετρία -> 16 Μαθηματικά
16 Φυσική, 16 Χημεία, 16
-
στο 3ο και 4ο παραδειγμα πιστευω σε κανενα.
Το ιδιο και στα δυο πρωτα παραδειγματα.
Περασε ;)
Edit: Το 1ο παραδειγμα ικανοποιει τις συνθηκες της αρχικης οδηγιας.
τα αλλα 3 επειδη δεν ικανοποιουν τις συνθηκες της αρχικης οδηγιας μπαινουν στη τελευταια ρυθμιση οποτε ικανοποιουν
αυτη.
-
Παρότι δεν έχουν απαντηθεί τα 2 πρώτα παραδείγματα, συνεχίζω με άλλα 2:
Παράδειγμα 3 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 12,625 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
4 Αρχαία, 8,5 Νέα, 8,5 Λογοτεχνία -> 7 Γλώσσα
16 Άλγεβρα, 16 Γεωμετρία -> 16 Μαθηματικά
16 Φυσική, 16 Χημεία, 16
-
Το πιο πιθανό στο παράδειγμα 3 είναι να μένει και στα τρία της Ελληνικής Γλώσσας. Το ίδιο και στο παράδειγμα 4. Ο νόμος λέει σε ένα ή δύο μαθήματα τουλάχιστον 8 και να προσθέσω εγώ ότι εννοεί και κάτω από 10.
-
http://www.star.gr/Pages/Ellada.aspx?art=236709&artTitle=evergetiki_rythmisi_meionetai_sto_15_o_arithmos_ton_metexetasteon_tis_a_lykeiou
Δερμεντζόπουλος: Από 23% στο 15%
Λοβέρδος: Από 25% στο 19%
Patreas: Από 23% στο 19%
Διαλλιέχτε!
-
Τι το ψάχνουμε; Στο τέλος θα το κάνουν όπως στα ΕΠΑΛ, να περνάει όποιος βγάζει γενικό μέσο όρο 10! 8)
-
http://www.star.gr/Pages/Ellada.aspx?art=236709&artTitle=evergetiki_rythmisi_meionetai_sto_15_o_arithmos_ton_metexetasteon_tis_a_lykeiou
Δερμεντζόπουλος: Από 23% στο 15%
Λοβέρδος: Από 25% στο 19%
Patreas: Από 23% στο 19%
Διαλλιέχτε!
Κι εγώ νομίζω ότι μία μείωση από το 23% στο 19% ακούγεται πιο λογική. Με την τελευταία ρύθμιση βοηθιούνται ουσιαστικά όσοι έχουν πολύ καλούς βαθμούς στα θεωρητικά μαθηματικά και κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά κυρίως. Αλλά αυτοί οι μαθητές δεν είναι πολλοί.
-
Κατόπιν επικοινωνίας με το helpdesk του myschool (πολύ ευγενικά άτομα), ακολουθούν οι απαντήσεις στα 4 παραδείγματα που έθεσα. Υπενθυμίζω τα παραδείγματα:
Παράδειγμα 1 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 9,25 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):
7 Αρχαία, 7 Νέα, 16 Λογοτεχνία -> 10 Γλώσσα
7 Άλγεβρα, 13 Γεωμετρία -> 10 Μαθηματικά
7 Φυσική, 7 Χημεία, 10
-
Ερώτηση:
Στις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου θα μετράνε τα προφορικά?
Δηλαδή αν κάποιος έχει Μ.Ο. 4μήνων στη Γεωμετρία 11 και γράψει 9 το Σεπτέμβρη θα περάσει?
-
Ερώτηση:
Στις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου θα μετράνε τα προφορικά?
Δηλαδή αν κάποιος έχει Μ.Ο. 4μήνων στη Γεωμετρία 11 και γράψει 9 το Σεπτέμβρη θα περάσει?
Τέτοια ερωτήματα δεν μπορούν να απαντηθούν stand-alone, χρειάζονται και τα υπόλοιπα διδακτικά αντικείμενα.
Τα προφορικά εξακολουθούν να μετράνε τον Σεπτέμβριο, οπότε στο παράδειγμά σου αν είχε παραπεμφθεί μόνο στη Γεωμετρία και γράψει 9 το Σεπτέμβριο, οπότε τελικός βαθμός Γεωμετρίας 10, τότε περνάει.
-
ευχαριστώ
-
Είναι σίγουρο ότι μετράνε τα προφορικά και το Σεπτέμβρη; μπορεί κάποιος να κάνει μια αναφορά στην αντίστοιχη νομοθεσία;
-
Ο παραπεμπόμενος μαθητής παραπέμπεται σε ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους, με τον τρόπο και τη διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων του Ιουνίου και προάγεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα. (ΠΔ60/2006 όπως ισχύει)
-
Ευχαριστώ!!!!!!!
-
Σχολικός σύμβουλος πε03 Ν.Δωδεκανήσου δημοσιεύει συμπεράσματα και αποτελέσματα δειγματολειπτικής έρευνας σε 10 ΓΕΛ και Λ.Τ. του νομού του για την παραπομπή των μαθητών της α λυκείου και τη λειτουργία της τράπεζας θεμάτων:
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ereyna-gia-thn-parapomph-tvn-mauhtvn-ths-a-lykeioy-kai-th-leitoyrgia-ths-trapezas-uematvn-ta-prvta-symperasmata
https://www.dropbox.com/s/16yf2e11ocltxpv/%CE%A0%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%82%201.pdf
-
Eντάξει, δεν λέει και κάτι που δεν το ξέραμε, ούτε και χρειαζόταν δειγματοληπτική έρευνα για να βγουν αυτά τα συμπεράσματα! 8)
-
εντάξει.......πρέπει κι αυτός να δικαιολογήσει την ύπαρξη του ;)