0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολύ "μαγείρεμα" μου φαίνεται! Εάν και εφόσον κλπ και θέτει κάποια "τυχαία" βαθμολογικά όρια, χωρίς κάποιο νόημα....
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdfΨηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:"Όταν ΅αθητής έχει επιτύχει γενικό βαθ΅ό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθ΅ό τουλάχιστον οκτώ ( σε έναν ή δύο κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθη΅ατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθ΅ολογία στους κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθη΅ατικά» και «Φυσικές επιστή΅ες», ο ΅αθητής δεν παραπέ΅πεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέ΅πεται ή επαναλα΅βάνει τη φοίτηση κατά τα οριζό΅ενα ως άνω."Όποιος μπορεί, ας απαντήσει αν προάγεται ή παραπέμπεται ( και πού; ) ένας μαθητής με την εξής βαθμολογία:Παράδειγμα 1 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 9,25 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):7 Αρχαία, 7 Νέα, 16 Λογοτεχνία -> 10 Γλώσσα7 ’λγεβρα, 13 Γεωμετρία -> 10 Μαθηματικά7 Φυσική, 7 Χημεία, 10 Βιολογία -> 8 Φυσικές Επιστήμες Παράδειγμα 2 (M.O. 8 κλαδικών μαθημάτων : 12,5625 και υποθέτουμε Γ.Μ.Ο. >=10):7,5 Αρχαία, 8,5 Νέα, 9,5 Λογοτεχνία -> 8,5 Γλώσσα15 ’λγεβρα, 15 Γεωμετρία -> 15 Μαθηματικά15 Φυσική, 15 Χημεία, 15 Βιολογία -> 15 Φυσικές Επιστήμες
Κι αν υπάρχουν κάποιοι που κρατάνε ακόμα, λιγόστεψαν και αυτοί.Μπορεί να μιλάμε για "εξορθολογισμό" τα τελευταία χρόνια, η ουσιαστική πραγματικότητα είναι ότι η σοβαρότητα αυτών που θα "κράταγαν τις σταθερές", όπως των νομοθετών, χάθηκαν κι αυτές.Τρανταχτό παράδειγμα οι διατυπώσεις των νόμων και των Π.Δ.Μεγαλύτερη ανοργανωσιά και τρικυμία εν κρανίω δεν υπήρξε στους νόμους ποτέ.Το Π.Δ. για την αξιολόγηση μας, όπως διατυπώνεται, που μόνο νομική -σοβαρή διατύπωση δεν έχει, αποδεικνύει αυτην την ασοβαρότητα , που χειροτέρεψε τα τελευταία χρόνια.Αν διαβάσουμε Νόμους και Π.Δ. δεκαετίας και βάλε είναι ολοφάνερη η διαφορά για όποιον ξέρει να διακρίνει.Ίσως το "Δόγμα του ΣΟΚ" να τα εξηγεί όλα αυτά.
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bcc26661-143b-4f2d-8916-0e0e66ba4c50/t-troypal-pap.pdfΨηφίσθηκε χθες και περιλαμβάνει στις σελ.17-18 και το:"Όταν ΅αθητής έχει επιτύχει γενικό βαθ΅ό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθ΅ό τουλάχιστον οκτώ ( σε έναν ή δύο κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθη΅ατικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθ΅ολογία στους κλάδους των ΅αθη΅άτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθη΅ατικά» και «Φυσικές επιστή΅ες», ο ΅αθητής δεν παραπέ΅πεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέ΅πεται ή επαναλα΅βάνει τη φοίτηση κατά τα οριζό΅ενα ως άνω."
Εγώ το Μ.Ο. κλάδων το καταλαβαίνω αλλιώς...Π.χ. Με Μαθηματικά 14, Ελληνικές Γλώσσες 9 και Φυσικές επιστήμες 16 ο Μ.Ο. όρος των κλάδων είναι 13.Δεν υπολογίζουμε δηλαδή το Μ.Ο όρο των 8 μαθημάτων των τριών κλάδων.
http://www.alfavita.gr/arthron/4η-έκδοση-αποτελεσμάτων-α-λυκείου-του-σπύρου-σαγιάΣύμφωνα με την άποψη ανωτέρω, στο 1ο παράδειγμα ο μαθητής παραπέμπεται σε Αρχαία, Νέα, ’λγεβρα, Φυσική και Χημεία, ενώ στο 2ο παράδειγμα παραπέμπεται σίγουρα στα Αρχαία και ίσως ( ; ) σε Νέα και Λογοτεχνία.’λλος;
Στα μαθηματικά έμεινε λαός. Έσωσαν αυτούς που είχαν 9 γεωμετρία και 11 άλγεβρα ή ανάποδα αρχικά. Τώρα προσπαθούν να σώσουν και κάποιους με 9 αλγεβρα και 9 γεωμετρία .