Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: maria38 στις Αυγούστου 21, 2014, 09:37:01 pm
-
Στο ΠΥΣΔΕ που ανήκω και στον κλάδο που ανήκω άνοιξαν τρεις οργανικές θέσεις και τα άτομα που βρισκόμαστε στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ είναι επίσης τρία. Θα προτιμούσα να μην τοποθετηθώ σε καμιά από τις οργανικές αυτές θέσεις, καθώς είναι αρκετά μεγάλη η χιλιομετρική απόσταση. Το ερώτημα,λοιπόν, είναι: ισχύει ότι, ακόμη κι αν δε ζητήσω να τοποθετηθώ σε κάποια από τις οργανικές αυτές θέσεις, θα με τοποθετήσει το ΠΥΣΔΕ υποχρεωτικά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση. :)
-
Στο ΠΥΣΔΕ που ανήκω και στον κλάδο που ανήκω άνοιξαν τρεις οργανικές θέσεις και τα άτομα που βρισκόμαστε στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ είναι επίσης τρία. Θα προτιμούσα να μην τοποθετηθώ σε καμιά από τις οργανικές αυτές θέσεις, καθώς είναι αρκετά μεγάλη η χιλιομετρική απόσταση. Το ερώτημα,λοιπόν, είναι: ισχύει ότι, ακόμη κι αν δε ζητήσω να τοποθετηθώ σε κάποια από τις οργανικές αυτές θέσεις, θα με τοποθετήσει το ΠΥΣΔΕ υποχρεωτικά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση. :)
Έχει ήδη θιχθεί αλλού το εν λόγω θέμα και η απάντηση είναι πως ναι.
Δεν νοείται ύπαρξη ελεύθερης οργανικής δίχως να καταλυφθεί από διαθεσίτη.
Αν όμως έχεις ήδη κάνει ένα χρόνο στην διάθεση δεν απαιτείται καν η υπηρέτηση της οργανικής.
Τουτέστον μπορείς να αιτηθείς απόσπασης σε λειτουργικό κενό πιο κοντά.
Επίσης απόσπαση μπορείς να πάρεις ακόμα και αν είσαι νεοφερμένη στο ΠΥΣΔΕ σου αλλά χρωστάς την νεαποκτηθείσα οργανική.
-
Ευχαριστώ για την άμεση και πλήρη απάντηση και συγνώμη για την επανάληψη (δε μπόρεσα να εντοπίσω μέσα στο forum το συγκεκριμένο θέμα). Καλό βράδυ :)
-
Ευχαριστώ για την άμεση και πλήρη απάντηση και συγνώμη για την επανάληψη (δε μπόρεσα να εντοπίσω μέσα στο forum το συγκεκριμένο θέμα). Καλό βράδυ :)
Επίσης ξέχασα να σου πω ότι μόλις υπηρετηθεί η νέα οργανική μπορείς να βρείς κάποιον άλλον/η για αμοιβαία μετάθεση εντός ή εκτός ΠΥΣΔΕ.
Επίσης τελευταίο μπορείς να ζητήσεις και αμοιβαία απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ.
Οπότε μην απελπίζεσαι.
-
Όχι, προς θεού δεν τίθεται θέμα απελπισίας. :) Απλώς, επειδή κάθε χρόνο προκύπτουν πολλά λειτουργικά κενά σε κοντινότερες σχολικές μονάδες, αναρωτιόμουν αν θα μπορούσα να μη δηλώσω μια πιο απομακρυσμένη οργανική θέση.
-
Σε συνέχεια της χθεσινής μου ερώτησης: όταν υπάρχει σε ένα ΠΥΣΔΕ οργανικό κενό και δεν το δηλώνει κανείς από τους (περισσότερους από 1) εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στη διάθεση,τότε τοποθετείται σε αυτό υποχρεωτικά ο τελευταίος στο μόρια (δηλαδή εγώ :o);
-
Ολο δικο σου
-
Ευχαριστώ!! :o :) :-X
-
Εγώ έχω άλλη απορία και δεν έχει τύχη να την λύσω ακόμα μιας και δεν ήμουν ποτέ άμεσα ενδιαφερόμενος
Πες ότι υπάρχουν πάνω από 1 κενό για παράδειγμα 2 (για να είναι και πιο εύκολο)
Και για αυτά τα δύο υπάρχουν ισάριθμοι εκπαιδευτικοί που δεν θέλουν και οι δύο ούτε το ένα ούτε το άλλο...
Πως τους τοποθετούν; Με κλήρωση;
Και αν κάνει ένας από τους 2 ένσταση τι γίνεται;
-
πάει στο μακρύτερο ή δυσμενέστερο κενο ο έχων τα λιγότερα μόρια !
-
Οποιος έχει τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης πάει στο σχολείο με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης
-
Ευχαριστώ vikoulaki
Δηλαδή ο τελευταίος παει μακρύτερα από την πρωτεύουσα ας πούμε του ΠΥΣΔΕ αλλά του χρυσώνουν το χάπι με τα περισσότερα μόρια...
Αν τώρα και τα 2 σχολεία δίνουν τα ίδια μόρια?
-
πηγαίνει σ αυτό που είναι μακρύτερα από την έδρα του πυσδε ο έχων τα λιγότερα μόρια - εστω και αν η αποσταση μεταξύ των δύο σχολείων ειναι πχ 50μέτρα!!
-
πηγαίνει σ αυτό που είναι μακρύτερα από την έδρα του πυσδε ο έχων τα λιγότερα μόρια - εστω και αν η αποσταση μεταξύ των δύο σχολείων ειναι πχ 50μέτρα!!
Θα σε φτιάξω τώρα εσένα... Δεν θα μου ξεφύγεις έτσι εύκολα... :P
Και αν είναι συστεγαζόμενο Γυμνάσιο και Λύκειο ποιος πάει στο ένα και ποιος στο αλλο...
Ασε το έχω... αυτός με τα λιγότερα μόρια πάει στο από πάνω ή σε αυτό με την μεγαλύτερη έκταση οικοπέδου για να πληρώνει περισσότερο ΕΝΦΙΑ?
ΥΓ. Δεν είμαι στα καλά μου σήμερα ελπίζω να το έχετε καταλάβει... δείξτε επιείκια στις απαντήσεις σας...
-
το περίμενα ότι θα το ρώταγες αυτό και σου χω απάντηση καραμπινάτη !!
ο έχων τα περισσότερα χρόνια υπηρεσίας πηγαίνει στο Λύκειο !! Ν. 1566 παρακαλώ ...αν και αναφέρει κάτι λίγο παραπλήσιο αλλά ισχύει διασταλτικά : ότι δηλαδή σε λύκειο τοποθετούνται ( κανονικά ) εκπ/κόι με τουλάχιστον πενταετή εμπειρία !! καλόοοοοοοοοοοοοοοοοο;;;;;;;;;;;;;;;;;
-
Δηλαδή αν υπάρχουν 2 οργανικά κενά και 3 άτομα στη Διάθεση και ο πρώτο σε μόρια από αυτούς τους τρεις δε θέλει κανένα από τα δύο αυτά οργανικά κενά μπορεί να επιλέξει να μη τα δηλώσει καθόλου και να μείνει στη διάθεση σωστά; Ήταν η τελευταία ερώτηση, δε θα σας τρελάνω άλλο,το υπόσχομαι... 8)
-
*ο πρώτος
-
σωστά Μαρία - ο πρώτος την "γλιτώνει" και διαλέγει με το πάσο του λειτουργικό κενό!
-
το περίμενα ότι θα το ρώταγες αυτό και σου χω απάντηση καραμπινάτη !!
ο έχων τα περισσότερα χρόνια υπηρεσίας πηγαίνει στο Λύκειο !! Ν. 1566 παρακαλώ ...αν και αναφέρει κάτι λίγο παραπλήσιο αλλά ισχύει διασταλτικά : ότι δηλαδή σε λύκειο τοποθετούνται ( κανονικά ) εκπ/κόι με τουλάχιστον πενταετή εμπειρία !! καλόοοοοοοοοοοοοοοοοο;;;;;;;;;;;;;;;;;
Τελικά το έχω καταλάβει ότι είμαστε πολλοί τρελοί αλλά σκόρπιοι... ;D
Θα ήθελα να το συνεχίσω με συστεγαζόμενα σχολεία ίδιου τύπου π.χ. ΕΠΑΛ αλλά δνε ξέρω αν υπάρχουν... Αστο πάω στο φαρμακείο για τα ληγμένα μου να προλάβω πριν τα πάρει ο Λοβέρδος...
-
στην περίπτωση αυτή πάνε με ημερομηνία κτήσης πτυχίου ( καιμετά βαθμό πτυχίου αν και αυτά συμπίπτουν ) και ξεμπερδεύουν !!
αν συμπίπτουν κι αυτά ε.... κάνουν καλλιστεία πια, τι να πω!! ;D ;D ;D ;D
και γω για καφεδάκι ετοιμάζομαι !
-
στην περίπτωση αυτή πάνε με ημερομηνία κτήσης πτυχίου ( καιμετά βαθμό πτυχίου αν και αυτά συμπίπτουν ) και ξεμπερδεύουν !!
αν συμπίπτουν κι αυτά ε.... κάνουν καλλιστεία πια, τι να πω!! ;D ;D ;D ;D
και γω για καφεδάκι ετοιμάζομαι !
Πάντως σοβαρά τώρα τι πιο απλό να έλεγε μάγκες αυτά τα σχολεία έμειναν δηλώστε τα με σειρά κατάταξης και αυτός που έχει τα περισσότερα μόρια (ή τα άλλα που λες π.χ. ΦΕΚ Διορισμού κ.τ.λ. σε περίπτωση ισοβαθμίας) να πάρει την 1η επιλογή και πάει λέγοντας ή κλαίγοντας... Κάτι ξέραν και στις Ελληνικές ταινίες τι πάει να πει δεν θέλω ή Γαμπρόςή Μακαρίτης... ;D ;D ;D
ΥΓ. Οπως βλέπετε άρχισε η επίδραση των ληγμένων...
-
Ευχαριστώ και πάλι. Πάω να πάρω την οργανική μου! :o ::) :)
-
.
-
Θα επιχειρήσω να μαντέψω επειδή στο οργανικό κενό ΠΕ04.03 πρέπει να τοποθετηθεί υποχρεωτικά της ίδιας ειδικότητας δηλαδή ΠΕ04.03 ή ΠΕ04.04 διαθεσίτης:
Άρα το ΠΥΣΔΕ είναι υποχρεωμένο να καλύψει τα οργανικά αυτά κενά όχι με όποιους ΠΕ04 έχει "διαθέσιμους Διαθεσίτες", αλλά με όποιους ΠΕ04.03 έχει διαθέσιμους διαθεσίτες (ή ΠΕ04.04), άρα δε μπορεί να το κάνει στους τελευταίους ΠΕ04.02 που δε θέλουν αυτά τα κενά.
-
Δεν υπάρχει κενό πε04.03, ειναι παρεξήγηση. Μια πολύ συγκεκριμένη διευθυνση ειναι που τα εχει "μπερδέψει" με τους αριθμούς.
-
.
-
Δε μπορείς να υποχρεώσεις κάποιον με οργανική (βιολόγο στο υποθετικό παράδειγμά σου) να αλλάξει οργανική με βελτίωση.
Δεν υπάρχουν διαθεσίτες βιολόγοι άρα
Τα 2 οργανικά κενά αυτά θα μείνουν ΑΚΑΛΥΠΤΑ και δε θα καλυφθούν από Χημικούς-Φυσικούς-Γεωλόγους?
Ναι, αυτή είναι η γνώμη μου.
Ευτυχώς δεν είμαι ΠΕ04, ανήκω σε εξαιρετική ειδικότητα 8) 8) 8)
Κι εγώ το ίδιο, οπότε ας πει τη γνώμη του και κάποιος πε04 που ξέρει καλύτερα τα του οίκου του. :)
-
.
-
Αν δεν έχει αλλάξει κάτι από το 2011 στις οργανικές τοποθετήσεις των ΠΕ04, τότε δεν είναι δυνατόν να μείνει ακάλυπτο το οργανικό κενό των ΠΕ04. Σου το λέω γιατί το έχω αντιμετωπίσει (το 2011) και συνάδελφος μη
-
.
-
@guestteacher
Ένας λόγος να μη γίνει αυτό ίσως είναι η επίδραση του Περιφερειακού που γνωρίζει ότι (αν πρόκειται για περιοχή φιλέτο) δε θα φύγουν οι 3 Φυσικοί και θα φορτώσει και 2
-
Αν δεν έχει αλλάξει κάτι από το 2011 στις οργανικές τοποθετήσεις των ΠΕ04, τότε δεν είναι δυνατόν να μείνει ακάλυπτο το οργανικό κενό των ΠΕ04. Σου το λέω γιατί το έχω αντιμετωπίσει (το 2011) και συνάδελφος μη
-
.
-
Παντως επειδη το ολο θεμα ειναι σε εξελιξη με τους 04 και σιγουρα θα υπαρχουν ΠΥΣΔΕ με διαφορετικες αντιμετωπισεις, οποιος θελει μου στελνει προσωπικο μηνυμα να του πω ποιο ΠΥΣΔΕ πιστευω οτι 99% δε θα κανει λαθος. Και αναλογως να δει κ να πραξει στις ενστασεις του.
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Πόσο πιο διπλωματικά να το πεις και εσύ;
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Δεν ξέρω αν αυτό το σήριαλ τοποθετήσεων των πε04 ευθύνεται και για το γεγονός ότι κάποια πυσδε έχουν εδώ και πολύ καιρό ολοκληρώσει όλες τις διαδικασίες τοποθετήσεων σε οργανικά κενά, πλην όμως δεν έχουν ακόμα αναρτηθεί οι σχετικές αποφάσεις των περιφερειακών ΔΕ ή απλά πρόκειται για σύμπτωση.
-
Εγώ τώρα να κάνω μια ηλίθια ερώτηση? Εστω ότι δεν είναι θεωρητική η ερώτηση αλλά πραγματικότητα.
Αν είχε δύο κενά (οργανικά) βιολόγους και του περισσεύουν 3 φυσικοί (στην τύχη οι ειδικότητες γιατί δεν θυμάμαι τι πρωτοέιπατε... )
γιατί δεν ζήτησε στις μεταθέσεις να πάνε 2 βιολόγοι και να αφήσει να φύγουν 2 φυσικοί ώστε να υπάρχει ισορροπία?
Εκτός αν δεν ζήτησε κανένας να πάει.
Δεν νομίζω ότι έχει γίνει ακόμα αντιληπτό πόσο λίγοι είναι οι βιολόγοι και που είναι το πρόβλημα με τις υπεραριθμίες. Και ακόμα μιλάνε για κενά φυσικής και διορισμούς και ΑΣΕΠ για φυσικούς. Έλεος, Χρειάζεστε τα νούμερα?
Εκφράζω γενική αγανάκτηση, μην το παρεις σαν επίθεση guestteacher.
-
Δεν νομίζω ότι έχει γίνει ακόμα αντιληπτό πόσο λίγοι είναι οι βιολόγοι και που είναι το πρόβλημα με τις υπεραριθμίες. Και ακόμα μιλάνε για κενά φυσικής και διορισμούς και ΑΣΕΠ για φυσικούς. Έλεος, Χρειάζεστε τα νούμερα?
Εκφράζω γενική αγανάκτηση, μην το παρεις σαν επίθεση guestteacher.
-
-
Αν δεν έχει αλλάξει κάτι από το 2011 στις οργανικές τοποθετήσεις των ΠΕ04, τότε δεν είναι δυνατόν να μείνει ακάλυπτο το οργανικό κενό των ΠΕ04. Σου το λέω γιατί το έχω αντιμετωπίσει (το 2011) και συνάδελφος μη
-
.
-
Θα πετάξω την ιδέα μου και θα εξαφανιστώ να μη με πάρουν τα σκάγια.
Ενοποίηση (εξορθολογισμός γαρ) ειδικοτήτων...
Στη Γαλλία θεωρούνται (αν οι πλεροφορίες μου ήταν ορθές) ενοποιημένη ειδικότητα οι ΠΕ03, ΠΕ04 όλοι και οι...
οι...
οι βρωμεροί τρισάθλιοι ...
...
...αποθηκάριοι ::) ::) ::)
Αχ μου ξεφυγες.
Υπάρχει καμιά συγκεντρωμένη ερευνα που να δειχνει τι γινεται ακριβώς στις αναπτυγμένες χωρες και αν ειναι ετσι οπως το φανταζεστε? ας πουμε οτι για να διδαξεις καποιο μαθημα μηπως λεω πρεπει να δειξεις οτι εχεις σπουδάσει και λίγο απ αυτό. Εστω ενα μαθημα. Λεω μηπως, δεν το εχω ψάξει. Γιατι και περσι ( και φετος) ::) ακουγαμε παρομοιες βολικές δικαιολογίες για τις ωρες των μαθημάτων στο ωρολόγιο προγραμμα ωσπου εβγαλα πόσες ωρες εχει καθε μαθημα στις 20 πρωτες χωρες στον PISA.
Ωσπου να γινει η ερευνα, θα σας πω μια μεγάλη διαφορά σε αυτο που φανταζεστε οτι γινεται στο εξωτερικο και σε αυτό που πάει να γινει εδώ. Στο εξωτερικό και ενας μη μαθηματικός και μη φυσικός μπορει να πάρει αυτά τα μαθήματα ( λετε ). Εδώ πανε να τα παρουνε ολα αυτοι και τα δικά τους και των αλλων και να μην υπάρχουν οι άλλοι. Στο εξωτερικό αυτο που φανταζεστε, δεν δουλεύει μονόπλευρα!
-
Κάθε χώρα έχει διαφορετική προσέγγιση. Πριν λίγες ημέρες έψαξα λιγάκι για ΗΠΑ και κάποιες ευρωπαϊκές. Πρώτα από όλα χωρίζουν τη δευτεροβάθμια σε "κατώτερη" και "ανώτερη" δευτεροβάθμια (λύκειο). Στην ανώτερη δευτεροβάθμια πρέπει να έχεις πτυχίο στο αντικείμενο που διδάσκεις.
Στην κατώτερη δευτεροβάθμια όμως (Γυμνάσιο) δεν είναι έτσι. πχ στις ΗΠΑ στις περισσότερες πολιτείες μπορείς να διδάξεις οποιοδήποτε μάθημα με οποιοδήποτε πτυχίο. Υπάρχει μια διαδικασία (διαφορετική σε κάθε πολιτεία) για να σου δοθεί η άδεια να μπορείς να διδάξεις σε σχολείο. Μόνο κάποια πολύ καλά ιδιωτικά σχολεία απαιτούν πτυχίο στο αντικείμενο. Σε κάποιες χώρες όμως υπάρχει κάποια τελείως διαφορετική προσέγγιση. Υπάρχουν παιδαγωγικές ακαδημίες ή τμήματα, οι οποίες χορηγούν 3-4 διαφορετικά πτυχία και ένα από αυτά τα πτυχία είναι το πτυχίο του Δασκάλου Κατώτερης Δευτεροβάθμιας και μέσα σε αυτό το πτυχίο μπορεί να πάρει "ειδίκευση σε 2-3 γενικά γνωστικά αντικείμενα (πχ Μαθηματικά και φυσικές επιστήμες). Πάντως στις περισσότερες περιπτώσεις τις φυσικές επιστήμες τις έχουν ενοποιημένες.
-
Εχω αναλυτικά στοιχεία για το πως τα χωριζουν στις 20 πρωτες χωρες του pisa. Ειναι σε άλλο τοπικ.
Ξαναλέω ομως, άλλο ειναι ολοι τα κανουν ολα στην κατωτερη βαθμίδα, και αλλο παιρνουμε δυο ειδικοτητες μονο για να κανουν τα μαθηματα των άλλων μονο. Επιφυλασσομαι για αυτό που λες στις περισσότερες είναι ενοποιημένες στην κατώτερη βαθμίδα δευτεροβάθμιας. ΘΑ πρέπει να το μετρήσω.
-
Θέλω να πω ότι κάθε χώρα έχει διαφορετική προσέγγιση και έχει οργανώσει διαφορετικά και την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δηλαδή, ούτε εσύ με το πτυχίο του βιολόγου, ούτε εγώ με το πτυχίο της πληροφορικής θα μπορούσαμε να διδάξουμε σε γυμνάσιο τα μαθήματα μας, παρά μόνο όσοι έχουν πτυχίο "Δασκάλου Γυμνασίου", οπότε δεν μπορεί να είναι πρότυπο έτσι απλά μόνο για τις τοποθετήσεις ή τις αναθέσεις.
-
ΝΑι αλλά είναι ένα επιχείρημα που χρησιμοποιείται για αυτό ακριβώς το λόγο. Φοβόμαστε μάλιστα ότι θα χρησιμοποιηθεί σε λίγο.
-
ΝΑι αλλά είναι ένα επιχείρημα που χρησιμοποιείται για αυτό ακριβώς το λόγο. Φοβόμαστε μάλιστα ότι θα χρησιμοποιηθεί σε λίγο.
Πενία τέχνες κατεργάζεται....
βέβαια άλλοι φταίνε, άλλοι πληρώνουν.
-
.
-
Και υπάρχουν και χώρες όπου απαιτείται να έχεις 2 ειδικότητες για να σε προσλάβουν.
Για να "συμφέρεις"...
Σε αυτές δεν εννοούν δύο πτυχία. Γίνεται με το πτυχίο "Δασκάλου Γυμνασίου" και απλά παίρνεις μέσα δύο κατευθύνσεις, παίρνεις δηλαδή έξτρα μαθήματα και κάνεις μαθήματα από δύο αντικείμενα.
-
Κάθε χώρα έχει διαφορετική προσέγγιση. Πριν λίγες ημέρες έψαξα λιγάκι για ΗΠΑ και κάποιες ευρωπαϊκές. Πρώτα από όλα χωρίζουν τη δευτεροβάθμια σε "κατώτερη" και "ανώτερη" δευτεροβάθμια (λύκειο). Στην ανώτερη δευτεροβάθμια πρέπει να έχεις πτυχίο στο αντικείμενο που διδάσκεις.
Στην κατώτερη δευτεροβάθμια όμως (Γυμνάσιο) δεν είναι έτσι. πχ στις ΗΠΑ στις περισσότερες πολιτείες μπορείς να διδάξεις οποιοδήποτε μάθημα με οποιοδήποτε πτυχίο.
Λοιπον συναδελφε, να σ'ενημερωσω οτι βασει ερευνων αυτος ειναι ενας απο τους λογους για τη χαμηλη ποιοτητα της εκπαιδευσης. Ειναι πλεον κοινα αποδεκτο οτι ο "καλος δασκαλος" ("καθηγητης" στην Ελλαδα) ειναι αυτος που αφενος γνωριζει παιδαγωγικη κι αφετερου εις βαθος το αντικειμενο του! Συμφωνα με μελετες σε χωρες που προχωρησαν σ'ενοποιηση των καθηγητων ΦΕ, απετυχαν ακριβως επειδη ο καθε καθηγητης εδινε βαρυτητα στο αντικειμενο που γνωριζε και δε διδασκε ικανοποιητικα τα υπολοιπα.
Θυμιζω οτι παλια η κοινα αποδεκτη αποψη ηταν οτι επαρκει η γνωση μιας σειρας παιδαγωγικων τεχνικων για να διδαξεις ενα αντικειμενο. Πλεον εχει τεκμηριωθει οτι χρειαζεται και η εις βαθος γνωση του αντικειμενου σου!!! Διαφορετικα βλεπουμε το φαινομενο οι καθηγητες ΦΕ να εχουν τις ιδιες λανθασμενες προυπαρχουσες αντιληψεις με τους μαθητες τους, τους οποιους καλουνται να βοηθησουν ν'αλλαξουν τις δικες τους λανθασμενες αντιληψεις!!! Επειδη λοιπον σημερα το προπτυχιακο προγραμμα σπουδων των πε04 δεν περιλαμβανει εις βαθος γνωση των αλλων αντικειμενων (με καποιες εξαιρεσεις που δε χρειαζεται ν'αναλυσω τωρα εδω), δεν πρεπει να υπαρχουν κοινες/παραλληλες αναθεσεις. Αλλιως οι λανθασμενες αντιληψεις των μαθητων διαιωνιζονται.
-
Ισχύει ότι όλοι πρέπει να πάρουμε οργανική. Ήμουν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και είχα κάνει αίτηση για να πάρω οργανική σε κάποιες περιοχές και με πήραν τηλέφωνο ότι δεν υπάρχει κενό σε αυτές και μου είπαν ότι πρέπει να διαλέξω ανάμεσα σε τρεις απομακρυσμένες περιοχές του νομού που ειναι οι μόνες που έχουν κενό τους είπα αν ειναι δυνατόν να μείνω στη διάθεση και μου είπαν ότι πρέπει να πάρω οπωσδήποτε οργανική.