Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: ERTA στις Φεβρουαρίου 09, 2015, 09:47:25 pm
-
Τώρα μιλάει ο Μπαλτάς
https://parltv.live.grnet.gr/webtv/
-
....και δεν λέει τιποτα!κοιμηθηκαμε όρθιοι.
-
..δεν πρόλαβε να πει κάτι για προσλήψεις.... :(
είπε μόνο για κατάργηση τράπεζας θεμάτων από εφέτος :)
πότε μιλάει ο Κουράκης;
-
Το μόνο που έμαθα από τις δηλώσεις του είναι ότι είναι μαρξιστής!!!!! Πάντως, erta, σ' ευχαριστούμε που μας ειδοποίησες!
-
Είπε κάποια άλλη αλλαγή για φέτος εκτός από την κατάργηση της τράπεζας ;
-
Ο Κουρακης είναι η μόνη μας ελπίδα.
Ας ελπίσουμε να μην κάνουν κωλοτουμπες ,γιατί αλλιώς μας τάλεγαν πριν τις εκλογές.
-
Η αριστεία, λέει, είναι κακό πράγμα για ένα παιδί γιατί φέρει μετά ισοβίως το βάρος της αριστείας! Αλλά και η αποτυχία στον αγώνα για την αριστεία, είναι κι αυτή κακό πράγμα γιατί μετά κουβαλά το παιδί το στίμα της αποτυχίας. Ζήτω οι χρυσές μετριότητες...
Έχουμε μπλέξει πολύ άσχημα. Γιατί το χειρότερο αυτή τη φορά είναι ότι οι καταστροφικές πολιτικές δεν θα ενδύονται με νούμερα και στόχους, που στην τελικά είναι μετρήσιμο το αν επιτυγχάνουν, αλλά με ιδεοληψίες που θα είναι θέσφατα, γιατί αυτός ακριβώς είναι ο ρόλος των ιδεοληψιών.
-
Ο υπουργός είπε και κάτι καλό:
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231384357
-
Oτι οι σχολικοι φυλακες επιστρεφουν στην δουλεια τους;χα χα χα.Ησυχασα τωρα.Θα κοιμηθώ σαν πουλακι.
Τωρα στον ενικο,ενας φυσικος πηγε να ρωτησει κατι για ΑΣΕΠ,επετηριδα και του ειπε ο Χατζηνικολαου ότι είναι ειδικο θεμα εκτος θεματολογίας εκπομπης.Ο Μηλιος απαντησε αλλα λογια ν αγαπιομαστε.
-
Αν διάβαζες τον τίτλο του άρθρου που παρέθεσα, θα καταλάβαινες σε τι αναφερόμουν ως κάτι καλό :)
Υ.Γ. όχι ότι και η επιστροφή σχολικών φυλάκων, καθώς και των εκπαιδευτικών των καταργημένων ειδικοτήτων δεν είναι καλό.. α ναι, δεν αφορά εμάς άμεσα.. οπότε τι μας νοιάζει ε; ::)
-
Η επιστροφή όσων είναι σε διαθεσιμότητα είναι απαραίτητη, και για την επαγγελματική κατάρτιση των παιδιών της επαρχίας κυρίως που δεν έχουν πολλές διεξόδους, και για τη γενικότερη ώθηση των πρωτογενών τομέων οικονομίας. Η τεχνική εκπαίδευση (στην οποία δεν ανήκω) είναι η πρώτη που θα έπρεπε να ανανεώνεται και να τυγχάνει ιδιαίτερης προσοχής για την ανάπτυξη της χώρας, αλλά δυστυχως αυτά είναι ψιλά γράμματα...
Μην ελπίζετε, συνάδελφοι, σε κοσμογονικές αλλαγές στην εκπαίδευση, η οικονομία μπορεί να ανακάμψει, αλλά η εκπαίδευση θα παραμείνει έρμαιο λαϊκιστών και πειραματιστών των οποίων η αντίληψη για δικαιοσύνη και πρόοδο είναι η εξίσωση προς τα κάτω, όχι απλά στη μετριότητα, αλλά στην εξύμνηση της ήσσονος προσπάθειας εκπαιδευτικών και σπουδαστών. Προχωράμε σαν τον κάβουρα, πάντα με βάση το προσωπικό μας φιλότιμο και ποιος ακούει τον ΟΟΣΑ που έχει την εκπαίδευση στις προτεραιότητες των μεταρρυθμίσεων χάρη της ανάπτυξης...
-
Tον άκουσα. Και όπως με κάθε υπουργο- κυρίως παιδείας- η εντύπωση που μου αφησε ηταν "χαλάσματα-γκρεμίσματα"
Εκείνο που μου έκανε εντυπωση ηταν η αποψη του πως από το 1982 και μεχρι σημερα η δημόσια εκπαιδευση πήρε την κατρακύλα ενω αντίθετα, λεει, η ιδιωτική εκπαιδευση είναι πιό ψηλά!έκανε και κανει "θαύματα"- αναβαθμίστηκε!!
-
Αν διάβαζες τον τίτλο του άρθρου που παρέθεσα, θα καταλάβαινες σε τι αναφερόμουν ως κάτι καλό :)
Υ.Γ. όχι ότι και η επιστροφή σχολικών φυλάκων, καθώς και των εκπαιδευτικών των καταργημένων ειδικοτήτων δεν είναι καλό.. α ναι, δεν αφορά εμάς άμεσα.. οπότε τι μας νοιάζει ε; ::)
Εσυ τι λες,να μην τον διαβασα τον τιτλο;Δεν με αφορα η επιστροφη των σχολικων φυλακων,με αφορουν οι 600 εναπομείναντες διοριστεοι συνάδερφοι που εχουν μεινει χωρις δουλεια εδώ και 5 χρονια.Δε θα βγω με σημαιακια αν επαναπροσληφθουν οι φυλακες αν αυτό εννοεις,ουτε και θα χαιρομουν να μεινουν απολυμενοι.Ca m est egal,που λενε και οι Γαλλοι.
-
Καμία αναφορά σε καμία λίστα διορισμού για να μη φαγωνομαστε άλλο ποιος έπρεπε να είχε διοριστεί πρώτος
Λες και μας διάβαζε τόσες μερες.το μόνο που είπε ειναι η κατάργηση μνημονιακων νομων το οποίο το ερμνηνευει κανείς οπως τον συμφέρει.ΤΕΛΕΙΑ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ;ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ;ΜΗΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ;ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ Η ΦΑΓΩΜΑΡΑ ΜΑΣ .
-
ΟΥΤΕ για διορίσμους ακούσαμε αλλά ούτε και για μείωση ωραρίου !!!!!!!!!!!
-
Κανένα σημαιάκι για τίποτα.. και φυσικά δεν εννοούσα αυτό! Αλλά ορισμένες από τις πρώτες προθέσεις του υπουργείου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση (και δεν μιλάω για τους διορισμούς σας, υπάρχουν και άλλα πράγματα εξίσου σοβαρά στην εκπαίδευση), όπως η κατάργηση των συμβουλίων των ιδρυμάτων στα ΑΕΙ, η αναβάθμιση της έρευνας και τεχνολογίας σε επίπεδο αναπληρωτή υπουργού (όπου μάλιστα τοποθετήθηκε και ο κατάλληλος άνθρωπος), η πρόθεση για σταδιακό διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας (κάτι στο οποίο θα έπρεπε να πρωτοστατίσει η ίδια η εκκλησία.. λέμε τώρα), η επιστροφή άδικα απολυμένων σχ. φυλάκων, καταργημένων ειδικοτήτων ΕΠΑΛ κ.ο.κ.
Δεν είναι όλα θετικά (από πλευράς προθέσεων πάντα), αλλά θα τα δούμε στην πορεία και σύντομα.
Τα υπόλοιπα (βλ. αριθμός διορισμών, τρόπος διορισμών, ωράριο κλπ) φαντάζομαι θα τα ανακοινώσουν αφού πρώτα καταλήξουν - μέσω σχετικής διαβούλευσης, ελπίζω - σε κάτι οριστικό, ώστε να κατατεθούν και ψηφιστούν σε αντίστοιχο νομοσχέδιο.
-
Το ΙΝΕΔΙ
-
H κατάργηση των συμβουλίων των ιδρυμάτων στα ΑΕΙ είναι από τα χειρότερα πράγματα που θα μπορούσαν να γίνουν στα πενεπιστήμια. Επιστροφή στις εποχές τις κομματίλας και της διαπλοκής.
Η πρόθεση για διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας μόνο ως αστείο μπορεί να εκληφθεί με ακροδεξιό και θρησκόληπτο εταίρο στην κυβέρνηση. Ειπώθηκε απλά για να ειπωθεί, το "σταδιακή" ουσιαστικά το παραπέμπει στις καλένδες...
-
Όταν το θέμα αφορά διορισμούς το γυρίζουμε σε διαβούλευση .ακομη και προεκλογικά είπε ότι θα καταργηθεί ο 3848 αλλά ξεκάθαρα δεν δόθηκε μια πρόταση πως ακριβώς προτείνει να γίνουν οι διορισμοί ώστε να το κρίνουμε .καταλαβε
Κανείς κάτι απο τις προεκ.δηλωσεις τυπου ΑΣΕΠ χωρίς ΑΣΕΠ ;
-
Όπως είπα και προ ημερών, φοβάμαι ότι οι 15.000 διορισμοί στο δημόσιο είναι από αυτά που κόπηκαν για να επέλθει συμφωνία με τους εταίρους. Και μη μου πει κάποιος "μα είχαν προβλεφθεί στον προυπολογισμό". Ναι, αλλά οι επαναπρόσληψη των σε διαθεσιμότητα, η 13η σύνταξη και η κατάργηση του ΕΝΦΙΑ δεν είχαν. Για να γίνουν αυτά μέσα στο '15, όπως ήδη εξαγγέλθηκε, δεν μπορούν να γίνουν κάποια άλλα. Όλα μαζί δεν γίνονται.
-
Προφανώς, η Παιδεία δεν είναι στις προτεραιότητές τους, της κυβέρνησης εννοώ. Δυστυχώς και αυτής. Θεωρώ πως πρέπει να αρχίσουμε να πιέζουμε με μέηλ & facebook/ twitter. Ίσως έτσι γίνει κάτι...
-
Τελικα τι θελουμε απο τη νεα ηγεσια?
Να εγκαινιαστει μια σχεση εμπιστοσυνης και αλληλοεκτιμησης μεταξυ υπουργειου-εκπαιδευτικων-μαθητων και κοινωνιας, με ακυρωση τιμωρητικων και εκφοβιστικων νομων (αξιολογηση, πειθαρχικο κλπ) ή να γυρισουμε στα προ μνημονιου σε ολα τα επιπεδα?
Με συγχωρειτε αλλα το δευτερο δε γινεται!
Και για να μιλησουμε με αριθμους μονο το μισθολογικο ξεπαγωμα για 130.000 εκπαιδευτικους και η καλυψη των κενων με μονιμο προσωπικο ειναι ενα ετησιο κοστος 1,5 δις!
Δυστυχως αυτα τα λεφτα δεν υπαρχουν και θα πρεπει να υπαρχει υπομονη ώστε σε βαθος χρονου να αρθουν οι αδικιες!
Πρεπει ολοι να βοηθησουμε!
Τουλαχιστον οι τωρινοι φαινεται να εχουν πιο ανθρωπινη προσεγγιση και αυτο ειναι θετικο!
-
Επιμέλεια: Έλλη Πάντου
Μετά τις 12 το βράδυ της Δευτέρας, πήρε τον λόγο στην
-
Είπε κάτι για μόνιμους διορισμούς, αναπληρωτές...? Δε βλέπω κάτι να γίνεται με όλους εμάς που έχουμε προϋπηρεσία και περιμένουμε να δουλέψουμε του χρόνου... Κατανοώ τη δυσκολία της κατάστασης, όμως τη δυσκολία της δικής μας κατάστασης που φέτος είμαστε άνεργοι, με ό, τι αυτό συνεπάγεται, ποιός θα την καταλάβει...?
@evagellia77 για δες αυτό
Οι 41 εξαγγελίες του Αν. υπουργού Παιδείας στη
-
απόλυτη απογοήτευση. Μια από τα ίδια ίσως και χειρότερα. Κρατάμε αυτά που βρίζαμε, δεν κάνουμε τίποτα από αυτά που υποσχεθήκαμε.
το κορυφαίο: Με τα 1.500.000 ευρώ που κόστισε η τράπεζα θεμάτων θα μπορούσαν να είχαν προσληφθεί 1000 αναπληρωτές
δηλαδή κάθε αναπληρωτής θα λαμβάνει 100 ευρώ/μήνα.
-
1.500.000 : 1000 = 100 ;;;
Wow! (που θα 'λεγε κι ο
-
Για την ακρίβεια 150/ μήνα.. :-[
-
1.500.000 : 1000 = 100 ;;;
Wow! (που θα 'λεγε κι ο
-
Εντάξει μην το κουραζουμε εχει κανει λαθος ο Κουρακης...
Το 1.500.000 αντιστοιχει σε 150-200 αναπληρωτες ΑΚΩ για ολο το διδακτικο ετος.... και οχι σε 1000.
-
Υπέθεσα ότι θα καταλάβετε την ειρωνία...
-
....και με ΝΔ άνεργοι και με Πασοκ άνεργοι και με ΣΥΡΙΖΑ ;:(
θα παρακαλάμε να δουλέψουμε αναπληρωτές των Σεπτέμβρη... :-\
-
Η πρόθεση για διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας μόνο ως αστείο μπορεί να εκληφθεί με ακροδεξιό και θρησκόληπτο εταίρο στην κυβέρνηση. Ειπώθηκε απλά για να ειπωθεί, το "σταδιακή" ουσιαστικά το παραπέμπει στις καλένδες...
Yπερβολικό σε βρίσκω στην πρώτη διαπίστωση. Κλασικοί δεξιοί είναι. Αλλιώς, θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τους πολιτικούς όρους.
Στο δεύτερο συμφωνώ ότι ειπώθηκε για να ειπωθεί. Όμως ειλικρινά ποτέ δεν κατάλαβα και γιατί αποτελεί ιδεολογικό φετίχ και επείγουσα ανάγκη ο χωρισμός Εκκλησίας-Κράτους σε μια χώρα όπου η συνύπαρξη Εκκλησίας-Κράτους έχει τελείως διαφορετική ιστορία απ' ό,τι στη Δύση (εκεί δικαίως εφαρμόστηκε ο χωρισμός), σε μια χώρα όπου πλέον όλες οι τελετές (ορκωμοσία, ονοματοδοσία, γάμος, κηδεία) έχουν εναλλακτική πολιτική μορφή, σε μια χώρα όπου ουδείς διώκεται για τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις.
Όλος ο καβγάς είναι για την οικονομική ενίσχυση, που εν τέλει ένα μέρος της γυρνά πίσω στον κόσμο μέσω του κοινωνικού έργου;
Τέλος πάντων, το θέμα σηκώνει πολλή κουβέντα, που δεν είναι της παρούσης.
Ως προς τις προγραμματικές δηλώσεις, θα έλεγα ότι για άλλη μια φορά έλειπε ο οραματικός χαρακτήρας, το ποιοι ακριβώς είναι οι στόχοι που θέλουν να επιτύχουν στο χώρο της εκπαίδευσης (κάτι βέβαια που ούτε τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς φαίνεται να απασχολεί ποτέ, ώστε να κάνουν και σχετικές προτάσεις).
Τουλάχιστον προς το παρόν, διαφαίνεται μια διαχειριστική λογική -καλύτερη ή όχι, θα δείξει- εξαρτώμενη εν πολλοίς από την πορεία της οικονομίας (αυτό ως ένα βαθμό, λογικό).
Ίδωμεν. ::)
-
....και με ΝΔ άνεργοι και με Πασοκ άνεργοι και με ΣΥΡΙΖΑ ;:(
θα παρακαλάμε να δουλέψουμε αναπληρωτές των Σεπτέμβρη... :-\
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΕΖΟΥΜΕ!!!ΔΕ ΖΗΤΑΜΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ. ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΙ...Συγγνώμη για τα κεφαλαία, κραυγή αγωνίας, απελπισίας...Για τις καθαρίστριες, τους φύλακες...μίλησαν. Για εμάς...???
-
Συμφωνω με apri στο θεμα διαχωρισμου Εκκλησιας-Κρατους.Σοβαρο θεμα αποτελει η στελεχωση των σχολειων και το συστημα προσληψεων.Χωρις εκπαιδευτικο δεν περπαταει τιποτα.
Κι αυτό με την κριτικη σκεψη,ολοι οι Υπουργοι Παιδειας το προβαλλουν,ειναι προς λαικη καταναλωση μαλλον.Γιατι, τους ειπε καποιος ότι το μαθημα στην ταξη γινεται σε χωρο,με την μεταφορικη εννοια, παιδαγωγικα κενο;
-
Το άλλο το είδατε .;σε άρθρο τουnewsit έλεγε ότι θα γινουν προσληψεις και στο παιδείας (4/2/2015)απο τις 15.000.
Όμως σε σημερινό άρθρο 10/2/2015 δε μας αναφέρει πουθενά στις 11.000 προσληψεις .συμπτωση με τη μη αναφορά
Και των υπουργών στις χτεσινες δηλώσεις για την παιδεία ;τι γινεται ,βλέπω παντού συνομωσιες ή πρόκειται για λάθος
Τυπογραφικο; Ξέρεις κανείς ;ΠΑΛΙ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΝ;ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ
-
http://www.ipaideia.gr/diagonismoi-gia-11-000-proslipseis-sto-dimosio-mesa-sto-2015-deite-pou.htm
-
Πάρτε και κανά τηλεφωνακι στο τμ. Διορισμών ,να ξεμουδιασουν κάτι κυρίες...πίεση ,πίεση ,πίεση
-
http://www.ipaideia.gr/diagonismoi-gia-11-000-proslipseis-sto-dimosio-mesa-sto-2015-deite-pou.htm
Θα κάνουν ΑΣΕΠ?
-
Eστω να βγαλουν τις εγκυκλιους μεχρι και το Πασχα κι ας διορισουν από Σεπτεμβρη.Να εχουμε όμως κατι να αναμενουμε.Ελεος πια!
Χωρις ΑΣΕΠ πως θα παρουν μονιμους δασκαλους;Δεν υπαρχουν ουτε καν επιτυχόντες στον κλαδο αυτό εδώ και 2 χρονια
-
Eστω να βγαλουν τις εγκυκλιους μεχρι και το Πασχα κι ας διορισουν από Σεπτεμβρη.Να εχουμε όμως κατι να αναμενουμε.Ελεος πια!
Χωρις ΑΣΕΠ πως θα παρουν μονιμους δασκαλους;Δεν υπαρχουν ουτε καν επιτυχόντες στον κλαδο αυτό εδώ και 2 χρονια
Κάποιοι συνάδελφοι πήραν και τους είπαν πως κάτι "κινείται".αν τηλεφωναμε τακτικά είναι υποχρεωμένοι τουλάχιστον να μας ενημερώνουν για την εγκυκλιο που περιμένουμε τόσο καιρο!Όσοι ενδιαφέρονται ας κάνουν την κίνηση.
-
Aσεπ δεν θα κάνουν. Αυτο που βλέπω είναι οτι οι θέσεις δεν φαινεται να πηγαίνουν στην εκπαίδευση. Αν πάρουν το φθινόπωρο τις εκκρεμότητες θα είναι μεγάλη επιτυχία.
-
Το αρθρο που παραθεσατε επειδη δεν φαινεται καλα η φωτο. Αναφερει για παιδεια? Και αν ναι τι?. Οι ενοχλησεις πρεπει να γινουν μαζικα στον Κουρακη καθως και στο τμημα διορισμων. Μπορουμε επισης να κοινοποιησουμε και σε διαφορα sites.
Συναδελφοι οι διορισμοι ηταν να γινουν. Υπαρχουν οι πιστωσεις. Ολα ειναι ετοιμα. Καλο.ειναι να ενοχλουμε συνεχεια.
-
ΕΡΩΤΗΣΗ 30 ΙΟΥΛΙΟΥ 2014 ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ
Προγραμμα ΣΥΡΙΖΑ για ΠΑΙΔΕΙΑ 7000 Διορισμοί , πού είναι όλα αυτά Τα ξέχασαν ;
-
Σωστά τοποθετηθηκατε συνάδελφοι.ΠΡΏΤΑ η πατρίδα ,αλλα παντού θα προσλάβουν και στο παιδείας που ήταν προτεραιότητα τους όπως έλεγαν το αναβαλλουν για του χρόνου;αφου υπάρχουν εγκεκριμμενες πιστώσεις και μια εγκύκλιος έτοιμη.Γιατί δεν τελειώνουν πια;
Πράγματι το αρθρο δεν φαίνεται καθαρά.μήπως αγόρασε κάνεις το ´εθνος´;Το θέμα των διορισμών αφορά όλους!
Αν ροκανισουν τον χρόνο όλα με την σειρα θα καθυστερήσουν.
Οι διοικητικοί σε μια νύχτα θα επανατοποθετηθουν,οι καθ.των επαλ,οι φύλακες,οι καθαρίστριες.ΕΜΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΌΝΟΥ;λες και έχουμε και σταθερότητα !καμία εγγύηση δεν αποτελούν οι υποσχέσεις για μελλοντικούς διορισμούς.Μην μασατε.Όλοι πιεστε να κινηθουν
-
Μεγέθυνα το γκρι πλαίσιο ''Διαγωνισμός εκπ/κων'' κάτω δεξιά...http://www.dimokratiki.gr/10-02-2015/pou-tha-ginoun-11-000-proslipsis-monimou-prosopikou-meso-asep/
με λίγα λόγια λέει πως τα κενά σε όλες τις βαθμίδες είναι τεράστια και ''είναι αναγκαίο να γίνει ασεπ για να καλυφθούν''
δεν λέει πως θέλει ή σχεδιάζει το υπεπθ να κάνει ασεπ για προσλήψεις
-
Δείτε την επιστολή της ΟΛΜΕ, είναι εκτενής για να την παραθέσω. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Αλλά ας μην μείνουν μόνο στις επιστολές και στις διαθεσιμότητες...
-
Άρα είναι γνώμη της εφημερίδας και τπτ άλλο . Αν σχεδίαζε να κάνει ΑΣΕΠ σε εμάς θα έκανε κάποια νύξη έστω στις προγραμματικές δηλώσεις.
-
Και επιστρέφουμε στη συνηθισμένη εικόνα του υπουργείου παιδείας με τον κανόνα "τελευταίος ο εκπαιδευτικός" μεταρρύθμιση δεν είναι να καταργεις μονο και να επιστρεφεις στο παλιό σαθρο συστημα. Το θέμα είναι να προτεινεις κάτι ουσιαστικό. Και αν κάποιο θεωρουν οτι το πιο ουσιαστικό πράγμα που μπορεί να κανει είναι ο διαχωρισμός εκκλησιας-κρατους. Σε πρωτη φαση καλό θα ηταν να χωριστεί το παιδείας με το θρησκευμάτων το οποίο να αναλάβουν περισσότερο αρμόδιοι για να μην αποσπάται η προσοχη απο την παιδεία! Και ναι, παιδεία είναι και η προσχολική εκπαίδευση, και η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια. Το οτι οι προηγουμενοι είχαν πιάσει πάτο δε σημαίνει οτι οι παρόντες δεν είναι απογοητευτικοι σε αντίθεση με τις υπόλοιπες επιλογές της κυβερνησης
-
Ζητάμε:
Να καλυφθούν άμεσα όλα τα υπάρχοντα κενά των σχολείων.
Να καλυφθούν όλα τα κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της νέας
σχολικής χρονιάς, με προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών. Άμεσος διορισμός όσων
είναι διοριστέοι από το 2008 (ΑΣΕΠ) και οι υπόλοιποι από τους πίνακες προϋπηρεσίας
αναπληρωτών, να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία αναπληρωτών-ωρομισθίων
από το 2010, να καταργηθούν οι αντίστοιχες διατάξεις του ν.3848/10. Για το
απαιτούμενο εκπαιδευτικό – διδακτικό προσωπικό, ασφαλές ελάχιστο κριτήριο είναι ο
αριθμός των αναπληρωτών (κάθε είδους) που απαιτήθηκε για να λειτουργήσουν φέτος
οι σχολικές μονάδες καθώς και ο αριθμός των συνταξιοδοτήσεων της χρονιάς. Με βάση
αυτό πρέπει να προβλεφθούν οι απαραίτητες πιστώσεις για τη νέα σχολική χρονιά.
https://olmesch.files.wordpress.com/2015/02/ypomnimaneaigesia10022015.pdf
-
Aσεπ δεν θα κάνουν. Αυτο που βλέπω είναι οτι οι θέσεις δεν φαινεται να πηγαίνουν στην εκπαίδευση. Αν πάρουν το φθινόπωρο τις εκκρεμότητες θα είναι μεγάλη επιτυχία.
-
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο κλάδος είναι καταταλαιπωρημένος και αδικημένος. Αλλά τόση ανυπομονησία και έλλειψη ανοχής σε μια κυβέρνηση που μόλις ανέλαβε με τη δαμόκλειο σπάθη από πάνω της!! Πώς περιμένουμε να μιλήσουν για άμεσους διορισμούς τη στιγμή που μια Μέρκελ έχει λυσσάξει και οι συσχετισμοί στην Ευρώπη δεν είναι τελικά τόσο ευνοϊκοί, τουλάχιστον ακόμα. Νομίζω κάθε νοήμων βλέπει την προσπάθεια αυτών των ανθρώπων να αντισταθούν όσο γίνεται σ' αυτή την τρομακτική πίεση κι αν δεν την βλέπει μάλλον νοσταλγεί τις παλιές καλές εποχές. Και πού είναι οι προσλήψεις παντού; Πρόκειται για παράνομα απολυμένους που κι αν ακόμα δεχτούμε ότι δεν επιτελούσαν το δικό μας λειτούργημα, ας δεχτούμε ότι είναι άνθρωποι, των οποίων η απόλυση δεν πρόσφερε ουσιαστικά τίποτα σημαντικό στην εξοικονόμηση πόρων της χώρας, ενώ την ίδια στιγμή κάτι δις έμπαιναν σε κάποιων τις τσεπάρες από μίζες κ.ά. τινά. Εγώ προσωπικά θα σταθώ επικριτικά απέναντί τους αν δω ότι σε βάθος τουλάχιστον διετίας δεν αλλάζει κάτι στο χώρο μας, και πιστέψτε με καίγομαι εξίσου για διορισμό. Όποιος πίστευε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα έβγαινε και την επομένη όλα θα λύνονταν ως δια μαγείας ας επιστρέψει στους προηγούμενους που χρειάστηκαν κάτι δεκαετίες όχι να μας σώσουν αλλά να μας αποσώσουν.
-
Mα το να λες γιατι δεν μιλησαν στο Παιδειας για τους εκπαιδευτικούς!ειναι ελλειψη ανοχης;Ενταξει ας μιλησουν για τους επιστατες πρωτα .Ολοι μαζι τους ειμαστε στην προσπαθεια που καταβαλουν.Αλλα το Παιδειας είναι κατά κυριο λογο οι μαθητες και οι εκπαιδευτικοι.
-
Σιγα μην τους παρακαλαμε.Αγνοεις ότι συντομα το ΣτΕ θα δημοσιευσει αποφαση,ποιο παλιο καθεστως;Ακομα εκει εισαι;
Δυστυχώς, συνάδελφε εδώ είμαστε και θα δεις οτι δεν πρόκειται τον Σεπτέμβρη να αλλάξει τίποτα. Πρέπει να ασκήσουμε πίεση να σας πάρουν όσο πιο γρήγορα γίνεται μήπως δούμε και μεις τον ήλιο να ανατέλλει.
-
Δυστυχώς, συνάδελφε εδώ είμαστε και θα δεις οτι δεν πρόκειται τον Σεπτέμβρη να αλλάξει τίποτα.
Απλως,αν γινει κατι τετοιο,θα αποδειχνουν το λιγοτερο αφερέγγυοι και το περισσοτερο παρανομοι.
-
...ας ανοίξουν αυτούς τους πίνακες να μετρήσει αυτή η καημένη η προϋπηρεσία και των δυσπροσίτων να μην πάει χαμένος ο κόπος μας....
-
Mα το να λες γιατι δεν μιλησαν στο Παιδειας για τους εκπαιδευτικούς!ειναι ελλειψη ανοχης;Ενταξει ας μιλησουν για τους επιστατες πρωτα .Ολοι μαζι τους ειμαστε στην προσπαθεια που καταβαλουν.Αλλα το Παιδειας είναι κατά κυριο λογο οι μαθητες και οι εκπαιδευτικοι.
"και τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς ανώνυμους και επώνυμους που έδωσαν αγώνες με αξιοπρέπεια και ελεύθερο φρόνημα με πρόσφατη στη νεότερη ιστορία την θυσία του Νίκου Τεμπονέρα. Σε αυτούς τους εκπαιδευτικούς, παρουσιάζοντας το κυβερνητικό μας πρόγραμμα, βρίσκεται η σκέψη και η ψυχή μας"
Ο αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης τόνισε πως τερματίζεται η πολιτική των συγχωνεύσεων και καταργήσεων σχολικών μονάδων. Γίνεται επανεξέταση αυτών που καταργήθηκαν στην βάση παιδαγωγικών και κοινωνικών κριτηρίων
Πειθαρχικό δίκαιο
Καταργείται η διάταξη που θέτει τον υπάλληλο σε αργία με την απλή παραπομπή και με την αναρμοστη συμπεριφορά εκτός υπηρεσίας
θα εκπονήσουμε άμεσα ενα νέο δημοκρατικό πλαίσιο των σχολικών μονάδων και των διευθυντικών στελεχών με ενεργό ρόλο των συλλόγων διδασκόντων
Αναστέλλονται και οι οποιες πειθαρχικές συνέπειες της αξιολόγησης
Αντικατάσταση του σημερινού νομοθετικού με την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου ως μια συμμετοχική και δημοκρατική μεθοδολογία διάγνωσης προβλημάτων, αναζήτησης λύσεων για την βελτίωση της ποιότητας εκπαίδευσης.
Ο Τάσος Κουράκης σε αυτό το σημείο τονίζει πως "σε καμιά περίπτωση δεν αποτελεί για εμάς εργαλείο διάκρισης των σχολικών μονάδων, μισθολογικής διάκρισης και τιμωρητικής επιβολής των υπαλλήλων.
Ενδεικτικά κάποια σημεία που νομίζω πως αναφέρονται στους εκπαιδευτικούς και για μένα τουλάχιστον είναι πολύ σημαντικά σε πρώτη φάση. Όσοι δούλευαν σε σχολεία τα τελευταία χρόνια ξέρουν πόση τρομοκρατία επικρατούσε ειδικά όπου υπήρχαν κάτι στελέχη με υπερβάλλοντα ζήλο.
Επίσης σε αντιπαράθεση αυτών θα μπορούσα να θυμηθώ την αξεπέραστη Αννούλα που με το "καλημέρα" επιτέθηκε στους εκπαιδευτικούς λέγοντας ούτε λίγο ούτε πολύ ότι είναι τεμπέληδες και βολεμένοι.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AE-%CF%83%CF%85%CE%B3%CF%87%CF%89%CE%BD%CE%B5%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7#ixzz3RMT1TNpt
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
-
...ας ανοίξουν αυτούς τους πίνακες να μετρήσει αυτή η καημένη η προϋπηρεσία και των δυσπροσίτων να μην πάει χαμένος ο κόπος μας....
η προυπηρεσία έχει ήδη ανοίξει για του χρόνου.
-
Η επιστροφή όσων είναι σε διαθεσιμότητα είναι απαραίτητη, και για την επαγγελματική κατάρτιση των παιδιών της επαρχίας κυρίως που δεν έχουν πολλές διεξόδους, και για τη γενικότερη ώθηση των πρωτογενών τομέων οικονομίας. Η τεχνική εκπαίδευση (στην οποία δεν ανήκω) είναι η πρώτη που θα έπρεπε να ανανεώνεται και να τυγχάνει ιδιαίτερης προσοχής για την ανάπτυξη της χώρας, αλλά δυστυχως αυτά είναι ψιλά γράμματα...
Μην ελπίζετε, συνάδελφοι, σε κοσμογονικές αλλαγές στην εκπαίδευση, η οικονομία μπορεί να ανακάμψει, αλλά η εκπαίδευση θα παραμείνει έρμαιο λαϊκιστών και πειραματιστών των οποίων η αντίληψη για δικαιοσύνη και πρόοδο είναι η εξίσωση προς τα κάτω, όχι απλά στη μετριότητα, αλλά στην εξύμνηση της ήσσονος προσπάθειας εκπαιδευτικών και σπουδαστών. Προχωράμε σαν τον κάβουρα, πάντα με βάση το προσωπικό μας φιλότιμο και ποιος ακούει τον ΟΟΣΑ που έχει την εκπαίδευση στις προτεραιότητες των μεταρρυθμίσεων χάρη της ανάπτυξης...
Συμφωνώ για τη σημασία που θα έπρεπε να δίνεται στην τεχνική εκπαίδευση ( ανήκω στη γενική ) , είναι τεράστια η χρησιμότητα της αλλά αυτό με το ΕΛΘΠ με φοβίζει . Μήπως έμμεσα εννοείται συρρίκνωση ή κατάργηση των ΕΠΑΛ ;
-
Οι άνθρωποι είπαν ότι θα προσλάβουν τους 15000 που προβλεπόντουσαν από τις συμφωνίες με τους εταίρους. Μείον όσους επαναπροσλάβουν. Αυτό σημαίνει ότι θα πάρουν στην εκπαίδευση όσους είχαν πει οι προηγούμενοι μείον κάποιους λίγους που έμειναν στην διάθεση από την τεχνική εκπαίδευση. Τώρα αν θα το μειώσουν επιπλέον δεν ξέρω. Πάντως διορισμοί χιλιάδων εκπαιδευτικών δεν παίζει.
Τα περί διαχωρισμού με την Εκκλησία νομίζω είναι λίγο άσχετα και δεν είναι της στιγμής. Τώρα τρέχουμε με τους δανειστές, αν δεν βγει συμφωνία προς κάπου θετικά δεν έχει νόημα να συζητάμε προς τα άλλα. Ας δούμε τι θα γίνει και ας ελπίζουμε να πάμε καλά.
-
...αλλιώς πάμε για δραχμούλα... :( :(
-
Ενδεικτικά κάποια σημεία που νομίζω πως αναφέρονται στους εκπαιδευτικούς και για μένα τουλάχιστον είναι πολύ σημαντικά σε πρώτη φάση. Όσοι δούλευαν σε σχολεία τα τελευταία χρόνια ξέρουν πόση τρομοκρατία επικρατούσε ειδικά όπου υπήρχαν κάτι στελέχη με υπερβάλλοντα ζήλο.
++++++
"Με υπερβάλλοντα ζήλο". Ένας κομψός τρόπος για να αναφερθείς σε κάτι παλιόσκυλα, σε κάτι ντόμπερμαν της αξιολόγησης.
Αιτωλοακαρνανία, σύμβουλοι φιλολόγων:
Ο ένας μίλησε επικριτικά για την αξιολόγηση και τέθηκε σε αργία.
Ο άλλος φώναζε "θα πάρω κεφάλια". (Πού είσαι τώρα κρυμμένος, ρε @#$%&* ;;; Ελπίζεις κι εσύ σε αριστερή παρένθεση; )
Εννοείται ότι ο δεύτερος είναι ο πιο αγράμματος. Είναι σύμβουλος φιλολόγων και λέει "ωστόσο όμως...". Θεός.
Σύμβουλοι μαθηματικών και πληροφορικών: Μπούκαραν σε αίθουσες συναδέλφων χωρίς καμία προηγούμενη συνεννόηση.
Απλώς για να τρομοκρατήσουν. Λούφαξαν τώρα κι αυτοί...
(Ο πρώτος δίδασκε στο Λύκειο όπου ήμουν μαθητής. Γέλαγε ο κόσμος. Μετά έκανε ένα άσχετο διδακτορικό, παίρνοντας εκπαιδευτική άδεια με βύσμα - αθάνατο ΠΑΣΟΚ - και τώρα κάνει το σύμβουλο...)
Σύμβουλος φυσικών: Έτσι και έλεγες τίποτα, σου απαντούσε: "Έλα, έλα τώρα, άσε αυτά τα... συνδικαλιστικά".
Στα τσακίδια. Και τα λεφτά που πήρατε, σε παυσίπονα να πάνε.
Όχι συνάδελφοι, δεν ξεχνάω. Δεν ξεχνάω την τρομοκρατία και άλλα πολλά, πέρα από την οικονομική κατρακύλα.
Μας είπαν τεμπέληδες, γαϊδούρια και το 1/10 του πληθυσμού που ταλαιπωρεί τους υπόλοιπους. Ξεσάλωσαν όλοι οι πειραγμένοι, πήγαιναν σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία και έλεγαν στον άτυχο υπάλληλο "θα σε καταγγείλω!".
Και φυσικά, δεν ξεχνάω τη μέρα που ήρθε στο σπίτι μου η αστυνομία για να μου δώσει το "χαρτί" και βγήκαν οι γείτονες να δουν τι έγινε. (Όποιος έχει ζήσει σε χωριό, καταλαβαίνει...)
Σέβομαι απεριόριστα την αγωνία των αδιόριστων και κυρίως των ανέργων συναδέλφων, αλλά σε κάτι ξωτικά που αναπολούν τους προηγούμενους μόνο χλεύη αξίζει και τους περιμένει άσχημο τρολλάρισμα.
-
Υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι άξιοι και ικανοί, υπάρχουν μέτριοι, υπάρχουν και κακοί στη δουλειά που τους ανατέθηκε για την εξυπηρέτηση των πολιτών (το να αξιολογήσουμε το πως έχουν διοριστεί όλοι αυτοί, ας το αφήσουμε προς το παρόν). Όπως συμβαίνει σε όλους τους εργασιακούς τομείς. Το να πιστεύουμε ότι υπάρχουν μόνο οι πρώτοι είναι ψευδές. Το να επικαλούμαστε μόνο έναν "μέσο όρο" που κρύβει τις προς τα πάνω και προς τα κάτω περιπτώσεις είναι παραπλανητικό.
Aξιολόγηση των εκπαιδευτικών πρέπει να υπάρχει όπως παντού στον κόσμο. Το γεγονός ότι έχουμε φτάσει στο 2015 και ακόμα συζητάμε για την αξιολόγηση στο δημόσιο δείχνει ότι στην Ελλάδα δεν ήταν το θέμα το πως θα γίνει η αξιολόγηση, αλλά το αν πρέπει να υπάρχει. Τα υπόλοιπα είναι ωραία λογάκια για να περνάμε την ώρα μας.
Υ.Γ. Θα πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψη την πρόθεση της κυβέρνησης να δεσμευτεί στην εφαρμογή της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ ως προυπόθεση για την συνέχιση της παροχής οικονομικών διευκολύνσεων στην Ελλάδα από τους δανειστές της. Είναι πολύ συγκεκριμένης κατεύθυνσης οι πολιτικές του toolkit του ΟΟΣΑ για όποιον ξέρει. Πρώτη διδάξασα στην εφαρμογή τους ήταν η Διαμαντοπούλου.
-
"και τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς ανώνυμους και επώνυμους που έδωσαν αγώνες με αξιοπρέπεια και ελεύθερο φρόνημα με πρόσφατη στη νεότερη ιστορία την θυσία του Νίκου Τεμπονέρα. Σε αυτούς τους εκπαιδευτικούς, παρουσιάζοντας το κυβερνητικό μας πρόγραμμα, βρίσκεται η σκέψη και η ψυχή μας"
Ο αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης τόνισε πως τερματίζεται η πολιτική των συγχωνεύσεων και καταργήσεων σχολικών μονάδων. Γίνεται επανεξέταση αυτών που καταργήθηκαν στην βάση παιδαγωγικών και κοινωνικών κριτηρίων
Πειθαρχικό δίκαιο
Καταργείται η διάταξη που θέτει τον υπάλληλο σε αργία με την απλή παραπομπή και με την αναρμοστη συμπεριφορά εκτός υπηρεσίας
θα εκπονήσουμε άμεσα ενα νέο δημοκρατικό πλαίσιο των σχολικών μονάδων και των διευθυντικών στελεχών με ενεργό ρόλο των συλλόγων διδασκόντων
Αναστέλλονται και οι οποιες πειθαρχικές συνέπειες της αξιολόγησης
Αντικατάσταση του σημερινού νομοθετικού με την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου ως μια συμμετοχική και δημοκρατική μεθοδολογία διάγνωσης προβλημάτων, αναζήτησης λύσεων για την βελτίωση της ποιότητας εκπαίδευσης.
Ο Τάσος Κουράκης σε αυτό το σημείο τονίζει πως "σε καμιά περίπτωση δεν αποτελεί για εμάς εργαλείο διάκρισης των σχολικών μονάδων, μισθολογικής διάκρισης και τιμωρητικής επιβολής των υπαλλήλων.
Ενδεικτικά κάποια σημεία που νομίζω πως αναφέρονται στους εκπαιδευτικούς και για μένα τουλάχιστον είναι πολύ σημαντικά σε πρώτη φάση. Όσοι δούλευαν σε σχολεία τα τελευταία χρόνια ξέρουν πόση τρομοκρατία επικρατούσε ειδικά όπου υπήρχαν κάτι στελέχη με υπερβάλλοντα ζήλο.
Επίσης σε αντιπαράθεση αυτών θα μπορούσα να θυμηθώ την αξεπέραστη Αννούλα που με το "καλημέρα" επιτέθηκε στους εκπαιδευτικούς λέγοντας ούτε λίγο ούτε πολύ ότι είναι τεμπέληδες και βολεμένοι.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AE-%CF%83%CF%85%CE%B3%CF%87%CF%89%CE%BD%CE%B5%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7#ixzz3RMT1TNpt
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
Ναι,τα ειδα αυτά.Υπαρχουν όμως διοριστεοι που περιμενουν,αναπληρωτες που βολοδερνουν και συνάδερφοι καθηλωμένοι στον βαθμο Στ και Ε στις εσχατιες.Ευχομαι να περασουμε από το επιπεδο της εκθεσης ιδεων στην πραξη.Και τα ΜΜΕ να συνετιστουν διοτι δεν γινεται να προβαλεται μονοτονα ως μεγιστο θεμα που απτεται της Παιδειας το θεμα των σχολικων φυλακων.Εγκωσα πια.Ποιος αναπολει τους προηγουμενους;Στα τσακιδια που πηγανε,εκει να μεινουν.
-
Κουρουμπλής: Πρόσληψη 1.000 γιατρών
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=375495&catid=5
στην εκπαίδευση πότε θα ανακοινωθεί κάτι ανάλογο;....
-
Κουρουμπλής: Πρόσληψη 1.000 γιατρών
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=375495&catid=5
στην εκπαίδευση πότε θα ανακοινωθεί κάτι ανάλογο;....
σιγά σιγά, προηγούνται ένστολοι, μετά γιατροί και μετά η παιδεία (.... η τριτοβάθμια φυσικά) :o
-
Η αριστεία, λέει, είναι κακό πράγμα για ένα παιδί γιατί φέρει μετά ισοβίως το βάρος της αριστείας! Αλλά και η αποτυχία στον αγώνα για την αριστεία, είναι κι αυτή κακό πράγμα γιατί μετά κουβαλά το παιδί το στίμα της αποτυχίας. Ζήτω οι χρυσές μετριότητες...
Έχουμε μπλέξει πολύ άσχημα. Γιατί το χειρότερο αυτή τη φορά είναι ότι οι καταστροφικές πολιτικές δεν θα ενδύονται με νούμερα και στόχους, που στην τελικά είναι μετρήσιμο το αν επιτυγχάνουν, αλλά με ιδεοληψίες που θα είναι θέσφατα, γιατί αυτός ακριβώς είναι ο ρόλος των ιδεοληψιών.
Σώπα ρε μεγάλε!!!!Μόνος σου τη σκέφτηκες όλη αυτή την παπαριά???Τον παίζεις στα δάχτυλα τον Μαρξισμό!!!!Χωρίς εσένα η παγκόσμια σκέψη αποστερείται από τις άριστες μετριότητες της!!!!
-
Μη λες τέτοια, μόνο κακό κάνουν 8)
-
Από μία άποψη έχεις δίκιο,αλλά δεν μ' αρέσει να διαβάζω ατεκμηρίωτες σκέψεις....