Και σιγά την συντήρηση που απαιτείται... σίγουρα δεν θα χρειάζονται 3 ώρες/βδομάδα, αλλά πολύ λιγότερες!
Μάθαμε όλοι στη λούφα και το αραλίκι...
Σωστά, δεν υπάρχει κανένας νόμος που να σου δίνει το δικαίωμα να πεις ψέματα, όπως προτρέπει ο προηγούμενος.
Αλλά και λάθος στην ερμηνεία σου ότι είναι η μοναδική εξωδιδακτική που θα παίρνει ο πληροφορικός στο σχολείο. Άλλο αποκλειστική άλλο μοναδική.
Αν μου αποδείξεις ότι χρειάζεσαι 3 ώρες τη βδομάδα για συντήρηση εργαστηρίου, τότε βλέπουμε..
Και σιγά την συντήρηση που απαιτείται... σίγουρα δεν θα χρειάζονται 3 ώρες/βδομάδα, αλλά πολύ λιγότερες!
Μάθαμε όλοι στη λούφα και το αραλίκι...
Φίλε, εμένα η απορία μου ήταν - και τους την έγραψα - γιατί να κάνει ο πληροφορικός το μάστορη εκεί μέσα κι όχι κάποιος επαγγελματικά πιστοποιημένος ιδιώτης τεχνικός. Τους το'γραψα επειδή έχω δει πληροφορικούς να κάνουν απίστευτες ταρζανιές, ως και να συναρμολογούν πισί φρανκενστάιν από σκουπίδια. Νταξ, λουφαδόροι υπάρχουν και σ'αυτούς και σε σένα και σε μένα αλλά η γενίκευση είναι λογικό λάθος: δεν είναι ούτε όλοι φιλότιμοι ούτε όλοι λουφαδόροι. Γνώμη μου να παίρνουν κανονικά 23 ώρες και εξωδιδακτικές σα τους άλλους και να φωνάζει το σχολειό τεχνικό απέξω για τη τεχνική του υποστήριξη. Πώς σου φαίνεται;
Γιατί δεν είναι επαγγελματικά πιστοποιημένος να το κάνει, καθότι ακόμη και να κατείχε άδεια ασκήσεως επαγγέλματος προ τοποθετήσεως στο σχολείο, το νομικό πλαίσιο του απαγορεύει να ασκεί εν παραλλήλω το επάγγελμα. Νομίζω παλιά πίσω τους άφηνε, τώρα πια όχι.
1. Δε μπορείς να'χεις μπλοκάκι και να'σαι δημόσιος υπάλληλος ή αναπληρωτής. Καλά θα'ταν..
2. Αντιθέτως! Πληρώνονταν για 3 ώρες που αντί να κάνουν μάθημα κάνανε σέρβις.
3. Ναι, από το ομόλογο επιμελητήριο, που τους επιτρέπει να κάνουν έναρξη στην εφορία και ν'αρχίσουν ν'ασκούν επάγγελμα.
Θα βάλω και άλλο ένα ζήτημα στο τραπέζι. Ένας καθηγητής πληροφορικής θα πρέπει να δουλεύει πλέον σε 2 σχολεία στην καλύτερη περίπτωση (πχ. σε 2 πρώην 12θέσια, θα έχει 24 ώρες). Ή ακόμα και σε 3-4 σχολεία αν είναι μικρότερα από 12θέσια. Σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνει υπεύθυνος εργαστηρίου σε όλα τα σχολεία;
Θα βάλω και άλλο ένα ζήτημα στο τραπέζι. Ένας καθηγητής πληροφορικής θα πρέπει να δουλεύει πλέον σε 2 σχολεία στην καλύτερη περίπτωση (πχ. σε 2 πρώην 12θέσια, θα έχει 24 ώρες). Ή ακόμα και σε 3-4 σχολεία αν είναι μικρότερα από 12θέσια. Σε αυτή την περίπτωση αναλαμβάνει υπεύθυνος εργαστηρίου σε όλα τα σχολεία;
Τελικά τι ισχύει με τις εξωδιδακτικές εργασίες;
3ωρη συντήρηση εργαστηρίου και τίποτα άλλο;
3ωρη συντήρηση + myschool , κτλ;
Υπάρχει κάποια επίσημη διευκρίνηση πάνω στο θέμα;
Φίλε, εμένα η απορία μου ήταν - και τους την έγραψα - γιατί να κάνει ο πληροφορικός το μάστορη εκεί μέσα κι όχι κάποιος επαγγελματικά πιστοποιημένος ιδιώτης τεχνικός. Τους το'γραψα επειδή έχω δει πληροφορικούς να κάνουν απίστευτες ταρζανιές, ως και να συναρμολογούν πισί φρανκενστάιν από σκουπίδια. Η γενίκευση πως είναι λουφαδόροι ένας κλάδος είναι λογικό λάθος κι ας μη το ακολουθήσουμε. Γνώμη μου να παίρνουν κανονικά 23 ώρες και εξωδιδακτικές σα τους άλλους και να φωνάζει το σχολειό τεχνικό απέξω για τη τεχνική του υποστήριξη. Πώς σου φαίνεται;
Σε κάποιο σοβαρό εκπαιδευτικό σύστημα πιθανότατα θα γίνονταν αυτό που λες.
Θα αναλάμβαναν κάποιες εταιρίες τη συντήρηση του υλικού αλλά ΚΑΙ την εγκατάσταση και αναβάθμιση του λογισμικού (που είναι ακόμη πιο σημαντική). Που εγώ το βλέπω απόλυτα λογικό.
Ο καθηγητής πληροφορικής να ασχολείται μόνο με το μάθημά του και όχι με "ταρζανιές".
Εδώ απλά το κράτος θέλει να τη βγάλει τζάμπα ή όσο πιο φθηνά γίνεται...
Οι "ταρζανιές" που αναφέρεις μόνο εξαίρεση δεν είναι. Ακόμη και μαθητές φέρνουν εξαρτήματα ή μηχανήματα που τα έχουν για πέταμα για συναρμολόγηση και χρήση στο εργαστήριο.
Και φυσικά όλοι γινόμαστε παράνομοι εγκαθιστώντας συχνά-πυννά λογισμικό που κανονικά θα έπρεπε να είναι αγορασμένο.
3ωρη συντήρηση. Δεν αναλαμβάνουμε άλλες εξωδιδακτικές.
Χαχαχα....το έχεις βρει εσύ το νόημα....τσάμπα φαί και ξάπλα...εγώ θα σου φέρνω τσιγάρα....χαχαχα δεν παίζεσαι!
Αν μου αποδείξεις ότι χρειάζεσαι 3 ώρες τη βδομάδα για συντήρηση εργαστηρίου, τότε βλέπουμε..
Μάλλον δεν κατάλαβες τι λέει... Ξαναδιάβασε το.
Μόνο air condition δε μας έχει ζητηθεί να φτιάξουμε στο σχολείο. Ό,τι έχει ηλεκτρονική πλακέτα, αυτόματα θεωρείται ότι πρέπει (και ξέρει) να το φτιάξει ο πληροφορικός. Υποθέτω ότι το ίντερνετ, τα φωτοτυπικά και τα υπόλοιπα στο σχολείο σου τα φτιάχνεις εσύ, στον ελεύθερο σου χρόνο. Και ναι, μπορεί στο ίδιο το εργαστήριο να μην αφιερώνεις 3 ώρες, αλλά ως τεχνικός, άνετα σα μέσο όρο τις πιάνεις. Γιατί μπορεί τη μια βδομάδα να μη φας ούτε μια ώρα, την επόμενη όμως μπορεί να φας και 6-7. Αλλά μάλλον είσαι εμπαθής με τους πληροφορικούς (ίσως από κακές εμπειρίες), οπότε, μάλλον τσάμπα τα λέω
Η προσωπική μου εμπειρία μέχρι τώρα ήταν ο συνάδελφος υπεύθυνος πληροφορικής να μην ασχολείται με τα ενδότερα του υπολογιστή
άντε καμιά εγκατάσταση προγράμματος.... βαριά βαριά.... και δεν έχει να κάνει με ΠΕ19 και ΠΕ20 μια από τα ίδια...
καλός κατά την γνώμη μου κατάργησαν το τρίωρο αφού το να οριοθετείς πόση ώρα θα σου πάρει μια εργασία σε ώρες μέσα σε 1 εβδομάδα, χωρίς να ξέρεις αν θα χρειαστεί η εργασία, ή αν χρειαστεί πόση ώρα θα σου πάρει είναι το λιγότερο αστείο
όπως πολύ σωστά είπε ένας συνάδελφος πριν, το εργαστήριο είναι το εργαλείο δουλειάς του και γιαυτό και μόνο τον λόγο δεν θεωρώ ότι κάποιος ευσυνείδητος συνάδελφος θα άφηνε το εργαστήριο του στην τύχη, εφόσον φυσικά έχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες.
τα πάντα έχουν να κάνουν με την ευσυνειδησία του άλλου, είτε με το προηγούμενο καθεστώς είτε με το νέο αυτό είναι που καθορίζει τον υπεύθυνο του εργαστηρίου
όπως και σε όλες τις εργασίες σε ένα σχολείο εκπαιδευτικές ή διοικητικές...
Η προσωπική μου εμπειρία μέχρι τώρα ήταν ο συνάδελφος υπεύθυνος πληροφορικής να μην ασχολείται με τα ενδότερα του υπολογιστή
άντε καμιά εγκατάσταση προγράμματος.... βαριά βαριά.... και δεν έχει να κάνει με ΠΕ19 και ΠΕ20 μια από τα ίδια...
καλός κατά την γνώμη μου κατάργησαν το τρίωρο αφού το να οριοθετείς πόση ώρα θα σου πάρει μια εργασία σε ώρες μέσα σε 1 εβδομάδα, χωρίς να ξέρεις αν θα χρειαστεί η εργασία, ή αν χρειαστεί πόση ώρα θα σου πάρει είναι το λιγότερο αστείο
όπως πολύ σωστά είπε ένας συνάδελφος πριν, το εργαστήριο είναι το εργαλείο δουλειάς του και γιαυτό και μόνο τον λόγο δεν θεωρώ ότι κάποιος ευσυνείδητος συνάδελφος θα άφηνε το εργαστήριο του στην τύχη, εφόσον φυσικά έχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες.
τα πάντα έχουν να κάνουν με την ευσυνειδησία του άλλου, είτε με το προηγούμενο καθεστώς είτε με το νέο αυτό είναι που καθορίζει τον υπεύθυνο του εργαστηρίου
όπως και σε όλες τις εργασίες σε ένα σχολείο εκπαιδευτικές ή διοικητικές...
όπως πολύ σωστά είπε ένας συνάδελφος πριν, το εργαστήριο είναι το εργαλείο δουλειάς του και γιαυτό και μόνο τον λόγο δεν θεωρώ ότι κάποιος ευσυνείδητος συνάδελφος θα άφηνε το εργαστήριο του στην τύχη, εφόσον φυσικά έχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες.
Τελικά τι ισχύει με τις εξωδιδακτικές εργασίες;
3ωρη συντήρηση εργαστηρίου και τίποτα άλλο;
3ωρη συντήρηση + myschool , κτλ;
Υπάρχει κάποια επίσημη διευκρίνηση πάνω στο θέμα;
Χαχαχα....το έχεις βρει εσύ το νόημα....τσάμπα φαί και ξάπλα...εγώ θα σου φέρνω τσιγάρα....χαχαχα δεν παίζεσαι!
Μάλλον δεν κατάλαβες τι λέει... Ξαναδιάβασε το.
Μόνο air condition δε μας έχει ζητηθεί να φτιάξουμε στο σχολείο. Ό,τι έχει ηλεκτρονική πλακέτα, αυτόματα θεωρείται ότι πρέπει (και ξέρει) να το φτιάξει ο πληροφορικός. Υποθέτω ότι το ίντερνετ, τα φωτοτυπικά και τα υπόλοιπα στο σχολείο σου τα φτιάχνεις εσύ, στον ελεύθερο σου χρόνο. Και ναι, μπορεί στο ίδιο το εργαστήριο να μην αφιερώνεις 3 ώρες, αλλά ως τεχνικός, άνετα σα μέσο όρο τις πιάνεις. Γιατί μπορεί τη μια βδομάδα να μη φας ούτε μια ώρα, την επόμενη όμως μπορεί να φας και 6-7. Αλλά μάλλον είσαι εμπαθής με τους πληροφορικούς (ίσως από κακές εμπειρίες), οπότε, μάλλον τσάμπα τα λέω
1. Είσαι σίγουρος?
2. Στην πραγματικότητα τις 3 ώρες πολλές φορές τις πληρώνονταν για να κάνουν διοικητικές εργασίες που θα έπρεπε να τις κάνει άλλος που έπαιρνε και επίδομα θέσης.
3. Από πότε η εγκατάσταση λογισμικού ή αλλαγή ενός δίσκου κάτι άλλο στα πλαίσια της εργασίας σου απαιτεί έναρξη επαγγέλματος εργασίας. Με την ίδια λογική θα έπρεπε όταν αλλάζουμε λάμπα στο σπίτι να καλούμε ηλεκτρολόγο.
ΥΓ. Ασχολείσαι με την εκπαίδευση σιγουρα ή δουλεύεις έξω σε κανένα μαγαζί και έχει αναδουλειές? Δεν πειράζει και αν είσαι απλά θα θελα να ξέρω τη βάση συζήτησης.
1.Ναι. Μπορείς να δοκιμάσεις ν'ανοίξεις στην εφορία αν δε με πιστεύεις :)
2.Τι κάνει ο κάθε διευθυντής στο σχολειό του είναι του διευθυντή κουμάντο.
3.Όταν αλλάζεις πίνακα, καλώδια, μπρίζες ή περνάς μια κουζίνα, κι αυτά τα κάνεις μόνος σου; Άσε που τα 220V τσούζουν :D :p
υγ. Θα'ταν ποταπό εκ μέρους μου να δούλευα μαγαζί και να'γραφα εδώ. Όχι, πιστεύω ότι πρέπει να πληρώνονται κανονικοί επαγγελματίες όταν χρειάζονται μερεμέτια. Ο άλλος που είναι τεχνικός οχημάτων πρέπει να φροντίζει τ'αμάξι του διευθυντή (λέμε τώρα παράδειγμα) ή πρέπει ο τελευταίος να βάλει το χέρι στη τσέπη και να πάει συνεργείο; ;-)
1. Κάποτε ήταν εύκολο, ήταν και συνήθεια μη πω. Τώρα οι προΰποθέσεις είναι σφιχτές. Υπάρχουν τρόποι να το παρακάμψεις αλλά πλέον διασταυρωνόμαστε ηλεκτρονικά στο έλενξις. Εν ολίγοις, ο,τι επιζεί αν επιζεί, δε θα πάει μακριά. Μπορείς όμως να πάρεις ιεκ, διδασκαλίες σε α/τει κ τέτοια, αν ο προϊστάμενος του φορέα σου κρίνει πως δεν ανταγωνίζεται/επηρρεάζει τα κύρια καθήκοντά σου.
2. Θα'κανες καταγγελία; Εγώ δε θα'θελα να μπλέξω με το πώς κυβερνά ο κάθε καπετάνιος το καράβι του.
3.Πού θε να ξέρω αν μπορείς!!! Εγώ δε μπορώ πάντως! :-)
Φίλε μου το έγγραφο είναι ένα έγγραφο. Πιστεύεις θα σε σώσει αν πχ. το φρανκενστάιν πισί που έφκιασες από αμφίβολα υλικά γίνει αιτία πρόκλησης ατυχήματος; Δεν έχω και πολλά να προσθέσω, θα μείνω εδώ κι ο νοών νοείτω.
1. Κάποτε ήταν εύκολο, ήταν και συνήθεια μη πω. Τώρα οι προΰποθέσεις είναι σφιχτές. Υπάρχουν τρόποι να το παρακάμψεις αλλά πλέον διασταυρωνόμαστε ηλεκτρονικά στο έλενξις. Εν ολίγοις, ο,τι επιζεί αν επιζεί, δε θα πάει μακριά. Μπορείς όμως να πάρεις ιεκ, διδασκαλίες σε α/τει κ τέτοια, αν ο προϊστάμενος του φορέα σου κρίνει πως δεν ανταγωνίζεται/επηρρεάζει τα κύρια καθήκοντά σου.
2. Θα'κανες καταγγελία; Εγώ δε θα'θελα να μπλέξω με το πώς κυβερνά ο κάθε καπετάνιος το καράβι του.
3.Πού θε να ξέρω αν μπορείς!!! Εγώ δε μπορώ πάντως! :-)
Φίλε μου το έγγραφο είναι ένα έγγραφο. Πιστεύεις θα σε σώσει αν πχ. το φρανκενστάιν πισί που έφκιασες από αμφίβολα υλικά γίνει αιτία πρόκλησης ατυχήματος; Δεν έχω και πολλά να προσθέσω, θα μείνω εδώ κι ο νοών νοείτω.
Το δικαίωμα παροχής ιδιωτικού έργου επ αμοιβή δεν είναι ίδιο για όλες τις ειδικότητες.
2 ειδικότητες έχουν προνομιακή μεταχείριση, μεταξύ των οποίων δεν είναι ούτε οι καθηγητές πληροφορικής, ούτε οι μηχανικοί.
Ψάξτε να βρείτε ποιοι μπορούν.
Άδεια πρέπει να ζητάς από το ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ σου και πρέπει το έργο το οποίο θα κάνεις να έχει ημερομηνία λήξης, άρα πρέπει να ζητάς για κάθε έργο.
Οι ΔΥ απαγορεύεται να έχουν οποιαδήποτε εταιρία (ατομική, ΟΕ, ΕΠΕ, ΕΕ) και το μόνο που επιτρέπεται είναι να είναι μέλη (μειοψηφικά) σε ΑΕ (το πολύ μέλος στο Δ.Σ.)
1 δεν υπάρχει χρόνος πιαΕννοειται οτι εχεις δικιο για το τριωρη, δεν καθοριζει χρονο, δεν εχει νοημα αλλωστε. Αλλα γραφει οτι το αναλαμβανουμε ως αποκλειστικη απασχοληση. Τι καταλαβαινεις με το αποκλειστικη. Οτι το αναλαμβανουμε αποκλειστικα εμεις, μαζι με ολες τις αλλες γραφειοκρατικες δουλειες του σχολειου;
2 δεν λέει πουθενά ότι είναι η μοναδική εξωδιδακτική που θα έχει κάποιος πληροφορικός.... δεν είναι ξεκάθαρο το αποκλειστική τι σημαίνει, οπότε θα βγει διευκρίνηση.
Εννοειται οτι εχεις δικιο για το τριωρη, δεν καθοριζει χρονο, δεν εχει νοημα αλλωστε. Αλλα γραφει οτι το αναλαμβανουμε ως αποκλειστικη απασχοληση. Τι καταλαβαινεις με το αποκλειστικη. Οτι το αναλαμβανουμε αποκλειστικα εμεις, μαζι με ολες τις αλλες γραφειοκρατικες δουλειες του σχολειου;
;)
ΥΓ Συγνωμη για τους τονους.
4. Στην πράξη οι πληροφορικοί ασχολούνται σχεδόν σε όσα σχολεία έχω εργαστεί μέχρι τώρα και με το δίκτυο του σχολείου, με τον υπολογιστή του διευθυντή, με τους υπολογιστές στο γραφείο του προσωπικού, με τους υπολογιστές και τους διαδραστικούς στις αίθουσες, με τα laptop του κινητού εργαστηρίου, γιατί μόνο αυτοί συνήθως μπορούν να λύσουν τα προβλήματα, που προκύπτουν τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση. Δεκάδες φορές έρχεται κάποιος συνάδελφος στο εργαστήριο για να μου πει "πήγαινε λίγο στο γραφείο του διευθυντή, γιατί κάτι δε δουλεύει"...
Συναδελφε ξεχασες να αναφερεις τα συστεγαζομενα νηπιαγωγεια! Η δε σου εχει τυχει ποτε;
Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύ−
θυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκ−
παίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωρα−
ρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου
ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την
κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων.
η ερμηνεία που έδωσα εγώ είναι ότι η εξωδιδακτική αυτή απασχόληση σε αντίθεση με τις υπόλοιπες αποτελεί αποκλειστική απασχόληση για τον πληροφορικό/πε04 δηλαδή δεν μπορεί να την πάρει άλλη ειδικότητα. Την ίδια εκτίμηση έχουν και φιλόλογοι που ρώτησα. Για να ήταν ξεκάθαρα μοναδική θα έπρεπε να έγραφε την λέξη μοναδική. Η αποκλειστική δεν σημαίνει μοναδική. Υποθέτω θα το διευκρινίσουν εγκαίρως.
η ερμηνεία που έδωσα εγώ είναι ότι η εξωδιδακτική αυτή απασχόληση σε αντίθεση με τις υπόλοιπες αποτελεί αποκλειστική απασχόληση για τον πληροφορικό/πε04 δηλαδή δεν μπορεί να την πάρει άλλη ειδικότητα. Την ίδια εκτίμηση έχουν και φιλόλογοι που ρώτησα. Για να ήταν ξεκάθαρα μοναδική θα έπρεπε να έγραφε την λέξη μοναδική. Η αποκλειστική δεν σημαίνει μοναδική. Υποθέτω θα το διευκρινίσουν εγκαίρως.
kermit χαλάρωσε....κουβέντα κάνουμε, μακάρι να έχεις δίκιο και εγώ άδικο.
Μιας και μπήκε στην κουβέντα και η ορθή χρήση και κατανόηση της ελληνικής:
Οι του υπουργείου δε μπήκαν καν στον κόπο να διαβάσουν τι γράφουν οι κείμενες διατάξεις μέχρι σήμερα και κατάργησαν μια «μείωση ωραρίου» η οποία ΔΕΝ υπήρχε/ υφίστατο ποτέ!!!!!!
Το εν λόγω 3-ωρο λογίζονταν ως διδακτικό ωράριο που απλά διατίθετο στα εργαστήρια-ΣΕΦΕ (και έτσι καταχωρείτο στις
Χαχα πολυ σωστα τα λες
Αν ειχαν οι πληροφορικοι και οι φυσικοχημικοι αντιπροσωπους με κεφι , καλό θα ηταν να το πανε μεχρι και δικαστικως.
Εφοσον δεν υπαρχει μειωση ωρσριου παρα μονο διαθεση, δεν ειναι δυνατον να καταργηται κατι που δεν υπαρχει!
Και αντιστροφα, εμεις συνεχιζουμε συμφωνα με το νομο να διαθετουμε το 3ωρο στο εργαστηριο και ελατε να μας πειτε γιατι ειμαστε παρανομοι.
Να τους αναγκασεις να ξαναψηφισουν το νομο, ετσι για το καψονι της υποθεσης.
μπα δεν πιάνει αυτό... άλλωστε το ένα είναι εγκύκλιος και το άλλο νόμος
και αν δείτε ορίζει μείωση στα επαλ για αυτό λέει πιο κάτω ότι δεν έχουν μείωση οι υπόλοιποι
3. Το διδακτικό ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων
τομέων και ειδικοτήτων των Ε.Κ. και ΕΠΑ.Λ. μειώνεται
κατά δύο (2) διδακτικές ώρες από το ισχύον κάθε φορά
διδακτικό ωράριο για τον εκπαιδευτικό, με κατώτερο
όριο τις δεκαοκτώ (18) ώρες, εφόσον με βεβαίωση του
Διευθυντή της σχολικής μονάδας προς τον Διευθυντή
της οικείας Διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
διαπιστώνεται η λειτουργία αντίστοιχου εργαστηρίου.
Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύ−
θυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκ−
παίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωρα−
ρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου
ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την
κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων.
3. Το διδακτικό ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων
τομέων και ειδικοτήτων των Ε.Κ. και ΕΠΑ.Λ. μειώνεται
κατά δύο (2) διδακτικές ώρες από το ισχύον κάθε φορά
διδακτικό ωράριο για τον εκπαιδευτικό, με κατώτερο
όριο τις δεκαοκτώ (18) ώρες, εφόσον με βεβαίωση του
Διευθυντή της σχολικής μονάδας προς τον Διευθυντή
της οικείας Διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
διαπιστώνεται η λειτουργία αντίστοιχου εργαστηρίου.
Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύ−
θυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκ−
παίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωρα−
ρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου
ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την
κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων
ακριβως...
το εργαστηριο ειναι εργαλειο δουλειας για τον Πληροφορικο που σε αντιθεση με αλλες ειδικοτητες δεν εχει την πολυτελεια να κανει το μαθημα του χωρις αυτο.
συνεπως, η προετοιμασια και η καλη συντηρηση του εργαστηριου ειναι βασικα για την ομαλη και σωστη διεξαγωγη του μαθηματος.
αν σε καθε μαθημα, μας εδιναν το εργαστηριο ετοιμο για χρηση χωρις να απαιτειται να πιανουμε κατσαβιδια και να μπλεκουμε με format,adwares κτλ, τοτε σαφως και δεν χρειαζονταν να εχουμε 3ωρη μειωση γιατι πολυ απλα θα μπαιναμε μεσα και κατευθειαν θα καναμε το μαθημα μας αφου γι'αυτον τον σκοπο μας εβαλε στα σχολεια η πολιτεια.
ομως δεν ισχυει κατι τετοιο και αυτο προσπαθουμε αδικως να εξηγησουμε στις υπολοιπες ειδικοτητες που πανηγυριζουν για την καταργηση του 3ωρου.
το υπουργειο μας θελει, και τεχνικους και ηλεκτρολογους και εκπαιδευτικους σε αντιθεση με τις αλλες ειδικοτητες που τις θελει μονο εκπαιδευτικους...
Για κάποιους ήταν απαραίτητη η διευκρίνιση. Ορίστε:
http://www.pde.gr/index.php?page=8762
Αφιερωμένο σε αυτούς που χάρηκαν πολύ όταν καταργήθηκε αυτό το "άδικο" και "προκλητικό" τρίωρο!
(Παρόλο που όλοι καταλαβαίνουμε ότι μέχρι του χρόνου η διάταξη θα αλλάξει ξανά και το εργαστήριο δε θα αποτελεί "αποκλειστική" εξωδιδακτική απασχόληση...)
Αν έχει ώρες γραμματειακής ο υπεύθυνος για συμπλήρωση ωραρίου τότε τι γινεται;;;;Ε ναι, γραμματειακή αυτό σημαίνει
Ασχολείται με myschool και τις λοιπές δουλειές;
Γιατί δεν αναφέρει ότι εξαιρουνται οι εφημερίες ;
Τώρα θα πρέπει αυτοί που παρακαλούσαν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα να αναλάβουν τις διάφορες εργασίες, όπως το myschool κτλ. Θα παριστάνουν φυσικά οι περισσότεροι ότι δεν γνωρίζουν από υπολογιστές...